» »

Servis pri 160k km

Servis pri 160k km

«
1
2

king123 ::

Pozdravljeni
Sem lastnik Renault megane 4 1.5 dci (2016).
Avto ima ročni menjalnik
Pri 145k km sem kupil avto in naredil takoj veliki servis (olje+filtri+hladilna+jermen) ter zamenjal zavorne ploščice in akumulator.

Ali je sedaj pri 160k km (1 leto zadnjem servisu) še kakšna specifika glede servisa ali je le redni servis olje+filtri

Hvala in lep dan vsem.

nekoman ::

Imamo Megana 2017, 1.5 dvi 90 km
110.000 km
Do sedaj servis na 15-20kkm.
Velik servis še ne.
Kar je bilo večjega edin diski spredaj in vse 4 plošcice.

Blinder ::

Najdi si načrt vzdrževanja za tvoj avto, ali boš vsakih 15.000 km spraševal naokoli?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

nekoman ::

Mislim pa da piše pri 5 letih za menjavo zavorne tekočine.
Kar pa je nepotrebno po besedah serviserja, do 10 let

gufy123 ::

Sam sem na starejšem 1.9 dci ob servisu vedno menjal tudi naftni filter. Naj naredijo še kontrolo zavorne tekočine, pa si dober za nekaj časa. Vlij še kak aditiv poleg nafte vsake toliko časa (npr pol litra antigripante na cel tank)

IL_DIAVOLO ::

Tankaj in vozi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Ganon ::

Kaj bi pa zamenjal? Glavne stvari si že zamenjal. Če bo do česa prišlo, boš pa že sproti videl.

chucki ::

Vodno pumpo in šponerje si menjal? Svečke?
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

mugen999 ::

V knjigi o uporabi avta, pod vzdrzevanje, ti vse piše kdaj se kaj menja.

wcpapir ::

Kadarkoli sem imel DCI ja sem zamenjal tudi ojnične ležaje, pri dciju jih ne slišiš preden odpovejo, se pa to zgodi na cca 200.000km. Vsi so doživeli dolgo življensko dobo. So pa poceni, nek drobiž stanejo.

mancini ::

gufy123 je izjavil:

Sam sem na starejšem 1.9 dci ob servisu vedno menjal tudi naftni filter. Naj naredijo še kontrolo zavorne tekočine, pa si dober za nekaj časa. Vlij še kak aditiv poleg nafte vsake toliko časa (npr pol litra antigripante na cel tank)


Na 15k si delal menjavo naftnega filtra, predpisano pa je na 60 tisoc

Ganon ::

Meni tudi ni jasno, zakaj bi zamenjal naftni filter ob vsakem servisu. 8-O

fikus_ ::

Odvisno kje tankaš. Ponekod imajo črpalke stare rezervoarje in če naletiš na nizek nivo goriva, lahko natankaš svinjarijo zraven.

Prvi turbo DCI so imeli težavo z glavnimi ležaji, kasneje je Renault to popravil.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

mancini ::

To pises za leto 80 ali dandanes.
A je v star rezervoar tezko namestit dober merilec nivoja. Strosek sploh ni velik.

Imajo vse vodeno preko racunalnikov, imajo tudi graficni prikaz visine nivoja goriva, kondenza, itd.
Tako da se ne rabimo mi bat da bomo natankali vodo ali pa usedlino

fikus_ ::

Lahko imaš vse na računalniku, ampak to nič ne pomaga, če je rezervoar star, ven se pimpa skoraj do dna....
Se spomniš kako je bilo spomladi 2022?! Nekateri so v kolonah čakali na gorivo, na črpalkah ga je zmanjkovalo,....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

gufy123 ::

šlo je za 1.9dci s 131km letnik 2007. tako sem delal, ker mi tistih nekaj evrov za naftni filter ni predstavljalo veliko, sem pa malo bolj mirno spal. pri cca 220 tisoč sem menjal tudi ojnične ležaje. kupil pri 180 tisoč km (do takrat servisiran na tovarniških 30 tisoč km ali še malo čez), prodal pri 360 tisoč km in je še v redu delal. pa me prepričujte, da sem delal narobe...

Ganon ::

Nič narobe, vprašanje je samo, ali je to potrebno. V današnjem času ne.

Filtri goriva niso par evrov. :D

gufy123 ::

valeo 6€, mann 16€, ostali nekje vmes. ne vem no...

