» »

Izpitna voznja

Izpitna voznja

«
1
2

Poorlilgirl ::

Lep pozdrav,

bliza se moja prva izpitna voznja pa me zanima kaksne izkusnje ste imeli vi.

Slisala sem, da redko kdo naredi v prvo pa me zanima kaksne so bile kaj napake, zaradi katerih izpit ni bil uspesen.

Zanima me tudi ce pri izpitni voznji kandidat vedno dobi parkiranje?

Moram priznati, da me postaja kar strah tega izpita ... haha

Jure14 ::

Kar naj te bo strah.
V roke boš dobila dovoljenje za uporabo smrtonosnega orožja.
1,5 tone pleha, ki se premika (v mestu) s hitrostjo 50km/h.
Pa si izračunaj kinetično energijo.
In jo primerjaj z kinetično energijo metka iz pištole.

Jure14 ::

Kar se pa tiče moje prve izpitne vožnje:
* prevozil sem stop znak
* potem se nisem ustavil pred železniškimi tiri
* na koncu je pa še inštruktor enkrat na bremzo pritisnil.
Trije ločeni dogodki, potem je pa tisti od komisije rekel: dejmo to zaključit.

V drugo je šlo brez težav.

Raptor F16 ::

Poorlilgirl je izjavil:

Lep pozdrav,

bliza se moja prva izpitna voznja pa me zanima kaksne izkusnje ste imeli vi.

Slisala sem, da redko kdo naredi v prvo pa me zanima kaksne so bile kaj napake, zaradi katerih izpit ni bil uspesen.

Zanima me tudi ce pri izpitni voznji kandidat vedno dobi parkiranje?

Moram priznati, da me postaja kar strah tega izpita ... haha


Cilj izpitne vožnje ni v tem da ti dajo izpit ampak da preverijo če si sposobna samostojno vozit po predpisih brez da bi predstavljala nevarnost za šibkejše udeležence prometa.

Prav je da te je strah in tudi v prometu je bolje kdaj malo dlje počakati kot pa rinit na pamet zarad pomanjkanja potrpljenja in lenobe.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

cptrelentes ::

Nevem ravno glede tega da redkokdo naredi v prvo. Če pač pokažeš, da si dober voznik ne bi smelo biti problema. Verjetno je bolj odvisno od mesta oz. od ocenjevalcev ki jih dobiš. Eni znajo zajebavat.
Meni je ocenjevalka na koncu izpitne vožnje dala dva komentarja. In sicer, da bi na priključku na avtocesto lahko dlje bil na priključevalnem pasu, pa čeprav je bila čisto prazna in da bi pri bočnem parkiranju moral dati vse 4 žmigavce, ki sem jih seveda pozabil. Kljub temu naredil.
Parkiranje mislim, da je vedno na meniju. Je pa različno kateri tip parkiranja dobiš. Po navadi se odločajo med vzvratnim v boks in bočnim.

Zgodovina sprememb…

kixs ::

Vozi tako kot te je instruktor ucil in bo vse v redu. Bodi pozorna na udelezence in vozi strpno. Potrebno je voziti brez vecjih napak. Sicer pa nic ni hudega, ce ne naredis v prvo. Raje kaksna ura vec, kot pa nesreca. Tudi potem, ko bos imela izpit, vozi kot si se ucila. Potrebo je se veliko ur in kilometrov, da res osvojis voznjo.

Motion ::

cptrelentes je izjavil:

Nevem ravno glede tega da redkokdo naredi v prvo. Če pač pokažeš, da si dober voznik ne bi smelo biti problema. Verjetno je bolj odvisno od mesta oz. od ocenjevalcev ki jih dobiš. Eni znajo zajebavat.
Meni je ocenjevalka na koncu izpitne vožnje dala dva komentarja. In sicer, da bi na priključku na avtocesto lahko dlje bil na priključevalnem pasu, pa čeprav je bila čisto prazna in da bi pri bočnem parkiranju moral dati vse 4 žmigavce, ki sem jih seveda pozabil. Kljub temu naredil.
Parkiranje mislim, da je vedno na meniju. Je pa različno kateri tip parkiranja dobiš. Po navadi se odločajo med vzvratnim v boks in bočnim.


Nevem kako je danes sam 20 let nazaj je večina naredila v prvo.

feryz ::

Naš mulc je naredil 14 dni nazaj. Iz prve.
Mislim da je naklofal 26 ur.
Parkiral je pa na praznem parkirplacu. Glih tak čas je bil.

