» »

Nakup motorja, nasveti?

Nakup motorja, nasveti?

«
1
2 3

ZLOky ::

Ker verjamem, da je tudi med Slotechovci nekaj moto frikov se obračam na vas...

Namen imam kupiti motor:

Kakšen? pojma ne vem :D
Za kaj ga potrebujem/namen: vožnja večinoma cesta, občasno morda kakšen makadam (ki je le del poti do cilja),
- Sport in Chopper zaenkrat ne prideta v poštev
- mora imeti nad 50 KM
- pripravljen dat okoli 6k€ +/- par kilo, odvisno ali rabljen ali nov
- najbolj sem se zagledal v Supermoto, Naked Bike in pa morda Enduro
- večinoma se bom vozil iz LJ domov, 100km stran, za vikend


P.S.: Imam izpit A kategorije brez omejitev >:D
Motorja "tapravega" še nisem imel, sem se pa že vozil nekajkrat s prijateljevimi kroskami, enduroti, ATV :D...
Sem se pa veliko vozil s "Štirko" :P
Straha ni, pamet je...

Če bi moral dati še kakšno podrobnost za lažjo pomoč, kar na dan z vprašanji.
Hvala.
http://www.google.com/ dela čudeže!!!

St235 ::

Predvsem odvisno kjer boš vozil. Osebno prisegam na naked, mogoče bi sprejel še enduro. Supermoto je preveč offroad, ker večino ma vozim po asvaltu.

Bistveno je tudi ali kupuješ rabljeno ali novo.

Sam bi svetoval naj bo prvi motor 500/600 ccm, hitrosti, ki jih ti motorji razvijejo so več kot dovolj konkretne, niso pa prenerodni in težki za manavriranje. Sploh po mestih to pride do izraza.

Konkretno sem v tem rangu imel in vozil dva:
Kawasaki ER 5, ki ga dobiš že za 2-3kEUR. Moj prvi motor in sem bil nad njim izjemno navdušen. Lahek, okreten, enostaven za vzdrževanje. Po 8ih letih nobenega problema z njim in da danes vozi bratranec. Edino kar me je zmotilo, je sem si počasi zažeže kaj hitrejšega/močnejšega. Pomankljivost, ki bi jo izpostavil je da je motor precej majhen oziroma nizek, kar je seveda lahko tudi prednost.

Drugo sezono imam Honda CB 600 F ABS in ravno tako nimam pripomb nad njim. Prevozim pa kakih 2-3k kilometrov letno.

tt1024 ::

Jaz sem predlani kot začetnik kupil Hornetko 600cc letnik 07 in sem super zadovoljen. Lahek vodljiv, poskočen, naslednji bo pa najbrž kakšen malo bolj potovalni pa kakih 1000cc da še malo sveta vidim :)

msjr ::

- večinoma se bom vozil iz LJ domov, 100km stran, za vikend


Jest bi vzel Transalpa, Varaderota, kaj v tem smislu, definitivno pa ne naked zadeve. Sej so lepi, ampak vetrna zaščita zelo dobro pride.

dzinks63 ::

Npr.: tdm

ZLOky ::

zanimivo dzinks63
http://www.google.com/ dela čudeže!!!

krucymucy ::

Meni recimo zelo paše naked motor, trenutno imam drugega, tisoc kubicen, japonc ...
Vetrna zaščita? Pogrešal sem jo samo enkrat, ko smo šli zaradi zelo slabega vremena iz Italije domov po AC.

Lani sem z njim naredil 16.000km, tudi kam dlje ni problem it.
Tank torbo na zadnji sedež, če ni sopotnice pa še eno torbo in prevezat z mrežo.
Če je še sopotnica pa kupiš še stranske torbe, tekstilne.

edit: TDM je imel kolega pa ni bil zadovoljen. Premalo cilindrov in preveč šaltanja kot se je izrazil in nato kupil Fazer 1000.

