» »

Nakup družinskega avtomobila

Nakup družinskega avtomobila

1 2 3
4
5

tony1 ::

Če je VW najcenejši seveda glej VW, druge znamke preveri predvsem z vidika, če bi bil kakšen štomar pri njih cenejši...

Slopek ::

Ja gledam tudi druge, ampak je bolj revno. Že tako mi ti suvi niso tolk všeč, ponujajo pa predvsem to. Nobene "puščice", hehe. Tesla 3, ki je rabljena cenovni rang id4, pa je (pre)majhen prtljažnik.

Wonder ::

Jaz sem v podobni dilemi glede nakupa. 1.6 TDI VAG koncerna sem odpikal ker je avtomatik dry clutch. Menjalnik na Fordu 1.5 naj bi bil dokaj safe kolikor sem brskal, ne vem pa kako pogosto so servisi. Nekje v začetku 2020 so pri 1.5 dodali AdBlue, to se ti splača preveriti, čeprav pri tvojih kilometrih verjetno AdBlue verjetno ne bo težava. Manjša slabost Forda pa so manj standardne dimenzije gum.

Slopek, kaj pa novejši Touran? Ali pa Volvo V60?

Slopek ::

Zdej bom doktoriral še pri vseh menjalnik ja.
Za Forda pravijo, da so menjalniki odlični, a le, če so servisirani ob času, pa to. Občutljivo torej, ker ne vem, ali je temu res tako. Ja, morem zaupat vem. Še ena stvar več.
Sem pregledal res vse, pa sem kar izbral, kar se tiče dizlov. Zdaj gledam, da dobim kar nekaj elektricnih avtov starih dve leti, ki bi povsem ustrezali zahtevam. Gledam id3,id4, KIA Niro, pa seveda trojko Teslo, ioniq 5.
Od električnega ne vem kaj zares pričakovati, vem samo, da bi prihranek bil ogromen. Mogoče res probam eno rundo elektro, da vidim, kako se bo obneslo, me res zanima.
Poti imam utečene in potrebujem samo nekaj, kar me pripelje 240km brez polnjenja. Vsi zgoraj našteti to z lahkoto, pa čeprav je tisto manj od oglaševanega.

Zdaj se pa selim v drugo temo.

m0LN4r ::

Prehod iz tourana in zelja po karavanu, elektricarji bodo zelo velik kompromis ali pa dragi, razen ce bi ga imel 20 let
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Slopek ::

m0LN4r je izjavil:

Prehod iz tourana in zelja po karavanu, elektricarji bodo zelo velik kompromis ali pa dragi, razen ce bi ga imel 20 let

Kakšne želje? Potreba je takšna. Dol men visi za avte.

Za ostalo, pa prosim, da malo utemeljiš. Al samo nimaš pojma? Povedal nisi namreč nič. A kakšnih kompromisih ti? A tistih, ki so vedno?
Prej je bil Touran, sta bila otroka majhna, zdaj kmalu, ne bosta več niti z nama okol hodila. Karavan je dobrodošel, ni pa nuja.
Vsak naj sam kompromise sklepa, lahko pa kaj pametnega poveš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

m0LN4r ::

Res mi ni jasno kaj se razburjas, jaz sem samo izhajal iz informacije, ki so bile dane.
Imel si tourana, ki je prostoren in zgoraj si omenil leona karavana in varianta, ki je tudi karavan, omenil si tudi, da ima tesla model 3 premajhen prtljaznik.
Iz teh treh podanih informacij sem sklepal, da isces zelo prostoren avto, kar je pri elektricnih samo id.5 tourer, ker id.4 je od zunaj velik ja, samo po obliki pa od znotraj manjsi od touran/variant, ki si jih omenil.

