» »

Kupujem Teslo model 3

Kupujem Teslo model 3

«
1
2 3

noob96 ::

Odločil sem se, dasi nabavim Teslo model 3. Avto sicer poznam, sem nekaj časa vozil službenega. Nisem pa ga kupoval in vidim da je nekaj različnih generacij, ki pa jih je kar težko ločiti med sabo, ker se vsi imenujejo enako in zgledajo precej enako. Kak nasvet, čemu se izogibat, kaj iskat...? Vidim da ima standard rage baterijo ki je manj občutljiva na polnjenje na 100%, kot pa recimo long rage, kjer je baje problem če se je skos polnina nad 80%.
So še kake take cake? Gledam letnike tam po 2019, dal bi pa čim manj denarja, najraje okoli 20k EUR. Vozil bom večinoma kratke razdalje, parkrat na leto kam na izlet

Cveto ::

Rabljen avto?

Razlikujejo se glede baterij in pogona. Nekako v osnovi na Standard Range (60kwh baterija, zadnni pogon in okoli 300 konjev) in Long Range (80kwh baterija, štrikolesni pogon in okoli 450 konjev). Obstaja tudi Performance verzija, ki je enaka kot Long Range, s tem da ima okoli 500 konjev, večja kolesa in bolj še zavore. Grejo vse verzije več kot dovolj.

Variant je glede na letnik veliko, a res v grobem se delijo na tri: pred letnikom 2021 imajo avti kromirane obrobe stekel in starejši hardware, 2021 do 2023 tega ni več in je že novejši hardware, do jeseni 2023 pa gre že za novo verzijo, ki ima drugačne luči, nima ročke za žmigavce in še nekaj razlik je.

Za tvojo potrebo vzemi Standard Range letnika 2022-2023. Tak avto ima že toplotno črpalko in Ryzen procesor.

Ganon ::

2dark ::

noob96 je izjavil:

Odločil sem se, dasi nabavim Teslo model 3. Avto sicer poznam, sem nekaj časa vozil službenega. Nisem pa ga kupoval in vidim da je nekaj različnih generacij, ki pa jih je kar težko ločiti med sabo, ker se vsi imenujejo enako in zgledajo precej enako. Kak nasvet, čemu se izogibat, kaj iskat...? Vidim da ima standard rage baterijo ki je manj občutljiva na polnjenje na 100%, kot pa recimo long rage, kjer je baje problem če se je skos polnina nad 80%.
So še kake take cake? Gledam letnike tam po 2019, dal bi pa čim manj denarja, najraje okoli 20k EUR. Vozil bom večinoma kratke razdalje, parkrat na leto kam na izlet


Dej poišč mi tako za okol 20.ooo€ in da ima pod 100.000 prevoženimi kilometri. Hvala.

Jaz ti povem, da nova baterija pride 15.000€. Poznam osebek, ki je kupu model 3 , nad 200.000 km pa mu je nehal polnit več kot 20%. Tako, da kr pogumno v nakup. Pa ko ti bo el. motor šel in ti bo šel, ker ni nič večno.

Rabljen El. avto mora imet čim manj kilometrov in garancijo. Samo tako se kupuje. Ne pa nekaj izven garancije .
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Legon ()

Apple ::

Prodajalec naj ti pokaze online servisno zgodovino...

Pri LR je degradacija baterije 2 odstotni tocki na leto. Torej bi 5 let star imel ze 10 odstotkov manjsi doseg. Preveri degradacijo baterije.

Obvezno je za preverit optiko, da ti ne bo gum pobiralo.
LP, Apple

2dark ::

Apple je izjavil:

Prodajalec naj ti pokaze online servisno zgodovino...

Pri LR je degradacija baterije 2 odstotni tocki na leto. Torej bi 5 let star imel ze 10 odstotkov manjsi doseg. Preveri degradacijo baterije.

Obvezno je za preverit optiko, da ti ne bo gum pobiralo.


