» »

Passat 2.0 letnik 2010 ttrese, pri zagonu padajo obrati

Passat 2.0 letnik 2010 ttrese, pri zagonu padajo obrati

«
1
2

nokia6310 ::

Pozdravljeni, po šestih letih delovanja z večjimi ali manjšimi popravili, sem se soočil z zelo zanimivo težavo. Pri zagonu posebaj zjutraj ko je avto še mrzel padajo obrati, sliši se tak čuden zvok, med vožnjo avto cuka. Ko se ogreje na delovno temperaturo, pa je kolikor toliko v redu. Čeprav se dogaja, da se trese ko stoji npr na semaforju. Včeraj sem bil s kolegom pri mehaniku in je naštel tri možnosti: 1. Regulator goriva. Passat naj bi imel dva na comman rail-u.
2. Visokotlačna pumpa.
3. Šobe. To je pa najslabša možnost.
Kako ugotoviti, kaj točno je narobe, da nebi vsega kupoval? Ker ne moreš vedet dokler ne zamenjaš ene stvari. Nekje pa moraš začet. Računalnik je pokazal samo nihanje v dovodu goriva. To je tuid razlog, zakaj ga trese, zakaj cuka med vožnjo in zakaj obrati ob zagonu padajo. Ima morda kdo kako idejo kaj bi to lahko bilo?
Zahvaljujem se vsem za odgovore.

Utk ::

A naj glasujemo in tista opcija, ki zmaga, se bo menjala najprej?

Najdi koristnega mehanika, ki bo tisto stvar zamenjal z rabljeno (ki vseeno ziher dela), da poskusi če je bolje, in če ni, da nazaj spet tvojo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

Glasujem za šobe oz. ena šoba.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

IL_DIAVOLO ::

Najprej menjaj mehanika, ker ocitno mu tester ne pomaga pri diagnostiki.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

kriptobog ::

Menjaj mehanika, ki ti bo znal bolj točno povedati.

fikus_ ::

Če šoba slabo dela, te napake testerji ne bodo pokazali.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

kriptobog ::

fikus_ je izjavil:

Če šoba slabo dela, te napake testerji ne bodo pokazali.


Če imaš nesposobnega mehanika res ne. Delovanje šob se lepo preveri na testerju, samo mogoče ne ravno na delphi testerju, katerega uporabljajo popoldanci. Na uradnem servisu ti bodo lahko točno povedali katera šoba je problem.

Machete ::

Če trese v leru, nekaj s sklopko / vztrajnikom. Menjaj vztrajnik. Ne vem kaj je to, ampak, ko je meni avto začel tresti, je bilo to.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

hojnikb ::

tudi če ena soba dela slab, bo avto tresu...

Prvo mehanika menjat, da bo na proper tester prklopu pol pa dalje...

Ali pač prodas to kanto in kupis neki druga. itk se balkanci tepejo za take avte.
#brezpodpisa

nekoman ::

Zanimivo.
Meni pa golf 7 trese ob vžigu ko je mrzlo, in ima obrate višje, do 1000rpm. Če speljes tudi cuka, če daš čisto malo časa je ok, ne cuka.
Ko je motor ogret je bp...

OutOfTheBox ::

@nokia

kolk kilometrov ima mašina?

bm1973 ::

Lahko da so znucani nosilci za motor... Guma pač preperela...

Kot še ena opcija...

2dark ::

Rešitev je, da se kupi Dacia.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

koyotee ::

+1 za vztrajnik/sklopko/potisni ležaj
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Blinder ::

Padajo obrati zaradi vztrajnika? Vztrajnik povzroča te probleme samo, ko je avto mrzel?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

to ni vztrajnik... če je vztrajnik hin, bo tresl skos v stangasu...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

nokia6310 ::

OutOfTheBox je izjavil:

@nokia

kolk kilometrov ima mašina?

