Forum » Na cesti » kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?
kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?
Temo vidijo: vsi

Buggy ::
koncno po enem mesecu je prisla dolgo pricakovana zadeva, ki jo je bilo za 2024 husky-ja cakat se da jo naredijo.
Poleg DNA stage 2 filtra bom takoj ko pridem iz morske vukojebine tole nataknil gor pa da vidim a bo kaksen efekt v low-mid range ali pa je blazev zegen....prej bi rekel da slednje a jebat ga bom vsaj vedel da nic ne zamujam
Poleg DNA stage 2 filtra bom takoj ko pridem iz morske vukojebine tole nataknil gor pa da vidim a bo kaksen efekt v low-mid range ali pa je blazev zegen....prej bi rekel da slednje a jebat ga bom vsaj vedel da nic ne zamujam


sbawe64 ::
Glede čelad,
z 'ece 22.06' so postale kar masivne, če ni cena od 400e naprej (in da je karbonska), sploh full face in preklopna.
Kaksno mnenje imate o airbag jopicih?
Glih vceraj malo raziskoval in vidim da je prisel updajtan ALPINESTARS TECH-AIR 5 - Plasma.
Videl en yt posnetek iz zda, tip na enem cf moto 250-450 (nekaj takega) ni ravno divjal, prvo mu na enem ovinku prileti srna, nato ga odbije na levo stran, kjer prileti v avto nasproti vozeč, bilo mu ni nič, imel full gear in airbag.
Tako da če lahko, škoditi ne more.
Buggy, katero držalo za telefon imaš ?
Bolje pozno kot nikoli:
tole je fantastičen video na temo airbagov
Hint, če je 36 minut preveč, poglejte zadnjih 10.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order

Buggy ::
koncno po enem mesecu je prisla dolgo pricakovana zadeva, ki jo je bilo za 2024 husky-ja cakat se da jo naredijo.
Poleg DNA stage 2 filtra bom takoj ko pridem iz morske vukojebine tole nataknil gor pa da vidim a bo kaksen efekt v low-mid range ali pa je blazev zegen....prej bi rekel da slednje a jebat ga bom vsaj vedel da nic ne zamujam
Aja - sem resetiral trip 1 stevec po tem ko sem vse skupaj nastavil in odpeljal 400km. Poraba iz prej skupnih 2.8l/100km je prisla na 3l/100km povprecna je pa tudi sla iz 55kmh na 60kmh, tako da tam tam, nekaj povisane porabe je , sam sem ga pulil do konca. Pa danes sem se strmi Reber mal preganja gor in dol kar je kar nekaj dviga
Kot receno. Morska sol se ni se cisto sprala s telesa in sem se lotil razdiranja motorcka, da bom namestil FuelX in DNA filtre stage 2. Strage 2 pomeni da je namesto pokrova se dodaten filter, poleg notranjega.
FuelX:
V skatli je kontrolna enota, ki gre med ECU ter dve zici s stirimi konektorji, ki se dodajo vmes med pre-cat lambdo in post-cat lambdo.
Motorcek je potrebno najprej razstaviti, da konektorje spravis do senzorjev. Odstraufat nosilec za prtljago, stranske panele in nekaj elektronskih zadev, da prides zraven.
V navodilih sicer pise, da je treba dati dol se rezervoar in odklapljati bencinsko pumpo a mi je uspelo brez tega. Sicer sem se kar zajebaval, da sem pod sedezom mimo tanka dobil vse stiri konektorje a je slo

