» »

AMZS raziskava: Vsi na (motorno) kolo za zdravo okolje?

AMZS raziskava: Vsi na (motorno) kolo za zdravo okolje?

evian ::

Možnost vožnje motornega kolesa z motorjem prostornine do 125 kubičnih centimetrov z vozniškim dovoljenjem B kategorije kratka anketa na omenjeno temo.

Podprimo raziskavo s svojim mnenjem.

https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...

Anketa bo odprta do vključno 12. aprila 2021.

A110 ::

Še absolutno strinjam. Tudi varneje je napram raznim ebikom.

Benny123 ::

A110 je izjavil:

Še absolutno strinjam. Tudi varneje je napram raznim ebikom.

Motor je bolj varen kot ebike? Zakaj že? A ker gre ebike 25 motor pa 150? A ker vsako leto umre kar nekaj motoristov in noben ebiker?

Vse kar še rabimo na cesti je dodaten cel kup cefurjev s kategorijo B ki se bo izzivljala s predelanimi 125 cc motorji po cestah in ogrožala sebe in druge. Tako kot se dogaja s 50 kubičnimi ki letijo preko 100 na uro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Benny123 ()

flipflop ::

Sem takoj za to da se dovoli uporabo 125ccm skuterjev z izpitom B kategorije. Ampak z csaj nekaj dodatnimi urami v avtosoli, ali pa vsaj kak tecaj varne voznje. Se ki bistveno bolj nevarno zdi peljati se 45 na uro s skuterjem po kaksni regionalki. Oa imam izpit za neomejeno A kategorijo. S skuterjem se pocutim prav nelagodno in me je stalno strah kdaj me bo kdo snel s ceste.

c3p0 ::

Proti. Naj gre delat A izpit, da se vsaj nauči osnove vožnje z motorjem. Dodal bi še obvezni tečaj varne vožnje, s praktičnim delom in izpitno na poligonu.

Na motorju si n-krat bolj izpostavljen faktorjem, kot v kletki avtomobila (+ varnostni pas, airbagi, ABS - nekateri motorji ga sicer imajo, ESC itd.).

The Player ::

Podpiram popolno!

Tako uredbo imajo v večini države EU (Belgija, Nemčija, Avstrija, Francija, Nizozemska, Španija, Portugalska, Italija, Češka, Poljska, Slovaška, Malta, Latvija, Luksemburg itd.), samo pri nas so pomisleki in se zavira razvoj.
European driving licence @ Wikipedia

Če laufa to v tujini ne vem zakaj nebi pri nas?
Zakaj v tujini ljudje ne divjajo in ubijajo na motorji? To se samo pri nas ;(

Benny123 je izjavil:


Vse kar še rabimo na cesti je dodaten cel kup cefurjev s kategorijo B ki se bo izzivljala s predelanimi 125 cc motorji po cestah in ogrožala sebe in druge. Tako kot se dogaja s 50 kubičnimi ki letijo preko 100 na uro.


Ravno to je problem, ker zaradi ene manjšine mulcev, ki ne upoštevajo pravil, moramo zaradi tega nasrkati vsi ostali.

Par let nazaj je bila cela štala, ko je vlada zaostrila in začela zahtevati registracijo vseh teh frčotov, ki gredo samo "25km/h"...in se je kaj izboljšalo? Ne ni se! Kdor želi kršiti zakon ga še zmeraj lahko krši. Poznam polno ljudi, ki ima registriran skuter/moped kot 25km/h pa fukne ven blokade pa potem lepo divja 80km/h.

S tem ukrepom bi preprečili zlorabe, hkrati pa bi popestrili SLO vozni park.

