» »

Kako vlak/tramvaj prečka razcep?

Kako vlak/tramvaj prečka razcep?

HotBurek ::

Dobro jutro.

Evo, zanima me, kako lahko vlak/tramvaj na spodnji sliki prečka razcep?

Konkretno, ni mi jasno, kako se čez razcep zapelje tisto kolo, ki mora prečkat tiste pomožne/usmerjevalne tire? Saj vmes kar fali nekaj, pa še kot en sploščaten "Z" cik-cak je!


Vir: Žaliakalnis Funicular
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
  • spremenilo: HotBurek ()

DamijanD ::

Si slišal za kretnico? Tisto je premično in ko želijo, da zapelje v desno, se stvar zasuka v smeri ure, tako, da se nasloni na fiksne tire. Trenutno je v položaju za naravnost.

d4vid ::

Pojdi v trgovino z igračami in kupi eno železnico s kretnico in vozi vlak po njej. Boš že naštudiral. :))
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

gorazdkop ::

pa si siguren, da je tole naštimano za naravnost?

DamijanD ::

na levi strani je - na desni sem pa spregledal...

delavec44 ::

Recimo, da se premika. Ne vem sicer kje je motor. Še vedno mi ni jasno kako zapelje čez zadnji del (narobe obrnjen V), tam bi morale biti prekinitve v tirih.

Drugače pa zgleda precej fiksno vse skupaj. Isto mi ni jasno kot OP.

ps. Mogoče pa je prekinjeno na koncu in se cel del zarotira v levo za naravnost. Ni videti iz slike. Torej je sedaj v nekem nevtralnem položaju?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

Barbarpapa2 ::

Dobro jutro...

HotBurek je izjavil:

Dobro jutro.

Evo, zanima me, kako lahko vlak/tramvaj na spodnji sliki prečka razcep?

...


V tem konkretnem primeru vzpenjače je zadeva enostavna, razcep (kretnica) je izvedena brez gibljivih delov. Levo vozilo ima vodilne vence na zunanji in notranji strani levih koles, desna kolesa so gladka - brez vodilnih vencev. Desno vozilo pa ima vodilne vence na desnih kolesih, leva kolesa pa brez njih...

PS, še slikica:




Vikend je, dajte uživat...

Jože

Zgodovina sprememb…

Daniel ::

V dotičnem primeru ni nobenih kretnic. Tukaj ima vsak vagon eno kolo narejeno tako, da objame zunanjo tirnico še od strani, drugo kolo pa je ravno in širše, da lahko zapelje čez tiste luknje vmes.

Ta video si poglej od 4 minute naprej:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

delavec44 ::

Super. Hvala obema za razlago. Jaz sem preveč iz smeri vlakov razmišljal.

HotBurek ::

Pa res, ful dobra oz. preprosta rešitev. Dbest.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

gorazdkop ::

hvala za pojasnilo, nisem niti pomislil ba tako kombinacijo koles