Forum » Na cesti » kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?
kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?
Temo vidijo: vsi
twom ::
Zakaj me je cornering ABS rešil? Ker je avto zapeljal pred mene vsega par metrov pred menoj. Sem se že videl v njegovem level sprednjem blatniku. Na srečo je v zadnjem trenutku zabremzal in se ustavil na mojem pasu. Jaz sem seveda refleksno stisnil zavoro in šel v nagib. Bremazlo je z max 0.6 G, ABS se je vklopil, hitrost se v tistih parih metrih ni nič zmanjšala. Brez cornering ABS-a bi zdrsnil in končal v avtu ali količkih.
Sedaj, ali dobra obleka naredi razliko, al je isto kot ko si zlivaš vodo za vrat, se pa sam odloči. Jaz imam raje dobro obleko.
Znanka se je poleti prekuhala v lastnem znoju. Dobesedno. Videlo se ji je na obrazu. Meni je bilo samo vroče, ko se nismo premikal.
Sedaj, ali dobra obleka naredi razliko, al je isto kot ko si zlivaš vodo za vrat, se pa sam odloči. Jaz imam raje dobro obleko.
Znanka se je poleti prekuhala v lastnem znoju. Dobesedno. Videlo se ji je na obrazu. Meni je bilo samo vroče, ko se nismo premikal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: twom ()
val46 ::
Sej mam tudi jaz raje dobro obleko, kot pa si zlivat vodo za vrat(btw, tega nism jaz rekel), ampak nobena, tudi obleka za jurja ali dva, te pri 35 stopinjah in več na soncu in razgretem asvaltu ne bo toliko hladila, da ti ne bo vroče. Sicer pa, ti praviš da vročino odlično prenašaš, bolj ti je problem mraz. Zakaj si potem ne oblečeš tako vrsto obleke, ki te bo grela? Sej veš...če ti je mraz, si še vedno lahko kaj daš nase, da se pogreješ. Če ti je vroče, še ko si nag, nimaš kaj več dat dol iz sebe. Tko da, ne vem kako lohk ti praviš da daš raje več za dobro obleko, če te pa potem toliko krat zebe na motorju. Jaz sem se že v snegu in mrazu vozil, pa nisem nikdar toliko zmrznu kot si ti rekel, da te je toliko premrazlo, da bi najraje motor ob cesti pustil in šel naprej peš.
denabiker ::
Kako ste zapel, kristus...hotel sem povedat, da je očitna razlika ali imaš poceni opremo, ko je ravno tako, ko bi si polivinil gor dal, švicneš in si moker, potem pa pa te zazebe, ko se spustijo temp. ali pa se slečeš, ko se kje ustaviš in fajn veter zapiha in ti je fajn na pol gol, pa se še prehladiš itd.
Ne vem kaj ste privlekli teh 35+°C, ja pri teh temperaturah pod usnjenim kombinezonom na cestaku švicam, malo če se vozim, pa če kje stojim v mestih ali se po polžje prebijam umiram, ne pomaga ne coolmax spodnje perilo, imam dva kombinezona, nobenega pa nimam perforiranega...
V tem primeru, če se moram prebijat čez kakšno mesto nekje na jugu, ko imaš tudi 40°C, pač reskiram pa se vozim brez opreme, kak ledvični pas, želva itd., pa se čuvam max.
Na goretex jakni je bistveno bolje pri temp. tam do 30, vse podloge ven, samo coolmax perilo, goretex in membrane 3 sloji funkcionira, da "diha" in ustvarja lepo mikroklimo...
Najbolje pa se organizirat, da se ne voziš ravno v špici sredini dneva v vročinskim valu...
Ne vem kaj ste privlekli teh 35+°C, ja pri teh temperaturah pod usnjenim kombinezonom na cestaku švicam, malo če se vozim, pa če kje stojim v mestih ali se po polžje prebijam umiram, ne pomaga ne coolmax spodnje perilo, imam dva kombinezona, nobenega pa nimam perforiranega...
V tem primeru, če se moram prebijat čez kakšno mesto nekje na jugu, ko imaš tudi 40°C, pač reskiram pa se vozim brez opreme, kak ledvični pas, želva itd., pa se čuvam max.