Ce karavan ni nuja, za tm3 pa pravis, da je premajhen kuferam, potem ti predlagam Golf Plus oz. Sportswan vecji kuferam od TM3, ni karavan in je rabljen pol cenejsi od id.4

Good enough?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

hojnikb ::

Wonder je izjavil:

Jaz sem v podobni dilemi glede nakupa. 1.6 TDI VAG koncerna sem odpikal ker je avtomatik dry clutch. Menjalnik na Fordu 1.5 naj bi bil dokaj safe kolikor sem brskal, ne vem pa kako pogosto so servisi. Nekje v začetku 2020 so pri 1.5 dodali AdBlue, to se ti splača preveriti, čeprav pri tvojih kilometrih verjetno AdBlue verjetno ne bo težava. Manjša slabost Forda pa so manj standardne dimenzije gum.

Slopek, kaj pa novejši Touran? Ali pa Volvo V60?


Sam v vednost.. 1.5ecoblue ma jermen v olju... Če je kaj podobnega k taprvi ecoboosti, zna bit to kr precejsn problem zarad zabijanje oljenga sita, razpadanja jermena in nasploh krajso zivljnsko dobo komponent...

Kar se pa tiče menjalnika; če 8 stopenjska avtomatika, naj bi zaenkrat bli se ok... čas bo pokazal svoje...

m0LN4r je izjavil:

Res mi ni jasno kaj se razburjas, jaz sem samo izhajal iz informacije, ki so bile dane.
Imel si tourana, ki je prostoren in zgoraj si omenil leona karavana in varianta, ki je tudi karavan, omenil si tudi, da ima tesla model 3 premajhen prtljaznik.
Iz teh treh podanih informacij sem sklepal, da isces zelo prostoren avto, kar je pri elektricnih samo id.5 tourer, ker id.4 je od zunaj velik ja, samo po obliki pa od znotraj manjsi od touran/variant, ki si jih omenil.

Ce karavan ni nuja, za tm3 pa pravis, da je premajhen kuferam, potem ti predlagam Golf Plus oz. Sportswan vecji kuferam od TM3, ni karavan in je rabljen pol cenejsi od id.4

Good enough?


ali pa... očitna izbira... Model Y LR.. izbire rabljenih koker čes, drivetrain top notch... Sam da vzames varjanto z TČ in pomoznosti nadgrajenim infotainmentom in je na konju... Placa uzad je pa tudi kr solidno, če je pr M3 premal...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Jožko ::

"hojnikb"
Ford 1.5 Ekoblue je novejši dizel motor z adblue...Ecoboost pa je bencinski.
Powershift menjalniku mora biti zamenjano olje ter filter na vsakih 60K in dela bp.
Novejši 8 stopenjski rabi tudi redno vzdrževanje.
Pri rabljenem avtu je pomenbna itak samo resnična in preverljiva zgodovina servisiranja in ne toliko kilometri.
Ker pa vsi gledajo samo kilometre,jih preprodajalci veselo vrtijo nazaj in potem prihaja do okvar.

hojnikb ::

Ford 1.5 Ekoblue je novejši dizel motor z adblue...Ecoboost pa je bencinski.


Ja?... Še vedno ma tudi ecoblue jermen v olju..

In powershiftu tudi menjave olja na 10k nebojo velik pomagale.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

Sam v vednost.. 1.5ecoblue ma jermen v olju... Če je kaj podobnega k taprvi ecoboosti, zna bit to kr precejsn problem zarad zabijanje oljenga sita, razpadanja jermena in nasploh krajso zivljnsko dobo komponent...


Je narejen za to in je "wet" belt. Ne razpada v olju. Razen če daš kak ponaredek, kar pa ponavadi ne delaš, če bi rad avto vozil.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Slopek ::

No, tole je moj prvi izbor, kar se tiče dizla. To bi jaz imel.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Wonder ::

Hojnikb si prepričan da je 1.5 wet-belt?