Ganon ::

Zanimivo, sem šel že prej preveriti iz radovednosti. Za mojega 1,5 dCi je na Autodocu 31 evrov, 55 evrov v Eurotonu. Je pa res, da izgleda popolnoma drugače.

feryz ::

Pri 160 kkm sem se jaz rešil megana 1.5 dci pod nujno.
Neverjetno kaj vse lahko crkne pri tem avtu.
Še jeben čitalec kartice je spregel in so našo oprali za 700 evrov.

Daniel ::

1.5 dCI mejal injektorje, ojnične ležaje preventivno na 130k, čeprav jih najbrž ne bi rabil, pa eno puščajočo cev na klimi. To je to, kar ni v rednem vzdrževanju. Seveda pa lahko na vsakem avtu crkne marsikaj.

IL_DIAVOLO ::

Daniel je izjavil:

1.5 dCI mejal injektorje, ojnične ležaje preventivno na 130k, čeprav jih najbrž ne bi rabil, pa eno puščajočo cev na klimi. To je to, kar ni v rednem vzdrževanju. Seveda pa lahko na vsakem avtu crkne marsikaj.


Tega se ne dela več. To se je delalo na letnikih do 2008.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

bbbbbb2015 ::

king123 je izjavil:

Pozdravljeni
Sem lastnik Renault megane 4 1.5 dci (2016).
Avto ima ročni menjalnik
Pri 145k km sem kupil avto in naredil takoj veliki servis (olje+filtri+hladilna+jermen) ter zamenjal zavorne ploščice in akumulator.

Ali je sedaj pri 160k km (1 leto zadnjem servisu) še kakšna specifika glede servisa ali je le redni servis olje+filtri

Hvala in lep dan vsem.


Kot bivši lastnik sigurno 8+ (bolj 12+) Renault DCI motorjev, kot trenutni lastnik samo še enega Dacia Duster 4x4 diesel (ima isti K9K motor 1.5 dCi) - od tega sta dva motorja zletela skup (eden pri cca 250kkm, enega smo kupili rabljenega, bi naj imel 130kkm, mi smo navili še 150kkm), bi ti rekel takole:

Motor je občutljiv na neredne menjave olja, ima relativno šibke ležaje glede na moč (sploh tisti 110+ KM, 90+ KM ajd, 80+ KM niso tako problematični) in se ti izplača preventivno zamenjati ležaje na ojnici, pogledati, če je katera žarilna nitka hin, to se da izmeriti, mehaniki to dostikrat niti ne pogledajo. Motorju se tudi pacajo injektorji. Mi sicer nismo nobenih injektorjev menjavali, čeprav je mehanik to svetoval. Novejši sicer imajo DPF filtre, samo mi je mehanik kazal enega Megana, ki se mu je zabil DPF filter, ker je okrog vozil s spacanimi injektorji na kratke razdalje.

Moje osebno mnenje je, da je servisni interval predolg (zdaj se ne spomnim, če je bil interval 20k ali 30kkm), original polsintetično ELF olje pa sicer neprimerno za tako dolg interval. Moj mehanik je sicer drugačnega mnenja. On pravi, da ljudje vozijo motor s prenizkimi obrati, kar povzroča prekomerno obrabo glavnih ležajev. On svetuje obrate 2k, čeprav recimo ta edini, ki ga imamo, hoče višjo prestavo pri 1900 obratih.

Če se da, zapelji na original servis, naj ti naložijo najnovejši firmver na avto. Pač plačaj tistih 50EUR. Avti tam nekje okrog 2016, pa vse tja do 2022 so imeli eno težavo z delovanjem ventilatorja, prekomerno je vklapljal DPF čiščenje. To so nam na ta en sam samcat Dacia Duster naložili gor in sedaj avto tiktaka kot ura. Težavo so imeli vsi K9K motorji.

Tu si poglej to družino motorjev:
Renault K-Type engine @ Wikipedia

Zaradi okoljskih zahtev je Renault ukinil ta sicer zelo dober, vendar kot rečeno, po moje je motor preveč občutljiv na kikse pri menjavanju olja. Zdaj, če ne delaš preveč km, ter olje menjavaš na časovni interval, potem še to gre. Sem pa osebno vozil en Renault DCI Megan, ki je bil prodan s 360 kkm, brez kiksa, samo olje in filtre smo menjavali. Na koncu je sicer že kadil, ker nisem hotel menjati injektorjev, samo šel pa je brez težav.

