» »

Passat 2.0 letnik 2010 ttrese, pri zagonu padajo obrati

Passat 2.0 letnik 2010 ttrese, pri zagonu padajo obrati

1 2
3
»

KTr1sk ::

OutOfTheBox je izjavil:

Bosheva za OP-jev Passat je slabih 700EUR.

https://www.autodoc.si/bosch/7275798

OP niti ni tako slabo prišel skoz, kar se tiče rešitve njegovega problema. Možnost da mu bo obnovljena crknla pred kakšnim drugim večjim stroškom, je praktično zanemarljiva.

Cena je vredu, se pa splača ponavadi še gledati na DEPARTO.de
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch...
je podobno kot ceneje.si in pogledaš kje je recimo od Bosha najceneje
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

fur80 ::

nokia6310 je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Bosheva za OP-jev Passat je slabih 700EUR.

https://www.autodoc.si/bosch/7275798

OP niti ni tako slabo prišel skoz, kar se tiče rešitve njegovega problema. Možnost da mu bo obnovljena crknla pred kakšnim drugim večjim stroškom, je praktično zanemarljiva.

Točno tako. Kot sem že napisal, bi lahko vzel tovarniško obnovljeno pri Potokarju za enako ceno. Ampak bi moral v tem primeru še delo posebej plačat.
Zdaj pa drugi problem:
Vedno ko se avto zjutraj zažene rabi par sekund, da zaštarta. Da zaštarta, se precej matra. Prva stvar na katero sem pomislil, je logično akumulator, ki je bil v skoraj sedmih letih že dvakrat menjan. Tudi štartar je bil menjan. Ko se avto zažene potem dela v redu. Ko se na semaforju ugasne pride v avtostop način, pa se občasno spet isto ponovi. Ta napaka se ne pojavlja vedno, ampak samo zjutraj ko je avto mrzel in v primeru, če se večkrat ustavi v avtostop načinu. Vergla vergla kake tri sekunde, mal počaka, potem pa vžge. Jaz bi skoraj stavil, da je akumulator. Možno pa je, da je štarter. Če bi bil štarter bi po moji logiki bil vedno prisoten ta problem. Kaj pa vi mislite, kaj bi lahko bilo?


Grelne svečke?

OutOfTheBox ::

KTr1sk je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Bosheva za OP-jev Passat je slabih 700EUR.

https://www.autodoc.si/bosch/7275798

OP niti ni tako slabo prišel skoz, kar se tiče rešitve njegovega problema. Možnost da mu bo obnovljena crknla pred kakšnim drugim večjim stroškom, je praktično zanemarljiva.

Cena je vredu, se pa splača ponavadi še gledati na DEPARTO.de
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch...
je podobno kot ceneje.si in pogledaš kje je recimo od Bosha najceneje


Hvala za tvoj predlog, zna pridet prav. Vidim pa da se pri Autodoc cene praktično iz dneva v dan spreminjajo. Ta pumpa ki sem jo linkal je bila 650EUR, sedaj mi jo kaže že za 730EUR. Prav tako imam nekaj stvari v košarici že nekaj dni in so cene vsak drugi dan drugačne.

Grelne svečke?


Jp, tud jaz sem prvo na to pomislil. Praktično zanemarljiv strošek.

Zgodovina sprememb…

nokia6310 ::

Zanimivo. Tudi te so bile menjane mislim da kmalu po tistem, ko sem ga kupil. Mogoče bi jih probal zamenjat pa bomo videli kako bo po tem. Čeprav po drugi strani razmišljam, če bi bil res akumulator, bi bil vsakič slabši in enkrat avto nebi več vžgal. Mogoče bi pa probal zjutraj pridet z busterjem in ga mal nafilat pa ga potem probat vžgat. Če bi bila napaka ista, ni akumulator. Če bi vžgal brez problema, je. A nisem dal dobre ideje?

Kalibri ::

Akumulator ima problem pri prvem zagonu mrzlega avtomobila. Čeprav, če uporabljaš start stop, potem je lahko zaradi tega tudi prej fuc.
Pred menjavo pompe je bil ta problem?

hojnikb ::

grelne sveče ali kakšn rele za le te... tester bo svoje povedu. Če ni to, je pa verjetno kaj hujšega...
#brezpodpisa

OutOfTheBox ::

Tudi te so bile menjane mislim da kmalu po tistem, ko sem ga kupil.


Ampak si z njim naredil že 200 jurjev km, in verjetno vžgal blizu tisočkrat, če ne več v tem času.

Dej poskusi to foro. Dej kontakt in počaki 20 sekund preden poskušaš vžgat. Če ti vžge takoj (ampak ti pa ne bi, če bi takoj probal), potem so sigurno grelne svečke. (Svečke se ponavadi aktivirajo kadar daš kontakt in ne samo kadar poskušaš vžgat).

