Forum » Na cesti » Kaj če bi vsi vozili po CPP?
Kaj če bi vsi vozili po CPP?
WizzardOfOZ ::
Recimo kakšna je po CPP prilagojena hitrost, da lahko varno ustaviš, če na poledenelem nepreglednem ovinku naletiš na cesti podrto drevo?
poledenela cesta - voziš s tako prilagojeno hitrostjo, da lahko varno ustaviš. Torej se boš ustavil do podrtega drevesa. Če se zaletiš vanj, si vozil z neprimerno in neprilagojeno hitrostjo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
bm1973 ::
Ta neprilagojena hitrost je ena taka debilna fraza slovenske policije.
Z njo opravijo vsako preiskavo nesreče...
Z njo opravijo vsako preiskavo nesreče...
WizzardOfOZ ::
Seveda. Fraza, ki reši vse probleme in ni treba pisat različnih papirjev (ker imajo vsi isto postavko - neprilagojena hitrost) ter olajšano delo za statistike.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
BCSman ::
https://www.regionalobala.si/novica/odz...
Par dni nazaj na obali 19-letnik divjal z Audijem in ubil 2 cloveka, ter se najmanj enega hudo ranil.
Par dni nazaj na obali 19-letnik divjal z Audijem in ubil 2 cloveka, ter se najmanj enega hudo ranil.
nokken ::
Ta neprilagojena hitrost je ena taka debilna fraza slovenske policije.
Z njo opravijo vsako preiskavo nesreče...
Kar je sicer tudi res. Ce pride do nesrece nisi vozil s prilagojeno hitrostjo. Ce bi, do nesrece ne more priti... niti v teoriji.
Se pa strinjam ja... vse je "neprilagojena hitrost". Karkoli in kadarkoli. Zares najlazje zakljuciti vso debato in odpraviti razloge, ki so v resnici privedli do nesrece in jih pomesti pod preprogo ter reci "neprilagojena hitrost".
solatko ::
Matej575757 - Prilagojena hitrost je tista, pri kateri vozilo obvladaš v polni meri in varno ustaviš ob predvideni situaciji. Ima pa čisto vsak voznik svojo PH, glede na izkušnje in znanje.
OutOfTheBox - Kratka varnostna razdalja spada v neprilagojeno hitrost!
GupeM - Tudi, če se upošteva to kar si napisal, je še vedno možna človeška napaka. Kdor dela greši.
feryz - Zavedat se moraš, da veliko voznikov ne obvlada situacij v prometu, se odzivajo počasneje, so bolj pazljivi,.... in ti si tisti, ki se moraš takim prilagajat pa po možnosti brez slabe volje in razburjanja.
pegasus - Pri nepričakovanih situacijah ne moreš nič storit, če nisi vrhunski voznik, ogromno na cesti in si v življenju, kar nekaj takih situacij preživel, reagirat moraš na PRIČAKOVANE situacije, nenadna zaustavitev kolone, otrok na cesti okoli šole vrtca, žival ob gozdu ali travniku,.... Ne moreš pričakovati pristajanja športnega letala na cestišču, odprt kanal, kamionska guma za ovinkom,....
gruntfürmich - To je to!
bm1973 - Če bi vsi vozili VEDNO s prilagojeno hitrostjo, nesreč nebi bilo! Seveda moraš vedet kakšen pojem to sploh je in predvsem, kakšna je tvoja.
OutOfTheBox - Kratka varnostna razdalja spada v neprilagojeno hitrost!
GupeM - Tudi, če se upošteva to kar si napisal, je še vedno možna človeška napaka. Kdor dela greši.
feryz - Zavedat se moraš, da veliko voznikov ne obvlada situacij v prometu, se odzivajo počasneje, so bolj pazljivi,.... in ti si tisti, ki se moraš takim prilagajat pa po možnosti brez slabe volje in razburjanja.
pegasus - Pri nepričakovanih situacijah ne moreš nič storit, če nisi vrhunski voznik, ogromno na cesti in si v življenju, kar nekaj takih situacij preživel, reagirat moraš na PRIČAKOVANE situacije, nenadna zaustavitev kolone, otrok na cesti okoli šole vrtca, žival ob gozdu ali travniku,.... Ne moreš pričakovati pristajanja športnega letala na cestišču, odprt kanal, kamionska guma za ovinkom,....
gruntfürmich - To je to!
bm1973 - Če bi vsi vozili VEDNO s prilagojeno hitrostjo, nesreč nebi bilo! Seveda moraš vedet kakšen pojem to sploh je in predvsem, kakšna je tvoja.
