» »

okvara motorja

okvara motorja

«
1
2

ivoilc155 ::

pred cca 2 meseci sem kupil rabljen e-tron55, letnik 2021, prevoženih 58.000 km. Pred 10 dnevi se mi je pojavila lučka na armaturni plošči (motnja v električnem omrežju). Vozilo je šel z avtovleko na pooblaščeni audi servis. Po 7 dneh sem dobil rezultat diagnostike in sicer okvara prednjega elektro motorja. Tovarniška garancija potekla za cca 2 meseca. Strošek 8.500 eur + dodatno še 1000 eur za strošek diagnostike.

Pomemben podatek pri tem avtomobilu pa je, da je bil leta 2022 že menjan dotični elektro motor.

Mi lahko prosim kdo svetuje, oziroma kako pristopiti stvari, ker mi avtoservis ne nudi druge rešitve.

Zdi se mi res absurdno da je pri avtomobilu v treh letih in pol 2x se zgodila okvarja motorja.

cekr ::

Vprašaj se, zakaj bi nekdo prodajal skoraj nov avto z zelo malo kilometri.
Se je finančno iztrošil ali pa je točno vedel, v katerem grmu je zajec.

Boš moral požret znesek, če se boš hotel še kaj peljat.
Jest bi se ga po popravilu znebil.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Utk ::

https://www.reddit.com/r/etron/s/VmNoR1...

Zgleda da je to kar pogosto. Naj krijejo, ne glede na garancijo, ki je itak smešna, če so resna firma.
Ali pa zaprejo tovarno...oh wait, saj jo bojo.

OutOfTheBox ::

Lih dans sem videl tega e-trona kako je žgal mimo hiše. Vsak dan majster lepo ustavi na križišču in popešta kolikor da. In danes ko sem ga spet videl ko je v 3 sekundah mel not verjetno že 80 kmh, sem začel razmišljat koliko sploh tile avti zdržijo.

Mogoče mi postaja jasno da folk tega ne špara. Podobna zgodba je še z nekim BMW-jem, ravno tako električna zadeva.

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

cekr je izjavil:

Vprašaj se, zakaj bi nekdo prodajal skoraj nov avto z zelo malo kilometri.



  • potrebuje nekaj manjsega/vecjega

  • hoce iti nazaj na ICE

  • zeni je neprakticen za parkirat

  • potrebuje denar za nepremicnino

  • menjava sluzbe in ne potrebuje vec avta

  • visek denarja, ce je dve leti nazaj imel denar za novega, zakaj ne bi zdaj imel denarja za spet nov avto?

  • in se in se

99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ivoilc155 ::

hvala za odgovor.
Se pa ne strinjam z napisanim. Mislim,da se ne rabim spraševati zakaj je nekdo prodal avtomobil. Moje mnenje je, da se ga je želel znebiti še pred iztekom tovarniške garancije. Ampak to ni predmet debate. Kot sem napisal mi je pa nesprejemljivo da v tako kratkem obdobju gre 2 x se za ponavljajoča okvaro.

Pezdicek ::

Seveda bi se moral vprašat zakaj ga prodaja.
Malo kdaj je razlog le EUR in nakup novega.

Vedno nekaj smrdi.
Sicer pa, ali si dal pregledat avto pred nakupom? Nisi.
Za takšne EUR, kot ta opeka stane, bi ga dal prečesati po dolgem in počes. Sploh pri nakupu, ko ni več v tovarniški garanciji

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pezdicek ()

kingsix ::

Nevem zakaj si za tak avto ne uredite CarGarantie. Svojega sem našel pri privat ampak sva se dogovorila, da se avto proda preko avtohise kjer ponujajo Cargarrantie. Uspel sem dobit leto dni.. Ki pa se vedno da podaljševat cca 3 leta.

Pa ne mi tvezit, da so ta jamstva larifari Oz nateg. Preverjeno iz prve roke niso. Krili so mi že čiste banalnosti ki jih niti original garancija nebi.

