» »

Formula 1 2025

Formula 1 2025

««
33 / 34
»»

Ganon ::

Max ne more več aktivirati klavzule za predčasni odhod k drugi ekipi, tudi če bi želel. Ta zadeva je zdaj rešena.

codeMonkey ::

Ampak cisto tako takticno, a ni mnogo bolje da Max pocaka na 2026 ter vidi kje so najmocnejsi, pa nato presalta v ekipo, ki je blizu, ali pa na samem vrhu? Menjati letos je za njega, ko je iskana roba, samo tvegano. Zdaj, ko je se vse mozno. Tako hudo pa tudi ni, da bi moral poiskati nekaj le za eno leto z moznostjo podaljsanja.

Zgodovina sprememb…

skyform ::

o0o0o0o0o0 je izjavil:

skyform je izjavil:

o0o0o0o0o0 je izjavil:

Najboljš da ukinejo deževne dirke, da ne bomo teh komedij več gledal.


Res je, danes ni bilo nobenga razloga, da niso začeli z dirko ob 15h. Naravnost smešno, da v nižjih kategorijah F2, F3 in večini motorsporta brez težav vozijo po takšnih ali hujših razmerah, tu se pa kao najbošljši vozniku na svetu jamrajo glede vidljivosti in mokre steze, ko je že skoraj za sliks, sramota. So zelo dosti tudi vozniki krivi in ne samo FIA, če nebi ti novodobni razvajenčki toliko jamrali po radiu kak ni vozljivo bi z dirko ziher začeli ob normalni uri.


Jokice naj diskvalificirajo, ostali naj pa dirkajo


Cr00k je izjavil:

Sej ne rabijo dirkat... če se ne počutijo varno, lahko zavijejo v bokse, pa gledajo kako ostali dirkajo... sej jih noben ne sili.

Včeraj so več kot 30min predolgo zavlačevali...


FIA jih ne bo prisilila vozit v razmerah pri katerih se bodo vozniki pritoževali. FIA se zanaša na voznikova mnenja in dokler se bodo vozniki pritoževali, da je nevozno ne bomo imeli dirk po mokrem. :|

o0o0o0o0o0 ::

mclarna sta jokala non stop. Večina je hotela dirkat, sploh Max in Lewis, katerima ni bilo jasno zakaj se vozijo za safety carom

codeMonkey ::

o0o0o0o0o0 je izjavil:

mclarna sta jokala non stop. Večina je hotela dirkat, sploh Max in Lewis, katerima ni bilo jasno zakaj se vozijo za safety carom


Jasno bo vsak gledal svojo korist. Tu ne gre za koliko ima kdo jajc, ampak enostavno koliko lahko kdo zaradi kaosa izgubi ali pridobi. Pac FIA mora nekako pogruntati sistem, ki je neodvisen od pritozevanja dirkacev.

Ce karikiram, naj dajo enega novinca v nek cim bolj podoben dirkalnik in ce odpelje kot je treba, gas. Ali pa naj najmanj izkuseni vozniki glasujejo :))
Sicer pa imajo tudi obicajno bivse voznike v kabinah, pa naj oni odlocajo. Ze komentatorji so izkuseni - Coulthard je tudi strokovnjak za vidljivost, sploh na tej stezi :D

Zgodovina sprememb…

BT52 ::

hmm. Dummy FIA F1 avto pa naredi krog okoli proge. Pa se itak lahko z senzorji določi "treshold vidljivosti. -npr -- x - od avta imaš phoresistorje/kamero pa izmeri svetilnost oz vidni bitmap". Samo tole košta. Enako bi bilo, če bi FIA naredila korelacijski model že na podlagi SC avta, če nočejo plačevati posebnega vozila in dirkača. Samo potem pa imaš različne DF pakete ipd...

codeMonkey ::

Je pa to tudi neumnost tale parc ferme v primeru naliva. Dovolijo spremembe, ampak se vedno so precej omejene, ko se uscije. Pa toliko je govora o varnosti. Naj pac zamenjajo pol dirkalnika oz. kolikor zmorejo v kaksni uri pred zacetkom, ko bi jim moralo biti ze nekoliko jasno kaksno bo stanje. Zdaj vozijo na dirke krilca za high DF, ampak morajo ze v soboto ugibati kaj namontirati.