Delo krepa človeka
Blinder ::
bm1973 - Če bi vsi vozili VEDNO s prilagojeno hitrostjo, nesreč nebi bilo! Seveda moraš vedet kakšen pojem to sploh je in predvsem, kakšna je tvoja.
sej ni samo hitrost problem, jaz recimo veckrat dozivim, da mi nekdo prihaja nasproti delno po mojem pasu, to je, čez črto. Redno se mi tudi dogaja, da me folk "stisne", ker ne znajo vozit po svojem pasu. In tak folk ponavadi vozi počasi. Nesposobneži pač
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
ferko2 ::
c23po ::
Matej575757 je izjavil:
Večina izkušenih voznikov pri 170kph bistveno manj ogroža ostale udeležence, kot to, kar imamo danes na cestah.
...
Neprilagojena hitrost pa je avtomatsko pripisana vsaki prometni nesreči.
...
Tako da hitrost je samo mit, v resnici pa na varnost nima bistvenega vpliva, če vozi normalno sposoben človek...
Ta neprilagojena hitrost je ena taka debilna fraza slovenske policije.
Z njo opravijo vsako preiskavo nesreče...
WizzardOfOZ je izjavil:
Seveda. Fraza, ki reši vse probleme in ni treba pisat različnih papirjev (ker imajo vsi isto postavko - neprilagojena hitrost) ter olajšano delo za statistike.
Pobi, ne policaji, ne kdo drug se ne bo ukvarjal s "Car Crash Investigation" samo zato, ker vi rinete čez mejo in samo zato, da bi potešili vaš ranjeni ego v trenutku, ko se soočite z realnostjo o "izkušenem vozniku pri 170 kph". Če menite, da niso opravili svojega dela, lahko sami plačate ekspertize.
Dodatek:
Solatka berite! Za vse je kriva neprilagojena hitrost, torej policaji imajo prav!
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
solatko ::
c23po - Če bi ti bilo vsaj malo jasno kaj je prilagojena hitrost, bi mi dal celo prav.
Delo krepa človeka
solatko ::
scipascapa - Pri nas je predvsem premalo vzgoje, v ZDA že otroke v vrtcu učijo, da je vsako vozilo močnejše, kot pešec, kolesar,..., zato se naučijo prečkat cesto že zelo mladi in s tem poskrbijo za varnost šibkih udeležencev v prometu. Pri nas se hodi čez cesto kot kure brez glave. Kaznovanje ne reši ničesar, saj tiste, ki imajo denar to sploh ne briga, tisti, ki ga nimajo jim pa itak kazni ne morejo izterjat. Usposobljenost in kontrola sposobnosti je na ničli, saj so za volanom tako kronični alkoholiki, srčni bolniki, narkomani, vozniki, ki imajo eno od okončin v mavcu, na pol slepi, za promet totalno nesposobni, nekateri imajo reflekse kot povožen konj, skratka na teh področjih se ne dela nič, tako, da v glavnem prometna politika deluje na sistemu represije.
Stanje, kot je, je odlično glede na vse.
Stanje, kot je, je odlično glede na vse.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
JanBr ::
scipascapa - Pri nas je predvsem premalo vzgoje, v ZDA že otroke v vrtcu učijo, da je vsako vozilo močnejše
Se pravi, prednost močnejšega? Sem vedel, da je bil SUV dobra naložba, še plug spredaj namontiram...
