Forum » Loža » citroen c4 space tourer 1.2 130 ks 2019
citroen c4 space tourer 1.2 130 ks 2019

jobers2 ::
zdravo
zanima me kaj več o tem motorju če ima kdo kakšne informacije.
namreč slišal sem veliko pozitivnih mnenj o tem kako dober je nobenega problema do nekaj kr negativnih o samem motorju in zobatem jermenu mešanje bencina v olje itd. oče ga bi imel sedaj sem v dvomih kako in kaj. avto ima 89.000 km. naj bi imeli težave prejšnji letniki in ne vem kako je kaj z letniki od 2019 naprej.
lp
zanima me kaj več o tem motorju če ima kdo kakšne informacije.
namreč slišal sem veliko pozitivnih mnenj o tem kako dober je nobenega problema do nekaj kr negativnih o samem motorju in zobatem jermenu mešanje bencina v olje itd. oče ga bi imel sedaj sem v dvomih kako in kaj. avto ima 89.000 km. naj bi imeli težave prejšnji letniki in ne vem kako je kaj z letniki od 2019 naprej.
lp

ššš ::
Na hitro sm poguglal. To je puretec motor z jermenom v olju? Če je to to, je to verjetno najbolj no-go avtomobilski nakup ever. Jermen se cufa in delcki zamasijo dotok olja v oljno pumpo. Motor zariba. Tak avto, verjetno ni se nikol mel menjanga jermena, zato se prodaja.

hojnikb ::
Če se konkretno sovrazis, potem kupiš 1.2puretech motor. Če se še bolj sovraziš, kupiš pa rabljenga.
#brezpodpisa

OutOfTheBox ::
Moj fotr je tud kupoval nov avto. Edini pogoj je bil bencin. Malo je šel v research in ugotovil, da teh novih jajc on že ne bo vozil. Tako je prišel iz novega (bil že dejansko pred nakupom), na avto za 2 jurja. Garažiran Ford Focus 2008 z duratec motorjem, 120k km. Pravi da je "začasno", dokler ne prišpara za električnega.., ampak vem da ga ne misli menjat in tudi ne bo, ker s tem bo izi naredil 300k (ne bo, ker se ne vozi tolk) 
In ne.. ne kupuj teh jajc. Niti ne tikaj kakšnih renaultovih TCE motorjev ali fordovih (vsaj začetnih) ecoboostov. Do 2021 je vse kar je turbo bencin jajc. Za naprej pa nisem raziskoval če so kaj zbolšal te zadeve.

In ne.. ne kupuj teh jajc. Niti ne tikaj kakšnih renaultovih TCE motorjev ali fordovih (vsaj začetnih) ecoboostov. Do 2021 je vse kar je turbo bencin jajc. Za naprej pa nisem raziskoval če so kaj zbolšal te zadeve.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

jobers2 ::
ok hvala bomo preskočili te motorje. kateri motorji pa so zanesljivi?
gledam tudi megana 2020 letnik 1.5 dci 116 konjski je to ok al....
lp
gledam tudi megana 2020 letnik 1.5 dci 116 konjski je to ok al....
lp

OutOfTheBox ::
Jp. Dizelski motorji so ok (oz. odvisno od primerka.. ampak niso splošno problematični).
dCi 115 KM majo oznako K9K 892 / R9M. K9K motorji so drugače izjemni motorji (Jih stavijo v Dacie, Renaulte, Nissane in Mercedeze). Izven standardnih dizelskih problemov (DPF, EGR) nimajo nekih hib.
Z rednim vzdrževanjem, narediš izi 500k. Sam če bo fotr delal kratke fure, zna bit problem DPF - kar lahko ni poceni (kot pri vseh dizlih).. tako da morte res premislit a se vam dizel splača.
dCi 115 KM majo oznako K9K 892 / R9M. K9K motorji so drugače izjemni motorji (Jih stavijo v Dacie, Renaulte, Nissane in Mercedeze). Izven standardnih dizelskih problemov (DPF, EGR) nimajo nekih hib.
Z rednim vzdrževanjem, narediš izi 500k. Sam če bo fotr delal kratke fure, zna bit problem DPF - kar lahko ni poceni (kot pri vseh dizlih).. tako da morte res premislit a se vam dizel splača.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

sparklyslo ::
HDI motorji, ki jih imajo tudi C4 Space tourerji, so eni najboljsih dizelskih motorjev. Samo vprasanje ce boste dobili kakega z malo km...

joez7 ::
sparklyslo je izjavil:
HDI motorji, ki jih imajo tudi C4 Space tourerji, so eni najboljsih dizelskih motorjev. Samo vprasanje ce boste dobili kakega z malo km...
Ja 1.6. Tanovi 1.5 pa majo odpoklice - veriga.
Vsi 2.0 so raketa.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: joez7 ()

