Forum » Na cesti » Pomoč pri iskanju rabljenega avta do 22.000€
Pomoč pri iskanju rabljenega avta do 22.000€

rs1975 ::
Počasi bo potrebno menjati 12 let starega Tourana. Bolj ko prebiram razne teme, bolj sem zmeden kaj vzeti, ker imajo očitno vsi novejši avti neke hibe... 😉
Letno delam 18-20k km, večinoma so relacijske vožnje do službe 35km v eno smer. Gledam 2021-22 letnike.
Rabim dokaj velik prtljažnik (v njem vozim kolo, zaradi praktičnosti ga ne bi vozil na strehi), zato bi najraje vzel enoprostorca, sploh Tourana, ki se je pri meni izkazal za zelo uporabnega. Ampak cene Touranov so nenormalno visoke, dražji kot Passati. Alternativa so karavani, ampak že v startu vem, da je to bolj kompromis, ker prostora v prtljažniku ne bi toliko.
Prvo vprašanje ali je za mojo kilometražo sploh smiselno vzeti dizla ali raje bencinarja oz. hibrida?
Gledal sem tele avte, pa bi prosil kak komentar glede motorjev in ostalih hib:
P5008 + P508: kakšni so dizli 1.5 hdi? Od katerega letnika dalje so pri bencinarjih verige? So s tem težave z motorjem rešene?
Grand Scenic + Espace: kako je z 1.3 bencinarji in 2.0 dizli?
Passat + Golf: kako se obnesejo hibridi 1.4 GTE?
Ideja še za kak drug avto?
Letno delam 18-20k km, večinoma so relacijske vožnje do službe 35km v eno smer. Gledam 2021-22 letnike.
Rabim dokaj velik prtljažnik (v njem vozim kolo, zaradi praktičnosti ga ne bi vozil na strehi), zato bi najraje vzel enoprostorca, sploh Tourana, ki se je pri meni izkazal za zelo uporabnega. Ampak cene Touranov so nenormalno visoke, dražji kot Passati. Alternativa so karavani, ampak že v startu vem, da je to bolj kompromis, ker prostora v prtljažniku ne bi toliko.
Prvo vprašanje ali je za mojo kilometražo sploh smiselno vzeti dizla ali raje bencinarja oz. hibrida?
Gledal sem tele avte, pa bi prosil kak komentar glede motorjev in ostalih hib:
P5008 + P508: kakšni so dizli 1.5 hdi? Od katerega letnika dalje so pri bencinarjih verige? So s tem težave z motorjem rešene?
Grand Scenic + Espace: kako je z 1.3 bencinarji in 2.0 dizli?
Passat + Golf: kako se obnesejo hibridi 1.4 GTE?
Ideja še za kak drug avto?

hojnikb ::
MG4 Standard nov.. glih pride v budget. Če ti gre kolo v kuferam, potem si zmagal, stroskovno gledano.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: borut_p ()

chucki ::
Vozi tega naprej. 12 let ni nic za vw
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

hojnikb ::
12 let je glih taprava starost, da se dobis kaksnega B****, da ga bo kupo za več k kišto pira. K bo star 20 let, ga bo lhk sam se šenkal.
#brezpodpisa

rs1975 ::
Vozi tega naprej. 12 let ni nic za vw
Touran ima narejenih 325k km. Počasi bo ziher prišlo na vrsto kakšno večje popravilo. Sicer zaenkrat razen EGR in rednih servisov ni bilo nič posebnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rs1975 ()

bauci ::
Imel sem 6 let Peugeot 5008 disel letnik 2018 ročni menjalnik. Naredil 250.000 km. Super avto. Nobenih težav. Prtljažnik ogromen sploh če podreš zadnje sedeže.

