Forum » Na cesti » Autobahn - brez limita
Autobahn - brez limita
Temo vidijo: vsi
TonyTony ::
Prosim, če lahko predlagate neke dobre par dnevne izlete v Nemčiji iz Maribora, kjer se da v čimvečji meri izkoristit to, da lahko avto peljem nad 130 kph.
Niso vsi deli autobahna brez omejitve, gledam npr. da če narediš eno uro daljši obvoz iz MB do Munchna imaš skoraj 100km brez omejitev...od Walchensee do Munchna je namreč brez omejitve.
Ps: prosim vsem tistim, ki sem ji zdi tema glupa, da jo preskočijo.
Niso vsi deli autobahna brez omejitve, gledam npr. da če narediš eno uro daljši obvoz iz MB do Munchna imaš skoraj 100km brez omejitev...od Walchensee do Munchna je namreč brez omejitve.
Ps: prosim vsem tistim, ki sem ji zdi tema glupa, da jo preskočijo.
bluefish ::
TonyTony ::
To mi je jasno, da lahko da je gužva. Ravno zato pa iščem daljše odseke.
Da bo vsaj par 10km na koncu, kjer lahko voziš, brez da dobiš 9 kazenskih in jurja in brez da ogrožaš druge.
Kolikor sem gledal je Munchen najbližja varianta, če narediš malo obvoza do Walchensee...
Da bo vsaj par 10km na koncu, kjer lahko voziš, brez da dobiš 9 kazenskih in jurja in brez da ogrožaš druge.
Kolikor sem gledal je Munchen najbližja varianta, če narediš malo obvoza do Walchensee...
pegasus ::
Nasploh se drži bolj bavarske, so največji hribovci, kar se tiče omejitev na cesti. Tudi radarjev praktično nimajo po vaseh. Zato pa če je na ravni cesti znak 30, bodo vsi vozili 30 brez vprašanja zakaj, kako to in "mene nau nuben jebu".
TonyTony ::
Ponoči, Minhen - Ulm po A8 piči kot zmoreš.
Hm, to je dober predlog, to greš direktno do Munchna, pa je potem skoraj isto kot če delaš obvoz pred Munchnom.
Res pa je, da je ponoči zaradi vidljivosti vseeno malo manj optimalno in manj varno sterat do limita. Kako pa je na nemških avtocestah v dopoldanskih urah, torej po 9. in pred 15. uro? Pa vikendi?
pegasus ::
Kadarkoli podnevi kar pozabi. Edino ponoči vidiš kamikaze, podnevi so ceste pretežno polne.
val46 ::
No ja, med Munchen in Ulm, pa tudi še malo naprej proti Stutgartu se da tudi čez dan, ne vedno, ampak da se. Sploh za vikende, ko ni toliko tovornega prometa. Sploh tisti rdeče obarvani asvalt tam okrog Ulma je fenomenalen.
WhiteAngel ::
No ja, med Munchen in Ulm, pa tudi še malo naprej proti Stutgartu se da tudi čez dan, ne vedno, ampak da se. Sploh za vikende, ko ni toliko tovornega prometa. Sploh tisti rdeče obarvani asvalt tam okrog Ulma je fenomenalen.
Tiso je pomoje beton, ker vidiš, kako so skupaj plate položene.
kingsix ::
Ponoči šel iz Hamburga proti MB.. Prazne ceste, odeski novi.. Folk s podobnimi bolj športniki avti bi kar dirkal s tabo.
8 ur bil doma. Top.
8 ur bil doma. Top.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
bm1973 ::
Muenchen - Nuernberg je 4 pasovnica. Brez omejitev.
Se da hitro vozit trudi čez dan, razen če kak poljski/slovenski tovornjak serje po tretjem pasu...
Meni je ponoči bolje vozit, ker luči vidiš na daleč, tako sprednje kot zadnje...
Se da hitro vozit trudi čez dan, razen če kak poljski/slovenski tovornjak serje po tretjem pasu...
Meni je ponoči bolje vozit, ker luči vidiš na daleč, tako sprednje kot zadnje...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bm1973 ()
kingsix ::
Več pasov, pri 220+ ne rabiš "trepetat" da je za tabo Oz na kakem počivališču kak radar....
Plus pri nas nad 180 tak pristaneš v novicah.
Plus pri nas nad 180 tak pristaneš v novicah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
pegasus ::
WhiteAngel je izjavil:
Tiso je pomoje beton, ker vidiš, kako so skupaj plate položene.Ni. Guglaj autobahn+, je nadpovprečno debela plast drugačne mešanice asfalta, bolj odporne na vodo in težka vozila. Poleg tega vozno površino redno pregledujejo in brusijo vse grbinice, tako da je vožnja tam res gladka. Se mi je pa že zgodilo, da sem moral po odstavnem pasu tiščati 160 (več moj avto ne gre) in so mi ob tem blendali, ker na voznem pasu so bili že na 200, na prehitevalnih pa še več. Zelo neprijetna izkušnja, čez bavarsko zato raje grem po lokalnih cestah.
bm1973 ::
Ja, tam je cestišče debelo vsaj 1 meter.
