» »

Kaj če bi vsi vozili po CPP?

Kaj če bi vsi vozili po CPP?

«
1
2 3

ferko2 ::

Gledal sem rtvslo prispevek o prenovi štajerske avtoceste proti lj (domžale + tretji pas za voznike) in potem še prispevek o cesti kozina-starod, in, kako da je nevarna. Pa je res, ali folk samo (pre)divje vozi?
Policaj je rekel, da je najpogostejši vzrok vožnja po napačni strani smernega pasu, neprilagojena hitrost in prekratka varnostna razdalja.

Koliko smrti, poškodb in zvite pločevine v Sloveniji bi preprečili, če bi VSI akterji v prometu vozili po CPP?
Skoraj nič, nekaj ali vse?
Zakaj se vozniki ne držimo/držite predpisov?

starfotr ::

Žrtev ne bi bilo. Zavarovalnice ne bi služile. Ptav tako ne serviserji, kleparji, ličarji itd.

Matej575757 ::

Večina izkušenih voznikov pri 170kph bistveno manj ogroža ostale udeležence, kot to, kar imamo danes na cestah.
Povprečen voznik Audija in BMW-ja ne vozi po nasprotnem pasu in ne zgreši odcepa avtoceste.
Ljudje na heroinu navadno vozijo 20 let stare Cliote in Golfe kot pa AMG-je in BMW-je.

Jaz bi rekel, da so glavni problem nezbrani vozniki, ki so na mobitelih ali pa enostavno nimajo ustreznih sposobnosti voziti v današnjem gostem in zahtevnem prometu.
Vedno pa se izpostavlja prehitre voznike, ki v resnici niso problem...

Neprilagojena hitrost pa je avtomatsko pripisana vsaki prometni nesreči. Znanec je imel lažjo prometno na avtocesti, kjer je v dežju vozil 100kph in so policisti rekli, da je za razmere bilo prehitro. Torej popolnoma vsaka nesreča, ki se zgodi, se ji avtomatsko pripiše neprilagojena hitrost.
Tako da hitrost je samo mit, v resnici pa na varnost nima bistvenega vpliva, če vozi normalno sposoben človek...

WizzardOfOZ ::

Kozina starod je res "hitra" cesta. Tam, razen skozi vasi, ki imajo radarje, vse vozi 20 do 30kmh preko omejitve.
Če se pelješ skozi vas po omejitvi, tisti zadaj trobijo in blendajo.

ferko2 je izjavil:


Zakaj se vozniki ne držimo/držite predpisov?

tempomat na omejitev, lane assist in radar za varnostno razdaljo, pa se vozim povsod, po naseljih pa kar obvezno, ker se mi ne da plačevat kazni. Škoda denarja za take bedarije.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Ganon ::

Matej575757 je izjavil:

Povprečen voznik Audija in BMW-ja ne vozi po nasprotnem pasu in ne zgreši odcepa avtoceste.


Ti še nikoli nisi sedel v avtomobilu. Prepotentneži v omenjenih znamkah so največji predrzneži na cestah. Izsiljujejo, ne uporabljajo smernikov, prehitevajo v škarje, ni da ni.

Matej575757 je izjavil:

Vedno pa se izpostavlja prehitre voznike, ki v resnici niso problem...


No-ro. :))

WizzardOfOZ ::

Če so pa smerniki dodatna oprema, ki je noben ne vzame. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Znanec je imel lažjo prometno na avtocesti, kjer je v dežju vozil 100kph in so policisti rekli, da je za razmere bilo prehitro.

Če se je zabil, je očitno bilo. Sicer bi mu lahko dali povrh še kazen za prekratko varnostno razdaljo, izsiljevanje, itd., odvisno kaj je bilo, ampak potem bi bila kazen samo še večja. Za 100 po avtocesti ni dobil kazni, razen za nesrečo, za vse drugo bi pa dobil še eno kazen več.

Matej575757 ::

Ganon je izjavil:

Matej575757 je izjavil:

Povprečen voznik Audija in BMW-ja ne vozi po nasprotnem pasu in ne zgreši odcepa avtoceste.


Ti še nikoli nisi sedel v avtomobilu. Prepotentneži v omenjenih znamkah so največji predrzneži na cestah. Izsiljujejo, ne uporabljajo smernikov, prehitevajo v škarje, ni da ni.