OutOfTheBox ::
Ampak cene Touranov so nenormalno visoke
Ja, pa tudi tvoj je glede na kilometrino in letnik, okvirno vreden (po konkurenčnih cenah), med 6 in 7k. Za 12 let staro mašino s 330 jurji. Če tega prodaš boš potem za 21-22 letnik dodal še 13-15 jurjev kar načeloma niti ni tako slabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

ZveeZ ::
@op glede Renaultov, bi jaz raje gledal grScenic kakor Espacea zaradi stroskov vzdrzevanja. Espace ima drazje rezervne dele.
Mogoce poglej se za Beringom XL oz njegovimi brati drugih znamk.
Mogoce poglej se za Beringom XL oz njegovimi brati drugih znamk.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()

abiz ::
Seata dobiš novega za podoben denar, lahko ga tudi vzameš na obroke, maš garancijo, in si brez neke skrbi.
čez 10 let ga prodaš za normaln denar, tak da ne neko staruhinjo jemat, ker te zna kar hitro začet jebat.
čez 10 let ga prodaš za normaln denar, tak da ne neko staruhinjo jemat, ker te zna kar hitro začet jebat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: abiz ()

feryz ::
Fiat Doblo, glanc nov. Dizel, seveda.
Avto ko šus za take potrebe, z biciklom se kar noter zapelješ, če greš kampirat pa samo jogi zabrišeš zadaj.
Avto ko šus za take potrebe, z biciklom se kar noter zapelješ, če greš kampirat pa samo jogi zabrišeš zadaj.

Scorpy84 ::
Vozi tega naprej. 12 let ni nic za vw
Touran ima narejenih 325k km. Počasi bo ziher prišlo na vrsto kakšno večje popravilo. Sicer zaenkrat razen EGR in rednih servisov ni bilo nič posebnega.
Pri meni grejo avti do 400-500k, največ je naredila zafira 600k, ko je šla od doma oz. na balkan pa še to v izpravnem stanju, celo prva turbina. Do takrat ko pride do okvare, ko nima smisla popravljati, pa pač prodaš kot pokvarjeno. Sicer boš tukaj izgubil denar zaradi okvare vozila. Ampak. Če boš sedaj prodajal avto kot sedaj brezhibnega, se ti bojo cigoti oglašali, kupili čez par dni te klical, da si mu prikril napako. Za to ni nujno, da bo cigo klical, so tudi drugi isti. Greš dilerju, ta ti bo itak za 2-3k spuščal ceno in govoril, noben ti ne bo tak avto kupil in še tisoče drugih napak. Kot si sam ugotovil, cene vozil so nenormalne, sem sam želel isto menjati 9 let star avto, pa bo očitno še en čas pri hiši. Prav tako druga kia, ki je v 5 letih naredila 350k, ampak ne kaže znake utrujenosti. V prihodnosti razmisli o manjšem, pa kolo na kljuko. Ker nima smisla kupovati velik avto, samo zaradi kolesa. Karkoli obrneš, danes je sploh smisleno avto do konca zvozit, ker v vsakemu primeru boš denarno na izgubi, edino če ti ta zdrži. Če se lepo vzdržuje in vozi, bo še nekaj let delal.

rs1975 ::
Bicikl na streho ali kljuko ne dam, mora bit notri :) Sploh kakšni dopusti so problematični, ker moraš potem nonstop študirat, da ti ga kdo ne ukrade, pa da ne zapneš v kakšno garažo. Zato ga raje dajam v avto, na strehi pa je kufer in v njem stvari, kar ne gre v prtljažnik.
Tudi v notranjosti mora bit avto prostoren, sploh na zadnjih sedežih (srednješolca).
Vem, da se bom bolj udobno peljal s karavanom kot enoprostorcem. Passat ali kaj podobnega, torej večji karavan.
Me pa mika Grand Scenic, ta zgleda tudi, da ima velik prtljažnik. A se pri 7 sedežnemu dajo odstranit zadnji sedeži ali se samo položijo?
Načeloma bi bil tudi OK Renault Koleos, zgleda da ima velik prtljažnik. Čeprav načeloma SUV ne gledam, ker imajo v večino premajhen prtljažnik.
Kako je z motorji pri Renaultu? Becinar 1.3 in dizel 2.0?
Tudi v notranjosti mora bit avto prostoren, sploh na zadnjih sedežih (srednješolca).
Vem, da se bom bolj udobno peljal s karavanom kot enoprostorcem. Passat ali kaj podobnega, torej večji karavan.
Me pa mika Grand Scenic, ta zgleda tudi, da ima velik prtljažnik. A se pri 7 sedežnemu dajo odstranit zadnji sedeži ali se samo položijo?
Načeloma bi bil tudi OK Renault Koleos, zgleda da ima velik prtljažnik. Čeprav načeloma SUV ne gledam, ker imajo v večino premajhen prtljažnik.
Kako je z motorji pri Renaultu? Becinar 1.3 in dizel 2.0?

