Forum » Na cesti » kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?
kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?
Temo vidijo: vsi
dj_uro ::
Oprosti, jaz sem si tole tako interpretiral:
sam je bil res problem ko je bila blokada na 6500rpm...to je v 6 glih tam 80kmh, agregat prakticno sploh se diha ne :))
Zdej je cist drug motorcek, obcutno bolj zabaven, ga pa do prvega servisa navkljub da je motor sam blokado skenslal ne bom dolgo drzal v 10Krpm+ obmocju
.. kakorkoli. Ce gre max 110, potem je sweetspot za vozit okoli 70kmh, da je se malo manevrskega prostora za prehitevanje. Kar je pa spet po mojem mnenju premalo na regionalkah, kjer se vozi 90+.
Torej veliko prilagajanja, tako tovornjakom, prometu, casu, cestam... cenur bi se lahko izognili s 400ccm+
In to je vsa moja poanta za vse te butthurte pa. Izivajte vsak s svojim kljusetom. Jaz vem, da s svojim kar
sam je bil res problem ko je bila blokada na 6500rpm...to je v 6 glih tam 80kmh, agregat prakticno sploh se diha ne :))
Zdej je cist drug motorcek, obcutno bolj zabaven, ga pa do prvega servisa navkljub da je motor sam blokado skenslal ne bom dolgo drzal v 10Krpm+ obmocju
.. kakorkoli. Ce gre max 110, potem je sweetspot za vozit okoli 70kmh, da je se malo manevrskega prostora za prehitevanje. Kar je pa spet po mojem mnenju premalo na regionalkah, kjer se vozi 90+.
Torej veliko prilagajanja, tako tovornjakom, prometu, casu, cestam... cenur bi se lahko izognili s 400ccm+
In to je vsa moja poanta za vse te butthurte pa. Izivajte vsak s svojim kljusetom. Jaz vem, da s svojim kar
vw-klub.si
Buggy ::
Na motorju se mi nikamor ne mudi, ne rabim prehitevat in tudi ne mislim. Mam zato 300KM avto...ko se kam mudi in malo za hec. Motorcek pa naj kar ostane za uzivancijo, cemur je namenjen.
dj_uro ::
Te razumem. Vem kateri avto vozis, jaz imam isti motor v tiguanu, isto cipan pri kolegu Matjazu. Vendar je v mojih oceh moped tisti, ki ti daje svobodo, cikcakanje ipd. Ne pa 1800kg kista na stirih kolesih ki kljub 4x4 pogonu ni pravo vozilo za ovinkaste ceste niti za neko "sportno voznjo", ker je preokoren in ni temu namenjen. Ne podvozje, ne sasija, ne bremze ne nic. Samo malo bolj potegne, biser od menjalnika pa itaj zajebe ves "fun"... moje mnenje seveda.
Uzivaj z mopedom se naprej
Uzivaj z mopedom se naprej
vw-klub.si
Buggy ::
Kul...ne razumem edino zakaj imas neko potrebo po hitri voznji na cestah, pa neglede na/v cem si. A nismo to prerasli?
Za fun dirkat in piljenje skill-sets so simracing zadeve
Ajdi srecno pa pazi nase na kobili
Za fun dirkat in piljenje skill-sets so simracing zadeve
Ajdi srecno pa pazi nase na kobili
dj_uro ::
Ne gre se za hitro voznjo. Tudi z motorjem sem dokaj pocasen voznik, saj imam v mislih dve deklini, ki ju moram se h kruhu spravit. Poanta je v tem, da imas zalogo moci za trenutke, kjer jo potrebujes. Tako v avtu kot na mopedu. Sam sem kot neizkusen mopedist dostikrat vozil zelo pasivno/pocasi, pa sem bil velikokrat spregledan in se je "jedva" izslo. Od takrat imam vedno izbran najodzivnejsi program na motorju, pri trenutnem bmwju je dynamic (pro)... in me je ze pakrat resil, ko sem lahko hitro potegnil. Pa seveda voznja v pravi prestavi, da lahko motor skoci. Ker sem pa kar nekaj na cesti, okoli 60kkm/leto, pride tudi malo mocnejsi avto prav, ker je milijon razlicnih situacij na cesti.
vw-klub.si
Kalavala ::
Ne nabijaj, dodatno zalogo moči rabiš skoraj izključno kadar neumno prehitevaš. Če to ne počneš extremnih pospeškov v normalnem cestnem prometu ne rabiš.
