Forum » Na cesti » kateri majhen (kompakten) SUV?
kateri majhen (kompakten) SUV?
solatjek ::
Pumo imamo mi doma.
Za ženo je dovolj dober. In to je to. Motor je sicer ena nula tricilindrc in je ok za okrog bajte. Poskočen do 100 km/h. Ko ga goni na ac, temu primerno žre.
Od opreme ima kar dosti. Po par letih je celo ugotovila da ima masažne zice. Je bil pa okrog 22 jurjev. Par let nazaj.
Pod črto, avto kot avto. Naša je zadovoljna.
Ta motor je nekaj najslabšega, kar so kdaj dal v avto. Ko ti začne šreti olje samo prodej, resno!
Vse, kjer je jermen v olju in ima po možnosti 3 cilindre, je nekaj najslabšega, kar obstaja. Pa naj bo Ford, PSA Stellantis ali celo Honda 1.0T.
feryz ::
Ne bo dovolj dolgo pri bajti, da bi začel olje žreti, to je ziher.Pumo imamo mi doma.Ta motor je nekaj najslabšega, kar so kdaj dal v avto. Ko ti začne šreti olje samo prodej, resno!
Za ženo je dovolj dober. In to je to. Motor je sicer ena nula tricilindrc in je ok za okrog bajte. Poskočen do 100 km/h. Ko ga goni na ac, temu primerno žre.
Od opreme ima kar dosti. Po par letih je celo ugotovila da ima masažne zice. Je bil pa okrog 22 jurjev. Par let nazaj.
Pod črto, avto kot avto. Naša je zadovoljna.
Itak pa to velja za vsak avto. Ko enkrat začne olje žreti.
knap ::
Kakšno je vaše mnenje o Full Hybrid pogonskem sklopu npr. na Captur?
So bencinski, elektro motor, avt. menjalnik... zasnovani tako, da bodo vzdržali npr. 10 let.
OK, vem da malo pretiravam glede let, ampak po 10 letih avto še ne bi smel biti primeren za stiskalnico.
Da vprašam še drugače, bi se vi izognili FH avtu in raje nabavil avto z klasičnim motorjem oz. MHEV.
Hvala
LP
So bencinski, elektro motor, avt. menjalnik... zasnovani tako, da bodo vzdržali npr. 10 let.
OK, vem da malo pretiravam glede let, ampak po 10 letih avto še ne bi smel biti primeren za stiskalnico.
Da vprašam še drugače, bi se vi izognili FH avtu in raje nabavil avto z klasičnim motorjem oz. MHEV.
Hvala
LP
Lonsarg ::
Hja Toyota je stari maček pri hibridnih sklopih, Renault/Nissan si delita E-Tech ki je pač 1. generacija. To ne pomeni nujno da je slabši (no po porabi sicer je), ampak da pač še ni preizkušeno in bodo leta pokazala :)
MHEV je pa marketing, to so klasična ICE vozila po voznih lastnostih, moraš FH da dobiš vsaj 50% filinga električne vožje.
Kar je Toyota naredila v zadnjih generacijah z planetarnim neskončnim menjalnikom v svojih hibridih je zlata vredno. Niso klasični menjalniki z jermeni in tudi ne CVTji z stožci, ampak panetarni menjalnik popolnoma brez jermenov in brez stožcev, samo vrteča se zadeva z najmanj možnosti za okvare.
MHEV je pa marketing, to so klasična ICE vozila po voznih lastnostih, moraš FH da dobiš vsaj 50% filinga električne vožje.
Kar je Toyota naredila v zadnjih generacijah z planetarnim neskončnim menjalnikom v svojih hibridih je zlata vredno. Niso klasični menjalniki z jermeni in tudi ne CVTji z stožci, ampak panetarni menjalnik popolnoma brez jermenov in brez stožcev, samo vrteča se zadeva z najmanj možnosti za okvare.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
denabiker ::
Danes je Škodin Kamiq zraven mene parkiral, pa sem moral dvakrat pogledat, če prav vidim, ampak potem sem se pa prepričal, da ta avto ima bobnaste zavore. To je pa res zgodovina, kaj ta Škoda daje za eno zastarelo tehnologijo gor na avte. Spomnim se v zgodovini na probleme pregrevanja in izgubljanja moči v bobnih na starih avtih in takrat ko smo bili mulci, smo bili tako veseli, da so se diski začeli pojavljat na zadnjih kolesih. Aja, pa da ne omenjajo praha in težav pri delovanju zaradi tega. Zdaj pa to vidim leta 2024, ljubi bog pomagaj
evian ::
Na Kamiqu so zadaj disk zavore le pri najmočnejšem motorju. Za manj konjev bobni čisto zadostujejo in z njimi je manj vzdrževanja ter težav. Pri bobnih res ni kaj videti, vendar na avtu vseeno deluje ABS, ESP in Hill Hold.
gost987 ::
Kupil Kamiqa 1.0 tsi 115km dsg. Cena novega z nekaj dodatnega popusta in opreme 19000€, kar mislim da je best buy pod 20000€. Avto ni nek presežek je pa nov z podaljšano garancijo, kar mi je bila prioriteta. Me pa avto pozitivno preseneča s svojo prostornostjo, pri mojih skora 2m za menoj še vedno sedi normalna odrasla oseba.
[url=http://www.zasebnidetektiv.si/]
denabiker ::
Na Kamiqu so zadaj disk zavore le pri najmočnejšem motorju. Za manj konjev bobni čisto zadostujejo in z njimi je manj vzdrževanja ter težav. Pri bobnih res ni kaj videti, vendar na avtu vseeno deluje ABS, ESP in Hill Hold.
pri meni je to VELIK minus...bolj smotano vzdrževanje, kakorkoli je grozno imeti bobnaste, ko odpreš polno praha, treba vse spucat, lahko tudi rjavijo notranji deli, to je še veselica, preveč je delov notri in zaradi praha so večje težave in je večja možnost nedelovanja. Pa kar je najhujše, da ni odvajanja toplote in se pregrevajo ter slabše tudi zavira itd. itd.
Ampak je pa en plus, ko to šraufaš se spomini vrnejo nazaj za 40 let, ko smo bili še mulci in smo šraufali razne yugece
knap ::
mene pri Kamiq kar precej moti klasična zavorna ročica
imam sedaj elektronsko zavoro in je čisto vredu, ne bi šel nazaj na "staro šolo"
seveda pa najprej test vseh avtov, potem pa odločitev
imam sedaj elektronsko zavoro in je čisto vredu, ne bi šel nazaj na "staro šolo"
seveda pa najprej test vseh avtov, potem pa odločitev

