» »

vožnja po AC

vožnja po AC

Hec ::

GenZNPC je izjavil:


Pics or

Hec je izjavil:

GenZNPC je izjavil:


Seveda, ker ste primeri za na psihiatrijo in je nujno, da se to birokratsko omeji. Ker povzrocate nesrece.
Dvomim, mocno, da tempomat z lane asistom povzroci vec nesrec, kot povsem rocno upravljanje vozila pri manj kot 130 skozi celo leto v Sloveniji.

Mogoce bi moralo vec ljudi vklopiti tehnologijo in nastaviti na 150 in bi jih manj zavilo z avtoceste in v druge avte, med prehitevanjem pri 120.


To samo zgoscuje promet in povecuje frustracije. Ker namesto, da bi iz tvojega rodnega sekreta startalo n ljudi, vsi z enako hitrostjo in zamikom, jih starta polovica z 130 omejtive in druga polovica brez omejitve. Srecate pa se vsi hkrati na ljubljanski obvoznici, ceprav bi se, ob 130km/h lepo razporedili. In naredite zamasek, zaradi katerega, vsi pridete v sluzbo pol ure kasneje.

Matematika pravi ne, hitrejsi avto se ne sreca hkrati z pocasnejsim na cilju.


Bullshit, ne nujno na cilju, odvisno kako hitro starta in kako hitro vozi. Ampak, ce ti startas ob 6:30 s svojo podivjano hitrostjo, vmes pa so vsi normalni ostali startali ob 6:00 pri 130 km/h, bos zgostil promet, ker bos v neki tocki prisel hkrati z njimi (si jih pac prehitel). Zaradi tebe, ne zaradi njih. In ker je kretenov kot si sam veliko, boste potem cakali v zastoju, ki se brez vasega drkanja sploh ne bi zgodil.

Zato pa je treba prepreciti vse poizkuse sirjenja avtocest z izgovorom prepustnosti. Ker je to samo izgovor za dirkace, ce se uvede sekcijsko merjenje hitrosti bo vecina teh izgovorov izginila - z mnogo manjsimi stroski za drzavo. Da sploh ne omenjam cestninjena uvoza v Ljubljano, vsi bi prisparali leta zivljenja, ce se zunanje vozace preusmeri na P+R oz. se jim uvoz konkretno zaracuna.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hec ()

Legon ::

GenZNPC je izjavil:

Legon je izjavil:

Machete je izjavil:

To je tok zlajnano, kot vici o žmigavcih v bmwju. A dejstva, da uživa kdo v dobrem avtu, pa ne sprejmeš. Pa da ga ponoči stisneš 170, ker raje počneš (doma oz kamor že greš) kaj drugega, kot se cjazis 120? Ali dacia, ali pa gre za zdravljenje kompleksov? Mora biti dolgoačsno živeti v črnobelem stripu.


Kdor uživa v avtu, ve kje si lahko da duška - na dirkališču. Reveži, ki si tja ne upajo, pa svojo impotenco zdravijo na cestah.

Kje pa je dirkalisce, ki ni za gokarte prinas, sem kaj zamudil?

170 po avtocesti ni dirkanje, ne razumem zakaj bi morala iti babica ali pa dedek, ki se pelje s tempomatom in lane assistom sprosceno 150 ali 170 po AC v trojane na kremsnito it po tvoji logiki na Nürburgring dirkat. Ta teza velja tudi za nemsko avtocesto potem?

O cem blodis? Moj odogovor se je nanasal na komentarje o uzivanju v dobrem avtu. Kdor si predstavlja pod uzivanje v dobrem avtu dedka, ki se pelje 150 km/h s tempomatom in lane asisitom po avtocesti, je zrel za pogovor s psihiatrom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

GenZNPC ::

Hec je izjavil:

GenZNPC je izjavil:


Pics or

Hec je izjavil:

GenZNPC je izjavil:


Seveda, ker ste primeri za na psihiatrijo in je nujno, da se to birokratsko omeji. Ker povzrocate nesrece.
Dvomim, mocno, da tempomat z lane asistom povzroci vec nesrec, kot povsem rocno upravljanje vozila pri manj kot 130 skozi celo leto v Sloveniji.

Mogoce bi moralo vec ljudi vklopiti tehnologijo in nastaviti na 150 in bi jih manj zavilo z avtoceste in v druge avte, med prehitevanjem pri 120.


To samo zgoscuje promet in povecuje frustracije. Ker namesto, da bi iz tvojega rodnega sekreta startalo n ljudi, vsi z enako hitrostjo in zamikom, jih starta polovica z 130 omejtive in druga polovica brez omejitve. Srecate pa se vsi hkrati na ljubljanski obvoznici, ceprav bi se, ob 130km/h lepo razporedili. In naredite zamasek, zaradi katerega, vsi pridete v sluzbo pol ure kasneje.

Matematika pravi ne, hitrejsi avto se ne sreca hkrati z pocasnejsim na cilju.


Bullshit, ne nujno na cilju, odvisno kako hitro starta in kako hitro vozi. Ampak, ce ti startas ob 6:30 s svojo podivjano hitrostjo, vmes pa so vsi normalni ostali startali ob 6:00 pri 130 km/h, bos zgostil promet, ker bos v neki tocki prisel hkrati z njimi (si jih pac prehitel). Zaradi tebe, ne zaradi njih. In ker je kretenov kot si sam veliko, boste potem cakali v zastoju, ki se brez vasega drkanja sploh ne bi zgodil.

Zato pa je treba prepreciti vse poizkuse sirjenja avtocest z izgovorom prepustnosti. Ker je to samo izgovor za dirkace, ce se uvede sekcijsko merjenje hitrosti bo vecina teh izgovorov izginila.

Jaz tudi startam ob 6:00 oz. se prej kot tisti pri 6:00, ampak no vseeno, samo za tebe:

skibidi

tilz0R ::

Fantje, ste kot Putin, Xi in Trump. En velik ego iz vas govori. Danes je lep dan, pejte ven.

