» »

kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?

kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?

Temo vidijo: vsi
1
...
3 4
5
»

val46 ::

Ej, sam čudno da se ni še solatko pojavil v tej temi, k ima tolk za povedat z "pravilnostjo" vožnje motornih vozil :)

Drugače pa ja, če že, pol res boljše z zadnjo zavoro...ampak tudi tisto z občutkom, sicer greš po tleh ravno tako kot s prvo. Morda še prej.

Comandante ::

A. Smith je izjavil:

Comandante je izjavil:

Ajinca je izjavil:

Ne vem v kakšno avtošolo si ti hodil. Tam ko sem hodil jaz te učijo da zabremzaš z zadnjo če že priletiš hitro v ovinek...

Ocitno v slabo. Je pa res, da sem tudi vozil samo po mestu in na avtocesti.

Tipično te avtošola uči, kako ravnati v prometu, ne pa toliko tehnike vožnje po ovinkih. Res, pa je, da to znanje ni samo koristno, ampak tudi nujno potrebno. Zato pa je za vse nove voznike, ki so ravno pridobili izpit (in to ne 6 urnega tečaja ampak pravi izpit) obvezna enodnevna udeležba na poligonu za motorje. Že nekaj let.

Ja, zal sem delal izpit ze ene 10 let nazaj, ko tega se ni bilo. Bom pa drugo leto vseeno sel na varno voznjo, skodilo mi ne bo.

Magic1 je izjavil:

To da voziš v nepregleden ovinek tako hitro, da se ne moreš ustavit, je zame čista kamikaza. Kako veš, da te ne čaka en ustavljen prikoličar sredi ovinka? Ali traktor, ki gre 20km/h?

Ja, teorija je ok, zal je pa v praksi tako da se vcasih zajebes. Tudi meni se zgodi, pa lagano vozim kruzerja, divjanje skozi ovinke me absolutno ne zanima. Vcasih je olje, pesek na delu ceste kjer planiras linijo. Vcasih kdo pripelje po sredi ceste. Takrat je po mojih izkusnjah najbolje se obesiti na tazadnjo bremzo in poloziti kolikor gre.

Ne trdim, da je to edini pravi nacin, ampak nekako deluje. Tako mi je svetoval tudi en, ki je hobi dirkac.

Zgodovina sprememb…

twom ::

Buggy je izjavil:

Torej v ovinku, ko ze vidis da se ne bo seslo pritisnes na zadnjo? V avtosoli v te ekstreme nismo sli, mi je pa motorist (bivsi dirkac) rekel, da v takem primeru ne tikam zavor in samo nagnem..nwm, raje vprasam izkusene tukaj.
Novejši ABS-i (različna komercialna poimenovanja) dovoljujejo bremzanje na polno tudi ko si nagnjen (sem sprobal par dni nazaj, ko me je v križišču nekdo spregledal, izšlo se je na par deset centimetrov, moja hitrost v križišču je bila 80 na 70 omejitve. Bremzalo je z 0.6 G.)

Ko bo v ovinuku drama - nagneš bolj, tako pravijo... Realnost je malo drugačna. V teoriji seveda nagneš bolj, verjetno nisi prehiter, tak je samo občutek, in zato kao ovinek spelješ, če si pa dejansko prehiter pa itak zdrsneš, tko in drugače. Realno boš pa motor nagnil samo do točke do katere ti možgani dopuščajo, in tudi stopinjo več ne. In če je tvoja začetniška meja 30% boš nagnil v kritični situaciji 30%, nič več.
Zato počasi stopnuješ tempo, da tudi ko ti malo zagusti, še vedno s spuščenim gasom prideš v okvir svojih mej. Se pravi da se ti hitrost toliko zmanjša v tistem omejenem prostoru, da s "svojim" nagibom zvoziš ovinek.

Glede bremzanja v ovinku, ko stisneš zavoro ti motor začne postavljat pokonci, seveda mu pomagaš tudi ti, bremzaš do roba ceste, če ti je roba še kaj ostalo, in potem nagneš nazaj v ovinek, seveda brez bremze.