OutOfTheBox ::

Pezdicek je izjavil:


Sicer pa, ali si dal pregledat avto pred nakupom? Nisi.


Lahk ga pregledaš in razstaviš na kose, noben ti ne bo znal povedat kdaj bo nekaj šlo, sploh pa neka specifična komponenta. Moraliziranje brez potrebe.

2dark ::

ivoilc155 je izjavil:

pred cca 2 meseci sem kupil rabljen e-tron55, letnik 2021, prevoženih 58.000 km. Pred 10 dnevi se mi je pojavila lučka na armaturni plošči (motnja v električnem omrežju). Vozilo je šel z avtovleko na pooblaščeni audi servis. Po 7 dneh sem dobil rezultat diagnostike in sicer okvara prednjega elektro motorja. Tovarniška garancija potekla za cca 2 meseca. Strošek 8.500 eur + dodatno še 1000 eur za strošek diagnostike.

Pomemben podatek pri tem avtomobilu pa je, da je bil leta 2022 že menjan dotični elektro motor.

Mi lahko prosim kdo svetuje, oziroma kako pristopiti stvari, ker mi avtoservis ne nudi druge rešitve.


Svetujem, da kontakiraš servis za el. vozila v Zagrebu.

Ev Clinic.

https://evclinic.eu/
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

modelno1 ::

Na zamenjane dele VAG grupe velja 2 leti garancije brez omejitve kilometrov. Preveri datum vgradnje in datum tvoje reklamacije pri pooblaščencu.
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.

stara mama ::

No evo, verjet forumskim znalcem da električarjem nima kaj crknit....
Vsaka šola nekaj stane :)
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

Forumski znalci ne priporočajo nemških jajc s 4 leta garancije. Ne bi jaz tega prvi privlekel na plano v tej temi, ampak če si že ti omenil, bom še jaz odgovoril...

Hudobec82 ::

Prav, da si napisal. Marsikdo bi bil tiho.

feryz ::

Drobni tisk, utk.
Počakaj da boš kaj rabil, pa potem poročaj o garanciji.

Drugače imam jaz nemška jajca, 5 let ali 100 tisoč garancije na vse.
Tak isto velja za servis in servisni material, tudi tega imam brezplačno 5 let ali 100 tisoč km. Material, katerega nabor je presenetljivo velik. Poleg vsega, kar predpisujejo servisni intervali, je vključen tudi potrošni material, npr. kompleten zavorni sistem (ploščice, diski), vsi končniki in ostali deli podvozja, razne gume in gumice in še in še.

starfotr ::

Boste v svojih EVjih morali tudi kdaj zamenjat olje v raznih reduktorjih in podobno.

Če so servisi izgubili menjavo olje pri ICE, pa sedaj lupijo na menjavah zavorne tekočine vsako leto.

Bi se pa morali posvečat raje drugim zadevam, kot je menjava olja.

In ja, Korejci so tu najslabši.

jan_g ::

2dark je izjavil:

ivoilc155 je izjavil:

pred cca 2 meseci sem kupil rabljen e-tron55, letnik 2021, prevoženih 58.000 km. Pred 10 dnevi se mi je pojavila lučka na armaturni plošči (motnja v električnem omrežju). Vozilo je šel z avtovleko na pooblaščeni audi servis. Po 7 dneh sem dobil rezultat diagnostike in sicer okvara prednjega elektro motorja. Tovarniška garancija potekla za cca 2 meseca. Strošek 8.500 eur + dodatno še 1000 eur za strošek diagnostike.

Pomemben podatek pri tem avtomobilu pa je, da je bil leta 2022 že menjan dotični elektro motor.

Mi lahko prosim kdo svetuje, oziroma kako pristopiti stvari, ker mi avtoservis ne nudi druge rešitve.


Svetujem, da kontakiraš servis za el. vozila v Zagrebu.