Omejitve niso birokracija, tudi če imaš SUV-ja 2025 letnik, boš pri 200 na uro mrtev, če ti en skoči na prehitevalni pas z 100, medtem ko se sam voziš po AC po levem pasu od LJ do Kopra. Če imaš pa 15 let starega BMW 3, da impresioniraš LJ bejbe in nosiš gaser trenirko, si pa mrtev že pri 160.

Poleg tega med 100 in 130, ali pa 130 in 160, ne prišparaš veliko na času, potrošiš pa več goriva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tilz0R ()

Legon ::

GenZNPC je izjavil:

Hec je izjavil:

GenZNPC je izjavil:


Pics or

Hec je izjavil:

GenZNPC je izjavil:


Seveda, ker ste primeri za na psihiatrijo in je nujno, da se to birokratsko omeji. Ker povzrocate nesrece.
Dvomim, mocno, da tempomat z lane asistom povzroci vec nesrec, kot povsem rocno upravljanje vozila pri manj kot 130 skozi celo leto v Sloveniji.

Mogoce bi moralo vec ljudi vklopiti tehnologijo in nastaviti na 150 in bi jih manj zavilo z avtoceste in v druge avte, med prehitevanjem pri 120.


To samo zgoscuje promet in povecuje frustracije. Ker namesto, da bi iz tvojega rodnega sekreta startalo n ljudi, vsi z enako hitrostjo in zamikom, jih starta polovica z 130 omejtive in druga polovica brez omejitve. Srecate pa se vsi hkrati na ljubljanski obvoznici, ceprav bi se, ob 130km/h lepo razporedili. In naredite zamasek, zaradi katerega, vsi pridete v sluzbo pol ure kasneje.

Matematika pravi ne, hitrejsi avto se ne sreca hkrati z pocasnejsim na cilju.


Bullshit, ne nujno na cilju, odvisno kako hitro starta in kako hitro vozi. Ampak, ce ti startas ob 6:30 s svojo podivjano hitrostjo, vmes pa so vsi normalni ostali startali ob 6:00 pri 130 km/h, bos zgostil promet, ker bos v neki tocki prisel hkrati z njimi (si jih pac prehitel). Zaradi tebe, ne zaradi njih. In ker je kretenov kot si sam veliko, boste potem cakali v zastoju, ki se brez vasega drkanja sploh ne bi zgodil.

Zato pa je treba prepreciti vse poizkuse sirjenja avtocest z izgovorom prepustnosti. Ker je to samo izgovor za dirkace, ce se uvede sekcijsko merjenje hitrosti bo vecina teh izgovorov izginila.

Jaz tudi startam ob 6:00 oz. se prej kot tisti pri 6:00, ampak no vseeno, samo za tebe:


ROFL, ti ceste pa se na zemljevidu nisi videl, da take nebuloze lepis?

GenZNPC ::

Stevilke ne lazejo, samo za vas:

skibidi

starfotr ::

tilz0R je izjavil:

Fantje, ste kot Putin, Xi in Trump. En velik ego iz vas govori. Danes je lep dan, pejte ven.

Omejitve niso birokracija, tudi če imaš SUV-ja 2025 letnik, boš pri 200 na uro mrtev, če ti en skoči na prehitevalni pas z 100, medtem ko se sam voziš po AC po levem pasu od LJ do Kopra. Če imaš pa 15 let starega BMW 3, da impresioniraš LJ bejbe in nosiš gaser trenirko, si pa mrtev že pri 160.

Poleg tega med 100 in 130, ali pa 130 in 160, ne prišparaš veliko na času, potrošiš pa več goriva.


Zato pa podpiram, da čim več ljudi kupi kakovoste dash kamere in začne vse bedake na cesti dosledno prijavljat policiji.

Hec ::

tilz0R je izjavil:

Fantje, ste kot Putin, Xi in Trump. En velik ego iz vas govori. Danes je lep dan, pejte ven.

Omejitve niso birokracija, tudi če imaš SUV-ja 2025 letnik, boš pri 200 na uro mrtev, če ti en skoči na prehitevalni pas z 100, medtem ko se sam voziš po AC po levem pasu od LJ do Kopra. Če imaš pa 15 let starega BMW 3, da impresioniraš LJ bejbe in nosiš gaser trenirko, si pa mrtev že pri 160.

Poleg tega med 100 in 130, ali pa 130 in 160, ne prišparaš veliko na času, potrošiš pa več goriva.


Mene tukaj izloci, avta razen vikendov sploh ne uporabljamo in za 2 dni na teden absolutno ne mislim placevati premium cene dragih avtomobilov.

Ker ne trpim zaradi tega, in ker je noro stran metati denar, zato, da se nekam pripeljes v avtomobilu, ki te stane veliko prevec za njegovo uporabo.

Od registracije, do bencina, in same cene avta. Yugo 45 bi bil dovolj ampak tudi kolo in el. skiroji vec kot opravicujejo namen kakor tudi hitrost prispetja na cilj. Ker se pac lahko izognemo guzvi.

Verjetno bi bil tudi rent-a-car, najdrazjega avtomobila kar ga posojajo, bolj upravicen, kot imeti svojega. Za maksimalno 2 dni na teden, kolikor je v uporabi.

Kar pacientom tule ni jasno.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hec ()

tilz0R ::

GenZNPC je izjavil:

Stevilke ne lazejo, samo za vas:


Ti to voziš izključno ponoči po teh slovenskih AC?

Legon ::

GenZNPC je izjavil:

Stevilke ne lazejo, samo za vas:


Lazes pa ti, ko hoces slaboumno sugerirat, da lahko v realni situaciji neko vozilo ohranja konstantno hitrost 180 km/h.

delavec44 ::

iso2000 je izjavil:

Eni očitno mislijo, da so z nakupom avtomobila dobili naročnino na prazen prehitevalni pas.


