» »

Passat 2.0 letnik 2010 ttrese, pri zagonu padajo obrati

Passat 2.0 letnik 2010 ttrese, pri zagonu padajo obrati

1
2
»

Technics ::

Čudno da nisi na Cosmopolitan forum objavil tega,bi ziher najdli rešitev prej kot tukaj.LOL :DDD

Technics ::

hojnikb je izjavil:

Ja, predvsem je zabavno brat folk k kuje te stare kante v zvezde, a vozu takega avta nikol ali pa v časih, k je to bil vsaj napol spodobn avto pred kakimi jugeci pa fičoti.



Te stare oz se starejše kante(do 2005) so ZAKON proti novim jajcam,sploh stare 2.2Dti,1.9tdi mašine . Imel Audija 1.9tdi,Opel Vectro 2.2dti,Signum 2.2dti vse nad 500 jurjev prevoženih nobenih večjih problemov. Menjaval redno olje in potrošni material,te stare mašine grejo prek milijona bp..držite se vi pubeci raje računalnikov ,ker o avtomobilih nimate dosti pojma. :D

hojnikb ::

Vozim tak avto vsak dan (1.9TDI) in je to vse, razn brez skrbi...

Nekaj je, če si imel te avte k so bli stari 10, max 15 let, nekaj čisto drugega pa pomeni met tak avto k ma enkrat 20, 30 let.. Ker ni samo motor tist, k nardi avto zanesljiv...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

mancini ::

hojnikb je izjavil:

Vozim tak avto vsak dan (1.9TDI) in je to vse, razn brez skrbi...

Nekaj je, če si imel te avte k so bli stari 10, max 15 let, nekaj čisto drugega pa pomeni met tak avto k ma enkrat 20, 30 let.. Ker ni samo motor tist, k nardi avto zanesljiv...


To pa se popolnoma strinjam

OutOfTheBox ::

hojnikb je izjavil:

Vozim tak avto vsak dan (1.9TDI) in je to vse, razn brez skrbi...

Nekaj je, če si imel te avte k so bli stari 10, max 15 let, nekaj čisto drugega pa pomeni met tak avto k ma enkrat 20, 30 let.. Ker ni samo motor tist, k nardi avto zanesljiv...


Še zmer overall bolj zanesljiv kot kakšna nova 1.0 ecoboost jajca.

hojnikb ::

lahko iz prve roke rečem, da ne. Ja, motor res ni kaj prida problematičn (je pa mastn k prasic) je pa 321 električnih grimlinov, rja, starostni problemi (vsi gumjasti deli) da o lučkah na armaturi ne govorim. Pa seveda, za tak avto pod 0 rabis ze ritual da ga zalaufas. Liter olja in hladilne tekočine obvezna oprema, prav tako namenski tester, akumulatorsk booster (ker taksn avto nebi bil proper shitbox, če nebi mel battery draina) in stevilka najblizje vleke.

Folk, k dejansko vozi take avte, k so stari 20+ let točno ve o čem govorim. Tisti k trdijo nasprotno ali ne vozijo takih avtomobilov ze lep čas ali pa uporabljajo 1x tednsko da grejo do sosednje gostilne in nazaj. In itk zaradi 15 pirov pozabijo kake probleme so mel z avtom.

To je sad reality 90% shitboxov +20let.
#brezpodpisa

Bud_Bundy ::

Že od malega smo kupovali nove, male renoje. Katra, petka clio, clio,itd. To je to. Nikoli v življenju nikjer obstali na cesti.
Nekateri pa vedno od nekje vlačijo te stare avte in zapravijo poleg časa, še več denarja, kot za nekaj, kar je bolj v njihovem rangu.

nokia6310 ::

OutOfTheBox je izjavil:

115km na dan. Ti rabiš počas gledat za nakup kakšne druge mašine, tud če boš to poštimal, boš kmal na 600 jurjev.

Kolk si pa že dal v njega v teh 6 letih? Kaj vse si že menjal?

Joj da ne naštevam: dvakrat menjal akumulator, dvakrat sklopko in vztrajnik, turbino, lambda sondo, senzor za uravnavanje plinov, ležaje na kolesih, diske, ploščice že dvakrat, gume, EGR ventil, srednji del avspuha po tistem je čudežno pri pospeševanju avto nehal piskat, zajlo na voznikovih vratih, sigurno sem še kakšno stvar pozabil. Je pa mali servis redno delan po intervalih.
Včeraj sem se pogovarjal s tem, ki popravlja pumpe in šobe. Rekel mi je, da nobena pumpa tudi če je nova dokler je zrak v sistemu avto ne bo vžgal. To postavlja teorijo na glavo, da je pumpa zanič. Zelo verjetno pa je, da so šobe, ali celo mmorda oboje. Kako zaupat tistemu ki mi bo to stestiral da je res to to, da me ne bo nategnil? Mislim da se ne bo zgodilo da je ena šoba zanič pa bo rekel, da so vse štiri? Enako je s pumpo. Kako naj vem, da je res zanič? A kdo priporoča koga dobrega? Jaz sem slišal za naslednje servise, ki se s tem ukvarjajo: Buja, Burja, Jelen. Našel sem še enega iz most pri komendi. Ta naj bi bil tudi kar v redu.