Buggy ::

Prvi problemi...cca 2500km in sporadicno se mi pojavlja nek warning, ki pa ni ekspliciten. Nekako nakazuje na hladilno tekocino, ki sem jo pa vseeno preventivno dolil. Zadeva je na MAX in vec ne dippa, je pa nek indikator za fail se vedno prisoten, predvsem ko motorcek vzgem. Ce ga takoj ugasnem (kljuc ali kill switch) se to opozorilo vec ne prikaze. Krneki!?! Temperatura hladilne je kewl, bom pa peljal pizduna na diagnostiko drug teden, ker je malce tecno tole, pa nic ne pokaze kaj bi bilo, samo rumen trikotnik s klicajem, pojavilo tudi danes pa zgolj 10km voznje FFS.

Drugace ne jebem 5%. Ugasnem, warninga ni vec, tempertura hladilne je v normali, olja verjetno tudi...pici do 11Krpm ce je treba. SW glitch? ZAdeva dela cist ok...sam me pa moti

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Comandante ::

Verjetno je kak senzor crknil. Ne bi se sekiral, saj je v garanciji. Ti samo vozi dalje, ce sta olje in hladilna na zahtevanih nivojih in motor ne pocne nicesar cudnega.

Buggy ::

Ja sej, sam je pa motece, ko sem cca 100km od doma (al pa 2 km), ker ce bo clusterfuck me nima nihce resevat.
Ko mi je na eMTB pocila guma 60km stran je tamal prisel z Insignio karvan, smo fuknili not in je bilo to to...kle pa ne vem kaj narest. Sem pa AMZS clan, nekak se zanasam na to pa Husquarna ima tudi neko pomoc na cesti, ki je vkljucena v ceno. Nebi rad pa sprobal.

mailer ::

Skleni zavarovanje z asistenco, stane par €. Pokličeš vlečno službo in te skupaj z motorjem dostavi na dom ali servis.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Ajinca ::

Saj to ima AMZS. Pokličeš pa te naložijo in je.

val46 ::

Če imaš asistenco ali si amzs član, da lahko koristiš brezplačno vlečno službo, se ne sekiraj kaj preveč. Pač, dan bi bil "pokvarjen", ampak vsaj ne boš rabil iskat načina, kako sebe in motor nazaj domov spravit. Glede te lučke...pa preveri če ti delujejo vse luči, smerniki, pozicija, štop luč. Vse to je lahko en od razlogov, da se ti prižge ta rumeni trikotnik. Ne poznam sicer motorja kot takega to husko, ampak pri moji apriliji, če je kaj hujšega se prižge rdeči trikotnik, rumen pa pri kakih takih "minornih" težavah. Ampak ja, itak maš v garanciji, tako da kar na servis ob priliki, pa naj se oni zajebavajo, zakaj se ti prižiga ta alarm.

Vanich ::

Je kdo že vozil tole čudo? 2 valja! 8-O 125ccm. KeeWay - indijska firma?

Buggy ::

zgledaa hudo in tud glas ima obcutno lepsi od enovaljnega. Za chileksat na cesti je kewl...vzem!

Comandante ::

Vanich je izjavil:

Je kdo že vozil tole čudo? 2 valja! 8-O 125ccm. KeeWay - indijska firma?


Uf, 125cc V-twin, tega pa ze zelo dolgo nisem videl. Zgleda res kul.

Na splosno so V-twini pri nas ogrozena vrsta. Prakticno ga ne dobis vec, razen ce das 30 jurijev za Harleya ali 20 za Indiana.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Sam se napere bi mogu met na kolesih pa bi ga se jaz mel, ceprav bi tak star 90kg+ prdec kot jaz mal smesen izpadel na tej zadevi...sploh ker sumim da je po dimenzijah majcken, nisem pa gledal

val46 ::

Comandante je izjavil:

Vanich je izjavil:

Je kdo že vozil tole čudo? 2 valja! 8-O 125ccm. KeeWay - indijska firma?


Uf, 125cc V-twin, tega pa ze zelo dolgo nisem videl. Zgleda res kul.

Na splosno so V-twini pri nas ogrozena vrsta. Prakticno ga ne dobis vec, razen ce das 30 jurijev za Harleya ali 20 za Indiana.


No ja, če gledaš nove. Iz druge roke se dobi marsikej za precej manjši denar. Je pa res da mene ti roadsterji in podobno ne pritegnejo, mam pa vseeno V-twin doma, ampak v nakedu.