Z nakupom avtomobila ne, z nakupom vinjete pa vsekakor. :P

Še moja anekdoda iz ponedeljka. LJ-KP, delo na cesti. Precej dolg odsek z omejitvijo 60 in zožanima prometnima pasovoma katerih širina varira po celotnem odseku ob robu je pa betonska pregrada. Na začetku je škatla z radarjem in tam smo šli lepo 60, potem smo pa počasne prehiteli in vozili 70-80 z lepo varnostno razdaljo po desnem pasu. Kar bi bilo čisto normalo, če ne bi vmes periodično po levem pasu uletavali po dva ali trije pacienti s 130. Po pravici povedano jaz se nisem počutil varno, ker je za to preozko. Bi bilo bolje, da bi na normalnem odseku vozili 200 mimo mene kot tole.

tilz0R ::

Hec je izjavil:

Mene tukaj izloci, avta razen vikendov sploh ne uporabljamo in za 2 dni na teden absolutno ne mislim placevati premium cene dragih avtomobilov.

Ne rabiš plačevati premium cene, da si budala na cesti. Ne mislim konkretno zate, govorim nasploh.

Podobno sam v lajfu ne dam 50 ali več tisoč EUR za avto. Ni računice, kakorkoli obrneš, razen, če ti je pomembno, kaj bo sosed zate povedal. Potem je to drug problem, ki ga imaš, in ga boš najlažje rešil v LJ polje.

Hec ::

tilz0R je izjavil:

Hec je izjavil:

Mene tukaj izloci, avta razen vikendov sploh ne uporabljamo in za 2 dni na teden absolutno ne mislim placevati premium cene dragih avtomobilov.

Ne rabiš plačevati premium cene, da si budala na cesti. Ne mislim konkretno zate, govorim nasploh.

Podobno sam v lajfu ne dam 50 ali več tisoč EUR za avto. Ni računice, kakorkoli obrneš, razen, če ti je pomembno, kaj bo sosed zate povedal. Potem je to drug problem, ki ga imaš, in ga boš najlažje rešil v LJ polje.


Se absolutno strinjam, edina tezava, ki se ostane je, da zacnemo cestniniti vstop v Ljubljano. Ker te freeloaderji, so se spravili graditi hise na periferiji, ker nimajo denarja za hiso v Ljubljani, sem pa prihajajo delat guzvo in onesnazevati zrak.

Jankovic je ze zakolicil prve temelje in prevzel vse vpadnice v obcinsko last. Skratka, v Ljubljani ni vec nobene drzavne ceste, ki je ne bi mogel ocestninit.

Treba je samo se storiti en korak in zaceti dejansko zaracunavati uvoz v Ljubljano. Vsa infrastruktura je ze pripravljena, od OCRa tablic, do Urbane.

In, ce tega ne bo sfural Zoki, bo pa njegov naslednjik, zaradi katerega bo Zoki popusil volitve.

Ljubljancani imamo dovolj tega sranja, in to se bo uredilo v nekaj letih, sicer mi je Zoki vsec, in bi ga volil se naprej, ampak je bolj pomembno, da se vsakodnevni transport preusmeri. In volil bom, kakor vecina Ljubljane, za zupana, ki to resi, se razume, razen za SDS.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hec ()

delavec44 ::

Saj ste že vsa parkirišča naredili plačljiva. Dvigni cene parkiranja in imaš pokrito cestnino. Enostavno.

ginekk ::

Legon je izjavil:


Kdor uživa v avtu, ve kje si lahko da duška - na dirkališču. Reveži, ki si tja ne upajo, pa svojo impotenco zdravijo na cestah.


Saj ravno to. Na dirkališču je varno vozit okoli meje, enkrat ko si bil tam, ti je jasno da je 170km/h po avtocesti mačji kašelj in nima nobene veze z dirkanjem. Sploh pa je čar dirkanja vožnja skozi ovinke, ne po ravni (avto)cesti.

delavec44 ::

Odvisno. Tudi drag race je lahko zabaven. Včasih organizirajo na kakšnem letališču tudi v slo.

Zgodovina sprememb…

Hec ::

delavec44 je izjavil:

Saj ste že vsa parkirišča naredili plačljiva. Dvigni cene parkiranja in imaš pokrito cestnino. Enostavno.

Ne. Uvoz znotraj ringa, bi za zacetek nastavil na 20 eurov, s tem, da bi vrnil stroske komurkoli, ki ima dejansko razlog, da pelje znotraj ringa.

100% digitalno, z OCR tablic, ce zapeljes znotraj obroca, razen do predefiniranih obmocij kot je recimo BTC in trgovska cona Rudnik, dobis domov poloznico. Enako kot, ce napacno parkiras.

Recimo nekomu, ki gre na UKC. Dobi potrdilo od zdravnika in cestnina se mu preklice.

Vsi ostali, 20 eurov na uvoz. Ce se ne boste spokali na P+R, ki je ze tako ali tako bolj ugoden kot klasicna Urbana, njihov problem.

Da vidimo koliko bo zdrzala ekonomija povrnitve stroskov za ekonomske migrante.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hec ()

ginekk ::

delavec44 je izjavil:

Odvisno. Tudi drag race je lahko zabaven.


Mhm, ampak tega je še manj na cesti, mogoče na Celovški ko sam stojiš na semaforju in lahko spelješ do tistih 70km/h da ujameš naslednji semafor. Na avtocesti pač ne. :)

tilz0R ::

Hec je izjavil:

Ne. Uvoz znotraj ringa, bi za zacetek nastavil na 20 eurov, s tem, da bi vrnil stroske komurkoli, ki ima dejansko razlog, da pelje znotraj ringa.