Zgodovina sprememb…

tt1024 ::

Tudi jaz vetrne zaščite ne pogrešam, če grem pa kdaj na AC se pač peljem cca. 120km/h in ni nobene panike, ok če bi se vozil tako par 100km ne rečem ampak kot rečeno je zaenkrat ne pogrešam.

ZLOky ::

Kaj pa recimo ABS pri motorjih, a to ful pomeni oz. kako je v praksi z ali brez ABSa?
Za avto vem, kot dan pa noč... :D
http://www.google.com/ dela čudeže!!!

St235 ::

Na motorju ni tako drastične razlike. Jaz ga imam sedaj drugo sezono. Razliko naredi predvsem na spolskem terenu, kakšni čudni zaplati asvalta pred križiščem... Daleč od tega, da bi lahko z ABS stisnil bremze do konca in ne bi rabil razmišlat. Ravno tako ne boš mogel kar bremzat kar vse po prek. Zna pa premostit kakšno nepozornost ali preagresiven stisk prve zavore.

ZLOky ::

Kaj pa te Hornetke od Honde, a se kaj veliko kvarijo?
Mislim namreč 75kW na 600ccm je kar veliko, a ni to kar dobro navita mašina?
http://www.google.com/ dela čudeže!!!

valvoline1 ::

Jaz bi TAKOJ zakonsko prepovedal in umaknil vse kar je čez 50ccm3. Država naj priskrbi za primerna dirkališča za speed odvisnike.Moj pokojni stric je bil med zagrižene motofrike,naj počiva v miru,pa je pustu samo ženo z dvema otrokoma. Preveč mrtvih je že zarad teh kurcev. Pa kolk je invalidov,ki bodo državo stalo milijone in milijone. Čimprej prepovedat,jaz bi kar referendum razpisal,da norce umaknemo z cestah.

Pyr0Beast ::

Ja
Več kot 5cm^2 kubature noben ne rabi !

//rantoff
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

valvoline1 ::

@zloku teb v razmislek da ali ne nakup motorja....

Pyr0Beast ::

Darwin award.

Če bo vozil po pameti mu ne bo hudega.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

ABX ::

Moja ljubica je Ducati 696 z custom made izpuhi.

Sem poskusil tudi Hondo Hornet, vendar me ni zasvojila.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ZLOky ::

@valvojelen1: najprej moje sožalje za tvojega strica...
Itak, najlažje je nekaj prepovedat, zelo težko je pa pravilno obnašanje vcepit komu v glavo, ...
http://www.google.com/ dela čudeže!!!

valvoline1 ::

Pyr0Beast je izjavil:

Darwin award.

Če bo vozil po pameti mu ne bo hudega.

Motor z 250ccm3+ in pamet ne gresta skupaj. Btw na posnetku so hitrosti v mph,kolk je to v kmh se mi ne da računat.

tt1024 ::

Jaz mam Hornetko zdej 2 leti, motor je super, lahek in dosti zmogljiv. Okvare zaenkrat nobene :)

ZLOky ::

@tt1024: A kakšne daljše relacije tudi delaš, več kot 200km, 400km. Kako je med vožnjo, je za vzdržat?
http://www.google.com/ dela čudeže!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZLOky ()

tt1024 ::

Kakšnih ekstremov ne, ampak skok na morje, gorenjsko, Vršič, ipd. brez problema. Kot rečeno jaz imam eno šipco od Givija gor (je bila že gor ob nakupu) in me veter res ne moti. Tudi kdaj po sili razmer po AC npr. kakih 100 - 120km tam cca. 130/140kmh ni problema. Pokliči na AS Domžale ali pa AC autocommerce jaz sem pred nakupom tam dobil testno CBF600 al kaj je tista z oklepom in cca. 70KM, Hornetke takrat niso imeli pa se malo zapelji da vidiš kako ti ustreza. Kot rečeno meni je naked super, izgled in vse.

tt1024 ::

Eh Valvoline, ja sigurno si bolj ogrožen na motorju ampak ne vem, sam vozim po pameti imam 30 let, tako da kakšna mladostna objestnost me ne drži. V 2 letih in cca. 15k km nisem imel niti ene!!! zares kritične situacije. Pač po pameti, predvidevanje in tudi če voziš po omejitvah ni nič narobe, pa se da. Seveda te lahko tudi v avtu, peš, na kolesu kdo zbije, si pa na motorju bolj ogrožen ampak, se da.