iloveboobz ::
ojom, cela drama k morš na roke zategnat tisto ročno parkrat na leto. Sj hitr ugotoviš, kak "fajn" je električna ročna k ta zataji...
smoki

WizzardOfOZ ::
Jaz takoj zamenjam eletrično za ročno zavoro. Ročna je zakon. Lahko postopoma zaviraš, ne 0 ali 1 kot pri električni. Poleg tega lahko med vožnjo zategneš, medtem ko električne ne moreš. Pa še če je res ne zlorabljaš, skoraj nikoli ne crkne.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
denabiker ::
Zanimivo, jaz tudi, pri vseh avtih tako pogrešam ročno zavoro, da ne znam opisat. Jaz bi doplačal za ročno, pa če jo nimajo v ponudbi.
Kot tudi ročne gumbe klasične potenciometre za volumen radia, klimo itd.
Kot tudi ročne gumbe klasične potenciometre za volumen radia, klimo itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: denabiker ()

IL_DIAVOLO ::
V avtu zelis troje, ki ni električno. Rocna, pomik sedezev in prtljažnik.
Nisem se se odločil za zapiranje speglov, tudi radi zatajijo.
Nisem se se odločil za zapiranje speglov, tudi radi zatajijo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

WizzardOfOZ ::
Sej vemo da je ročna zavora poor man's bmw ;)
Seveda, potem ko zategneš ročno dobiš pogon na zadnja kolesa.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
ZveeZ ::