pixelzgaming ::
imam megane 4 2018 1.6 dizla z 130KM, prevozenih 130k. letno trenutno delam ~20kkm.
do zdaj enkrat menjani diski, akumulator in stabilizator vezice spredaj ter redno vzdrževanje. k9k motor kot je prej ze nekdo omenil, Tezav za enkrat ni bilo.
cene teh meganov so kar dobre, od 8k dalje ze dobis osnovne modele z ~150k prevozenimi.
kolegica je kupila rabljenega ds4 2 meseca nazaj, sedaj ze mesec dni sedi pri mehaniku z razdrto mašino. kupnino ji bodo znizali za 200€ :|
do zdaj enkrat menjani diski, akumulator in stabilizator vezice spredaj ter redno vzdrževanje. k9k motor kot je prej ze nekdo omenil, Tezav za enkrat ni bilo.
cene teh meganov so kar dobre, od 8k dalje ze dobis osnovne modele z ~150k prevozenimi.
kolegica je kupila rabljenega ds4 2 meseca nazaj, sedaj ze mesec dni sedi pri mehaniku z razdrto mašino. kupnino ji bodo znizali za 200€ :|
PC: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 | 500GB NVMe | 10TB HDD | RX 6800 XT | W10
Server: i5 6500 | 32GB DDR4 | 256GB SSD | 14TB HDD | Proxmox VE
Server2: i7 4770 | 16 GB DDR3 | 128GB SSD | 16TB HDD | CasaOS
Server: i5 6500 | 32GB DDR4 | 256GB SSD | 14TB HDD | Proxmox VE
Server2: i7 4770 | 16 GB DDR3 | 128GB SSD | 16TB HDD | CasaOS

denabiker ::
130k pa res ni nič, pri teh kilometrih pa res ne sme nič crknit.
Če boš vzel 1.2 pure tech takoj menjaj jermen, novi jermeni so narejeni iz odpornih materialov na olje in naj ne bi razpadali. Samo nikoli ne veš koliko škode je že narejeno zaradi delčkov jermena in mašenja filtra in kanalov, lahko da je oviralo mazanje ležajev, turbine, gredi,...
Samo nekaj ne razumen, če razvijejo nek nov motor, a to ne testirajo v vseh vremenskih pogojih en kup avtov, da ugotovijo vse pomanjkljivosti, tako kot so včasih.
Če boš vzel 1.2 pure tech takoj menjaj jermen, novi jermeni so narejeni iz odpornih materialov na olje in naj ne bi razpadali. Samo nikoli ne veš koliko škode je že narejeno zaradi delčkov jermena in mašenja filtra in kanalov, lahko da je oviralo mazanje ležajev, turbine, gredi,...
Samo nekaj ne razumen, če razvijejo nek nov motor, a to ne testirajo v vseh vremenskih pogojih en kup avtov, da ugotovijo vse pomanjkljivosti, tako kot so včasih.

hojnikb ::
Zakaj scal proti vetru in poliral turd? 1.2 puretech eventuelno, če si prisiljen, kupiš samo nov in ga še pred iztekom garancije prodaš. To je edin smotrn nakup takega motorja.
Rabljen, z vprašljivo zgodovino (in stanjem jermena) je pač k ruska ruleta. Brezveze, sj obstaja še cel kup drugih avtov v tem segmentu, k nimajo tako zanič motorjev.
Rabljen, z vprašljivo zgodovino (in stanjem jermena) je pač k ruska ruleta. Brezveze, sj obstaja še cel kup drugih avtov v tem segmentu, k nimajo tako zanič motorjev.
#brezpodpisa

MaTr1x ::
130k pa res ni nič, pri teh kilometrih pa res ne sme nič crknit.
In kateri turbobencinar je tak? Verjetno še atmosferskih zdrži samo polovica do 150k samo z menjavo olja in filtrov.
Za mojega Opel Astra K 1.6T 200 ChatGPT pravi, da je problem PCV ventil. Ko to zamenjaš, pa do 200k ne bi smelo biti problemov. No jaz sem ga že zamenjal pri 60k km, prišlo 900EUR z delom.
Pa pri 150k pravi, da bo treba zamenjati verigo, preveriti pa že pri 120k. Preventivno pri 150k še zamenjati termostat in vodno črpalko.
Jaz vem da še nisem imel avta, ki bi naredil 150k brez problemov, res pa da je ta prvi, ki ga imam od novega. V bistvu mi je prej najboljši avto (tudi Astra, H model 2005) zdržal kvečjem vsakih 10k km brez kakšne menjave, ostali pa nekje 2000-5000 km (itak Peugeot, Fiat, Alfa in Renault).
Rekorder je seveda Fiat Punto II 2002 60KM, ki je imel med dvema servisoma 800 km. To je bil pa res taka šajtrga od avta, sem se vsedel v enega drugega pred servisom in je bil še 2x večja šajtrga, še vse bolj ropotalo in sem potem videl, da je bil moj celo boljši primerek.
So pa to bolj majhni kilometri, 150, 200k. Jaz se skoraj nič ne vozim, pa imam po 8 letih 75k km. Tako da ni čudno da je pri nas še vedno toliko dizlov. Pa še pijejo bencinarji kot žolne. 150KM ti pije 8l, 200KM 10l, 300KM 15l, 400KM 20l. Tako da nad 200KM jaz še za te moje kratke razdalje ne bi gledal bencinarja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