ABX ::

Seveda si bolj ogrožen, ampak zaradi tega tudi občutki so močnejši.

Pamet v glavo ter malo sreče in ne bo težav.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

valvoline1 ::

Problem pri motorjih je da ko si prvič resno *ogrožen* je lahko tudi zadnjič. Še trk pri nizkih hitrosti lahka pomen invalid 4 ever.

tt1024 ::

Ja seveda, tukaj se strinjam s tabo. Torej tudi ni dobro kolesarit po klancih, rolat, bungee odpade... Ne vem meni je vožnja z motorjem užitek, sprostitev, čisto nekaj drugega kot z avtom... statistično gledano je seveda bolj nevarno ampak nekaj za dušo si pa lahko privoščim v življenju. Kot rečeno... po pameti pa so šanse za preživetje takoj precej večje.

ZLOky ::

valvoline1, hvala za tvojo skrb... po pameti, pa bo.
http://www.google.com/ dela čudeže!!!

valvoline1 ::

Jah,moj stric se je tudi skoz hvalil da se njemu nikol nebi nič zgodilo,da je primerni motorist,da je dec in da zna oz obvlada svojega suzukija. Pamet v glavo in rajš avto.

St235 ::

Predvsem pa je to tema o tem KAKŠEN motor kupit, ne pa nebuloze o tem ali je varno/pametno in ne vem kaj še. Če se je človek odločil kupit motor je to njegova odločitev, kot so njegove posledice te odločitve.

Kot sem že napisal, jaz sem z mojo hondo izjemno zadovoljen. Okvare nobene, težav tudi ne. Veter in predja šipa sta stvar posameznika. Če te piš vetra moti, ali boš več vozil po avtocestah se da za hornet dobit manjša šipa, ki naredi drastično razliko.

V vsakem primeru pa se pelji par krogov preden kaj kupiš. ČE kupuješ prek malih oglasov tako ali tako vsak motor sprobaš, večina omembe vrednih prodajalcev pa tudi omogoča testne vožnje.

JanezekNovak ::

valvoline1 je izjavil:

Jah,moj stric se je tudi skoz hvalil da se njemu nikol nebi nič zgodilo,da je primerni motorist,da je dec in da zna oz obvlada svojega suzukija. Pamet v glavo in rajš avto.


Z avtom se seveda človek ne more ubiti...
http://www.euroairsoft.com/

krucymucy ::

Imel sem hornetko 600 2008 letnik ... odličen moped. Trenutno imam Z1000 ... še boljši moped.

Je pa zanimivo da je vsaj meni Z1000 lažji za peljat. Ne vem, mogoče ker ima boljše vzmetenje, nižje težišče kaj vem.
Zanimivo tudi zato ker sem se vozil tudi z Z750, ki pa je po mojem mnenju slabši od hornet 600.

Ne vidim pa nobenega problema če si nekdo za prvi motor kupi jurjaka. Še lepše se pelje.

St235 ::

1000 ccm je za moje pojme overkill za prvi motor iz več razlogov:
a.) Cena - motor bo krepko dražji, dodana vrednost pa minimalna, še posebej če bo na leto prevozil 500km in po dveh treh sezonah obupal, ker bo imel druge želje/plane
b.) Price/performance: neizkušen voznik bo imel že z 600ccm več kot dovolj dela, dodatne moči ne bo znal izkoristit in ne bo z močnejšim motorjem dobil nič razen stroškov in ega. Slednje tako ali tkao ne sodi na motor.
c.) upravljanje - Tukaj se da diskutirat ampak moje izkušnje so takšne,da je načeloma enak motor lažje upravljati pri manjši kubikaž, ker je precej lažji. Tudi ko ti bo padel oziroma se boš kje prekucnil, ga je dosti lažje pobrat.