Na goretex jakni je bistveno bolje pri temp. tam do 30, vse podloge ven, samo coolmax perilo, goretex in membrane 3 sloji funkcionira, da "diha" in ustvarja lepo mikroklimo...
Najbolje pa se organizirat, da se ne voziš ravno v špici sredini dneva v vročinskim valu...
twom ::
Jaz sem se že v snegu in mrazu vozil, pa nisem nikdar toliko zmrznu kot si ti rekel, da te je toliko premrazlo, da bi najraje motor ob cesti pustil in šel naprej peš.Če te dobi dež, ko ni poletne vročine, dežno si pa pustil doma, si v poletni motoristični obleki moker do kože, in te zebe na vetru (ki ga povzroča vožnja motorja).
Prvo sezono pozno jeseni še nisem imel neprepišne jakne in hlač, dežne tudi ne, vozit sem se pa šel, pa sem nase navlekel vse kar sem lahko, pa me je premrznilo do popolne otopelosti, telesa in uma.
Tudi trganje plakatov na avtobusni postaji in tlačenje za jakno ni pomagalo (prav veliko).
Vozim se pa do 3 stopinje nad ničlo, sicer ne dolgo, ker se ohlajaš ne glede na to kaj imaš na sebi. S tem da je takrat večji problem oprijem neogretih gum na mrzlem asfaltu, sploh na kakšnem senčnem ovinku, po možnosti ob potoku, kjer se na cesti vidijo že mokri kristalčki. Pravzaprav je problem že vse pod 10 stopinjam, vkljčno z dolžino dneva.
Ponoči se peljem zato, da pridem domov, ne zato ker mi je vožnja v užitek. Žaromet sveti naravnost, v ovinek je pa tema in neznanka kakšen je le ta.
Buggy ::
Ker sem itaq ze derailal in pokvaril debato bom kar nadaljeval, ker vidim da se je v temi pofockalo kar nekaj pravih bikerjev, od katerih se je vredno uciti...ker ce kaj steje, so izkusnje iz prve roke.
Spet ena stvar, ki sem jo kot noob opazil pri drugih (ucim se iz vzorcev ). Na tanksteli vsi "proper" motoristi tankate sedeci na motorju? Zakaj...studiram, pa mi ni jasno, ker enkrat itaq moras vstat in it placat. A zato, da gre notri cimvec benza, ker je takrat motor poravnan? Jaz preden tankam moram dat dol se torbo iz tanka in ne vidim neke prednosti, prej bolj nerodno je zame ce sedim gor, kot da ga dam na tacko in tankam.
Mi zna kdo pls razloziti v cem je fora?
Spet ena stvar, ki sem jo kot noob opazil pri drugih (ucim se iz vzorcev ). Na tanksteli vsi "proper" motoristi tankate sedeci na motorju? Zakaj...studiram, pa mi ni jasno, ker enkrat itaq moras vstat in it placat. A zato, da gre notri cimvec benza, ker je takrat motor poravnan? Jaz preden tankam moram dat dol se torbo iz tanka in ne vidim neke prednosti, prej bolj nerodno je zame ce sedim gor, kot da ga dam na tacko in tankam.
Mi zna kdo pls razloziti v cem je fora?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
val46 ::
Za ostale ne morm vedet, ampak ja...pri meni je to poglavitni razlog ja. Če imam motor na tački naslonjen in natankam "do vrha", mi ostane sigurno še za kak liter prostora v rezervarju. In, pri 12l rezervarju, je vsaka dodatna kapljica več kot dobrodošla. A tisto torbico imaš zvezano, je magnetna ali ima tisti nosilček na pokrovu rezervarja za zataknit? V vsakem primeru sem prepričan, da jo lahko samo "odklopiš", pa zvrneš naprej preko števca in tako lepo natankaš, pol pa daš nazaj. Ampak, ne se obremenjevat s tem, kako drugi tankajo. Če ti je tebi tako lažje in lepše, delaj tako še naprej. Nihče te zaradi tega ne bo postrani gledal, ne se bat.