El. Avto , ki je izven garancije se ne kupuje. Ker so stroški popravil visoki in pokvarilo se bo. Ker ni nič večno.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Legon ()

Alfa Dog ::

Daj počakaj še par dni ali tednov, zna biti da se cena nove trojke zniža za 2-3 k€, kot se je v Italiji in Avstriji. S povečano subvencijo (sedaj 6.500€ na nove avtomobile do 45k€) zna biti zanimiv nakup napram 2-3 leta starim.

hojnikb ::

Če nisi vezan specifično na model3, dobis za ta budget novga MG4... Ja, avto res ni primerljiv z teslo, je pa nov z 7 let garancije. Za kratke razdalje zna bit čisto ok zadeva, res pa nebos igral igric na infotainmentu in dobival updejte vsak tedn...

Alfa Dog je izjavil:

Daj počakaj še par dni ali tednov, zna biti da se cena nove trojke zniža za 2-3 k€, kot se je v Italiji in Avstriji. S povečano subvencijo (sedaj 6.500€ na nove avtomobile do 45k€) zna biti zanimiv nakup napram 2-3 leta starim.

sam tolk v vednost; ta nova verzija 3ke je mal stripped down proti starejsi verziji...

Če kaj, se splača počakat na LR RWD, k bo malo drazja od SR, bo mela pa najdaljsi doseg od vseh 3k... Ampak to bo bistven izven OPjovga budgeta.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

mugen999 ::

Koliko potem pride kasko za teslo 3, nabavna vrednost 45k in 350 konjev(visok kW razred)? Izpod 2k eur z - 50% bonusom verjetno ne gre.

Alfa Dog ::

hojnikb je izjavil:

Če nisi vezan specifično na model3, dobis za ta budget novga MG4... Ja, avto res ni primerljiv z teslo, je pa nov z 7 let garancije. Za kratke razdalje zna bit čisto ok zadeva, res pa nebos igral igric na infotainmentu in dobival updejte vsak tedn...

Alfa Dog je izjavil:

Daj počakaj še par dni ali tednov, zna biti da se cena nove trojke zniža za 2-3 k€, kot se je v Italiji in Avstriji. S povečano subvencijo (sedaj 6.500€ na nove avtomobile do 45k€) zna biti zanimiv nakup napram 2-3 leta starim.

sam tolk v vednost; ta nova verzija 3ke je mal stripped down proti starejsi verziji...

Če kaj, se splača počakat na LR RWD, k bo malo drazja od SR, bo mela pa najdaljsi doseg od vseh 3k... Ampak to bo bistven izven OPjovga budgeta.


Kaj je stripped down pri HL verziji?

Apple ::

mugen999 je izjavil:

Koliko potem pride kasko za teslo 3, nabavna vrednost 45k in 350 konjev(visok kW razred)? Izpod 2k eur z - 50% bonusom verjetno ne gre.

Triglav - z vsemi bonusi, popusti, etc. je 2.000 eur, prej 1.400 eur.
Grawe - 1.100 eur.
LP, Apple

feryz ::

2000 evrov? Električni avto za 45 k?
Ja pa ja de. Brez vseh popustov pa res.

c3p0 ::

Cveto je izjavil:


Za tvojo potrebo vzemi Standard Range letnika 2022-2023. Tak avto ima že toplotno črpalko in Ryzen procesor.


Rekel je do 20k€, letnik 2022 je najcenejši 41500 na avto.net.

Apple ::

feryz je izjavil:

2000 evrov? Električni avto za 45 k?
Ja pa ja de. Brez vseh popustov pa res.