Zgodovina sprememb…

p0ki ::

15k. filter olja in olje
30k. Filter olja, kabine in olje
45k. Filter olja in olje
60k. Vsi 4 filtri
Itd...
"As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster"

Daniel ::

bbbbbb2015 je izjavil:

king123 je izjavil:

Pozdravljeni
Sem lastnik Renault megane 4 1.5 dci (2016).
Avto ima ročni menjalnik
Pri 145k km sem kupil avto in naredil takoj veliki servis (olje+filtri+hladilna+jermen) ter zamenjal zavorne ploščice in akumulator.

Ali je sedaj pri 160k km (1 leto zadnjem servisu) še kakšna specifika glede servisa ali je le redni servis olje+filtri

Hvala in lep dan vsem.


Kot bivši lastnik sigurno 8+ (bolj 12+) Renault DCI motorjev, kot trenutni lastnik samo še enega Dacia Duster 4x4 diesel (ima isti K9K motor 1.5 dCi) - od tega sta dva motorja zletela skup (eden pri cca 250kkm, enega smo kupili rabljenega, bi naj imel 130kkm, mi smo navili še 150kkm), bi ti rekel takole:

Motor je občutljiv na neredne menjave olja, ima relativno šibke ležaje glede na moč (sploh tisti 110+ KM, 90+ KM ajd, 80+ KM niso tako problematični) in se ti izplača preventivno zamenjati ležaje na ojnici, pogledati, če je katera žarilna nitka hin, to se da izmeriti, mehaniki to dostikrat niti ne pogledajo. Motorju se tudi pacajo injektorji. Mi sicer nismo nobenih injektorjev menjavali, čeprav je mehanik to svetoval. Novejši sicer imajo DPF filtre, samo mi je mehanik kazal enega Megana, ki se mu je zabil DPF filter, ker je okrog vozil s spacanimi injektorji na kratke razdalje.

Moje osebno mnenje je, da je servisni interval predolg (zdaj se ne spomnim, če je bil interval 20k ali 30kkm), original polsintetično ELF olje pa sicer neprimerno za tako dolg interval. Moj mehanik je sicer drugačnega mnenja. On pravi, da ljudje vozijo motor s prenizkimi obrati, kar povzroča prekomerno obrabo glavnih ležajev. On svetuje obrate 2k, čeprav recimo ta edini, ki ga imamo, hoče višjo prestavo pri 1900 obratih.

Če se da, zapelji na original servis, naj ti naložijo najnovejši firmver na avto. Pač plačaj tistih 50EUR. Avti tam nekje okrog 2016, pa vse tja do 2022 so imeli eno težavo z delovanjem ventilatorja, prekomerno je vklapljal DPF čiščenje. To so nam na ta en sam samcat Dacia Duster naložili gor in sedaj avto tiktaka kot ura. Težavo so imeli vsi K9K motorji.

Tu si poglej to družino motorjev:
Renault K-Type engine @ Wikipedia

Zaradi okoljskih zahtev je Renault ukinil ta sicer zelo dober, vendar kot rečeno, po moje je motor preveč občutljiv na kikse pri menjavanju olja. Zdaj, če ne delaš preveč km, ter olje menjavaš na časovni interval, potem še to gre. Sem pa osebno vozil en Renault DCI Megan, ki je bil prodan s 360 kkm, brez kiksa, samo olje in filtre smo menjavali. Na koncu je sicer že kadil, ker nisem hotel menjati injektorjev, samo šel pa je brez težav.


Spet čisto odvisno od posameznega primera, ko si omenil žarilne svečke sem se spomnil, da smo jih tudi že menjali. Ampak to je ravno tako potrošni material. Olje sicer že od začetka menjujemo tam nekje na 15k KM +- 3k. Za DPF sploh ne vem, da ga ima, od nakupa se ni za DPF filter prižgala še nobena lučka, ga pa ne uporabljamo na krajše razdalje. Meni je malce škoda, da so ukinili ta motor, ker bi bil z mogoče malenkost dodelave vrhunski ampak to je pač politika EU. Kupujmo hibride, kjer nas bo crknjena baterija po 150k km stala toliko kot nov avto. Zasluži proizvajelec, zasluži država (DDV), najebe pa stranka. Vse v luči ekologije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

mancini ::

fikus_ je izjavil:

Lahko imaš vse na računalniku, ampak to nič ne pomaga, če je rezervoar star, ven se pimpa skoraj do dna....
Se spomniš kako je bilo spomladi 2022?! Nekateri so v kolonah čakali na gorivo, na črpalkah ga je zmanjkovalo,....