Matej575757 je izjavil:

Vedno pa se izpostavlja prehitre voznike, ki v resnici niso problem...


No-ro. :))


Seveda, imaš veliko idiotov v teh avtih. Ampak navadno ne bereš, da so peljali v nasprotno smer....


Utk je izjavil:

Znanec je imel lažjo prometno na avtocesti, kjer je v dežju vozil 100kph in so policisti rekli, da je za razmere bilo prehitro.

Če se je zabil, je očitno bilo. Sicer bi mu lahko dali povrh še kazen za prekratko varnostno razdaljo, izsiljevanje, itd., odvisno kaj je bilo, ampak potem bi bila kazen samo še večja. Za 100 po avtocesti ni dobil kazni, razen za nesrečo, za vse drugo bi pa dobil še eno kazen več.


Je dobil kazen, za "neprilagojeno hitrost", ki je znašala 400 eur. Lahko greš preverit kazni, da to obstaja. Ne za izsiljevanje in varnostno razdaljo. Sem osebno videl to kazen, je pisalo za neprilagojeno hitrost. Kaj pa bi bila prilagojena hitrost na avtocesti, ko dežuje, pa ve samo policaj, ki je kazen izdal... 80,70,60 kph? 55? Ne vem...

eEdbM ::

Matej575757 je izjavil:

Lahko greš preverit kazni, da to obstaja. Ne za izsiljevanje in varnostno razdaljo. Sem osebno videl to kazen, je pisalo za neprilagojeno hitrost. Kaj pa bi bila prilagojena hitrost na avtocesti, ko dežuje, pa ve samo policaj, ki je kazen izdal... 80,70,60 kph? 55? Ne vem...

Neprilagojena hitrost zelo verjetno ni kvantificirana v takšni obliki - ker je izraz dovolj pomenski - neprilagojena hitrost glede na okoliščine.

pegasus ::

Matej575757 je izjavil:

Torej popolnoma vsaka nesreča, ki se zgodi, se ji avtomatsko pripiše neprilagojena hitrost.
Samoumevno, ker to izhaja iz definicije. Nesrečo si povzročil, ker se nisi prilagodil trenutni situaciji na cesti s primerno nizko hitrostjo in primerno veliko varnostno razdaljo. Oboje ti kupi čas, ki ga potrebuješ, da odreagiraš na presenečenje na cesti, če tega časa nimaš, povzročiš nesrečo.

Pa če odgovorim na vprašanje OPa - to se sprašujejo vsi, ki implenetirajo samovozeče avte. Ti morajo voziti tako, kot od njih pričakujejo ostali udeleženci v prometu in ne tako, kot velevajo pravila. Meja med tema dvema scenarijema je zelo mehka in fleksibilna in kako jo pravilno implementirati je manjša umetnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

feryz ::

Izraz neprilagojena hitrost se uporabi takrat, ko policaji ne znajo najti vzroka za nesrečo. Kolikokrat je to, vam je dobro znano.

Zmagala je tista, izpred par let, ko je se je na obvoznici zabil kamionar. Vzrok je bila neprilagojena hitrost.
Kako ima lahko kamion neprilagojeno hitrost na ravni avtocesti, vejo le policaji. Še posebej, če ima pred sabo 10 kos plus kamionov, za sabo pa tudi 10 kos plus kamionov. Ki vozijo v koloni z isto hitrostjo kot on.

OutOfTheBox ::

Matej575757 je izjavil:

Večina izkušenih voznikov pri 170kph bistveno manj ogroža ostale udeležence, kot to, kar imamo danes na cestah.
Povprečen voznik Audija in BMW-ja ne vozi po nasprotnem pasu in ne zgreši odcepa avtoceste.



Joj prosim, ne začenjaj. Sploh ko govoriš o hitrosti in voznikih BMW-jev v istem stavku. Lepo prosim.

feryz je izjavil:

Izraz neprilagojena hitrost se uporabi takrat, ko policaji ne znajo najti vzroka za nesrečo. Kolikokrat je to, vam je dobro znano.

Zmagala je tista, izpred par let, ko je se je na obvoznici zabil kamionar. Vzrok je bila neprilagojena hitrost.
Kako ima lahko kamion neprilagojeno hitrost na ravni avtocesti, vejo le policaji. Še posebej, če ima pred sabo 10 kos plus kamionov, za sabo pa tudi 10 kos plus kamionov. Ki vozijo v koloni z isto hitrostjo kot on.