100% digitalno, z OCR tablic, ce zapeljes znotraj obroca, razen do predefiniranih obmocij kot je recimo BTC in trgovska cona Rudnik, dobis domov poloznico. Enako kot, ce napacno parkiras.

Recimo nekomu, ki gre na UKC. Dobi potrdilo od zdravnika in cestnina se mu preklice.

Vsi ostali, 20 eurov na uvoz. Ce se ne boste spokali na P+R, ki je ze tako ali tako bolj ugoden kot klasicna Urbana, njihov problem.

Da vidimo koliko bo zdrzala ekonomija povrnitve stroskov za ekonomske migrante.


Postajaš ekstremist :D Cesta znotraj in izven ringa je bila narejena z državnim denarjem, torej če bo 20EUR, bo tudi zate moralo biti 20EUR.
Če je tebi finančno uspelo in si prišel na zeleno vejo (ali celo podedoval flet), ne pomeni, da ekonomski migranti ne smejo iskati boljših pogojev za delo.

Ne bodi tak komunist, država folk že dovolj j**e.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tilz0R ()

Hec ::

tilz0R je izjavil:

Hec je izjavil:

Ne. Uvoz znotraj ringa, bi za zacetek nastavil na 20 eurov, s tem, da bi vrnil stroske komurkoli, ki ima dejansko razlog, da pelje znotraj ringa.

100% digitalno, z OCR tablic, ce zapeljes znotraj obroca, razen do predefiniranih obmocij kot je recimo BTC in trgovska cona Rudnik, dobis domov poloznico. Enako kot, ce napacno parkiras.

Recimo nekomu, ki gre na UKC. Dobi potrdilo od zdravnika in cestnina se mu preklice.

Vsi ostali, 20 eurov na uvoz. Ce se ne boste spokali na P+R, ki je ze tako ali tako bolj ugoden kot klasicna Urbana, njihov problem.

Da vidimo koliko bo zdrzala ekonomija povrnitve stroskov za ekonomske migrante.


Postajaš ekstremist :D Cesta znotraj in izven ringa je bila narejena z državnim denarjem, torej če bo 20EUR, bo tudi zate moralo biti 20EUR.


Slabo beres. Zoki je od DARSa odkupil vse vpadnice v Ljubljano. Ze kaksnih 10 let nazaj. Vse ceste so obcinske in se jih lahko gladko cestnini, ekonomski migranti pa se lahko z zobmi zaletavate v robove stavb.

Tega bedaki niste zasledili, ko ste kupovali stanovanja v vukojebini.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hec ()

tilz0R ::

Hec je izjavil:


Slabo beres. Zoki je od DARSa odkupil vse vpadnice v Ljubljano. Ze kaksnih 10 let nazaj. Vse ceste so obcinske in se jih lahko gladko cestnini, ekonomski migranti pa se lahko z zobmi zaletavate v robove stavb.

Tega bedaki niste zasledili, ko ste kupovali stanovanja v vukojebini.

Zokita pa kdo financira? Luft?

Mogoče je čas, da se na tej točki zabremzam, ker začenjaš kazati napačne znake :) Poleg tega center LJ nima nobene veze z debato o AC.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tilz0R ()

delavec44 ::

Hec je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Saj ste že vsa parkirišča naredili plačljiva. Dvigni cene parkiranja in imaš pokrito cestnino. Enostavno.

Ne. Uvoz znotraj ringa, bi za zacetek nastavil na 20 eurov, s tem, da bi vrnil stroske komurkoli, ki ima dejansko razlog, da pelje znotraj ringa.

100% digitalno, z OCR tablic, ce zapeljes znotraj obroca, razen do predefiniranih obmocij kot je recimo BTC in trgovska cona Rudnik, dobis domov poloznico. Enako kot, ce napacno parkiras.

Recimo nekomu, ki gre na UKC. Dobi potrdilo od zdravnika in cestnina se mu preklice.

Vsi ostali, 20 eurov na uvoz. Ce se ne boste spokali na P+R, ki je ze tako ali tako bolj ugoden kot klasicna Urbana, njihov problem.

Da vidimo koliko bo zdrzala ekonomija povrnitve stroskov za ekonomske migrante.


Se pravi ti bi en kompliciran sistem s polno izjemami in potrebnimi ljudmi, da bi potem pregledovali dokaze in preklicevali položnice? Hkrati pa to enačiš s kaznijo redarstva za napačno parkiranje, ki jo ugotavljajo ročno.
Po tem ko bi zapravil miljone za kamere in sisteme z OCR tablic. Če prepričaš informacijskega pooblaščenca.

Hec ::

tilz0R je izjavil:

Hec je izjavil:


Slabo beres. Zoki je od DARSa odkupil vse vpadnice v Ljubljano. Ze kaksnih 10 let nazaj. Vse ceste so obcinske in se jih lahko gladko cestnini, ekonomski migranti pa se lahko z zobmi zaletavate v robove stavb.

Tega bedaki niste zasledili, ko ste kupovali stanovanja v vukojebini.

Zokita pa kdo financira? Luft?

Mogoče je čas, da se na tej točki zabremzam, ker začenjaš kazati napačne znake :)


Nehaj sanjat, zakonodaja je jasna, Dejansko, lahko Ljubljana iz enega dneva na drugega zacne cestninjenje za dnevne migracije.

Zoki pa si dela skodo, da tega se ni zacel. Je vas najboljsi prijatelj, ker naslednji zupan bo izvoljen zaradi tega, ker bo zacel cestniniti dnevne migracije.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hec ()

tilz0R ::

Se pravi, ti bi prepovedal vsem vstop v LJ? In to samo zato, ker si se zavestno odločil, da ti avta drugače kot za vikend, ne potrebuješ?
Povej mi, da se imaš za elito, brez, da mi poveš, da se imaš za elito.

Res je bogo na tem svetu občasno.

Katero zakonodajo imaš v mislih, prosim citiraj mi zakon, člen in točko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tilz0R ()

delavec44 ::

Hec je izjavil:

...ekonomski migranti pa se lahko z zobmi zaletavate v robove stavb.

