Forum » Na cesti » Nakup VW Touran 1.5 TSI ali 1.5 TDI DSG
Nakup VW Touran 1.5 TSI ali 1.5 TDI DSG
brett ::
Jaz sem svojega ročnega 1.4tsi v 6. vozil od 1500obr. pri cca 50km/h do 130+. Šlo brez težav. Lepo enakomerno pospešil, brez cukanja. Trenutna Mazda z 2.0 motorjem (brez turbine) se skrije glede pospeševanja.
Irilevantne informacije, če nisi bolj natančen. 1.4 TSI jih je (bilo) več različic na trgu, od 122 do 170 km v Golfu.
V 6. prestavi pri 1500 rpm ne potuje cca 50 km/h ampak vsaj 70.
Noben motor ne cuka, kvečjemu vibrirajo zaradi kakšne resonance
122KM; je kar bilo tam okoli 50km/h in ti obrati. Ne pa me za besedo držat za 100 obratov/dol in par km/h. Tega je že 5 let +, Ampak definitovno bodo cifre držali (z res manjšim odklonom - dopuščam).
Napisal sem po domače da cuka, ti pa si napisal pravilno: vibracije - ni tresenja. Moja napaka za šlamastiko!
aborko ::
Kot ti je Blinder napisal... Ga ni tsi-ja ki bi imel 1500rpm pri 50km/h v 6. prestavi. Ker bi to pomenilo 3900 obratov pri 130km/h, sam imam 1.2 tsi s samo 5 prestavami pa je pri 130km/h 2850 obratov.
Malo off: tudi bencinarji so na AC lahko varčni če ne pretiravaš s hitrostjo in je avto vsaj malo aerodinamičen: sem zadnjič šel iz Mbja v Trst po omejitvah z 1,2 tsi golfom, prav presenečen nad porabo, 4,6 in to s klimo in zimskimi gumami. V nasprotno smer je bilo točno 5, povprečje 4,8, toliko je tudi povprečje zadnjih 2k km. Poraba po BC ne odstopa od realne, preverim vsake toliko ko tankam, delam 950-1000km na tank.
Malo off: tudi bencinarji so na AC lahko varčni če ne pretiravaš s hitrostjo in je avto vsaj malo aerodinamičen: sem zadnjič šel iz Mbja v Trst po omejitvah z 1,2 tsi golfom, prav presenečen nad porabo, 4,6 in to s klimo in zimskimi gumami. V nasprotno smer je bilo točno 5, povprečje 4,8, toliko je tudi povprečje zadnjih 2k km. Poraba po BC ne odstopa od realne, preverim vsake toliko ko tankam, delam 950-1000km na tank.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: aborko ()
m0LN4r ::
Cist tko mimogrede, ce koga zanima, sirse in daljse ni vedno prostornejse:
Pri Model Y je se bolj izrazito, ker je prtljaznik zgoraj bolj odzagan. Druga stvar pa je, ko se vsedes v Enyaga ali Teslo zadaj opazis da imas kolena veliko visje.
Pa ocitno so se vrata malenkost debelejsa in konstrukcija malenkost bolj debela in to se potem pozna tudi od znotraj.
Pri Model Y je se bolj izrazito, ker je prtljaznik zgoraj bolj odzagan. Druga stvar pa je, ko se vsedes v Enyaga ali Teslo zadaj opazis da imas kolena veliko visje.
Pa ocitno so se vrata malenkost debelejsa in konstrukcija malenkost bolj debela in to se potem pozna tudi od znotraj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Ahim ::
Dilema bo sla pocasi stran, ker hibridi so vsi avtomatiki, tak da rocnih menjalnikov v roku 5 let ne bo vec.
Bi pa jaz tudi ce bi klasika kupil vzel avtomatika, mora pa v primeru klasika bit dual-clutch, sicer ni lepa linearna voznja. Poenostavljeno povedano vsi hibridi avtomatiki so dobri avtomatiki, ampak zgolj nekateri klasik avtomatiki so dobri in moras pazit.
Na testni voznji je Seat Tarraco (2.0 TDI 190 KM DSG) kar solidno cukal oz. se "zmedel" po ovinkih cez Savlje do AC .. bilo je zelo "ne-linearno" in ravno zaradi te izkusnje ni bilo vec interesa za menjalnik z dvojno sklopko. 8-stopenjska ZF in Aisin sta precej manj "zmedena" in posledicno je voznja bolj gladka.
IL_DIAVOLO ::
Cist tko mimogrede, ce koga zanima, sirse in daljse ni vedno prostornejse:
Pri Model Y je se bolj izrazito, ker je prtljaznik zgoraj bolj odzagan. Druga stvar pa je, ko se vsedes v Enyaga ali Teslo zadaj opazis da imas kolena veliko visje.
Pa ocitno so se vrata malenkost debelejsa in konstrukcija malenkost bolj debela in to se potem pozna tudi od znotraj.
Kot tudi ni VISJE bolj PRAKTICNO. Zakaj? Skoljkasti zici in velika razdalja od tal onemogoca potniku enostaven izhod iz vozila in se mora dobesedno splazit na rob zica in se potem si umaze hlace, ker ne seze do tal.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
WhatAbout ::
Hej
Dejte mi se to povedat - a so menjalniki DSG res tok slabi? Mislim, da so DQ200 s suho sklopko
Dejte mi se to povedat - a so menjalniki DSG res tok slabi? Mislim, da so DQ200 s suho sklopko
Blinder ::
Evo kaj pravi ms copilot:
The reliability of Volkswagen's DQ200 DSG gearbox has been a topic of discussion among enthusiasts and car owners. Let's explore some insights:
DQ200 7-speed dry clutch DSG:
The DQ200 is the first and only 7-speed DSG with a double dry clutch.