Blinder ::
Bmw vsaj gre počez brez, da je treba vlačit ročno
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
MikeRotch ::
V avtu zelis troje, ki ni električno. Rocna, pomik sedezev in prtljažnik.
Meni se zdijo el. sedeži super, pa prtljažnik tudi. Se mi zdi uporabno, da se ti sedež avtomatično nastavi, ko prideš v avto. Pa jaz imam shranjen profil, če v avtu kdaj kaj delam, da se sedež pomakne čisto nazaj in imam prostor za laptopa.
Ročne pa sicer nimam, če bi jo imel bi pa definitivno raje imel mehansko na zajlo.
ZveeZ ::
denabiker ::
Zadnjič sem slučajno videl res lepega SUV-a manjšega, pa pogledam bližje vidim oznako MG HS. Dizajn pa je res super proti drugim. Zame najlepši med majhnimi SUV-i, ene širše gume gor, lepe felge, pa bi še bil bolj frajerski. Kolikor gledam na netu, je to nov model.
knap ::
morda ta:
https://www.mgmotor.si/novi-mg-hs
https://www.mgmotor.si/EasyEdit/UserFil...
gre pa za večji avto, dolžina 4,65 m, torej ne spada v rang kompakten SUV-B razred o katerih smo tukaj govorili
cena pa od 28,5K EUR dalje
https://www.mgmotor.si/novi-mg-hs
https://www.mgmotor.si/EasyEdit/UserFil...
gre pa za večji avto, dolžina 4,65 m, torej ne spada v rang kompakten SUV-B razred o katerih smo tukaj govorili
cena pa od 28,5K EUR dalje
JazianG ::
V avtu zelis troje, ki ni električno. Rocna, pomik sedezev in prtljažnik.
Meni se zdijo el. sedeži super, pa prtljažnik tudi. Se mi zdi uporabno, da se ti sedež avtomatično nastavi, ko prideš v avto. Pa jaz imam shranjen profil, če v avtu kdaj kaj delam, da se sedež pomakne čisto nazaj in imam prostor za laptopa.
Ročne pa sicer nimam, če bi jo imel bi pa definitivno raje imel mehansko na zajlo.
valda, ko prebivaš ure in ure na chargerju. ICE vozniki ne delamo v avtu...
MikeRotch ::
Jaz pogosto delam v avtu, ne glede na vrsto pogona. Večinoma takrat, ko koga čakam. Če peljem otroke na trening, se mi ne splača voziti domov in čez pol ure spet nazaj, raje izkoristim čas da kaj pametnega naredim vmes.
Na chargerju pa pomoje še nikoli nisem. V tistih 10-15 minutah ne narediš dosti.
Edit: Lažem. Sem delal na morju vmes, ko se je avto polnil. Sicer ni bilo potrebe, ampak sem ga dal v kampu na brezplačno polnilnico, pa sem v miru opravil par Zoom klicev iz lepo ohlajenega avtomobila, namesto, da bi švical pred šotorom in motil sosede z mojo slovansko angleščino.
Na chargerju pa pomoje še nikoli nisem. V tistih 10-15 minutah ne narediš dosti.
Edit: Lažem. Sem delal na morju vmes, ko se je avto polnil. Sicer ni bilo potrebe, ampak sem ga dal v kampu na brezplačno polnilnico, pa sem v miru opravil par Zoom klicev iz lepo ohlajenega avtomobila, namesto, da bi švical pred šotorom in motil sosede z mojo slovansko angleščino.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MikeRotch ()
Yossarian ::
Peugeot 2008, motor 0,9 l, takoj, ko je prišel čez 100.000 km, je začel piti olje; na 2.000 km cca 1,5 l. Je kaka rešitev ali pride v poštev samo prodaja?
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo povlekel
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
TucoX ::

Blinder ::
Peugeot 2008, motor 0,9 l, takoj, ko je prišel čez 100.000 km, je začel piti olje; na 2.000 km cca 1,5 l. Je kaka rešitev ali pride v poštev samo prodaja?
0.9? motor v 2008?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Yossarian ::
Peugeot 2008, motor 0,9 l, takoj, ko je prišel čez 100.000 km, je začel piti olje; na 2.000 km cca 1,5 l. Je kaka rešitev ali pride v poštev samo prodaja?
0.9? motor v 2008?
Eh, napaka. 1, 2 litrski je.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo povlekel
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
ZveeZ ::
Peugeot 2008, motor 0,9 l, takoj, ko je prišel čez 100.000 km, je začel piti olje; na 2.000 km cca 1,5 l. Je kaka rešitev ali pride v poštev samo prodaja?
0.9? motor v 2008?
Eh, napaka. 1, 2 litrski je.
Bi ti svetoval, da ga prodas, ampak se bo zelo tezko nasel kupec za 1.2 puretech. Sploh ce omenis, da pije olje.
chucki ::
Caka te generalka in veliko evrckov
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

Blinder ::
Bi ti svetoval, da ga prodas, ampak se bo zelo tezko nasel kupec za 1.2 puretech. Sploh ce omenis, da pije olje.
prodat tak avto brez, da se pove, da pije olje, je podobna rešitev kot si sposodit od znancev 1500 € za plačat popravilo in potem ne vrnit denarja
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
ZveeZ ::
Hja, ampak vsi vemo kako se pri nas kaksno napako zamolci. Sploh ce gre vozilo v Bosno.
Naceloma pa ja. Tako zretje olja ne mores ne omeniti.
Naceloma pa ja. Tako zretje olja ne mores ne omeniti.
fikus_ ::
Ta 1,2 puretech je narejen tako, da začne piti olje. Je samo vprašanje kdaj.
Če je vozen po mestu, kasneje, če na AC, prej, ker prej oddela svoje, se pregreva, še vedno dela, ko opaziš večjo porabo olja, je že uničen.
Če ga boš prodal, prodaj daleč vstran, ker nekdo ne bo zadovoljen.
Ta motor za še nekaj 10 kkm rabi generalko.
Če je vozen po mestu, kasneje, če na AC, prej, ker prej oddela svoje, se pregreva, še vedno dela, ko opaziš večjo porabo olja, je že uničen.
Če ga boš prodal, prodaj daleč vstran, ker nekdo ne bo zadovoljen.
Ta motor za še nekaj 10 kkm rabi generalko.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

