Forum » Na cesti » Ali je obratomer sploh potreben?
Ali je obratomer sploh potreben?
blay44 ::
Če smo picajzlasti noben obratomer danes ni analogen... vsi so digitalni, motorček obrača kazalec, tega pa digitalno kontrolira računalnik.
Itak da je koračni motorček zadaj. Sam prikaz je tko...k bejba na sliki, al pa natur.
Bistvo vseh teh instrumentov je, da šofer že več deset tisoč kilometrov v naprej lahko
oceni stanje motorja in seveda predvidi njegovo odpoved, oziroma prilagaja obermenitev.
Neki neki u stojadinki(sem jo neki gledal, kva so šparal) pa.....Bojda si delal zanjo več let, lol
Netrunner ::
Bistvo vseh teh instrumentov je, da šofer že več deset tisoč kilometrov v naprej lahko
oceni stanje motorja in seveda predvidi njegovo odpoved, oziroma prilagaja obermenitev.
haha.. koliko % takih šoferjev pa misliš da je ? mogoče 0.05%
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Utk ::
Bistvo vseh teh instrumentov je, da šofer že več deset tisoč kilometrov v naprej lahko
oceni stanje motorja in seveda predvidi njegovo odpoved, oziroma prilagaja obermenitev.
haha.. koliko % takih šoferjev pa misliš da je ? mogoče 0.05%
Ma takega ni, nobenga, človek bluzi da glava peče...
mirator ::
Mene obratomer (ne obratomir) ne moti in mislim, da ni nič narobe, če je. Seveda, če imaš avtomatski menjalnik, potem mogoče res ne. Prav tako ni potreben, če ne veš, kaj bi z njim počel. Ampak, enim je potreben, zato je tudi vgrajen. če koga moti, si ga zlahka prekrije s kakšno sebi všečno grafiko.
JanBrezov ::
Luksuzen avto + ročni menjalnik res ne gre skupaj leta 2024 lol
Nekateri avtomatski menjalniki kljub avtomatiki omogočajo tudi ročno prestavljanje. S prestavno ročico ali preko ročic ob volanu. Imam tak menjalnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanBrezov ()
Blinder ::
In za to rabiš obratomer, da ti dela kot urca ali ti dela kot urca tudi brez obratomera? Verjetno ima polno elektronike...
Za ga zjebat so obrati idealni. Ležaji in podobno...
dela kot urca ker spremljam, pri katerih obratih se ga lahko vozi v dani situaciji. Tudi v VI. gre s 1000 rpm naprej, ce je rahel klanec za dol. Jaz si ne predstavljam voznje brz obratomera.Sej niti ne ves, do katere brzine lahko das v nizjo prestavo za prehitevanje.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
matic492 ::
Luksuzen avto + ročni menjalnik res ne gre skupaj leta 2024 lol
Nekateri avtomatski menjalniki kljub avtomatiki omogočajo tudi ročno prestavljanje. S prestavno ročico ali preko ročic ob volanu. Imam tak menjalnik.
To nima nobene veze z ročnim menjalnikom Šaltanje je še vedno avtomatsko ne?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
matic492 ::
Pa še odvisno od moda začne sam šaltat. Jaz če imam v D in downshiftam za kako prehitevanje, pa potem nič več ne naredim ročno, začne spet sam avtomatsko šaltat čez kake pol minute.
Če dam menjalnik v Sport mode, potem pa mi pusti delat karkoli hočem tudi obrate nabijat v prazno, brez da šalta.
V nobenem modu ti pa ne pusti downshiftat preko redlina. To teoretično lahko narediš z ročnem menjalniku, če bi dal v 1 prestavo sred avtoceste pri 130 recimo. Tega ti avtomatik ne bo pustil, lahko klikaš down kolikor hočeš.
Če dam menjalnik v Sport mode, potem pa mi pusti delat karkoli hočem tudi obrate nabijat v prazno, brez da šalta.
V nobenem modu ti pa ne pusti downshiftat preko redlina. To teoretično lahko narediš z ročnem menjalniku, če bi dal v 1 prestavo sred avtoceste pri 130 recimo. Tega ti avtomatik ne bo pustil, lahko klikaš down kolikor hočeš.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
LightBit ::
Sedanji Renault Twingo naprimer pride tovarniško brez obratomera.