56K. Napisal sem LR izvedba, ne SR+, ki je bila 10K cenejsa.
LP, Apple

Geizhals ::

ded v tesli mi izgleda kot en velik cuckold :)

so mi pa smešni ti cuckoldi ki potem v snegu in največjem dezju avte polnijo na nepokritih električnih polnilnicah.
torej, za bencinsko pump greš ven tankat, tudi če je toča ni problem, ker je streha. pri el. pol ni nobene strehe, folk skače ven iz avta v vseh vremenskih razmerah. ampak no, sej če si cuckold, potem imaš to v krvi :)

Alfa Dog je izjavil:

Daj počakaj še par dni ali tednov, zna biti da se cena nove trojke zniža za 2-3 k€, kot se je v Italiji in Avstriji. S povečano subvencijo (sedaj 6.500€ na nove avtomobile do 45k€) zna biti zanimiv nakup napram 2-3 leta starim.


evo ce pa bos vseeno kupil, pa podpišem to kar je napisal cenjeni član. ne kupuj rabljenega sranja, kupi si novo, počakaj na popust, če je sedaj subvencija 6500 za vozila do 45k pa itak nimaš kaj študirat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Geizhals ()

deco16 ::

Ja pozabiš pa omenit da 90+% polnitev opravijo doma pod nadstrežkom ali pa v garaži.

Apple ::

K da smo non stop na polnilnicah... LOL

@Geizhals: a ko dezuje, ne hodis v trgovino? Nimajo vse trgovine garaze...
LP, Apple

hojnikb ::

Alfa Dog je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Če nisi vezan specifično na model3, dobis za ta budget novga MG4... Ja, avto res ni primerljiv z teslo, je pa nov z 7 let garancije. Za kratke razdalje zna bit čisto ok zadeva, res pa nebos igral igric na infotainmentu in dobival updejte vsak tedn...

Alfa Dog je izjavil:

Daj počakaj še par dni ali tednov, zna biti da se cena nove trojke zniža za 2-3 k€, kot se je v Italiji in Avstriji. S povečano subvencijo (sedaj 6.500€ na nove avtomobile do 45k€) zna biti zanimiv nakup napram 2-3 leta starim.

sam tolk v vednost; ta nova verzija 3ke je mal stripped down proti starejsi verziji...

Če kaj, se splača počakat na LR RWD, k bo malo drazja od SR, bo mela pa najdaljsi doseg od vseh 3k... Ampak to bo bistven izven OPjovga budgeta.


Kaj je stripped down pri HL verziji?

zadnji ekrancek pa ambientna osvetlitev, pa se neki malenkosti... vsak tko je blo na tujih trgih
#brezpodpisa

Apple ::

boljše podvozje, manj škripanja, boljši CPU, nižja končna hitrost :)
LP, Apple

bciciban_ ::

Geizhals je izjavil:

ded v tesli mi izgleda kot en velik cuckold :)

so mi pa smešni ti cuckoldi ki potem v snegu in največjem dezju avte polnijo na nepokritih električnih polnilnicah.


Fantaziranje o cuckold-u ko vidiš avto pove več o tebi kot pa lastniku avta :))

PandaFlow2 ::

Apple je izjavil:

Prodajalec naj ti pokaze online servisno zgodovino...


Tesla nima predpisanih rednih servisov z izjemo par komponent. Kaj boš pa menjaval? Filter za olje, svečke, filter za gorivo, jermene, ...?

Vsaka 4 leta se preveri nivo zavorne tekočine in vsakih 4-6 let se menja desiccant bag na novejših variantah, ki imajo toplotno črpalko. Kabinski filter po potrebi, 15 min DIY job.

Apple ::

Kar je bilo že menjano, npr mehanizem za prtljažnik, luči, roke, etc.
LP, Apple

a_borlak ::

Iz tujine, če kupuješ na dražbah po novem dobiš tudi stanje baterije. Sicer pa za 20k bo težka, rabljene pri nas so relativno poceni, ne pa toliko. Ali pač ...
https://www.theparking.eu/#!/used-cars/tesla-model-3.html%3Fid_pays%3D1%7C5%7C6%7C11%7C21%7C24%26slider_km%3D1%7C110000%26tri%3Dprix_croissant

feryz ::

Apple je izjavil:

feryz je izjavil:

2000 evrov? Električni avto za 45 k?
Ja pa ja de. Brez vseh popustov pa res.