Zgodovina sprememb…

BT52 ::

Parc Ferme je ok z moje strani. Ker na veliko sprostiš delo ekip. Že zdaj so mehaniki podplačani in preobremenjeni. Pa še stroške znižaš. Še posebi zdaj, ko silijo v čedalje bolj nevarne proge z več zidi, ter več številom eventov na leto. Kar posledično pomeni več nesreč in več dela pa veliko manj prostega časa. Tuki je izgorjenost velika težava. Čeprav imamo budget cap, tuki ne pomaga pri politiki osebja, katero dobi zadnji pomislek in prvi dobi "manj" finančne pozornosti. Recimo že inženirji so dandanes v F1 panogi plačani mizerno za tist workload, ki bi ga recimo opravljali "zunaj" v sami privatni industriji.

Pač zdaj tuki trpijo "simulacijske" ekipe v tovarnah, ki vključujejo vremensko prognozo v previdujoče modele, ki ocenjujejo oceno tveganja. Ekipe pa potem določijo gambling faktor. Samo že tole danadanes lahko rešujejo z algoritmi in mogoče kakimi AI modeli. Tako je toel dokaj EZ in niti ni tako preobremenjuče na proračune in osebje.

codeMonkey ::

Naceloma ze res, ampak kolikokrat na leto pa pride do delenga odprtja parc fermeja zaradi dezja ze zdaj, ko lahko zamenjajo zracnike za zavore, nastavitve krilc in druge malenkosti? Bi si mislil da je to zanemarljivo proti skodi, ki jo cez leto delajo dirkaci med dirkaski vikendi. Oz. drugace, koliko vec dela imajo da zamenjajo setup se malenkost vec in tudi krilce, ne pa da jim to stoji v garazi, med dezno dirko, ker so se na podlagi stevilk v soboto odlocili za low DF. Oz. a ni smesno, da zdaj dirkac ne more voziti kot bi lahko, high DF elementi pa stojijo v garazi.

Zgodovina sprememb…

BT52 ::

Hitri popravek lahko naredimo še tole:

Lahko pa omogočimo predem se dirka razglasi za "dežno", ekipe lahko zamenjajo or vsaj nastavljajo zadnje in prednje krilce. V pravilu pa še recimo omogočiš hitro menjavo zadnjega krilca z nekimi predpisi, recimo "max število" opornih točk, dostop do njih. Mogoče celo določiš stadardni vezni element, ki ga lahko vsi uporabijo.

Pa še dokaj poceni popravek bi bilo AKTIVNO VZMETENJE....

UFF SAMO TOLE JE ŽE ZNANSTVENA FANTASTIKA, KO DA JE AKTIVNO VZMETENJE neki hoookus pookus.

Aktivno vzmetenje bi lahko omogočilo agromno z strani FIA z lahkoto nadzoroljivih nastaviev (da nebi ekipe delale neke tvegane bedarije slučajno). Od avtomatomatskega DRSa preko nastavitev višon in naklona dna med dežnim in suhim profilom.

Plus sem 100% da fan avto bi rešil tale problem. Ker logično nočem rešit in zmanjšat hitrosti avtov, ter inženiringa omejit preveč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Inženiring in hitre hitrosti so čar F1, zraven mešetarjenja z pravili, loopholi ipd. ter ogromnim mahanjem avto proizvajalcev z kurcem po koprivah z njihovimi bolidi. Win on Sunday, sell od Monday. Hočem obdržat hitrost, ter pustit proste roke pri razvoji zunanjih lupin, ter dna.

codeMonkey ::

Se strinjam, aktivno vzmetenje bi bila solidna resitev tu. Lahko se komot tudi naredi tako, da neko obmocje krmilnih referenc (oddaljenost od tal ter trdota/dusenje), ki jo sistem drzi, doloca FIA glede na stezo in razmere. Seveda v tem primeru morajo imeti dostop vsaj do nadzorovanih velicin. Tudi ce se ne gre v standardizirano resitev v celoti, ampak le za senzorne elemente, je ze OK, kar je precej enostavno nato za nadzor, saj gre samo za zajem podatkov in dolocitev kriterijev.

