Forum » Na cesti » Kupujem Teslo model 3
Kupujem Teslo model 3
Sparkxl ::
To da s klikom na telefon ohladim ali ogrejem avto na željeno temperaturo je vredno mnogo več kot domnevna sitnost s polnjenjem.
Kaj pa če imaš to možnost in brez sitnosti z polnjenjem? Aka toyota hibrid in verjetno večina ostlaih hibridov
Ne, EV-jev si ne kupujejo reveži. Pa ne zato, ker si ne bi mogli danes privoščit rabljenega, ampak ker so neumni, drugače ne bi bli reveži.
Jaz poznam kar nekaj ljudi, ki bi lahko kupili karkoli, pa so kupili recimo id3 ali pa borna. Avto se jim dobesedno odplačuje v kompletu od goriva, mesečni obrok je nižji od bencina, ki so ga prej porabili. V čem je tak avto slabši od nekega golfa ali i30? Če se bi jaz vozil malo več, bi si tudi kupil boljšega, ampak meni se pa pač s kilometri pokrije samo leaf. In za tolk km je tudi čisto v redu.
Enga poznam, ki je kupil Y performance za 60 jurjev kot zamenjavo za BMW-ja za 140 jurjev, ki ga je imel prej. Ja, ni kupil tesle zarad prihranka goriva, ampak plačat 80 jurjev več za "podobnega" bmwja...zakaj bi?
Res je tudi da imajo vsi vsaj 2 avta. Ampak to so imeli tudi prej. In nazadnje vseeno, če se le da, tudi morje forsirajo z električnim. Za hec, če ne zarad drugega. In ker je 10x bolj zabaven v vožnji.
Veliko teksta, kot ponavadi nič pametna povedal in spet, bom citiral sam sebe:
"In kot vedno, prikladno pozabiš potrebno investicijo, da prideš do "zastonj" polnjenja: 60k z lahkoto. 2x avto, paneli, baterija, toplotna črpalka,... Vem ja, ti si to vse dobil za 8k, minus subvencija seveda. Ampak glej, niso vsi taki genialci kot ti."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
Grimniir3 ::
KobayashiM je izjavil:
Sam sem imel Webasto na daljinca v Touranu, naslednji avto ne več, ker imam garažo in res ne pogrešam. Za stekleno streho, tudi Teslaši kar jamrajo, da se ornk greje. Polnjenje 15 minut, ja mogoče, če najdeš prosto polnilnico.
Jaz imam samo nadstrešek in gretje zmaga. Poleg tega ko greš kam pozimi in pustiš avto zunaj spet gretje zmaga.
Hlajenje pa poleti, ko je avto pregret od celega dne na soncu pa prideš do njega in je že ohlajen. Ali pa skočiš v trgovino in ni treba puščat prižganega, samo klima dela in vzdržuje temepraturo. Čista zmaga.
Steklena streha je meni osebno brezvezen gimmick ampak tudi pri vožni na morje sredi dne ob 35C ni bilo težav da bi rekel da zdaj neki žge v glavo. Sigurno pa mora klima bolj delat. Do sedaj še nisem rabil čakat na prosto mesto, sem pa res enkrat zasedel zadje prosto mesto ampak še preden je prišel naslednji je že en od prehodnih odpeljal.
Magic1 ::
Ajajaj, spet dežurni elektro troll s novim accountom... Ni minus, je feature. Zakaj the f*** rabiš stekleno streho?!? Ker jo imaš edini?
Magic
Grimniir3 ::
Utk ::
"In kot vedno, prikladno pozabiš potrebno investicijo, da prideš do "zastonj" polnjenja: 60k z lahkoto. 2x avto, paneli, baterija, toplotna črpalka,..
