» »

kateri majhen (kompakten) SUV?

kateri majhen (kompakten) SUV?

1 2 3
4
»

solatjek ::

Gambino je izjavil:

feryz je izjavil:

Pumo imamo mi doma.
Za ženo je dovolj dober. In to je to. Motor je sicer ena nula tricilindrc in je ok za okrog bajte. Poskočen do 100 km/h. Ko ga goni na ac, temu primerno žre.
Od opreme ima kar dosti. Po par letih je celo ugotovila da ima masažne zice. Je bil pa okrog 22 jurjev. Par let nazaj.
Pod črto, avto kot avto. Naša je zadovoljna.



Ta motor je nekaj najslabšega, kar so kdaj dal v avto. Ko ti začne šreti olje samo prodej, resno!


Vse, kjer je jermen v olju in ima po možnosti 3 cilindre, je nekaj najslabšega, kar obstaja. Pa naj bo Ford, PSA Stellantis ali celo Honda 1.0T.

knap ::

samo ta nima več jermena v olju, ali pač...?

feryz ::

Gambino je izjavil:

feryz je izjavil:

Pumo imamo mi doma.
Za ženo je dovolj dober. In to je to. Motor je sicer ena nula tricilindrc in je ok za okrog bajte. Poskočen do 100 km/h. Ko ga goni na ac, temu primerno žre.
Od opreme ima kar dosti. Po par letih je celo ugotovila da ima masažne zice. Je bil pa okrog 22 jurjev. Par let nazaj.
Pod črto, avto kot avto. Naša je zadovoljna.
Ta motor je nekaj najslabšega, kar so kdaj dal v avto. Ko ti začne šreti olje samo prodej, resno!
Ne bo dovolj dolgo pri bajti, da bi začel olje žreti, to je ziher.
Itak pa to velja za vsak avto. Ko enkrat začne olje žreti.

knap ::

knap ::

Kakšno je vaše mnenje o Full Hybrid pogonskem sklopu npr. na Captur?

So bencinski, elektro motor, avt. menjalnik... zasnovani tako, da bodo vzdržali npr. 10 let.

OK, vem da malo pretiravam glede let, ampak po 10 letih avto še ne bi smel biti primeren za stiskalnico. :D

Da vprašam še drugače, bi se vi izognili FH avtu in raje nabavil avto z klasičnim motorjem oz. MHEV.

Hvala

LP

Lonsarg ::

Hja Toyota je stari maček pri hibridnih sklopih, Renault/Nissan si delita E-Tech ki je pač 1. generacija. To ne pomeni nujno da je slabši (no po porabi sicer je), ampak da pač še ni preizkušeno in bodo leta pokazala :)

MHEV je pa marketing, to so klasična ICE vozila po voznih lastnostih, moraš FH da dobiš vsaj 50% filinga električne vožje.

Kar je Toyota naredila v zadnjih generacijah z planetarnim neskončnim menjalnikom v svojih hibridih je zlata vredno. Niso klasični menjalniki z jermeni in tudi ne CVTji z stožci, ampak panetarni menjalnik popolnoma brez jermenov in brez stožcev, samo vrteča se zadeva z najmanj možnosti za okvare.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

denabiker ::

Danes je Škodin Kamiq zraven mene parkiral, pa sem moral dvakrat pogledat, če prav vidim, ampak potem sem se pa prepričal, da ta avto ima bobnaste zavore. To je pa res zgodovina, kaj ta Škoda daje za eno zastarelo tehnologijo gor na avte. Spomnim se v zgodovini na probleme pregrevanja in izgubljanja moči v bobnih na starih avtih in takrat ko smo bili mulci, smo bili tako veseli, da so se diski začeli pojavljat na zadnjih kolesih. Aja, pa da ne omenjajo praha in težav pri delovanju zaradi tega. Zdaj pa to vidim leta 2024, ljubi bog pomagaj

evian ::

Na Kamiqu so zadaj disk zavore le pri najmočnejšem motorju. Za manj konjev bobni čisto zadostujejo in z njimi je manj vzdrževanja ter težav. Pri bobnih res ni kaj videti, vendar na avtu vseeno deluje ABS, ESP in Hill Hold.

poper ::

Facelift Kamiq-i imajo zadaj diske tudi pri 1.0 TSI motorjih.

gost987 ::

Kupil Kamiqa 1.0 tsi 115km dsg. Cena novega z nekaj dodatnega popusta in opreme 19000€, kar mislim da je best buy pod 20000€. Avto ni nek presežek je pa nov z podaljšano garancijo, kar mi je bila prioriteta. Me pa avto pozitivno preseneča s svojo prostornostjo, pri mojih skora 2m za menoj še vedno sedi normalna odrasla oseba.
[url=http://www.zasebnidetektiv.si/]

denabiker ::

evian je izjavil:

Na Kamiqu so zadaj disk zavore le pri najmočnejšem motorju. Za manj konjev bobni čisto zadostujejo in z njimi je manj vzdrževanja ter težav. Pri bobnih res ni kaj videti, vendar na avtu vseeno deluje ABS, ESP in Hill Hold.


pri meni je to VELIK minus...bolj smotano vzdrževanje, kakorkoli je grozno imeti bobnaste, ko odpreš polno praha, treba vse spucat, lahko tudi rjavijo notranji deli, to je še veselica, preveč je delov notri in zaradi praha so večje težave in je večja možnost nedelovanja. Pa kar je najhujše, da ni odvajanja toplote in se pregrevajo ter slabše tudi zavira itd. itd.
Ampak je pa en plus, ko to šraufaš se spomini vrnejo nazaj za 40 let, ko smo bili še mulci in smo šraufali razne yugece :)itd.