Comandante ::
Ja, meni gre kak liter vec noter, ce drzim motor pokonci, kot na nogici. Ker imam majhen tank (svoh 14 litrov) in motor, ki rad pije, mi je vsak deci vazen. Nalijem do roba, toliko da ne tece cez, da imam 200km mir.
Buggy ::
Ja je magnetna torbica za tank, sam vseeno je opravka z njo. Ok...tnx za info, sem se ze spraseval, ce je to neka locnica med noobi in in proji
Avtonomija pa zna res bit tezava ja...jaz imam cca 14l in 450km z enim tankom...sicer pa verjetno je zadnji curek v tanek enega husky-ja lazje poravnat da dofilas do konca kot pa neko 100kil tezjo bestijo
Avtonomija pa zna res bit tezava ja...jaz imam cca 14l in 450km z enim tankom...sicer pa verjetno je zadnji curek v tanek enega husky-ja lazje poravnat da dofilas do konca kot pa neko 100kil tezjo bestijo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
val46 ::
450km dosega Če bi ga mel jst, se tudi najbrž ne bi sekiral, al dotočim do vrha, al kak liter manj Ampak ja, kot sm že povedal, pa comandante tudi...pri tolk majhnem rezervarju in toliko veliki porabi, se splača dotočit čisto do vrha, razen če bi želel bit vsako uro na pumpi! Jaz s polnim rezervarjem naredim nekje med 160 in 200km, odvisno od vožnje in poti, tako da mi je kar pomembno, da gre not čim več. Tisto magnetno torbico pa itak praviš da moraš stran dat, alora ti je čisto vseeno verjetno, če jo sam na armaturko daš, al pa na pumpo zraven.
Aja, pa tisto "poravnavanje"...upam da ne misliš tako, ko nisi na motorju, da bi dofilal? Prvo kot prvo, boš le s težavo potem pokrovček zaprl z eno roko, če boš z drugo moral držat motor, ročko od bencina boš pa tudi nekako moral nazaj na pumpo dat. In če boš tako nalil do vrha, pa pol spet zvrnil motor na stransko tačko, bo bencin stekel ven! Pa še manjša možnost je, da bi motor zvrnu, če sediš na njem, kot pa da ga s strani postavljaš v ravni položaj z eno roko, z drugo pa tankaš. Ne si komplicirat življenja, če ni potrebe.
Aja, pa tisto "poravnavanje"...upam da ne misliš tako, ko nisi na motorju, da bi dofilal? Prvo kot prvo, boš le s težavo potem pokrovček zaprl z eno roko, če boš z drugo moral držat motor, ročko od bencina boš pa tudi nekako moral nazaj na pumpo dat. In če boš tako nalil do vrha, pa pol spet zvrnil motor na stransko tačko, bo bencin stekel ven! Pa še manjša možnost je, da bi motor zvrnu, če sediš na njem, kot pa da ga s strani postavljaš v ravni položaj z eno roko, z drugo pa tankaš. Ne si komplicirat življenja, če ni potrebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: val46 ()
Buggy ::
Aja, pa tisto "poravnavanje"...upam da ne misliš tako, ko nisi na motorju, da bi dofilal? Prvo kot prvo, boš le s težavo potem pokrovček zaprl z eno roko, če boš z drugo moral držat motor, ročko od bencina boš pa tudi nekako moral nazaj na pumpo dat.
ROFl...ja tako sem delal do zdej, res pa da ne zgleda elegantno
Buggy ::
OK tole bo verjetno letos zadnje, kar bi vas se prosil za nasvet. Celado sem nasel kje je feler in me je kar mal sram povedat. Ker imam BT slusalke z mikrofonom se mikrofon nekak zatakne v tisto membrano spredaj in zato piha notri. Ko sem ga umaknil in vse poravnal je bilo v celadi kewl. Imel sem tudi rutko in puli (turtleneck). Usnjena jakna tudi ni bila problem za torso, ker pa sem imel samo kavbojke sem po cca uri in pol sel iz motorja ves zakrcen na kavc pod deko, ker kolen nisem cutil. Ja iscem tudi hlace, se fotr mi je za RD dal dnar, da si kupim nekaj, sam moram it pomerit, ker nekak nisem standarden pri hlacah. Kaksen predlog glede hlac, da bi bile tudi za prehodna obdobja?