__Devil__ ::

Zanimiv motor, moj oče ima Keeway Superlight 125cc letnik 2008, kupil je novega in je pred par leti že obrnil števec, preko 100k km, vmes je 1x "zružila" mašina, nekaj je bilo treba menjat v mašini oz. popravit tesnila, drugače pa še vedno prva in leti :). Zanimiv 125cc 2 valjnik, mogoče se kar pozna pri pospeških zaradi tega.

jest10 ::

Comandante je izjavil:

Vanich je izjavil:

Je kdo že vozil tole čudo? 2 valja! 8-O 125ccm. KeeWay - indijska firma?


Uf, 125cc V-twin, tega pa ze zelo dolgo nisem videl. Zgleda res kul.

Na splosno so V-twini pri nas ogrozena vrsta. Prakticno ga ne dobis vec, razen ce das 30 jurijev za Harleya ali 20 za Indiana.

Kot vidim z novejšo verzijo niso preveč zadovoljni. Da je opazno bolj anemična mašina, kot pri starejši na vplinjač. Euro5 je pustil kar lep davek.

denabiker ::

Izgleda kot pravi motor, ne kot 125ccm prdulja

Comandante ::

Euro5 je pustil kar lep davek.

Ja. Pri vecjih motorjih so Euro 5 kompenzirali tako, da so povecali prostornine motorjev, tudi po 10%, da so ohranili isto moc.

Pri 125cc pa imas kar imas.

Buggy ::

Ce morda kdo ve. Zadnje case na cesti opazam, da ima kar nekaj motorjev poleg main headlighta se dve (dokaj mocni) stranski lucki nekje na sredi. Predvidevam, da je to aftermarket postavitev zaradi vidljivosti, kar se mi zdi kewl. A ste si to dodatno osvetlitev omislili ali je to po default pri dolocenih motorjih ze prisotno?

Se to lahko naredi v samovgradnji al je potrebna homologacija?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Comandante ::

Naceloma lahko sam das samo originalno dodatno opremo, ki obstaja za tvoj motor. To ne bodo komplicirali. Sicer pa homologacija ja. Pazit moras tudi, da imas dovolj mocen alternator, kar pa naceloma danes pri LED luceh ni problem, ker so moci zanemarljive.

Homologacija pa je ali pa ni bau bau, odvisno na kako zajebanega cloveka nabases. Jaz sem recimo za homologacijo izpuha potreboval 3 tedne, ker cloveku ni zadostoval TUV certifikat, ampak je hotel v slovenscino prevedeno celo testno proceduro, meritve hrupa in nevem kaj. Na koncu smo vpletli ministrstvo, od koder so mu na koncu narocili, naj se pomiri in mi izda homologacijo. Svasta.

A. Smith ::

Buggy je izjavil:

Ce morda kdo ve. Zadnje case na cesti opazam, da ima kar nekaj motorjev poleg main headlighta se dve (dokaj mocni) stranski lucki nekje na sredi. Predvidevam, da je to aftermarket postavitev zaradi vidljivosti, kar se mi zdi kewl. A ste si to dodatno osvetlitev omislili ali je to po default pri dolocenih motorjih ze prisotno?

Se to lahko naredi v samovgradnji al je potrebna homologacija?

Aftermarket dodatne luči se prodajajo v trgovinah kot je Louis.eu. Ki mu motoristi pravijo tudi "Lojze". Kolikor vem, se je še nekaj let nazaj gledalo samo, ali ima komponenta (pomožna luč, smerokaz, zrcalo) odtisnjen CE znak. Resno. In iz Louis.eu valjda to vse komponente imajo. Tega nihče ni homologiral.
Če se je zdaj kaj spremenilo, me popravite. Ampak mislim, da se ni.

Izpuh, glavna luč in ostali integralni deli motorja so seveda druga zgodba. Tam je homologacija.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: A. Smith ()

Buggy ::

Za moj motorcek dodatne opreme ni, tako da bi se moral posluziti aftermarket zadevi. Tole z alternatorjem je kewl pomislek...tnx. Je pa to IMO dost OK zadeva kar se tice vidljivosti na cesti za paciente, ki niso zbrani v prometu, saj res bolscijo.

