» »

kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?

kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?

Temo vidijo: vsi
««
9 / 9
»
»»

val46 ::

Buggy, jaz ti osebno kovčka na tem tvojem motorčku ne svetujem. Z njim boš sam še bolj počasen in neokreten, plus znaš imet probleme s prednjim koncem motorja(tresenje krmila in podobne zadeve). Za čelado spravit, da je ne rabiš okrog s sabo nosit, si raje nabavi eno "ketno" oziroma zajlo na ključavnico in si jo pač nekam na motor pripneš/zakleneš. Jaz sem imel kovček zadaj, pa sem ga ravno zaradi teh težav(tresenje balance) dol dal. Pi določeni hitrosti sem imel občutek, kot da mi prva guma ni pravilno scentrirana.

Buggy ::

Ej tocno to sem tudi sam sumil in hvala za info val46. jeba je ce ni konjenice pod ritko in lahek motorcek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Comandante ::

Jaz imam raje stranske torbe kot top case. Z top case imam slabe izkušnje, pri določenih hitrostih/naklonih ceste mi je na XJ6 (ki ima sicer čez 200kg, jaz pa čez 100kg) prihajalo do nepredvidljivih oscilacij sprednjega kolesa. Prenos teže naprej in močno držanje krmila sta zadevo "rešila".

Ne vem, ali je problem težišče kovčka( ki je precej za zadnjo osjo), ali kaj drugega. To se mi je dogajalo tudi pri praznem kovčku. Čim sem ga snel, je problem izginil.

Zdaj imam kruzerja in stranske torbe, pa ni težav. Je pa motor težji, težišče torb pa nekje nad zadnjo osjo.

sbawe64 ::

Comandante
Ti upam veš, da se motor "vozi sam" (ko se premika), močno držanje balance je kontraproduktivno, sploh če te doleti kakšen death wobble. https://www.youtube.com/shorts/l7VFznEi...
Motorji za razliko od skuterjev nimajo čisto lahkega prvega dela.


Masa 39l kovčka je nekje 5 kg, verjetno se ne vozite 400 kmh, da tako vpliva na aerodinaiko.
Pri sami masi motorja 200 kg je to pljunek (sile in moment).

Buggy
Na tvojo 151 kg (suha masa) huso črna puščica "pujsa" sploh gre plošča in kovček gor ? Recimo za aprilio 125 rs/sx (ena od teh ali celo obe), bojda ne gre, moraš improvizirati doma.

Ti moram priznati da si pogumen, jaz se s takimi "bunkastimi" gumami nebi vozil po cesti.



val46 je izjavil:

Buggy, jaz ti osebno kovčka na tem tvojem motorčku ne svetujem. Z njim boš sam še bolj počasen in neokreten, plus znaš imet probleme s prednjim koncem motorja(tresenje krmila in podobne zadeve). Za čelado spravit, da je ne rabiš okrog s sabo nosit, si raje nabavi eno "ketno" oziroma zajlo na ključavnico in si jo pač nekam na motor pripneš/zakleneš. Jaz sem imel kovček zadaj, pa sem ga ravno zaradi teh težav(tresenje balance) dol dal. Pi določeni hitrosti sem imel občutek, kot da mi prva guma ni pravilno scentrirana.

Ni nujno krivec guma, lahko je tudi zvito platišče, zanič ležaj ali vzmetenje.
Včasih je pa tudi krivec znamka gume, ki iz nekega X razloga dela težave pri Y znamki/modelu motorja.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Buggy ::

Buggy
Na tvojo 151 kg (suha masa) huso črna puščica "pujsa" sploh gre plošča in kovček gor ? Recimo za aprilio 125 rs/sx (ena od teh ali celo obe), bojda ne gre, moraš improvizirati doma.

nimam pojma, zato sprasujem. A ni to nek standard? Sicer pa nima veze, po povedanem me ne mika vec, ker stabilnosti v ovinkih, kjer imam vsaj nekaj uzitka z motorckom, nocem trejdat za prakticnost deponiranja celade.

bunkaste gume? Vozi se kot po svili ROFL, ceprav zgleda ne tako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

sbawe64 ::

lmm pravi, da gre gor, samo tovarniško ni kovček top case ni predviden, niti ga ne prodajajo (točne podatke preveri pri Slo prodajalcu).


