» »

kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?

kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?

Temo vidijo: vsi
««
6 / 6
»
»»

twom ::

Zakaj me je cornering ABS rešil? Ker je avto zapeljal pred mene vsega par metrov pred menoj. Sem se že videl v njegovem level sprednjem blatniku. Na srečo je v zadnjem trenutku zabremzal in se ustavil na mojem pasu. Jaz sem seveda refleksno stisnil zavoro in šel v nagib. Bremazlo je z max 0.6 G, ABS se je vklopil, hitrost se v tistih parih metrih ni nič zmanjšala. Brez cornering ABS-a bi zdrsnil in končal v avtu ali količkih.

Sedaj, ali dobra obleka naredi razliko, al je isto kot ko si zlivaš vodo za vrat, se pa sam odloči. Jaz imam raje dobro obleko.

Znanka se je poleti prekuhala v lastnem znoju. Dobesedno. Videlo se ji je na obrazu. Meni je bilo samo vroče, ko se nismo premikal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: twom ()

val46 ::

Sej mam tudi jaz raje dobro obleko, kot pa si zlivat vodo za vrat(btw, tega nism jaz rekel), ampak nobena, tudi obleka za jurja ali dva, te pri 35 stopinjah in več na soncu in razgretem asvaltu ne bo toliko hladila, da ti ne bo vroče. Sicer pa, ti praviš da vročino odlično prenašaš, bolj ti je problem mraz. Zakaj si potem ne oblečeš tako vrsto obleke, ki te bo grela? Sej veš...če ti je mraz, si še vedno lahko kaj daš nase, da se pogreješ. Če ti je vroče, še ko si nag, nimaš kaj več dat dol iz sebe. Tko da, ne vem kako lohk ti praviš da daš raje več za dobro obleko, če te pa potem toliko krat zebe na motorju. Jaz sem se že v snegu in mrazu vozil, pa nisem nikdar toliko zmrznu kot si ti rekel, da te je toliko premrazlo, da bi najraje motor ob cesti pustil in šel naprej peš.

denabiker ::

Kako ste zapel, kristus...hotel sem povedat, da je očitna razlika ali imaš poceni opremo, ko je ravno tako, ko bi si polivinil gor dal, švicneš in si moker, potem pa pa te zazebe, ko se spustijo temp. ali pa se slečeš, ko se kje ustaviš in fajn veter zapiha in ti je fajn na pol gol, pa se še prehladiš itd.

Ne vem kaj ste privlekli teh 35+°C, ja pri teh temperaturah pod usnjenim kombinezonom na cestaku švicam, malo če se vozim, pa če kje stojim v mestih ali se po polžje prebijam umiram, ne pomaga ne coolmax spodnje perilo, imam dva kombinezona, nobenega pa nimam perforiranega...

V tem primeru, če se moram prebijat čez kakšno mesto nekje na jugu, ko imaš tudi 40°C, pač reskiram pa se vozim brez opreme, kak ledvični pas, želva itd., pa se čuvam max.

Na goretex jakni je bistveno bolje pri temp. tam do 30, vse podloge ven, samo coolmax perilo, goretex in membrane 3 sloji funkcionira, da "diha" in ustvarja lepo mikroklimo...

Najbolje pa se organizirat, da se ne voziš ravno v špici sredini dneva v vročinskim valu...

twom ::

val46 je izjavil:

Jaz sem se že v snegu in mrazu vozil, pa nisem nikdar toliko zmrznu kot si ti rekel, da te je toliko premrazlo, da bi najraje motor ob cesti pustil in šel naprej peš.
Če te dobi dež, ko ni poletne vročine, dežno si pa pustil doma, si v poletni motoristični obleki moker do kože, in te zebe na vetru (ki ga povzroča vožnja motorja).
Prvo sezono pozno jeseni še nisem imel neprepišne jakne in hlač, dežne tudi ne, vozit sem se pa šel, pa sem nase navlekel vse kar sem lahko, pa me je premrznilo do popolne otopelosti, telesa in uma.
Tudi trganje plakatov na avtobusni postaji in tlačenje za jakno ni pomagalo (prav veliko).

Vozim se pa do 3 stopinje nad ničlo, sicer ne dolgo, ker se ohlajaš ne glede na to kaj imaš na sebi. S tem da je takrat večji problem oprijem neogretih gum na mrzlem asfaltu, sploh na kakšnem senčnem ovinku, po možnosti ob potoku, kjer se na cesti vidijo že mokri kristalčki. Pravzaprav je problem že vse pod 10 stopinjam, vkljčno z dolžino dneva.

Ponoči se peljem zato, da pridem domov, ne zato ker mi je vožnja v užitek. Žaromet sveti naravnost, v ovinek je pa tema in neznanka kakšen je le ta.

Buggy ::

Ker sem itaq ze derailal in pokvaril debato bom kar nadaljeval, ker vidim da se je v temi pofockalo kar nekaj pravih bikerjev, od katerih se je vredno uciti...ker ce kaj steje, so izkusnje iz prve roke.