Ven se pumpa tocno do nivoja, ki ga imajo oznacenega da je varno.
Verjetno ne odloca vsak posamezen prodajalec kdaj bo zaustavil prodajo, ce sploh pride do tako nizkega nivoja

fikus_ ::

Seveda, vse imajo določeno. Pojdi tankat na eno starejšo črpalko potem, ko so na novo polnili rezervoarje, ko je vsebina pomešana, tudi svinjarija, ki je bila na dnu.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

mancini ::

Kako se obracamo po vetru.
Zdaj nismo vec da poskrkamo svinjarijo iz dna, zdaj smo cisto drugje.
A na novih pa se ne pomesa pri poljnjenju

fikus_ ::

Kako po vetru?!
Še vedno trdim, da je možno, da natankaš poleg goriva še svinjarijo. Ti si zmišljuješ scenarije, jaz ti pa pišem možne odgovore, potem me pa obtožiš obračanja po vetru!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Tilen ::

Tudi črpalke so šle z razvojem naprej. Nivoje spremljajo digitalno, imajo prekate na cisterni, oblika cilindrična, vodoravna postavitev, da se vse ne pomeša. Ročke črpajo samo do neke varne višine - fizična prepreka, tako da ne morejo niti teoretično sprazniti cisterne preko ročke za gorivo. Da bi študent odločal in tebi izpraznil cisterno v rezervoar, je potrebno seveda na vsak način preprečiti, ker lahko nastane ogromna škoda.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

darkolord ::

Pa najpomembnejše, vse črpalke imajo filtre.

fikus_ ::

Razvoj je šel naprej, osnove ostajajo iste.
2022, ko je zmanjkalo goriva oz. so ga iztankali do predvidenega nivoja na nekaterih črpalkah, so to ponekod zaobšli in tankali "nižje" (besede črpalkarja).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

mancini ::

fikus_ je izjavil:

Kako po vetru?!
Še vedno trdim, da je možno, da natankaš poleg goriva še svinjarijo. Ti si zmišljuješ scenarije, jaz ti pa pišem možne odgovore, potem me pa obtožiš obračanja po vetru!


Haha

fikus_ ::

potem mi pa na to korektno odgovori:
Zakaj imajo avtomobili filter goriva?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Gambino ::

Saj piše v knjigi, na koliko se kaj menja, vsaj tako piše pri nekaterih znamkah.

chucki ::

Jst ga na 30.000km
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

Invictus ::

Filter goriva pri dizlu je poceni in lahko dostopen.

Ne ga menjati, je nepotrebno šparanje, ki te lahko kasneje precej stane...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Ganon ::

Daniel je izjavil:

Meni je malce škoda, da so ukinili ta motor, ker bi bil z mogoče malenkost dodelave vrhunski ampak to je pač politika EU.


Kateri motor imaš v mislih?

Jaz imam izkušnje s parimi 1,5 dCi motorji in vse moram pohvaliti. Vzdržljiv motor in minimalni stroški. Delam samo redne servise in kar je "potrošnega materiala", nobene večje okvare. Sedi, pet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

TonyTony ::

Moje mnenje:
Nad 160k km se ti ne splača več ubadati z knjižico in kaj je potrebno zamenjati.
Redno voziš avto na servis na vsakih 10-15k in preveriš, kaj je dotrajano.
Kar je dotrajano, zamenjaš, kar ni, pustiš. Važno je da redno menjuješ olje in filtre.
Pri taki kilometrini se ti ne splača več ubadat z intervali.

IL_DIAVOLO ::

Urejena "servisna knjizica" je seveda največji bonus pri prodaji avtomobila.

Ze navadna belezka je dovolj, kjer vpisujes kaj in kdaj se je kaj dogajalo z vozilom.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

matic492 ::

Lol, pišete kot da je 160kkm konc sveta, js sm prejšnjega bmwja prodal pri 386 kkm (pa ni 2x za rečt da nism dobil ga že s prevertenimi kilometri), kaj mislite da intervali kr zginejo? Olje, filtri in podobne zadeve imajo iste intervale pri novem avtu in pri 500kkm.. Tudi svečke in podobne zadeve imajo normalne intervale, pa še iz izkušenj ti bo znal dober mehanik povedat kaj preventivno menjat pri koliko km.

