Forum » Loža » Izkušnja z uradnim Renault servisom
Izkušnja z uradnim Renault servisom

IgorCardanof ::
Tri leta nazaj sem kupil novega Cliota s triletnim lizingom in petletno garancijo. Po dveh letih mi na rednem servisu poveju, da v motorju pušča olje. Popravilo se ne mudi ampak enkrat ga bo potrebno naredit. Omenim, da je avto pod garancijo in da bi potem to kar čimprej poopravili. Tu pa se je potem začelo izmikanje. Povejo, da bi bilo dobro preverit, če zares pušča, da ravno tega, ko to zna, danes ni na servisu in pride čez nekaj tednov. Vredu ni problem, bomo takrat.
Se prijavim na pregled čez nekaj mesecev. Tam mi povejo, da se zdi vse okej. Isto so rekli, da so ščistili motor in da naj ga ponovno pripeljem na pregled čez 1 teden, da vidimo, če res pušča. Čez en teden ponovno pregled in povejo, da je z avtom vse vredu. Olje ne pušča.
Danes ga peljem na redni servis na drugi lokaciji in mi povejo, da v motorju pušča olje in mi še prav pokažejo sliko kje.
Tako da ja, najbrž so si res želeli, da mi poteče garancija preden naredim popravilo motorja. Bi si mislil, da se take stvari dogajanja pri zasebnikih in ne na uradnih servisih.
Se prijavim na pregled čez nekaj mesecev. Tam mi povejo, da se zdi vse okej. Isto so rekli, da so ščistili motor in da naj ga ponovno pripeljem na pregled čez 1 teden, da vidimo, če res pušča. Čez en teden ponovno pregled in povejo, da je z avtom vse vredu. Olje ne pušča.
Danes ga peljem na redni servis na drugi lokaciji in mi povejo, da v motorju pušča olje in mi še prav pokažejo sliko kje.
Tako da ja, najbrž so si res želeli, da mi poteče garancija preden naredim popravilo motorja. Bi si mislil, da se take stvari dogajanja pri zasebnikih in ne na uradnih servisih.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.

rhino ::
Prijava na Renault Slovenija
Intel I7 950|Asus P6X58D-E|
ZOTAC GeForce 580 GTX 1536 GDDR5|OCZ Vertex2E 60GB + 500GB WD + 1TB Samsung F3|
3x2GB Kingston HyperX DDR3-1600|Cougar GX1050|CM HAF-X
ZOTAC GeForce 580 GTX 1536 GDDR5|OCZ Vertex2E 60GB + 500GB WD + 1TB Samsung F3|
3x2GB Kingston HyperX DDR3-1600|Cougar GX1050|CM HAF-X

feryz ::
Načeloma je za servise boljše, da popravljajo v sklopu garancije, kot da stranka plača.
Vsaj bolj donosno. Je pa več dela s papirji.
Vsaj bolj donosno. Je pa več dela s papirji.

kamiKaZaA ::
Hvala. Spraševal sem, ker so baje, če so že težave pri Renaultu so to načeloma z dizli. Zdaj dejansko vidim primer pri bencinarju. Dobro iz vidika statistike 1 primer ne pove nič. Upam, da rešiš ugodno to tvojo reklamacijo v tvojo prid.