MaTr1x ::
ChatGPT pravi, da je odvisno tudi ali voziš avto nežno ali agresivno. Da je dobro, če ga voziš do 2500 rpm dokler ni ogret. Ja pajade, jaz "ne znam" priti že do AC brez 4000 rpm, če že ne prej pa že zato da nabereš hitrost pri vključevanju.
Pa da čakaš 20-30s preden ga ugasneš. Saj sem se to šel prvih ene 10k km, ampak je zelo smotano. Itak že prej voziš en čas 30-50 km/h, saj ne prideš z 200 km/h pred dvorišče.
OK, če imaš 100-150KM, se še lahko greš nežno vožnjo, ampak 200 KM pa ni bil narejen za nežno vožnjo. Tako da raje dajem za servise.
Vse to daš skupaj in je že čas, da se začne doba električnih avtomobilov, čeprav imajo tudi ICE veliko svojih prednosti.
Pa da čakaš 20-30s preden ga ugasneš. Saj sem se to šel prvih ene 10k km, ampak je zelo smotano. Itak že prej voziš en čas 30-50 km/h, saj ne prideš z 200 km/h pred dvorišče.
OK, če imaš 100-150KM, se še lahko greš nežno vožnjo, ampak 200 KM pa ni bil narejen za nežno vožnjo. Tako da raje dajem za servise.
Vse to daš skupaj in je že čas, da se začne doba električnih avtomobilov, čeprav imajo tudi ICE veliko svojih prednosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

hojnikb ::
Tako da ni čudno da je pri nas še vedno toliko dizlov. Pa še pijejo bencinarji kot žolne. 150KM ti pije 8l, 200KM 10l, 300KM 15l, 400KM 20l. Tako da nad 200KM jaz še za te moje kratke razdalje ne bi gledal bencinarja.
Nwm kakšne bencinarje to kupujete, ampak men 185konjsi atmosferc bp pije tudi pod 5L...
#brezpodpisa

MaTr1x ::
To sem pisal porabe pri dejansko teh konjih, itak da se da 400KM motor voziti tudi pri 100KM, ampak vsaj 20% časa boš verjetno izkoriščal konjenico, če si jo že drago plačal. In tudi tvoj ima 5l pri 50KM (če sploh) in ne 185KM.
Načeloma atmosferec pije več. Vsaj meni je 2.0 197 3l več kot 1.6T 200.
Načeloma atmosferec pije več. Vsaj meni je 2.0 197 3l več kot 1.6T 200.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

hojnikb ::
tudi 20% časa je tezko koriščat polno konjenico na cestah, tudi z 200HP+ konji. Razn če se voziš konstatno vsaj 200kmh+.
Problem je ker velike tezke krave z 200HP+ papcajo tudi 8L+, k koriščaš samo 30HP...
Problem je ker velike tezke krave z 200HP+ papcajo tudi 8L+, k koriščaš samo 30HP...
#brezpodpisa

MaTr1x ::
Itak da je težko. Poezija je kot je bilo včeraj, ko je bila skoraj prazna AC in si se lahko vozil 140 samo po voznem pasu. Očitno so že vsi na dopustih in se ne vozijo več. To je vožnja, karkoli drugega je velika muka. Zanimivo, da se voziš počasneje, ko je prazna cesta, hitreje pa ko je polna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

jobers2 ::
ja tega 1.2 pure tech se bom izogibal.
kako je pa kaj z fordi? bencinskimi motorji? npr c-max
kako je pa kaj z fordi? bencinskimi motorji? npr c-max

denabiker ::
sparklyslo je izjavil:
HDI motorji, ki jih imajo tudi C4 Space tourerji, so eni najboljsih dizelskih motorjev. Samo vprasanje ce boste dobili kakega z malo km...
zdaj sem se spomnil na težave HDi, kolega je za firmo nabavljal Berlingote, ne vem točno kateri tip motorja je, ampak je poročal o groznih napaka glede verige, enemu na 60k šlo nekaj z verigo, drugemu utrgalo verigo na 80k, a je mogoče 1.5 HDI? ne vem zdaj, pa klima na poti crknila - kompresor šel, katastrofa, aja potem pa še kreganje na pooblaščencu za kritje stroškov pri popravilu, so se hoteli nekaj ven zmazat.
Jaz sem kot pubec imel tudi francoze, najbolj me je razjezilo, da mi je na Renaultu na 50k šlo tesnilo na glavi, pa kako je to mogoče? Ja je mogoče, zelo tanke stene, slabši materiali...potem so mi enkrat odpovedali med dežjem brisalci, je zasmrdelo in se skadilo iz ročice. Niti nisem mogel popraviti takoj popraviti, ker je bila precej deformirana plastika, kjer so kontakti.
Foter je tudi zaključil s francozi, nazadnje je imel Citroena tam pri 180k je že bil ves masten motor, kar curljalo iz semeringov in tesnil, pa avto znotraj precej utrujen.

OutOfTheBox ::

OutOfTheBox ::
ja tega 1.2 pure tech se bom izogibal.
kako je pa kaj z fordi? bencinskimi motorji? npr c-max
Ko raziskuješ bencinarje in hočeš kateregakoli od cca 2013 naprej (ker je praktično skoraj vse že turbo bencin), boš ugotovil ne glede na to koliko iščeš in obračaš, da zanesljivega in rabljenega turbo bencinarja ne boš dobil. To v istem stavku je praktično nemogoče.
V osnovi imaš samo nekaj možnosti, gledaš na znamko ne na model.
1. Fordi imajo ecobooste
2. Peugeot, Citroen ima puretech
3. Renault, Dacia ima TCE
4. Opel ima ecotec
Kar je zgoraj na seznamu se izogibaj kot hudič križa (razen če kupuješ novejši 2021+, potem boš moral sam naredit raziskavo). Ampak v splošnem so to katastrofalni motorji.