Tega bedaki niste zasledili, ko ste kupovali stanovanja v vukojebini.


Vsi drugi smo ekonomski migranti in bedaki razen tebe? Daj malo umiri s tem posploševanjem in napiši naj se zaletavajo raje :P

Hec ::

tilz0R je izjavil:

Se pravi, ti bi prepovedal vsem vstop v LJ? In to samo zato, ker si se zavestno odločil, da ti avta drugače kot za vikend, ne potrebuješ?
Povej mi, da se imaš za elito, brez, da mi poveš, da se imaš za elito.

Res je bogo na tem svetu občasno.


Ne. Jaz bi cestnili prihod v Ljubljano. 20 eurov na dan. Za zacetek.

In vsi pogoji so izpolnjeni, od kamer na vseh vpadnih kriziscih, do odkupa vseh drzavnih cest. Samo enega odloka je treba.

Ti mislis, da bos se guzvo delal po Ljubljani? Moli, da ne bo drug zupan izvoljen kot Jankovic. Ker bos pristal na P+R.

Jankovic je se edini, ki bremza zadevo. Ko bo on izgubil igro, desnica nima sans, proti komurkoli drugemu, bo naslednje leto cestninjenje uvoza v Ljubljano.

Ker bo bodoci zupan, s tem dobil volitve.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hec ()

tilz0R ::

Povej mi, da ti starši financirajo lajf, brez da mi poveš, da ti starši financirajo lajf. To drugače človek ne more izjavljat.
Dokler so vsa ministrstva, vse resne javne in zasebne službe v LJ (oz. večina njih, da ne mečemo vse v isti koš) in dokler se vse koncentrira okoli LJ, ne boš dobil 20EUR/dan za cestnino.

Ti malo preveč iz viška gledaš na ljudi okoli sebe.

Ah ja, marec 2025 prvi login.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tilz0R ()

Hec ::

tilz0R je izjavil:

Povej mi, da ti starši financirajo lajf, brez da mi poveš, da ti starši financirajo lajf. To drugače človek ne more izjavljat.

Dokler so vsa ministrstva, vse resne javne in zasebne službe v LJ (oz. večina njih, da ne mečemo vse v isti koš) in dokler se vse koncentrira okoli LJ, ne boš dobil 20EUR/dan za cestnino.

Ti malo preveč iz viška gledaš na ljudi okoli sebe.


Boli me kurac zate in za vse, ki jih boli kurac onesnazevanje zraka v Ljubljani. Tako, da si tudi tukaj spusil na polno.

Bos placal ekstra takso za svoj svez zrak v vukojebini, ki ga egoisticna pizda ne privoscis nam, ki smo si pa stanovanje kupili v Ljubljani.

Ki vplacujemo del nasih davkov sem, namesto v vukojebino, kot pocnes sam.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hec ()

delavec44 ::

Saj ima električni avto. Kako ti uničuje zrak? Sem mislil, da te gužva moti.

Hec ::

delavec44 je izjavil:

Saj ima električni avto. Kako ti uničuje zrak? Sem mislil, da te gužva moti.

Bomo pavsal uvedli. Zakaj bi se ukvarjali z izjemami? Paris se ne, zakaj bi se mi?
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hec ()

tilz0R ::

Preveč si očiten, da ti starši plačujejo lajf. Preveč, pob, preveč.

Imam rešitev zate:

Chengdujska cesta 45
1260 Ljubljana

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tilz0R ()

Hec ::

tilz0R je izjavil:

Imam rešitev zate:

Chengdujska cesta 45
1260 Ljubljana

Mi je vsec, da svoj domaci naslov tako dobro poznas. Ampak to ne bo v nicemer spremenilo dejstva, da se po Ljubljani, kmalu, s svojimi kripami, ne boste vec vozili zastonj.

Si sploh znas predstavljati, kaksen bo to udarec, na vrednost nepremicnin? Ljubljanske x10 (huraaa!), okoliske x-10.

Priporocam ti, uporabo P+R vnaprej, da ne bo prehud sok, ko si ne bos vec mogel privosciti delati guzvo po Ljubljani. Ker si revez. Sicer bi zivel v Ljubljani.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hec ()

pegasus ::

JanBrezov je izjavil:

1. "je lokalni šum, ne razumeš in dojemaš časovne skale" je le tvoje mnenje na tvojem nivoju razvoja. Sposobnost "varnega norenja" je evolucijska niša.
Da, jaz temu pravim šum.

JanBrezov je izjavil:

2. "Posebej ptiči ne potujejo pri takih hitrostih, glej hitrosti npr. ptic selivk." Seveda vsi ptiči ne potujejo pri tej hitrosti. Eni nikoli ne, ker niso sposobni. Drugi včasih letijo pri takih hitrostih, ker lahko ali pa je nujno potrebno. Ptice selivke pri takih hitrostih seveda ne letijo, ker optimizirajo razdaljo, ne hitrost. Če bi tistemu s 170 km/h rekel, da naslednjih 800 km ni nobene črpalke, bi optimiziral razdaljo in ne bi vozil 170 km/h, še klimo bi izklopil in dal narodnjake bolj na tiho :)
Potuješ od A do B, kjer A != B, torej moraš optimizirati za razdaljo, ali pa si dekadenten cepec. Trdiš, da je biti dekadenten cepec tvoja evolucijska prednost? Glej moj prvi stavek o časovni skali.

Telbanc ::

GenZNPC je izjavil:



170 po avtocesti ni dirkanje, ne razumem zakaj bi morala iti babica ali pa dedek, ki se pelje s tempomatom in lane assistom sprosceno 150 ali 170 po AC v trojane na kremsnito it po tvoji logiki na Nürburgring dirkat. Ta teza velja tudi za nemsko avtocesto potem?