BT52 ::

Točno tako. Plus bi potencialno lahko rešilo "delfičkanje"... In relativno povečalo mehanski oprijem, kar bi lahko naredilo dežni perfomance profil veliko boljši. Potencialno.

codeMonkey ::

Se znamenite deske in titanskih drsnikov bi se znebili :D

Uf, takoj ko sem poslal sem ze podvomil zaradi potencialnega upogibanja dna :D

Zgodovina sprememb…

BT52 ::

Hja. Ja deska in titanske ploščice so zelo dober "kmečki" način kako testirat tole ja. v primeru če se preveč igrajo z parametri aktivnega vzmetenja.

billy ::

imo je v SPA samo problem eau rouge, če ne bi bilo tega, bi začeli dirkat veliko prej...

ker tokrat je bilo na stezi 5 ali 6 novincev + stroll + tsunoda...recept za katastrofo, če bi dirkali v slabi vidljivosti...imo bi na vsaki drugi stezi začeli dirko veliko prej.

Cr00k ::

...+ stroll + tsunoda :)):)) dobra

skyform ::

Cr00k je izjavil:

Kwa zdej, gre Max v Mercedes, al ne? :)


2026 ziher ne

Scorpy84 ::

BT52 je izjavil:

Parc Ferme je ok z moje strani. Ker na veliko sprostiš delo ekip. Že zdaj so mehaniki podplačani in preobremenjeni. Pa še stroške znižaš. Še posebi zdaj, ko silijo v čedalje bolj nevarne proge z več zidi, ter več številom eventov na leto. Kar posledično pomeni več nesreč in več dela pa veliko manj prostega časa. Tuki je izgorjenost velika težava. Čeprav imamo budget cap, tuki ne pomaga pri politiki osebja, katero dobi zadnji pomislek in prvi dobi "manj" finančne pozornosti. Recimo že inženirji so dandanes v F1 panogi plačani mizerno za tist workload, ki bi ga recimo opravljali "zunaj" v sami privatni industriji.

Pač zdaj tuki trpijo "simulacijske" ekipe v tovarnah, ki vključujejo vremensko prognozo v previdujoče modele, ki ocenjujejo oceno tveganja. Ekipe pa potem določijo gambling faktor. Samo že tole danadanes lahko rešujejo z algoritmi in mogoče kakimi AI modeli. Tako je toel dokaj EZ in niti ni tako preobremenjuče na proračune in osebje.


Kako ves, koliko so podplacani? Enega poznam, ko je bil v sauberju, je dobil 4-5 tisoc mesecno in tudi dnevnica je nanesla tam 100-150€ za eu dirke, ce so sli na drugo celino, pa veliko vec. S tem, da ni sodeloval pri menjavi gum, tisti so se vec placani. Ni se kaj dosti pritozeval, se bo vrnil nazaj, ko mu dojencek zraste.

Cr00k ::

skyform je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Kwa zdej, gre Max v Mercedes, al ne? :)


2026 ziher ne


Najbrz bodo res s Fordom probal.. na YT je Max z Chris "Monkey" Harrisom mal Forde vozil, pa kramljal :)

BT52 ::

LEC in VES sta drugo leto na trgu. Pravilno oba bosta potipala kam veter piha in se bodo karte premešale. Potencialno en bi lahko zadel loterijo ali pa izbiral drugo najboljšo ekipo. Ker prvaki ponavadi ne razprodajajo.

kiFni ::

Dirka v Spa bi mogla it po planu ob uri. Tud če je steza preveč mokra bi mogli začet.
Če se ne da vozit 300km/h, pa naj 80 dokler se pista ne posuši dovolj za višje hitrosti. Evo tko... Dirkanje je dirkanje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kiFni ()

AvtoR ::

kiFni je izjavil:

Dirka v Spa bi mogla it po planu ob uri. Tud če je steza preveč mokra bi mogli začet.
Če se ne da vozit 300km/h, pa naj 80 dokler se pista ne posuši dovolj za višje hitrosti. Evo tko... Dirkanje je dirkanje

Tole se lepo sliši, ampak v resnici ni tako. Saj se spomnimo Coulthard Schumacher incidenta. Eden je bil pčasen drugi pa hiter, vozili so pa na pamet, ker se ni nič videlo. Na sreči hujšega ni bilo razen da sta oba odstopila. Je bil pa Schumacher s samo tremi kolesi še vedno hitrejši od Coultharta. :O

BT52 ::

@Avtor tako je. DEJSTVO: vidljivost je problem. Bi lahko prej začeli? Mogoče. Samo kako lahko tole obljetivno oceniš brez da probaš poslat avto na progo. Modeliranje tega je nočna mora in je odvisno od aerodinamičnega profila avtomobilov, ki dirkajo.