80 cm betona, na to 40 cm asfalta.
Videl strukturo, ko sem 1x v Nemčiji stal v koloni zraven gradbišča. Ne me držat za točne cifre .
80 cm betona, na to 40 cm asfalta.
Videl strukturo, ko sem 1x v Nemčiji stal v koloni zraven gradbišča. Ne me držat za točne cifre .
deco16 ::
Tisti del do minhna je kar ovinkast. Sam povem da nebo pol slabe volje. Veliko lepše je pol severno proti nurembergu ...
Scorpy84 ::
Splaca se samo od minhna do nurnberga, tam je vecinom tri pasovnica. Izvoze uvoze imajo na tem odseku najbolj urejene, da niso omejitve. Bolj proti severu in zahodu gres, vec je izvozov, uvozov, teh je vsakih 10-15km in skoraj vsakic mores upocasniti, ker so omejitve na tem delu.
teslam2 ::
med minhnom pa mejo je nonstop guzva, razn sred noci za praznike, ko tovornjaki ne smejo vozit...
Nikonja ::
Najbližje nam, brez omejitev (večinoma), med tednom, so deli Munchen-Stutgart (maš en del kje je cesta popolnoma ravna 40km in tri pasa) pe še proti Nurnbergu. Izogibaj se furat ob Petkih ker je takrat največja gužva, ne glede na uro.
Ahim ::
Ponoči, Minhen - Ulm po A8 piči kot zmoreš.
Hm, to je dober predlog, to greš direktno do Munchna, pa je potem skoraj isto kot če delaš obvoz pred Munchnom.
Res pa je, da je ponoči zaradi vidljivosti vseeno malo manj optimalno in manj varno sterat do limita. Kako pa je na nemških avtocestah v dopoldanskih urah, torej po 9. in pred 15. uro? Pa vikendi?
Prejsnji teden bili v Munchnu med tednom (in nazaj) med delovnim casom ... Gor gre pocasi, nazaj pa se pocasneje (nekaj delajo dol proti Rosenheimu in spravijo celo AC, vse sleparje itd., na en pas. Na zemljevidu mogoce ni omejitve, ampak ker je gradbisce je omejitev 60, peljes se pa 0-5.
Aja pa severno Avstrijo tudi flikajo (Tauerntuneli) in je tudi zreducirano na 1 pas v vsako smer, ampak ne vem kako gres iz MB, mogoce cez Linz?
blink ::
Prosim, če lahko predlagate neke dobre par dnevne izlete v Nemčiji iz Maribora, kjer se da v čimvečji meri izkoristit to, da lahko avto peljem nad 130 kph.
Niso vsi deli autobahna brez omejitve, gledam npr. da če narediš eno uro daljši obvoz iz MB do Munchna imaš skoraj 100km brez omejitev...od Walchensee do Munchna je namreč brez omejitve.
Ps: prosim vsem tistim, ki sem ji zdi tema glupa, da jo preskočijo.
Ce hoces najblizje, pojdi na Muenchen-Nuernberg. Imas stiri pasove v vsako smer, idealno pozna pomlad ob 4h zjutraj ko je ze svetlo in se ni prometa in poletne guzve. V primeru dezja omejijo hitrost, tako da izberi suh dan. Pa obvezno pravilo: umikanje in voznja po cimbolj desnem pasu, "spanje" na levih pasovih (ob praznih desnih) je prepovedano.
nejc_nejc ::
je nadpovprečno debela plast drugačne mešanice asfalta, bolj odporne na vodo in težka vozila.
tardečo je beton in to 27cm.
Andrej0212 ::
Jaz pa imam eno vprašanje glede teh delov avtocest brez omejitev.
Na nekaterih uvozih na avtocesto ni po uvozu nobene table za omejitev. Maš npr. 80 ali 60 na cesti, preden se vključiš.
Nato pa modra tabla za autobahn.
To avtomatično pomeni, da je tisti del avtoceste brez limita?
Torej če vidiš modro tablo, zraven pa nikjer nobene omejitve, pomeni, da je default brez omejitve?
Ali so ti deli brez omejitve vedno posebej označeni oz. je ta znak že ob uvozu?
Na nekaterih uvozih na avtocesto ni po uvozu nobene table za omejitev. Maš npr. 80 ali 60 na cesti, preden se vključiš.
Nato pa modra tabla za autobahn.
To avtomatično pomeni, da je tisti del avtoceste brez limita?