OutOfTheBox ::

Pri šobah , tudi če je samo ena šla falit, bo kmalu tudi druga in tretja, četrta. Če že podiraš in maš avto tam, se ne splača samo ene šobe menjat, da potem ugotoviš da boš čez 5 alpa 10k moral menjati še drugo in kmalu še tretjo. Vse imajo iste pogoje dela in vsi deli so isti zato je odpoved ene šobe dober indikator kdaj bodo šle še druge. Ravno par dni nazaj mi je znanec pravil da se je vozil z eno nedelujočo šobo, dokler mu ni čez par jurjev šla še druga, takrat pa je šel avto v varni način.

Šob na tolk starem avtu itak ne kupuješ novih, ampak obnovljene.

Sicer pa dvakrat menjava sklopke in dvakrat menjava turbine v 200k km? A si zelo agresiven voznik drugače? (speljevanje, plin,..)

Zgodovina sprememb…

zodiak ::

Moj stric je imel golfa 2 . Prodal pred par leti. Trenutno kar držijo ceno ti stari golfi v originalnem stanju. Peljal sem se s tem avtom po mestu in je bila zvočna izolacija enako glasna pri 50 km/h v mestu kot pri mojem avtu 200 km/h na avtocesti. S starostjo se začnejo tipične težave. Težko vžge pozimi zjutraj, zlomil se mu je ključ v ključavnici, moral je na servis nastaviti nekakšne ˝perice˝ za vžig ali kompresijo, nevem več točno kaj je bilo. To je avto za po mestu... Ni za dolge relacije. Tisti, ki povzdigujejo golfa tle , blage veze nimajo kaj je avto.

2dark ::

nokia6310 je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

115km na dan. Ti rabiš počas gledat za nakup kakšne druge mašine, tud če boš to poštimal, boš kmal na 600 jurjev.

Kolk si pa že dal v njega v teh 6 letih? Kaj vse si že menjal?

Joj da ne naštevam: dvakrat menjal akumulator, dvakrat sklopko in vztrajnik, turbino, lambda sondo, senzor za uravnavanje plinov, ležaje na kolesih, diske, ploščice že dvakrat, gume, EGR ventil, srednji del avspuha po tistem je čudežno pri pospeševanju avto nehal piskat, zajlo na voznikovih vratih, sigurno sem še kakšno stvar pozabil. Je pa mali servis redno delan po intervalih.
Včeraj sem se pogovarjal s tem, ki popravlja pumpe in šobe. Rekel mi je, da nobena pumpa tudi če je nova dokler je zrak v sistemu avto ne bo vžgal. To postavlja teorijo na glavo, da je pumpa zanič. Zelo verjetno pa je, da so šobe, ali celo mmorda oboje. Kako zaupat tistemu ki mi bo to stestiral da je res to to, da me ne bo nategnil? Mislim da se ne bo zgodilo da je ena šoba zanič pa bo rekel, da so vse štiri? Enako je s pumpo. Kako naj vem, da je res zanič? A kdo priporoča koga dobrega? Jaz sem slišal za naslednje servise, ki se s tem ukvarjajo: Buja, Burja, Jelen. Našel sem še enega iz most pri komendi. Ta naj bi bil tudi kar v redu.


Mene zanima, če si kontaktiral Aljaža. Me zanima , kaj ti je rekel.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Blinder ::

nokia6310 je izjavil:


Joj da ne naštevam: dvakrat menjal akumulator, dvakrat sklopko in vztrajnik, turbino, lambda sondo, senzor za uravnavanje plinov, ležaje na kolesih, diske, ploščice že dvakrat, gume, EGR ventil, srednji del avspuha po tistem je čudežno pri pospeševanju avto nehal piskat, zajlo na voznikovih vratih, sigurno sem še kakšno stvar pozabil.

polovico mehanike si že menjal

nokia6310 je izjavil:

A kdo priporoča koga dobrega?