Ev Clinic.

https://evclinic.eu/


Glede na zgoraj polinkano reddit debato naj ne bi bil osnovni problem v elektro motorju, temveč v puščanju/iztekanju hladilne tekočine. Ne glede na to pa se tudi meni zdi bolano, da bi menjava elektro motorja stala 8k. Plus jurja za diagnostiko. Kam smo prišli. A niso elektro motorji bistveno enostavnejši in s tem cenejši za izdelavo od ICE motorjev?

Poskusi pristopiti malo bolj odločno na servisu, ker na večje okvare izven garancije VW grupa deloma ali v celoti krije popravilo (kulanca). Jasno, pri redno servisiranem avtu. Sploh, če gre res za napako, ki se pojavlja tudi drugim.

Utk ::

Boste v svojih EVjih morali tudi kdaj zamenjat olje v raznih reduktorjih in podobno.

Sem zamenjal sam, 30 evrov za top šit olje, lahko bi dal tudi tistega za 15, in 30 minut posla, od tega sem rabil 10 minut, da sem si zložil skupaj črpalko, 10 min da sem zbral orodje in 10 minut vse ostalo.
Na uradnem servisu to stane 60-70 evrov. Niti to ni ravno bankrot.

Počakaj da boš kaj rabil, pa potem poročaj o garanciji.

Pri crknjenem motorju za 10 jurjev pri par 10,000 km bi se zelo težko izvlekli s še tako drobnim tiskom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Utk ::

Glede na zgoraj polinkano reddit debato naj ne bi bil osnovni problem v elektro motorju, temveč v puščanju/iztekanju hladilne tekočine. Ne glede na to pa se tudi meni zdi bolano, da bi menjava elektro motorja stala 8k. Plus jurja za diagnostiko.

Glede na to, da je to serijska napaka, bi morali podaljšat garancijo na motor na vsaj 10 let. Ker to se ne bi smelo zgodit nikoli, niti se marsikateremu drugemu ne dogaja.

dripac ::

Utk je izjavil:

Glede na zgoraj polinkano reddit debato naj ne bi bil osnovni problem v elektro motorju, temveč v puščanju/iztekanju hladilne tekočine. Ne glede na to pa se tudi meni zdi bolano, da bi menjava elektro motorja stala 8k. Plus jurja za diagnostiko.

Glede na to, da je to serijska napaka, bi morali podaljšat garancijo na motor na vsaj 10 let. Ker to se ne bi smelo zgodit nikoli, niti se marsikateremu drugemu ne dogaja.


Bi morali, seveda. Po lastništvu samo enega Audija in bolečem spoznavanju arogance VAG skupine lahko potrdim da se v 99% primerov naredi vse drugo, samo to kar bi bilo prav ne. Serijsko napako so mi prišili kot slabo vzdrževanje vozila - na njihovem pooblaščenem servisu.

Za konkretni primer - OP, upam da ti uspe, če ne drugače, s kakim zahebanim odvetnikom kaj premaknit. Jaz ne bi tako hitro odnehal, sploh glede na to da je motor že bil menjan in se je okvara ponovila.

jan_g ::

Utk je izjavil:

Glede na zgoraj polinkano reddit debato naj ne bi bil osnovni problem v elektro motorju, temveč v puščanju/iztekanju hladilne tekočine. Ne glede na to pa se tudi meni zdi bolano, da bi menjava elektro motorja stala 8k. Plus jurja za diagnostiko.

Glede na to, da je to serijska napaka, bi morali podaljšat garancijo na motor na vsaj 10 let. Ker to se ne bi smelo zgodit nikoli, niti se marsikateremu drugemu ne dogaja.


Se dogaja, seveda se. Če si kaj gledal avto.net 5+ let nazaj, je pri vsaki drugi Tesli pisalo menjan motor ali menjana baterija. Glede garancije se 100% strinjam. Sem pa 15 let nazaj imel težavo s sklopko na Golfu. Prvič je šla v garanciji, drugič pa izven garancije in so mi jo tudi v drugo menjali brez plačila. Zato sem omenil kulanco in da naj vztraja. 10k je ogromno denarja.

borisk ::

kot je bilo gor napisano, EV clinic v zagrebu. predelajo ležaje in tesnila da je za vedno. Je kar veliko ranta na nemške elektro motorje...

fikus_ ::

Ti EM v EV so namenski in je pogosto zraven še kakšna elektronika. Verjetno je ta elektronika odpovedala, servisi ne menjajo samo to, ampak cel EM, zato takšna cena.