Naštej mi vse vzroke za prometno nesrečo, ki NISO povezani s hitrostjo (in tako rekoč nesreča ne more spadat direktno pod neprilagojeno hitrost). Bom jaz začel, potem pa nadaljuj.

1. Prekratka varnostna razdalja
..

Zgodovina sprememb…

ferko2 ::

starfotr je izjavil:

Žrtev ne bi bilo. Zavarovalnice ne bi služile. Ptav tako ne serviserji, kleparji, ličarji itd.

Tudi jaz mislim, da bi drastično padlo. Kakšen travmatolog bi se lahko prekvalificiral v ortopeda ali internista, ekipa urgentne pomoči bi pa malo pavze mele.

Lahko se konkretno menimo o "neprilagojeni hitrosti", pomoje bi bil benchmark za "okoliščne" kaj je ali ni neprilagojena hitrost tako kot bi v avtošoli delali oz. učili. Čisto možno je, da v primeru tvojega znanca 100km/h dejansko NI bila neprilagojena hitrost (morda bi inštruktor v avtošoli kandidatu v istih okoliščinah pustil vožnjo s to hitrostjo) in je pač policaj to napisal. Ampak to so robni primeri imo.

Dobro iztočnico je dal pegasus.
Točno to, če AI misli da je vožnja po CPP optimalna potem bo po tem modeliral. Če pa misli, da je optimalna vožnja takšna, kot je opisana v sodnih spisih težkih prometnih nesreč potem bo AI začel tako vozit.
A je sploh kakšen downside, če bi VSI vozili po predpisih? (razen osebne kaprice v slogu; ja pa se pol un vleče, pa zakaj je tam 60 omejitev, če pa je to brezveze in se komot 120 tam vozi in podobne finte).

starfotr ::

2. Alkohol
3. Droge
4. Tehnično nebrezhibno vozilo
5. Zdravstveno neustrezno stanje voznika
6....

GupeM ::

Če bi vsi vozili po CPP, ne bi bilo nobene nesreče. Razen redkih, ko koga nepričakovano izda zdravje. Recimo ga rukne kap/infarkt ali doživi kakšen drug napad. Pa imeli bi nekaj nesreč z živalmi, ki včasih nepričakovano skočijo na cesto. Pa zaradi kakšne tehnične okvare, ki je ni bilo možno odkriti pred vožnjo, bi se zgodila kakšna nesreča. Vse ostalo bi se rešilo samo od sebe.

Naletov v rit ne bi bilo, ker bi vsi imeli primerno varnostno razdaljo in nihče ne bi gledal v telefon.
Prehitevanj v škarje ne bi bilo.
Izsiljevanj ne bi bilo.
Ker bi vsi vozili zbrani in nihče pod vplivom različnih substanc, bi vsi imeli normalen reakcijski čas.
Vsi bi vozili po omejitvi, tisti, ki pa po ne, bi se pa na primernem mestu umaknili. Posledično tudi prehitevanj ne bi bilo. Če pa že, ker se tistemu spredaj ne bi bilo treba umaknit, ker si ti edini za njim, pa bi vsi prehitevali odločno brez oklevanja in vedno na primerni razdalji od prehitevanega in na preglednem delu ceste. To pomeni nikoli v škarje.
Vsi bi vozili primerno spočiti.

feryz ::

Dejansko take države obstajajo.
Švica in Norveška sta dve izmed njih. Z res redkimi izjemami. Čeprav poka vseeno tudi tam.
In, pošteno povedano, v tem pogledu sta še najbolj podobni zaporu. Očitno ljudem to sede, kvazi strahospoštovanje oblasti.

aborko ::

Zanimiva logika feryz.. da je upoštevanje CPP posledica strahospoštovanja, pol to lahko rečeš za vsa druga pravila, na drugih področjih. Ti res misliš da so vsa pravila represija, zapor ali je možno da so pravila potrebna da kot družba lažje skupaj funkcioniramo? Prej bi rekel, da jim uporaba logike ni tuja in so zrela, napredna družba. Pri nas je pa pač balkan, "boy racerji" ponavadi iz svete trojice, pa nima veze če so za 5,15 ali več 100k, no tudi take že ena udeležba na kartingu ponavadi spravi na realna tla.

delavec44 ::

Predvsem ne bi več nikamor prišli. Recimo kakšna je po CPP prilagojena hitrost, da lahko varno ustaviš, če na poledenelem nepreglednem ovinku naletiš na cesti podrto drevo? Hint, ni hitrost postavljena z omejitvijo. Nekaj je pač tudi verjetnost in statistika in nesreče se bodo še vedno dogajale.