WizzardOfOZ ::
A si probal z gostejšim oljem. Današnji 0W-20 je ena "navadna voda".
Recimo na Motulovi strani je za moj avto napisano, da do 100k uporabljaš 0W-20, po 100k pa 5W-30. Pa menjave po Motulovih standardih naj bi bile na 10 do 15k, po proizvajalčevih pa na 20k. In odkar imam Motul 5W-30 notri, mi na 15k spije mogoče 1 deci olja, na 10k pa nič. Menjam ga pa med 12 in 15k, tako da ni problemov.
Pa je avto s CVT menjalnikom, kar pomeni razni dolgi klanci na visokih obratih, če hočeš vzdrževat enako hitrost.
Letos so bile pa še zelo visoke temperature poleti (mi smo bili več kot 6 ur na avtocesti, ko je bila zunanja temperatura ves čas čez 40 stopinj celzija) in če si se takrat vzil naokoli, so bile v motorju avta tudi izredno visoke temperature, kar tudi lahko pomeni višjo porabo.
Mogoče lahko probaš tudi z kakim dodazkom. Recimo Liqui Moly Ceratec
Preverjeno zniža trenje in visoke temperature motorja. Sem imel večinoma avtomobile s preko 300k kilometrov, pa se je poznala razlika če si dodal ta dodatek. Motor tišji, povprečna poraba padla, manjša poraba olja med intervali,...
Recimo na Motulovi strani je za moj avto napisano, da do 100k uporabljaš 0W-20, po 100k pa 5W-30. Pa menjave po Motulovih standardih naj bi bile na 10 do 15k, po proizvajalčevih pa na 20k. In odkar imam Motul 5W-30 notri, mi na 15k spije mogoče 1 deci olja, na 10k pa nič. Menjam ga pa med 12 in 15k, tako da ni problemov.
Pa je avto s CVT menjalnikom, kar pomeni razni dolgi klanci na visokih obratih, če hočeš vzdrževat enako hitrost.
Letos so bile pa še zelo visoke temperature poleti (mi smo bili več kot 6 ur na avtocesti, ko je bila zunanja temperatura ves čas čez 40 stopinj celzija) in če si se takrat vzil naokoli, so bile v motorju avta tudi izredno visoke temperature, kar tudi lahko pomeni višjo porabo.
Mogoče lahko probaš tudi z kakim dodazkom. Recimo Liqui Moly Ceratec
Preverjeno zniža trenje in visoke temperature motorja. Sem imel večinoma avtomobile s preko 300k kilometrov, pa se je poznala razlika če si dodal ta dodatek. Motor tišji, povprečna poraba padla, manjša poraba olja med intervali,...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

WizzardOfOZ ::
Če je poraba zaradi izrabljenega motorja (kar pri tej kilometrini (malo čez 100k) še nebi smelo biti), potem ne bodo ne dodatki in ne gostejše olje pomagali.
Da pa avto s samo 100k pije toliko olja, bi rekel, da je mogoče gradacija olja napačna v motorju.
In zakaj ne dodatkov? Nekateri dodatke dajejo od nakupa novega avtomobila naprej. Ceratec naredi keramično oblogo v motorju in opazno zmanjša porabo olja in temperaturo mašine.
Da pa avto s samo 100k pije toliko olja, bi rekel, da je mogoče gradacija olja napačna v motorju.
In zakaj ne dodatkov? Nekateri dodatke dajejo od nakupa novega avtomobila naprej. Ceratec naredi keramično oblogo v motorju in opazno zmanjša porabo olja in temperaturo mašine.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
komunist1945 ::
Peugeot 2008, motor 0,9 l, takoj, ko je prišel čez 100.000 km, je začel piti olje; na 2.000 km cca 1,5 l. Je kaka rešitev ali pride v poštev samo prodaja?
0.9? motor v 2008?
Eh, napaka. 1, 2 litrski je.
Turbo ali atmosferc (cca 80 konjev)? Eni pravijo, da naj bi bil slednji manj prolematičen glede tega, se mi zdi.