Trenutno okrog 465.000.
Ta napaka se pojavlja že dlje časa. Pred tem smo menjali EGR ventil, pa je bilo nekaj časa boljše. Ko se mašina ogreje skoraj ni čutiti tresenja razen, ko je v leru takrat pa je in to očitno. Sklopka in vztrajnik sta bila že dvakrat menjana. Mehanik je samo izpostavil tri možnosti kaj vse bi bilo lahko narobe. Je pa problem, ker so na trgu različni regulatorji goriva pod različnimi šiframi. Uradni zastopnik mi je rekel, da je samo en regulator in senzor. Moj mehanik pa pravi, da naj bi bila dva in to različna. Še številka šasije, za lažje razumevanje: wvwzzz3czae092467

denabiker ::

2dark je izjavil:

Rešitev je, da se kupi Dacia.


Ker Dacia je pa res super duper avto, udoben, prostoren, varen, zanesljiv, dela brez napak do 800.000km, a ne da?

hojnikb ::

človk misl da je smesn, k v vsakem threadu omenja dačo :))

nokia6310 je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

@nokia

kolk kilometrov ima mašina?

Trenutno okrog 465.000.
Ta napaka se pojavlja že dlje časa. Pred tem smo menjali EGR ventil, pa je bilo nekaj časa boljše. Ko se mašina ogreje skoraj ni čutiti tresenja razen, ko je v leru takrat pa je in to očitno. Sklopka in vztrajnik sta bila že dvakrat menjana. Mehanik je samo izpostavil tri možnosti kaj vse bi bilo lahko narobe. Je pa problem, ker so na trgu različni regulatorji goriva pod različnimi šiframi. Uradni zastopnik mi je rekel, da je samo en regulator in senzor. Moj mehanik pa pravi, da naj bi bila dva in to različna. Še številka šasije, za lažje razumevanje: wvwzzz3czae092467


pr taki kilometrini mogoče bols da si omejis skodo in avto prodas...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

matobeli ::

... in kupiš Dacio :))

2dark ::

hojnikb je izjavil:

človk misl da je smesn, k v vsakem threadu omenja dačo :))


.


Samo po tvojih neumnih postih se zgledujem, ker jo non stop omenjaš kot ultimativni avto.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

hojnikb ::

Ah, očitno te spet daje shizofrenija. Kdaj sn js omenjal to kot ultimativen avto?

Vzam rajš tablete, ker si nadlezen na vseh spletnih medijih...

matobeli je izjavil:

... in kupiš Dacio :))

Vsaj tresla nebo :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

d4vid ::

Dacia je nekje na nivoju golfa 2. Nova trese kot passat s pol miljona.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Telbanc ::

Ne žalit golfa 2, ki je šel tud na zvezda olje. :D

Zadeva je bla neuničljiva.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

Utk ::

Pri golfu 2 je neuničljiv predvsem njegov mit o neuničljivosti.

Telbanc ::



:))
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

2dark ::

hojnikb je izjavil:

Ah, očitno te spet daje shizofrenija. Kdaj sn js omenjal to kot ultimativen avto?

Vzam rajš tablete, ker si nadlezen na vseh spletnih medijih...

matobeli je izjavil:

... in kupiš Dacio :))

Vsaj tresla nebo :)


Boljša stvar kot tisti tvoj zgonjen BMW; ki ga imaš, da mamo pelješ h nedeljski maši v Vojnik.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

hojnikb ::

Si pa res za časom; tablete ne delajo? BMWja nimam ze lep čas. Ker ta model je ratal zdej first pick vratarjov in influencerjov nizje dol. Tko da, i had to cut my losses.

Utk je izjavil:

Pri golfu 2 je neuničljiv predvsem njegov mit o neuničljivosti.

edina dobra stvar golf2 je bil 1.6d motor. Kar sicer ni čudno, čez ti uspe stisnat vsega 50 konjev iz 1.6 motorja. Vse ostalo je pač tipično nemsko sranje; zarostano, pokvarljivo ali pa outright nevarno.