In ko smo že pri naked 125 razredu, tu je ena lepa tabela, yamaha mt125 in duke 125 sta najhitreja (top speed 115 kmh, s tem da ima yamaha 5 kg manj)), sledi kawasaki Z125 in voge R125 (110 kmh), suzuki gsx-s 125 (107 kmh) in honda cb125r (101 kmh)
https://www.bikereview.info/en/bike-rev...


tu sem poklikal še eno tabelo (največ jih je notri 10) (stran je potrebno dati na DE jezik, v ANG primerjalnik ne dela, error 404)
https://www.motorradtest.de/motorrad-ve...


+4
https://www.motorradtest.de/motorrad-ve...


https://www.motorradtest.de/motorrad-ve...

//sym, husq in še kateri niso notri v zgornji tabeli.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Buggy ::

husky je prakticno duke (isti agregat)..sicer pa stevilke in top speed v ravninah nekak niso point te teme...gre za "romantiko" avature in dozivetja po ovinkih, kar marsikdo lahko zamudi tudi na vecjih motorjih.

Blinder ::

Ista tabela navaja enako maksimalno moč za vse motorje. Tisti, ki gre samo 101 kmh v primerjavi s 115 kmh verjetno nima za vseh teh 14 kmh slabšo aerodinamiko z voznikom vred !? So dosegli te hitrosti v enakih pogojih ali so si izmislili stevilke?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

Buggy ::

huh? o cem ti to sanjas?!

par postov nazaj sem razlagal kaj vse na 125ccm motorcku vpliva, od teze voznika in vetra, pa da je pa top speed na ravnini na motorcku ni nek relevanten benchmark in se tega zavedamo. Tega tudi eni na motorcku ne zelimo, ker si ne zaupamo in se posledicno ne spravljamo v problematicne situacije. Jaz bi bil pokojen, ce bi imel kej mocnejsega. Imam sodelavca na pravem motorju, ki je prehiteval malce prevec pogumno in je sedaj brez nog in ene roke.
Je pa zalostno brat, ker to ni bistvo tega kar imamo in kar nas zadovoljuje. More is not always better.

A je res tako tezko razumet, da eni uzivamo s tem ko sledimo prometu na motorcku izpostavljeni na dveh kolesih, se poigravamo z G force v ovinkih in raziskujemo in duhamo naso lepo dezelo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

val46 ::

sbawe64 je izjavil:




val46 je izjavil:

Buggy, jaz ti osebno kovčka na tem tvojem motorčku ne svetujem. Z njim boš sam še bolj počasen in neokreten, plus znaš imet probleme s prednjim koncem motorja(tresenje krmila in podobne zadeve). Za čelado spravit, da je ne rabiš okrog s sabo nosit, si raje nabavi eno "ketno" oziroma zajlo na ključavnico in si jo pač nekam na motor pripneš/zakleneš. Jaz sem imel kovček zadaj, pa sem ga ravno zaradi teh težav(tresenje balance) dol dal. Pi določeni hitrosti sem imel občutek, kot da mi prva guma ni pravilno scentrirana.

Ni nujno krivec guma, lahko je tudi zvito platišče, zanič ležaj ali vzmetenje.
Včasih je pa tudi krivec znamka gume, ki iz nekega X razloga dela težave pri Y znamki/modelu motorja.