Zafire mu pa ne posodim. Me je enkrat peljal en krog, ne z mojim seveda .... ne vem, če bi mu jaz dal izpit.

WhiteAngel ::

Motion je izjavil:

cptrelentes je izjavil:

Nevem ravno glede tega da redkokdo naredi v prvo. Če pač pokažeš, da si dober voznik ne bi smelo biti problema. Verjetno je bolj odvisno od mesta oz. od ocenjevalcev ki jih dobiš. Eni znajo zajebavat.
Meni je ocenjevalka na koncu izpitne vožnje dala dva komentarja. In sicer, da bi na priključku na avtocesto lahko dlje bil na priključevalnem pasu, pa čeprav je bila čisto prazna in da bi pri bočnem parkiranju moral dati vse 4 žmigavce, ki sem jih seveda pozabil. Kljub temu naredil.
Parkiranje mislim, da je vedno na meniju. Je pa različno kateri tip parkiranja dobiš. Po navadi se odločajo med vzvratnim v boks in bočnim.


Nevem kako je danes sam 20 let nazaj je večina naredila v prvo.


Delal izpi pred 18 leti in sem ruknil ;(( Bilo je eno smotano Y križišče s stransko ulico v klancu in nisem našel ogledala ob cesti. Potem sem na slepo speljal, pri tem pa rahlo izsilil enega. Ocenjevalec je to seveda opazil.

Izpit je gambling, je pa prav, da vsaj takrat zahtevajo perfektno vožnjo in postavijo normo. Preostanek življenja boš potem vozila bolj na približno.

RedDrake ::

Meni je en starček na Tržaški zakoračil direktno pod avto, ki mi je posledično crknil, ker sem stisnil samo bremzo.
Ko sem ga užgal nazaj, sem pozabil dati v prvo in v drugem poskusu uspešno speljal s tretjo prestavo.
Inštruktor je zavijal z očmi, žensko iz komisije pa ni preveč ganilo in sem naredil.

Me je pa inštruktor pripravljal na vse trike. V LJ je ene par posebnih lokacij, kjer gladko fališ desno pravilo ali sploh spregledaš da je na desni cesta), ali pa da se nekje ne sme zaviti, ipd ...
Tudi s fotrom sva šla pred izpitom en konkreten krog po "obvoznici" (ni bila še končana v celoti sicer) in na vseh izvozih dol, plus malo po ostalih mestnih cestah.

Če padeš, padeš z razlogom, bolje da rukneš izpit, kot ubiješ/pohabiš kakega nedolžnega ali sebe.

Likalnik ::

jaz sem vse v prvo naredil:
- izpit za kolo v prvo
- izpit za moped pri 14-ih v prvo (čez en teden so me policaji ustavili že dobil prvič sodnika)
- izpit za avto pri 18-ih v prvo
- izpit za motor za neomejeno (ne vem točno 20 ali pa 21) v prvo
pri motorju bi kmalu padel izpitno vožnjo...en otrok je stal na rdeči na prehodu za pešce...in neki trznil kot, da bo skočil na cesto...jaz sem seveda malo po bremzi stopil....na koncu mi je rekel, da ker je bil otrok bo šlo skozi in me ne bo vrgel...če bi bila pa starejša oseba bi pa padel...ker na ta način lahko povzročim verižno trčenje, če naenkrat zabremzam...
pri avtu sem šel pa skozi rumeno luč na semaforju...pa me je tudi spustil skozi.
uglavnem...moraš imeti nekaj sreče in znanja...pa narediš v prvo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

RedDrake ::

Likalnik je izjavil:


...
uglavnem...moraš imeti nekaj sreče in znanja...pa narediš v prvo.

Pozabljaš na VIP.
Od kolegice foter je bil predsednik izpitne komisije v LJ.
Aja, na svoj 18. rojstni dan je dobila roza knjižico.
Tko, čist normalno.

Likalnik ::

RedDrake je izjavil:

Likalnik je izjavil:


...
uglavnem...moraš imeti nekaj sreče in znanja...pa narediš v prvo.