Sodeč po tech spec-sheeta od Forda naj ne bi bil... ali jaz narobe gledam.



https://media.ford.com/content/dam/ford...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Wonder ()

WizzardOfOZ ::

1.0 in 1.5 naj bi bila wet.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

miha98 ::

Alo folk. Mene zanima za drugo leto MB - E klasa. Ga je kdo vozil že? Tam letnik 8 do 12 bi vzel... je to čisti džip ? Ali se da vozit, potovat z njim?

Wonder ::

WizzardOfOZ je izjavil:

1.0 in 1.5 naj bi bila wet.


EcoBoost misliš.

deco16 ::

karkoli boš vzel bo žrlo tam okrog 10€ na 100km, EV bi bil na 2€, če ne štejemo da maš SE. Računi so pač očitni. Evo pa maš nekoga k ti lahk pove, prepričaval nebom nobenga. 2400€ razlike samo za gorivo-> na leto.

V švoh 70k km k mam trenutnega sem menjal metlico zadnjega brisalca in na vsakih 15k sem dal nov filter kabine. Tolk o stroških.

O prihrankih nebom ker pač če kupiš novega s tem nikoli ne prihraniš.

WizzardOfOZ ::

miha98 je izjavil:

Alo folk. Mene zanima za drugo leto MB - E klasa. Ga je kdo vozil že? Tam letnik 8 do 12 bi vzel... je to čisti džip ? Ali se da vozit, potovat z njim?


E klasa pa ni džip.

Al si mislil G-wagen?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

RedDrake ::

deco16 je izjavil:

karkoli boš vzel bo žrlo tam okrog 10€ na 100km, EV bi bil na 2€, če ne štejemo da maš SE. Računi so pač očitni. Evo pa maš nekoga k ti lahk pove, prepričaval nebom nobenga. 2400€ razlike samo za gorivo-> na leto.

V švoh 70k km k mam trenutnega sem menjal metlico zadnjega brisalca in na vsakih 15k sem dal nov filter kabine. Tolk o stroških.

O prihrankih nebom ker pač če kupiš novega s tem nikoli ne prihraniš.

Nočem biti "that guy", ampak.
Nek dizel karavan ne bo "pil" 10€ na 100km, ampak bližje 8-9€. In elektrika je malce dražja, kot je bila, razen če po novem EV-ji porabijo povprečno 110Wh/km. Možno, priznam da že dolgo nisem gledal.
Ampak cenovna razlika je realno bolj faktor "švoh" 3, kot 5.
Še vedno prihranek, a traja malce dlje.

Slopek ::

deco16 je izjavil:

karkoli boš vzel bo žrlo tam okrog 10EUR na 100km, EV bi bil na 2EUR, če ne štejemo da maš SE. Računi so pač očitni. Evo pa maš nekoga k ti lahk pove, prepričaval nebom nobenga. 2400EUR razlike samo za gorivo-> na leto.

V švoh 70k km k mam trenutnega sem menjal metlico zadnjega brisalca in na vsakih 15k sem dal nov filter kabine. Tolk o stroških.

O prihrankih nebom ker pač če kupiš novega s tem nikoli ne prihraniš.

A to je meni namenjeno?
Kateri VSAK avto, bo kuril 10l na 100km?

SE je in cena vožnje bi bila cenejša na dolgi rok. Gotovo.

Kaj voziš, da ne berem nazaj?

Fantje, trenutna poraba na mojem touranu je pod pet, zato ne nabijajte o osmih litrih. Vsak tank je krepko čez 1000km.
Pravim, jaz imam mesečno stroškov nekaj čez 200EUR za nafto. Letno 30.000km. To ni osem litrov, kaj šele deset
Po avtocesti vozim 120-130, redko poženem tja do 150.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

deco16 ::

Nisem rekel litrov, rekel sem evrov :)

In ja jst čist verjamem da 11 let star avto žre 5l, novejši bo pač malo več ;)

Drugač mam kono, ampak sej velja za za večino EVjev.

Slopek ::

Haha Deco. Sori, hahaha.