Kaj nisi razumel iz mojega posta? Kriva ni bila guma, niti vzmetenje, še manj kak ležaj, ampak kar lepo zadnji kovček, ki pač pri določeni hitrosti in turbolencam za voznikom, začne privzdigovat prednje kolo. To je vsa umetnost. In ne, ni potrebe da greš 400km/h, da se ta aerodinamika poruši. Je pa to verjetno dosti odvisno od samega modela kovčka, samega modela motorja kot tudi voznika pred njim. In najbrž tudi vpetja kje kovček je(višina, oddaljenost od težišča zadnjega dela motorja in podobno). V glavnem, jaz ga imam doma, ampak ga na mojo Aprilio ne dam nikdar več gor. Morda kdaj če manjam motor poskusim, ampak neke hude želje in potrebe po kovčku ravno nimam. Mam raje torbico na zadnjem sedežu in po potrebi še "nožno torbico", tako da denarnica, prva pomoč, telefon in prometno imam vedno s sabo. Pa še za kaj se najde plac, če je potreba. Za tisti teden dopusta, k grem za par dni z motorjem, pa raje vzamem nahrbtnik s sabo, kot da bi mel kovček in se počutil na motorju, kot da sem na motokros pisti.

Comandante ::

Comandante
Ti upam veš, da se motor "vozi sam" (ko se premika), močno držanje balance je kontraproduktivno, sploh če te doleti kakšen death wobble.

Držanje balance je v tem primeru isto, kot če bi našraufal blažilec balance. Plus, pomaga, ko se nagnem naprej, da kolo obtežim. Ne govorim o death wobble, gre za majhno amplitudo.

Pojavi se samo pri določeni hitrosti, tam med 60 in 80km/h. Pod in nad to hitrostjo ni težav. Pač neka random resonanca, kaj češ.

sbawe64 ::

Blinder je izjavil:

Ista tabela navaja enako maksimalno moč za vse motorje. Tisti, ki gre samo 101 kmh v primerjavi s 115 kmh verjetno nima za vseh teh 14 kmh slabšo aerodinamiko z voznikom vred !? So dosegli te hitrosti v enakih pogojih ali so si izmislili stevilke?

Masa teh 125 je med 117 in 151 kg, zategadelj je tudi končna različna, ne glede, ali imajo maksimalno 15KM ali samo 11.
Verjetno so testirali pod enakimi pogoji.

Seveda bodo performanse slabše, če bo voznik 100 kg & 190 cm napram 60 kg & 160 cm.
2020 is new 1984
Corona World order

Blinder ::

Buggy je izjavil:

huh? o cem ti to sanjas?!

par postov nazaj sem razlagal kaj vse na 125ccm motorcku vpliva, od teze voznika in vetra, pa da je pa top speed na ravnini na motorcku ni nek relevanten benchmark in se tega zavedamo.


V tabeli so objavili končne hitrosti za več motorjev. Minimalne zahteve za takšno merjenje so, da so hitrosti izmerjene z enakim voznikom, v okolju brez vetra, na enaki ravnini, ter da so hitrost izmerili v obe smeri in kot končno hitrost navedli povprečje obeh doseženih hitrosti.

Top speed je relevanten benchmark ja. Toliko bolj, če primerjamo med sabo skoraj enake motorje. Če pa dodamo v tabelo Hondo CBR150R ali Yamaho R15, bodo tej dva motorji imeli večjo končno hitrost od vseh ostalih v tabeli. Verjamem, da bi tej dva tudi v vožnji šli opazno bolje kot preostali...
Bi moral kak hojnikb ali energetik vstopit v temo pa povedat svoje mnenje.

Za tistega želvo s hitrostjo 101 km/h piše "we haven't tested this motorbike yet". Moja polemika izhaja iz tega, da vem, kako nekateri spletni portali preprosto izmišljujejo podatke o vozilih. Ali pa jih preračunajo brez razpoložljivih krivulj navora in moči, dodajo svojo domišljijo in ustvarijo neke psevdo rezultate.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

val46 ::

Seveda bi ta dva motorja (Honda CBR150R ali Yamaha R15) imeal večjo končno hitrost. Prvo kot prvo sta "športna modela" z precej boljšo aerodinamiko, kot drugo pa imata oba vsaj 25ccm več od unih prej. Kar pa spet ne pride v poštev za ta konkretni post na forumu, ker se tu pogovarjamo o motorjih do 125ccm, ki jih folk laho vozi s kodo 125. Za ta dva motorja rabiš polni A izpit, oziroma vsaj A2.

jest10 ::

Blinder je izjavil:

Ista tabela navaja enako maksimalno moč za vse motorje. Tisti, ki gre samo 101 kmh v primerjavi s 115 kmh verjetno nima za vseh teh 14 kmh slabšo aerodinamiko z voznikom vred !? So dosegli te hitrosti v enakih pogojih ali so si izmislili stevilke?