Sicer sem tale video zasledil pred časom, ki samo dokazuje, da smo slovenci razvojno že na nivoju ZDA.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: JanBr ()
delavec44 ::
Solatko spet podaja neke zaključke brez osnove. Pri nas se v vrtcu in OŠ kar precej posvečajo prometni varnosti. Mogoče je pa on ostal še v prejšnjem stoletju.
c23po ::
c23po - Če bi ti bilo vsaj malo jasno kaj je prilagojena hitrost, bi mi dal celo prav.
Saj ti dam prav! Strinjam se s teboj, da vse lahko spakiramo pod neprilagojeno hitrost in policaji imajo prav, ko to etiketo nalimajo kamorkoli.
Ne strinjam se z izjavo, da prekratko varnostno razdaljo lahko klasificiraš kot neprilagojeno hitrost. To lahko izjavi samo nakdo, ki ne pozna fizike.
Računalniki nimajo spominov.
GupeM ::
scipascapa - Pri nas je predvsem premalo vzgoje, v ZDA že otroke v vrtcu učijo, da je vsako vozilo močnejše, kot pešec, kolesar,..., zato se naučijo prečkat cesto že zelo mladi in s tem poskrbijo za varnost šibkih udeležencev v prometu.
AHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHA
Kako poveš, da še nisi bil v ZDA, tako da ne poveš, da še nisi bil v ZDA. Ko sva bila z ženo tam, sva bila med 10 %, ki sva čakala na zeleno. 90 % jih gre kar čez, ne glede na barvo luči. Vključno s policaji.
solatko ::
delavec44 - Nekaj ur na leto ni dovolj. Pa kolesarski izpit in to je to.
c23po - Če imaš prekratko varnostno razdaljo, nisi prilagodil vožnjo razmeram na cesti, saj ob kritični situaciji ne moreš ustavit pravočasno in varno! Pravim skozi, da se morate naučit, kaj je PH.
GupeM - Pa ne pod drveče avtomobile in motorje, grejo čez, ko se prepričajo, da je varno, ne brez glave. Pri nas pešec plača kazen, če gre preko prazne ceste v rdeči, v ZDA ne, je pa po navadi kriv, če ga zgazijo (ne velja za starejše, invalide in otroke), se pač ni prepričal, če lahko stori varno! Pri nas je kriv voznik.
c23po - Če imaš prekratko varnostno razdaljo, nisi prilagodil vožnjo razmeram na cesti, saj ob kritični situaciji ne moreš ustavit pravočasno in varno! Pravim skozi, da se morate naučit, kaj je PH.
GupeM - Pa ne pod drveče avtomobile in motorje, grejo čez, ko se prepričajo, da je varno, ne brez glave. Pri nas pešec plača kazen, če gre preko prazne ceste v rdeči, v ZDA ne, je pa po navadi kriv, če ga zgazijo (ne velja za starejše, invalide in otroke), se pač ni prepričal, če lahko stori varno! Pri nas je kriv voznik.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
c23po ::
Solatko ima prav: v Sloveniji v prometu umre 0,000005 oseb na 1.000.000 prebivalcev letno več kot v ZDA. Trditev o razlikah v izobraževalnih sistemih je utemeljena!
Solatko nima prav: "Če imaš prekratko varnostno razdaljo, nisi prilagodil vožnjo razmeram na cesti, saj ob kritični situaciji ne moreš ustavit pravočasno in varno!" je resnična izjava in nima zveze s klasifikacijo varnostne razdalje pod neprilagojeno hitrost.
Spet bomo začeli z novim krogom dokazovanja neumnosti.
Solatko nima prav: "Če imaš prekratko varnostno razdaljo, nisi prilagodil vožnjo razmeram na cesti, saj ob kritični situaciji ne moreš ustavit pravočasno in varno!" je resnična izjava in nima zveze s klasifikacijo varnostne razdalje pod neprilagojeno hitrost.
Spet bomo začeli z novim krogom dokazovanja neumnosti.
Računalniki nimajo spominov.
GupeM ::
grejo čez, ko se prepričajo, da je varno
Še enkrat: Kako poveš, da nisi bil v ZDA tako, da ne poveš, da še nisi bil v ZDA.