Z dobrim avtom 160 - 170 je neka potovalna hitrost. Sploh ponoči. Dirkanje po avtostradi je recimo tole.



Tole je tud neka normalna avtostrada. Z več pasovi. Ne taka jajca ko pri nas.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

donvito ::

Hec je izjavil:

JanBrezov je izjavil:


1. Nekateri so/smo po evoluciji šli dalje, optimizacija se nikoli ne konča,
2. Imaš kar nekaj živali, ki so premikajo bistveno hitrejše od 72 km/h, predvsem ptičev, ki so gibajo ravno v atmosferi: Peregrine Falcon – Top Speed: 240 mph (386 kph) (The 15 Fastest Birds in the Sky) To ni norenje, ampak taktika za preživetje.

Speed and power solves many things.
-- Jeremy Clarkson


Ampak pri vas ni ne optimizacije, ne taktike za prezivetje, ste balkanci in imate majhne penise zato kompenzirate po vzoru ad placementa v filmih in reklamah industrije.

Tako, kot nek bosancek, ki sem ga nekoc videl v BTCju, nic posebnega, zgaran zidarcek, meter 50, ki isce farmerke.

Se je mirno sprehajal, pa zaslisis na internem ozvocenju zacetek komada "Eye of the tiger", je takoj postal se enkrat visji in vidno izprsen, hoja je postala hitrejsa...
:))

Imam občutek, da si naredil preslikavo samega sebe na nekega bosančka. 8-)

Hec ::

Telbanc je izjavil:

GenZNPC je izjavil:



170 po avtocesti ni dirkanje, ne razumem zakaj bi morala iti babica ali pa dedek, ki se pelje s tempomatom in lane assistom sprosceno 150 ali 170 po AC v trojane na kremsnito it po tvoji logiki na Nürburgring dirkat. Ta teza velja tudi za nemsko avtocesto potem?


Z dobrim avtom 160 - 170 je neka potovalna hitrost. Sploh ponoči. Dirkanje po avtostradi je recimo tole.

Samo do sekcijskega nadzora hitrosti. Potem pa se boste sprasevali, zakaj ste kupili predrag avto, ki ga nimate kje uporabljati.

donvito je izjavil:

Hec je izjavil:

JanBrezov je izjavil:


1. Nekateri so/smo po evoluciji šli dalje, optimizacija se nikoli ne konča,
2. Imaš kar nekaj živali, ki so premikajo bistveno hitrejše od 72 km/h, predvsem ptičev, ki so gibajo ravno v atmosferi: Peregrine Falcon – Top Speed: 240 mph (386 kph) (The 15 Fastest Birds in the Sky) To ni norenje, ampak taktika za preživetje.

Speed and power solves many things.
-- Jeremy Clarkson


Ampak pri vas ni ne optimizacije, ne taktike za prezivetje, ste balkanci in imate majhne penise zato kompenzirate po vzoru ad placementa v filmih in reklamah industrije.

Tako, kot nek bosancek, ki sem ga nekoc videl v BTCju, nic posebnega, zgaran zidarcek, meter 50, ki isce farmerke.

Se je mirno sprehajal, pa zaslisis na internem ozvocenju zacetek komada "Eye of the tiger", je takoj postal se enkrat visji in vidno izprsen, hoja je postala hitrejsa...
:))

Imam občutek, da si naredil preslikavo samega sebe na nekega bosančka. 8-)


Saj nisem nikoli trdil, da ste balkanski avtomobilisti najbolj pametni, tako, da je jasno, da tudi tega ne razumete. Polagaj svoje ploscice se naprej, vse ostalo je zate prenaporno.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hec ()

Telbanc ::

Hec je izjavil:



Samo do sekcijskega nadzora hitrosti. Potem pa se boste sprasevali, zakaj ste kupili predrag avto, ki ga nimate kje uporabljati.


Sekcijsko merjenje razen na Trojanah, nima nobenga smisla, razen da se bo upočasnil promet in zamaknilo totalno zabasanje avtostrade za par let. Pač potuha nesposobnemu Darsu, ki bi moral že pred leti začeti z gradnjo tretjega in dodatnega odstavnega pasu na relaciji Postojna Ljubljana. In seveda bo to v veliko veselje zakompleksanih, ki majo 1.0 mašine, ki nikamor ne grejo. Tako mašino jaz garant stopim po avtocesti u Dalmacijo. V Zadru bi ven tekla olje in voda.

Kar se tiče čefurov, sam greš gledat kak film v stilu, Ubij Bila 1, in potem spremljaš situacijo, ko greš iz kina. Ko slišiš in vidiš karate Kide, ki grejo po cesti, je situacija takoj jasna.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

delavec44 ::

Telbanc je izjavil:

Sekcijsko merjenje razen na Trojanah, nima nobenga smisla, razen da se bo upočasnil promet in zamaknilo totalno zabasanje avtostrade za par let. Pač potuha nesposobnemu Darsu, ki bi moral že pred leti začeti z gradnjo tretjega in dodatnega odstavnega pasu na relaciji Postojna Ljubljana. In seveda bo to v veliko veselje zakompleksanih, ki majo 1.0 mašine, ki nikamor ne grejo. Tako mašino jaz garant stopim po avtocesti u Dalmacijo. V Zadru bi ven tekla olje in voda.


Pa kaj si ti zmešan. Točno veš, da 1.0 ne sme v tujino. Je samo za lokalni prevoz.

Hec ::

Telbanc je izjavil:

Hec je izjavil:



Samo do sekcijskega nadzora hitrosti. Potem pa se boste sprasevali, zakaj ste kupili predrag avto, ki ga nimate kje uporabljati.