Stari ga tudi ni imel. Tako da, ne ni potreben. Morda je potreben v Rolls-Royce z ročnim menjalnikom, če se motorja ne sliši.
Danes je v avtomobilih še marsikaj nepotrebnega in se čudimo visokim cenam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LightBit ()
matic492 ::
Slab primer si zbral lol, ker Rolls Royce nima že lep čas niti ročnih (cca. 65 let), niti obratomera, ampak imajo "power reserve meter".
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
LightBit ::
Slab primer si zbral lol, ker Rolls Royce nima že lep čas niti ročnih (cca. 65 let), niti obratomera, ampak imajo "power reserve meter".
No torej morda 65 let star. Pa tudi ta verjetno ne. Sicer sem to znamko izbral samo kot primer umirjenega prestiža. Slab primer je ker so taki itak avtomatiki.
Res, ne vem če kdo gleda obrate. Tudi pri sodobih avtih ti sam predlaga da prestaviš, pa tudi to morda gledaš samo dokler se ne navadiš.
blay44 ::
Bistvo vseh teh instrumentov je, da šofer že več deset tisoč kilometrov v naprej lahko
oceni stanje motorja in seveda predvidi njegovo odpoved, oziroma prilagaja obermenitev.
haha.. koliko % takih šoferjev pa misliš da je ? mogoče 0.05%
Več. Če ti obrati nihajo, če se pregreva, podtlak turbine neenakomeren, pritik olja ne doseže svoje ravni, ne polni, oziroma premalo...Moraš biti idiot, da ne pokapiraš.
Unknown22 ::
Zgleda cel forum dela v LJ ali MB-ju pa se vozi med rush hourjem v službo, v soboto pa do prve štacune in je to to.
Seveda je obratomer nujen pripomoček za tiste, ki smo veliko na cesti, ki radi vozimo in ki tudi radi gremo 2-3x na leto kam v tujino.
Ko greš na izlet med vikendom, ali ko med dopustom voziš po prečudovitih francoskih alpah,
je meni še kako pomembno, da vidim obrate.
6500 in 7000 obratov se sliši skoraj isto.
Razlika pa je v tem, da je nad 6500 rdeče. In si nekako ne želim kupovati novega motorja in zgonit avta.
Seveda je obratomer nujen pripomoček za tiste, ki smo veliko na cesti, ki radi vozimo in ki tudi radi gremo 2-3x na leto kam v tujino.
Ko greš na izlet med vikendom, ali ko med dopustom voziš po prečudovitih francoskih alpah,
je meni še kako pomembno, da vidim obrate.
6500 in 7000 obratov se sliši skoraj isto.
Razlika pa je v tem, da je nad 6500 rdeče. In si nekako ne želim kupovati novega motorja in zgonit avta.
matic492 ::
Redline je narisan pod toleranco motorja... in računalnik ti ne bo nikoli pustil motor spravit nad redline z gasom.
To, da šaltaš pri 6500 namesto 6800 pa ne bo na motor vpliva skoraj nič oziroma je isto, če bi dal polni gas do konca in pustil računalniku da zatrokira motro oz. zmanjša gas.
To, da šaltaš pri 6500 namesto 6800 pa ne bo na motor vpliva skoraj nič oziroma je isto, če bi dal polni gas do konca in pustil računalniku da zatrokira motro oz. zmanjša gas.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
miha98 ::
To ni nič novega. Dedkov audi 80 letnik 89 je brez obratomera in ima uro namesto tega. Pozimi je pravilna poleti pa eno nazaj... Meni osebno je potrebno, da vem kdaj prestavim. Ne predstavljam si vožnje brez obratomera.
JanBrezov ::
Luksuzen avto + ročni menjalnik res ne gre skupaj leta 2024 lol
Nekateri avtomatski menjalniki kljub avtomatiki omogočajo tudi ročno prestavljanje. S prestavno ročico ali preko ročic ob volanu. Imam tak menjalnik.
To nima nobene veze z ročnim menjalnikom Šaltanje je še vedno avtomatsko ne?
Ima veze v toliko, da sam odločaš o trenutku šaltanja, obratomer je v tem primeru lahko pomemben podatek, čeprav lahko kdo sklepa o tem na podlagi zvoka motorja. V nadaljevanju omenjaš ekstreme, ki jih avtomatski menjalnik seveda preprečuje, ravno na podlagi obratov.