dj_uro ::
Spreglej moje prispevke, ker ocitno nimas pojma in nabijas v tri dni. Po tvoje ne potrebujes nicesar. Zakaj pol vozis nekajkrat vec ccm, ce ni potrebno. In najbrz tista tvoja kobilica ziher nima 50KM, ampak vec. Zakaj ze, ce jih ne potrebujes niti ne izkoristis?
vw-klub.si
Kalavala ::
Ker grem tudi na daljše ture, tudi avtoceste. Za slo. regionalke (in o teh se pogovarjamo), jih pa povsem nič ne rabiš. No, daj povej kje in kako te je tvojih 100plus konjev večkrat rešilo na slovenskih cestah? Pa da ni bilo neumno prehitevanje. Da se ti bomo mal smejali ko boš izmišljotine iz riti vlekel...
dj_uro ::
En primer ti dam, vecih nisi vreden.
Ljubljanski obroc, golovec proti MB... dec priletel iz novomeske strani, jaz na voznem iz juzne strani. Gledam, opazujem, on me ni videl, ker sem bil v mrtvem kotu. Za mano pa tovornjak.
Seveda bi biser Kalavala izvedel mojstrski manever in resil situacijo drugace, jaz pa po gasu mimo po diagonali na prehitevalni pas.
Se vedno nisi razkril, kateri imaginarni moped vozis?
P.s. Iz katerega dela riti si potegnil stevilo mojih konjev?
Ljubljanski obroc, golovec proti MB... dec priletel iz novomeske strani, jaz na voznem iz juzne strani. Gledam, opazujem, on me ni videl, ker sem bil v mrtvem kotu. Za mano pa tovornjak.
Seveda bi biser Kalavala izvedel mojstrski manever in resil situacijo drugace, jaz pa po gasu mimo po diagonali na prehitevalni pas.
Se vedno nisi razkril, kateri imaginarni moped vozis?
P.s. Iz katerega dela riti si potegnil stevilo mojih konjev?
vw-klub.si
Kalavala ::
Lol, a to je po tvoje regionalka? Fak, prasci pa hočejo da imam tam vinjeto. Le zakaj tako vstrajno govorimo o regionalkah in stranskih cestah da so povsem primerne za 125?
Nisem vedel da te zanima, zdaj vozim Hondo CB650R. Ja tud ni fajn za avtocesto...
Nisem vedel da te zanima, zdaj vozim Hondo CB650R. Ja tud ni fajn za avtocesto...
dj_uro ::
Lol pa fak? A si otrok?
Dal sem ti legit primer. Se enega iz regionalke?
Poznas kacje ride? - no kontra cesta, ki se odcepi na Kalcah proti Godovicu je tudi en primer. Iz Novega sveta se je pred menoj vkljucil traktor. Za bremzanje ni bilo prostora, ko tra je sel avto. Po gasu in mimo traktorja po levi. Hitrost, da se spet biser ne bos vtaknil, je bila okoli 80kmh. In pri tej hitrosti me ata v traktorju ni videl. Pa vozim kravo od mopeda. In zahvala poskocnosti motorja, sem lahko hitro svignu mimo brez kakrsnih koli skarjic nasproti vozecemu. Enough?
Dal sem ti legit primer. Se enega iz regionalke?
Poznas kacje ride? - no kontra cesta, ki se odcepi na Kalcah proti Godovicu je tudi en primer. Iz Novega sveta se je pred menoj vkljucil traktor. Za bremzanje ni bilo prostora, ko tra je sel avto. Po gasu in mimo traktorja po levi. Hitrost, da se spet biser ne bos vtaknil, je bila okoli 80kmh. In pri tej hitrosti me ata v traktorju ni videl. Pa vozim kravo od mopeda. In zahvala poskocnosti motorja, sem lahko hitro svignu mimo brez kakrsnih koli skarjic nasproti vozecemu. Enough?
vw-klub.si
Kalavala ::
Lol x2, da ti verjamem da si se 80 peljal in te ni videl...razen če si bil dovolj daleč da bi se lahko komot ustavil pri tej hitrosti. In s katero kravo si tako elegantno skočil mimo traktorja?
Glede otroka lol, pa fak si smešen...