Sekcijsko merjenje razen na Trojanah, nima nobenga smisla, razen da se bo upočasnil promet in zamaknilo totalno zabasanje avtostrade za par let. Pač potuha nesposobnemu Darsu, ki bi moral že pred leti začeti z gradnjo tretjega in dodatnega odstavnega pasu na relaciji Postojna Ljubljana. In seveda bo to v veliko veselje zakompleksanih, ki majo 1.0 mašine, ki nikamor ne grejo. Tako mašino jaz garant stopim po avtocesti u Dalmacijo. V Zadru bi ven tekla olje in voda.


Sekcijsko merjenje je idealen nacrt, da se psihote upocasni. Ker bo preko OCRja jasno, kdaj je tablica zapeljala na AC in kdaj je ob naslednjem merjenju bila na doloceni lokaciji. Ce je "st-kilometrov / cas > 130km/h" dobis kazen na dom. In se s tem nihce vec ne ukvarja, sam pa placas kazen.

In ko se pripeljes, v Ljubljano, in si zazelis delati guzvo, se premislis, ker bos zapeljal v Ljubljano, OCR prepozna tvojo tablico in ti zaracuna 20 eurov cestnine. In spet se s tabo ne bo nihce vec ukvarjal, placaj ali dobis izvrzbo.

In ker si pameten in noces placevati absurdnih cestnin, zapeljes svojo nicvredno in preplacano kanto na P+R, se za polovicno ceno vsedes na LPP in si nehas zamisljati kaksna faca si. Ker dojames, da si dno druzbe. Ne glede na ceno in hitrost svojega avtomobila. Ali svezino zraka na svojem preplacanem zemljiscu, ki je, iz danes na jutri (cisto predvidljivo, samo ne za zgube), izgubilo polovico vrednosti.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hec ()

Telbanc ::

Bo kot v Italiji, tam nabiješ 200 in pol greš vmes na pir, in spet nabiješ 200. Povprečje pride nato 130 km na uro. Poznano je, da se na določenih odsekih dela natanko tako. Folk ma zračunano, kolk mora pol čakat u bifeju med sekcijskim merjenjem. :))
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Hec ::

Telbanc je izjavil:

Bo kot v Italiji, tam nabiješ 200 in pol greš vmes na pir, in spet nabiješ 200. Povprečje pride nato 130 km na uro. Poznano je, da se na določenih odsekih dela natanko tako. Folk ma zračunano, kolk mora pol čakat u bifeju med sekcijskim merjenjem. :))

Sprejemljivo napram danasnjemu stanju. Pa tudi to je zelo preprosto za resit, ko so Italiani planirali svoj sistem, se ni bilo OCRa nad tablicami in so se zanasali na listke vstopa in izstopa iz AC. Danes zlahka odstejemo cas na pocivaliscih.

Ko se bos naslednjic peljal po AC, daj si malo poglej kamere na tablah cez AC in kje so postavljene. Bos hitro ugotovil, da je nekdo zelo dobro planiral njihovo pozicijo.

Po cistem nakljucju so pred in za pocivalisci in pred in za vsemi uvozi in izvozi. Seveda je to nakljucje.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hec ()

JanBrezov ::

pegasus je izjavil:

Potuješ od A do B, kjer A != B, torej moraš optimizirati za razdaljo, ali pa si dekadenten cepec. Trdiš, da je biti dekadenten cepec tvoja evolucijska prednost? Glej moj prvi stavek o časovni skali.

Kako je kakršnakoli hitrost povezana z dekadenco, ne vem. Za razdaljo optimiziraš zaradi energije. Če energija ni problem, lahko optimiziraš druge stvari, npr. čas.

Kot je že nekdo napisal, 170 km/h na avtocesti sploh ni neka hitrost. Se strinjam z uvedbo dinamične hitrosti, ki hitrost na AC prilagaja glede na zasedenost odsekov (LJ obroč) in s tem prepreči zastoje. Bi pa morda bila želja nekaterih, da ta ista dinamična hitrost ob priliki dvigne omejitev nad 130 km/h, če je situacija temu primerna. Jaz ne bom imel nič proti.

starfotr ::

Telbanc je izjavil:

Bo kot v Italiji, tam nabiješ 200 in pol greš vmes na pir, in spet nabiješ 200. Povprečje pride nato 130 km na uro. Poznano je, da se na določenih odsekih dela natanko tako. Folk ma zračunano, kolk mora pol čakat u bifeju med sekcijskim merjenjem. :))


Saj bodo izvajali še več kontrol in namestili več stacionarnih radarjev. Policija lahko prej kot v enem letu očisti prometa vseh pijancev in divjakov in norcev. Samo dosledno naj spoštuje obstoječo zakonodajo in izkoristi vse radarje in frulice. Tako, kot jih v akcijah. Naj bo akcija 24/7/365. Garantiran uspeh. In proračun si bo tudi opomogel.

pegasus ::

JanBrezov je izjavil:

Kako je kakršnakoli hitrost povezana z dekadenco, ne vem. Za razdaljo optimiziraš zaradi energije. Če energija ni problem, lahko optimiziraš druge stvari, npr. čas.
Energija je in bo vedno "problem", ki ti bo pogojeval vse ostalo. Zato trdim, da je narava skozi evolucijo že zdajvnaj prispela do optimuma energija/hitrost/razdalja, ki se ga lahko naučiš pri že omenjenih pticah selivkah.

In zato je 170km/h pri potovanju dekadenca, ki si jo kot civilizacija ne bomo več dolgo zmogli privoščiti. Verjetno smo zadnja generacija, ki si jo še lahko. Prej ko se upočasnimo, dalje bomo kot civilizacija lahko funkcionirali.

DamijanD ::

Hec ::

JanBrezov je izjavil:

pegasus je izjavil:

Potuješ od A do B, kjer A != B, torej moraš optimizirati za razdaljo, ali pa si dekadenten cepec. Trdiš, da je biti dekadenten cepec tvoja evolucijska prednost? Glej moj prvi stavek o časovni skali.