Pri normalni vsakodnevni vožnji z avtomatskim menjalnikom pa obratomera res ne rabiš.
miha98 ::
Itak da ga potrebuješ. In to analognega. Digitalni so za reveže. Urce so drage kot žafran.
Pol pa še cagr za pritisk olja, temperaturo vode, podtlak turbine in ampermeter za polnenje
baterije. Ajde, voltmeter tudi paše.
Če ne spremljaš vseh teh parametrov nisi šofer. Si neki neki, za volanom.
Mislim, da so imeli dobri avti iz 90s več tega kot imajo dandanes .. Sploh kaki mercedes S ...
Unknown22 ::
Redline je narisan pod toleranco motorja... in računalnik ti ne bo nikoli pustil motor spravit nad redline z gasom.
To, da šaltaš pri 6500 namesto 6800 pa ne bo na motor vpliva skoraj nič oziroma je isto, če bi dal polni gas do konca in pustil računalniku da zatrokira motro oz. zmanjša gas.
Na starejših ročnih menjalnikih ni takega računalnika.
Poglej si par videjev na youtube, kjer so preverjali koliko "rev-anja" lahko zdrži avto, preden crkne motor.
Plus, redline je z razlogom narisan. In če redno intenzivno pospešuješ in si blizu rdeče črte, se na dolgi rok zagotovo pozna.
Plus pri optimalnem prestavljanju je tudi par 100 obratov več ali manj pomembnih, če hočeš dober pospešek. Ni isto če menjaš pri 5000 ali 5600.
Pa nisem noben dirkač ki bi fural 200 ko idiot. Če uživaš ob vožnji po gorah, je kr razlika kdaj daš iz druge v tretjo pred naslednjim ovinkom, če hočeš izkusit čar vožnje in zraven uživat ob razgledih, ki se odpirajo.
Tako da pustite nam prosim te "obratomire". Sej če te moti, se na novih avtih z digitalnim števcem da nastavit, da obratov ne kaže. :)
matic492 ::
Vem da jih ni na starejših, ampak kaj ima to veze z novejšimi avti za 99% ljudi, ki ni manual Porsche 911 za vikend vožnje?
Kot sem že napisal, lahko tudi na novejšem avtu na avtocesti šaltaš v 1. prestavo in ti bo eksplodiral, ker računalnik tega ne more preprečit.
Pa da smo si na jasnem, jaz hočem imet obratomer, imam še več kot samo to, imam tudi LED lučke na volanu, ki začnejo utripat, ko je čas za šaltat :) Samo jaz nisem 99% lastnikov avtov za prevoz od točke A do B.
Kot sem že napisal, lahko tudi na novejšem avtu na avtocesti šaltaš v 1. prestavo in ti bo eksplodiral, ker računalnik tega ne more preprečit.
Pa da smo si na jasnem, jaz hočem imet obratomer, imam še več kot samo to, imam tudi LED lučke na volanu, ki začnejo utripat, ko je čas za šaltat :) Samo jaz nisem 99% lastnikov avtov za prevoz od točke A do B.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Kodi ::
OK smo dojeli, da vas 90% ne zna vozit brez obratomera. Torej vozte se z avtobusom, da ne boste delal gneče na cesti pa še kakšne škode, ko se boste zašoltali. V avtobusu se pa vsedte za šoferjem pa spremljajte pod kakšnimi obrati vozi, da ne boste zgrešili postaje. Raznorazni brbr21 (vidim da imaš v omari cel kup pokalov o svojem idiotstvu in si celo plačan za to LOL, da pokažeš kako se avto obnaša)in blay44, če ne znata komentirat brez žaljenja z idioti se odstranita iz teme in nategujta svoje stare mame kako se vozi.
Unknown22 ::
OK smo dojeli, da vas 90% ne zna vozit brez obratomera. Torej vozte se z avtobusom, da ne boste delal gneče na cesti pa še kakšne škode, ko se boste zašoltali. V avtobusu se pa vsedte za šoferjem pa spremljajte pod kakšnimi obrati vozi, da ne boste zgrešili postaje. Raznorazni brbr21 (vidim da imaš v omari cel kup pokalov o svojem idiotstvu in si celo plačan za to LOL, da pokažeš kako se avto obnaša)in blay44, če ne znata komentirat brez žaljenja z idioti se odstranita iz teme in nategujta svoje stare mame kako se vozi.