Pozabljaš na VIP.
Od kolegice foter je bil predsednik izpitne komisije v LJ.
Aja, na svoj 18. rojstni dan je dobila roza knjižico.
Tko, čist normalno.


aja, no s tem pa nimam izkušenj...v mojem primeru sem se moral naučiti in znajdit, da sem prišel do tega....pa na drugih področjih je enako....sem daleč od VIP:)

načeloma je pa tako...ali narediš izpit v prvo ali pa v deseto...v obeh primerih ne znaš voziti...naučiš se potem s časom in s kilometrino katero prevoziš....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

RedDrake ::

Itak izkušnje so edino kar šteje.
Še po več kot dveh desetletjih vožnje me včasih kaj preseneti in se "naučim" kaj novega.
Zaenkrat se še nisem nič naučil na "silo", na srečo :)

Pa ko voziš ne smeš pozabiti - nikoli še niso vsi norci na cilju!

val46 ::

Ti je končno uspelo prilesti do glavne vožnje? Upam da nisi rabila menjat 3 avtošole in 7 inštruktorjev v tem času ;)

Glede samega izpita pa...ti samo vozi tako kot se te učili, poskusi se sprostiti in odmisliti, da imaš poleg svojega inštruktorja še nekoga v avtu pa bo uspelo. Kar se pa parkiranja na glavni vožnji tiče, ja, menda je to kar obvezno. Vsaj sam ne poznam nikogar, ki bi izpit opravil brez da bi rabil pokazat, kako zna parkirat. Kot je meni znano, je par stvari, katere so na glavni vožnji obvezne(vsaj tu pri nas v Sežani ali Novi Gorici, morda je v LJ in drugje drugače). Torej, obvezno testirajo parkiranje, speljevanje z ročno v klanec, kak kilometer avtoceste, obvezno vse vrste križišč(semaforji, krožišča, nesemaforizirana) in pa precejšen povdarek dajo na spremljane prometa za teboj(gledanje ogledal, obračanje glave ob križiščih s kolesarsko stezo naprimer). Pa seveda sama pozicija vozila v prometu ob upoštevanju vseh prometnih predpisov(omejitve hitrosti, razni znaki za prednosti in podobno).

Nič, vso srečo pa sporoči kako je šlo :)

GregiB ::

Včasih je bilo treba fejst z glavo nakazati, kaj delaš (ogledovanje retrovizorjev ipd), da je komisijec videl, da veš, kaj delaš...

Izpit sem naredil iz prve, imel pa samo en "problem" na izpitni vožnji. Mi je rekel, da zavijem levo v križišču tako pozno, da se nisem več mogel razvrstiti na levi pas, zato sem šel naravnost in potem polkrožno obrnil tako, da sem z levim kolesom glih še poeljal čez (konec) polno črto... Je videl, da sem bil mal pod pritiskom zaradi tistega (ne)zavijanja v levo.
Ko smo se pripeljali na cilj me je vprašal, če vem, kje sem failal, pa sem mu povedal, vprašal me je zakaj, pa sem mu tud razloži in to je to...
Aja, pa speljat sem moral navkreber pa bočno parkirat... b.p.
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GregiB ()

Likalnik ::

ja res je bilo potrebno fejst glavo obrniti, da si pogledal v vsa stranska ogledala...če si samo oči obrnil ni bilo dovolj...pa tudi, če si z očmi vse videl.
pač potrebno je narediti tako, da te pajac na zadnjem sedežu opazi, da si prav naredil...če te spregleda se bo že smatralo, da nisi naredil

FireSnake ::

Najprej si težila glede avtošole zdaj pa glede izpitne.
Baba, ti pač nisi za volan.
Si bolj za šporhert.

Če tema že obstaja je bilo tudi preveč za razmišljati, ane?

Neverjetno kaj lazi sem iz med-over-net 8-O

RedDrake je izjavil:

Likalnik je izjavil:


...
uglavnem...moraš imeti nekaj sreče in znanja...pa narediš v prvo.

Pozabljaš na VIP.
Od kolegice foter je bil predsednik izpitne komisije v LJ.
Aja, na svoj 18. rojstni dan je dobila roza knjižico.
Tko, čist normalno.


Če niste prijavili ste sokrivi.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

zobnik ::

Prevečkrat sem delal glavno, nekje 40 ur, pri dobrih 18 letih tud kupil prvi avto Škoda Favorit l.1994, prodajalec mi jo je pustil v Ljubljani na glavni cesti, je rekel do sem sva šla naprej greš sam. Dal v prvo in od takrat 500.000km prevozil sam po regionalki po mnogo različnih cestah, brez ene nesreče, kazen 2x modra cona in radar zarad 6km/h preveč, vozil 51 tam ko je 40 znak.

hipertija ::

Naredil v prvo vse. Zadaj sem imel dva izpitnika, ker sem enega po naključju "zategnu" do doma, nazaj smo se vrnili z enim. Priznam lahko, da po 38 urah nisem bil dovolj sposoben. K sreči imam glavo na mestu in sem se zadeve naučil še, ko sem vozil sam, večina se pa nauči k večjemu lagodja in pozabi na predpise oz. da niso sami na cesti.