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

Ganon je izjavil:

Matej575757 je izjavil:

Povprečen voznik Audija in BMW-ja ne vozi po nasprotnem pasu in ne zgreši odcepa avtoceste.


Ti še nikoli nisi sedel v avtomobilu. Prepotentneži v omenjenih znamkah so največji predrzneži na cestah. Izsiljujejo, ne uporabljajo smernikov, prehitevajo v škarje, ni da ni.

Matej575757 je izjavil:

Vedno pa se izpostavlja prehitre voznike, ki v resnici niso problem...


No-ro. :))

verjetno je sam tak (prepotenten, precenjuje svoje sposobnosti, prehitro vozi), pa ga je komentar zbodel...
poznam par takih in nikakor niso brez nesreče...

ferko2 je izjavil:

Koliko smrti, poškodb in zvite pločevine v Sloveniji bi preprečili, če bi VSI akterji v prometu vozili po CPP?
Skoraj nič, nekaj ali vse?

še več.
ker naš CPP je namenjen zabebavljanju, za povzročanje nesreč. toliko nelogičnosti ti udari na psiho... vsakih 300m je sprememba hitrosti, neka neumna opozorila...; kako boš skoncentriran na samo cesto če moraš vsakih 300m spremljat neumne table in prilagajat vožnjo?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Nagradno vprašanje, zadnje čase je zjutraj že tema, pa to opažam.
Kako je sploh možno, da folk vozi ponoči brez prižganih luči?
Govorimo izključno o novih avtih, se pravi imajo ledice in podobno šaro? Kvazi avtomatske.
Šopaš po avtocesti v temi, kar naenkrat avto pred tabo.

Moja zafira, takoj ko spelješ, prižge luči. Jo nič ne briga, kje je stikalo, oz. ker tega več ni, kakšne nastavitve luči imaš.
Če se voziš v temi prižge luči. Pika.
Takisto velja, če pada dež. Avtomatsko prižge zasenčene luči, brez vprašanja.
Ne gre več tako kot v filmih, kjer se lahko zadaj za drugim avtom vozijo ponoči brez luči in ostanejo nevidni.

gruntfürmich ::

meni je bedno da sploh luči ni prižganih 24/7 na avtih kot je bilo nekoč, da se kar nekaj samodejno prilagajajo in ugašajo.
je vzrok temu znova lobiranje nemških propalic ali kaj drugega?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

bm1973 ::

To sranj zdaj na cestah sploh ni odvisno od znamke avta-

Največji problem je drkanje telefona, in to počnejo praktično vsi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Bellator ()

Miki N ::

gruntfürmich je izjavil:

meni je bedno da sploh luči ni prižganih 24/7 na avtih kot je bilo nekoč, da se kar nekaj samodejno prilagajajo in ugašajo.
je vzrok temu znova lobiranje nemških propalic ali kaj drugega?


Kao da imajo zdaj avti večinoma posebne "dnevne" luči za to, ki je ponavadi tanek pas - ampak saj pri dostih so dejansko kar dobro vidne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

DamijanD ::

GupeM je izjavil:

Če bi vsi vozili po CPP, ne bi bilo nobene nesreče. Razen redkih, ko koga nepričakovano izda zdravje. Recimo ga rukne kap/infarkt ali doživi kakšen drug napad. Pa imeli bi nekaj nesreč z živalmi, ki včasih nepričakovano skočijo na cesto. Pa zaradi kakšne tehnične okvare, ki je ni bilo možno odkriti pred vožnjo, bi se zgodila kakšna nesreča. Vse ostalo bi se rešilo samo od sebe.