Ravno obratno je.
Če ne znaš uporabljati obratomera, sodiš na avtobus.
Jaz razumem, da so novi avti delani za take, ki ne znajo sami ročno preverit, če so izklopili luči, da te odnaša v ovinkih in rabiš lane assist.
Eni smo pa pač po stari šoli še delali izpit in znamo uporabiti obratomer in vemo, kako koristen je lahko, kako lahko optimiziraš vožnjo.
Ampak ja, danes rabiš tempomat, lane-assist, parking assist, avtomatski menjalnik, auto brake... ampak obratomer pa je neuporaben, bog ne daj, da ti to zaseda plac na "odometru".
miha98 ::
Še malo pa bodo fičeki predstavljeni kot najbolj napredni avtomobili. Zato , ker nimajo elektronike itd... Fičo avto za vsak dan. Ne vem, če ima gretje zadnje šipe kot njegov brat yugo...
feryz ::
Saj veste zakaj so imele Zastave ogrevanje zadnje šipe?
Da te ni pozimi zeblo v roke, ko si ga rinil.
Da te ni pozimi zeblo v roke, ko si ga rinil.
Unknown22 ::
Ne, fičo ni napreden avto.
Poanta je pač v tem, da ljudje, ki ne vidijo smisla obratomera, ne znajo brez sodobnih pomagal.
Super, da so avtomobili napredni. Ampak hecno pa je ja, ko nekdo ne razume funkcije opreme, ki je v avtu serijsko že pri najnižjih modelih z razlogom že več kot 50 let.
Poanta je pač v tem, da ljudje, ki ne vidijo smisla obratomera, ne znajo brez sodobnih pomagal.
Super, da so avtomobili napredni. Ampak hecno pa je ja, ko nekdo ne razume funkcije opreme, ki je v avtu serijsko že pri najnižjih modelih z razlogom že več kot 50 let.
delavec44 ::
Prva stvar, ki sem jo na digitalnih števcih nadomestil s čim bolj koristnim.
Moj avto rdečega polja ne vidi. Niti blizu ne gre. Dinamično se da voziti tudi na normalnih obratih.
Moj avto rdečega polja ne vidi. Niti blizu ne gre. Dinamično se da voziti tudi na normalnih obratih.
Netrunner ::
Bistvo vseh teh instrumentov je, da šofer že več deset tisoč kilometrov v naprej lahko
oceni stanje motorja in seveda predvidi njegovo odpoved, oziroma prilagaja obermenitev.
haha.. koliko % takih šoferjev pa misliš da je ? mogoče 0.05%
Več. Če ti obrati nihajo, če se pregreva, podtlak turbine neenakomeren, pritik olja ne doseže svoje ravni, ne polni, oziroma premalo...Moraš biti idiot, da ne pokapiraš.
Pa kaj ti si sploh prebral oz. razumel kar sem napisal ??? Ne pravim da nimaš prav, ampak da takih voznikov praktično ni oz. je njihovo število zanemarljivo.
Na kratko kar se debate tiče lahko sklepam, da obratomer je lahko uporaben za tiste ki ga znajo koristit, za večino uporabnikov pa dejansko ni potreben.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()
miha98 ::
Bistvo vseh teh instrumentov je, da šofer že več deset tisoč kilometrov v naprej lahko
oceni stanje motorja in seveda predvidi njegovo odpoved, oziroma prilagaja obermenitev.
haha.. koliko % takih šoferjev pa misliš da je ? mogoče 0.05%
Več. Če ti obrati nihajo, če se pregreva, podtlak turbine neenakomeren, pritik olja ne doseže svoje ravni, ne polni, oziroma premalo...Moraš biti idiot, da ne pokapiraš.
Pa kaj ti si sploh prebral oz. razumel kar sem napisal ??? Ne pravim da nimaš prav, ampak da takih voznikov praktično ni oz. je njihovo število zanemarljivo.
Na kratko kar se debate tiče lahko sklepam, da obratomer je lahko uporaben za tiste ki ga znajo koristit, za večino uporabnikov pa dejansko ni potreben.