Sodelavec je imel težavo z E-Golfom (v akciji so bili pod 20k€), motor je začel ružiti. Je imel srečo, malo pred iztekom garancije. Na servisu so rekli, da se je pokvaril ležaj. Menjali so cel EM, katerega njihova cena je bila okrog 7k€ + delo, to bi moral plačati izven garancije.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

srecko223 ::

Pri rabljenih EV je potrebno paziti, saj ima dosti garancijo zgolj na baterijo, praviloma 8 let. Tesla ima npr. 8 let na baterijo in motor.
Na splošno je z evropskimi EV kar nekaj težav, popravila na uradnih servisih pa so izjemno draga. Enako velja za evropske hibride. Predlagam, da si preberete https://evclinic.eu/2023/07/15/hybrid-a... preden nasedete z vašo naložbo v hibrida.

Žal se bojim, da evropska avto industrija nima svetle prihodnosti. Metem, ko v večmilijonskih kitajskih mestih EV vozila že vozijo povsem avtonomno, se v Evropi še vedno učimo osnov in čedalje več uporabnikov novejših vozil se srečuje z izjemno dragim servisiranjem zaradi konstrukcijskih napak proizvajalcev. Trenutno kaže, da Kitajci in Tesla znajo narediti dober EV pogon, vse ostalo je nek kompromis, ki drago stane predvsem uporabnika.

ginekk ::

Kira štorija.

Pa kako je lahko nov elektromotor tako dražji od ICE, ki ima za x faktor več vgrajenih delov in je nasploh precej bolj kompleksna zadeva.

Utk ::

Kdo pravi da je dražji? Kolk stane menjava dizla na uradnem servisu v nekem Q5?

starfotr ::

Nabavna oziroma tovarniška cena cena je zagotovo nižja.

Samo, ker gre za neko novost, je treba cene držati visoko.

Sedaj, ko se ne prodaja tako dobro, dobiš 10k popusta kar tako, za dober dan. Tako, da lufta pri maržah je še ogromno.

fikus_ ::

Nov ICE motor moči okrog 100kW so maloprodajne cene okrog 6k€
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Kaj pa 200 kw zmontirano na uradnem servisu?

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

Kdo pravi da je dražji? Kolk stane menjava dizla na uradnem servisu v nekem Q5?


Ice-je se popravlja ne pa zamenja.

Obnova celega motorja verjetno ne presega 2k.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

tomaz- ::

za zaleteno Škodo Octavio je bil pred dvema letoma 2.0 TDI motor ocenjen na nekaj čez 8 jurjev pri Škoda Škerjanec - potem je nabavil rabljenega iz DE za okol 3500 , motor potegnjen iz dve leti stare povaljane škode

jan_g ::

S tem da ICE motorja ne menjajo za vsako težavo, saj se da veliko stvari tudi popraviti. Elektromotor s kontrolnim vezjem pa je očitno blackbox. Se ne popravlja, zgolj menja.

Utk ::

Odvisno kater in zakaj. Če ga je zalil antifriz, potem je najbrž res fuč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Blinder ::

stara mama je izjavil:

No evo, verjet forumskim znalcem da električarjem nima kaj crknit....


pravijo tudi, da je pogon pri elektricnem avtu poceni. Baterije da so drage.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

tomaz- ::

no, sej 8000 je "poceni":D:D proti baterijam

Jebomir ::

Sej alfa tester je fajn bit. Koga briga dnar....

starfotr ::

Utk ::

Blinder je izjavil:

stara mama je izjavil:

No evo, verjet forumskim znalcem da električarjem nima kaj crknit....


pravijo tudi, da je pogon pri elektricnem avtu poceni. Baterije da so drage.

Pogon je poceni. Nemški nategi so dragi.