Spet ena stvar, ki sem jo kot noob opazil pri drugih (ucim se iz vzorcev :P). Na tanksteli vsi "proper" motoristi tankate sedeci na motorju? Zakaj...studiram, pa mi ni jasno, ker enkrat itaq moras vstat in it placat. A zato, da gre notri cimvec benza, ker je takrat motor poravnan? Jaz preden tankam moram dat dol se torbo iz tanka in ne vidim neke prednosti, prej bolj nerodno je zame ce sedim gor, kot da ga dam na tacko in tankam.
Mi zna kdo pls razloziti v cem je fora?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

val46 ::

Za ostale ne morm vedet, ampak ja...pri meni je to poglavitni razlog ja. Če imam motor na tački naslonjen in natankam "do vrha", mi ostane sigurno še za kak liter prostora v rezervarju. In, pri 12l rezervarju, je vsaka dodatna kapljica več kot dobrodošla. A tisto torbico imaš zvezano, je magnetna ali ima tisti nosilček na pokrovu rezervarja za zataknit? V vsakem primeru sem prepričan, da jo lahko samo "odklopiš", pa zvrneš naprej preko števca in tako lepo natankaš, pol pa daš nazaj. Ampak, ne se obremenjevat s tem, kako drugi tankajo. Če ti je tebi tako lažje in lepše, delaj tako še naprej. Nihče te zaradi tega ne bo postrani gledal, ne se bat.

Comandante ::

Ja, meni gre kak liter vec noter, ce drzim motor pokonci, kot na nogici. Ker imam majhen tank (svoh 14 litrov) in motor, ki rad pije, mi je vsak deci vazen. Nalijem do roba, toliko da ne tece cez, da imam 200km mir.

Buggy ::

Ja je magnetna torbica za tank, sam vseeno je opravka z njo. Ok...tnx za info, sem se ze spraseval, ce je to neka locnica med noobi in in proji :))

Avtonomija pa zna res bit tezava ja...jaz imam cca 14l in 450km z enim tankom...sicer pa verjetno je zadnji curek v tanek enega husky-ja lazje poravnat da dofilas do konca kot pa neko 100kil tezjo bestijo :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

val46 ::

450km dosega :)) Če bi ga mel jst, se tudi najbrž ne bi sekiral, al dotočim do vrha, al kak liter manj ;) Ampak ja, kot sm že povedal, pa comandante tudi...pri tolk majhnem rezervarju in toliko veliki porabi, se splača dotočit čisto do vrha, razen če bi želel bit vsako uro na pumpi! Jaz s polnim rezervarjem naredim nekje med 160 in 200km, odvisno od vožnje in poti, tako da mi je kar pomembno, da gre not čim več. Tisto magnetno torbico pa itak praviš da moraš stran dat, alora ti je čisto vseeno verjetno, če jo sam na armaturko daš, al pa na pumpo zraven.
Aja, pa tisto "poravnavanje"...upam da ne misliš tako, ko nisi na motorju, da bi dofilal? Prvo kot prvo, boš le s težavo potem pokrovček zaprl z eno roko, če boš z drugo moral držat motor, ročko od bencina boš pa tudi nekako moral nazaj na pumpo dat. In če boš tako nalil do vrha, pa pol spet zvrnil motor na stransko tačko, bo bencin stekel ven! Pa še manjša možnost je, da bi motor zvrnu, če sediš na njem, kot pa da ga s strani postavljaš v ravni položaj z eno roko, z drugo pa tankaš. Ne si komplicirat življenja, če ni potrebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

Buggy ::

Aja, pa tisto "poravnavanje"...upam da ne misliš tako, ko nisi na motorju, da bi dofilal? Prvo kot prvo, boš le s težavo potem pokrovček zaprl z eno roko, če boš z drugo moral držat motor, ročko od bencina boš pa tudi nekako moral nazaj na pumpo dat.


ROFl...ja tako sem delal do zdej, res pa da ne zgleda elegantno :))

Buggy ::

OK tole bo verjetno letos zadnje, kar bi vas se prosil za nasvet. Celado sem nasel kje je feler in me je kar mal sram povedat. Ker imam BT slusalke z mikrofonom se mikrofon nekak zatakne v tisto membrano spredaj in zato piha notri. Ko sem ga umaknil in vse poravnal je bilo v celadi kewl. Imel sem tudi rutko in puli (turtleneck). Usnjena jakna tudi ni bila problem za torso, ker pa sem imel samo kavbojke sem po cca uri in pol sel iz motorja ves zakrcen na kavc pod deko, ker kolen nisem cutil. Ja iscem tudi hlace, se fotr mi je za RD dal dnar, da si kupim nekaj, sam moram it pomerit, ker nekak nisem standarden pri hlacah. Kaksen predlog glede hlac, da bi bile tudi za prehodna obdobja?

Predvsem pa me zanima kako garazirate cez zimo motorcek. Moj bo v nadstresku na suhem a mrazu. Je treba baterijo ven vzet cez zimo? Se kaj drugega?