bbbbbb2024 ::
IgorCardanof je izjavil:
Tri leta nazaj sem kupil novega Cliota s triletnim lizingom in petletno garancijo. Po dveh letih mi na rednem servisu poveju, da v motorju pušča olje. Popravilo se ne mudi ampak enkrat ga bo potrebno naredit. Omenim, da je avto pod garancijo in da bi potem to kar čimprej poopravili. Tu pa se je potem začelo izmikanje. Povejo, da bi bilo dobro preverit, če zares pušča, da ravno tega, ko to zna, danes ni na servisu in pride čez nekaj tednov. Vredu ni problem, bomo takrat.
Se prijavim na pregled čez nekaj mesecev. Tam mi povejo, da se zdi vse okej. Isto so rekli, da so ščistili motor in da naj ga ponovno pripeljem na pregled čez 1 teden, da vidimo, če res pušča. Čez en teden ponovno pregled in povejo, da je z avtom vse vredu. Olje ne pušča.
Danes ga peljem na redni servis na drugi lokaciji in mi povejo, da v motorju pušča olje in mi še prav pokažejo sliko kje.
Tako da ja, najbrž so si res želeli, da mi poteče garancija preden naredim popravilo motorja. Bi si mislil, da se take stvari dogajanja pri zasebnikih in ne na uradnih servisih.
To je in ni problem. Najprej me čudi, da teče olje pri avtu, starem 5 let. Ponavadi se ti problemi začnejo tam ali 8 let star avto ali pa čez 250kkm.
Je pa pri Renaultih (Clio, Megane) bilo notorično težko rešiti problem puščanja olja, enkrat ko se je to začelo.
Najprej je problem, da recimo nimaš voženj na dolge razdalje, olje ne teče. Čim narediš turo ne vem 500+ km, začne teči. To je prvi problem. Drugi pa je, obstaja set tesnil, to stane tam ranga 200€, ter cca 800€ dela in se vsa tesnila zamenjajo.
To na žalost težko stranka plača, pa ponavadi se to zreducira na 25€ tesnil, ter cca 60€ dela. Lahko pomaga, lahko se problem preseli, lahko sicer teče manj, ni pa povsem suho. Mi so službenega megana flikali 4x, da je na koncu mehanik rekel, da bi na začetku zamenjali vse, pa bi bil takoj mir.
Smo pa uspeli več Cliotov rešiti s tesnili za 25€, tako da...
Na žalost principal težko plačuje take "garancijske" posege. Pogosto so zelo škrti, ne vem, imajo normativ 2 delovni uri, da se zamenjajo vsa tesnila. Jah, pri novem ja, samo pri 5 let starem pa verjetno ne.
Zato se servisi izogibajo ekscesivnih posegov, kjer jim principali nočejo kriti vsega v nulo. Menjava tesnil je že taka reč. Mimogrede, če principal enkrat krije garancijo na tesnila, drugič več nočejo kriti dela, recimo.
Tesnila so pri Renaultih pač problem.

IgorCardanof ::
No sej avto je 3 leta star, težave pa so se prvič pojavile po dveh letih. Prvi redni servis je bil okej.
Sicer pa na tem servisu sedaj so isto rekli, da bo celoten poseg stal 900e. Ko sem jim rekel, da imam garancijo so rekli, da bo potem zastonj in sem se zmenil za popravilo naslednji teden. Tako da upam, da bodo to tut nardil
Sicer pa na tem servisu sedaj so isto rekli, da bo celoten poseg stal 900e. Ko sem jim rekel, da imam garancijo so rekli, da bo potem zastonj in sem se zmenil za popravilo naslednji teden. Tako da upam, da bodo to tut nardil

Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.

bbbbbb2024 ::
Kako pa pušča olje? Iz karterja ven in kaplja na tla ali kako drugače?
Verjetno ne tako očitno. Avto ima 6-7 mest, kjer je gumijasti semering ali tesnilo. Ko snameš tisti pokrov spodaj, opaziš na 2-3 mestih temnejše fleke. Če to pustiš predolgo, opaziš, da je nivo olja padel. Vse je mastno, to je naprej potrebno vse oprati.
Mah ne vem, BMW nima to tako narejeno, mest, kjer lahko kaplja - so v bistvu tri. Čep diferenciala, pokrov menjalnika, ter čep izpusta olja. Vse troje se da rešiti, da ne rečem, z minimalnim posegom.
Potencialno, če je preveč olja v ZF8 menjalniku (napaka pri filanju), potem lahko teče še nad iberlauf. Ampak čez čas neha, ko je pač tistega pol deci odtečenega.
Mi ne kupujemo več Renaulte, odkar se je zamenjal principal in nočejo več prodajati diesle. Zadnje, kar smo kupili, je bila Dacia Duster, ki pa sicer ima natanko isti dieselski motor. Ko bo, če bo, kaj začelo teči, najprej 35EUR dril, pa potem bomo že flikali.
Največji problem je principal, to so sedaj neki Hrvati. Še za Dacio Duster smo na garancijo hoteli menjavo zlomljenega stikala za klimatizacijo. Dobili smo prst v rit. Mehanik je snel isto stikalo z ene totalke, ter nam zamenjal gumb.
Tako da nas Dacia/Renault/Nissan ne bodo več videli. Prej to sigurno ni bilo tako in je bil odnos Renault/Dacia principala bil zelo korekten. Zato smo pa tudi jemali te avte kot službene.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2024 ()