Jaz sem sumil injektorje pa peljal prejšnji avto h temle: https://boviteam.net/
Imeli so tisto opremo za testiranje injektorjev. Pri meni so bili injektorji OK, jih niti niso testirali ker so našli, da je bila napaka drugje.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

zodiak je izjavil:

Moj stric je imel golfa 2 . Prodal pred par leti. Trenutno kar držijo ceno ti stari golfi v originalnem stanju. Peljal sem se s tem avtom po mestu in je bila zvočna izolacija enako glasna pri 50 km/h v mestu kot pri mojem avtu 200 km/h na avtocesti. S starostjo se začnejo tipične težave. Težko vžge pozimi zjutraj, zlomil se mu je ključ v ključavnici, moral je na servis nastaviti nekakšne ˝perice˝ za vžig ali kompresijo, nevem več točno kaj je bilo. To je avto za po mestu... Ni za dolge relacije. Tisti, ki povzdigujejo golfa tle , blage veze nimajo kaj je avto.

vaški pijanci k majo avto do 500m oddaljene gostilne... tam je pač golf2 čisto ok.
#brezpodpisa

nokia6310 ::

OutOfTheBox je izjavil:

Pri šobah , tudi če je samo ena šla falit, bo kmalu tudi druga in tretja, četrta. Če že podiraš in maš avto tam, se ne splača samo ene šobe menjat, da potem ugotoviš da boš čez 5 alpa 10k moral menjati še drugo in kmalu še tretjo. Vse imajo iste pogoje dela in vsi deli so isti zato je odpoved ene šobe dober indikator kdaj bodo šle še druge. Ravno par dni nazaj mi je znanec pravil da se je vozil z eno nedelujočo šobo, dokler mu ni čez par jurjev šla še druga, takrat pa je šel avto v varni način.

Šob na tolk starem avtu itak ne kupuješ novih, ampak obnovljene.

Sicer pa dvakrat menjava sklopke in dvakrat menjava turbine v 200k km? A si zelo agresiven voznik drugače? (speljevanje, plin,..)

Ne, dvakrat sta bila menjana samo sklopka in vztrajnik. Turbina pa samo enkrat.

BCSman ::

Golf2, menjava sklopke skupaj z delom mehanika je bila 180eur. Pri novejsih avtih z dvomasnim vztrajnikom das samo za sklopko brez dela minimalno 400eur.
Daljse relacije z golfom brez problema, to je avto za racionalne ljudi, ki sem jim gre za poceni prevazanje od a do b, ne pa take s preseratorskimi izjavami "da ni uzitka v voznji". Ja, z golfom2 res ni pretirangea uzitka v voznji in tudi ropota v kabini, so what.

nokia6310 ::

Aljaža sem kontaktiral. Se dogovarjava za pregled. Je res super mehanik. Celo nadomesten avto je pripravljen posodit za čas popravila. Ampak drugo ali tretje mnenje nikoli ne škodi. Tudi on pravi, da so šobe in pumpa zelo drage v primeru, da je potrebno vse zamenjat.

hojnikb ::

obstaja tudi bistveno bolj ekonomičen avto kot golf2 za prevoz iz a do b in je tudi zelo podobna skatla... Rece se ji dača spring...
#brezpodpisa

nokia6310 ::

Razen tega, kar sem naštel, sem na avtu zamenjal še: črpalko v tanku ker ni več kazala točnega ostanka goriva, Ležaje v menjalniku, zadnje roke, ker so rjavele, popravit sem dal strop strehe, ker se je po toliko letih posedel, vse štiri amortizerje, ročko menjalnika, ter desno sprednjo luč, ker je bila že bolj slaba leča. Mogoče pa, da sem še kaj pozabil.

Bud_Bundy ::

To je treba še bolj popravljat kot našega IMT-ja, pa se je enkrat sam zapeljal v dolino.

hojnikb ::

vsak avto z tolk letnimi kilometri bo treba šraufat...
#brezpodpisa

delavec44 ::

Za toliko km letno bi moral OP kupiti nov avto.

Blinder ::

Ja in v treh letih zgubit 15.000 eur vrednosti vozila, ker mu pospešeno zbija vrednost zaradi veliko kilometrov
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

MadMax ::

Da se tudi s cenejšim (manjšim) avtom vozit.
Če seveda komfort (ego) ne trpi preveč...
Pisko in krajcar, so nekoč rekli.

Mi pa seveda ni jasno kako uspeš uničit sklopko na 200k relacij? To moraš tudi sicer bit pravi model, temu primerno nekajkrat intenzivneje uničuješ tudi drugo na avtu...
Razen če 40k letno nabiješ s "pali-gasi" drkarijami do sosednje vasi?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22128609 (6113) KTr1sk
»

Golf 5 1.9 tdi kdo vozil

Oddelek: Na cesti
313690 (2761) Valvoline
»

Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17421183 (15960) zobnik
»

Nakup rabljenega avta do 7000EUR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30659719 (50680) Mato989

Več podobnih tem