Cr00k ::

VER se je zdej ze dvakrat zapored z napacnimi nastavitvami znasel na startu. Razumem pa, da si zaradi preteklih tragicnih nesrec niso upali kaj bistveno vec tvegat, pa prej zacet. Zarad enega ovinka.

skyform ::

Temu Verstappen
https://www.instagram.com/luxareon/reel...

Pum, pum, pum, pum Max Verstappen

OttoParts ::

:))

Pa še iz Madžarske je posnetek.... mogoče bo moral ata Joos kaj pojasnit?

broken/link ::

ni direktno s F1 povezano, je pa video, ki se ga splača pogledat.
"Max Verstappen And Chris Harris Drive ALL NEW Ford Mustang GTD! | Ford Performance"

BT52 ::

Ma ja tuki se vidi, da Max uživa, ko ni nekega fejk "iskanja" clikbaita. Prav lepo je poslušat.

billy ::

max ni hamle...

skyform ::

Lewis ni Verštopen...

skyform ::

Drugovich namesto Alonsa v FP1.
https://www.motorsport.com/f1/news/fern...

skyform ::

Mclaren dominanten kot je bil včasih Mercedes, Redbull nikjer, AM velik napredek. Mislim, da bo Max kar šel v AM, ko bo Alonso odstopil, Honda in Newey, počutil se bo kot doma. Kot kaže Max ne more nič brez Neweya enako kot Vettel.

Ganon ::

Bomo videli, kakšne pogodbe bodo na mizo dobili dirkači, ki jim letos poteče stara, sploh pri Mercedesu. Enoletno? :))

Newey ni nujno recept za uspeh, več pomeni dobro uigrana in talentirana ekipa. McLarnu je dobro uspelo. Kako bo pri ostalih, bo pokazal čas.

skyform ::

Še malo pa se bo Stroll boril za prvenstvo. :))

BT52 ::

lol ko je vroče FER ok. Ko je mrzlo Merc OK. haha

STRL legitimno dobro odpeljal tole. ha

huh wtf??!

LEC mora spizdit iz tega Ferrarija po 2026...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

musicfreak ::

Aston Martin bo prenecenje naslednje sezone, to je sedaj ze jasno. Odtisi Neweya so vedno bolj vidni pa je verjetno na tem avtu naredil samo kake mini popravke med malco med delanjem avta za 2026.

Ganon ::

musicfreak je izjavil:

Aston Martin bo prenecenje naslednje sezone, to je sedaj ze jasno. Odtisi Neweya so vedno bolj vidni pa je verjetno na tem avtu naredil samo kake mini popravke med malco med delanjem avta za 2026.


Prva dirka v življenju zate? :))

BT52 ::

musicfreak je izjavil:

Aston Martin bo prenecenje naslednje sezone, to je sedaj ze jasno. Odtisi Neweya so vedno bolj vidni pa je verjetno na tem avtu naredil samo kake mini popravke med malco med delanjem avta za 2026.


BRO. Ne. :D Vem, da se hecaš.
: Newey se ne ukvarja z letošnjim avtom. Je dokazano, da je jim rekel, da naj me ne kažejo tega avta. JE celo zabičal, da dela "izoliran" z ekipo za 2026 v pisarni stran od sezonskega delovanja.

Ganon je izjavil:

musicfreak je izjavil:

Aston Martin bo prenecenje naslednje sezone, to je sedaj ze jasno. Odtisi Neweya so vedno bolj vidni pa je verjetno na tem avtu naredil samo kake mini popravke med malco med delanjem avta za 2026.