Predvsem pa me zanima kako garazirate cez zimo motorcek. Moj bo v nadstresku na suhem a mrazu. Je treba baterijo ven vzet cez zimo? Se kaj drugega?
PA BTW: hladilna pri 15stopinj zunaj mi dooooolgo casa ni prisla na delovno. Ko pa je ze prisla in sem sel po klancih dol 110kmh je spet padla na 65 stopinj in kao LOW...zakwaj?
Predvsem pa me zanima kako garazirate cez zimo motorcek. Moj bo v nadstresku na suhem a mrazu. Je treba baterijo ven vzet cez zimo? Se kaj drugega?
PA BTW: hladilna pri 15stopinj zunaj mi dooooolgo casa ni prisla na delovno. Ko pa je ze prisla in sem sel po klancih dol 110kmh je spet padla na 65 stopinj in kao LOW...zakwaj?
val46 ::
Kake tekstilne z notranjo podlogo si nabavi, drugače se pa tudi v kavbojkah da, če imaš spodaj termo dolgo perilo(kake termo aktivno perilo za tek ali kolesarjenje je čisto dovolj tam do kakih 10 stopinj zunanje temperature. Ko bo hladneje pa kam dlje tako in tako dvomil da boš lutal s tem tvojim motorčkom. Glede zimovanje, če ga maš zunaj, je verjetno res fino da ven pobereš baterijo, sicer jo znaš tolk uničit, da boš naslednjo pomlad moral po novo. Lahko jo daš tudi na tisti polnilec, ko jo nonstop ohranja pri svojem optimumu, sam ne vem če maš priliko met to nonstop priklopljeno nekje zunaj. Pa če je rezervar kovinski, ti predlagam da ga pred zimovanjem dotočiš do vrha. Zaradi kondenza in korozije na notranji strani rezervarja. Glede hladilne pa, ti ne bi znal svetovati, ampak bolj me bi skrbelo, če bi rekel da ti je šlo v rdeče polje, kot pa v nižje temperature. Ta motorček se itak pomoje kej dosti ne greje in pol se ob takih hladnih dneh še bolj pozna najbrž. Če si pa v dvomih in skrbeh zakaj je tako, se pa morda preberi na kakem forumu k se piše o konkretno tvojem motorju. Sigurno obstaja kak huska forum, kjer je to že kdaj nekdo vprašal, pa boš izvedel iz prve roke od ljudi, ki tak motor imajo.
Buggy ::
@val46: hval kot vedno za dober nasvet! Vseeno pa bom tecen in bi te prosil (ali koga drugega) za kaksen link do dobrih in udobnih hlac, ki bi bile tako za poleti in tudi za pomlad/jesen in ste z njimi zadovoljni. Ne rabijo biti nepremocljive.
Karen ::
Musher jeans (kavbojke.si) poglej, ti naredijo po meri (imajo tudi že izdelane), so pa na Brezjah. Lahko si naročiš po želji, goretex spredaj v kompletu ali do podkolena, odisno ali imaš visoke škornje ali ne (vetrna zaščita), potem imaš bočno zaščito, kevlar na kolenih in bokih... skratka poglej na strani kaj imajo. Imaš tudi cene in dodatke gor... včasih so bile džaba (mislim da sem za prve ki sem jih kupil tam po meri dal 55 EUR za vse kar sem si izmislil, vključno z žepom na stegnih z zadrgo (hint: ne vzemi zunanjega žepa, preveč opleta pri hitrosti - če je všit je ok). Tako da po naročilu ti bodo zagotovo najbolj udobne, sploh če nisi glih po standardu. So pa še vedno cenovno konkurenčni napram standardnim motorističnim kavbojkam ki jih dobiš v moto štacunah.
A. Smith ::
Leny jeans iz Kranja delajo draggin' jeans hlače za motoriste, ni pa tega na njihovi spletni strani.
Je treba fizično do jihove trgovine in se dgovoriti.