Tiste tabele so tovarniški podatki, ki so dostikrat daleč od realnosti.

jest10 ::

jest10 je izjavil:

Blinder je izjavil:

Ista tabela navaja enako maksimalno moč za vse motorje. Tisti, ki gre samo 101 kmh v primerjavi s 115 kmh verjetno nima za vseh teh 14 kmh slabšo aerodinamiko z voznikom vred !? So dosegli te hitrosti v enakih pogojih ali so si izmislili stevilke?


Tiste tabele so tovarniški podatki, ki so dostikrat daleč od realnosti.

Heh. Pa še vidim, da so zamešali podatka med CB125R in CB125F:))

sbawe64 ::

Za vse dirkače, na delu otoka Man (cesta, kjer poteka TT), se lahko peljete brez omejitev po javni cesti, tudi ko ni TT dirke (je z znakom določeno, kjer NE velja "national speed limit" (izven naselij): 60 mph (97 km/h) enopasovnica oz. 70 mph (113 km/h) po dvopasovnicah in AC).


8:39
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Buggy ::

Blinder je izjavil:

Buggy je izjavil:

huh? o cem ti to sanjas?!

par postov nazaj sem razlagal kaj vse na 125ccm motorcku vpliva, od teze voznika in vetra, pa da je pa top speed na ravnini na motorcku ni nek relevanten benchmark in se tega zavedamo.


V tabeli so objavili končne hitrosti za več motorjev. Minimalne zahteve za takšno merjenje so, da so hitrosti izmerjene z enakim voznikom, v okolju brez vetra, na enaki ravnini, ter da so hitrost izmerili v obe smeri in kot končno hitrost navedli povprečje obeh doseženih hitrosti.

Top speed je relevanten benchmark ja. Toliko bolj, če primerjamo med sabo skoraj enake motorje. Če pa dodamo v tabelo Hondo CBR150R ali Yamaho R15, bodo tej dva motorji imeli večjo končno hitrost od vseh ostalih v tabeli. Verjamem, da bi tej dva tudi v vožnji šli opazno bolje kot preostali...
Bi moral kak hojnikb ali energetik vstopit v temo pa povedat svoje mnenje.

Za tistega želvo s hitrostjo 101 km/h piše "we haven't tested this motorbike yet". Moja polemika izhaja iz tega, da vem, kako nekateri spletni portali preprosto izmišljujejo podatke o vozilih. Ali pa jih preračunajo brez razpoložljivih krivulj navora in moči, dodajo svojo domišljijo in ustvarijo neke psevdo rezultate.


...se enkrat, zakaj je top speed pri 125ccm motorcku nek pomemben faktor za uzivanje pri voznji? Kot sem rekel, jaz s svojim po ravnem dosegam brez vsakih tezav hitrost prometa, v klanec ga res malo zmanjka, na dol gre pa itaq prevec in sem pocasi zacel ze krsit lastne zaprisege in grem ze prehitevat tudi polze na regionalki, cesar se moram odvadit >:D
Ko pa pridem v guzvo se pred LJ se pa zacenja cista zmaga, ko sibam mimo vsega :D

Blinder ::

Pomemben faktor komur komu. Po avtocesti je lepše z 1000 cc. Za vozit po ozki cesti med eno vasjo in drugo pa je lahko fun tudi s švoh motorjem. Mogoče enim od teh 125 cc. Če ima kratke prestave še dodatno doda vsaj občutek, da gre dobro
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Buggy ::