IL_DIAVOLO ::
Potem pa itak pride v poštev samo enoprostorec oz. kombi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Scorpy84 ::
sam vozim kolesa na strehi in na kljuki, dodatna ključavnica, pa mi niso ukradli. Saj ne rečem, lahko se zgodi, ali pa tudi ne. Zdaj bil na potepu po FRA/ITA en teden, pa so kolesa ostala gor. Pa niso ravno poceni kolesa. Mogoče imam srečo, ampak gledam da ravno ne parkiram kjer ni obljudno. Pa dobra ključavnica, ter debela veriga/zajla, saj ne hodi vsak okoli z kleščami okoli, da ukrade.

Ahim ::

poldy_nwx ::
Da malo izkoristim temo:
Ali ima kdo morda VW sportsvan-a (letnik 2018+) oz. ali ima izkušnje s transportom MTB koles v prtljažniku?
Ali gre noter v pokončnem položaju sodoben 29" E-mtb? Seveda s odmontiranim sprednjim wheelsetom.
(Po dolžini ga sicer spravim tudi v hatchbacka...)
Hvala
Ali ima kdo morda VW sportsvan-a (letnik 2018+) oz. ali ima izkušnje s transportom MTB koles v prtljažniku?
Ali gre noter v pokončnem položaju sodoben 29" E-mtb? Seveda s odmontiranim sprednjim wheelsetom.
(Po dolžini ga sicer spravim tudi v hatchbacka...)
Hvala


2dark ::
Espace: kako je z 1.3 bencinarji in 2.0 dizli?
Ideja še za kak drug avto?
Šrot od avta.. Soseda ima Espacea 2020 2.0 tdi 160 konjev. Skoz ene težave in na servisu. Avto ima nekej 165.000 km.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )

feryz ::

poldy_nwx ::
@rs1975: Hvala, se mi je zdelo... Novi mtb-ji so kar velike krave ratali
@iso2000: Seveda! (a še obstajajo MTB brez???
)
@iso2000: Seveda! (a še obstajajo MTB brez???



HotBurek ::
Za 22 tisoč bo težko dobit parevega BMW-ja... če budžet malenkost povišaš, recimo krat 3, pol pa gre.
S peciklom greš v belgijo (itak samo do Jesenic, potem pa z vlakom naprej, sam to ne razlagaš okol, ane), tam kupiš avto za pravega moškega, pecikl nekak spraviš v gepek in potem nazaj v slovenijo. Na poti nazaj se ene trikrat ustaviš na bencinski, kjer uživaš v gurmantskih presežkih petrol sendvičev ob vonju bencinskih hlapov.
Ko prideš domov, ugotoviš, wtf ti bo kolo, zdej, ko imaš be em we ja. Kolo prodaš, in več časa preživiš v avtu, kjer si opazen in občudovan. Edini, ki te prezirajo, so vozniki MG-jev in Dačije. A vedeti moraš, da so v sebi, deep down, ful jezni, ker imaš BMW-ja. Ostali udeleženci prometa pa so veseli, da imajo slovenske ceste enega BMW-ja več, in dveh peciklov majo. Hahaha.
Evo, to je to: https://www.autoscout24.com/offers/bmw-...
S peciklom greš v belgijo (itak samo do Jesenic, potem pa z vlakom naprej, sam to ne razlagaš okol, ane), tam kupiš avto za pravega moškega, pecikl nekak spraviš v gepek in potem nazaj v slovenijo. Na poti nazaj se ene trikrat ustaviš na bencinski, kjer uživaš v gurmantskih presežkih petrol sendvičev ob vonju bencinskih hlapov.
Ko prideš domov, ugotoviš, wtf ti bo kolo, zdej, ko imaš be em we ja. Kolo prodaš, in več časa preživiš v avtu, kjer si opazen in občudovan. Edini, ki te prezirajo, so vozniki MG-jev in Dačije. A vedeti moraš, da so v sebi, deep down, ful jezni, ker imaš BMW-ja. Ostali udeleženci prometa pa so veseli, da imajo slovenske ceste enega BMW-ja več, in dveh peciklov majo. Hahaha.