Naletov v rit ne bi bilo, ker bi vsi imeli primerno varnostno razdaljo in nihče ne bi gledal v telefon.
Prehitevanj v škarje ne bi bilo.
Izsiljevanj ne bi bilo.
Ker bi vsi vozili zbrani in nihče pod vplivom različnih substanc, bi vsi imeli normalen reakcijski čas.
Vsi bi vozili po omejitvi, tisti, ki pa po ne, bi se pa na primernem mestu umaknili. Posledično tudi prehitevanj ne bi bilo. Če pa že, ker se tistemu spredaj ne bi bilo treba umaknit, ker si ti edini za njim, pa bi vsi prehitevali odločno brez oklevanja in vedno na primerni razdalji od prehitevanega in na preglednem delu ceste. To pomeni nikoli v škarje.
Vsi bi vozili primerno spočiti.

A divjad bi tudi počakala na prehodu za pešce? (Jaz sem do sedaj imel 3x nesrečo zaradi divjadi.)
Občasno pride do take poledice, da ustavljen avto zdrsi sam po klancu...
Enkrat mi je drevo padlo na cesto 5m za avtom.
Torej nesreče se dogajajo tudi, če je vse po CPP.

Miki N ::

DamijanD je izjavil:


A divjad bi tudi počakala na prehodu za pešce? (Jaz sem do sedaj imel 3x nesrečo zaradi divjadi.)
Občasno pride do take poledice, da ustavljen avto zdrsi sam po klancu...
Enkrat mi je drevo padlo na cesto 5m za avtom.
Torej nesreče se dogajajo tudi, če je vse po CPP.


Ma v teh temah, kjer bi folk "delal red" je zaslediti dosti avtizma (pa ne mislim ljubiteljev avtov). Kao asociiranje kontrole z varnostjo - pol pa paničen odziv v nepredvidvidenih situacijah, kjer ni vse "pod nadzorom".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

starfotr ::

feryz je izjavil:

Dejansko take države obstajajo.
Švica in Norveška sta dve izmed njih. Z res redkimi izjemami. Čeprav poka vseeno tudi tam.
In, pošteno povedano, v tem pogledu sta še najbolj podobni zaporu. Očitno ljudem to sede, kvazi strahospoštovanje oblasti.


Oni tam razmišljajo na ta način, da vedo da bodo drugi spoštovali pravila. In jih potem tudi sami. Ker jim to nekaj najbolj naravnega. In tudi balkanci se z največjim veseljem držijo pravil, ko zamenjajo rodno grudo z bolj prestižno.

Pri nas pa razmišljamo na način, da itak se drugi ne drži pravil, zakaj bi se še sam držal.

feryz ::

Tudi če bi vsi vozili po pravilih, bi bili še vedno kreteni na cestah.

Današnji primer. Zjutraj se pripeljem na T križišče, jaz sem na stranski, ki se priključuje pod pravim kotom na glavno.
Na levi stoji kamion, ki bo zavil levo, pred mano ena baba, ki bo zavila desno. Čakamo da se sprosti glavna.
Ok, jasno je, da baba pred mano ne vidi če je levo fraj, ker zraven stoji kamion. Ampak, pazi ti to, kamionar vidi da je "prosto" (ali pa so ga spustili) in začne zavijati levo na glavno. Ker pa ta baba, jasno, ne vidi levo, po njenem ne more zaviti desno na glavno. Pa čeprav kamion s svojim zavijanjem blokira kompletno glavno cesto. Tako smo morali počakati, da se je kamion popolnoma vključil na glavno cesto in da se je sprostil pogled na kolono na levi strani, ki je čakala da bo kamion odvil. Mi pa smo še nadalje čakali, da se ta kolona odpelje mimo nas. Ker zdaj je pa bil pogled. Na zasedeno cesto.
Če nisi za na cesto, nisi. Izpit gor ali dol.

Miki N ::

To ne leti posebaj nate Fery samo to da na cesti je folk, ki "ni za na cesto" je pač stanje, ki ga ne moreš spremeniti in ga je treba nekako "obvoziti" - razni živčni izpadi in sanje "o končnih rešitvah prometa" so zame klasičen nevrotičen neprilagojen odziv. Lahko bi se reklo, da kdor pizdi nad ljudmi, ki niso za na cesto ... ni za na cesto. Nakar vidiš folk ki pred semaforji leti ven in tolče babam po šipi ker je kao nekaj zajebala in rjove kot živau (dejansko videl). :))

Še enkrat ne leti nate, ker vem, da si dokaj skuliran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

starfotr ::

Feryz, ti pa ne zaznaš, da je to klasičen primer kršenja CPP.