Glede otroka lol, pa fak si smešen...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalavala ()
dj_uro ::
Verjamem, da tvoja honda ni najbl primerna za na ac. Pred zdajsnjo kravo gsa 1250 sem vozil yamaho mt07... meni ni pasala za na ac.
vw-klub.si
Buggy ::
...no glede zaloge moci in hitrega odzivanja, dam @dj_uro kar prav, je res obcutno bolj varno, vendar je tukaj razlika med nama. On vozi s tem misljenjem v glavi da ima ta way-out in je lahko mogoce vcasih bolj pogumen, jaz pac na motorcku nisem in kot sem rekel sem zelo pazljiv glede vsem moznih situacij ravno zato, ker se v take zadeve zelim cim manj spravljati, z zgoraj navedenim razlogom.
Drugace pa vsem bi res zelel veliko srece v prometu, ker danes imas na cesti res vsega in svasta. Ravno zdej, ko sem sel s sihta me je na dolenjskik ko sem vozil po desnem pasu vzporedno 60kmh, kot je omejitev se z eno baburo na telefonu, me je imela zgleda v mrtvem kotu in zapeljala desno ter me skoraj stisnila v robnik...spremljat vsakega okoli sebe...mogoce je to tisto kar me tako privlaci, ker so na motor(cku) vsi cuti na 100% in se pocutis alive.
Zdej pa prosim brez kreganja, ker je zivljenje prekratko in prelepo, da bi si ga kvarili na tak nacin. Srecno vsem!
Drugace pa vsem bi res zelel veliko srece v prometu, ker danes imas na cesti res vsega in svasta. Ravno zdej, ko sem sel s sihta me je na dolenjskik ko sem vozil po desnem pasu vzporedno 60kmh, kot je omejitev se z eno baburo na telefonu, me je imela zgleda v mrtvem kotu in zapeljala desno ter me skoraj stisnila v robnik...spremljat vsakega okoli sebe...mogoce je to tisto kar me tako privlaci, ker so na motor(cku) vsi cuti na 100% in se pocutis alive.
Zdej pa prosim brez kreganja, ker je zivljenje prekratko in prelepo, da bi si ga kvarili na tak nacin. Srecno vsem!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
Cerknisko jezero, sicer prasne ceste okoli jezera je pa lep izletek z vonjavami vkljuceno
pa se Kocevsko jezero...samo kot hint..kle sem dal ze nazaj original spegle, ker nocem imet tezav s policaji
pa se Kocevsko jezero...samo kot hint..kle sem dal ze nazaj original spegle, ker nocem imet tezav s policaji
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
Ce greste na kocevsko toplo priporocam gostilno Tri zvezde, ce imate radi dobra svinjska rebrca...za dobro postrv pa se malce naprej do Kolpe in Madronica. Dober ride in okusna hrana. Kolpa je pa enkratna za not skoct ta trenutek.
twom ::
Gledam review-e, izgleda da je treba vse te 125-ke vrtet čez 8k, da se kam premaknejo. Za Aprilio berem review da ga moraš cel čas držat nad 8k obrati, KTMja pa da ima on-off ročico za gas!?
Edino Honda CB125 ima lepo krivuljo navora na nižjih vrtljajih graf navor hp vs vrtljajo
Kar pomeni, da se mularija navaja samo nažigat vrtljaje, da se motor kam premakne, namesto da bi se naučili voziti lepo umirjno dinamično (z več navora in brez ožemanja ročice za gas). Tak lep motor za štartat motoristično kariero je CBR650F (z blokado tudi za A2 katergorijo)...
Mularija pa vidim vedno sprašuje samo koliko največ leti, kot da je to pomembno. Nihče pa nikoli na vpraša kako se ga da umirjeno vozit po mestu in počasnih ovinkih v serpetinah, brez da ga rabiš nabijat v obrate...
Edino Honda CB125 ima lepo krivuljo navora na nižjih vrtljajih graf navor hp vs vrtljajo
Kar pomeni, da se mularija navaja samo nažigat vrtljaje, da se motor kam premakne, namesto da bi se naučili voziti lepo umirjno dinamično (z več navora in brez ožemanja ročice za gas). Tak lep motor za štartat motoristično kariero je CBR650F (z blokado tudi za A2 katergorijo)...
Mularija pa vidim vedno sprašuje samo koliko največ leti, kot da je to pomembno. Nihče pa nikoli na vpraša kako se ga da umirjeno vozit po mestu in počasnih ovinkih v serpetinah, brez da ga rabiš nabijat v obrate...
Blinder ::
Ta krivulja je umetno generirana.
Si preveril, kaksne krivulje so narisali za konkurencne motorje?