Evo, to je to: https://www.autoscout24.com/offers/bmw-...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()

2dark ::
Ko prideš domov, ugotoviš, wtf ti bo kolo, zdej, ko imaš be em we ja. Kolo prodaš, in več časa preživiš v avtu, kjer si opazen in občudovan.
Verjetno si pozabil dopisat, da ni več leto 1985. Danes BMW je večinoma vozijo samo še ta južni.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )

feryz ::
Res je, prav imaš.
Včasih smo Slovenci imeli denar, zdaj ga imajo južneje od nas.
Oni furajo Bmw-je, kleni Slovenci pa hrepenijo po Daciah in MG-jih.
Nekje do 22 jurjev vidijo.
Včasih smo Slovenci imeli denar, zdaj ga imajo južneje od nas.
Oni furajo Bmw-je, kleni Slovenci pa hrepenijo po Daciah in MG-jih.
Nekje do 22 jurjev vidijo.

Buggy ::
a na BMW se zmeraj tripate. V SI so vecina BMW podhranjena (osnovni motorji z M badgi) in z dodatno opremo na nuli jajca, ki so namenjena sminki in servisom. Ni lepsega kot s sleeperjem se poigravat na cesti s takimi revseti, ki se vozit ne znajo ...tud tisti s zafiro 
@feryz razocaral si me, ker nisi kupil bentleya, pa vsi smo ti rekli da bi bila to najboljs zafira zate FFS

@feryz razocaral si me, ker nisi kupil bentleya, pa vsi smo ti rekli da bi bila to najboljs zafira zate FFS
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

rs1975 ::
A kdo ve kateri model DSG je v v Touranu:
- 1.5 TSI 150KM, letnik 2021
- 2.0 TDI, 122KM, letnik 2020
- 1.5 TSI 150KM, letnik 2021
- 2.0 TDI, 122KM, letnik 2020

modelno1 ::
Pri TSI je suhi DQ200, pri TDI pa mokri DQ381. Pa DSG je možen samo v kombinaciji s 150 KM dizlom.
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: modelno1 ()

2dark ::
Pri TSI je suhi DQ200, pri TDI pa mokri DQ381.
Kakšna je razlika med suhi pa mokri?
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )

njyngs ::
"Suhi" (ni suhi, je še vseeno olje) se uradno ne servisira (se uradno ne menjava olje) - neuradno pa se.
Pri mokrem pa se servisira na 120kkm, pri starejših na 60kkm.
Razlike so še potem dodatno tudi v tem kak navor prenese menjalnik. Pri manjših motorjih prenese manjši navor, pri močnejših večji navor. Zato je precej idiotsko čipirat avto z DSG, ker menjalnik ni potem dizajniran za povišan navor. Pol pa jokcajo po forumih, ko se jim DSG razleti...
Pri mokrem pa se servisira na 120kkm, pri starejših na 60kkm.
Razlike so še potem dodatno tudi v tem kak navor prenese menjalnik. Pri manjših motorjih prenese manjši navor, pri močnejših večji navor. Zato je precej idiotsko čipirat avto z DSG, ker menjalnik ni potem dizajniran za povišan navor. Pol pa jokcajo po forumih, ko se jim DSG razleti...
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()

2dark ::
"Suhi" (ni suhi, je še vseeno olje) se uradno ne servisira (se uradno ne menjava olje) - neuradno pa se.
Pri mokrem pa se servisira na 120kkm, pri starejših na 60kkm.
Hvala za obrazložitev.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )

rs1975 ::

