» »

Passat 2.0 letnik 2010 ttrese, pri zagonu padajo obrati

Passat 2.0 letnik 2010 ttrese, pri zagonu padajo obrati

nokia6310 ::

Pozdravljeni, po šestih letih delovanja z večjimi ali manjšimi popravili, sem se soočil z zelo zanimivo težavo. Pri zagonu posebaj zjutraj ko je avto še mrzel padajo obrati, sliši se tak čuden zvok, med vožnjo avto cuka. Ko se ogreje na delovno temperaturo, pa je kolikor toliko v redu. Čeprav se dogaja, da se trese ko stoji npr na semaforju. Včeraj sem bil s kolegom pri mehaniku in je naštel tri možnosti: 1. Regulator goriva. Passat naj bi imel dva na comman rail-u.
2. Visokotlačna pumpa.
3. Šobe. To je pa najslabša možnost.
Kako ugotoviti, kaj točno je narobe, da nebi vsega kupoval? Ker ne moreš vedet dokler ne zamenjaš ene stvari. Nekje pa moraš začet. Računalnik je pokazal samo nihanje v dovodu goriva. To je tuid razlog, zakaj ga trese, zakaj cuka med vožnjo in zakaj obrati ob zagonu padajo. Ima morda kdo kako idejo kaj bi to lahko bilo?
Zahvaljujem se vsem za odgovore.

Utk ::

A naj glasujemo in tista opcija, ki zmaga, se bo menjala najprej?

Najdi koristnega mehanika, ki bo tisto stvar zamenjal z rabljeno (ki vseeno ziher dela), da poskusi če je bolje, in če ni, da nazaj spet tvojo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

Glasujem za šobe oz. ena šoba.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

IL_DIAVOLO ::

Najprej menjaj mehanika, ker ocitno mu tester ne pomaga pri diagnostiki.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

kriptobog ::

Menjaj mehanika, ki ti bo znal bolj točno povedati.

fikus_ ::

Če šoba slabo dela, te napake testerji ne bodo pokazali.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

kriptobog ::

fikus_ je izjavil:

Če šoba slabo dela, te napake testerji ne bodo pokazali.


Če imaš nesposobnega mehanika res ne. Delovanje šob se lepo preveri na testerju, samo mogoče ne ravno na delphi testerju, katerega uporabljajo popoldanci. Na uradnem servisu ti bodo lahko točno povedali katera šoba je problem.

Machete ::

Če trese v leru, nekaj s sklopko / vztrajnikom. Menjaj vztrajnik. Ne vem kaj je to, ampak, ko je meni avto začel tresti, je bilo to.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

hojnikb ::

tudi če ena soba dela slab, bo avto tresu...

Prvo mehanika menjat, da bo na proper tester prklopu pol pa dalje...

Ali pač prodas to kanto in kupis neki druga. itk se balkanci tepejo za take avte.
#brezpodpisa

nekoman ::

Zanimivo.
Meni pa golf 7 trese ob vžigu ko je mrzlo, in ima obrate višje, do 1000rpm. Če speljes tudi cuka, če daš čisto malo časa je ok, ne cuka.
Ko je motor ogret je bp...

OutOfTheBox ::

@nokia

kolk kilometrov ima mašina?

bm1973 ::

Lahko da so znucani nosilci za motor... Guma pač preperela...

Kot še ena opcija...

2dark ::

Rešitev je, da se kupi Dacia.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

koyotee ::

+1 za vztrajnik/sklopko/potisni ležaj
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Blinder ::

Padajo obrati zaradi vztrajnika? Vztrajnik povzroča te probleme samo, ko je avto mrzel?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

to ni vztrajnik... če je vztrajnik hin, bo tresl skos v stangasu...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

nokia6310 ::

OutOfTheBox je izjavil:

@nokia

kolk kilometrov ima mašina?

Trenutno okrog 465.000.
Ta napaka se pojavlja že dlje časa. Pred tem smo menjali EGR ventil, pa je bilo nekaj časa boljše. Ko se mašina ogreje skoraj ni čutiti tresenja razen, ko je v leru takrat pa je in to očitno. Sklopka in vztrajnik sta bila že dvakrat menjana. Mehanik je samo izpostavil tri možnosti kaj vse bi bilo lahko narobe. Je pa problem, ker so na trgu različni regulatorji goriva pod različnimi šiframi. Uradni zastopnik mi je rekel, da je samo en regulator in senzor. Moj mehanik pa pravi, da naj bi bila dva in to različna. Še številka šasije, za lažje razumevanje: wvwzzz3czae092467

denabiker ::

2dark je izjavil:

Rešitev je, da se kupi Dacia.


Ker Dacia je pa res super duper avto, udoben, prostoren, varen, zanesljiv, dela brez napak do 800.000km, a ne da?

hojnikb ::

človk misl da je smesn, k v vsakem threadu omenja dačo :))

nokia6310 je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

@nokia

kolk kilometrov ima mašina?