Glede na nevarnost, ki ga avto predstavlja zate in za okolico je pa dejansko to eno najbolj smrtonosnih orožij in hkrati fizično relativno lahko pridit do licence za uporabo... žal.
Prekle za kurnk

zobnik ::

Ni večjega problem kot sedet za volan s 3 urnim predhodnim spanjem, velika velika nevarnost na cesti, ko se vračaš domov.

GregiB ::

hipertija je izjavil:

K sreči imam glavo na mestu in sem se zadeve naučil še, ko sem vozil sam, večina se pa nauči k večjemu lagodja in pozabi na predpise oz. da niso sami na cesti.


Prav vsi se dejansko "naučijo" vozit po stotinah prevoženih kilometrih po izpitni vožnji, ko gre za t.i. "muscle memory". Tale druga zadeva pa je stvar posameznikove mentalitete. Ali se zaveda, da je odgovoren tako za svojo varnost kot tisto drugih udeležencev, ali pa se v svojem Seatu nasloni na okno "po celjsk" in misli, da ga vsi gledajo, kot da je v Masserattiju...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

predi ::

Na prvo vožnjo sem šel z minimalnim številom potrebnih ur (ne spomnim se več koliko je to bilo takrat, 20?). Padel sem, ker nisem ustavil in tako odvzel prednost vozilu, ki se je dosti počasneje od mene vozilo po makadamu gradbišča v smeri modre puščice. Cesta je bila tam, kjer je vozil on, zaprta zaradi obnove. Jaz sem vozil v smeri rdeče puščice (obvoz). Ni šlo za kritično situacijo, nobenega zaviranja ni bilo ne na eni ne na drugi strani, ampak bi ga moral spustiti vseeno. Pač, bil sem še mlad in neumen. Če me spomin ne vara sem tudi pošprical nekoga na pločniku (dež) in skozi semafor zapeljal pri rumeni. Mogoče hkrati. :)

Csharp ::

Voziti avta ni težko. Voziti 100% po prometnih znakih, predpisih in vsemu, kar slišiš v avto šoli pa je zelo težko.

Prva izpitna vožnja: Krenem od avto šole proti glavni cesti... levo in desno je bil ovinek, tako da sem moral gledati oba špegla. Pogledam prvi špegel, pogledam drugi špegel... oba prazna. Počasi spuščam sklopko in dodajam gas, da bom speljal. V tistem trenutku pripelje eden, bi rekel da krepko nad omejitvijo. Seveda sem ga takoj opazil in ustavil... premaknil sem se za dobrih 30 cm, na cesti sem morda imel samo odbijač od avta. Tisti na zadnjem sedežu mi je samo rekel, naj na primernem mestu obrnem in zapeljem nazaj.

Druga izpitna vožnja: Vozim skoraj brezhibno, najprej po mestu, nato zunaj mesta. Se vračam nazaj v mesto proti avto šoli, da bom zaključil. Šlo mi je skoraj nasmeh, ker ni bilo nobenih komplikacij. Do konca sem imel samo še 10 minut vožnje. Pa peljem skozi prehod za pešce. Jaz sem imel zeleno, pešci pa rdečo - dejansko nimamo veliko pešcev, ker gre za manjše mesto. In v tistem trenutku gre pri rdeči luči neka teta z nasprotnega pasu čez cesto... bila je na 2. ali 3. črti zebre na nasprotnem voznem pasu. Teh 10 minut vožnje poteče in zapeljem pred avto šolo. Iz komisije mi je samo rekel, da bi tam moral ustaviti in da se vidimo naslednjič. Jaz sem na števcu imel nekaj manj kot 50 km/h in varno ustaviti ni bilo možno.

Tretja izpitna vožnja: Vremenske razmere so bile katastrofa. Najprej samo dež, ki se je potem spremenil v rahlo sneženje. Mislim da je bila tudi ura taka, da so se šihtarji ravno vračali domov. Koliko je bilo komentarjev na koncu se ne spomnem, ampak sem naredil.