Netrunner ::

ferko2 je izjavil:

Zakaj se vozniki ne držimo/držite predpisov?

Ljudje se prilagodijo okolici in če večina vozi idiotsko potem žal se ta idiotizem samo še širi. Rešitev bi mogoče bila, če bi bil strožji nadzor in kazni v obliki družbeno koristnih del namesto denarja. S časom bi se mogoče kultura vožnje spremenila. Mogoče...
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

feryz ::

Sicer, če pošteno povemo, tako počasi, kot se vozi pri nas, se redko kje. Vsaj v naši neposredni okolici.
Popolnoma vsi vozijo hitreje.

Miki N ::

Pa kaj se ti tako mudi Fery no - saj denar se tio dela sam, dalj se boš vozil več ga bo ko prispeš!

feryz ::

Saj se mi ne, samo dejstva navajam.
V Avstriji pa navadnih cestah pičijo kot zmešani. Da ne govorimo, da so omejitve krepko višje kot pri nas, do neke mere celo logične.
Pri nas jih pa bebavi, umsko moteni ljudje diktirajo.

Zadnjič je pisalo, da so v enem tednu ujeli preko tisoč prehitrih voznikov na novega stacionarca. Verjetno od tisoč, ki so se peljali tam mimo.
Očitno je nekaj zelo narobe s tisoč ljudmi. In ne z enim, ki si je tam tako omejitev izmislil.

a_borlak ::

Ja, kazen zaradi neprilagojene hitrosti, been there, done that. Sicer pa danes zjutraj dva primera na obeh koncih skrajnosti, prvi, ki je vozil 120 po lokalni cesti in 80 čez naselja, drugi, ki je vozil 55 izven naselja, največ 75, v ovinkih 45. Pa to niso bili ovinki, kjer je omejitev 70 ali 60, ampak normalna cesta.

WhiteAngel ::

ferko2 je izjavil:


Zakaj se vozniki ne držimo/držite predpisov?


Definitivno bi promet potekal hitreje. Ker toliko zaspanih voznikov, ki ne speljejo pri zeleni, ne vidiš nikjer v Evropi. In tako nizkih omejitev hitrosti. In tabel za delo na cesti in omejitev, ko delo že zdavnaj več ne poteka, samo nekdo je pozabil odstranit tablo.

Tako da naše ceste bi lahko opisal kot vožnja "po občutku" med vozniki, ki niso z mislimi na cesti. Razen žurerjev je to glavni razlog prometnih nesreč.

feryz ::

Se spomnim 35 let nazaj, ko sem izpit delal.
Inštruktor mi je eno zadeva stalno polagal v bučo.
Ko se vključuješ v promet, nagazi na polno. Ne toliko, da bodo gume cvilile, ampak čisto malo manj.
Vsekakor pa na polno in korajžno. Če tako počneš, boš marsikatero nesrečo preprečil. In res je tako.

gruntfürmich ::

Miki N je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

meni je bedno da sploh luči ni prižganih 24/7 na avtih kot je bilo nekoč, da se kar nekaj samodejno prilagajajo in ugašajo.
je vzrok temu znova lobiranje nemških propalic ali kaj drugega?


Kao da imajo zdaj avti večinoma posebne "dnevne" luči za to, ki je ponavadi tanek pas - ampak saj pri dostih so dejansko kar dobro vidne.
bolj me moti, da ni zadnjh luči...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

GupeM ::

DamijanD je izjavil:


A divjad bi tudi počakala na prehodu za pešce? (Jaz sem do sedaj imel 3x nesrečo zaradi divjadi.)
Občasno pride do take poledice, da ustavljen avto zdrsi sam po klancu...
Enkrat mi je drevo padlo na cesto 5m za avtom.
Torej nesreče se dogajajo tudi, če je vse po CPP.

Preberi še enkrat, kar si citiral. Lahko pa pomagam.

GupeM je izjavil:

Pa imeli bi nekaj nesreč z živalmi, ki včasih nepričakovano skočijo na cesto.

Naštel si še nekaj primerov, ki bi se res dogajali, ampak tega je res minimalno.