OutOfTheBox ::
Vsaj začetni TSI-ji so ravno tako problematični, ampak niso tako grozno katastrofalno slabi kot zgoraj našteti. Drgač jaz osebno bi se tud začetnega TSI-ja izogibal ja.

mr_chai ::
Ja a ni tko da so pri zgoraj naštetih edicijah samo mlinčki problematični, kot npr. TCE 0.9 ? Za TCE 1.8 turbo nisem slišal nič slabega

OutOfTheBox ::
Za TCE 1.8 turbo nisem slišal nič slabega
Mogoče niso tako razširjeni? Drgač težko rečem, ker ko delaš raziskavo večinoma vidiš vse pod določenimi oznakami aka "TCE" "Ecoboost",..
Najbolj realistično primerjavo če te zanima narediš tako da odpreš avto net (ali kakšno alternativno tujo stran - še bolje ker je več primerkov).
1. Vpiši letnik
2. Motor
In izračunaj povprečno kilometrino desetih avtomobilov. To isto naredi z kakšno drugo znamko / motorjem ipd... in dobiš lep statistični vzorec neke zanesljivosti.
Vedno pa moraš primerjat iste letnike med sabo.. in se zavedat da TCE iz leta 2020 , bo v povprečju naredil manj km kot TCE iz 2013, ker gre pri prvem za novejši avto.

fikus_ ::
Ti bencinski mlinčki so vsi imeli na začetku precejšnje težave, kasneje so jih omilili, niso pa popolnoma imuni.
Tako da išči novejše letnike, ko so to v glavnem uredili.
Npr. PureTech po 2017, Ford je dal pri novejših Ecoboostih nazaj verigo v spodnjem delu, kjer je v olju, zgoraj še vedno jermen,....
Pa še to, menjava jermena pri teh motorjih je dražja, ker je potrebno razkopati motor (odstraniti pokrov motorja, da prideš do jermena).
Tako da išči novejše letnike, ko so to v glavnem uredili.
Npr. PureTech po 2017, Ford je dal pri novejših Ecoboostih nazaj verigo v spodnjem delu, kjer je v olju, zgoraj še vedno jermen,....
Pa še to, menjava jermena pri teh motorjih je dražja, ker je potrebno razkopati motor (odstraniti pokrov motorja, da prideš do jermena).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

bozicek ::
Jaz sem včeraj šel na tehnični in me je fuknil
C4 Picasso 1.6, bencinar, 2009 letnik
Izpušni plini
Dve leti nazaj me vrgel zaradi izpušnih, lani zamenjal katalizator, naredil BP, letos zopet vrgel zaradi izpušnih (vrednost 0,340 meja 0,300)
Sem naredil napako ker sem šel z mrzlim direkt iz servisa na tehničnega. Bi ga moral malce preterat prej.
Tako da danes bo tehnični narejen, potem pa imam leto dni časa da najdem kaj pametnega. Mi ga je škoda ker dela tipi top.
Picasso disel ene 2014 do 2016 letnik za okoli 5 jurjev. Več ne bom dal ker že 5 jurjev za cegle in beton prevažat na Hrvaškem za hiško mi je preveč. Za daljše ture bo itak ženin karavan.
Al bi dal jurja za istega, 2009 letnik pa naj dela dokler dela pol pa v graben (na avtonetu se najdejo) sam moja neki cvili zato ker jaz vozim malo v vrtec in se trese da bi kje na cesti ostal z njo in naj zato raje vzamem kakšen novejši letnik
C4 Picasso 1.6, bencinar, 2009 letnik
Izpušni plini
Dve leti nazaj me vrgel zaradi izpušnih, lani zamenjal katalizator, naredil BP, letos zopet vrgel zaradi izpušnih (vrednost 0,340 meja 0,300)
Sem naredil napako ker sem šel z mrzlim direkt iz servisa na tehničnega. Bi ga moral malce preterat prej.
Tako da danes bo tehnični narejen, potem pa imam leto dni časa da najdem kaj pametnega. Mi ga je škoda ker dela tipi top.
Picasso disel ene 2014 do 2016 letnik za okoli 5 jurjev. Več ne bom dal ker že 5 jurjev za cegle in beton prevažat na Hrvaškem za hiško mi je preveč. Za daljše ture bo itak ženin karavan.
Al bi dal jurja za istega, 2009 letnik pa naj dela dokler dela pol pa v graben (na avtonetu se najdejo) sam moja neki cvili zato ker jaz vozim malo v vrtec in se trese da bi kje na cesti ostal z njo in naj zato raje vzamem kakšen novejši letnik
Darila letos samo za poredne

bm1973 ::
Ne menjaj, zakaj že?
Zato, ker nočeš dati za nov izpušni sistem 300 EUR, boš dal par k EUR, da dobiš nov avto, ki bo imel mogoče iste probleme?
RAje riskiraj jurja, pa enega home mehanika, pa malo mehanske dfele pomenjaj...
Zato, ker nočeš dati za nov izpušni sistem 300 EUR, boš dal par k EUR, da dobiš nov avto, ki bo imel mogoče iste probleme?
RAje riskiraj jurja, pa enega home mehanika, pa malo mehanske dfele pomenjaj...