Si preveril, kaksne krivulje so narisali za konkurencne motorje?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Buggy ::
Res je. KTM/Husky 2024 imata prvic ride-by-wire, torej sklop monitoriran preko ECU in ne vec fizicne zajle. Doloceni to izpostavljajo kot prednost, nisem pa opazil kaksenega on-off efekta, zadevo sem moral prvih 1000km prakticno furat do 6Krpm pa je bilo cisto znosno in linearno tudi, ko sem sel po starih ovinkastih gozdnih vlakah v hrib zadevo sprobavat. Na asfaltni cesti pa sploh nisem nic zapazil.
Advantages of ride by wire technology
As evident from the explanation above, a ride by wire system hands the control of the butterfly valve, and resultantly, the air fuel mixture to the ECU. This enables engineers to incorporate other advanced electronics-based safety technologies on modern motorcycles. For example, traction control systems require the power to the rear wheel to be reduced or cut when slippage is detected. In conventional cable driven throttle systems, that's not possible. But with ride by wire systems, the ECU can reduce or close the air fuel supply and cut power if it detects slip. Based on the same principle, various new features, and technologies such as cruise control, cornering ABS and different riding modes for different conditions can be implemented on motorcycles making use of ride by wire. Some other advantages of a ride by wire system include better fuel-efficiency and smoother acceleration for the motorcycle.
Disadvantages of ride by wire systems
Clearly, ride by wire systems are an advancement in two-wheeler technology and there aren't really any downsides if such a system is well implemented. Being more advanced, however, ride by wire systems involve more complex componentry and are more expensive to produce. On well-built motorcycles, they are very robust and seldom fail, but if they do, they are not as easy to replace as a simple accelerator cable and may require you to make a trip to the service station, with the costs also being on the higher side. Generally speaking, ride by wire systems are an advancement in motorcycle tech, and their advantages far outweigh their downsides.
https://www.tvsmotor.com/media/blog/rid...
...ker je to prvi moj motorcek (pustmo tisto kar smo vozili 30+ let nazaj) ne vem sicer kako se v praksi te zadeve poznajo, napram klasiki. Sam gas lahko lepo zvezno doziram, je pa res da ga imam v SuperMoto nacinu (zadnji ABS izklopljen), ker baje takrat ECU za gas dela malce bolj agresivno...lahko gre pa samo za placebo
Advantages of ride by wire technology
As evident from the explanation above, a ride by wire system hands the control of the butterfly valve, and resultantly, the air fuel mixture to the ECU. This enables engineers to incorporate other advanced electronics-based safety technologies on modern motorcycles. For example, traction control systems require the power to the rear wheel to be reduced or cut when slippage is detected. In conventional cable driven throttle systems, that's not possible. But with ride by wire systems, the ECU can reduce or close the air fuel supply and cut power if it detects slip. Based on the same principle, various new features, and technologies such as cruise control, cornering ABS and different riding modes for different conditions can be implemented on motorcycles making use of ride by wire. Some other advantages of a ride by wire system include better fuel-efficiency and smoother acceleration for the motorcycle.
Disadvantages of ride by wire systems
Clearly, ride by wire systems are an advancement in two-wheeler technology and there aren't really any downsides if such a system is well implemented. Being more advanced, however, ride by wire systems involve more complex componentry and are more expensive to produce. On well-built motorcycles, they are very robust and seldom fail, but if they do, they are not as easy to replace as a simple accelerator cable and may require you to make a trip to the service station, with the costs also being on the higher side. Generally speaking, ride by wire systems are an advancement in motorcycle tech, and their advantages far outweigh their downsides.
https://www.tvsmotor.com/media/blog/rid...
...ker je to prvi moj motorcek (pustmo tisto kar smo vozili 30+ let nazaj) ne vem sicer kako se v praksi te zadeve poznajo, napram klasiki. Sam gas lahko lepo zvezno doziram, je pa res da ga imam v SuperMoto nacinu (zadnji ABS izklopljen), ker baje takrat ECU za gas dela malce bolj agresivno...lahko gre pa samo za placebo
twom ::
Ta krivulja je umetno generirana.Vsi avti, motorji, traktorji, kaj.jaz.vem.kaj.še imajo pomerjene krivulje navorov in moči vs obrati na dinamo metrih. In potem, po tvoje... narišeš "umetno" krivuljo? Se pravimo dvomimo v meritve? A v kazalc na tehničnem, ki ti meri zavorno moč tudi? In potem je, me ne čudi, tudi zemlja ploščata...
twom ::
..sam je bil res problem ko je bila blokada na 6500rpm...to je v 6 glih tam 80kmh, agregat prakticno sploh se diha ne...O tem govorim...