56K. Napisal sem LR izvedba, ne SR+, ki je bila 10K cenejsa.
Z vsemi popusti pride mene nov avto, 420 kW, 150 jurjev (osnova za izračun je 189 jurjev), 2400 evrov.
Nemogoče, da bi prišla taka igračka toliko.
Pri čistem štromarju, vsaj mislim, je še več skonta kot pri hibridu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

bciciban_ ::

feryz je izjavil:

Apple je izjavil:

feryz je izjavil:

2000 evrov? Električni avto za 45 k?
Ja pa ja de. Brez vseh popustov pa res.

56K. Napisal sem LR izvedba, ne SR+, ki je bila 10K cenejsa.
Z vsemi popusti pride mene nov avto, 420 kW, 150 jurjev, 2400 evrov.
Nemogoče, da bi prišla taka igračka toliko.
Pri čistem štromarju, vsaj mislim, je še več skonta kot pri hibridu.


Tesla 3 dual motor LR pride 1800 polni kasko in to z 50% bonusa.
Mi je pokazal lastnik svojo polico tako, da to je to.

So že zračunale zavarovalnice, da lahko lupijo ta folk.

delavec44 ::

Tesla ima dražje dele kot Zafira.

feryz ::

Najbrž bo to to, ja. Skratka lupitis.
Mogoče ne bi bilo slabo, če bi op še to preveril.
Da ne bo avto res poceni na koncu.
Že gume niso, kje je še vse ostalo.

Apple ::

feryz je izjavil:

Apple je izjavil:

feryz je izjavil:

2000 evrov? Električni avto za 45 k?
Ja pa ja de. Brez vseh popustov pa res.

56K. Napisal sem LR izvedba, ne SR+, ki je bila 10K cenejsa.
Z vsemi popusti pride mene nov avto, 420 kW, 150 jurjev (osnova za izračun je 189 jurjev), 2400 evrov.
Nemogoče, da bi prišla taka igračka toliko.
Pri čistem štromarju, vsaj mislim, je še več skonta kot pri hibridu.


Pardon, sem še enkrat pogledal za Triglav za full kasko: 1.950 EUR: z Drajv popustom, 50% bonusom na osnovno in kasko zavarovanje, komplet pupustom, etc. Lopovi.
LP, Apple

Magic1 ::

Kdo je lopov? Ali ste že peljali teslo na uradni servis kaj popravit na lastne stroške? Malo poškodovana baterija. Jih ne zanima, 20kEUR. Sploh ne vem, če imajo kak kos pod jurja.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

dripac ::

Magic1 je izjavil:

Kdo je lopov? Ali ste že peljali teslo na uradni servis kaj popravit na lastne stroške? Malo poškodovana baterija. Jih ne zanima, 20kEUR. Sploh ne vem, če imajo kak kos pod jurja.


Kateri kasko pa pokriva okvaro baterije? Če vozilo ni več v garanciji.

Magic1 ::

Govorim o poškodbi, ne okvari. Tesla ima baterijo po dnu avta. Če karkoli močnejšega prileti v baterijo in jo poškoduje, ali kaj podobnega, ti bo servis ponudil zgolj zamenjavo komplet baterije.
Magic

borisk ::

ja če maš kasko za poplave, ti verjetno menjajo baterijo če ne dela zaradi poplave, če te nekdo nabaše v križišču misliš da ti bo kasko zamenjal samo blatnik, če je poškodovana tudi baterija?

dripac ::

edit: za poškodbe vem ja... sem mislil da cilja na okvaro :) zato sem vprašal.
edit2: prehitro prebral, mea culpa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dripac ()

Magic1 ::

Tesla ima za večino stvari absurdne cene in če pride do česarkoli, so zneski popravila hitro v rangu 10k€+.
Magic

pegasus ::

Sodelavec, par prask na zadnjem odbijaču, 12k.

c3p0 ::

Say whaaat? A tega nihče ne ve pred nakupom?

feryz ::

Potem pa res ni čudno, če je kasko toliko.
Zavarovalničarji ne spadajo glih med najbolj glupe ljudi, ki bi jih zlahka opetnajstil. Prej velja obratno.