Seveda je takih ljudi zanemarjivo, če večina sploh ne ve kaj hoče. Tisti , ki vedo pa spadajo v recimo malo višji rang.... Zato jih je malo pri nas vsaj v Sloveniji. Jaz si avta brez obratomera ne morem predstavljati. Za mene več pomagal, boljše. Tisti, ki trdijo da jih ne rabijo lažejo sami sebi... (untermensch) ali kako že...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: miha98 ()
Kodi ::
OK smo dojeli, da vas 90% ne zna vozit brez obratomera. Torej vozte se z avtobusom, da ne boste delal gneče na cesti pa še kakšne škode, ko se boste zašoltali. V avtobusu se pa vsedte za šoferjem pa spremljajte pod kakšnimi obrati vozi, da ne boste zgrešili postaje. Raznorazni brbr21 (vidim da imaš v omari cel kup pokalov o svojem idiotstvu in si celo plačan za to LOL, da pokažeš kako se avto obnaša)in blay44, če ne znata komentirat brez žaljenja z idioti se odstranita iz teme in nategujta svoje stare mame kako se vozi.
Ravno obratno je.
Če ne znaš uporabljati obratomera, sodiš na avtobus.
Jaz razumem, da so novi avti delani za take, ki ne znajo sami ročno preverit, če so izklopili luči, da te odnaša v ovinkih in rabiš lane assist.
Eni smo pa pač po stari šoli še delali izpit in znamo uporabiti obratomer in vemo, kako koristen je lahko, kako lahko optimiziraš vožnjo.
Ampak ja, danes rabiš tempomat, lane-assist, parking assist, avtomatski menjalnik, auto brake... ampak obratomer pa je neuporaben, bog ne daj, da ti to zaseda plac na "odometru".
LOL Kdo pa ne zna uporabljat obratomera. Ti še v načrtu nisi bil, ko je bilo res potrebno uporabljat obratomer, danes to ni več potrebno, razen če nisi modri dirkač, tako da...
Tudi ti @kodi bi lahko uporabljal samo en nick. Samo ga ne?
A to ti sodiš po sebi? A mi lahko poveš kdo vse sem, ker jaz sam zase ne vem več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kodi ()
miha98 ::
Po vsej verjetnosti produkt bivše Jugoslavije. Povej nam kaj več o tem...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: miha98 ()
Kodi ::
Jaz ne trdim, da ni uporaben, ni pa nujno potreben za normalno vožnjo. Kot sem že rekel naj bo to izbira posameznika, da če ga hoče "gledat" naj si ga nastavi. Kdor zna vozit, zna tudi brez obratomera z samim posluhom ali občutkom. Pa ne mi sedaj, da se ne sliši mašine. Ja mogoče v kakih električarjih.
Meni osebno kdor ne zna vozit brez obratomera ni za v avto, to je sama potuha, to je nižji rang voznikov, ki bi jim morali prepovedat vožnjo oziroma pobrat izpite.
Meni osebno kdor ne zna vozit brez obratomera ni za v avto, to je sama potuha, to je nižji rang voznikov, ki bi jim morali prepovedat vožnjo oziroma pobrat izpite.
Netrunner ::
Jaz si avta brez obratomera ne morem predstavljati. Za mene več pomagal, boljše. Tisti, ki trdijo da jih ne rabijo lažejo sami sebi... (untermensch) ali kako že...
Lahko prosim obrazložiš za kaj točno uporabljaš obratomer in kako bi vplival na tvojo vožnjo če ga ne bi imel?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
wcpapir ::
Na avtomatikubga ne gledam nikoli, še števec redko ker brzino vidim na HUD. Na 1.6tdi pa vedno pogledam obrate ker vsaj 3x na dan pomislim da je crkno ko ne gre nikamor.
otago ::
Glas za obratomer.
Starejši sorodnik spelje, kot normalen človek v 1. prestavi, nato pa se pelje do bližnje trgovine v 1. ali če mu uspe v 2. prestavi pri hitrosti do 60kmh. Menjava sklopke 1x na leto. Sliši slabo. Če bi le spremljal obratomer ...
Imam star avto. Sicer prikazuje, kdaj priporoča menjavo prestavo. Meni uporaben obratomer. Sploh če menjuješ avtomobile bencinar/dizel - drugačne razmerja pri ročnem menjalniku.
Starejši sorodnik spelje, kot normalen človek v 1. prestavi, nato pa se pelje do bližnje trgovine v 1. ali če mu uspe v 2. prestavi pri hitrosti do 60kmh. Menjava sklopke 1x na leto. Sliši slabo. Če bi le spremljal obratomer ...