Teoretični del sem naredil v prvo. Ima pa veliko ljudi težav s teoretičnim delom in izpitno vožnjo naredi takoj. Izpitna vožnja je malo odvisna tudi od sreče - če imaš ugodne razmere in ni veliko prometa, imaš manjše možnosti, da gre kaj narobe. Danes (15 let kasneje) gledam, kako ljudje vozijo. Ne samo da delajo prekrške - polovici bi bilo treba vozniško dovoljenje odvzeti takoj, ker ogrožajo svoje sebe in življenja drugih. Pa to ne mladi vozniki, ampak tisti s 30 let vozniškimi izkušnjami.

h0d0r ::

Na Jesenicah sem šel v prvo na eno makadamsko parkirišče, avti na sredini in pri strani, jaz šel v krogu, na koncu so bili precej na tesno parkirani in se mi je zdelo preozko, potem sem šel rikverc, potem da ne bi šel celo pot rikverc nazaj, sem pa obrnil vzvratno v tunel. Pa kdo the fuck da tunel sredi parkirišča?
Drugič pa nisem spustil naprej avtobusa, ki je speljeval iz avtobusne.
Ma načeloma v tretje narediš tako teoretični kot praktični izpit. Da bi naredil kar iz prve praktično ni mogoče, razen če bi šel res eno lahko pot, samo na AC in nazaj.

Teorija je pa tudi kar neki. Pa ne vem zakaj se je treba učit znake policajev in ne vem kaj še vse. Zadnjič ko je bila na AC nesreča in potem prometni zamašek izven AC, je pa policaj kazal z dlanjo proti sebi kot kaže vsak navaden človek, brez nekih zakompliciranih znakov.

Meiniken ::

Teoretični del sem naredil v prvo, izpitno vožnjo v tretje.

Prvič sem padel, ker se mi je avto zelo počasi premikal medtem, ko smo čakali pešce. Tu sem ga res sam polomil.

Drugič me je en drug zajebal v križiču. Vsi na mojem pasu smo zavijali levo in smo čakali enega, ki naj bi peljal naravnost. Ta je kar stal pred križiščem, zato so vsi pred mano mirno peljali. Ko sem bil jaz sredi križišča se tisti končno zbudi in prižge luči (moj inštruktor je sklepal da sploh avta ni mel vžganega, ker ni razloga da luči na križišču kar tako ugasneš).

Razlog da sem padel: nasproti vozeče vozilo je postalo aktivno, zato bi mu moral jaz sredi križišča ustaviti.
Na papirju se sliši mogoče okej, ampak bremzat na vso silo sredi križišča je zelo neumno. Kot da pelješ skozi rumeno? Boš bremzal? En drek boš.

Inštruktor je dejal, da sem imel res hudo smolo.

V tretje sem naredil brez težav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Meiniken ()

val46 ::

h0d0r je izjavil:

Na Jesenicah sem šel v prvo na eno makadamsko parkirišče, avti na sredini in pri strani, jaz šel v krogu, na koncu so bili precej na tesno parkirani in se mi je zdelo preozko, potem sem šel rikverc, potem da ne bi šel celo pot rikverc nazaj, sem pa obrnil vzvratno v tunel. Pa kdo the fuck da tunel sredi parkirišča?
Drugič pa nisem spustil naprej avtobusa, ki je speljeval iz avtobusne.
Ma načeloma v tretje narediš tako teoretični kot praktični izpit. Da bi naredil kar iz prve praktično ni mogoče, razen če bi šel res eno lahko pot, samo na AC in nazaj.

Teorija je pa tudi kar neki. Pa ne vem zakaj se je treba učit znake policajev in ne vem kaj še vse. Zadnjič ko je bila na AC nesreča in potem prometni zamašek izven AC, je pa policaj kazal z dlanjo proti sebi kot kaže vsak navaden človek, brez nekih zakompliciranih znakov.



Aaaa, zdej mi je pa vse jasno ja...če preberem ta tvoj sestavek, mi je vse jasno, ko blodiš tam v temi o talentih na slovenskih cestah!

kuall ::

vozi previdno pa boš naredila. unemu stricu iz ozadja je samo to važno, da na cesto ne spusti hazard, ki bo povzročil smrt prvo uro, ko bo sam na cesti. če boš malo bremzala promet s počasno vožnjo, to ga pa ne skrbi toliko in te bo zaradi tega tudi spustil.
jaz sem naredil v prvo. kjer nisem bil ziher sem pač čakal dlje v kakem križišču in gledal, kaj bodo naredili drugi vozniki. btw tako moraš voziti tudi v real life: ko nizi ziher samo čakaj, ne rini v nevarnost. je uspela taktika.

so me pa društveni izpiti zajebavali, parkrat padel.

nasploh zelo zoprna izkušnja, izpiti so nasploh bedni.