V primeru, če pride do potrditve tega predloga, bi itak to veljalo samo za avtomatske skuterje do 125ccm, se pravi za klasičen motor 125ccm na prestave bi še zmeraj potreboval izpit A(1) kategorije in moral bi opraviti x št. ur varne vožnje, preden bi te spustili na cesto, tako, da to ni tako kot mnogi mislijo, da te avtomatko spustijo na cesto.

jest10 ::

Jaz sem za. Vsekakor je v prometu bolj varen 125ccm skuter, kot 50ccm prdulca, ki ji pri 45km/h vsi lezejo v rit in si z njo dobesedno ovira na cesti.
Jaz bi si nabavil 125 skuter za po bližnji okolici. Vsekakor pa ne bi delal A kategorije(brez veze denarno in časovno).

Sem pa za, da se pred "štemplom" odpelje vsaj poligon, da se izloči motorične debile.

hojnikb ::

defenitivno da. 45kmh ni varno niti v naselju, kaj sele izven.
ena varna voznja par uric (tako kot je za avto) in se interesentom vpise kategorja.
#brezpodpisa

A110 ::

Benny123 je izjavil:

A110 je izjavil:

Še absolutno strinjam. Tudi varneje je napram raznim ebikom.

Motor je bolj varen kot ebike? Zakaj že? A ker gre ebike 25 motor pa 150? A ker vsako leto umre kar nekaj motoristov in noben ebiker?

Vse kar še rabimo na cesti je dodaten cel kup cefurjev s kategorijo B ki se bo izzivljala s predelanimi 125 cc motorji po cestah in ogrožala sebe in druge. Tako kot se dogaja s 50 kubičnimi ki letijo preko 100 na uro.


V teoriji gre Max 25 ampak veliko kateri gre hitreje (sploh v tujini kjer ponekod omejitev ni). Motorist ima na sebi zaščitno opremo in ogledala. Ebajker pa kvečjemu "čelado". Seveda imaš pri motoristih ogromno norcev ki želijo z glavo skozi zid in divjajo. Ampak pri navadnem commutingu kjer so povprečne hitrosti dokaj podobne je pa kolesar veliko bolj ogrožen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

starfotr ::

Proti.

Ne moreš dobiti licence za vožnjo zato ker se je nekomu to dvignilo, v lajfu pa nisi sedel na motorju.

Prava rešitev je v izobraževanju. Kar pa je avtošola in šola varne vožnje. Ter vsakoletno obnovitev znanja na poligonu po dolgi zimi.

SambaShare ::

starfotr je izjavil:


Prava rešitev je v izobraževanju. Kar pa je avtošola in šola varne vožnje. Ter vsakoletno obnovitev znanja na poligonu po dolgi zimi.


Daj ne pretiravaj. Najbolje da zahtevamo obnovitev potem kar vsak mesec, pa še za avtomobile. Tako "ziheraško" razmišljanje na koncu pripelje do tega da se nič ne izplača.

Silici ::

Moped je do 4kw, to je več kot dovolj za omenjene hitrosti "125 ccm". E-bike na 32 ali 45kmh tudi nebi škodilo tako kot ne 125 ccm B kategorija izpita.

hojnikb ::

50cc mopedi nimajo omejitve moci, samo na kubike in hitrost. 4kW velja za dvosledna vozila ala axiam "avtomobili"
#brezpodpisa

bedarija ::

a ni bila že zdavnaj neka raziskava da ja, motorna kolesa porabijo manj goriva, vendar so izpuhi bolj strupeni od tistih v avtu in si na koncu na istem.

Gagatronix ::

> je pa kolesar veliko bolj ogrožen

Seveda, ce jih pa cel kup vozi kot da so glavni na cesti. Jype je lep primer, je se sam limal video dokazni material.

A110 ::

bedarija je izjavil:

a ni bila že zdavnaj neka raziskava da ja, motorna kolesa porabijo manj goriva, vendar so izpuhi bolj strupeni od tistih v avtu in si na koncu na istem.