Tam pešci izsiljujejo avtomobile. K sreči so vozniki večinoma dovolj pozorni oz so navajeni tega in počakajo. Niti trobljenja ni. To je tam pač normalno. Je pa to daleč od varnega. In če kje vozniki pazijo na pešce, je to v ZDA. Če ne bi, bi bilo za kakšen faktor 100 več mrtvih.
BRBR ::
Nesrečo si povzročil, ker se nisi prilagodil trenutni situaciji na cesti s primerno nizko hitrostjo in primerno veliko varnostno razdaljo
Da v splošnem, enkrat se nisem dal odgnati s to formulacijo, za ovinkom je bilo na cesti olje, ki ga še niso posuli s prahom. Ena povaljana zagrampana sodnica, z uro in pol zamude, me je naročila na ogled pod grožnjo prisilne privedbe, zato da je od mene slišala samo, da potrjujem vse kar sem napisal v pritožbi. Potem je problem poniknil v pozabo.
Never underestimate the power of idiots in large groups.
solatko ::
BRBR - Pri nas ne poznamo krivde vzdrževalca ceste in je potrebno včasih na to opomnit sodišče, tako kot za odprt pokrov kanala na novem delu AC.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
BRBR ::
BRBR - Pri nas ne poznamo krivde vzdrževalca ceste in je potrebno včasih na to opomnit sodišče, tako kot za odprt pokrov kanala na novem delu AC.
Sklicevel sem se na to, da nisem imel časa prepoznat trenutne situacije (oz. mislim, da se temu reče razmere na cesti). Tik pred mano se je tam nekdo zabil, avto odstranjen, olje pa ne.
Kajpak, policija je naslamala neresnic(laži, kot se temu zdaj reče) na kupe, s ciljem, da plačam kazen.
Never underestimate the power of idiots in large groups.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BRBR ()
a_borlak ::
Ko smo ravno pri mrtvih v prometu, tu pravijo, da pri nas 4.9, v US&A pa skoraj 3x več na 100.000 prebivalcev. Toliko o tem, koliko upoštevajo pešce. BTW, sem bil tam, takoj, ko si kje izven večjih mest se peš ne moreš premaknit, ker ni ne pločnika ne prehodov za pešce, čeprav je semafor. Dva shopping centra, vsak na svoji strani ceste, vmes ni prehoda za pešce.
WizzardOfOZ ::
Ko smo ravno pri mrtvih v prometu, tu pravijo, da pri nas 4.9, v US&A pa skoraj 3x več na 100.000 prebivalcev. Toliko o tem, koliko upoštevajo pešce. BTW, sem bil tam, takoj, ko si kje izven večjih mest se peš ne moreš premaknit, ker ni ne pločnika ne prehodov za pešce, čeprav je semafor. Dva shopping centra, vsak na svoji strani ceste, vmes ni prehoda za pešce.
Seveda in ko sem vprašal, kako prideš na drugo stran v drug šoping center, je bil odgovor: "Z avtom!"
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
bm1973 ::
Ko smo ravno pri mrtvih v prometu, tu pravijo, da pri nas 4.9, v US&A pa skoraj 3x več na 100.000 prebivalcev. Toliko o tem, koliko upoštevajo pešce. BTW, sem bil tam, takoj, ko si kje izven večjih mest se peš ne moreš premaknit, ker ni ne pločnika ne prehodov za pešce, čeprav je semafor. Dva shopping centra, vsak na svoji strani ceste, vmes ni prehoda za pešce.
V ZDA ne hodiš peš.
Če nimaš avta, si fucked...
Periferija, pozabi na peš. Manjša mesta ravno tako. Infrastruktura razmetana ko petarda. Hodiš par KM, ob robu ceste, pa nič vmes. Razen ograje, ki zakriva neko lokacijo.
delavec44 ::
Čudno, v enem NY imajo avto pa samo premožni. Cene garaž in parkirnih prostorov so kar zasoljene.
c23po ::
Ta članek pove, da v enem NY cene garaž in parkirnih prostorov sploh niso tako zasoljene. Sploh ne, če jih ponderiramo na zaslužek prebivalstva.