Če se drevesa še dokaj pogosto podirajo, pa je takšna poledica v Sloveniji res, res redkost. Če pa že je, pa takrat pač ne siliš z avtom na cesto.

Jaz sicer nesreče z divjadjo še nisem imel, pa sem se dolgo časa vozil po največjih možnih rovtah. No, saj sva enkrat že govorila od kod sem, pa sva z istih koncev, tako da veš kakšne so tam ceste in koliko gozda in travnikov je okrog. Ne trdim, da je nikoli ne bom imel, ker je bilo parkrat že kar blizu, ampak če voziš v nočnih urah po takšnih cestah, moraš pričakovat tudi to (tudi po CPP-ju). Te pa seveda lahko preseneti.

Recimo kaj takega, kot sem enkrat že objavil v Talenth na slovenskih cestah:
https://www.facebook.com/story.php?stor...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

GupeM ::

feryz je izjavil:

Se spomnim 35 let nazaj, ko sem izpit delal.
Inštruktor mi je eno zadeva stalno polagal v bučo.
Ko se vključuješ v promet, nagazi na polno. Ne toliko, da bodo gume cvilile, ampak čisto malo manj.
Vsekakor pa na polno in korajžno. Če tako počneš, boš marsikatero nesrečo preprečil. In res je tako.

Zagotovo. Vse preveč je takšnih, ki se lepo počasi vključijo, ker šparajo gorivo, ali pa jih je samo strah. Saj sebi ga res malenkost prišparajo, cela kolona, ki pelje po glavni cesti, pa ga dodatno izgublja in posledično še bolj onesnažuje okolje, ker morajo zavirat, nato pa nazaj pospeševat.

Če imaš toliko časa počasi speljevati, potem počakaj, da gremo mimo, pa se potem vključi.

Pa tudi nekako razumem, da nekdo v avtu pelje torto, pa se pač mora nekako vključit brez sunkovitega pospeševanja. Dvomim pa, da tri četrtine voznikov vozi torto v avtu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

DamijanD ::

Gupe pa sem res spregledal tisti stavek (videl sem zdravstvene in tehnične razloge, živali sem pa povsem spregledal)

bm1973 ::

Pomagalo bi tudi, če folk ne bi takoj buljil v mobitel, ko stoji v križišču...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Bellator ()

GupeM ::

DamijanD je izjavil:

Gupe pa sem res spregledal tisti stavek (videl sem zdravstvene in tehnične razloge, živali sem pa povsem spregledal)

Vem :)

Kakorkoli, imeli bi precej manj nesreč, pa še tiste so večinoma brez smrtnih žrtev. Smrtne žrtve so običajno pri vožnji, ki ni po CPP. Izsiljevanja, premajhna varnostna razdalja, vožnja v napačno smer na avtocesti oz po nasprotnem pasu na ostalih cestah (ali zaradi prehitevanja, ali zaradi buljenja v telefon niti ni pomembno). Pa potem imamo zbite pešce zaradi nepozornosti (ja, tudi pešci bi lahko kaj naredili zase), pa zbite kolesarje, ko avtomobili zavijajo desno in ne pogledajo desno preko ramena (ja, tudi kolesarji bi lahko kaj naredili zase).

Sem se pa zdaj spomnil še na en vir nesreč, kjer težko kriviš ljudi. Nenadna, zelo gosta megla/snežni metež. Tudi to te lahko preseneti, ampak spet, to je precej redko. Je pa res, da je v takšnih primerih vključenih ogromno vozil in zato obseh precej velik.

fikus_ ::

Gupe, sedaj te bodo popljuvali, da imaš morilski stroj in da moraš ti pazit na šibkejše.
Res je, rej je pa tudi, da mora vsak najprej paziti nase in potem na druge. V prometu se dogajajo številne nepravilnost in z opazovanjem vseh udeležencev ostalih v prometu se takšne napake lahko rešijo brez nezgod.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

pegasus ::

GupeM je izjavil:

Tudi to te lahko preseneti,
Kakor hitro rečeš, da te na cesti nekaj preseneti, pomeni, da imaš neprilagojeno hitrost. Na cesti te *nič* ne sme presenetiti. Za vsako nepričakovano situacijo moraš imeti dovolj časa, da jo pravilno prepoznaš, oceniš tveganje in ustrezno reagiraš.

predi ::

Tole svojo mantro sem zapisal že tolikokrat, da mi postaja nerodno. Nesreč se preprečiti ne da. Vedno bodo del cestnega prometa. Lahko pa celoten sistem zastaviš tako, da ko se zgodi (in zgodilo se bo), da jo vsi odnesejo s celo kožo.