Pač hraniš račune za servise oziroma če kaj servisiraš brez računa si zapiši nekam na en post-it note kaj in pri katerih km pa shraniš nekam.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

Aljaz198899 ::

matic492 je izjavil:

Lol, pišete kot da je 160kkm konc sveta, js sm prejšnjega bmwja prodal pri 386 kkm (pa ni 2x za rečt da nism dobil ga že s prevertenimi kilometri), kaj mislite da intervali kr zginejo? Olje, filtri in podobne zadeve imajo iste intervale pri novem avtu in pri 500kkm.. Tudi svečke in podobne zadeve imajo normalne intervale, pa še iz izkušenj ti bo znal dober mehanik povedat kaj preventivno menjat pri koliko km.

Pač hraniš račune za servise oziroma če kaj servisiraš brez računa si zapiši nekam na en post-it note kaj in pri katerih km pa shraniš nekam.


Bolj gre za to, da za par jurjev, ki jih dobis za benfo na tisti tocki, ni smiselno investirat.

miha98 ::

fikus_ je izjavil:

Razvoj je šel naprej, osnove ostajajo iste.
2022, ko je zmanjkalo goriva oz. so ga iztankali do predvidenega nivoja na nekaterih črpalkah, so to ponekod zaobšli in tankali "nižje" (besede črpalkarja).


Se spomnim jaz sem še tankal kamiončič oni za mano pa več ni mogel.... Zakaj je bilo že tako pomanjkanje?

matic492 ::

Aljaz198899 je izjavil:

matic492 je izjavil:

Lol, pišete kot da je 160kkm konc sveta, js sm prejšnjega bmwja prodal pri 386 kkm (pa ni 2x za rečt da nism dobil ga že s prevertenimi kilometri), kaj mislite da intervali kr zginejo? Olje, filtri in podobne zadeve imajo iste intervale pri novem avtu in pri 500kkm.. Tudi svečke in podobne zadeve imajo normalne intervale, pa še iz izkušenj ti bo znal dober mehanik povedat kaj preventivno menjat pri koliko km.

Pač hraniš račune za servise oziroma če kaj servisiraš brez računa si zapiši nekam na en post-it note kaj in pri katerih km pa shraniš nekam.


Bolj gre za to, da za par jurjev, ki jih dobis za benfo na tisti tocki, ni smiselno investirat.



Boljše vzet novga cliota na lizing in plačat za to kar ene par jurjev več :))?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Blinder ::

matic492 je izjavil:

Tudi svečke in podobne zadeve imajo normalne intervale, pa še iz izkušenj ti bo znal dober mehanik povedat kaj preventivno menjat pri koliko km.


v knjižici predvidenega vzdrževanja je dosti postavk notri, ki služijo samo nabijanju računa, kadar se vozi avto na pooblaščeni servis. V sosednji temi nekdo napisal, da na nevemkoliko km pri Hyundaiju električnem menjajo antifriz za 800 €.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

matic492 ::

Avto se vozi na pooblaščen servis samo če je v garanciji (še to ni nujno, ampak ajde) ali pa Rolls Royce, drugače moraš bit idiot da ga tja voziš.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

nekoman ::

Kaj pa gume?
A menjate vse 4 hkrati ali 2 pa po 2?
Pač če so 2 za zamenjavo maš še druge 2 sezono pa pol menjaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nekoman ()

IL_DIAVOLO ::

matic492 je izjavil:

Avto se vozi na pooblaščen servis samo če je v garanciji (še to ni nujno, ampak ajde) ali pa Rolls Royce, drugače moraš bit idiot da ga tja voziš.


No ja idiot itak moras bit da kupiš rabljenega bmw-ja. Ne rabis pooblaščenca da ti to pove.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

miha98 ::

Ja raje kupi klijo adijo..

mancini ::

Invictus je izjavil:

Filter goriva pri dizlu je poceni in lahko dostopen.


Pri doticnem meganu moras odstranit orednje desno kolo in kolotek, potem si pri naftnem filtru.
Nekoga ki to pocne prvic bo matralo odklopit cevki za gorivo.
Na to na novem filtru se privijes plasticni cep, ki ga vzames iz starega.
To bi bilo nekako to.

Ni tezko, moras pa imet vsaj dobro dvigalko, se bolje kanal, orodje, ...
Ni to oljni filter ki ga odvijes umz roko
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

kupila avto letnik 2017, po 1 mesecu napaka?

Oddelek: Na cesti
234611 (2256) zobnik
»

Menjava olja pri dizlu. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16423023 (10900) m0LN4r
»

Kaj še preventivno menjat na malem servisu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
648359 (3578) Blinder
»

1 do 2 dcl dvotaktola na tank nafte (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
639488 (7659) Ahim
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743195234 (160247) Spajky

Več podobnih tem