Imajo tudi motocikli nove, vedno strozje euro norme. Sicer pa so glavne prednosti manj potrebnih larkingov in manjša gneča v mestu

bedarija ::

A110 je izjavil:

... prednosti manj potrebnih parkingov in manjša gneča v mestu


to že, samo tukaj je kao pobuda zaradi bolj zdravega okolja, kar motorna kolesa pač niso. še manj parkingov in gneče, ter boljše okolje povzroča javni prevoz.

hojnikb ::

sj mas lahko e-skuterje, ki spadajo v kategorijo do 125cc.
#brezpodpisa

starfotr ::

SambaShare je izjavil:

starfotr je izjavil:


Prava rešitev je v izobraževanju. Kar pa je avtošola in šola varne vožnje. Ter vsakoletno obnovitev znanja na poligonu po dolgi zimi.


Daj ne pretiravaj. Najbolje da zahtevamo obnovitev potem kar vsak mesec, pa še za avtomobile. Tako "ziheraško" razmišljanje na koncu pripelje do tega da se nič ne izplača.


https://www.policija.si/medijsko-sredis...

twom ::

Enake budale sedijo tako v avtomobilih kot na motorjih, samo kadar se taka budala vsede na motor lahko dela veliko večjo štalo kot v avtu. Avto ima 2 toni ob enako konjih (in istem konju)...

Sicer pa večina folka ne zna vozit, tudi tisti ki mislijo da znajo. Daleč največji problem pa je uporaba telefona med vožnjo, je bolj nevarno kot bit pijan za odvzem vozniškega in bi moralo biti dejanje enačeno s poskusom uboja.

kuall ::

Na motorju ne moreš poslušat radia, jesti zraven, ko voziš.
Je tudi bolj nevaren, ker si manj viden in ko se zabiješ te bolj zjebe.
Če si bom kupil motor bo to en večji, vozil pa se bom z njim zelo poredko, bolj poleti. Redko zato, da zmanjšam možnost nesreče z motorjem. Bi pa se vozil z motorjem, ker mora bit kar zanimivo občasno.
Če je veliko motorjev na cesti to zgleda dokaj cigansko (kot lahko videvamo v azijskih državah).
Skor da sem bolj za javni promet kot za motorčke. Vožnja z motorčkkom v službo ni varianta, ker ko te dobi dež je beda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

m0LN4r ::

Al elektricno kolo al pa avto, ker ima udoben sedez, streho, gretje, klimo, vec prostora za voznika in vse zivo, zvocnike, pac komfort, ki ga motorno kolo pac nima, pa se obleces se lahko normalno.

Motorno kolo je ali velik kompromis ali pa hobby.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

twom ::

m0LN4r je izjavil:

Al elektricno kolo al pa avto, ker ima udoben sedez, streho, gretje, klimo, vec prostora za voznika in vse zivo, zvocnike, pac komfort, ki ga motorno kolo pac nima, pa se obleces se lahko normalno.

Motorno kolo je ali velik kompromis ali pa hobby.

Izgleda da smo zelo različni. Jaz, če je vreme za motor, se nikakor ne morem vsesti v avto. Pa grem v službo, po opravkih, manjši nakup v trgovina, tako da...

m0LN4r ::

Ja sej, torej velik kompromis in hobby in zelo majhni nakupi. Jaz zaradi treh stvari ne hodim v trgovino.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

starfotr ::

twom je izjavil:

Enake budale sedijo tako v avtomobilih kot na motorjih, samo kadar se taka budala vsede na motor lahko dela veliko večjo štalo kot v avtu. Avto ima 2 toni ob enako konjih (in istem konju)...

Sicer pa večina folka ne zna vozit, tudi tisti ki mislijo da znajo. Daleč največji problem pa je uporaba telefona med vožnjo, je bolj nevarno kot bit pijan za odvzem vozniškega in bi moralo biti dejanje enačeno s poskusom uboja.


Nekdo je pa prešprical ure fizike.

Si kdaj pogledal maso avta in maso motorja?