Je treba fizično do jihove trgovine in se dgovoriti.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
val46 ::
@val46: hval kot vedno za dober nasvet! Vseeno pa bom tecen in bi te prosil (ali koga drugega) za kaksen link do dobrih in udobnih hlac, ki bi bile tako za poleti in tudi za pomlad/jesen in ste z njimi zadovoljni. Ne rabijo biti nepremocljive.
Ma tega maš ogromno in vsake bodo boljše proti mrazu kot navadne kavbojke. Čeprav sem sam za take "izy fure" najraje ravno v kavbojkah, ker se počutim najboljše. Oziroma, boljše rečeno, najbolj komot. Sem si pa tudi sam pogledal tisti link gor, k ga je dal Karen in priznam da ne poznam, zgleda pa zanimivo in morda pred drugo sezono skočim tudi sam do Brezja si pogledat zadevo.
Drugače maš pa teh trgovin polno tudi pri nas za te tekstilne motoristične hlače...en izlet do Ljubljane recimo, pa malo probaš. Kje pa, ti ne bom pisal, ker sem ti že...dajat pa neke linke je brezpredmetno, ker moraš sam probat da vidiš kaj ti odgovarja. Imajo pa ponavadi več mer teh hlač, isti model skjaršane, podaljšane, tako da nekaj boš že dobil zase, če se odločiš, brez skrbi.
Vanich ::
Tale Yamahica mi je zadnje čase vedno bolj všeč.
Že kdo vozil? Boljša izbira kot pa Husqvarna Svartpilen?
Že kdo vozil? Boljša izbira kot pa Husqvarna Svartpilen?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vanich ()
BCSman ::
Gledam recimo Honda, posezonski popusti, motor za 3.190eur je sedaj 2.990 eur, motor za 11k eur je 10k eur...praktično pri vseh uradnih prodajlcih.
Samo kot firbec me zanima kakšno maržo mislite imajo pri motorju za 3.190eur, da spustijo za 200eur?
Se da tudi med letom zdilat vsaj za 100eur manj? Sedaj ko pojenja 125 hype so se jim začele kopičit zaloge tudi...
Samo kot firbec me zanima kakšno maržo mislite imajo pri motorju za 3.190eur, da spustijo za 200eur?
Se da tudi med letom zdilat vsaj za 100eur manj? Sedaj ko pojenja 125 hype so se jim začele kopičit zaloge tudi...
NajiM ::
Kakor kje, če pride drugo leto nov model ven so popusti večji. Pa po mojih izkušnjah so največji popusti septembra, oktobra, ko se običajno že ve da bo nov model, starih pa še imajo nekaj. Pri Huskyjih so bili v preteklosti veliki popusti (800 € in več pri ceni 4,5k). Tudi za zgornjo Yamo sem jih videl. Pri nekaterih modelih so pa popusti mizerni...
tiga ::
Svartpilen se je letos res prodajal po zelo nizki ceni, ampak je šlo za 2023 model.
2024 pa je drzal akcijsko ceno prakticno do konca. Sem še zadnjega jaz odpeljal.
Če te ne moti da boš kupil motor 24 in ga začel uporabljati 2025, potem je pravi čas za nakup seveda po sezoni.
Isto velja za opremo. Sem si nabavil kar precej opreme po bistveno nizji ceni, kot je med ali pred sezono.
Drugače pa...mene ta Yamaha ne prepriča tako kot Svartpilen - ta motor je oblikovno in pojavno na cesti res nekaj posebnega, v dobrem smislu.
2024 pa je drzal akcijsko ceno prakticno do konca. Sem še zadnjega jaz odpeljal.
Če te ne moti da boš kupil motor 24 in ga začel uporabljati 2025, potem je pravi čas za nakup seveda po sezoni.
Isto velja za opremo. Sem si nabavil kar precej opreme po bistveno nizji ceni, kot je med ali pred sezono.
Drugače pa...mene ta Yamaha ne prepriča tako kot Svartpilen - ta motor je oblikovno in pojavno na cesti res nekaj posebnega, v dobrem smislu.