Jaz mojo CBR650-tko v desetih letih sploh ne vem če sem zavrtel čez to vrednost, tudi s sopotnico in kufrom ne, ni bilo potrebe. Se je pa začelo čutit, kako motor grabi, samo sem popustil, je letelo čisto dovolj in preveč. Sedaj na potovalnem pa ravno tako, polno naložen s termi kufri, ni treba turirat mašine. Tko da me kar mal srce boli, k je treba tak jajc od mlinčka kupit tamalima, da se bomo lahko v štiri okol vozil.
Buggy ::
Zakaj bi pa primerjal 650 s 125ccm, ker to sploh ni ista liga? Saj menda vemo cemu je namenjen ta 125 agregat ter kaj se pri 15KM od njega lahko pricakuje. Ne razumem ravno te vzporednice.
Po uteku agregata, in ko je bila sproscena blokada motorcek zdej vozim na okoli 8-10krpm, kjer je tudi obmocje najvecjega navora in moci.
Vsekakor je zadeva obcutno bolj elegantna na 650 se bolj na 900ccm ali vec, samo tukaj je govora o 125ccm vstopni fazi s Koda 125 izpitom, ki da delcek te motoristicne svobode tudi nam zacetnikom v tem svetu.
Po uteku agregata, in ko je bila sproscena blokada motorcek zdej vozim na okoli 8-10krpm, kjer je tudi obmocje najvecjega navora in moci.
Vsekakor je zadeva obcutno bolj elegantna na 650 se bolj na 900ccm ali vec, samo tukaj je govora o 125ccm vstopni fazi s Koda 125 izpitom, ki da delcek te motoristicne svobode tudi nam zacetnikom v tem svetu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
twom ::
Zakaj bi pa primerjal 650 s 125ccm, ker to sploh ni ista liga? Saj menda vemo cemu je namenjen ta 125 agregat ter kaj se pri 15KM od njega lahko pricakuje. Ne razumem ravno te vzporednice.Nespametni zakoni, da moraš turirat mašino na 8k, da se lahko normalno pelješ. Napačen mišični spomin se shrani v možgane. Roka ti bo na 900ccm delala enako...
Po uteku agregata, in ko je bila sproscena blokada motorcek zdej vozim na okoli 8-10krpm, kjer je tudi obmocje najvecjega navora in moci.
Vsekakor je zadeva obcutno bolj elegantna na 650 se bolj na 900ccm ali vec, samo tukaj je govora o 125ccm vstopni fazi s Koda 125 izpitom, ki da delcek te motoristicne svobode tudi nam zacetnikom v tem svetu.
Zato sem jaz desetletje nazaj kupil 650, čeprav sem gledal CBR600RR (tehnično naprednejša od 650-tke, no... tudi pol dražja), ker je prodajalec omenil, da je treba 600-tko vrtet da pride do izraza. Motor sem pa menjal zaradi zadnjega sedeža, ki ni preveč udoben na dolgih poteh, ne zaradi moči/navora - je bilo obojega na pretek (63 Nm @ 8k, 86 km @ 11k), tudi za klance in prehitevanja, z ali brez kufrov in sopotnice. Pa nisem motorja nikoli zavrtel čez 6k...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: twom ()
Colt1911 ::
Ja, ampak ga lahko voziš z kodo 125?
Ker to avtomatsko dobiš, če sem prav razumel po 6 urah poligona+ B kategorijo , z A kategorijo se pa marsikomu ne da zajebavati zaradi zdravniškega pregleda, predavanj, društvenega testa, 20 al koliko ur vožnje ter nato še izpita ter najvažnejše mucho €€€.
Nekateri pač na starejša leta in večjo tonažo želijo malo močnejši moped, ker stari Tomos ni več dovolj močan ali pa ga sploh ni več pri hiši.
Tako ta peljati se 3x mesečno po bližnji okolici.
In moped 125 to je.
P.S.
Marqez in Gajsar nimata A kategorije.
Ker to avtomatsko dobiš, če sem prav razumel po 6 urah poligona+ B kategorijo , z A kategorijo se pa marsikomu ne da zajebavati zaradi zdravniškega pregleda, predavanj, društvenega testa, 20 al koliko ur vožnje ter nato še izpita ter najvažnejše mucho €€€.
Nekateri pač na starejša leta in večjo tonažo želijo malo močnejši moped, ker stari Tomos ni več dovolj močan ali pa ga sploh ni več pri hiši.
Tako ta peljati se 3x mesečno po bližnji okolici.