Buggy ::

Kar se tice izpuha. Performace je pri majhni kubikazi niceln, Na sasiji vsakega motorja imas definirane decibele, cesar se tudi kot add-on Akrapović drzi. Ostaja v istih okvirih hrupa, zgolj intonacijo malo spremeni. Nevredno 1/5 cene motorcka. Jaz resnicno tako uzivam na tem motorcku z vetrom in musko v celadi kot ze dolgo ne. Ena boljsih odlocitev ever. Ne rabim in ne iscem hitrosti in agresije...rabim pa tisto prvinstvost, svobodo, mobilnost in adrenalin, ki ga tudi tak motorcek prinese. Nova izkusnja za katero sem hvalezen. Spet je za vikend napovedana mokra cesta na katero se (se) ne upam.

BTW: je res treba imeti homologicijski kartoncek vedni pri sebi? A slikano s telefonom steje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

val46 ::

Ma če nimaš nič predelav na motorju, te policaj po homologaciji niti vprašal ne bo. Kaj naj pa gleda na njem, če ni nobene aftermarket zadeve na motorju? Važno da maš prometno, vozniško pa prvo pomoč in če bo to štimalo, je to to pomoje. Škodit pa ne more, če naletiš res na kakega zajebanega policaja, da maš vsaj slikano homologacijo ja.

Kayzon ::

Buggy po kokih sezonah bos presaltal na v3cji motor?

Buggy ::

hehe @Kayzon, vem da me prcas in da naj bi bilo to kobajagi naravno sosledje dogodkov :P

Pri meni dvomim, da bo zadeva potencirala, ker kot sem povedal imam s tem motorckom tocno to kar sem hotel imeti. Prvinsko/nostalgicno dozivetje in adrenalin voznje enoslednega vozila po ovinkih, offroad avanture, ki mi jih tak motorcek dopusca, prakticnost za kam na hitro skocit (do fotra grem zdej se bolj pogosto) ter nenazadnje low running costs (izpit vklucen). Kaj se ostane velikim >:D

...ne bom pa rekel "ne reci nikoli" to sem se pa ze naucil dosedaj...je pa moznost izredno majhna.

Pa se vprasanje za prekaljene macke glede podlage in oprijema gume v ovinku.
Preprican sem bil, da bo guma najbolj prijela v vrocini - se prilepi na podlago, ko je asfalt vroc pa baje ni tako in je baje najboljse, ko je asfalt nekje 25-30 stopinj in ne razgret od sonca.
Kako pa zdej v jeseni (ce odmislimo listje in pesek ki ga dez spravi na cesto). To da guma z voznjo dobi na temeraturi kaj igra vlogo ali je na hladnem asfaltu potrebno biti bolj previden v ovinku? Nebi rad kakih presenecenj...sicer moci v motorcku ni a vseeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

MisterM ::

V jeseni je lahko kar razlika med senčnimi in sončnimi deli cest. Ne vem sicer kako voziš, a dvomim, da si blizu mejnika oprijema. Ti pa vsekakor priporočam, da zapelješ kdaj na pisto in tam v miru preizkušaš, kako hitro se da skozi kak ovinek in kje je meja oprijema.

val46 ::

Ja, sigurno bo šel zdaj na grobnik iskat meje oprijema in se po možnosti zvrnil/oddrsal po tleh v pesek in posledično naredil za par jurjev škode na motorju(tudi če njemu nič ne bo).

Pač ja Buggy...v jeseni je treba bit toliko bolj previden na ovinkih, pa tudi drugače, ker je asfalt hladnejši, ponekod morda moker/orošen, pa valda, listje, kako blato kje itd itd. Pa sej to veš že z avtom, da je treba bit previdnejši, ni to nobena znanost.

Glede temperatur imaš pa popolnoma prav ja. Optimalno za motoristične pnevmatike je tam nekje, ko ima asfalt tam med 30 in 35 stopinj. Ampak pazi, asfalt, ne zunanja temperatura zraka. Ko je poleti zunaj 30+ celzija in več, ima asfalt že okrog 50 stopinj. Problem je, ker pri tako visokih temperaturah se guma še dodatno segreje in posledično postane "trda" in s tem nima več tako dobrega oprijema. Zato pa tudi vidiš/slišiš pri motogp kdaj(če spremljaš), ko povedo, da vožnja v zavetrju še dodatno segreje gumo, oziroma boljše bi bilo, če bi rekli, da je ne hladi in potem prednja guma nima več tistega maximalnega oprijema. Ampak ok, to govorimo o dirkaških gumah, ne toliko o road aproved, ampak osnova je podobna. Sam vseeno, je boljše vroč kot pa mrzel asfalt.
Meni je najljubše in tudi najbolj zaupam svojim gumam, ter imam na motorju najboljši občutek ob lepem jasnem vremenu pri zunanji temperaturi nekje med 22 in 26 stopinj celzija. Takrat si resnično dam duška po ovinkih in nisem še nikdar imel kake "nepričakovane" težave zaradi gum in kakega zdrsa.