Nikakor pa ne zagovarjam stališča, da je močnejši motor bolj nevaren. Nevaren je vedno in samo voznik.

Pyr0Beast ::

Težji motor daje boljši občutek vožnje.

Motor naj ima ustrezno litražo, da ne nabira konjev samo z vrtenjem v neke visoke obrate, kar je ponavadi čisto neuporabno.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

ABX ::

Linearnost moči je odvisna od konstrukcije motorja ne od kubikaže.

Glej kako linearno narašča moč na 696.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

krucymucy ::

a.) ja, se pozna na ceni, ampak za razliko v ceni se navadno dobi boljše zavore, vzmetenje...

b.) stroški vzdrževanja so enaki, poraba tudi, predvsem zaradi boljšega navora in posledično nižjih vrtljajih.

c.) Recimo da se ti ne bo prekucnil a ne. Je pa res da okretnost odvisna od modela do modela in nikakor ne trdim da se vse jurjake lažje pelje.

Motor naj ima ustrezno litražo, da ne nabira konjev samo z vrtenjem v neke visoke obrate, kar je ponavadi čisto neuporabno.

This. Vrtenje na 10.000 vrtjajih je za na dirkališče.

Pyr0Beast ::

Linearnost moči je odvisna od konstrukcije motorja ne od kubikaže.

O linearnosti moči sploh nismo nikjer govorili.


Glej kako linearno narašča moč na 696.

Brezvezen podatek.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

krucymucy ::

Glej kako lepo narašča šele na Z 1000.

 Z1000 akrapovic

Z1000 akrapovic



In koliko več jo je. Recimo.

amigo_no1 ::

Kupi si endurca, yamaha xt 600 ali honda transalp.Pri prvem gre za enovaljnika (malo trese), zračno hlajenje (ne boš ga pregrel, ni to tomos ATX), robusten motor, ki ga ne uničiš kar tako.Ko/če je treba kaj pošravfati imaš vse na dosegu roke.

Transalp: dvovaljnik, vse je pod oklepom, vodno hlajenje.Za vzdrževanje je treba malo več časa, spretnosti (sploh da prideš blizu).
Oba se lahko peljeta kot traktor (mali obrati), ko daš gas ni treba nabijati obratov in prestavljati 3 prestave dol da pospeši, na ovinkasti cesti tipa Vršič pusti cestnega zadaj.

Končno ima transalp okoli 170, tako da ne boš podiral rekordov na AC.

Tdm je prehudobna žverca za prvi motor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

dolenc ::

Še jaz malo brcnem :)

Prvo se moreš odločit kakšen motor bi imel, nakedi so nekako najbolj zabavni motorji za splošno uporabo, kokertolk udobni in dobri za vozit. Jim pa bolj dišijo krajše relacije, kot recimo kakšnemu potovalcu. Za makedam je pa tko, zapelješ se lahko previdno s kerimkol motorjem, namenski za to pa niso. Jst sem sicer cestakar, pa sem vseeno mnenja da je naked, to kar more motor bit.

Potem imaš na izbiro na grobo 2 tipa mašine, 2 valjni (povečini italajni) in 4 valjni (povečini japanci). 2v mašina je bol primerljiva z dizlom (čeprav ne čisto), potegne že pri niskih obratih, potrebno je manj šaltanja, naviješ, ketna zatrese in leti :). Jim pa malo zmanjka moči pri višjih obratih proti 4 cilindrašem. Ki pa so bolj uglajeni, moč narašča bolj zvezno (razen pri športakih), manj je tresenja, so pa tudi manj zabavni :).

Stroški vzdrževanja so tam tam.

Ni pa noben problem tudi na 1000cc začet, pa ga saj ne preraseš že prvo sezono, samo previdno je treba it.
Če še nimaš izpita, najprej to naredi, tam boš tudi približno dobil občutek za motor, potem pa jih čim več probaj, pa vidiš kaj ti odgovarja, kaj je dobro zate ti ne more noben svetovat.