je pa inštuktor reku: poglej kaj v špegu, boš vidu kakšno peechko. kakšna bizarna izjava, kot da bom pičke gledal v tistem majhnem špeglu, če jo hočem videt si jo bom ogledal od blizu lol.

kakšna velika križišča so zajebana, ko npr ne veš, do kje se lahko postaviš oziroma kje je tvoj pas. to še izkušenemu vozniku kdaj dela probleme. tako je padla moja sestra: zapeljala predaleč v tistem velikem križišču na roški. to je še za izkušene voznike zajebano, ko sploh ni točno jasno, do kje zuapeljat tam. tu velja moje zlato pravilo: raje premalo daleč kot preveč, če boš premamlo te ne rukne, če preveč na pas od drugih vozil pa te.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

FireSnake ::

B:
Teorija: prvič s 100%
Izpitna vožnja: padel z dvajsetimi urami naredil s triindvajsetimi

A:
Teorija: prvič s 100%
Izpitna vožnja: naredil v prvo s štiriindvajsetimi urami.
Imel bi jih manj a sem vmes dobil gripo in, za ziher, odvozil še 3 dodatne ure.

C, D:
še v planu
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

GupeM ::

Ne morem verjet, kakšne eni pišete:
h0d0r: "Da bi naredil kar iz prve praktično ni mogoče ..."
WTF? Glede na tvoje zapise iz talentov na slovenskih cestah, ti sploh ne bi smel imeti izpita.

kuall: "kakšna velika križišča so zajebana, ko npr ne veš, do kje se lahko postaviš oziroma kje je tvoj pas. to še izkušenemu vozniku kdaj dela probleme."
WTF? Vsa velika križišča imajo vodilne črte. Celo veliko majhnih križišč ima vodilne črte. Če jih ne znaš gledat in uporabljat, vrni izpit.

Zaradi takih imaš pa potem folk, ki zavija levo, in namesto da bi ob zeleni zapeljali na sredino križišča, zapeljejo tik za črto mimo semaforja. Ko se nasprotni promet sprazni, pa gre samo on pa mogoče še eden za njim lahko skozi križišče, nato spet posveti rdeča. Namesto da bi jih šlo 5 ali 6. Ko imaš takšne bedake spredaj, potem se pa itak najdejo še takšni, ki zaradi teh mečkačov rinejo v rdečo, ker imajo dovolj čakanja.

mojsterleo ::

Jaz sem naredil v četrto (v Ljubljani).
- Prvič sem padel zaradi speljevanja na enem strmem klancu na Golovcu z ročno... sem šel po oceni ocenjevalca predaleč nazaj in tako bi lahko povozil otroka, ki bi se čudežno pojavil za mojim avtom.
- Drugič sem padel na križišču v Trnovem pri cerkvi (nisem pogledal levo ko sem šel čez most, tam je sicer enosmerna cesta). To je bila edina res moja napaka, ker tam je ogromno grmovja in podrasti ki lahko malce zavede voznika, da tam ni ceste.
- Tretjič sem pa padel mislim da nekje na Tržaški, na obvoznem križišču (T križišče, brez ceste z leve). Ocenjevalec je trdil, da nisem pogledal na levo, ko sem peljal čez obvoz, čeprav sem mu povedal, da na levi strani sploh ni ceste, z nasprotne smeri pa ni bilo v tistem trenutku nobenega prometa in to sem videl že ob zavijanju v obvozni del križišča. Itak ga moji argumenti niso prepričali in mi je pridigal o nekih potencialnih vesoljskih situacijah, ko se bo nek kolesar magično teleportiral pred moj avto ipd.

matic492 ::

Jaz sem delal pozimi, sneg na cesti in tudi ni šlo v prvo. Napaka je bila butasta, ki jih delajo vozniki vsak dan, ampak jebiga, napaka je napaka, nekje more biti meja.

Sem pa veliko več napak naredil kasneje, tako kot je nekdo napisal, nima veze a narediš v 1 ali 10, v vsakem primeru ne znaš vozit. Ravno prejšnji vikend sem v centru Salzburga zapeljal par metrov v enosmerno v nasprotno smer, ker me je zmedel GPS, pa ni bilo eksplicitnega znaka (moral bi si zapomnit, ko sem šel parkirat, v katero smer lahko).
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

mitkos ::

Predvsem ne paničari, oziroma se ne zmedi, če kaj narediš narobe, da ne bo še več napak. Jaz sem naredil v prvo pozimi 1999. Enkrat sem speljal v 2-gi to je pa bilo to. Nisem delal v večjem mestu, kjer morda bolj komplicirajo oziroma je več tricky lokacij... Sej ne vem ali na koncu lahko še kaj zagovarjaš, objasniš odločitev, zakaj si nekaj naredil narobe, ali te enostavno vržejo...