Kayzon ::

Proti. Tisti ki to hoce naj naredi izpit za motor in pika.

MIHAc27 ::

Jaz sem za to, da z B voziš do 50kmh zadevo. Za po mestu je to povsem dovolj. 25 gre še kolo brez težav, pa ga lahko voziš brez izpita, če si polnoleten.

Za kaj več pa kar naj bo A kategorija.

starfotr ::

Saj to že sedaj imaš. Pa še to je preveč, da kar šenkajo zraven. Tega enostavno ne bi smeli biti. Kot je neumnost, da šenakjo vsakemu še kategorijo G.

The Player ::

starfotr je izjavil:

Saj to že sedaj imaš. Pa še to je preveč, da kar šenkajo zraven.


V redu, dajmo potem omejiti B kategorijo na B1, ker je B itak šenkana.

Kdor hoče vozit močnejši avto naj gre delat B kategorijo.

Tako nekako izgledajo tele omejitve.

Še enkrat bom vprašal: Zakaj v tujini nimajo s tem problemov,da lahko vozijo 125ccm motorje z B kategorijo?
Tam vse laufa, pri nas bi pa začeli masovno "samomore" na cestah delat, ko bi jim to dovolili? Al kako si to predstavljate?

jest10 ::

The Player je izjavil:



Še enkrat bom vprašal: Zakaj v tujini nimajo s tem problemov,da lahko vozijo 125ccm motorje z B kategorijo?
Tam vse laufa, pri nas bi pa začeli masovno "samomore" na cestah delat, ko bi jim to dovolili? Al kako si to predstavljate?


Tukaj pri enih malo ven seka zavist. Jaz sem delal A, un prasec bo pa kar zastonj dobil. Neeeee, to pa ne sme biti tako.


Dejansko pa je v večini primerov skuterjev pri 50 in 125ccm ista osnova s praktično enakimi voznimi lastnostmi(razen pri odzivnosti mašine). Kdor obvlada 50ccm, tudi s 125ccm ne bo imel težav. In še vedno se lahko da pogoj preizkusa na poligonu.
Če bi bila opcija tudi 125ccm s prestavami(kot je ponekod), bi si takoj omislil kakšen YS125, ki je ATX na steroidih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

hojnikb ::

jest10 je izjavil:

The Player je izjavil:



Še enkrat bom vprašal: Zakaj v tujini nimajo s tem problemov,da lahko vozijo 125ccm motorje z B kategorijo?
Tam vse laufa, pri nas bi pa začeli masovno "samomore" na cestah delat, ko bi jim to dovolili? Al kako si to predstavljate?


Tukaj pri enih malo ven seka zavist. Jaz sem delal A, un prasec bo pa kar zastonj dobil. Neeeee, to pa ne sme biti tako.


Dejansko pa je v večini primerov skuterjev pri 50 in 125ccm ista osnova s praktično enakimi voznimi lastnostmi(razen pri odzivnosti mašine). Kdor obvlada 50ccm, tudi s 125ccm ne bo imel težav. In še vedno se lahko da pogoj preizkusa na poligonu.
Če bi bila opcija tudi 125ccm s prestavami(kot je ponekod), bi si takoj omislil kakšen YS125, ki je ATX na steroidih.

škoda ker teh "mopedov" ni tut v 15HP izvedbi. a je 11HP kakšen limit za te motorje al kaj?
#brezpodpisa

Go-ahead ::

The Player je izjavil:

Podpiram popolno!

Tako uredbo imajo v večini države EU (Belgija, Nemčija, Avstrija, Francija, Nizozemska, Španija, Portugalska, Italija, Češka, Poljska, Slovaška, Malta, Latvija, Luksemburg itd.), samo pri nas so pomisleki in se zavira razvoj.
European driving licence @ Wikipedia

Če laufa to v tujini ne vem zakaj nebi pri nas?
Zakaj v tujini ljudje ne divjajo in ubijajo na motorji? To se samo pri nas ;(

Benny123 je izjavil:


Vse kar še rabimo na cesti je dodaten cel kup cefurjev s kategorijo B ki se bo izzivljala s predelanimi 125 cc motorji po cestah in ogrožala sebe in druge. Tako kot se dogaja s 50 kubičnimi ki letijo preko 100 na uro.