Prva dirka v življenju zate? :))


verjetno ne ve, da Hungaroring povsem drug aero profil od SPAja, kjer so bili zadnji. ti "Monako, brez ograj".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

endelin ::

skyform je izjavil:

Mclaren dominanten kot je bil včasih Mercedes, Redbull nikjer, AM velik napredek. Mislim, da bo Max kar šel v AM, ko bo Alonso odstopil, Honda in Newey, počutil se bo kot doma. Kot kaže Max ne more nič brez Neweya enako kot Vettel.

Verstapen vrhunsko izkorišča material ki mu je na voljo. Verjetno še kakšna zmaga in pole do konca sezone. To je to za ta avto

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

skyform ::

BT52 je izjavil:

lol ko je vroče FER ok. Ko je mrzlo Merc OK. haha

STRL legitimno dobro odpeljal tole. ha

huh wtf??!

LEC mora spizdit iz tega Ferrarija po 2026...


In kam naj gre po tvojem? V zadnjih 4ih letih je bil Ferrari 2gi v kontruktorjih, no v 2023 so izgubili 2go mesto za 3 točke. Mislim, da bo Leclerc kar ostal v Ferrariju do konca kariere in bo najbrž osvojil saj in WC z njimi, kar mu bo pomenilo dosti več kot, pa da bi to dosegel z drugim moštvom.

codeMonkey ::

Vseeno kar nekaj pomeni da vozis za Ferrari, posebej pa v koncih kjer je on odrascal ter dirkal. Malo poglejte kaj mu vse dajo za vozit doma po Monaku in kaksno zivljenje mu to omogoca.

Zgodovina sprememb…

BT52 ::

Ferrari nebo prvak še 10 let.

skyform ::

BT52 je izjavil:

Ferrari nebo prvak še 10 let.


Bomo vidli, jaz rečem, da bo Leclerc prvak z Ferrarijem saj 1x!

BT52 ::

Ma ne vem. LEC rabi spremembo. Verjetno bo ostal tak kot Alesi.

BT52 ::

Cost cap. In velika konkurenca... Ne vem. Teoretično bi mogel bil naslednji motorni pravilnik v 2026 bit pisan na njihovo kožo. Ker profil je kar podoben WEC - pogonskim sistemov. Aero pa kaj pa vem. Prej jih je Binotova Sanchezova ekipa dobro zadela. Samo takraj je tole prišlo iz zeljnika neomejenega budgeta. Dandanes pa moraš popolnoma razumet koncepte še predem se osredotočiš 1 ali 2 paralelna programa. Pa še to moraš danes hitro skenslat in ocenit v kaj vložiš ves trud.

Ajde moj končni zaključek. Če prvo leto v 2026 ne bodo prvaki, Potem res ne bodo prvaki v 6-10 letih. :D Roka kompromis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Ganon ::

Mercedes bo imel daleč najboljši motor, dam roko v ogenj.

BT52 ::

Jaz pa ne. TJI je razvit. Lipo CELICE TUDI...V WEC imajo bulletproof motor in sistem praktično od prve dirke.

BT52 ::

Hočem povedat, da trenutno, gre za downsizing problema iz 2014. IN gremo praktično na večji KERS. Tuki pa vemo, da ITA delajo elektroniko že od 2009. Pogonski sistem bo top definitivno. Tuki ni nekih spremenjivk več. Še več njihov turbo bo ostal na enakem mestu in imajo milijardo tavžent podakov o obnašanju tega sistema, ne samo v smilsu pogona apka na vliva samega dizajna termalnih točk in vplivoh na ohišje menjalnika. Merc pa bo mogel it na konvecionalni sistem nazaj, ker pravilnik ne dopušča nekonvencinalnih pozicij turboja oz kakih dooolgih gredi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

codeMonkey ::

««
33 / 34
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2024 (strani: 1 2 3 431 32 33 34 )

Oddelek: Na cesti
1680115147 (21427) skyform
»

Formula 1 2023 (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Na cesti
1507141051 (42389) Skyman
»

Formula 1 2022 (strani: 1 2 3 496 97 98 99 )

Oddelek: Na cesti
4925357360 (140533) ripmork
»

Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4136 137 138 139 )

Oddelek: Na cesti
6916483389 (251388) BT52
»

Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 445 46 47 48 )

Oddelek: Na cesti
2375230863 (151255) ripmork

Več podobnih tem