Mercier ::

Čisto na začetku sem pogumno zapeljal z zadnjim kolesom čez robnik, stresel komisijo na zadnjih sedežih in, posledično malo zmeden, naredil še neko napako, ne spomnim se več kaj sem zamutil, takoj zatem. Drugič nisem zapeljal čez robnik.

PacificBlue ::

Sem delal v manjšem kraju izpit, tako da je bilo izi bizi. Do izpita sem imel relacijsko enkrat po avtocesti do Celja.
V kraju, kjer sem opravljal izpit pa tri ali stiri semaforizirana križišča, ostalo pa regionalne ceste. Ni primerjave, če bi takrat delal izpit v Lj recimo.
Avto sem pa že prej vozil preden sem imel izpit. In mi je bilo precej enostavno, tudi teorija je šla skozi bp.
I’m out.
:3

hipertija ::

PacificBlue je izjavil:

Sem delal v manjšem kraju izpit, tako da je bilo izi bizi. Do izpita sem imel relacijsko enkrat po avtocesti do Celja.
V kraju, kjer sem opravljal izpit pa tri ali stiri semaforizirana križišča, ostalo pa regionalne ceste. Ni primerjave, če bi takrat delal izpit v Lj recimo.
Avto sem pa že prej vozil preden sem imel izpit. In mi je bilo precej enostavno, tudi teorija je šla skozi bp.

Krško/Brežice ali pa Ptuj torej :)
Prekle za kurnk

GregiB ::

hipertija je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

Sem delal v manjšem kraju izpit, tako da je bilo izi bizi. Do izpita sem imel relacijsko enkrat po avtocesti do Celja.
V kraju, kjer sem opravljal izpit pa tri ali stiri semaforizirana križišča, ostalo pa regionalne ceste. Ni primerjave, če bi takrat delal izpit v Lj recimo.
Avto sem pa že prej vozil preden sem imel izpit. In mi je bilo precej enostavno, tudi teorija je šla skozi bp.

Krško/Brežice ali pa Ptuj torej :)
... Žalec, Šoštanj, Vransko...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

hipertija ::

to je vse ob avtocesti...
Prekle za kurnk

kuall ::

Gupe črte na tleh zbledijo, se sonce sveti in niso vidne, ne veš katera drži zate takoj.

Jo vidiš
š šele od blizu

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

kixs ::

Si ze videl tako tablo?

 x

x

kuall ::

ne govorim o tem, govorim o tem, črte so zbledele, tu je padla moja sestra, ker je peljala predaleč.
čeprav tudi o tvojem bi se dalo debatirat, da je malo zmede, ker tablo spregledaš, včasih pa ni konvencionalno, da je desni naravnost ampak je levi naravnost in je desni pas samo desno. ok če poznaš cesto ni problema, če si nov pa se moraš riniti, kar jaz nerad delam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

kixs ::

Tudi to krizisce ima table za razvrscanje. Razlika med vasjo in mestom so prav te table, ki jih, ce poti seveda ne poznas, moras gledat. Dvo in vec pasovnice so navadno v vecjih mestih in potem se kak z "vasi" ne znajde. Znakov pa tudi ne pozna.

Ko sem sel prvic s svojim avtom v LJ, sem samo te table gledal, da se ja ne bom postavil v napacen pas.

Pa na izpitnih je vazno, da delas vse po pravilih. Ce gres kaksno ulico kasneje levo, ne bo grozno narobe. Se vedno bos prisel na cilj.

matic492 ::

kuall je izjavil:

ne govorim o tem, govorim o tem, črte so zbledele, tu je padla moja sestra, ker je peljala predaleč.
čeprav tudi o tvojem bi se dalo debatirat, da je malo zmede, ker tablo spregledaš, včasih pa ni konvencionalno, da je desni naravnost ampak je levi naravnost in je desni pas samo desno. ok če poznaš cesto ni problema, če si nov pa se moraš riniti, kar jaz nerad delam.