Ravno to je problem, ker zaradi ene manjšine mulcev, ki ne upoštevajo pravil, moramo zaradi tega nasrkati vsi ostali.


Par let nazaj je bila cela štala, ko je vlada zaostrila in začela zahtevati registracijo vseh teh frčotov, ki gredo samo "25km/h"...in se je kaj izboljšalo? Ne ni se! Kdor želi kršiti zakon ga še zmeraj lahko krši. Poznam polno ljudi, ki ima registriran skuter/moped kot 25km/h pa fukne ven blokade pa potem lepo divja 80km/h.

S tem ukrepom bi preprečili zlorabe, hkrati pa bi popestrili SLO vozni park.

V primeru, če pride do potrditve tega predloga, bi itak to veljalo samo za avtomatske skuterje do 125ccm, se pravi za klasičen motor 125ccm na prestave bi še zmeraj potreboval izpit A(1) kategorije in moral bi opraviti x št. ur varne vožnje, preden bi te spustili na cesto, tako, da to ni tako kot mnogi mislijo, da te avtomatko spustijo na cesto.



Podpora tudi z moje strani. V Slovenija pač lahko avtošole delajo kar hočejo, vse v smislu povečevanje števila ur vožnje. Če znaš vozit avtomobil, kolo, moped do 50 ccm, zakaj ne bi znal tudi do 125 ccm?
Takoj sem za. Še sploh, ker za a kategorijo moraš ravno tako odpeljati 20 ur vožnje, če obvladaš ali pa ne !

jest10 ::

hojnikb je izjavil:

jest10 je izjavil:

The Player je izjavil:



Še enkrat bom vprašal: Zakaj v tujini nimajo s tem problemov,da lahko vozijo 125ccm motorje z B kategorijo?
Tam vse laufa, pri nas bi pa začeli masovno "samomore" na cestah delat, ko bi jim to dovolili? Al kako si to predstavljate?


Tukaj pri enih malo ven seka zavist. Jaz sem delal A, un prasec bo pa kar zastonj dobil. Neeeee, to pa ne sme biti tako.


Dejansko pa je v večini primerov skuterjev pri 50 in 125ccm ista osnova s praktično enakimi voznimi lastnostmi(razen pri odzivnosti mašine). Kdor obvlada 50ccm, tudi s 125ccm ne bo imel težav. In še vedno se lahko da pogoj preizkusa na poligonu.
Če bi bila opcija tudi 125ccm s prestavami(kot je ponekod), bi si takoj omislil kakšen YS125, ki je ATX na steroidih.

škoda ker teh "mopedov" ni tut v 15HP izvedbi. a je 11HP kakšen limit za te motorje al kaj?


Verjetno samo konstrukcijski limit enostavne zračno hlajene mašine. Saj imaš tudi podobne s 14-15hp, samo je navita mašina, vodno hlajenje in takoj tudi 2k višja cena.

splatman ::

Podpiram 100%. Včasih sem se vozil z 50cc motorjem in vem kako zelo nevarna je prepočasna vožnja.
Vemo pa itak vsi, da je slovenska vlada preveč nesposobna da bi kaj takega sprejela.
Mogoče čez 10-15 let...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6015388 (6947) Twixz
»

Izpit kategorije A

Oddelek: Loža
3613311 (5427) bajsibajsi
»

4-kolesnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7027609 (13667) msjr
»

Motoristi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8312882 (10789) guest #44
»

A kategorija- izpit... (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
519192 (6732) guest #44

Več podobnih tem