PA BTW: hladilna pri 15stopinj zunaj mi dooooolgo casa ni prisla na delovno. Ko pa je ze prisla in sem sel po klancih dol 110kmh je spet padla na 65 stopinj in kao LOW...zakwaj?

val46 ::

Kake tekstilne z notranjo podlogo si nabavi, drugače se pa tudi v kavbojkah da, če imaš spodaj termo dolgo perilo(kake termo aktivno perilo za tek ali kolesarjenje je čisto dovolj tam do kakih 10 stopinj zunanje temperature. Ko bo hladneje pa kam dlje tako in tako dvomil da boš lutal s tem tvojim motorčkom. Glede zimovanje, če ga maš zunaj, je verjetno res fino da ven pobereš baterijo, sicer jo znaš tolk uničit, da boš naslednjo pomlad moral po novo. Lahko jo daš tudi na tisti polnilec, ko jo nonstop ohranja pri svojem optimumu, sam ne vem če maš priliko met to nonstop priklopljeno nekje zunaj. Pa če je rezervar kovinski, ti predlagam da ga pred zimovanjem dotočiš do vrha. Zaradi kondenza in korozije na notranji strani rezervarja. Glede hladilne pa, ti ne bi znal svetovati, ampak bolj me bi skrbelo, če bi rekel da ti je šlo v rdeče polje, kot pa v nižje temperature. Ta motorček se itak pomoje kej dosti ne greje in pol se ob takih hladnih dneh še bolj pozna najbrž. Če si pa v dvomih in skrbeh zakaj je tako, se pa morda preberi na kakem forumu k se piše o konkretno tvojem motorju. Sigurno obstaja kak huska forum, kjer je to že kdaj nekdo vprašal, pa boš izvedel iz prve roke od ljudi, ki tak motor imajo.

Buggy ::

@val46: hval kot vedno za dober nasvet! Vseeno pa bom tecen in bi te prosil (ali koga drugega) za kaksen link do dobrih in udobnih hlac, ki bi bile tako za poleti in tudi za pomlad/jesen in ste z njimi zadovoljni. Ne rabijo biti nepremocljive.

Karen ::

Musher jeans (kavbojke.si) poglej, ti naredijo po meri (imajo tudi že izdelane), so pa na Brezjah. Lahko si naročiš po želji, goretex spredaj v kompletu ali do podkolena, odisno ali imaš visoke škornje ali ne (vetrna zaščita), potem imaš bočno zaščito, kevlar na kolenih in bokih... skratka poglej na strani kaj imajo. Imaš tudi cene in dodatke gor... včasih so bile džaba (mislim da sem za prve ki sem jih kupil tam po meri dal 55 EUR za vse kar sem si izmislil, vključno z žepom na stegnih z zadrgo (hint: ne vzemi zunanjega žepa, preveč opleta pri hitrosti - če je všit je ok). Tako da po naročilu ti bodo zagotovo najbolj udobne, sploh če nisi glih po standardu. So pa še vedno cenovno konkurenčni napram standardnim motorističnim kavbojkam ki jih dobiš v moto štacunah.

A. Smith ::

Leny jeans iz Kranja delajo draggin' jeans hlače za motoriste, ni pa tega na njihovi spletni strani.

Je treba fizično do jihove trgovine in se dgovoriti.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Buggy ::

100x tnx...preverim

val46 ::

Buggy je izjavil:

@val46: hval kot vedno za dober nasvet! Vseeno pa bom tecen in bi te prosil (ali koga drugega) za kaksen link do dobrih in udobnih hlac, ki bi bile tako za poleti in tudi za pomlad/jesen in ste z njimi zadovoljni. Ne rabijo biti nepremocljive.

Ma tega maš ogromno in vsake bodo boljše proti mrazu kot navadne kavbojke. Čeprav sem sam za take "izy fure" najraje ravno v kavbojkah, ker se počutim najboljše. Oziroma, boljše rečeno, najbolj komot. Sem si pa tudi sam pogledal tisti link gor, k ga je dal Karen in priznam da ne poznam, zgleda pa zanimivo in morda pred drugo sezono skočim tudi sam do Brezja si pogledat zadevo.

Drugače maš pa teh trgovin polno tudi pri nas za te tekstilne motoristične hlače...en izlet do Ljubljane recimo, pa malo probaš. Kje pa, ti ne bom pisal, ker sem ti že...dajat pa neke linke je brezpredmetno, ker moraš sam probat da vidiš kaj ti odgovarja. Imajo pa ponavadi več mer teh hlač, isti model skjaršane, podaljšane, tako da nekaj boš že dobil zase, če se odločiš, brez skrbi.

Vanich ::

Tale Yamahica mi je zadnje čase vedno bolj všeč.



Že kdo vozil? Boljša izbira kot pa Husqvarna Svartpilen?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vanich ()
««
6 / 6
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri skuter 125 za B vozniško? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
15234866 (9211) demogill
»

Nakup motorja, nasveti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10937553 (6757) bajsibajsi
»

Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6017392 (8951) Twixz
»

AMZS raziskava: Vsi na (motorno) kolo za zdravo okolje?

Oddelek: Na cesti
334007 (3197) splatman
»

Motoristi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8313938 (11845) guest #44

Več podobnih tem