PINki ::
Kakšna se vam zdi posodobljena Honda PCX 125 2025? Zanimivo, da so dve različici z različnim vzmetenjem naredili. Kolikšna je razlika v ceni med njima?
Buggy ::
Buggy ::
fun times to leto in komaj cakam naslednjo sezono, ko bova raziskovala naprej...najboljse porabljen zase denar letos
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
val46 ::
fun times to leto in komaj cakam naslednjo sezono, ko bova raziskovala naprej...najboljse porabljen zase denar letos
Sam čist pa je...skoraj kot da bi ga s kombijem do tam dostavil Še moja "ljubica", ko je sam za po asfaltu je bolj umazana ponavadi ampak ja, važno da si užival na njem...in še dosti takih kilometrov ti želim. Naslednjo sezono se pa res dobimo nekje na kavi
Buggy ::
ma je kurec cist, sam zgleda tako. Prav jezen sem bil ker mi ga je na prvem servisu opral, ker tak motorcek mora bit svinjski, pa se tiste par music ki so se nalepile na luc so scistil in je zgledal pol cist pussy
Sem pa danes pri 4 stopinjah sel en krog, da se baterija mal pretegne in je to za letos to, ker sem domov prisel ves sklepetajoc in prezebel...se zdej me trga v kolenu
@tiga: cestitke za nakup ne bo ti zal. Drugo sezono pa res kaksen meet nekje FFS!
Sem pa danes pri 4 stopinjah sel en krog, da se baterija mal pretegne in je to za letos to, ker sem domov prisel ves sklepetajoc in prezebel...se zdej me trga v kolenu
@tiga: cestitke za nakup ne bo ti zal. Drugo sezono pa res kaksen meet nekje FFS!
Kayzon ::
Ajde poznavalci, zakaj ima Honda CBX 1000 najboljsi zvok od vseh motorjev in kako da tega ni nihce znal replicirati?
val46 ::
Prvo kot prvo, to da če je tebi všeč ta zvok, ne pomeni da je najboljši. Sej veš, tako kot je lepota relativna stvar, je tudi sluh enako. Pač, enemu je všeč neki, drugemu pač nekaj drugega. Jaz, če že moram izbirati, mi je V4 ali celo V2 zvok precej lepši. Če si pa mislil s tistim replicirati, posnemati zvok, ne vem zakaj bi...ker kot pravim, sluh je relativna zadeva. Če si pa mislil posnemati...ne vem kdo za hudiča rabi 6 cilindrov na motorju, ker ti dva ali 4 s pravo elektroniko ta 6 cilindrni "tank" presežejo v vseh pogledih. Poleg tega, pri motorjih je tudi teža pomembna. In s temi 6imi cilindri je motor že v osnovi težji, posledično manj okreten.
Buggy ::
sicer ne vem zakaj je litras v temi kosilnic a vseeno...
Zvok je zelo subjektivna zadeva, moram pa priznat da pripomore k obcutku in uzivanciji.
primeri:
-na predprejsni 2.0T bencinski vectri (SAAB motor tunan) mi je iz obeh rororv fuknilo na obvoznici ven volno. Folk mi zmiga pogledam v retrovizor in za mano kot bi imel dva kajta Nisem nic popravljal, cez tehnicnega je sel sam ko sem vozil se mi je zdel da sem sel pa z warp hitrostjo. Kupim jaz nadomestek Insignio s podobno masino (2.0T bencin) z razliko da je bil tisto port injection ta pa DI in seveda kewl auspuhi. Nova je imela cca 40KM vec (220 vs 265)
Se peljem jaz po isti streki in ne gre nikamor WTF. OK gremo gledat stevec za hitrost. Po isti relaciji z novim 120kmh klanec...grem nazaj se vsedem v staro isto punim po tej lokaciji 100kmh pa se mi je zdel da ze pretiravam. Zvok motorja, dolg menjanik je lahko zelooooo varljiv
-Imam kle tipa ki fura US V8. Vedno mimo moje bajte (sem v klancu) rohni nekaj u PM. grem na oken od sekreta ker pricakujem da bo sel mimo, kot ponavi snipnem kakega...pa cakam....cakam, samo prdenje hitrosti pa nic
-Na isti lokaciji se mi pa tuner z GT3 RS ufura, pa tudi slisim nekaj gromkega v ovinku, letim do sekreta...zviz je ze mimo
Zvok je zelo subjektivna zadeva, moram pa priznat da pripomore k obcutku in uzivanciji.