Kona je ok, sam spet je mal majhna.

hojnikb ::

WizzardOfOZ je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Sam v vednost.. 1.5ecoblue ma jermen v olju... Če je kaj podobnega k taprvi ecoboosti, zna bit to kr precejsn problem zarad zabijanje oljenga sita, razpadanja jermena in nasploh krajso zivljnsko dobo komponent...


Je narejen za to in je "wet" belt. Ne razpada v olju. Razen če daš kak ponaredek, kar pa ponavadi ne delaš, če bi rad avto vozil.


Očitno ni narejen za to, če folku ribajo mašine zarad zabitega sita že pred 100kkm. In dejstvo da so menjal jermen za ketno pr kasnejših letnikih...



Wonder je izjavil:

Hojnikb si prepričan da je 1.5 wet-belt?

Sodeč po tech spec-sheeta od Forda naj ne bi bil... ali jaz narobe gledam.



https://media.ford.com/content/dam/ford...


dobro preveri kaj piše... Ketna je sam med odmičnima gredma, naprej je pa jermen...

Podobno so mel stari motorji, k je odmične in visokotlačno povezoval jermen, naprej pa ketna...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Sam v vednost.. 1.5ecoblue ma jermen v olju... Če je kaj podobnega k taprvi ecoboosti, zna bit to kr precejsn problem zarad zabijanje oljenga sita, razpadanja jermena in nasploh krajso zivljnsko dobo komponent...


Je narejen za to in je "wet" belt. Ne razpada v olju. Razen če daš kak ponaredek, kar pa ponavadi ne delaš, če bi rad avto vozil.


Očitno ni narejen za to, če folku ribajo mašine zarad zabitega sita že pred 100kkm. In dejstvo da so menjal jermen za ketno pr kasnejših letnikih...



Ford je predpisal menjavo tega jermena na 60k kilometrov (prva predpisana menjava je bila na 100k, potem so to hitro prestavili na 60k). Zakaj je temu potem razpadel malo pod 100k??? Ker ni vedel, da bi ga moral že 40k nazaj menjat?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::

ker je menjava na 60kkm retardizem prve klase... Resne znamke majo menjavo zobatega na 200kkm... Še yugo nwm če je mel tko kratke menjave jermenov...

Pa tudi sicer te menjava jermena ne reši pred zabijanjem sita. Ker tudi tega bi potem mogu pucat praktično za vsak k menjaš olje, če nočeš ribanja
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

miha98 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

miha98 je izjavil:

Alo folk. Mene zanima za drugo leto MB - E klasa. Ga je kdo vozil že? Tam letnik 8 do 12 bi vzel... je to čisti džip ? Ali se da vozit, potovat z njim?


E klasa pa ni džip.

Al si mislil G-wagen?


Pardon g. Se posipam... a ve kdo kaj? Kak je avto?

tony1 ::

hojnikb je izjavil:

ker je menjava na 60kkm retardizem prve klase... Resne znamke majo menjavo zobatega na 200kkm... Še yugo nwm če je mel tko kratke menjave jermenov...


Menjava jermena je bila predpisana na 40 ali 60k, se mi ne da pogledati. Torej, pežo je novi yugo :)).

Wonder ::

hojnikb je izjavil:



dobro preveri kaj piše... Ketna je sam med odmičnima gredma, naprej je pa jermen...

Podobno so mel stari motorji, k je odmične in visokotlačno povezoval jermen, naprej pa ketna...


Že že, ampak na podlagi tega kar piše v specsih "Low-friction, Kevlar-reinforced primary drive belt. Cam-to-cam chain" ne vidim nikjer informacije o temu da bi bil jermen v olju, dočim za 2.0 EcoBlue jasno piše "belt-in-oil"

miha98 ::

tony1 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

ker je menjava na 60kkm retardizem prve klase... Resne znamke majo menjavo zobatega na 200kkm... Še yugo nwm če je mel tko kratke menjave jermenov...