Računalniki nimajo spominov.
delavec44 ::
Daj še kaj starejšega najdi.
As of recent data, a relatively low percentage of New York City residents own a car. This is largely due to the city's dense urban environment, extensive public transportation system, and the high costs of owning and maintaining a vehicle in the city.
Estimates suggest that around 45% of households in New York City own at least one car. However, this varies significantly depending on the borough. For example:
In Manhattan, the car ownership rate is much lower, with only about 22% of households owning a vehicle.
In the more suburban boroughs like Staten Island and parts of Queens and Brooklyn, car ownership rates are higher, often exceeding 60%.
The overall car ownership rate is lower than the national average because many New Yorkers rely on public transit, biking, or walking for their daily commutes.
As of recent data, a relatively low percentage of New York City residents own a car. This is largely due to the city's dense urban environment, extensive public transportation system, and the high costs of owning and maintaining a vehicle in the city.
Estimates suggest that around 45% of households in New York City own at least one car. However, this varies significantly depending on the borough. For example:
In Manhattan, the car ownership rate is much lower, with only about 22% of households owning a vehicle.
In the more suburban boroughs like Staten Island and parts of Queens and Brooklyn, car ownership rates are higher, often exceeding 60%.
The overall car ownership rate is lower than the national average because many New Yorkers rely on public transit, biking, or walking for their daily commutes.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
c23po ::
Torej sklepamo, da je 40% prebivalcev Queensa ali Brooklina in 78% prebivalcev Manhattna siromašnih?
Računalniki nimajo spominov.
solatko ::
Ste se pa spravili na ZDA, kot, da pri nas problemov v prometu sploh ni. Sem sedajle prišel domov iz Europarka in je pred mano vozila damica s Škodo Oktavijo, na celi poti ni dala niti enega smerokoza, potem mi je pa pobegnila v coni 30, ker je peljala nezmanjšanih 50+.
Delo krepa človeka
c23po ::
scipascapa - Pri nas je predvsem premalo vzgoje, v ZDA že otroke v vrtcu učijo, da je vsako vozilo močnejše, kot pešec, kolesar,..., zato se naučijo prečkat cesto že zelo mladi in s tem poskrbijo za varnost šibkih udeležencev v prometu...
... sedaj smo pa mi krivi?
"...potem mi je pa pobegnila v coni 30, ker je peljala nezmanjšanih 50+."
A ni najbolj pomembno, da je vozila s PH?
Ne, ne trolam. Takšnih damic in gospodičev je na cestah nešteto. Naučili so se (in podporo imajo) pri vas, ki jim prodajate filozofijo, da vsak normalno usposobljen voznik lahko varno vozi 170+ km/h.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
starfotr ::
V ZDA nimaš kje prečkat ceste. Ampak je tvoja naloga, da imaš avto in ga uporabljaš. Če seveda želiš preživet. In s tem kot zgleden državljan nafutraš še naftne mogotce. Ne pozabi imeti še orožja v avtu, ker je to tvoja pravica!
GupeM ::
V ZDA nimaš kje prečkat ceste. Ampak je tvoja naloga, da imaš avto in ga uporabljaš. Če seveda želiš preživet. In s tem kot zgleden državljan nafutraš še naftne mogotce. Ne pozabi imeti še orožja v avtu, ker je to tvoja pravica!
Solatkova žena je orožje imela ves čas v avtu. Je sam rekel, da ji je enkrat dal pajser, da ga bo lahko uporabila, če ga bo potrebovala.
solatko ::
c23po - Zakaj moraš vedno kazat, da o pojmu PH nimaš pojma? Če nekdo omeni vzgojo otrok v drugi državi, ni potem treba delat doktorata iz prometne varnosti dotične države, še vedno menim, da je pri nas vzgoja udeležencev v prometu nikakršna, oziroma je skoraj ni, če izvzamemo kolesarski izpit.