Se najbolj gola dacia zadnjih 15 let je bolsi avto od te kante brez vprasanj.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

BCSman ::

Na dolgi rok bodo pri dacii stroški 5x višji od golfa2. Že zaradi cel kup senzorjev, ki jih imajo sodobni avti napram golfu ki je čista mehanika. Rjavel je tisti TAS, pri nemšekm golfu 2 si mogoče na 20 let peljal kake malenkosti očedit. Brez abs, airbagov, ekogolije, dvomasnega vztrajnika, turbine, motor večen, sodobni avti nerealno da bi stroškovno konkurirali golfu, niti dacia.
Edit: aja pa poraba je bila 5,8l/100km pri vključenem šopanju na avtocesti, brez avtoceste, kjer si pač konstantno bil v visokih obratih v peti prestavi bi bila poraba še nižja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BCSman ()

zodiak ::

nokia6310 je izjavil:

Pozdravljeni, po šestih letih delovanja z večjimi ali manjšimi popravili, sem se soočil z zelo zanimivo težavo. Pri zagonu posebaj zjutraj ko je avto še mrzel padajo obrati, sliši se tak čuden zvok, med vožnjo avto cuka. Ko se ogreje na delovno temperaturo, pa je kolikor toliko v redu. Čeprav se dogaja, da se trese ko stoji npr na semaforju. Včeraj sem bil s kolegom pri mehaniku in je naštel tri možnosti: 1. Regulator goriva. Passat naj bi imel dva na comman rail-u.
2. Visokotlačna pumpa.
3. Šobe. To je pa najslabša možnost.
Kako ugotoviti, kaj točno je narobe, da nebi vsega kupoval? Ker ne moreš vedet dokler ne zamenjaš ene stvari. Nekje pa moraš začet. Računalnik je pokazal samo nihanje v dovodu goriva. To je tuid razlog, zakaj ga trese, zakaj cuka med vožnjo in zakaj obrati ob zagonu padajo. Ima morda kdo kako idejo kaj bi to lahko bilo?
Zahvaljujem se vsem za odgovore.


To se je pri meni dogajalo, ko je šla vžigalna tuljava na enem cilindru in ni delal. Peljal sem se lahko vendar je cukalo do mehanika in obrati niso šli nikamor.

Utk ::

Golf 2 je lahko imel abs, servo volan in katalizator, samo pri bosanskih je bilo to najbrž res zelo redko.

hojnikb ::

BCSman je izjavil:

Na dolgi rok bodo pri dacii stroški 5x višji od golfa2. Že zaradi cel kup senzorjev, ki jih imajo sodobni avti napram golfu ki je čista mehanika. Rjavel je tisti TAS, pri nemšekm golfu 2 si mogoče na 20 let peljal kake malenkosti očedit. Brez abs, airbagov, ekogolije, dvomasnega vztrajnika, turbine, motor večen, sodobni avti nerealno da bi stroškovno konkurirali golfu, niti dacia.
Edit: aja pa poraba je bila 5,8l/100km pri vključenem šopanju na avtocesti, brez avtoceste, kjer si pač konstantno bil v visokih obratih v peti prestavi bi bila poraba še nižja.


Heh, če boš z golfom 2 delal kakšne resne kilometre (seprav več kot do gostilne, hoste in nazaj, kot to danes počne povprečen lastnik) bo tudi vzdrzevanja precej, ker boš hitro ugotovil, kaj pomeni vozit 40+ let star avto.

In poraba 5.8L je izjemo slaba v teh časih, ko avtomobili z 3x več konji in vsaj kake pol tone visjo tezo dosegajo liter manj brez tezav.

Pač, to je kanta. In to ve vsak, k je dejansko takšen avto vozu več k do gostilne in nazaj.