mailer ::

Po marsikateri cesti je pri zunanji temperaturi 26 stopinj asvalt v senčnih delih vsaj nekaj stopinj hladnejši. Če si pameten si tam ne daš duška sploh v dopoldanskih ali pozno popoldanskih urah, ko je že možnost za vlago na cestišču. Bolj je problem v tem, da se vrsta asvaltne podlage skladno z vsemi odtenki sivih flik menja tudi v ovinkih. Primerjava z moto gp je popolnoma zgrešena. Večji problem za voznike pri nas so premalo ogrete gume, kar je pri normalni vožnji po predpisih in upoštevanju vseh nevarnosti praktično nemogoče dosežt pri omenjenih temperaturah.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

val46 ::

Ah dej ne, ne blodi neumnosti. Pri 26 stopinjah ima tudi v senčnih delih asfalt dovolj visoko temperaturo za neko normalno dinamično vožnjo. Če pa divjaš kot da si na pisti, je pa temperatura asfalta tvoj tamanjši problem. Drugače sem jaz napisal, med 22 in 26 stopinjah ob lepem jasnem vremenu. Upam da tega nisi spregledal? In ja, ob takem vremenu, bo tudi v osenčenih delih imel asfalt vsaj nekje 20 stopinj, če ne še kako stopinjo več, kar je pa za cestne gume čisto dovolj. Tam, kjer pa sonce pripeka na cesto, bo še vedno nekje pod 40 stopinj recimo, kar spet ne predstavlja tistih težav s pregrevanjem gum.

To, da ne uspeš dovolj segret gum, je pa morda bolj problem v tem, kake gume imaš nameščene na motorju, kot pa samega stila vožnje ali premalo segretega cestišča. Je pa res da so pri nas določeni odseki cest poflikani s tako vrsto asfalta, da ti tudi motogp guma segreta na pravilno temperaturo, ne bi kaj dosti pomagala pri oprijemu, ampak to je druga tema. Na to moraš biti vedno pripravljen in predvidevati. Zato pa, tam kjer cest ne poznaš, se ni potrebno delat frajerja in raje vozi defenzivno.

Buggy ::

Bemti mast. Zdej al sem kupil napacno celado al pa ne znam tistih vzvodov za hlajenje furat. Mrzlo je FFS! Zunaj 20 stopinj na motorcku ce grem po soncu se gre, ko se vracam brez sonca pa jebeno zebe v betico oz cutim prepih. Nekaj delam narobe pa ne vem kaj. Imam rutko, ki jo imam okoli grla sam vseeno jebeno zebe v betico in luft v celado nekak pride al so to sam leta, ker tud v pisarni klime ne prenasam glih kewl :8)

Se pa ne dam...itaq :))

Spet en dober cruse danes, listje in mokri predeli me strasijo, ko je suho se mi zdi da sem ratal pa prepogumen, saj sem skoraj vedno pred cestnim tokom in me polzi v avtih ze nervirajo, prehitet pa jih ne morem ker ni dost juica :(

Poraba iz 2.5 se je dvignila na 2.7 na 100km....

Drugac pa za vse ki se se obotavljajo za 125 motorcka...go for it!!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

val46 ::

No ja Buggy. Nobena čelada ni ravno hermetično zaprta in ti bo pri vsaki malo pihalo not. Če drugje ne, pa pri bradi/vratu. Kero čelado pa imaš če ni skrivnost?

Kayzon ::

A so usesni cepi res nuja ce vozis motor ali ljudje pretiravajo s tem?
1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri skuter 125 za B vozniško? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
15233832 (8177) demogill
»

Nakup motorja, nasveti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10937232 (6436) bajsibajsi
»

Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6017079 (8638) Twixz
»

AMZS raziskava: Vsi na (motorno) kolo za zdravo okolje?

Oddelek: Na cesti
333900 (3090) splatman
»

Motoristi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8313756 (11663) guest #44

Več podobnih tem