Zgodovina sprememb…

bm1973 ::

Saj ima vsak dizel lučko za grelne svečke.

Ko ugasne, vžgeš.

Če ne vžge, pol zna biti tu problem...

Ales ::

bm1973 je izjavil:

Saj ima vsak dizel lučko za grelne svečke.

Že dolgo ne več.

bm1973 ::

Pol imam pa res star avto :)).

fur80 ::

Če komu pomaga. Meni je avto (Golf 5, dizel, 1.9) v leru laufal normalno ene par minut, potem je ugasnil. Ob vklopu, je težko vžgal, potem se je prižgala lučka za svečke in olje, ter števec za obrate je padel na 0. Po 15 minutah, je spez vžgal normalno.

Bila je pa tale napaka. Brez računalnika pa to zelo težko rešiš in najdeš.

P0322 - No signal at engine speed input (Ignition/Distributor Engine Speed Input Circuit No Signal).
To pomeni, da ECU ni prejel informacij o hitrosti vrtenja motorja (RPM), ki jih potrebuje za pravilno delovanje sistema za vžig in vbrizg goriva.

Kriv je bil pa tale senzor, cena okol 30EUR, menjava pa zajebana u p.m.
(CKP - Crankshaft Position Sensor)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fur80 ()

BCSman ::

Še eden izmed množice senzorjev zaradi katerih se na avtocesti lahko zgodi tragedija, ko nekdo od zadi prileti vate ko si na odstavnem pasu, če ti uspe prilezit do odstavnega pasu sploh. Morali bi nam dat na izbiro, ali čisto mehanske avte ali take z ECU-jem in senzorji in vsak naj se zase odloča kaj bo kupil.

delavec44 ::

Hja, to pa ni eko.

nokia6310 ::

Kalibri je izjavil:

Akumulator ima problem pri prvem zagonu mrzlega avtomobila. Čeprav, če uporabljaš start stop, potem je lahko zaradi tega tudi prej fuc.
Pred menjavo pompe je bil ta problem?

Tako je. Prej pred popravilom pumpe je bilo še toliko težje vžgat. Že nekaj časa me heca to. Vedno probam tako, da se počaka toliko, cca 20 sekund da vse lučke ugasnejo. Zjutraj je prvi zagon najbolj problematičen. Potem vmes pa tudi še nekajkrat. Se pa dogaja, da je nekajkrat zapored kot da nebi nič bilo avto čisto normalno vžge. Ko grem na pir in pridem nazaj, ko avto nekaj časa stoji, pa se spet isto ponovi.

fikus_ ::

Avto počasi jemlje slovo, zato tudi takšni simptomi. Poleti, ko bo topleje, bo prej vžgal.
Mogoče je akumulator že načet in nizke temperature, zaganjač vrti počasneje, mrzlo olje,.... in zato dlje traja da vžge.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Ales ::

Še par stvari zamenjaš, pa bo kot nov! >:D

Technics ::

nokia6310 je izjavil:

Kalibri je izjavil:

Akumulator ima problem pri prvem zagonu mrzlega avtomobila. Čeprav, če uporabljaš start stop, potem je lahko zaradi tega tudi prej fuc.
Pred menjavo pompe je bil ta problem?

Tako je. Prej pred popravilom pumpe je bilo še toliko težje vžgat. Že nekaj časa me heca to. Vedno probam tako, da se počaka toliko, cca 20 sekund da vse lučke ugasnejo. Zjutraj je prvi zagon najbolj problematičen. Potem vmes pa tudi še nekajkrat. Se pa dogaja, da je nekajkrat zapored kot da nebi nič bilo avto čisto normalno vžge. Ko grem na pir in pridem nazaj, ko avto nekaj časa stoji, pa se spet isto ponovi.


Predgretje te jebe oz grelne svečke se prehitro ugasnejo. To se da nastavit z programiranjem..lahko pa enostavno zvežeš preko temperaturnega senzorja na mašini stikalo katerega si namontiras v kabini in preden avto vzgeš ga vklopis za par sekund
da ti grelne svečke dalj časa delajo..seveda pol moraš izklopiti stikalo da ti nebo javljajo napake senzorja temperature.In to vedno narediš ko je avto hladen.Srečno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Technics ()

denabiker ::

Pri grelnih svečkah je lahko ena fora, z multimetrom bos izmeril, da je OK,v resnici pa ni, preizkusi se tokovno. Vem za tak primer, je pa problem pri mehanikih, ker večina ne poznajo.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17421611 (16388) zobnik
»

"Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15451316 (27619) krneki0001
»

Zamrznila Nafta v Golfu IV TDI (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8315992 (12422) Malajlo
»

Volvo razvija prvega dizelskega hibrida (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9828755 (26178) IceIceBaby

Več podobnih tem