» »

kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?

kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?

Temo vidijo: vsi
1 2
3
4 5

Buggy ::

Na valerje ti ga lahko dajo, pa pri tem se izpuhe merijo ker ima (vsaj moj Euro 5+) lambda sondo pred in po katalizatorju...mislim celo da ima dva cata v downpipeu.
Fuelx za optimizacijo AFR sem itak imel namen kupit, ne zaradi cesarkoli v performacnem smislu, temvec bolj za to odzivnost gasa v nizjih obratih ter malo nizje temperature ker agregat ne bo laufal tako "lean".
No pa kaksen sprednji zobnik zamenjat na manjsega je tud v igri, sem ze namignil na servisu in ne vidijo tezave ;)

Sem pa puncki junfrcek snel z 110kmh (na privat zemljiscu seveda ;)), pa se nagibat dol se mi ni blo treba in cesta je bila celo kobajagi ravna...fun times :D
Pa danes cez LJ - Trzaska je bilo kar zabavno ko je blokada dol...iz krizisc se izstrelis v tretji si ze v prekrsku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

jest10 ::

Buggy je izjavil:



Sem pa puncki junfrcek snel z 110kmh (na privat zemljiscu seveda ;)), pa se nagibat dol se mi ni blo treba in cesta je bila celo kobajagi ravna...fun times :D
Pa danes cez LJ - Trzaska je bilo kar zabavno ko je blokada dol...iz krizisc se izstrelis v tretji si ze v prekrsku.

Prosim ne piši tega no. "Taprav dec" je vendar rekel, da se komaj prileze do 80km/h na 125tkah :P:))

Buggy ::

..sam je bil res problem ko je bila blokada na 6500rpm...to je v 6 glih tam 80kmh, agregat prakticno sploh se diha ne :))
Zdej je cist drug motorcek, obcutno bolj zabaven, ga pa do prvega servisa navkljub da je motor sam blokado skenslal ne bom dolgo drzal v 10Krpm+ obmocju, ceprav mi je serviser rekel, da imam olje se cist cisto (sem se mim oglasil) in naj sam nazigam do blokade...nekak ni naravno zame, se v simracingu se mi bolidi smilijo konstantno terat v rdecem ROFL.
Ostajam pri isti filozofili kot prej. Nikoli nikogar na regionalki ne prehitevaj, pa ceprav bi kobajagi slo. Imas voznike nasproti in voznike za sabo...recimo mene ko sem v avtu :D Tudi ta aspekt se ti zdej na novo kalibrira ko si na motorju in ko bom spet nazal v 300KM avtu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

jest10 ::

Buggy je izjavil:

..sam je bil res problem ko je bila blokada na 6500rpm...to je v 6 glih tam 80kmh, agregat prakticno sploh se diha ne :))
Zdej je cist drug motorcek, obcutno bolj zabaven, ga pa do prvega servisa navkljub da je motor sam blokado skenslal ne bom dolgo drzal v 10Krpm+ obmocju, ceprav mi je serviser rekel, da imam olje se cist cisto (sem se mim oglasil) in naj sam nazigam do blokade...


Ma lej 125tke so kar delane, da se vrtijo blizu blokade. Poglej samo skuterje. Tako da naj se ti ne smili preveč.
Sicer pa pri potovalni hitrosti na regionalki itak ne boš blizu max obratov

GodoBoy ::

Kolk pa ma blokada na 125? 11k?