Wow, to pa je bedarija da padeš zarad tega.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

kuall ::

slabo berete, ni problem pas ampak kako daleč zapeljati v križišču, da ne zapelješ na pas, kjer vozijo vozniki nasproti. inštruktorji govorijo pelji čimdlje ampak jih ne poslušat, tudi če ne boš zapeljal extremno daleč ne bo nič narobe. bolje premalo kot preveč. in če boš preveč poslušla inštukrorje kot osel te bodo zajebali, ko boš peljapl predaleč in te bo stric ali teta iz ozadja vrgela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

GupeM ::

Kako ne veš kako daleč naprej zapeljat? Ne rabiš črt. Črte so samo za pomoč. Kako pa potem veš kako daleč lahko parkiraš, da se ne zaletiš v steno ali zapelješ čez robnik/prepad?

Zdaj mi je jasno od kje avtomobili, ki so parkirani čez dva parkplaca. Al pa tako, da ga pol gleda še na cesto.

harvey ::

Poorlilgirl je izjavil:

Lep pozdrav,

bliza se moja prva izpitna voznja pa me zanima kaksne izkusnje ste imeli vi.

Slisala sem, da redko kdo naredi v prvo pa me zanima kaksne so bile kaj napake, zaradi katerih izpit ni bil uspesen.

Zanima me tudi ce pri izpitni voznji kandidat vedno dobi parkiranje?

Moram priznati, da me postaja kar strah tega izpita ... haha

Strah je odveč, saj je samo vožnja, bodi sproščena in vozi tako kot sta delala z inštruktorjem in bo uspešno.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

D3m ::

Teorija v drugo.

Vožnja v prvo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

kuall ::

GupeM je izjavil:

Kako ne veš kako daleč naprej zapeljat? Ne rabiš črt. Črte so samo za pomoč. Kako pa potem veš kako daleč lahko parkiraš, da se ne zaletiš v steno ali zapelješ čez robnik/prepad?

Zdaj mi je jasno od kje avtomobili, ki so parkirani čez dva parkplaca. Al pa tako, da ga pol gleda še na cesto.

če vozijo avti ti avti narišejo črto ja. če pa je prazno in avti pripeljejo iz daljave do tebe pa je težje.
kar se pa tiče parkiranja, kot to daješ za zgled: ravno to delate večinoma narobe. parkirate preblizu stavbam, da blokirate prehod pešcem in moramo hoditi po cesti. zato pa rabimo tole potem:

murrieta ::

@OP, nima te biti cesa strah, pridruzil se bos veliki druzini moralnih zblojencev, sociopatov, malikovalcev pleha in skrajno zabitih oseb, vkljucno in ne izkljucno tvojim instruktorjem in komisijo. Ce so bili sami sposobni sfurati izpit, potem ti mora biti na prvo zogo jasno, da ni izpit nic posebnega in ne opravlja svojega dela (izlocevanja popolnih debilov iz prometa). Tam je samo kot tehnicna formalnost. Ki jo bos zlahka opravil, ne glede kako zelo zabit si, ze samo to, da te je strah izpita pomeni, da si veliko bolj primeren za osebno vozilo kot vecina ostalih debilov, ki malikujejo prevozno sredstvo. Zal pa se bos moral s temi kreteni soociti na voziscu... ampak to je druga zgodba.

Predvsem bi se na tvojem mestu posvecal vprasanju, ali avtomobil zares rabis. Enormen strosek, ceste polne debilov,... z malo trezne pameti bos morda ugotovil, da ga ne rabis (in ne, "bejbe" ne padajo na avto, vsaj ne take, ki bi bile vredne kaj vec kot pasji iztrebek ob voziscu, najames prostitutko, bo vsaj vedela kaj dela), seveda pa je jasno, da tak nivo razmisljanja premore samo manjsina, bedni povprecnezi brez avta ne morejo.

Prepoznas jih zlahka, spodaj se bojo oglasili, ker sem jih brcnil v najbolj boleco tocko, brez avtomobila so nule, je vse kar imajo od zivljenja in bojo drkali nanj do konca zivljenja, zato tule se bojo pojavili:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: murrieta ()

murrieta ::

(Ups, se opravicujem, naj pojasnim, te debili so ze v obstojeci temi "ful" pametni. Pa ne dovolj, da bi vzeli javni prevoz, ker so prevec revni zanj... so morali iti ziveti v neko vukojebino, ki ga nima, zdaj pa drkajo na znamke avtomobila, zato, da se potolazijo, da niso ciste "propalice")

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: murrieta ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Neupravicen padec na izpitu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6016134 (13734) LordNacho
»

Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16337843 (30425) dj_uro
»

Napake pri izpitni vožnji (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15248800 (28746) gddr85

Več podobnih tem