In moped 125 to je.
P.S.
Marqez in Gajsar nimata A kategorije.
Colt1911 ::
Kdaj?
Oba ko sta bila že 1.svetovna prvaka ga še nista imela.
Kar po mnenju večine tu pomeni da se nista bila sposobna peljati po dveh kolesih niti 25 km/h.
Oba ko sta bila že 1.svetovna prvaka ga še nista imela.
Kar po mnenju večine tu pomeni da se nista bila sposobna peljati po dveh kolesih niti 25 km/h.
celje ::
Buggy ::
...lej to primerjavo, bratec in sestrica veliki in mali pujs
...ce pa kdo ugane kje je to, dobi pijaco na tej lokaciji.
Se pa ze blizamo 2300km, full-rokavic se nisem nabavil...bom pa. Zdej poleti sem celo brez in v kratkih hlacah in majici, kar me zjebe ko se vracam ko sonce zahaja.
...ce pa kdo ugane kje je to, dobi pijaco na tej lokaciji.
Se pa ze blizamo 2300km, full-rokavic se nisem nabavil...bom pa. Zdej poleti sem celo brez in v kratkih hlacah in majici, kar me zjebe ko se vracam ko sonce zahaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
jest10 ::
Malo nazaj je mimo na polno pritiščal en "taprav dec" (od blizu ne bom slikal zaradi očitnih razlogov), ki 300m naprej ni uspel zvoziti ovinka.
Vozite faking z glavo.
Vozite faking z glavo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
Buggy ::
huh upam na najboljse za zgornjega...jaz pa ravnokar z motorckom iz tripa, kjer sem se sel se kar nekaj terenske/offroad voznje, da sem prispel do lokacije, kamor sem pred 25-leti prisel s hroscom in vso kamping opremo ter potrebscinami, za dva para, kjer smo bili v turbo vukojebini a uzivali na polno
Fotr ima ob Kolpi v lasti rusevine z vodnjakom, prakticno gre za zaselek, ki je bil med vojno pozgan s strani italjanov. Ker je bil izlet nadvse spontan (po sihtu mi je zapasal se it malo pelat) sem bil brez kopalk in sem v Kolpi (sredni tok) zaplaval se kot se za prave dece v vukojebi spodobi...nag
Prvic vozil tudi ponoci, zadeva ima s temi LED lucmi kar super vidljivost, se spomnim se starega MZ-ja kjer nisi videl nic.
Fotr ima ob Kolpi v lasti rusevine z vodnjakom, prakticno gre za zaselek, ki je bil med vojno pozgan s strani italjanov. Ker je bil izlet nadvse spontan (po sihtu mi je zapasal se it malo pelat) sem bil brez kopalk in sem v Kolpi (sredni tok) zaplaval se kot se za prave dece v vukojebi spodobi...nag
Prvic vozil tudi ponoci, zadeva ima s temi LED lucmi kar super vidljivost, se spomnim se starega MZ-ja kjer nisi videl nic.
Buggy ::
Mislim da je to eden od zadnjih placov, kjer te od TISINE cez cas zacnejo boleti usesa...EPIC! Spot za polnjenje baterij!
Buggy ::
Cisto tako s firbca me zanima. Ste ze imeli padce z motorjem? Se da v tistem trenutku se kaj ukrepat? Najvec je baje problemov, ker se v ovinkih zakalkulirajo s hitrostjo in nagibom in grejo posledicno naravnost v ovinek, ker se ustrasijo in bremzajo. V tem primeru, ko prides v situacijo da si s preveliko hitrostjo prisel v ovinek, mi je kolega rekel da ne tikam nobene bremze, ampak samo nagnem pa magari zaradi nagiba padem. Je res kaj na tem?
val46 ::
To to tolk instinktivne zadeve, da takrat ponavadi nimaš časa razmišljat, kaj počnet. Je pa res ja, da bremzanje v ovink ni ravno dobra ideja. Čeprav, z izkušnjami se tudi to da. Plus danes imajo motorji ABS in podobne pomagala, ki ti olajšajo to zadevo. Sam recimo s cestnim motorjem še nism "pogrnu" hvala bogu, sem pa z motokrosom parkrat jedel zemljo po domače. Pa ko smo bli mulci na tomosih, smo tudi testirali meje velikokrat in včasih se ni izšlo :)
Pač, moj nasvet je, da ne preceni zmogljivosti sebe in svojega motorja, pa bo vse ok. No, vsaj tisto kar je odvisno od tebe in na kar lahko vplivaš.