Buggy ::

nisem se opazil zdej, ko je sla 1000km blokada stran, da bi mi dejansko kej blokiral kot prej...10Krpm+ pa komot drzim zdej na temu agregatu v klanec... sprobano

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

FireSnake ::

Buggy je izjavil:

..sam je bil res problem ko je bila blokada na 6500rpm...to je v 6 glih tam 80kmh, agregat prakticno sploh se diha ne :))
Zdej je cist drug motorcek, obcutno bolj zabaven, ga pa do prvega servisa navkljub da je motor sam blokado skenslal ne bom dolgo drzal v 10Krpm+ obmocju, ceprav mi je serviser rekel, da imam olje se cist cisto (sem se mim oglasil) in naj sam nazigam do blokade...nekak ni naravno zame, se v simracingu se mi bolidi smilijo konstantno terat v rdecem ROFL.
Ostajam pri isti filozofili kot prej. Nikoli nikogar na regionalki ne prehitevaj, pa ceprav bi kobajagi slo. Imas voznike nasproti in voznike za sabo...recimo mene ko sem v avtu :D Tudi ta aspekt se ti zdej na novo kalibrira ko si na motorju in ko bom spet nazal v 300KM avtu.


Ko začneš voziti motor si posledično tudi v avtomobilu bolj previden.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

miha98 ::

Pri čem si previden? Šlatanju lulike?

Comandante ::

miha98 je izjavil:

Pri čem si previden? Šlatanju lulike?

Ko postanes motorist, postanes bistveno boljsi voznik avtomobila.

Motorist, vsaj tak ki prezivi par sezon, se nauci dosti bolje opazovati in predvidevati v prometu, ker je tveganje bistveno vecje in je treba ekstra paziti na vse okoli sebe. Najkasneje na motorju ti postane jasno, da ni vazno, ce imas nekje prednost ali ne, in da te morajo drugi udelezenci videti. Da ne smes presenetiti voznika pri prehitevanju. Da vozniki ne pricakujejo, da bo motorist priletel mimo z 100km/h razlike hitrosti. Posledicno umiris voznjo v prisotnosti drugih udelezencev in kdaj tudi preventivno zaviras in drzis izdatno varnostno razdaljo.

Razen ce si prtegnjen in ga 200 nazigas po mestnih vpadnicah. V tem primeru bo zate po hitrem postopku poskrbel Darwin. Vedno se najdejo taksni osebki. Jebiga, sodobni motorji potegnejo v 7 sekundah od 0 do 200km/h, in eni ne premorejo dovolj samokontrole za upravljanje taksnega stroja.

borisk ::

jaz sem delal izpit še v časih ko smo iz 11kw dobili direkt neomejeno (ampak ne jaz, ker sem prepozno šel na UE zamenjat izpit, jbg). če gledam stare 125 4t, na katerih smo delali izpite, to je res mal boljš kot moped, ker me je inštuktor zezal, naj se pelem 90, kjer je omejitev 90, ne pa 85, pa mu rečem da ne gre... naslednjič reče da je probal pa res ne gre če je veter nasprot (yamaha TW).

Tile novi so očitno delani bolj na zgornjo mejo moči, in se bolj približajo 2T. Takrat sem vozil cagivo mito ravno iz obdobja, ko so enostavno blokirani motorji dobili prometne na 11kw. moj je bil še original 3 spoke wheel, samo ena brika na CDI je bila razlika. Edina napaka je bila da sem jo prodal, ena rednih stvari ki mi jih je žal za nazaj.

Buggy ::

FireSnake je izjavil:

Buggy je izjavil:

..sam je bil res problem ko je bila blokada na 6500rpm...to je v 6 glih tam 80kmh, agregat prakticno sploh se diha ne :))
Zdej je cist drug motorcek, obcutno bolj zabaven, ga pa do prvega servisa navkljub da je motor sam blokado skenslal ne bom dolgo drzal v 10Krpm+ obmocju, ceprav mi je serviser rekel, da imam olje se cist cisto (sem se mim oglasil) in naj sam nazigam do blokade...nekak ni naravno zame, se v simracingu se mi bolidi smilijo konstantno terat v rdecem ROFL.
Ostajam pri isti filozofili kot prej. Nikoli nikogar na regionalki ne prehitevaj, pa ceprav bi kobajagi slo. Imas voznike nasproti in voznike za sabo...recimo mene ko sem v avtu :D Tudi ta aspekt se ti zdej na novo kalibrira ko si na motorju in ko bom spet nazal v 300KM avtu.