Gre za obnašanje mlade voznice, ki je slučajno imela isto pot, kot jaz in moje ocenjevanje njenega obnašanja, ko se že ravno pogovarjamo o spoštovanju CCP.
Ja, ogromno in preveč je voznikov, ki za volanom sploh nebi smeli biti, ker ne poznajo ali ne upoštevajo osnovnih pravil, recimo, varne vožnje. Pa to niso samo starčki in mladina, ogromno je takih, ki na vseh forumih o prometu, druge učijo, kako se ne sme obnašat, če te slučajno priznajo kakšno neumnost, ki jo občasno, ko je varno in so sami, počnejo.
GupeM - Slabo si prebral ali razumel. Pajser si je pripravila potem, ko ji je mladenič v Audi-u odvzel prednost pri parkiranju in ji potem še dejal, da naj bo kulturna, ko ga je napizdila. Zgodbica iz časov parkiranja na ljubljanski tržnici pri stolnici. Danes tam ni več avtomobilov, so stojnice.
Gre za obnašanje mlade voznice, ki je slučajno imela isto pot, kot jaz in moje ocenjevanje njenega obnašanja, ko se že ravno pogovarjamo o spoštovanju CCP.
Ja, ogromno in preveč je voznikov, ki za volanom sploh nebi smeli biti, ker ne poznajo ali ne upoštevajo osnovnih pravil, recimo, varne vožnje. Pa to niso samo starčki in mladina, ogromno je takih, ki na vseh forumih o prometu, druge učijo, kako se ne sme obnašat, če te slučajno priznajo kakšno neumnost, ki jo občasno, ko je varno in so sami, počnejo.
GupeM - Slabo si prebral ali razumel. Pajser si je pripravila potem, ko ji je mladenič v Audi-u odvzel prednost pri parkiranju in ji potem še dejal, da naj bo kulturna, ko ga je napizdila. Zgodbica iz časov parkiranja na ljubljanski tržnici pri stolnici. Danes tam ni več avtomobilov, so stojnice.
Delo krepa človeka
c23po ::
Sploh ni važno ali imam jaz pojma o PH. Važno je, da ti nisi sposoben razumeti upravičene kritike, ne znaš poiskati verodostojnih virov, ne poznaš gospo Statistiko, si skregan tako njeno materjo Matematiko kot teto Fiziko. Zato je zabavno, ko poizkušaš konstruirati mogočne teorije in še bolj, ko se zapleteš v kontradikcije.
Svež primer "doktorata" je tvoje absolutno mnenje o prometni vzgoji v našem šolskem sitemu. Svojega mnenja ne boš spremenil, četudi bi ti nekdo prišepnil, da z njim grdo žališ vse otroke, ki pazljivo vsako jutro prečkajo cesto na poti v šolo, vse učitelje, ki so jih to naučili, vse šoferje, ki skrbimo za njihovo varnost, vse starše, ki so poskrbeli, da so s svojim malčkom večkrat predelali pot v šolo, vse penzioniste prostovoljce, ki stojijo na križiščih na šolskimi potmi, vse policaje, ki obiskujejo šole in otrokom prijazno razlagajo o nevarnostih prometa, vse vzojiteljice, ki predšolske malčke naučijo disciplini v prometu, ko jih peljejo na sprehod, vse učitelje mentorje na različnih prometno tehničnih krožkih v šolah, vse zavarovalnic ko organizirajo dogodke povezane s prometno varnostjo otrok, vse prometne inženirje ki delajo na prometni ureditvi okoli šol, vse snovalce prometnih strategij in zakonodajalce, ki spreminjajo predpise tako, da bi otroci bili varni v prometu.
Doktor Solatko, vse te ljudi grdo žalite, pljuvate čez njihovo delo in prizadevanja samo zato, da bi popihali na svoj ego.
In ja, o PH vem vse. Piše v zakonu o CPP.