Ko imas ekstra kable priklopljene na pre/post-cat senzorje in speljano tako kot ti ustreza se priklopi se kontrolno enoto na negativen pol baterije. Kasneje sem z vezicami po testni voznji kable povezal tako, da se nikjer ne dotikajo vrocih delov, preventivno (ceprav ni potrebe) pa sem z izolircem zascitil se kontakte na konektorji od zgoraj.
DNA air filter stage 2 + custom 3D print (zascita pred listjem):
originalni pokrov airboxa:
original (nov

notranjost airboxa z dulcem, ki ustrezno zavrtinci zrak
DNA notranji filter:
DNA zunanji filter/nadomestek stock zaprtega pokrova
Oboje troje s custom 3D print zascito cez zunanji filter
Sestavil vse skupaj in z malo nervoze prvic uzgal motorcek ter cakal koliko luck me bo cakalo ce bo sploh zalaufal. K sreci je bilo vse KEWL.
https://www.youtube.com/shorts/S5AgzB4Y...
Test&results:
Ker je potrebno narediti vsak 150-200km, da se ECU ponovno nauci na nove parametre je bilo potrebno od srede mal vozit.
Seveda sem vozil v rezimu kjer ga vozim jaz, saj sem zelel da se uci moje voznje. Hec je to, da v obmocju 9-10Krpm je motorcek itak v open loop nacinu in senzorji nimajo kej dost pri tem. FuelX prilagaja zadeve v closed loopu ki je pomoje do nekje 6.5Krpm, kjer je bila originalno prvih 1000km tudi blokada.
Naredil sem seveda 400km da bo za zihr med drugim tudi po Ljubljani cez mesto. In ja! V tem obmocju do 7Krpm se obcutno pozna lepsa odzivnost agregata, ki se jo cuti na rocici za gas. Tudi speljevanja s semaforja so obcutno boljsa in hitrejsa bi reku, ce nebi sumil na placebo.
Motorcek je namrec obcutno bolj glasen v smislu bolj globokega induction noisa, po ene 300km pa se mi zdi da je tudi izpuh pustal glasnejsi.
Posteno povedano nisem cisto zihr a mi je to vsec, ker navklub temu da imam v celadi skoz musko zna bit na dolgi turici motece, sploh v hrib, kjer ga teram na polno.
Zakljucek:
s filtri vred je bilo tole skoraj 400EUR. Ce bi sel zdej ko to vem v nakup se enkrat?
DA: ce delas dolocene modifikacije je FuelX obvezen, ker bo vedno drzal AFR razmerje na 14.0-14.2...original je 14.7 fiksed
ce ti je zaradi filtrov vsec bolj globok zvok
ce te matra firbec kaj in kako bo tako kot mene (ceprav sem zdej spoilal

NE: ce isces performance gain ki ga ni, vsaj ne pri koncni hitrosti, ki je ostala ista - mogoce perf na pospeskih - pa se tukaj mislim da je bolj placebo kot kej druega
POGOJNO: ce zelis, da bo motorcek zdrzal malo dlje, nizje temperature konstantno prilagajanje AFR glede na dodane potencialne modifikacije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

Buggy ::
Kar se tice pa LED statusa. Rdeca pomeni da ima z ECU komunikacijo, kar je mal strange. Zelena pomeni, da dela svoje in sicer obogatenje mesanice od default.
https://www.youtube.com/shorts/YhRoF8hI...
...pa se nekaj slikic:
...pol sem sel pa enga "zavitega albancka" pojest, pa so bile dve "sportne" 125-ke zraven parkirane
https://www.youtube.com/shorts/YhRoF8hI...
...pa se nekaj slikic:
...pol sem sel pa enga "zavitega albancka" pojest, pa so bile dve "sportne" 125-ke zraven parkirane

Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Motor, Tricikel - voznja z B izpitomOddelek: Na cesti | 1234 (352) | sbawe64 |
» | Nakup novega 125 motorja - kasko in zaščitna opremaOddelek: Na cesti | 2226 (843) | twom |
» | Kateri skuter 125 za B vozniško? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 41812 (16157) | demogill |
» | Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19780 (11339) | Twixz |
» | AMZS raziskava: Vsi na (motorno) kolo za zdravo okolje?Oddelek: Na cesti | 4820 (4010) | splatman |