Torej če vidiš modro tablo, zraven pa nikjer nobene omejitve, pomeni, da je default brez omejitve?
Ali so ti deli brez omejitve vedno posebej označeni oz. je ta znak že ob uvozu?
blink ::
Andrej0212 je izjavil:
Jaz pa imam eno vprašanje glede teh delov avtocest brez omejitev.
Na nekaterih uvozih na avtocesto ni po uvozu nobene table za omejitev. Maš npr. 80 ali 60 na cesti, preden se vključiš.
Nato pa modra tabla za autobahn.
To avtomatično pomeni, da je tisti del avtoceste brez limita?
Torej če vidiš modro tablo, zraven pa nikjer nobene omejitve, pomeni, da je default brez omejitve?
Ali so ti deli brez omejitve vedno posebej označeni oz. je ta znak že ob uvozu?
Ne. Bel znak s posevnimi crtami (brez omejitev) mora biti. In seveda spremljas digitalne portale nad cesto kjer spreminjajo omejitve v zivo glede na trenutne razmere.
GrimReaper3 ::
Bolj zanimivo bi bilo vedeti kakšen je tam promet. Ker to kar je pri nas je včasih kar katastrofa, zdaj pred prazniki na AC avtomobilov okoli sebe vedno vsaj ene 20 in to zelo strnjene kolone na obeh pasovih, na levi pas se pa vrivajo kakor jim paše, seveda brez smernika, da se lahko orientiraš samo po tem kam leze avto. Jaz gledam da je prosto tako zadaj kot spredaj, šele nato potegnem. Ker če ni spredaj frej, kaj če mi fora biti na levem pasu.
No če je tam tak promet, ti bolj malo pomaga da ni omejitve, če greš enako kot pri nas lahko samo 160. Vsekakor bi pa morala biti ura 10-11h najmanj prometna, pač sredi šihta se jih ne vozi veliko.
Sicer pa če je 200KM za naših 160km/h, za 250km/h nimaš kaj delat izpod 400KM.
No če je tam tak promet, ti bolj malo pomaga da ni omejitve, če greš enako kot pri nas lahko samo 160. Vsekakor bi pa morala biti ura 10-11h najmanj prometna, pač sredi šihta se jih ne vozi veliko.
Sicer pa če je 200KM za naših 160km/h, za 250km/h nimaš kaj delat izpod 400KM.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
feryz ::
Avti,s katerimi je danes vredno testirati autoban, imajo tudi prikazovalnik omejitve hitrosti. Na mojem nariše dve črtice pri omejitvi, namesto številke.
Me pa moti pri švabih, da ne obstaja nič med 130 km/h in neomejeno. Najbrž manjko domišljije.
Me pa moti pri švabih, da ne obstaja nič med 130 km/h in neomejeno. Najbrž manjko domišljije.
m0LN4r ::
Lepo na nurburgring, pa lahko voziš 350 če češ.
Tam ni dovolj dolge ravnice za kaj takega, razen ce ima 400 konjev per ton pod ritjo.
Bo Autobahn kr prava destinacija, tam se tudi bogatasi radi vozijo 300+
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Prosim, če lahko predlagate neke dobre par dnevne izlete v Nemčiji iz Maribora, kjer se da v čimvečji meri izkoristit to, da lahko avto peljem nad 130 kph.
Niso vsi deli autobahna brez omejitve, gledam npr. da če narediš eno uro daljši obvoz iz MB do Munchna imaš skoraj 100km brez omejitev...od Walchensee do Munchna je namreč brez omejitve.
Ps: prosim vsem tistim, ki sem ji zdi tema glupa, da jo preskočijo.
Kdaj pa to mislis it? Zdaj je glih sezona megle, tako gosta da prakticno zvecer in zgodi zjutraj lahko pozabis.
Drugace pa ja, ko preckas mejo pri Passau in zagledas tablo brez omejitve bos videl kako se cel promet spremeni v madmax.
Aja nekje od Septembra so nasrali table 130 od Dingolfinga do ca. Moosburga, tak da brezveze. Pa pri uvozih in izvozih je prakticno povsod 120, tako da neki bremzat bo vseeno treba, tu pa tam.
Lahko pa pri Landshutu zavijes gor proti Nürnberg - Frankfurt - Köln, ce ni glih solskih pocitnic ga picis kok gre, guzva je samo pred mesti ob rush hour od 7:00 do ca. 9:00 pa od ca. 15:00 do 17:00 drugace pa gre.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nova obvezna oprema za avtomobile (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 12963 (7163) | c23po |
» | Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24425 (19858) | solatko |
» | Avstrijske in nemške avtoceste - čista grozota (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11888 (9261) | FTad |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 39159 (33356) | dzinks63 |
» | Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 28609 (26791) | IceIceBaby |