Imam star avto. Sicer prikazuje, kdaj priporoča menjavo prestavo. Meni uporaben obratomer. Sploh če menjuješ avtomobile bencinar/dizel - drugačne razmerja pri ročnem menjalniku.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
Blinder ::
Jaz si avta brez obratomera ne morem predstavljati. Za mene več pomagal, boljše. Tisti, ki trdijo da jih ne rabijo lažejo sami sebi... (untermensch) ali kako že...
Lahko prosim obrazložiš za kaj točno uporabljaš obratomer in kako bi vplival na tvojo vožnjo če ga ne bi imel?
Po obratomeru vem, koliko rpm bom imel po menjavi prestave. Vcasih potrebujem ravno dovolj rpm, da ne vibrira, vcasih ravno dovolj, da je v obmocju najvecjega navora.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
matic492 ::
Starejši sorodnik spelje, kot normalen človek v 1. prestavi, nato pa se pelje do bližnje trgovine v 1. ali če mu uspe v 2. prestavi pri hitrosti do 60kmh. Menjava sklopke 1x na leto. Sliši slabo. Če bi le spremljal obratomer ...
Lol, a je tvoj sorodnik sosed mojih staršev
Imata soseda, ki vozi avto v 1. prestavi od začetka ulice do hiše. Se tudi včasih sprašujemo koliko je že zdeval za popravila avta.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
starfotr ::
Glas za obratomer.
Starejši sorodnik spelje, kot normalen človek v 1. prestavi, nato pa se pelje do bližnje trgovine v 1. ali če mu uspe v 2. prestavi pri hitrosti do 60kmh. Menjava sklopke 1x na leto. Sliši slabo. Če bi le spremljal obratomer ...
Imam star avto. Sicer prikazuje, kdaj priporoča menjavo prestavo. Meni uporaben obratomer. Sploh če menjuješ avtomobile bencinar/dizel - drugačne razmerja pri ročnem menjalniku.
Tak človek mora vrnit vozniško in prenehat vozit.
Tudi avtomatika mu ne bi dal, ker je nevaren zase in predvsem za druge.
Kalibri ::
Glas za obratomer.
Starejši sorodnik spelje, kot normalen človek v 1. prestavi, nato pa se pelje do bližnje trgovine v 1. ali če mu uspe v 2. prestavi pri hitrosti do 60kmh. Menjava sklopke 1x na leto. Sliši slabo. Če bi le spremljal obrat.
Dovolj bi bilo, da bi slišal, ker pri njemu in tudi pri vseh drugih +-500 obratov pri normalni vožnji ne pomeni prav nič. Uni s 1000 obratov v bmwju se pa itak jajca po cesti in uničuje mašino
ravno dovolj, da je v obmocju najvecjega navora.to rabiš. Navor pa najbrž ravna črta na maxu
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalibri ()
m0LN4r ::
gruntfürmich je izjavil:
ne znam si spredstavljat vožnje brez tega z ročnim menjalnikom.
ker so danes motorji tako tihi da pozabim da imam v 5 brzini na AC, poraba pa ni bistveno večja kot v 6 brzini.
za vožnjo po klancu pa prav tako vidim v katerem območju moram biti glede obratov.
Ne razumem te čudne obsesije z ročnimi menjalniki pri nas. Avtomatiki so dandanes skoraj v vseh pogledih boljši, tudi nič kaj se ne kvarijo več, če je to mogoče bilo še 10-20 let nazaj res in so bili avtomatiki tudi počasnejši in bolj šlampasti.
Oziroma razumem, da hočeš met ročni menjalnik v vikend avtu, ne vem kak Porsche, ki ga pelješ poleti ob lepem vremenu. Ali pa pač kak oldtimer, samo to je potem čisto druga stvar. Čeprav tudi tam se že gre na avtomatiko, moj je avtomatik in isti model z ročnim menjalnikom je ~0.5 sekunde počasnejši od 1-100km/h, če že govorimo o neki športni vožnji.
Za neko navadno kanto za prevoz A-B mi pa ni jasno, zakaj potem preprosto ne vzameš avtomatika, če te tako moti?