Pač, moj nasvet je, da ne preceni zmogljivosti sebe in svojega motorja, pa bo vse ok. No, vsaj tisto kar je odvisno od tebe in na kar lahko vplivaš.
Buggy ::
Razumem ja, ker reakcija je nagonska. Sej padal sem tudi jaz z mopedi in MZ-jem, sam tisto si se pobral, poravnal stopalke pa picil naprej. Na zapestju in kolenih imam se vedno na kozi znamenja, kjer sem uklescenim pod balanco drsel po asfaltu, doma pa ne upal povedat, ker bi jih dobil po pic....
Ja to spoznanje pride z leti, ceprav se vedno bolj domac pocutim na motorcku in si upam malo prevec, vsekakor pa nikoli ne precenjujem situacij (sem ponizen), edino preseneti me kdaj se kaksna stvar in se userjem, ter kot si rekel nagonsko noge dol pa zlajf, kar bo treba nekak zbit z glave
Ja to spoznanje pride z leti, ceprav se vedno bolj domac pocutim na motorcku in si upam malo prevec, vsekakor pa nikoli ne precenjujem situacij (sem ponizen), edino preseneti me kdaj se kaksna stvar in se userjem, ter kot si rekel nagonsko noge dol pa zlajf, kar bo treba nekak zbit z glave
Comandante ::
V avtosoli te ucijo, da se v ovinku ne bremza. Namesto, da bi te naucili, kako se bremza. Jebiga, vcasih je treba, in nauciti se je dobro prej, ne pa v kriticni situaciji.
Torej, ko prehitro priletis v ovinek in izgleda, da ga ne bos zvozil, se obesis na zadnjo bremzo. To razbremeni sprednji del motorja, da ga lazje se bolj porines v zavoj, plus seveda zmanjsa hitrost. Temu se rece, da "vrzes sidro". Ce izgleda grdo, z obcutkom dodas se sprednjo zavoro, ki je veliko bolj ucinkovita.
Najslabse, kar lahko naredis je, da v paniki stisnes samo sprednjo zavoro. Motor bo pocepnil, krmilo postalo tezko, tvoj radij zavoja se bo povecal, in ce se ne ustavis v ovinku, se bos zapeljal iz ceste.
In pa bolj ga nagnes ja. Motor ima ponavadi vec rezerve, kot pricakujes.
Torej, ko prehitro priletis v ovinek in izgleda, da ga ne bos zvozil, se obesis na zadnjo bremzo. To razbremeni sprednji del motorja, da ga lazje se bolj porines v zavoj, plus seveda zmanjsa hitrost. Temu se rece, da "vrzes sidro". Ce izgleda grdo, z obcutkom dodas se sprednjo zavoro, ki je veliko bolj ucinkovita.
Najslabse, kar lahko naredis je, da v paniki stisnes samo sprednjo zavoro. Motor bo pocepnil, krmilo postalo tezko, tvoj radij zavoja se bo povecal, in ce se ne ustavis v ovinku, se bos zapeljal iz ceste.
In pa bolj ga nagnes ja. Motor ima ponavadi vec rezerve, kot pricakujes.
Ajinca ::
Ne vem v kakšno avtošolo si ti hodil. Tam ko sem hodil jaz te učijo da zabremzaš z zadnjo če že priletiš hitro v ovinek...
Buggy ::
Weight shifting. Zadnja bremza je tudi pri meni vedno prva (pred gear-down), liveliram naknadno s spredjo pred vstopom...samo to je vse kontrolirana sitaucija. Bolj je problem, kaj narediti ko po tem se vedno opazis, da se zadeva ne bo sesla. Vse skupaj od bremz spustit in se nagnit na polno je verjetno edina opcija, je pa potrebno podret dolocene miselne bariere, ker kot je rekel @Comandante ima motor kar nekaj maneverskega prostora v nagibu, ki ga sicer nebi naredil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Comandante ::
Ajinca ::
A to teh 6ur za 125 ali za A? Za A sem se sam vozil veliko tudi po hribih in magistralki. Glede bremzanja v ovinku pa je imel že veliko za povedat na teoriji...
Buggy, v atošoli mene nisi učili vse skupaj spustit in samo nagnit ampak tudi kontrolirano bremzat z zadnjo.
Buggy, v atošoli mene nisi učili vse skupaj spustit in samo nagnit ampak tudi kontrolirano bremzat z zadnjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ajinca ()
Buggy ::
Govora je izklucno o ovinkih, kjer sta dolocena hitrost in nagib predpisana po fiziki za vse motorje ni vazno koliko kubikov ima, manjsi/lazji imajo celo prednost.