2 avta itak staneta 30 jurjev. 20 let ogrevanja itak stane 20 jurjev. 20 let goriva za 2 avta stane vsaj 40 jurjev. Vsaka peč oz. kurilnica danes stane 10 jurjev. V 20 letih se tudi brez ogrevanja porabi vsaj 20 jurjev elektrike. Zdaj pa še to seštej.
paradajzos ::
Kupit Teslo 3 LR ali SR? Vsak mesec naredim vsaj 3 poti po 900 km na dan. Drugače se pa LR polni na 80%, SR pa lahko na 100 % plus degradacija je manjša pri SR. Cena pa je tudi nižja za 7 kEUR pri SR. Boljši HiFi v LR. Se pravi večino časa bi imel pri SR isti doseg kot pri LR (razen na dolgih poteh), poslušal slabšo glasbo, po nekaj letih bi se kapaciteti baterij približali. Decisions, decisions...
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
stara mama ::
Pardon, sem še enkrat pogledal za Triglav za full kasko: 1.950 EUR: z Drajv popustom, 50% bonusom na osnovno in kasko zavarovanje, komplet pupustom, etc. Lopovi.
LOL, to je moj letni proračun za bencin ... (za dizla je blo še manj)
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
a_borlak ::
Veliko teksta, kot ponavadi nič pametna povedal in spet, bom citiral sam sebe:
"In kot vedno, prikladno pozabiš potrebno investicijo, da prideš do "zastonj" polnjenja: 60k z lahkoto. 2x avto, paneli, baterija, toplotna črpalka,... Vem ja, ti si to vse dobil za 8k, minus subvencija seveda. Ampak glej, niso vsi taki genialci kot ti."
EV in to čisto spodoben dobiš od 8, 9k€ dalje, 100km polnenje doma te stane 2-3€/100km namesto 7-10€ na črpalki. Se pravi v povprečju lahko računaš 5€ prihranka na 100km, poleg tega, da se bolj udobno pelješ. Res ne vem, zakaj še nujno rabiš SE in TČ, dovolj je, da imaš kje zunanjo 220V vtičnico. Recimo bivši warpi se po drugih forumih hvali, da še vedno polni na 220V in da mu za dnevne razdalje zadošča (100km). Skratka, to, da je EV le za "bogate" je neumnost, če si lahko privoščiš avto za 10k, si lahko kupiš tudi EV.
Eduardo ::
EV in to čisto spodoben dobiš od 8, 9k€ dalje, 100km polnenje doma te stane 2-3€/100km namesto 7-10€ na črpalki.
Od kdaj? Neki spodobni e-golfi katerih nihče noče so nekje 15k€+ brez toplotne črpalke. Doseg kakor, da si z ICE nonstop na rezervi.
Mi ravno zato nismo vzeli dragega električnega, ker je razlika v zavarovanju pokrila dosti prihrankov, potem sem bral, da tudi gume gredo dosti hitrej itn.
Se pa ne vozijo tako zelo fenomenalno, če niso kaj posebnegha. Tesla Y, sicer tašvoh me ni niti malo impresionirala. Kar mi je še najbolj ostalo v spominu je bilo, da je konstantno nekaj piskala po ozkih italijanskih cestah.
Utk ::
Kupit si moraš primernega za letne km, ki jih delaš.
Če delaš 15,000 letno, ne rabiš električnega za 35 jurjev.
Če delaš 40,000 letno, se ti bo tudi tesla zlahka pokrila.
Vmes je pa pač vmes, je treba malo premislit.
Če delaš 15,000 letno, ne rabiš električnega za 35 jurjev.
Če delaš 40,000 letno, se ti bo tudi tesla zlahka pokrila.
Vmes je pa pač vmes, je treba malo premislit.
a_borlak ::
Tako nekako. Za to, da se voziš dnevno 20km v službo in nazaj ne rabiš Tesle, je Twingo dovolj in slednje dobiš letnik 2021 za 9k€. Za ta denar in ta letnik ne dobiš avtomatika še manj hibrida, najcenejši Yaris letnik 2018 je 12k€ na avto.net. Saj vem, Yaris je večji, domet, itd, ampak velika večina ljudi ne kupuje Yarisa za prvi avto.
Eduardo ::
Če delaš 15,000 letno, ne rabiš električnega za 35 jurjev.