Scorpy84 ::
"Suhi" (ni suhi, je še vseeno olje) se uradno ne servisira (se uradno ne menjava olje) - neuradno pa se.
Pri mokrem pa se servisira na 120kkm, pri starejših na 60kkm.
Razlike so še potem dodatno tudi v tem kak navor prenese menjalnik. Pri manjših motorjih prenese manjši navor, pri močnejših večji navor. Zato je precej idiotsko čipirat avto z DSG, ker menjalnik ni potem dizajniran za povišan navor. Pol pa jokcajo po forumih, ko se jim DSG razleti...
No ja, menjalnik ima vedno več rezerve, kar se tiče navora. Pozabljaš, da morajo tudi vlečt npr. kamp prikolice, ki so težke tudi krepko čez tono. Verjamem, da večina tistih, ki so menjalnik uničili so pretiravali, ko so obremenjeni izkoriščali moč motorja in s tem pospešili obrabo menjalnika. Sam imam čipiran, pa že 7 leto furam brez okvare, ko vlečem prikolico, pospešujem nežno brez sunkovitih pospeškov, tudi v klanec grem raje 90, pa prestava nižja, kot pa 100 v višji prestavi.

bobby ::
In za kolk bi tega Tourana prodal?
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

feryz ::
Spet nakladaš. Od motorja in menjalnika je odvisno, ali ima kaj rezerve.
Pri moji prvi zafiri, so zabremzali motor, da ne bi imel preveč navora. Menjalnik je bil pač serijski, tudi za ostale motorje, zaradi tega niso šli novega delati.
Motor je bil zažlajfan na skrajni navor menjalnika 800 Nm. Pri 170 000 km je bilo samo še vprašanje kdaj bo začel razpadati. Na srečo sem se prej avta losal.
Seveda pa je pri meni menjalnik najebal preko vseh meja. Bavarci so se izgovarjali, da je bil moj avto non stop na dirkališčih, glede na izpise obremenitev. Čeprav ni nikoli videl dirkališča.
Pri moji prvi zafiri, so zabremzali motor, da ne bi imel preveč navora. Menjalnik je bil pač serijski, tudi za ostale motorje, zaradi tega niso šli novega delati.
Motor je bil zažlajfan na skrajni navor menjalnika 800 Nm. Pri 170 000 km je bilo samo še vprašanje kdaj bo začel razpadati. Na srečo sem se prej avta losal.
Seveda pa je pri meni menjalnik najebal preko vseh meja. Bavarci so se izgovarjali, da je bil moj avto non stop na dirkališčih, glede na izpise obremenitev. Čeprav ni nikoli videl dirkališča.

rs1975 ::

Scorpy84 ::
Spet nakladaš. Od motorja in menjalnika je odvisno, ali ima kaj rezerve.
Pri moji prvi zafiri, so zabremzali motor, da ne bi imel preveč navora. Menjalnik je bil pač serijski, tudi za ostale motorje, zaradi tega niso šli novega delati.
Motor je bil zažlajfan na skrajni navor menjalnika 800 Nm. Pri 170 000 km je bilo samo še vprašanje kdaj bo začel razpadati. Na srečo sem se prej avta losal.
Seveda pa je pri meni menjalnik najebal preko vseh meja. Bavarci so se izgovarjali, da je bil moj avto non stop na dirkališčih, glede na izpise obremenitev. Čeprav ni nikoli videl dirkališča.
To opisujes svoj primer, kot tudi pri meni je astri 2011 letnik, po 3-4 letih in 200k prevoženih razneslo menjalnik, pa se je lepo vozilo nikoli vlekel tovor, avto pa ni bil čipiran prej obratno (predelan na plin). Pač tako je. Drug rabljen menjalnik, pa je zdržal nekaj čez 250k, plus prešnji lastnik, baje 80k. To da bi ti bremzali navor prvič slišim, sem imel zafiro 2005 letnik, 2.0 tdi, po garancji ga tudi čipiral mislim da je bilo med 140-150konjev, zaradi problemov s hladnim startom, avto te je dobesedno zalimal na zic od navora. Le ogroma turbo luknja (če primerjam z danjašnjimi avti) je bila isto prisotna, kot pred čipiranjem. Pa se je z njim naredilo 660k km. Tisti avto mi je še najmanj stroškov naredil, samo dvakrat menjal vztrajnik, pač tisto "sranje" od dvomasnega vztrajnika, posledično tudi sklopko menjal.

mr_chai ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup VW Touran 1.5 TSI ali 1.5 TDI DSG (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11892 (1453) | nato5 |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 55294 (37953) | GR2 |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26743 (23278) | WizzardOfOZ |
» | Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 103407 (75812) | jero_no1 |