Itk pa, če greš danes kupovat kulturno ohranjen golf2, k ni bil narejen v sarajevu, boš za ta privilegij plačal vsaj tolk, kot za povprečen avto C segmenta, k je star kake 5 let. In ni treba 3x ugibat, s katerim bo manj glavobola.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

joez7 ::

fikus_ je izjavil:

Glasujem za šobe oz. ena šoba.

Včasih je kriva bakrena podloška pod šobo. Sam glede na to, da niha tlak na CR, šoba ali pumpa - še prej pa preventivno senzor na CR ali senzor na črpalki.
Mehanik pa ni slab, ti je paš dal hinte, in te verjetno ni obral za 400EUR.
Šobo lahko najdeš tako, da odklapljaš konekterje šom - eno po eno. Tista, ki je slaba nebo poslabšala delovanja.
Pa sta preverila grelne svečke in rele. Včasih je to haklc. Pri teh starih se splača vzet nekaj časa.
Maš rabljene šobe po 50E - sam pazi po kodi - mora bit ista koda. Ni neka znanost. Probaj dobit rabljen senzor - 20EUR, rabljena črpalka pa 100EUR - včasih še ceneje. Sam ne čakat predolgo.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

OutOfTheBox ::

Pač, to je kanta.


Kaj pa je definicija kante? Ker se to na tem forumu v temah o avtih, govori tako univerzalno, da sploh ne vem več kaj pod to sploh spada.

A je to avto z dost kilometri? star avto? neohranjen avto? avto ki se skoz kvari? Avto, ki se pričakuje da bo imel visoke stroške? Avto ki na trgu ni vreden nič oz. zelo malo?

Mislim da je izraz do določene mere subjektivna zadeva. Če vzamem katerkoli fordov 1.0 ecoboost motor prve generacije in ga primerjam z ohranjenim 1.9 TDI-jem s 300k km (ALH komot tudi 400k km), sploh ne bom razmišljal, kater avtom bom razvrstil pod kategorijo kante in s tem pričakoval večje stroške na dolgi rok.

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Kanta je vse, kar je starejše od enega leta in stane novo manj kot 50 jurjev.

hojnikb ::

OutOfTheBox je izjavil:

Pač, to je kanta.


Kaj pa je definicija kante? Ker se to na tem forumu v temah o avtih, govori tako univerzalno, da sploh ne vem več kaj pod to sploh spada.

A je to avto z dost kilometri? star avto? neohranjen avto? avto ki se skoz kvari? Avto, ki se pričakuje da bo imel visoke stroške? Avto ki na trgu ni vreden nič oz. zelo malo?

Mislim da je izraz do določene mere subjektivna zadeva. Če vzamem katerkoli fordov 1.0 ecoboost motor prve generacije in ga primerjam z ohranjenim 1.9 TDI-jem s 300k km (ALH komot tudi 400k km), sploh ne bom razmišljal, kater avtom bom razvrstil pod kategorijo kante in s tem pričakoval večje stroške na dolgi rok.


Vsak avto, pri katerem je treba razmisljat kaj bo, če bos sel več k na 20km pot. Vsak avto, k bo treba rezervne dele iskatna specializiranih odpadih. Vsak avto, k je starejsi od tebe. Vsak avto, k si v njem bolj zlaman pod 30min voznje, kot bi te zena tepla. Vsak avto, k nima niti higienskih creature comfortov in varnostnih zadev.

Sj velik sanjat, k poslusate stare fotre kok so to bli fajni avti, ampak več kot očitno je, da se nihče od vas ni dejansko vozu s takim avtom redno. Ker če bi se, bi vedel o čem govorim.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

joez7 ::

Kak star jajček te zna presenetit, je pa res, da moraš bit pripravljen met umazane roke in mal mozgat.
Naš najnovejši nam je letos požrl nepredvidoma 1k€ - senzor na DPFu, aku + računalnik za Aku (ja ti tanovi majo elektronike dani) je pa da so vse najdli in odpravili je blo 5 tednov.
Ostali trije stari jajčeki pa delajo , jih bo rja spravila s ceste.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.