Bi imel primere teh super avtov. Seveda pa kar praviš ne drži vedno. Ti si verjetno imel v mislih, da če se dnevno ne voziš več kot recimo 50km. Dejansko moraš bolj gledati kakšna so pogoste daljše razdalje.
Recimo nam niso poceni EVji prišli v poštev, ker je poleg zelo malih kilometrov dosti daljših tur. Večina jih je recimo do 15km ampak vsaj dvakrat tedensko 200km + v eno smer.
Utk ::
Nazadnje ko sem računal, vsaj 2x tedensko 200 km v eno smer pomeni 800 km na teden, kar je 40 jurjev na leto. Plus tiste 15 km poti, ki se tu niti ne poznajo.
chuck ::
Jst plačujem 1050EUR za kasko z 1% odbitno franšizo pri GRAWE. 93k prevoženih od leta 2022.
Slabe stvari so, da so gume ful drage, premontaža tudi. Da sem moral na pot v Zurich trikrat polnit, čeprav sem dosti peljal 180-200km kjer je šlo.
Da imam slabe izkušnje s polnilnicami v tujini, predvsem v Italiji, ker pač niso poenotene, tako da uporabljam samo Tesline.
Da moraš imet kontrolo nad porabo, recimo, ko sem avto parkiral na letališču sem k sreči pravočasno opazil, da mi je kamera pobrala nekje 4% baterije dnevno. Če ne bi pravočasno opazil, bi preletel nazaj in imel baterijo na 20% na letališču in bi bil malce živčen, če bi našel polnilnico dovolj hitro.
Da ko temperatura pade pod nekje 10 stopinj se lahko poraba hudo (recimo 30%) poviša, tako da če si vajen konstantne porabe, sem nazadnje na poti iz ZG zafrknil, ker se je meja zaprla, temperatura je bila nižja in sem komaj prilezel do doma po regionalnih cestah.
Degradacije baterije zaenkrat nisem opazil, vsaj v praksi ne. Zaenkrat se ni nič pokvarilo. Tudi servisa nisem še nobenega naredil, razen menjal gume.
Ko sem kupoval, sem imel opcijo Tesla S izven garancije za 16k (ker si lahko odbijem DDV) z neomejeno Teslino polnjenje. Ampak na koncu vidim, da Tesline polnilnice uporabljam manj kot 1%, 99% pa kr doma.
Slabe stvari so, da so gume ful drage, premontaža tudi. Da sem moral na pot v Zurich trikrat polnit, čeprav sem dosti peljal 180-200km kjer je šlo.
Da imam slabe izkušnje s polnilnicami v tujini, predvsem v Italiji, ker pač niso poenotene, tako da uporabljam samo Tesline.
Da moraš imet kontrolo nad porabo, recimo, ko sem avto parkiral na letališču sem k sreči pravočasno opazil, da mi je kamera pobrala nekje 4% baterije dnevno. Če ne bi pravočasno opazil, bi preletel nazaj in imel baterijo na 20% na letališču in bi bil malce živčen, če bi našel polnilnico dovolj hitro.
Da ko temperatura pade pod nekje 10 stopinj se lahko poraba hudo (recimo 30%) poviša, tako da če si vajen konstantne porabe, sem nazadnje na poti iz ZG zafrknil, ker se je meja zaprla, temperatura je bila nižja in sem komaj prilezel do doma po regionalnih cestah.
Degradacije baterije zaenkrat nisem opazil, vsaj v praksi ne. Zaenkrat se ni nič pokvarilo. Tudi servisa nisem še nobenega naredil, razen menjal gume.
Ko sem kupoval, sem imel opcijo Tesla S izven garancije za 16k (ker si lahko odbijem DDV) z neomejeno Teslino polnjenje. Ampak na koncu vidim, da Tesline polnilnice uporabljam manj kot 1%, 99% pa kr doma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: chuck ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 258490 (6855) | hojnikb |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 131090 (91155) | D3m |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24132 (22015) | hojnikb |