primeri:
-na predprejsni 2.0T bencinski vectri (SAAB motor tunan) mi je iz obeh rororv fuknilo na obvoznici ven volno. Folk mi zmiga pogledam v retrovizor in za mano kot bi imel dva kajta Nisem nic popravljal, cez tehnicnega je sel sam ko sem vozil se mi je zdel da sem sel pa z warp hitrostjo. Kupim jaz nadomestek Insignio s podobno masino (2.0T bencin) z razliko da je bil tisto port injection ta pa DI in seveda kewl auspuhi. Nova je imela cca 40KM vec (220 vs 265)
Se peljem jaz po isti streki in ne gre nikamor WTF. OK gremo gledat stevec za hitrost. Po isti relaciji z novim 120kmh klanec...grem nazaj se vsedem v staro isto punim po tej lokaciji 100kmh pa se mi je zdel da ze pretiravam. Zvok motorja, dolg menjanik je lahko zelooooo varljiv
-Imam kle tipa ki fura US V8. Vedno mimo moje bajte (sem v klancu) rohni nekaj u PM. grem na oken od sekreta ker pricakujem da bo sel mimo, kot ponavi snipnem kakega...pa cakam....cakam, samo prdenje hitrosti pa nic
-Na isti lokaciji se mi pa tuner z GT3 RS ufura, pa tudi slisim nekaj gromkega v ovinku, letim do sekreta...zviz je ze mimo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Comandante ::
CBX1000 ima zelo generičen 4-valjni zvok. V tej kategoriji je IMO precej boljši kak V4 zvok, glej Ducati ali Honda.
Meni osebno pa ima najboljši zvok še vedno zračno hlajen 60-90 stopinjski V-2. Blizu pridejo tudi I-2 motorji z 270° zamikom vžiga.
Buggy, kapo dol za vožnjo pri 4°C. Jaz potegnem črto pri 9-10°C, pa še takrat max do ene ure, sicer me preveč zebe. Batetije pozimi polnim s polnilcem, 1x mesečno ga obesim gor pa je.
Meni osebno pa ima najboljši zvok še vedno zračno hlajen 60-90 stopinjski V-2. Blizu pridejo tudi I-2 motorji z 270° zamikom vžiga.
Buggy, kapo dol za vožnjo pri 4°C. Jaz potegnem črto pri 9-10°C, pa še takrat max do ene ure, sicer me preveč zebe. Batetije pozimi polnim s polnilcem, 1x mesečno ga obesim gor pa je.
Buggy ::
sej sem ze reku, fotr mi je dal za 50-ko dnar za opremo, vi ste mi povedal kje se take bolj za hladne dni zadeve dobi in bom sel po njih pred novo sezono. Vzdrzevalec baterije sem pa tudi jaz kupil ravno zato, bom pa za test sprobal najprej ce zdrzi cez zimo brez, tako kot sem sebe testiral na 4 stopinjah v kavbojkah, pa se sonce je bilo, ni ga bilo pa vec ko sem se vracal...test v tem primeru failed
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
Danes je bilo v lajbachu 10 stopinj, pridem domov 3 stopinje. Napovedujejo lepo vreme za praznike. Akumulatorcek bo treba mal vzdrzevat, se gre na kaksno furo? Dolge gate sem nasel se iz vojske. Proti morju bi znal bit zanimivo odropotat? Ima kdo kaksne plane?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri skuter 125 za B vozniško? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 35545 (9890) | demogill |
» | Nakup motorja, nasveti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 37901 (7105) | bajsibajsi |
» | Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17643 (9202) | Twixz |
» | AMZS raziskava: Vsi na (motorno) kolo za zdravo okolje?Oddelek: Na cesti | 4092 (3282) | splatman |
» | Motoristi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14134 (12041) | guest #44 |