Ti tudi ne razumes zakaj bi z roko oljne na platnu narisal sliko, ce si jo pa lahko natisnes na A3 Fotopapir.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
JamesBond ::
Odgovori v tej temi so naravnost zastrasujoci. Ljudje ne vejo kaj bi z obratometrom. Ne zanima vas koliko konjev oz navora imate v nekem trenutko na razpolago ali koliko še je do blokade/rdečega polja.
Saj sčasoma lahko vse to razbereš iz trenutne hitrosti in prestave v kateri je avto. Ampak najprej rabiš obratomer. Ključna zadeva.
Saj sčasoma lahko vse to razbereš iz trenutne hitrosti in prestave v kateri je avto. Ampak najprej rabiš obratomer. Ključna zadeva.
matic492 ::
gruntfürmich je izjavil:
ne znam si spredstavljat vožnje brez tega z ročnim menjalnikom.
ker so danes motorji tako tihi da pozabim da imam v 5 brzini na AC, poraba pa ni bistveno večja kot v 6 brzini.
za vožnjo po klancu pa prav tako vidim v katerem območju moram biti glede obratov.
Ne razumem te čudne obsesije z ročnimi menjalniki pri nas. Avtomatiki so dandanes skoraj v vseh pogledih boljši, tudi nič kaj se ne kvarijo več, če je to mogoče bilo še 10-20 let nazaj res in so bili avtomatiki tudi počasnejši in bolj šlampasti.
Oziroma razumem, da hočeš met ročni menjalnik v vikend avtu, ne vem kak Porsche, ki ga pelješ poleti ob lepem vremenu. Ali pa pač kak oldtimer, samo to je potem čisto druga stvar. Čeprav tudi tam se že gre na avtomatiko, moj je avtomatik in isti model z ročnim menjalnikom je ~0.5 sekunde počasnejši od 1-100km/h, če že govorimo o neki športni vožnji.
Za neko navadno kanto za prevoz A-B mi pa ni jasno, zakaj potem preprosto ne vzameš avtomatika, če te tako moti?
Ti tudi ne razumes zakaj bi z roko oljne na platnu narisal sliko, ce si jo pa lahko natisnes na A3 Fotopapir.
Sorry, si sploh prebral post? Tvoja analogija je točno to, kar sem napisal. Večina bo zadovoljna z A3 natisnjeno sliko (predvsem zaradi finančnega vidika). Enthusiasti bojo pa kupli narisano sliko.
Manual Porsche bom pa tudi jaz enkrat imel :)
Samo zakaj bi izbral ročni menjalnik za daily avto tipa Clio pa ne razumem ne, mi lahko ti razložiš?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Kalibri ::
Verjetno zato, da lahko precizno obrate nastelas, ker brez tega, pravijo, je vožnja nemogoča. Ne veš ali ti motor dela ali je ugasnjen, bognedaj da ni v optimalnem območju navora. Svašta motenj imaš na cesti. jim izklopiš obratomer, najmanj panika.
m0LN4r ::
Samo zakaj bi izbral ročni menjalnik za daily avto tipa Clio pa ne razumem ne, mi lahko ti razložiš?Dandanes redkokdo, ampak vecinoma je bil razlog cena, cloveku se je slo pri cliotu za vsakega jurja, pa marsikateri clio ni imel se takrat avtomatika.
Odvisno je o katerem budgetu avtov in katerih letnikih se pogovarjamo.
Mene tudi v dailiju znervira avtomatik, ker ne ve vnaprej, kaj bi rad od njega. Sicer novi Golf R v sport mode zdaj to zna, ampak vse pred tem v ljudskih avtih je avtomatik za stare mame.
Da se vrnem na temu, trenutno stanje na trgu obratometrov:
avtomatik
elektricni
Pa se mogoce se kdo spomni tudi taksnih:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
codeMonkey ::
Ni potreben, kot tudi rocni menjalnik ni. Pa se avtomatskega bi lahko ven dali, kot Koenigsegg, pa naj kar elektromotor pozene avto tam kjer ICE ne zmore.
m0LN4r ::
Seveda ni, tudi upshift in downshift rocke niso potrebe, pa vendar
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25709 (4077) | PARTyZAN |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78201 (29625) | WizzardOfOZ |
» | Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15143 (11785) | WizzardOfOZ |
» | Kdaj prestaviti v višjo prestavi pri bencinarju/dizlu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12981 (11166) | Blinder |