Unfortunately, it has been known to have issues, especially compared to its predecessor, the DQ2501.
Some early Polo owners and other DQ200 car owners faced reliability problems2.
However, there have been few instances of failure, and the overall prevalence of issues might be exaggerated2.
Mechanical failures can happen with any type of gearbox, and even our Wagon R's AMT gearbox failed after a year of use2.
Other Volkswagen DSG variants:
DQ250 6-speed wet clutch, DQ381 7-speed wet clutch, and DQ500 7-speed wet clutch are considered more reliable.
Small engines (under 2.0 liters) typically have the dry clutch DSG to avoid, while 2.0-liter petrol or diesel engines use the wet clutch variants3.
User Experiences:
Some users report that the newer DQ200 gearboxes are somewhat more reliable4.
One user mentioned their 2019 Mk3.5 Octavia TSI DSG running 60,000 km without issues4.
However, it's essential to be prepared for potential malfunctions if you're considering a car with a DSG gearbox2.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
m0LN4r ::
Hej
Dejte mi se to povedat - a so menjalniki DSG res tok slabi? Mislim, da so DQ200 s suho sklopko
Jaz se nebi sekiral, ce je na cesti po vec 10 miljonov avtov z DSG menjalniki, med njimi taksi flote itn. in na internetu zajamra ene par ljudi.
Sosed ma Passata z DSG in preko 300kkm, stvar dela, ce se pokvari, se popravi, tak to je.
Pa se to da to ni chippan R z 500NM navora ampak 1.5 TSI z 250NM navora al za kater voz sprasujes?
DSG sklopko lahko unicis dokaj hitro, ce vsak dan speljujes z Launch Control ali pa 10x en za drugim in ne pocakas, da se ohladi.
Vedno je treba upostevati se tudi druge faktorje, kot so starost, nacin voznje, ali je to dirkanje ali ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WhatAbout ::
Ja, sprasujem za 150 km motor. Sem pa miren voznik z mlado druzino in ze od nekdaj ne speljujem sunkovito, vse avte sem vedno vzdrzeval redno, po programu.
m0LN4r ::
Jaz se nebi sekiral, verjetnost da bos imel probleme je 1 prot miljon recimo. Kupujes nov avto z garancijo, vozi in servisiraj.
Recimo meni nagaja rocni in proizvajalec nima resitve, oz. resitev je zacasna pravijo vsi, ki imajo isto tezavo. Se ne sekiram, sem dal notr short shifter in je boljse.
Jaz sem se recimo odlocil za rocnega, ker se ne vozim v guzvi in se prakticno v 4. in 5. prestavi pripeljem na vecino ciljev, ce poenostavim in avtomatik ne bere misli, me je malo zmotilo.
Kupi to kar si zelis, Touran je Touran, ce ti veliko pomeni komfort prestavljanja vzam avtomatika, ce pa ne pa rocnega. Na regionalki in avtocesti rabis 99% casa samo eno prestavo.
Recimo meni nagaja rocni in proizvajalec nima resitve, oz. resitev je zacasna pravijo vsi, ki imajo isto tezavo. Se ne sekiram, sem dal notr short shifter in je boljse.
Jaz sem se recimo odlocil za rocnega, ker se ne vozim v guzvi in se prakticno v 4. in 5. prestavi pripeljem na vecino ciljev, ce poenostavim in avtomatik ne bere misli, me je malo zmotilo.
Kupi to kar si zelis, Touran je Touran, ce ti veliko pomeni komfort prestavljanja vzam avtomatika, ce pa ne pa rocnega. Na regionalki in avtocesti rabis 99% casa samo eno prestavo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Ja, sprasujem za 150 km motor. Sem pa miren voznik z mlado druzino in ze od nekdaj ne speljujem sunkovito, vse avte sem vedno vzdrzeval redno, po programu.
Potem nimas kaj studirat o tdi-ju, ce si tipicen voznik toyote. Cena tu nekje oz. se malo manj.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
WhatAbout ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ja, sprasujem za 150 km motor. Sem pa miren voznik z mlado druzino in ze od nekdaj ne speljujem sunkovito, vse avte sem vedno vzdrzeval redno, po programu.
Potem nimas kaj studirat o tdi-ju, ce si tipicen voznik toyote. Cena tu nekje oz. se malo manj.
A ker sem miren voznik in redno servisiram? Predvidevam, da se kak tak najde tudi pri VW, ne samo Toyoti?
nato5 ::
Če koga zanima, odstopim rezerviranega Tourana pri avto Slaku 1.5 tsi dsg 4all oprema z sončno streho, biserna bela barva, dobava februar- marec 2025. Cena na financiranje je 34.590, 4.9 % fiksna. Zs
wcpapir ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 73976 (13561) | FiReFTW |
» | Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 36009 (10029) | solatjek |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 97420 (60186) | profii |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50491 (33150) | GR2 |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23024 (19559) | WizzardOfOZ |