OutOfTheBox ::
Sem naredil napako ker sem šel z mrzlim direkt iz servisa na tehničnega.
To je glavni problem. Sem imel isti problem s partnerkinim hyundaiem https://slo-tech.com/forum/t838336/0, ker ga je peljala mrzlega na tehnični (cca 200m).
Pred naslednjim tehničnem sem ga šel sterat fajn in je šel skoz bp.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

bozicek ::
BM:
Saj kot pravim od lani je nov katalizator gor, auspuh je v redu.
Servisiran redno vsako leto, diski menjani dve leti nazaj, tri leta nazaj nov akomulator, zglobi in postalo tudi menjani ko so bili fuč
Edino olje žre. Na dva meseca dolijem vsaj liter (odvisno od km)
Za 200-300€ pa ne vem če bo šel kakšen mehanik razdirat pa menjavat dihtenge in ostalo
Saj kot pravim od lani je nov katalizator gor, auspuh je v redu.
Servisiran redno vsako leto, diski menjani dve leti nazaj, tri leta nazaj nov akomulator, zglobi in postalo tudi menjani ko so bili fuč
Edino olje žre. Na dva meseca dolijem vsaj liter (odvisno od km)
Za 200-300€ pa ne vem če bo šel kakšen mehanik razdirat pa menjavat dihtenge in ostalo
Darila letos samo za poredne

Blinder ::
OutOfTheBox je izjavil:
In izračunaj povprečno kilometrino desetih avtomobilov. To isto naredi z kakšno drugo znamko / motorjem ipd... in dobiš lep statistični vzorec neke zanesljivosti.
Ne razumem, kako imajo prevoženi kilometri povezavo z zanesljivostjo!? Ali si poskusil naredit search po tvoji metodi?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

OutOfTheBox ::
Ne razumem, kako imajo prevoženi kilometri povezavo z zanesljivostjo!?
Kaj pa bo imelo direktno korelacijo z zanesljivostjo motorja kot pa prevoženi kilometri? Večji vzorec boš vzel, bolj točen bo rezultat, ker s tem odstraniš oz. zmanjšaš anomalije (kot so slabo servisiranje ali pretirano dobro vzdrževanje,..).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

Blinder ::
Nisem gledal, ampak se mi zdi čudno, da bi ljudje z npr. Toyota Corolla 1.2t delali več kilometrov kot z nekim 1.2 puretech. Ali da ljudje z Kia Ceed 1.0t delajo več kilometrov kot ljudje z VW Golf 1.0 tsi !?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

OutOfTheBox ::
Preveri in boš ugotovil ali to drži. Če so številke približne, potem je odgovor ne. Če pri določenem modelu vidiš da so številke za več deset tisoč kilometrov višje, potem bo nekaj na tem.
Takrat azijcev nisem sicer gledal, vem pa da ko sem primerjal TSI motorje z ecoboosti in TCE-ji, so TSI imeli občutno višjo kilometrino kot drugi. Si imel primerke ko so delali čez 300k km, veliko si jih videl med 200 in 300k km, kar je pri npr Puretech že redkost.
In stavim da če danes narediš primerjavo na avtonetu in razvrstiš po kilometrini (največ/najmanj) boš dobil podobne rezultate.
Pazit moraš da je primerkov dovolj. Samo nekaj zadetkov pač ni merodajen rezultat.
Takrat azijcev nisem sicer gledal, vem pa da ko sem primerjal TSI motorje z ecoboosti in TCE-ji, so TSI imeli občutno višjo kilometrino kot drugi. Si imel primerke ko so delali čez 300k km, veliko si jih videl med 200 in 300k km, kar je pri npr Puretech že redkost.
In stavim da če danes narediš primerjavo na avtonetu in razvrstiš po kilometrini (največ/najmanj) boš dobil podobne rezultate.
Pazit moraš da je primerkov dovolj. Samo nekaj zadetkov pač ni merodajen rezultat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

connel ::
Jaz sem včeraj šel na tehnični in me je fuknil
C4 Picasso 1.6, bencinar, 2009 letnik
Izpušni plini
Dve leti nazaj me vrgel zaradi izpušnih, lani zamenjal katalizator, naredil BP, letos zopet vrgel zaradi izpušnih (vrednost 0,340 meja 0,300)
Sem naredil napako ker sem šel z mrzlim direkt iz servisa na tehničnega. Bi ga moral malce preterat prej.
Tako da danes bo tehnični narejen, potem pa imam leto dni časa da najdem kaj pametnega. Mi ga je škoda ker dela tipi top.
Picasso disel ene 2014 do 2016 letnik za okoli 5 jurjev. Več ne bom dal ker že 5 jurjev za cegle in beton prevažat na Hrvaškem za hiško mi je preveč. Za daljše ture bo itak ženin karavan.
Al bi dal jurja za istega, 2009 letnik pa naj dela dokler dela pol pa v graben (na avtonetu se najdejo) sam moja neki cvili zato ker jaz vozim malo v vrtec in se trese da bi kje na cesti ostal z njo in naj zato raje vzamem kakšen novejši letnik
Ne menjat, zakaj že? Mrzlih avtov se pač ne vozi na tehn. preglede, to je eno izmed glavnih pravil, mora biti ogret na del. temp, zato ga tudi ne smeš ugasnit, ko čakaš zunaj.

jobers2 ::
če črto potegneš zanesljivega bencinarja sploh ni..... no se najde kakšen ampak res novejših letnbikov nebi jemal avto bo imel oče kjer dela tam do 10k na leto pa še to ne.
nekaj bi mu moral najdt za pameten denar ne spet prestaro ker denarja nekaj za popravila nima.
neki bom moral najdt ne vem pa kaj je pa možakar 190 velik in majhni avti ne pridejo v poštev sploh zaradi nog.
nekaj bi mu moral najdt za pameten denar ne spet prestaro ker denarja nekaj za popravila nima.
neki bom moral najdt ne vem pa kaj je pa možakar 190 velik in majhni avti ne pridejo v poštev sploh zaradi nog.