WizzardOfOZ ::
Pri avtu s turbino je par komponent več, ki lahko crknejo. Pritiski so višji, temperature so višje,....
NA avti so vedno bili manj problematični.
NA avti so vedno bili manj problematični.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
komunist1945 ::
pežoju mogoče uspe oboje nardit problematično, zato sprašujem "za statistiko" pri tem motorju specifično
Zgodovina sprememb…
- spremenil: komunist1945 ()
fikus_ ::
Z drugo viskoznostjo olja se ne bo rešilo ničesar, še slabše bo za motor! Motor je izdelan z neko zračnostjo gibajočih se delov in temu predpisana viskoznost olja. Če ta odstopa, je mazanje motorja slabše.
Za statistiko vprašaj mehanika, ki se ukvarja s pežoji.
Za statistiko vprašaj mehanika, ki se ukvarja s pežoji.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Blinder ::
A ni to tist motor z jermenom v olju, kjer razpadanje jermena povzroči zmanjšanje pretoka olja. Premalo olja in bat začne ribat. Človek ima podrsane cilindre, tle pa ga učite, kako skrit napako pred naslednjim kupcem.
Tisto gostejše olje pa tudi, šank nasveti.
Tisto gostejše olje pa tudi, šank nasveti.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
fikus_ ::
V tem primeru domnevam, da je avto videl dosti AC in priganjanja motorja, kar je privedlo do pregrevanja, ki ga materiali (oljni obročki) na "dolgi" rok ne prenesejo najbolje, tako da je "normalno", da sedaj kuri olje.
Ti mali motorji (Puretech, EcoBoost,...) se pri večjih obremenitvah pregrevajo, potem se dogaja, da se mešanica goriva in zraka prehitro vžge (klenkanje), kar proizvajalci motorjev rešujejo z bogato mešanico, posledica je da pride nekaj goriva v olje v karterju, kar pospeši degradacijo material jermena, delčki ovirajo pretok olja za mazanje,.... ko začne kuriti olje, je motor uničen, je precejšna verjetnost da bo v kratkem pokazal to z zaribanjem. Proti temu pomaga redna menjava olja, ni pa rešitev.
Ford je pri EcoBoost motorjih naredil spremembo, spodaj oljno črpalko sedaj žene veriga, od tam naprej ventile pa zobati jermen, ki tako ni več potopljen v olje. PSA grupa s Puretech pa še naprej vztrajajo pri zobatem jermenu v olju, menjali so material jermena.
Ti mali motorji (Puretech, EcoBoost,...) se pri večjih obremenitvah pregrevajo, potem se dogaja, da se mešanica goriva in zraka prehitro vžge (klenkanje), kar proizvajalci motorjev rešujejo z bogato mešanico, posledica je da pride nekaj goriva v olje v karterju, kar pospeši degradacijo material jermena, delčki ovirajo pretok olja za mazanje,.... ko začne kuriti olje, je motor uničen, je precejšna verjetnost da bo v kratkem pokazal to z zaribanjem. Proti temu pomaga redna menjava olja, ni pa rešitev.
Ford je pri EcoBoost motorjih naredil spremembo, spodaj oljno črpalko sedaj žene veriga, od tam naprej ventile pa zobati jermen, ki tako ni več potopljen v olje. PSA grupa s Puretech pa še naprej vztrajajo pri zobatem jermenu v olju, menjali so material jermena.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()

WizzardOfOZ ::
Tisto gostejše olje pa tudi, šank nasveti.
Če proizvajalec olja tako predlaga, ni ravno šank nasvet. Do 100k prevoženih 0w-20, po 100k pa 5W-30. Poleg tega, če proizvajalec olja napiše, da naj bi se olje menjalo na 15k, proizvajalec avta pa na 20k ali celo 30k, nekaj ni v redu z navodili proizvajalca avta.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
fikus_ ::
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
fikus_ ::
Iz tega seznama je razvidno, da pri nekaterih modelih še vedno uporabljajo zobat jermen:
https://www.italpassion.fr/en/guides/st...
Iz vira: "Here is a list of the models affected by this change, divided into those still using the belt and those switched to the chain:"
https://www.italpassion.fr/en/guides/st...
Iz vira: "Here is a list of the models affected by this change, divided into those still using the belt and those switched to the chain:"
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Dacia Duster - katera kombinacija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6133 (1348) | PujsekPepe |
| » | Renault Captur - FHEV ali MHEV? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 13835 (5271) | lubej1 |
| » | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 102816 (42401) | FiReFTW |
| » | Stroški vzdrževanja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15064 (12867) | iloveboobz |
| » | Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 66076 (55875) | louser |