Če bi se vsi držali predpisov, bi število smrtnih žrtev in težkih poškodb v prometu drastično upadlo. To izhaja iz statistik, ki so dostopne vsem in obsegajo tudi najpogostejše vzroke nesreč.

Od junija letos morajo biti vsa nova vozila po celotni EU opremljena s črno skrinjico (EDR, event data recorder), ki zabeleži stanje vozila v času trka. Kmalu bodo te utvare glede neprilagojene hitrosti, ki da je pogosto samo izgovor v poročilih nesreč, ki izkrivlja statistike, povsem izzvenele. Zaradi zablod o možnih kršitvah človekovih pravic, ne gre za sistem, ki bi bil primerljiv s črnimi skrinjicami, ki jih poznajo v letalstvu, nekaj pa vendar je.

Predpisov se držim kot pijanec plota zato, da lahko od vseh drugih pričakujem povsem enako. Nisem hinavec, ki bi se predpisanega držal samo takrat, ko mi to ustreza. Poleg tega takšno ravnanje paše h vlogi, ki jo v življenju pač igram (lawful good alignment).

GupeM ::

fikus_ je izjavil:

Gupe, sedaj te bodo popljuvali, da imaš morilski stroj in da moraš ti pazit na šibkejše.

Saj s tem se strinjam in to tudi v največji možni meri delam. Vsi pa tega ne počnejo, zato sem kot pešec ali kot kolesar vedno previden in vedno predpostavljam, da me bo nekdo izsilil, ko prečkam cesto. In tako učim tudi svoje otroke. Četudi so na prehodu in imajo zeleno luč, se morajo vedno 2x prepričati da so jih drugi opazili in ustavili.

bm1973 ::

pegasus je izjavil:

GupeM je izjavil:

Tudi to te lahko preseneti,
Kakor hitro rečeš, da te na cesti nekaj preseneti, pomeni, da imaš neprilagojeno hitrost. Na cesti te *nič* ne sme presenetiti. Za vsako nepričakovano situacijo moraš imeti dovolj časa, da jo pravilno prepoznaš, oceniš tveganje in ustrezno reagiraš.

Ni res...

Motorist je pol metra širok, pride ti v mrtvi kot, luči imajo dostikrat zanič, večinoma jih vozijo 50 let stari dedi, ki sanjajo...

Kje je tukaj neprilagojena hitrost, mogoče motorista?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Bellator ()

gruntfürmich ::

vsako neumnost lahko vtakneš pod 'neprilagojena hitrost', z razlago da če bi počasneje vozil bi se ustavil in preprečil nesrečo...
ampak to ni to.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Kalibri ::

bm1973 je izjavil:

pegasus je izjavil:

GupeM je izjavil:

Tudi to te lahko preseneti,
Kakor hitro rečeš, da te na cesti nekaj preseneti, pomeni, da imaš neprilagojeno hitrost. Na cesti te *nič* ne sme presenetiti. Za vsako nepričakovano situacijo moraš imeti dovolj časa, da jo pravilno prepoznaš, oceniš tveganje in ustrezno reagiraš.

Ni res...

Motorist je pol metra širok, pride ti v mrtvi kot, luči imajo dostikrat zanič, večinoma jih vozijo 50 let stari dedi, ki sanjajo...

Kje je tukaj neprilagojena hitrost, mogoče motorista?

Za mrtvi kot, na katerega je treba paziti, si prvič slišal?

feryz ::

Mislim da so trenutno ena večjih, če ne največja nevarnost v prometu dejansko ekrani. Kakršnikoli. Skupaj z možgansko smrtjo med telefonskim pogovorom.
Drugi faktor pa je starost. In ta nevarnost še hitreje narašča od ekranov.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Na avtocesti v sedežno garnituro (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
639876 (7099) GupeM

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15423980 (21333) Mavrik

Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37774725 (65719) dzinks63

Prometna nesreča na enosmerni cesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9114930 (12145) Mavrik

Več podobnih tem