OutOfTheBox ::
Kaj pa je do sedaj vozil? Kolk se mudi kupit drugo mašino?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

denabiker ::
Mogoče pogledaš na Japonce, atmosferce, tam imaš nekaj bolj pametne izbire, kot navite evropske kavne mlinčke.

Buggy ::
Moj tamal/tavelk je poverbal od pokojnega tasta ta motor v avtu C3 Aircross. Ker moj brat dela na servisu, kjer so zal prevzeli tudi te motorje (po Oplu) sem ga prosil da naj naredil pri 35Kkm preventivni checking avta. JA jermen v olju ni problem zgolj po kilometrih ampak tudi starosti. Kaj je tast delal nisem vedel, zato raje clean sheet na polno...raje spreci nego ljeci!
oil sump je bil kewl in ni se predlagal menjave:
je bil pa po 35Kkm zadnji disk pognit do fundamenta
zamenjano za baksis
Pac motor je v defaultu problematicen, ce ves kaj je problem lahko tudi ukrepas, to je vse kar rabis vedeti.
Drugac pa jajca ki nikamor ne grejo 130KM
oil sump je bil kewl in ni se predlagal menjave:
je bil pa po 35Kkm zadnji disk pognit do fundamenta
zamenjano za baksis
Pac motor je v defaultu problematicen, ce ves kaj je problem lahko tudi ukrepas, to je vse kar rabis vedeti.
Drugac pa jajca ki nikamor ne grejo 130KM

MaTr1x ::
Ti zadnji diski so vedno en problem. Na koncu so boljši samo zaradi lepšega in bi bilo vseeno če bi imel bobne.
Jaz ko perem avto, se zapeljem parkrat naprej in nazaj po dvorišču in probam zavirati kolikor se pač da tam. Itak še bolje bi bilo se zapeljati za 5-10min.
Pa ročno zavoro (elektronska) ne vem če rabim 1x na leto, še to samo če se moram za trenutek ustaviti na mestu, ne pa da bi kar parkiral tako.
Pa v dežju ni dobro šparati zavore, ker če so bolje segrete, se potem na dvorišču lažje posušijo.
No pa tudi če delaš vse to, sem imel še vedno probleme že pri dveh avtih.
Glede konjev pa ne vem, itak se vsi vozijo počasi. Za slediti prometu bi moralo biti 130 KM več kot dovolj. Prehitevati pa tako ne moreš nikjer več, ker so že povsod polne črte, tudi z dobrim razlogom.
Sicer če upoštevaš, da moraš s turbo motorjem prvih 8 km voziti do 2500 rpm (pozimi verjetno vsaj 10, poleti mogoče dovolj 6), da ogreješ motor na delovno temperaturo, potem je seveda bolje čim več konj, ampak nek zdrav razum moraš vseeno imeti.
To je čisto nepovezano oz. nadaljujem kar sem začel s tem kako se pazi avto, da boš prišel čim ceneje skozi z vzdrževanjem. Za božjo voljo ljudje, dajte si pritisniti start/stop tipko pred vožnjo ali pa celo nastaviti na vedno off na servisu. Ker vsakega, ki vidim, se mu za brezveze ugaša motor. Ne vem, ali folk res ne vidi, da je to moteče/slabo za avto in ne zna poguglati ali po-AI-jati?
Pri avtomatskem menjalniku sem se jaz hitro naučil uporabljati tipko. Zdaj z manual pa samo kadar se ustavim na mestu, preden spustim sklopko in zavoro in dam ročno (v ler še lahko daš brez tipke), že dobro vem, da moram pritisniti tipko, drugače se mi bo avto ugasnil. Sploh fajn ko je motor še hladen, on ga pa izklopi. Neka temperaturna zaščita sicer je, ampak še vseeno ne dovolj dobra.
Jaz ko perem avto, se zapeljem parkrat naprej in nazaj po dvorišču in probam zavirati kolikor se pač da tam. Itak še bolje bi bilo se zapeljati za 5-10min.
Pa ročno zavoro (elektronska) ne vem če rabim 1x na leto, še to samo če se moram za trenutek ustaviti na mestu, ne pa da bi kar parkiral tako.
Pa v dežju ni dobro šparati zavore, ker če so bolje segrete, se potem na dvorišču lažje posušijo.
No pa tudi če delaš vse to, sem imel še vedno probleme že pri dveh avtih.
Glede konjev pa ne vem, itak se vsi vozijo počasi. Za slediti prometu bi moralo biti 130 KM več kot dovolj. Prehitevati pa tako ne moreš nikjer več, ker so že povsod polne črte, tudi z dobrim razlogom.
Sicer če upoštevaš, da moraš s turbo motorjem prvih 8 km voziti do 2500 rpm (pozimi verjetno vsaj 10, poleti mogoče dovolj 6), da ogreješ motor na delovno temperaturo, potem je seveda bolje čim več konj, ampak nek zdrav razum moraš vseeno imeti.
To je čisto nepovezano oz. nadaljujem kar sem začel s tem kako se pazi avto, da boš prišel čim ceneje skozi z vzdrževanjem. Za božjo voljo ljudje, dajte si pritisniti start/stop tipko pred vožnjo ali pa celo nastaviti na vedno off na servisu. Ker vsakega, ki vidim, se mu za brezveze ugaša motor. Ne vem, ali folk res ne vidi, da je to moteče/slabo za avto in ne zna poguglati ali po-AI-jati?
Pri avtomatskem menjalniku sem se jaz hitro naučil uporabljati tipko. Zdaj z manual pa samo kadar se ustavim na mestu, preden spustim sklopko in zavoro in dam ročno (v ler še lahko daš brez tipke), že dobro vem, da moram pritisniti tipko, drugače se mi bo avto ugasnil. Sploh fajn ko je motor še hladen, on ga pa izklopi. Neka temperaturna zaščita sicer je, ampak še vseeno ne dovolj dobra.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