Svež primer "doktorata" je tvoje absolutno mnenje o prometni vzgoji v našem šolskem sitemu. Svojega mnenja ne boš spremenil, četudi bi ti nekdo prišepnil, da z njim grdo žališ vse otroke, ki pazljivo vsako jutro prečkajo cesto na poti v šolo, vse učitelje, ki so jih to naučili, vse šoferje, ki skrbimo za njihovo varnost, vse starše, ki so poskrbeli, da so s svojim malčkom večkrat predelali pot v šolo, vse penzioniste prostovoljce, ki stojijo na križiščih na šolskimi potmi, vse policaje, ki obiskujejo šole in otrokom prijazno razlagajo o nevarnostih prometa, vse vzojiteljice, ki predšolske malčke naučijo disciplini v prometu, ko jih peljejo na sprehod, vse učitelje mentorje na različnih prometno tehničnih krožkih v šolah, vse zavarovalnic ko organizirajo dogodke povezane s prometno varnostjo otrok, vse prometne inženirje ki delajo na prometni ureditvi okoli šol, vse snovalce prometnih strategij in zakonodajalce, ki spreminjajo predpise tako, da bi otroci bili varni v prometu.
Doktor Solatko, vse te ljudi grdo žalite, pljuvate čez njihovo delo in prizadevanja samo zato, da bi popihali na svoj ego.
In ja, o PH vem vse. Piše v zakonu o CPP.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
feryz ::
Matr, sem ravno iz Kroacije. Ne glede na vse blebetanje in strašenje, je vožnja tam enostavno milina.
Nazaj sem šibal po AC, preko 400 km v kosu, tempomat na 180 km/h in pičiš. Ne vem, če sem moral 5x pribremzati. Radarja sta 2? Ali še to ne. Policajev pa ni spljoh.
Kar se navadnih cest tiče, totalno so zblojeni z omejitvami, ki so milo rečeno, kretensko kretenske. Se jih pa nihče ne drži, ker se jih je nemogoče držati. Da ne govorimo, da se voziš tudi par deset kilometrov po gozdu, brez ene same hiše in si v "naselju". Norci na kvadrat.
Ampak je kljub temu povprečna vozna hitrost vsaj za 20 km/h višja kot pri nas. Gladko, tekoče, brez stresa.
Resnično popolnoma drugače kot pri nas.
Nazaj sem šibal po AC, preko 400 km v kosu, tempomat na 180 km/h in pičiš. Ne vem, če sem moral 5x pribremzati. Radarja sta 2? Ali še to ne. Policajev pa ni spljoh.
Kar se navadnih cest tiče, totalno so zblojeni z omejitvami, ki so milo rečeno, kretensko kretenske. Se jih pa nihče ne drži, ker se jih je nemogoče držati. Da ne govorimo, da se voziš tudi par deset kilometrov po gozdu, brez ene same hiše in si v "naselju". Norci na kvadrat.
Ampak je kljub temu povprečna vozna hitrost vsaj za 20 km/h višja kot pri nas. Gladko, tekoče, brez stresa.
Resnično popolnoma drugače kot pri nas.
bm1973 ::
Pa odvisno kje na Hrvaškem.
Tam od Karlovca proti Dalmaciji niti folka ni, kje so potem šele avti...
Tam od Karlovca proti Dalmaciji niti folka ni, kje so potem šele avti...
gruntfürmich ::
pustite takšne malenkosti, glavno da se ustvari nek 'point'.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
c23po ::
Matr, sem ravno iz Kroacije. Ne glede na vse blebetanje in strašenje, je vožnja tam enostavno milina.
Nazaj sem šibal po AC, preko 400 km v kosu, tempomat na 180 km/h in pičiš...
Prekrasen salto! S prenosom krimnalnega dejanja na tuje dvorišče "očistimo" lastno vest in domačim ustvarimo skomine.
Računalniki nimajo spominov.
rok_p ::
Spodnji post lahko samo podpišem. Dodam še, da sem pri 70 km/h bolj zbran kot pri 30 ali 50 km/h in enako pri 150 km/h kot pa pri 130 km/h.
Matej575757 je izjavil:
Večina izkušenih voznikov pri 170kph bistveno manj ogroža ostale udeležence, kot to, kar imamo danes na cestah.