Vprasnje je zgolj, kako reagirati, ko vidis da vse kar si pred vstopom v ovinek naredil ni bilo ok
Vprasnje je zgolj, kako reagirati, ko vidis da vse kar si pred vstopom v ovinek naredil ni bilo ok
Ajinca ::
? Kaj? Sej ne pravim da je važno kateri motor je. Pravim da v avtošoli že na teoriji učijo, da v kolikor vidiš da ne bo šlo v ovinku da kontrolirano bremzaš z zadnjo.
Buggy ::
Torej v ovinku, ko ze vidis da se ne bo seslo pritisnes na zadnjo? V avtosoli v te ekstreme nismo sli, mi je pa motorist (bivsi dirkac) rekel, da v takem primeru ne tikam zavor in samo nagnem..nwm, raje vprasam izkusene tukaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Ajinca ::
Ja, če vidiš da ne bo šlo tudi v ovinku stisneš zadnjo. Ti je tudi commandante enako napisal.
Buggy ::
no kaj naj zdaj...en mi pravi ne diraj, ko si ze v "zajeb" ovinku bremze in se nagni, pa makar pades...eni pa modulirat zadnjo bremzo, kar je takrat v milisekundah skor mission imposible
Ajinca ::
Sam imam sicer kar nekaj km, samo vozim ovinke ziheraško, odkar sem v enem pogrnil ker se je avto pred mano praktično ustavil. Tako da izkušenj z močnim bremzanjem v ovinku, razen te negativne, kjer sem pa moral bremzati tudi s sprednjo, nimam. Na rahlo pa sem z zadnjo že večkrat bremzal. Je pa , kot sem rekel, to posebej omenil na teoriji.
Buggy ::
@Gobert: ja sej to razumem. Mogoce nisem bil dost jasen. Mene zanima kako reagirati na ovinkih, ki te presenetijo (dvakrat zalomijo) ti si pa slucajno prisel notri s preveliko hitrostjo.
Sam sem nabasal enega takega, ker so imeli cestna dela in je bil ovinek naenkraT skrcen na en pas z zaporami. Poleg tega je bil na asfaltu se pesek. Konkretno sem se usral, zabremzal z zadnjo, malo me je odneslo (DRIFT)..spustil bremzo, pol pa noge dol s katerimi sem nekak lovil ravnotezje, da sem ostal znotraj ceste. K sreci sem se ustavil ob robu cestisca...hitrost je bila pa manj kot 50kmh
Sam sem nabasal enega takega, ker so imeli cestna dela in je bil ovinek naenkraT skrcen na en pas z zaporami. Poleg tega je bil na asfaltu se pesek. Konkretno sem se usral, zabremzal z zadnjo, malo me je odneslo (DRIFT)..spustil bremzo, pol pa noge dol s katerimi sem nekak lovil ravnotezje, da sem ostal znotraj ceste. K sreci sem se ustavil ob robu cestisca...hitrost je bila pa manj kot 50kmh
A. Smith ::
Comandante je izjavil:
Ne vem v kakšno avtošolo si ti hodil. Tam ko sem hodil jaz te učijo da zabremzaš z zadnjo če že priletiš hitro v ovinek...
Ocitno v slabo. Je pa res, da sem tudi vozil samo po mestu in na avtocesti.
Tipično te avtošola uči, kako ravnati v prometu, ne pa toliko tehnike vožnje po ovinkih. Res, pa je, da to znanje ni samo koristno, ampak tudi nujno potrebno. Zato pa je za vse nove voznike, ki so ravno pridobili izpit (in to ne 6 urnega tečaja ampak pravi izpit) obvezna enodnevna udeležba na poligonu za motorje. Že nekaj let.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Magic1 ::
To da voziš v nepregleden ovinek tako hitro, da se ne moreš ustavit, je zame čista kamikaza. Kako veš, da te ne čaka en ustavljen prikoličar sredi ovinka? Ali traktor, ki gre 20km/h?
Magic
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri skuter 125 za B vozniško? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 35545 (9890) | demogill |
» | Nakup motorja, nasveti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 37902 (7106) | bajsibajsi |
» | Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17647 (9206) | Twixz |
» | AMZS raziskava: Vsi na (motorno) kolo za zdravo okolje?Oddelek: Na cesti | 4094 (3284) | splatman |
» | Motoristi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14136 (12043) | guest #44 |