Trenutno okrog 465.000.
Ta napaka se pojavlja že dlje časa. Pred tem smo menjali EGR ventil, pa je bilo nekaj časa boljše. Ko se mašina ogreje skoraj ni čutiti tresenja razen, ko je v leru takrat pa je in to očitno. Sklopka in vztrajnik sta bila že dvakrat menjana. Mehanik je samo izpostavil tri možnosti kaj vse bi bilo lahko narobe. Je pa problem, ker so na trgu različni regulatorji goriva pod različnimi šiframi. Uradni zastopnik mi je rekel, da je samo en regulator in senzor. Moj mehanik pa pravi, da naj bi bila dva in to različna. Še številka šasije, za lažje razumevanje: wvwzzz3czae092467


pr taki kilometrini mogoče bols da si omejis skodo in avto prodas...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

matobeli ::

... in kupiš Dacio :))

2dark ::

hojnikb je izjavil:

človk misl da je smesn, k v vsakem threadu omenja dačo :))


.


Samo po tvojih neumnih postih se zgledujem, ker jo non stop omenjaš kot ultimativni avto.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

hojnikb ::

Ah, očitno te spet daje shizofrenija. Kdaj sn js omenjal to kot ultimativen avto?

Vzam rajš tablete, ker si nadlezen na vseh spletnih medijih...

matobeli je izjavil:

... in kupiš Dacio :))

Vsaj tresla nebo :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

d4vid ::

Dacia je nekje na nivoju golfa 2. Nova trese kot passat s pol miljona.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Telbanc ::

Ne žalit golfa 2, ki je šel tud na zvezda olje. :D

Zadeva je bla neuničljiva.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

Utk ::

Pri golfu 2 je neuničljiv predvsem njegov mit o neuničljivosti.

Telbanc ::



:))
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

2dark ::

hojnikb je izjavil:

Ah, očitno te spet daje shizofrenija. Kdaj sn js omenjal to kot ultimativen avto?

Vzam rajš tablete, ker si nadlezen na vseh spletnih medijih...

matobeli je izjavil:

... in kupiš Dacio :))

Vsaj tresla nebo :)


Boljša stvar kot tisti tvoj zgonjen BMW; ki ga imaš, da mamo pelješ h nedeljski maši v Vojnik.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

hojnikb ::

Si pa res za časom; tablete ne delajo? BMWja nimam ze lep čas. Ker ta model je ratal zdej first pick vratarjov in influencerjov nizje dol. Tko da, i had to cut my losses.

Utk je izjavil:

Pri golfu 2 je neuničljiv predvsem njegov mit o neuničljivosti.

edina dobra stvar golf2 je bil 1.6d motor. Kar sicer ni čudno, čez ti uspe stisnat vsega 50 konjev iz 1.6 motorja. Vse ostalo je pač tipično nemsko sranje; zarostano, pokvarljivo ali pa outright nevarno.

Se najbolj gola dacia zadnjih 15 let je bolsi avto od te kante brez vprasanj.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

BCSman ::

Na dolgi rok bodo pri dacii stroški 5x višji od golfa2. Že zaradi cel kup senzorjev, ki jih imajo sodobni avti napram golfu ki je čista mehanika. Rjavel je tisti TAS, pri nemšekm golfu 2 si mogoče na 20 let peljal kake malenkosti očedit. Brez abs, airbagov, ekogolije, dvomasnega vztrajnika, turbine, motor večen, sodobni avti nerealno da bi stroškovno konkurirali golfu, niti dacia.
Edit: aja pa poraba je bila 5,8l/100km pri vključenem šopanju na avtocesti, brez avtoceste, kjer si pač konstantno bil v visokih obratih v peti prestavi bi bila poraba še nižja.

Zgodovina sprememb…

zodiak ::

nokia6310 je izjavil:

Pozdravljeni, po šestih letih delovanja z večjimi ali manjšimi popravili, sem se soočil z zelo zanimivo težavo. Pri zagonu posebaj zjutraj ko je avto še mrzel padajo obrati, sliši se tak čuden zvok, med vožnjo avto cuka. Ko se ogreje na delovno temperaturo, pa je kolikor toliko v redu. Čeprav se dogaja, da se trese ko stoji npr na semaforju. Včeraj sem bil s kolegom pri mehaniku in je naštel tri možnosti: 1. Regulator goriva. Passat naj bi imel dva na comman rail-u.
2. Visokotlačna pumpa.
3. Šobe. To je pa najslabša možnost.
Kako ugotoviti, kaj točno je narobe, da nebi vsega kupoval? Ker ne moreš vedet dokler ne zamenjaš ene stvari. Nekje pa moraš začet. Računalnik je pokazal samo nihanje v dovodu goriva. To je tuid razlog, zakaj ga trese, zakaj cuka med vožnjo in zakaj obrati ob zagonu padajo. Ima morda kdo kako idejo kaj bi to lahko bilo?
Zahvaljujem se vsem za odgovore.


To se je pri meni dogajalo, ko je šla vžigalna tuljava na enem cilindru in ni delal. Peljal sem se lahko vendar je cukalo do mehanika in obrati niso šli nikamor.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto sredi vožnje ugasnil, pred tem cukanje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1106175 (1068) sbawe64
»

Passat B8 2.0TDI (150hp) - ne vžge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
546586 (4234) ravend123
»

Težave z menjalnikom? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7019686 (15524) bambam20
»

Težave v prostem teku

Oddelek: Na cesti
367274 (5725) tony1
»

avto ima probleme - kaj bi bilo krivo?

Oddelek: Na cesti
2621714 (20595) andromedar

Več podobnih tem