denabiker ::
Sicer če upoštevaš, da moraš s turbo motorjem prvih 8 km voziti do 2500 rpm (pozimi verjetno vsaj 10, poleti mogoče dovolj 6), da ogreješ motor na delovno temperaturo, potem je seveda bolje čim več konj, ampak nek zdrav razum moraš vseeno imeti.
To je čisto nepovezano oz. nadaljujem kar sem začel s tem kako se pazi avto, da boš prišel čim ceneje skozi z vzdrževanjem. Za božjo voljo ljudje, dajte si pritisniti start/stop tipko pred vožnjo ali pa celo nastaviti na vedno off na servisu. Ker vsakega, ki vidim, se mu za brezveze ugaša motor. Ne vem, ali folk res ne vidi, da je to moteče/slabo za avto in ne zna poguglati ali po-AI-jati?
2500rpm je pri hladnem motorju že veliko, obraba nastaja, turbina laufa...če se pogovarjamo o obrabi pri hladnem motorju, je že velik plus da imaš avto v garaži, ne pa da je zunaj in vžigaš mrzel motor, tisto je šele problem, sploh pozimi.
Jaz bi še dodal, pa ne vem če kdo je že omenjal glede start/stop, da je en velik problem nategovanja oz,. povečanja obrabe jermena oz. verige. Ne vem kako drugače si naj razlagam da avtu v garanciji utrga verigo še ne pri 80k, ok malo se špara zadnje čase na materialu, ampak tudi start/stop pripomore po mojem zelo hitro, da pride to tega.

mikojan ::
Potem pa imaš npr. stari Pajero 2.8 diesel
Tak avto moraš že pri mrzlem v prvi prestavi gas do konca in menjat pri 3000 rpm, da se sploh premakne. Koliko se zmanjša življenjska doba turbini in tistim velikim cilindrom z dolgim hodom s takim početjem ne vem
- Engine: 2.8L SOHC Turbocharged diesel
- Cylinders: 4
- Valves per cylinder: 4
- Max Power: 118 bhp @ 4000 rpm (may vary slightly depending on the specific model and tuning)
- Max Torque: 292 Nm @ 2000 rpm
- Drivetrain: Four-wheel drive (AWD)
- Transmission: 5-speed manual
- 0-100 km/h Acceleration: Approximately 15 seconds (may vary)
- Average Fuel Consumption: 11.2 l/100km (may vary)
Tak avto moraš že pri mrzlem v prvi prestavi gas do konca in menjat pri 3000 rpm, da se sploh premakne. Koliko se zmanjša življenjska doba turbini in tistim velikim cilindrom z dolgim hodom s takim početjem ne vem