Povprečen voznik Audija in BMW-ja ne vozi po nasprotnem pasu in ne zgreši odcepa avtoceste.
Ljudje na heroinu navadno vozijo 20 let stare Cliote in Golfe kot pa AMG-je in BMW-je.
Jaz bi rekel, da so glavni problem nezbrani vozniki, ki so na mobitelih ali pa enostavno nimajo ustreznih sposobnosti voziti v današnjem gostem in zahtevnem prometu.
Vedno pa se izpostavlja prehitre voznike, ki v resnici niso problem...
Neprilagojena hitrost pa je avtomatsko pripisana vsaki prometni nesreči. Znanec je imel lažjo prometno na avtocesti, kjer je v dežju vozil 100kph in so policisti rekli, da je za razmere bilo prehitro. Torej popolnoma vsaka nesreča, ki se zgodi, se ji avtomatsko pripiše neprilagojena hitrost.
Tako da hitrost je samo mit, v resnici pa na varnost nima bistvenega vpliva, če vozi normalno sposoben človek...
rok
kow ::
Tale post je najvecja bedarija, kar sem jih kdaj prebral. Hitra voznja je smrt za prometno pretocnost in prometno varnost. Kdor se vozi na prehitevalnem pasu 70km/h hitreje od prometa na voznem pasu, je sebicna pizda, ki zaradi "feelinga superiornosti" greni zivljenje vsem normalnim voznikom.
Kaj se v praksi zgodi:
Nekdo se vozi po voznem pasu 120km/h in recimo dohiteva tovornjak ali avto s prikolico, ki se vozijo 90km/h. Nato jih hoce prehiteti, pa ne more, ker po levem pasu idiot (ki seveda misli, da je dober voznik) prileti 170km/h. Ce je zraven se kaksen petrol (prikljucek), to pomeni, da se ne morejo vsi pomakniti na prehitevalni pas itd. Na koncu 10 ljudi pobremza in mocno zmanjsa povprecno hitrost.
Vse kar je vec kot 150km/h na prehitevalnem pasu (izjema je redek promet), je butasta voznja.
Kaj se v praksi zgodi:
Nekdo se vozi po voznem pasu 120km/h in recimo dohiteva tovornjak ali avto s prikolico, ki se vozijo 90km/h. Nato jih hoce prehiteti, pa ne more, ker po levem pasu idiot (ki seveda misli, da je dober voznik) prileti 170km/h. Ce je zraven se kaksen petrol (prikljucek), to pomeni, da se ne morejo vsi pomakniti na prehitevalni pas itd. Na koncu 10 ljudi pobremza in mocno zmanjsa povprecno hitrost.
Vse kar je vec kot 150km/h na prehitevalnem pasu (izjema je redek promet), je butasta voznja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
IgorCardanof ::
Ne branim teh voznikov, ampak kar opazam pa je, da mnogo voznikov se bo sele zadnji moment spravilo na prehitevalni pas prehitevat tovornjak ali drugega pocasnejsega. Potem so pa celi zivcni, ce jih kdo zapre in morajo bremzat na 80km/h. A da bi pa 5 sekund prej se premaknu na prehitevalni pas, tok dalec naprej pa ne gre razmisljat.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
GupeM ::
Seveda ne greš prej, če pa ga že na daleč vidiš, da ti začne blendat če samo pomisliš, da boš dal smernik.
IgorCardanof ::
Ni zdej to za neke neučakane divjake, ampak čisto standardna situacija ko nekdo pelje 140 po prehitevalnem, tisti na voznem 120 in vozi v tovornjak in namesto, da bi se nastavil temu pri 140 dosti prej, čaka do zadnje sekunde in potem nima rešitve.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Na avtocesti v sedežno garnituro (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9848 (7071) | GupeM |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23877 (21230) | Mavrik |
⊘ | Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 74561 (65555) | dzinks63 |
⊘ | Prometna nesreča na enosmerni cesti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14916 (12131) | Mavrik |