Menjava jermena je bila predpisana na 40 ali 60k, se mi ne da pogledati. Torej, pežo je novi yugo :)).


Sej sem že zdavnaj povedal ,da je bila odcepitev napaka...

WizzardOfOZ ::

miha98 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

miha98 je izjavil:

Alo folk. Mene zanima za drugo leto MB - E klasa. Ga je kdo vozil že? Tam letnik 8 do 12 bi vzel... je to čisti džip ? Ali se da vozit, potovat z njim?


E klasa pa ni džip.

Al si mislil G-wagen?


Pardon g. Se posipam... a ve kdo kaj? Kak je avto?


Zanimiv. Mal požrešen, dost placa, ampak v osnovi kočija.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

krho ::

deco16 je izjavil:


V švoh 70k km k mam trenutnega sem menjal metlico zadnjega brisalca in na vsakih 15k sem dal nov filter kabine. Tolk o stroških.
O prihrankih nebom ker pač če kupiš novega s tem nikoli ne prihraniš.

To pomeni, da imaš prejšnjo generacijo Kone. Ker pri zamenjavi generacije Kone, je naš uvoznik ugotovil, da je potrebna menjava hladilne tekočine za akumulatorje, na 2 leti/60kkm, s čimer ne bi bilo nič narobe, če ne bi bila ta tekočina "zlata" in stala nekih 30-40€/l. Če se prav spomnim, če ima avto toplotno črpalko gre noter nekih 10l tekočine + delo pa si na kakšnih 600€+ stroška vsaki dve leti.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

WizzardOfOZ ::

Ioniq 2 ima 11, Kona 13 pa litrov, 70EUR stane pa pakiranje po 2 litra (nimajo po liter pakiranja).
Za Kono pride potem ta celoten servis z menjavo te tekočine skoraj 800EUR. In to na vsakih 60k kilometrov. (ura dela je 75EUR + material). To je že tako kot da bi imel velik servis na ICE avtu.

Recimo stari ioniq ima pa navaden antifriz, pa pride servis konkretno ceneje, pa nekje na 200k naj bi se menjal. Ne vem pa če hladi baterijo. Po moje je samo za TČ, baterija je pa zračno hlajena.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Zanimivo, da hladilna tekočina za ICE motor zdrži dokler ti ne spušča...

Magic1 ::

Haha kere fore bodo zdaj. Antifriz za jurja, plin za klimo 200€, gume 19col+ na vsakem avtu. Pa servisno uro bodo navili na 100€+. Meni so na uradnem servisu tudi bluzil pri 36kkm, da he treba vse tekočine in svečke menjat. Na srečo je avtu ravno pretekla garancija in sem jih teral.
Magic

stara mama ::

LOOOOL :)):)):))
Evo vam, "poceni električarje"
Že bolj vas brijejo ko žide v auschwitzu!
Ekologija™ in Trajnost™

IL_DIAVOLO ::

Se pralnega stroja nočem s toplotno črpalko, kaj šele avto. Sama pizdarija.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Invictus ::

DamijanD je izjavil:

Zanimivo, da hladilna tekočina za ICE motor zdrži dokler ti ne spušča...

Kaj češ, avto hiše morajo najti nov nateg za lupljenje potrošnikov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Miki N ::

stara mama je izjavil:

LOOOOL :)):)):))
Evo vam, "poceni električarje"
Že bolj vas brijejo ko žide v auschwitzu!


To pa zato, ker vsak, ki brez upiranja nabavi za n% predrag koleselj za isti namen ... sporoča, da je dovzeten za te ... poslovne modele. ;)

Utk ::

Potem pač ne kupiš hyundaija, v čem je problem.

Kalavala ::

Pa ti resno misliš da ostali ne bodo sledili s to prakso? Poprodajni biznis se ne bo kar ulegel in se delal mrtvega..