knap ::

mene pri Kamiq kar precej moti klasična zavorna ročica
imam sedaj elektronsko zavoro in je čisto vredu, ne bi šel nazaj na "staro šolo"

seveda pa najprej test vseh avtov, potem pa odločitev

hojnikb ::

ojom, cela drama k morš na roke zategnat tisto ročno parkrat na leto. Sj hitr ugotoviš, kak "fajn" je električna ročna k ta zataji...
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

Jaz takoj zamenjam eletrično za ročno zavoro. Ročna je zakon. Lahko postopoma zaviraš, ne 0 ali 1 kot pri električni. Poleg tega lahko med vožnjo zategneš, medtem ko električne ne moreš. Pa še če je res ne zlorabljaš, skoraj nikoli ne crkne.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

denabiker ::

Zanimivo, jaz tudi, pri vseh avtih tako pogrešam ročno zavoro, da ne znam opisat. Jaz bi doplačal za ročno, pa če jo nimajo v ponudbi.

Kot tudi ročne gumbe klasične potenciometre za volumen radia, klimo itd.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Sej vemo da je ročna zavora poor man's bmw ;)

IL_DIAVOLO ::

V avtu zelis troje, ki ni električno. Rocna, pomik sedezev in prtljažnik.

Nisem se se odločil za zapiranje speglov, tudi radi zatajijo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

WizzardOfOZ ::

matobeli je izjavil:

Sej vemo da je ročna zavora poor man's bmw ;)


Seveda, potem ko zategneš ročno dobiš pogon na zadnja kolesa. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

ZveeZ ::

matobeli je izjavil:

Sej vemo da je ročna zavora poor man's bmw ;)

Poor man's bmw je kar bmw sam:)

Blinder ::

Bmw vsaj gre počez brez, da je treba vlačit ročno
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

MikeRotch ::

V avtu zelis troje, ki ni električno. Rocna, pomik sedezev in prtljažnik.


Meni se zdijo el. sedeži super, pa prtljažnik tudi. Se mi zdi uporabno, da se ti sedež avtomatično nastavi, ko prideš v avto. Pa jaz imam shranjen profil, če v avtu kdaj kaj delam, da se sedež pomakne čisto nazaj in imam prostor za laptopa.

Ročne pa sicer nimam, če bi jo imel bi pa definitivno raje imel mehansko na zajlo.

ZveeZ ::

Blinder je izjavil:

Bmw vsaj gre počez brez, da je treba vlačit ročno

A prednji pogon pa ne al kako?;)
Ce ne znas se ne pomeni da ne gre.
Smo pa nekateri ze dovolj dorasli, da nam je bolj pomembno to, da lahko speljemo v hrib ko je malo oprijema, kakor da vozimo pocez.

denabiker ::

Zadnjič sem slučajno videl res lepega SUV-a manjšega, pa pogledam bližje vidim oznako MG HS. Dizajn pa je res super proti drugim. Zame najlepši med majhnimi SUV-i, ene širše gume gor, lepe felge, pa bi še bil bolj frajerski. Kolikor gledam na netu, je to nov model.

knap ::

morda ta:
https://www.mgmotor.si/novi-mg-hs

https://www.mgmotor.si/EasyEdit/UserFil...

gre pa za večji avto, dolžina 4,65 m, torej ne spada v rang kompakten SUV-B razred o katerih smo tukaj govorili

cena pa od 28,5K EUR dalje

NajiM ::

MikeRotch je izjavil:

V avtu zelis troje, ki ni električno. Rocna, pomik sedezev in prtljažnik.


Meni se zdijo el. sedeži super, pa prtljažnik tudi. Se mi zdi uporabno, da se ti sedež avtomatično nastavi, ko prideš v avto. Pa jaz imam shranjen profil, če v avtu kdaj kaj delam, da se sedež pomakne čisto nazaj in imam prostor za laptopa.

Ročne pa sicer nimam, če bi jo imel bi pa definitivno raje imel mehansko na zajlo.


valda, ko prebivaš ure in ure na chargerju. ICE vozniki ne delamo v avtu...

MikeRotch ::

Jaz pogosto delam v avtu, ne glede na vrsto pogona. Večinoma takrat, ko koga čakam. Če peljem otroke na trening, se mi ne splača voziti domov in čez pol ure spet nazaj, raje izkoristim čas da kaj pametnega naredim vmes.

Na chargerju pa pomoje še nikoli nisem. V tistih 10-15 minutah ne narediš dosti.

Edit: Lažem. Sem delal na morju vmes, ko se je avto polnil. Sicer ni bilo potrebe, ampak sem ga dal v kampu na brezplačno polnilnico, pa sem v miru opravil par Zoom klicev iz lepo ohlajenega avtomobila, namesto, da bi švical pred šotorom in motil sosede z mojo slovansko angleščino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MikeRotch ()

NajiM ::

jaja, vemo vsi tule gor da lažeš...
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Škoda Scala - mnenja/alternative (Golf, Leon...)

Oddelek: Na cesti
362603 (894) blay44
»

Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
64776130 (15715) FiReFTW
»

Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11927100 (5686) BCSman
»

Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36653759 (43558) louser
»

Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17825787 (20722) Raindancer

Več podobnih tem