Kako je kakršnakoli hitrost povezana z dekadenco, ne vem. Za razdaljo optimiziraš zaradi energije. Če energija ni problem, lahko optimiziraš druge stvari, npr. čas.

Kot je že nekdo napisal, 170 km/h na avtocesti sploh ni neka hitrost. Se strinjam z uvedbo dinamične hitrosti, ki hitrost na AC prilagaja glede na zasedenost odsekov (LJ obroč) in s tem prepreči zastoje. Bi pa morda bila želja nekaterih, da ta ista dinamična hitrost ob priliki dvigne omejitev nad 130 km/h, če je situacija temu primerna. Jaz ne bom imel nič proti.


Psiho, ali sploh poslusas? Omejitev je 130 km/h. In ce, tvoja invalidnost ne bi bila sponzirorana iz mojih davkov, bi mi dolj viselo, ubij se, en kreten manj.

Tako pa predstavljas dodatno obremenitev za mojo placo. In to popolnoma po nepotrebnem, zaradi tvoje objestnosti, ki je na koncu ne bos placal sam ampak jo bomo vsi ostali.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hec ()

JanBrezov ::

Hec je izjavil:

JanBrezov je izjavil:

pegasus je izjavil:

Potuješ od A do B, kjer A != B, torej moraš optimizirati za razdaljo, ali pa si dekadenten cepec. Trdiš, da je biti dekadenten cepec tvoja evolucijska prednost? Glej moj prvi stavek o časovni skali.

Kako je kakršnakoli hitrost povezana z dekadenco, ne vem. Za razdaljo optimiziraš zaradi energije. Če energija ni problem, lahko optimiziraš druge stvari, npr. čas.

Kot je že nekdo napisal, 170 km/h na avtocesti sploh ni neka hitrost. Se strinjam z uvedbo dinamične hitrosti, ki hitrost na AC prilagaja glede na zasedenost odsekov (LJ obroč) in s tem prepreči zastoje. Bi pa morda bila želja nekaterih, da ta ista dinamična hitrost ob priliki dvigne omejitev nad 130 km/h, če je situacija temu primerna. Jaz ne bom imel nič proti.


Psiho, ali sploh poslusas? Omejitev je 130 km/h. In ce, tvoja invalidnost ne bi bila sponzirorana iz mojih davkov, bi mi dolj viselo, ubij se, en kreten manj.

Tako pa predstavljas dodatno obremenitev za mojo placo. In to popolnoma po nepotrebnem, zaradi tvoje objestnosti, ki je na koncu ne bos placal sam ampak jo bomo vsi ostali.

130 km/h je izmišljena vrednost in ni noben kriterij za psihopatijo. Na Poljskem je 140 km/h, v Španiji imajo en odsek z dinamično hitrostjo, ki lahko gre do omejitve 150 km/h (vir), v Nemčiji pa ponekod ni omejitve.

GenZNPC ::

Telbanc je izjavil:

GenZNPC je izjavil:



170 po avtocesti ni dirkanje, ne razumem zakaj bi morala iti babica ali pa dedek, ki se pelje s tempomatom in lane assistom sprosceno 150 ali 170 po AC v trojane na kremsnito it po tvoji logiki na Nürburgring dirkat. Ta teza velja tudi za nemsko avtocesto potem?


Z dobrim avtom 160 - 170 je neka potovalna hitrost. Sploh ponoči. Dirkanje po avtostradi je recimo tole.



Tole je tud neka normalna avtostrada. Z več pasovi. Ne taka jajca ko pri nas.

Pa ja, sem hotel razloziti, da potovanje z recimo 160 ali 170 z asistencnimi sistemi je nekaj zelo dalec od dirkanja.

pegasus je izjavil:

JanBrezov je izjavil:

Kako je kakršnakoli hitrost povezana z dekadenco, ne vem. Za razdaljo optimiziraš zaradi energije. Če energija ni problem, lahko optimiziraš druge stvari, npr. čas.
Energija je in bo vedno "problem", ki ti bo pogojeval vse ostalo. Zato trdim, da je narava skozi evolucijo že zdajvnaj prispela do optimuma energija/hitrost/razdalja, ki se ga lahko naučiš pri že omenjenih pticah selivkah.

In zato je 170km/h pri potovanju dekadenca, ki si jo kot civilizacija ne bomo več dolgo zmogli privoščiti. Verjetno smo zadnja generacija, ki si jo še lahko. Prej ko se upočasnimo, dalje bomo kot civilizacija lahko funkcionirali.

Dekadenca so letala in poleti na druge kontinente za izlete, ne pa elektricni avto, ki se bo v prihodnosti na nove baterije peljal 200km/h z avtopilotom po nemki AC.
Po slovenski pa pac 110 zaradi birokratskih Ringurujev
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

Utk ::

Jaz ne vem kaka jajca to vozite, da se je "bolj zanimivo" vozit 170 ali 190 kot 110. 170 je bilo zanimivo v 60-75 konjskem cliotu ali fiatu, po klancu navzdol še kaj več. Danes s 150, 200 konji...niti malo.
Zato sem se tudi nehal "vozit". V jajcih greš malo hitreje in je hitro zanimivo, pri boljših avtih pa so zanimive hitrosti 170 izven avtoceste, kar je očitno nevarno, po AC pa niti ne vem kolk hitro bi moral it, ampak sigurno niti tisto ne bi bilo varno.
Za to imaš vlake smrti, gokarte in podobno, z avtom na cesti res ne vem kaj bi lahk doživel in da bi bilo vsaj približno v mejah normale.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Blinder ::

Saj gre tudi v obratni smeri, s cliotom ali fiatom greš 130 in se ti zdi, da greš normalno. Z dobrim avtom pa je pri 130 dolgčas
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Levi smernik za prehitevanje na pospeševalnem pasu AC (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11314722 (12753) PandaFlow2
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16526036 (22733) Utk
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16339901 (37653) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528134328 (111350) solatko

Več podobnih tem