MaTr1x ::
Sicer če upoštevaš, da moraš s turbo motorjem prvih 8 km voziti do 2500 rpm (pozimi verjetno vsaj 10, poleti mogoče dovolj 6), da ogreješ motor na delovno temperaturo, potem je seveda bolje čim več konj, ampak nek zdrav razum moraš vseeno imeti.
To je čisto nepovezano oz. nadaljujem kar sem začel s tem kako se pazi avto, da boš prišel čim ceneje skozi z vzdrževanjem. Za božjo voljo ljudje, dajte si pritisniti start/stop tipko pred vožnjo ali pa celo nastaviti na vedno off na servisu. Ker vsakega, ki vidim, se mu za brezveze ugaša motor. Ne vem, ali folk res ne vidi, da je to moteče/slabo za avto in ne zna poguglati ali po-AI-jati?
2500rpm je pri hladnem motorju že veliko, obraba nastaja, turbina laufa...če se pogovarjamo o obrabi pri hladnem motorju, je že velik plus da imaš avto v garaži, ne pa da je zunaj in vžigaš mrzel motor, tisto je šele problem, sploh pozimi.
Jaz bi še dodal, pa ne vem če kdo je že omenjal glede start/stop, da je en velik problem nategovanja oz,. povečanja obrabe jermena oz. verige. Ne vem kako drugače si naj razlagam da avtu v garanciji utrga verigo še ne pri 80k, ok malo se špara zadnje čase na materialu, ampak tudi start/stop pripomore po mojem zelo hitro, da pride to tega.
Na manj kot 2500 rpm se preprosto ne da voziti in tudi ni potrebe niti pri turbobencinarju, kaj šele atmosfercu. Na ravninah bi še šlo, ampak že da daš iz ene prestave v eno višjo, moraš priti do 2500. Ali pa vključevanje na glavno, to je že 2500 misija nemogoče, rabiš enih 3000, ker med zavijanjem se ne prestavlja, tako da moraš zvoziti v 2.
Sem probal 2500 rpm in ne vem če bom prav dolgo zdržal. Prometnemu toku se sicer da slediti, ker očitno vsi vedno ogrevajo motor ali karkoli že delajo s to svojo vožnjo 60 ali celo 50 na 90. Ampak avto za normalno premikanje kar rabi 4000 rpm, sploh ni pomembno koliko konj ima, ali 60 ali 600. Več kot to pa res ne rabiš nikoli v prometu, če greš čez 4000, greš samo zaradi lastnega užitka. Edino če prehitevaš na regionalki, to je že skoraj obvezno 5000 rpm.
Seveda ne da bi vedno vozil na 4000 rpm, saj z 2500 je pravilno, da se voziš z mrzlim motorjem kolikor se le da. Ampak prejšnji dan sem res posvečal preveč pozornosti temu in je potem vožnja utrujajoča. Saj ne bodo poleteli ven bati če greš do 3000 ali pa samo pri vključevanju na AC po 2 km do 3500-4000. Pač vključiti se moraš minimalno s 100, bolje je več. Recimo na enem uvozu jaz sploh ne jebem polne črte na koncu, ker je pospeševalni preprosto prekratek (če nimaš ogretega motorja in vsaj 130-200 KM), grem raje čez črto in potegnem do 120 kot pa da se vključujem kot ostali s 60.
Če bi vozil res na sigurno mojega 1.6T 200, pri mojih 20 km vožnjah ne prideš nikamor. 8 km ogrevanje motorja do 2500 rpm, 8km brez šparanja, potem pa ohlajanje motorja zadnje par km. Pa tudi ga na 90 cesti težko ohladiš, tako da moraš še stati na mestu kakšno minuto.
Na koncu bi bil hitreje na cilju s Puntom 1.2 60. Tistega sem lahko gnal že mrzlega do 6000, edino malo olja je priteklo iz motorja. Ni pa moglo nič crkniti, tudi če je počil jermen. Je pa šel 140-150, res pa da bolj 4. prestava, 120-140 tudi 3.
Mazdo 3 2.0 165 bi moral kupiti za take km. Turbobencinar v bistvu ni uporaben za nobene km, ker pri daljših je pa že prevelika poraba bencina.
Ali pa če tega 1.6T 200 vozim kot do sedaj, mrzlega do 4000 (toliko da prestaviš v višjo, ne rabiš konstantno na ravninah), toplega do 6000. Ohlajanje pa max pol minute, da ne izgledaš potem kot bedak na cilju, ko sediš v avtu ter da ne izgubljaš minut, ki si jih pridobil prej s svojimi 200 KM. Pa imam pač vedno na zalogi tistega jurja, če bo treba še kdaj menjati pokrov motorja s PCV ventilom ali pa bog ne daj turbino.
Sem tudi vprašal AI zakaj se pri nas vsi tako počasi vozijo, sploh je to po cestah tik pred AC, ne vem koga se tam tako bojijo. Npr. že pri 2500 iz semaforja sem pustil kolono zadaj za par 100m, pri 4000 rpm jo pa sploh pustim za 500m. Pa je AI rekel, da poleg varčevanja goriva še, da se bojijo višjih obratov tudi ko je motor že topel (to se vidi že pri vseh vključevanjih na AC, ki so res žalostna, če je 80 km/h in max 2500 rpm je že veliko, pri 60 km/h ni nič redkega pri nas) in nezainteresiranost za optimiranje vožnje. Pač vožnja na bk me sistem. Jaz osebno v prometu ne naredim ene spremembe smeri brez da bi bil 100% prepričan in brez smernika.
Glede start/stop nisem pravilno rekel. Že samo da vžgeš avto in počakaš pol minute, ko daš v ler, ti bo takoj ugasnil avto, ročna zavora tukaj sploh nima nobene veze. Pri ročnem menjalniku to ni tak problem, ker redko daješ v ler. Jaz osebno, samo kadar moram za trenutek skočiti ven iz prižganega avta.
Tako da meni so bolj smešni v BMW-jih, ko grem kam peš, to je zdaj že 99% vse auto, manual dobiš samo še v kakem M2. Tem se pa ugasne avto vsakič, ko se ustavijo na mestu, ker pač vozniki BMW-jev nimajo nekega visokega IQ, da bi šli sploh ugotavljat zakaj se jim motor ugaša, kaj šele da bi pogledali v manual kako se to reši.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

pegasus ::
če črto potegneš zanesljivega bencinarja sploh ni..... no se najde kakšen ampak res novejših letnbikov nebi jemal avto bo imel oče kjer dela tam do 10k na leto pa še to ne.
nekaj bi mu moral najdt za pameten denar ne spet prestaro ker denarja nekaj za popravila nima.
neki bom moral najdt ne vem pa kaj je pa možakar 190 velik in majhni avti ne pridejo v poštev sploh zaradi nog.
Jaz se bom do konca leta znebil svoje 2006 impreze. 400k km, dela ko urca. Sem večji kot 190 in se v njej počutim ok. Če je kdo zainteresiran ...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 47824 (27123) | pi pawr |
» | Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23731 (20608) | fikus_ |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 126930 (106245) | gddr85 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 211954 (176967) | Spajky |
» | Naredi si sam: e-avto (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12822 (10154) | TribesMan |