BCSman ::

Sem vozil golfa 2 redno 12 let, tudi stalno relacije do Lj 130km tja in nazaj. Zdaj mi je žal, da sem ga pred 3 leti prodal (za đabe), a sem zaradi prenosa bonusa od zavarovalnice na enega sodobnejšega se moral enega avta znebit. Za razliko od sodobnih avtov, kjer sem že ostal na avtocesti zaradi bedastih senzorjev kot so za pretok zraka, pritisk goriva, golf2 nikoli ni pustil na cedilu, ker te šare nima. O stroških pa bolje da se sploh ne začne debate, ker nižjih kot pri golfu2 jih ni. Pač je bilo za vzet v zakup slabo zvočno izolacijo in tveganje poškodb če se kak drogiranec z bmw-jem zabije vate.

blaz5 ::

BCSman je izjavil:

Sem vozil golfa 2 redno 12 let, tudi stalno relacije do Lj 130km tja in nazaj. Zdaj mi je žal, da sem ga pred 3 leti prodal (za đabe), a sem zaradi prenosa bonusa od zavarovalnice na enega sodobnejšega se moral enega avta znebit. Za razliko od sodobnih avtov, kjer sem že ostal na avtocesti zaradi bedastih senzorjev kot so za pretok zraka, pritisk goriva, golf2 nikoli ni pustil na cedilu, ker te šare nima. O stroških pa bolje da se sploh ne začne debate, ker nižjih kot pri golfu2 jih ni. Pač je bilo za vzet v zakup slabo zvočno izolacijo in tveganje poškodb če se kak drogiranec z bmw-jem zabije vate.


Super avto glede vzdrževanja za ceno da je voznik vštet v crumple zone :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: blaz5 ()

nokia6310 ::

joez7 je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Glasujem za šobe oz. ena šoba.

Včasih je kriva bakrena podloška pod šobo. Sam glede na to, da niha tlak na CR, šoba ali pumpa - še prej pa preventivno senzor na CR ali senzor na črpalki.
Mehanik pa ni slab, ti je paš dal hinte, in te verjetno ni obral za 400EUR.
Šobo lahko najdeš tako, da odklapljaš konekterje šom - eno po eno. Tista, ki je slaba nebo poslabšala delovanja.
Pa sta preverila grelne svečke in rele. Včasih je to haklc. Pri teh starih se splača vzet nekaj časa.
Maš rabljene šobe po 50E - sam pazi po kodi - mora bit ista koda. Ni neka znanost. Probaj dobit rabljen senzor - 20EUR, rabljena črpalka pa 100EUR - včasih še ceneje. Sam ne čakat predolgo.

Šobo lahko najdeš tako, da odklapljaš konekterje šom - eno po eno. Tista, ki je slaba nebo poslabšala delovanja.
Zakaj ga nebi? A ni ravno v tem štos da če je šoba slaba, da je potem ko je ni še slabše?
No včeraj zvečer sem bil pri mehaniku. Zamenjal je senzor in nek ventil na pumpi ne vem kako se mu reče. Ko je to naerdil, se avto sploh ni hotel več vžgat. Štartal je, ni pa se zagnal. Mehanik je več kot fer, ker mi že 6 let redno servisira avto po normalnih cenah, pa še pir dobim zastonj ko čakam, da se avto popravi. Potem sva začasno zadevo rešila tako, da je dal nek ray sprej ali kako se mu že reče, da je prisilno vžgal avto. Rekel je, da je pumpa tako slaba, da ko pride v sistem zrak ne zmore več normalnega vžiga. Ne vprašajte koliko stane obnovljena 780 €. Toliko pa res nebi dal za njo, čeprav če bo treba, bo pač treba kaj naj. A ima kdo kako idejo kje naj pogledam po kakih odpadih če pravite, da se jo dobi že za 100 €? Lahko mi pa pomaga kdo kaj pametnega najti, pa mu še nekaj dam za to. Še vedno bo0m prišel ceneje skozi kot če dam 780 € za obnovljeno. Ne sprašujte koliko stane nova 2300 €! Dacia je pa tko slab avto da ga res nebi mel, raje hodim peš. Sama trda plastika od udobja pa nič. No mel bi jo, če jo dobim za 500 €.