ABX ::

krucymucy je izjavil:

Glej kako lepo narašča šele na Z 1000.

 Z1000 akrapovic

Z1000 akrapovic



In koliko več jo je. Recimo.


Več brez dvoma, ampak linearnost ni bistveno različna.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

temameseca ::

Priporocam enduro masinco. Glede na to da je cena zelo nizka, bi priporocal tega. ( http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=440... ) Ce zelis veliko voziti po cesti se preprosto dobi rabljena/nova supermoto platisca, menjava katerih je zelo preprosta zato lahko delas to kar sam.

Je pa uzitek vozit taksno masinco (se veliko bolj kot kaksnega cestaka), ker je zelo igriv motor. Ce te zanima kaj vec pa poslji privat sporocilo!

Pyr0Beast ::

ABX je izjavil:

krucymucy je izjavil:

Glej kako lepo narašča šele na Z 1000.

 Z1000 akrapovic

Z1000 akrapovic



In koliko več jo je. Recimo.


Več brez dvoma, ampak linearnost ni bistveno različna.



Je pa mašina težja, tako da to spet ni tako veliko več.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

ABX ::

Pyr0Beast je izjavil:

Linearnost moči je odvisna od konstrukcije motorja ne od kubikaže.

O linearnosti moči sploh nismo nikjer govorili.


Pyr0Beast je izjavil:


Motor naj ima ustrezno litražo, da ne nabira konjev samo z vrtenjem v neke visoke obrate, kar je ponavadi čisto neuporabno.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Pyr0Beast ::

No, kje ti vidiš omembo linearnosti tule ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

ABX ::

Nima smisla.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

mr1two ::

Če praviš, da vsake tolko pelješ malo po makadamu, ti nakeda toplo odsvetujem. Vse kar je za na cesto ima čisto neprimerno težo, težišče, pnevmatike... da bi delalo na makadamu(dobro, če uživaš pri 20 na uro, pa da ti na vsakem drugem kamnu spodleti guma, potem izvoli).
All-around je kakšen enduro/potovalna varianta(tko da se na komot pelješ), so pa zadeve po večini precej visoke. Še najboljše boš tudi storil, če greš pogledat par različnih motorjev, tako različnih po modelu kot tudi vrsti(enduro, naked, supermoto..).
Opazil boš par stvari, ki so značilne za različne skupine: naked se fura lažje od cestaka recimo pri nižjih hitrostih, supermoto(odvisno kakšen) zna bit precej visok in tudi brcne v rito, ko odpreš plin(moje izkušnje z KTM625 -nevemkaj so bile takšne: Nekoliko zahrbten agregat, ki občasno preseneti, če nimaš dosti izkušenj za sabo, sicer nimaš filinga da butne, ampak ko pogledaš na števec je že kar preveč.
Honda 450 je čisto druga pesem, sicer pa tudi odvisno kakšna je oprema(konkretno drseča sklopka in boljše vzmetenje), sune ko kurba, ampak res, poči da kaj takega še nisem videl. Res leti(konkreten model ni bil za na cesto)
Z750 - moj prvi motor. Še kar usklajen agregat, se ga da furat tudi na nižjih obratih(bolezen od 600kubičnih agregatov je neodzivnost pri nizkih vrtljajih), čeprav bi lahko imel malček več navora. Zadeva je dovolj pri tleh, da se ti ne zvrne(visok sem namreč 175 in tu pa tam se najde motor, kjer ne dosežem tako lepo tal :)). Za začet vozit je motor relativno dobra izbira(niso dragi, pa dosti izbire imaš). Okretnost je tak tak, lahko bi bil malo bolj vodljiv/natančen, ampak se da.
Fazer 600 je odličen kompromis med potovalnostjo in športnostjo, čeprav na trenutke precej dolgočasen motor. 600kubov je premalo in če hočeš da gre, ga je treba gont(pa ni tko fino kot se sliši). Primerjava z Z750: lažja in bolj vodljiva mašinca. Za vozit je natančna, nisem pa nikoli dobil nekega občutka, da bi ji popolnoma zaupal(prst kažem na original gume, ki so bile na njej od dneva nakupa), se pa z boljšimi gumami kr fino fura. Je dober all-arounder kar se tiče cestnih potovanj, ampak človeka pusti ravnodušnega.