Utk ::

Ne bojo, razen če bojo do konca zatrli kitajce. Kitajci se tega ne bojo šli, enostavno zato, ker nimajo servisov. Njim se bolj splača rečt "naš avto sploh ne rabi servisiranja" kot pa delat ne vem kakšno mrežo in tam lupit stranke. Tudi tesla dela tako.

Če so ljudje tako neumni, da bojo plačevali te stvari za evropske avte, čeprav jih drugi ne rabijo, potem pa bog pomagaj, ovce so za strižt.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

Sj si bodo ljudje gor pršl, da je neumno plačevat za bullshit servise (kot je s tem antifrizom) in bojo pač enostavno kupl konkurenco... Evropejci ti še gumb za izklop Airbaga hočejo prodat kot dodatno opremo. Konkurenca ma pa 3-4 različne modele z različno opremo in je to to.
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

DamijanD je izjavil:

Zanimivo, da hladilna tekočina za ICE motor zdrži dokler ti ne spušča...


Menja se jo na 5 do 7 let.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Invictus ::

Pa stane praktično drobiž :).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

pegasus ::

Invictus je izjavil:

avto hiše morajo najti nov nateg za lupljenje potrošnikov...
To ti pa celo verjamem, da intimno poznaš te trike ;)

Kalavala ::

Utk je izjavil:

Ne bojo, razen če bojo do konca zatrli kitajce. Kitajci se tega ne bojo šli, enostavno zato, ker nimajo servisov. Njim se bolj splača rečt "naš avto sploh ne rabi servisiranja" kot pa delat ne vem kakšno mrežo in tam lupit stranke. Tudi tesla dela tako.

Če so ljudje tako neumni, da bojo plačevali te stvari za evropske avte, čeprav jih drugi ne rabijo, potem pa bog pomagaj, ovce so za strižt.


a si mal falil carine, pa da tole niso začeli delati evopejci ampak korejci...

Utk ::

Carine so zdaj 2 tedna, pa še to bomo videli ali bojo res ali ne.
Korejci so že čisto zlizani z Evropo, tu ni več neke razlike. Tudi nekateri evropski električni imajo smešne zahteve po servisih.
id3 ima servis na 2 leti, ne glede na km, kar je kar v redu, ampak potem ta servis stane 200 evrov, čeprav samo zamenjajo filter klime in bremz olje. Na kakšnem poršeju znajo pa še to ceno poduplirat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

stara mama ::

Kalavala je izjavil:


a si mal falil carine, pa da tole niso začeli delati evopejci ampak korejci...

Forumski shizofrenik utk ima alergijo na vse, kar diši po pivu in prestah, tako da ne mu zamert da je streljal v prazno...
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

Ja, nekateri sami zase pravijo, da so praktično eksistencialno odvisni od nemške avtoindustrije, tako da glede tega bi definitivno morali poslušat njih kaj pravijo, ker tisti, ki imajo direktno korist od lupljenja sigurno bolje vejo od nas navadne raje, ki se skušamo izognit nategu in vozimo avto, ki se samo prek goriva dobesedno sam odplačuje.

Tako kot boš menda poslušal random mehanika kater avto kupit. Sigurno ti bo svetoval takega, da te ne bo več nikoli k njemu, to je pa ja logična stvar...

In potem smo mi šizoti...alergičen sem pa res, na natege.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Invictus ::

pegasus je izjavil:

Invictus je izjavil:

avto hiše morajo najti nov nateg za lupljenje potrošnikov...
To ti pa celo verjamem, da intimno poznaš te trike ;)

Avto hiše nategujejo s servisi že ves čas, pa misliš, da bodo zdaj nehale?

Malo morgen...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Družinski avto...Nuja ali ne? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14713024 (8180) iso2000
»

Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25751581 (34240) GR2
»

Manjši družinski avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5810673 (8883) m0LN4r
»

Mali avto in otrok/dojenček (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29038664 (32196) Super Sonic

Več podobnih tem