OutOfTheBox ::

Nokia, koliko km pa delaš letno?

joez7 ::

Mal po bolhi in po avtoodpadih. Se bož že znašel. Ali pa drug avto za 2k€.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.

hojnikb ::

BCSman je izjavil:

Sem vozil golfa 2 redno 12 let, tudi stalno relacije do Lj 130km tja in nazaj. Zdaj mi je žal, da sem ga pred 3 leti prodal (za đabe), a sem zaradi prenosa bonusa od zavarovalnice na enega sodobnejšega se moral enega avta znebit. Za razliko od sodobnih avtov, kjer sem že ostal na avtocesti zaradi bedastih senzorjev kot so za pretok zraka, pritisk goriva, golf2 nikoli ni pustil na cedilu, ker te šare nima. O stroških pa bolje da se sploh ne začne debate, ker nižjih kot pri golfu2 jih ni. Pač je bilo za vzet v zakup slabo zvočno izolacijo in tveganje poškodb če se kak drogiranec z bmw-jem zabije vate.

to je bil kaj.. v zgodnjih 90tih pa si zdej v 30 letih ze mal pozabu s kako kanto si se vozu?
#brezpodpisa

OutOfTheBox ::

Ok that's it, hojnik rabiš YT kanal. Hočem te videt se vozit v golfu 2 challenge. In to primerjaš z dacio po tvoji izbiri.

Zgodovina sprememb…

nokia6310 ::

OutOfTheBox je izjavil:

Nokia, koliko km pa delaš letno?

Uf težko vprašanje še sam ne vem točno, okrog približno 40.000. Avto mam šest let. Ko sem ga kupil, je imel 216.000 km. Zdaj jih ima okrog 465.000.

OutOfTheBox ::

115km na dan. Ti rabiš počas gledat za nakup kakšne druge mašine, tud če boš to poštimal, boš kmal na 600 jurjev.

Kolk si pa že dal v njega v teh 6 letih? Kaj vse si že menjal?

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

OutOfTheBox je izjavil:

Ok that's it, hojnik rabiš YT kanal. Hočem te videt se vozit v golfu 2 challenge. In to primerjaš z dacio po tvoji izbiri.


Sn se tudi s takimi kantami vozu kje kdaj in nikol več. Folk ma res meglo pred glavo, k govori o teh avtomobilih.

No zakaj potem sam se vedno ne vozis takega avta? Evo te challangam da trenutn avto prodas in kupis golf2 pa se vozis eno leto z njim. Samo z njim. In poročaj o uzitkih na cesti.
#brezpodpisa

OutOfTheBox ::

Sej nism jaz tisti k kuje Golfa v višave, mi je pa zabaven back and forth argument med vami ;((

hojnikb ::

Ja, predvsem je zabavno brat folk k kuje te stare kante v zvezde, a vozu takega avta nikol ali pa v časih, k je to bil vsaj napol spodobn avto pred kakimi jugeci pa fičoti.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Technics ()

delavec44 ::

Citroen ax pa piči miško.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22128565 (6069) KTr1sk
»

Golf 5 1.9 tdi kdo vozil

Oddelek: Na cesti
313687 (2758) Valvoline
»

Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17421166 (15943) zobnik
»

Nakup rabljenega avta do 7000EUR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30659676 (50637) Mato989

Več podobnih tem