Blinder ::

99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

mailer ::

Poglej koliko je garancija na motor v letih ali prevoženih kilometrih. Garancija se začne znova od menjave z novim motorjem.
To sicer velja za USA pa vseeno:
 podaljšanje garancije na e-motor

podaljšanje garancije na e-motor

Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mailer ()

fikus_ ::

Utk je izjavil:

Kaj pa 200 kw zmontirano na uradnem servisu?


Tega podatka pa nimam. Vprašaj servis.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Invictus ::

jan_g je izjavil:

S tem da ICE motorja ne menjajo za vsako težavo, saj se da veliko stvari tudi popraviti. Elektromotor s kontrolnim vezjem pa je očitno blackbox. Se ne popravlja, zgolj menja.

Koliko ljudi pa še zna danes podreti elektromotor ali ga celo na novo naviti?

Praktično noben, teh novih avto motorjev pa še manj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

chucki ::

To boš moral direkt v audi njemaćko poslat mail. Popravit....prodat in kupit 2.0 dizl. A nima nov motor garancije od dneva vgradnje?
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chucki ()

link_up ::

grozno, upam, da ti uspe kaj zrihtat...

sem pa preletel tisti amzs clanek...

ko ti pacienti notri napisejo prevec digitalizacije, potem ves, da lahko samo se sajtrgo furajo....
In and Out

Lejga ::

7 dni so rabli da so ugotovili da je motor hin, res majstri. Za priklop na krmilnik motorja, kjer so shranjene vse napake potrebuješ 5min. Da je problem v samem el. motorju rahlo dvomim, prej bi rekel krmilnik (sem jih veliko popravljal). Veliko motorjev (el. mobilnost) sem sparametriral, tudi do 100% več moči, kot pa je bilo predpisano, pa nobeden ni crknil. Imaš pa na voljo rabljene motorje od 2k naprej, na spodnjem linku. Mislim pa da je potrebno motor upariti na pooblaščenem servisu.

https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onde...

Lejga ::

Procesorji, ki so namenjeni za uporabo v krmilnikih so že več kot 20 let na tržišču in imajo vgrajeno varnostno detetektiranje napak, ki preprečujejo uničenje motorja.

fikus_ ::

Tako kot si ugotovil, drug EM moraš "upariti", kar je uradno možno le na pooblaščenem servisu, ali pa ti uspe tisto, kar tukaj ne smemo pisati.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

mikhaair ::

Stvari menjane v garanciji imajo garancijo do poteka garancije.
Torej dobis nov motor v okviru garancije mesec pred iztekom le-te, imaš garancijo le za ta mesec.
Ko avto ni v garanciji in kupiš nov rezervni del in ti ga vgradijo, imaš zakonsko garancijo na del in delo.

blay44 ::

Invictus je izjavil:


Koliko ljudi pa še zna danes podreti elektromotor ali ga celo na novo naviti?
Praktično noben, teh novih avto motorjev pa še manj...


Čuden si ti. Sinhronca in asinhronca zna previti vsak elektromehanik z malo prakse. Stare kolektorske, bi pa že malo težje...

ginekk ::

Invictus je izjavil:

jan_g je izjavil:

S tem da ICE motorja ne menjajo za vsako težavo, saj se da veliko stvari tudi popraviti. Elektromotor s kontrolnim vezjem pa je očitno blackbox. Se ne popravlja, zgolj menja.

Koliko ljudi pa še zna danes podreti elektromotor ali ga celo na novo naviti?

Praktično noben, teh novih avto motorjev pa še manj...


Ma to zna vsak, ki popravlja štarterje - tam zamenjajo krtačke, če je treba pa še previjejo, in takih je kr nekaj. Pa ne da niso elektromotorji že n let v raznih napravah od viličarja do pralnega stroja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Velik servis - absurdna cena? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
31747342 (32790) robo125
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17943734 (39722) WizzardOfOZ
»

Resnica o škodljivosti dizlov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40658019 (45856) m0LN4r

Več podobnih tem