2dark ::

Apple je izjavil:

feryz je izjavil:

2000 evrov? Električni avto za 45 k?
Ja pa ja de. Brez vseh popustov pa res.


56K. Napisal sem LR izvedba, ne SR+, ki je bila 10K cenejsa.


SR boš imel dometa en kurac.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

deco16 ::

Kolk pa rabiš dometa če ne za en kurac?

DamijanD ::

feryz je izjavil:

Potem pa res ni čudno, če je kasko toliko.
Zavarovalničarji ne spadajo glih med najbolj glupe ljudi, ki bi jih zlahka opetnajstil. Prej velja obratno.

Ja saj to je pomoje glavni razlog - vedo, da pri tesli večji % škod zahteva drage menjave. Medtem, ko imaš pri zafiri isto drage zadeve ampak % škod, da je potrebna kakšna taka menjava je bistveno manjši.

Sparkxl ::

pegasus je izjavil:

Sodelavec, par prask na zadnjem odbijaču, 12k.


Ja šure...kaj ima radioaktivno barvo, da teh par prask nebi mogel popravit ličar za 200€?

pegasus ::

Baje neki senzorji, ki bi ob menjavi odbijača zahtevali rekalibracijo. Nisem spraševal za podrobnosti ... uglavnem, je po dolgo pregovarjanja krila zavarovalnica.

2dark ::

pegasus je izjavil:

Baje neki senzorji, ki bi ob menjavi odbijača zahtevali rekalibracijo. Nisem spraševal za podrobnosti ... uglavnem, je po dolgo pregovarjanja krila zavarovalnica.


Katera zavarovalnica raje napiši. Dvomim, da je Triglav.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

pero50 ::

saj ne da bi trenutno kupoval avto za 40 jurjov, ampak enkrat bo verjetno električen avto pri hiši. Cena rezervnih delov in popravila so zame no go, drugače bi v bodoče zagotovo kupil teslo.

Sem že slišal prej, da je bilo popravilo odbijača 12 jurjev, če na YT pogledaš malo posnetkov od crashov, kjer so še pripisane cene popravil pa hitro vidiš, da je avto totalka praktično takoj. Druga stvar pa so (bile) zelo dolge čakalne dobe za dele.

KobayashiM ::

a kdo ve kako je z zavarovanjem in škodami pri VW ID3, ID4, Cupra Born ali pri korejcih?

a_borlak ::

Hja, če zavarovalnice niso pripravljene na visoke cene popravil Tesel, potem ne vem, kdo bo. Morda tudi zaradi tega tako visoka premija.

2dark ::

KobayashiM je izjavil:

a kdo ve kako je z zavarovanjem in škodami pri VW ID3, ID4, Cupra Born ali pri korejcih?


Normalne.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Alfa Dog ::

Ja a ni tako da so pri Teslah baterije že po 100.000 km zanič? Menjat se je ne splača, torej bi morali biti avtoodpadi polni teh kant in rezervni deli napol zastonj.

Magic1 ::

Načeloma ne, saj so baterije dobre in je poskrbljeno za hlajenje/gretje le te. Verjetno lahko pričakuješ nekje 10-20% padca kapacitete na 100kkm.
Magic

Alfa Dog ::

Sem bil malo sarkastičen, na tem forumu pač prebereš tudi komentarje v takem stilu.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2712258448 (6813) hojnikb
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058131085 (91150) D3m

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17224131 (22014) hojnikb

Več podobnih tem