Še za bolj kmečko razlago, kaj pomeni bolj vodljiv motor(primerjava je smešna, ampak mogoče bo komu vsaj približno naslikalo občutek). Večina je vozila APN6 ali APN4- predstavljaj si, da je to podobno(v izbrani kategoriji) kot vožnja Z750- Fino se pelje, ampak včasih je malce nerodna, malce. Avtomatik(Fazer) je pa dosti bolj okreten, tudi ko z njim mencaš na mestu.

Za več nasvetov pa seveda, obišči www.motosvet.si ,kjer imaš ljudi, ki se ukvarjajo s tem že dolga leta. Moje izkušnje so zgolj orientacija začetnika, ki ima izpit za A 2 leti.

To je to.

LP

krucymucy ::

Pyr0Beast je izjavil:

Je pa mašina težja, tako da to spet ni tako veliko več.

Ja, 30 kil je pa res cel hudič.

Pyr0Beast ::

krucymucy je izjavil:

Pyr0Beast je izjavil:

Je pa mašina težja, tako da to spet ni tako veliko več.

Ja, 30 kil je pa res cel hudič.


30kil preveč ... :)

V glavnem ta moč ni zastonj.

Določen folk ki fura motorje se drži načela, da ne peljejo ničesar, česar ne morejo sami dvigniti v kolikor pade na njih.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

ZLOky je izjavil:

Kaj pa te Hornetke od Honde, a se kaj veliko kvarijo?
Mislim namreč 75kW na 600ccm je kar veliko, a ni to kar dobro navita mašina?



Vse kar je japonskega, nimaš nobenega straha. Korejskega se izogibaj.

Prej je bil omenjen ER-5 sicer super za začetnika, a po parih mesecih ti bo prešvoh. Horneti, Sv-ji so odlični nakedi. Za all around se velika večina odloči za Fazer, plus velika izbira rabljenih.

Supermoto je super za nažigat, za potovanja odpade, lep glas in tresljaji ki jih imaš polno rit čez nekaj časa. Če boš rad veliko motoriral, boš hitro ugotovil, da bo treba čez mejo v kakšne dolomite...

Valvoline: pozabljaš na osnovno dejstvo. Takorekoč vsi polnoletni motoristi so tudi avtomobilisti. Se pravi veliko bolj razumejo problem med avtomobilisti in motoristi. Vse skupaj pa zahteva kanček strpnosti in kulturnega obnašanja. Pa bi bilo vs ok.

Phoebus ::

Prej je nekdo omenil da ni neke razlike pri Z ali BREZ ABS... stari moj, če se le da, vzami ABS- ko je panika (in panika bo, vozniki v konzervah ne poznajo ogledal), boš hitro prehitro ožel ročico...

Je pa že več takih debat, brez \"prepovedati nad 50ccm\" na motosvetu.

Ravno 50ccm je najbolj nevaren- vsak avtobus te prehiteva in rine v pločnih v mestu ker (original) ne preseže tistih 45kmh.

WarpedGone ::

Noben še ni omenu BMWjev, kaj takega : http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=431...
Zbogom in hvala za vse ribe
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6017603 (9162) Twixz
»

Motorna kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
539448 (6977) Comandante
»

Motoristi in motorji

Oddelek: Na cesti
256838 (3693) Stari maček
»

Kako začeti z motociklom? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6015784 (9555) KTr1sk
»

Kateri motor kupit??

Oddelek: Loža
309253 (8458) Bakunin

Več podobnih tem