@Blinder: jaz te cisto razumem in vem kaj zelis povedat. Moras pa razumet, da lahko enim starim prdcem kot sem jaz hitrostni rekordi na motorcku niso pomembni, poleg tega se ne cutim niti dosti sposobnega upravljat 150KM dvokolesno torpedo, niti ne vidim smisla in riziko zame je pac prevelik in ne odtehta uzitka. Hitrosti sem se ze nauzil, imam jo dost tudi v avtomobilu, na motorcku se pac chillaksam in se poigravam z ovinki, kjer pa kubikaza kar naenkrat izgubi pomen, ker v ovinek in iz njega, bom jaz z isto ali vecjo hitrostjo prisel tudi z 125ccm motorckom in tukaj nisem prikrajsan.
Probaj razumet no, sej si vendar motorist, ki me na cesti pozdravi za sreco, jaz pa tebe nazaj :P

sbawe64 ::

Na lovu za najhitrejšim:

Yamaha yzf r125, letnik 2015 gre bojda 148 km/h.
Vsaj tako pravi lastnik, ki jo prodaja.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

SS





Glede pozdravljanja: angleži in ostali, ki vozijo po levi, ne morejo pozdraviti z notranjo roko (desno), ker je tam gas.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Buggy ::

cist mozno, nad 80kmh itaq igra bistveno vlogo bolj kot ne aerodinamika, ki jo ta motorcek kot sportak ima tako z oklepi kot prisiljeno drzo voznika.

sbawe64 ::

15 KM ter 140 kg mase ne gre 148 km/h.
2015 model ima 140 kg (mokre mase), tako da je tip številko potegnil iz ??? hhttps://bikez.com/motorcycles/yamaha_yz...
Malo klanca, veter v hrbet, lažniv števec, lovec&ribič hkrati, tankaš 100 oktanca in daš gor polini nalepko, gre moped takoj 150 km/h :D.


Vem da so tisti lahki športni 2T tomosi (49 cc) dosegali take številke, samo oni so imeli ~55 kg.
https://forum.bjbikers.com/topic/124979...

konkretno tomos d6
https://tomosd6.blogspot.com/2014/01/to...
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Buggy ::

Takega dvotaktarja Tomos D6 ali pa nekaj zelo blizu tega je vozil moj mentor/kolega na Grobniku. To se je vrtelo v neskoncnost in iz ovinkov so se izstrelili, predvsem zaradi teze hitrost pa dobili zaradi aerodinamike. Ga bom povprasal po detajlih.

Veter in teza na 125 4 taktarju s 140+ kil pac gre kot gre. Zdej pa dejmo ze enkrat nehat o top speedu na 125ccm FFS. ZA to naredis izpis in kupis sportaka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

sbawe64 ::

Kako ocenjujete stanje/prihodnost ktm oz. Husqvarna, ki je v lasti KTM ? Kot berem je sedaj 1 minuto pred 12 vskočil indijski Bajaj
https://www.motorcyclenews.com/news/202...

Čisto slučajno našel, na 125 ktm generalka motorja pri celih 27 000 km.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Motorje ima husa od ktm (torej enake).
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

NekdoPach ::

Ciljna publika sport 125 motorjev so 16-17 letniki ki hočejo zgledat kul. Mene bi blo sram se gori pelat, kao dirkalni motor vbistvu pa moped, prdalica. Cene novih so pa itak nore.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::


Motorje ima husa od ktm (torej enake).


...res je. Res je tudi da 2024 agregat nima kaj dosti skupnega z 2017 in so potencialne felerje ze odpravili. Z enim primerom pospositi na vse je malce neumno a ni?

ce pa namigujes, da bo crnilo...seveda bo..vse crkne, vprasanje pa kdaj in pod kakimi pogoji. Tudi ti bos, upam da po pricakovanjih :P

PluribusUnum ::

2T for start
««
9 / 9
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup novega 125 motorja - kasko in zaščitna oprema

Oddelek: Na cesti
431901 (518) twom
»

Kateri skuter 125 za B vozniško? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
15239281 (13626) demogill
»

Nakup motorja, nasveti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10939358 (8562) bajsibajsi
»

Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6018940 (10499) Twixz
»

AMZS raziskava: Vsi na (motorno) kolo za zdravo okolje?

Oddelek: Na cesti
334539 (3729) splatman

Več podobnih tem