Ko začneš voziti motor si posledično tudi v avtomobilu bolj previden.

Hehe...danes sem dobil motoristicni pozdrav v avtu, ker sem videl v retorovizorju motorista in sem sel skrajno desno, da je sel mimo mene.
To je to.


Drugac imam pa ze 1400km in kar ne moram nehat vozit...prvi servis sele cez en teden in sumim, da je v motorju prevec olja..glede na indikator na motorju.
Smo pa seda jiz blokade, poraba je sla gor za 0.01l/100km hitrosti pa obcutno visje. 5-brzina gre pri 10Krpm do 103kmh, 6-ta dejansko deluje kot overdirvie in samo klice po manjsem sprednjem zobniku.



Pa spegle miki-mouse sem replacal z tistimi na koncu balance, da vidim celo cez rame..zdej moram se porajtat a mi pasejo al ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Blinder ::

Mah mene z Aprilio RS 50 v večini primerov pozdravijo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Buggy ::

Jutri sibam do shintota, ce bo doma ga povabim na kalamare...Daniel ne mi skrit Forda pls, geolocation imam

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

Ptuj in tisti konec sem sicer prekolesaril, sam tiste ravnine brez hribckov pocas res ratajo dolgcas... zdej mi je jasno zakaj imajo eni take super porabe na avtih ROFL ko se furajo po ravninah.

pejt probat Strmrebr...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

Servis narejen, bilo 1500km in v agregatu je bilo prevec olja od tovarniskega. Sicer ni bilo veliko kilometrov sam vseen, upam da ni kej narobe, ker olja je bilo cez cel okencek ob strani. Zdej so zamenjal olje in filtre samo se vedno se mi zdi da ga je prevec ali ne? Naceloma so indikatorji za MIN in MAX kle je cez pa je motor naravnost.



Spegle sem dal tudi nazaj originalne, ker me je prestrasil kolega, ker je rekel ce ni homologirano so problemi s policaji. Ne vem kako so glede tega picajzlasti pri motorjih a vseeno.
Rabim se prvo pomoc ...pol pa gasa se naprej.

Buggy ::

...pa se to bi vprasal. Ker kot sem povedal dosti uporabljam tudi makadamske ceste je motorcek kar svinski, kar me ne moti...se vsec mi je :))...moti pa me prah na ketni. Kako vzdrzujete oz. cistite ketno in s cim jo mazete ter na koliko casa.

BTW: servis je bil 170EUR, dve servisni uri, mazali so semeringe, preverili in zategnili, kar je bilo po tistih tockah za narest firmware-a pa ni bilo se novega. Diagnostika je bila zaracunana sicer bilo brez napak. Pac prvic je bilo treba zaradi garancije. Naslednji servis je cez 7500km, kar bom pa po vsej verjetnosti delal sam.

do shintota pa ni slo, sem na GHD podnanos zakvacil :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

A. Smith ::

Novejše verige motorjev imajo znotraj gumice, ki zadržujejo mazivo. Kar pomeni, da je treba tako verigo mazati samo od zunaj, da preveč ne rjavi, ter od znotraj po valjčkih kjer nalegajo pogonski zobniki, da se zobje pogonskih zobnikov prehitro ne obrabijo. Jaz mažem verigo na 1000km s sprejem za moto verige.

Sam seveda preveri, če je veriga pri tvojem motorju tudi taka, a je kar precej verjetno, da je.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: A. Smith ()

Buggy ::

TNX...glih to me skrbi, ker je veriga zdej svinjska od praha, ki se je nabral gor. Pa ne vem a bi zdej to spiral/mazal al ne, ker to bom pol delal na vsake par 100km :|

zarjavela sigurno ne bo ce jo pustim taka kot je ...sam da ne bo kej narobe.

Sprednji zobnik (manjsi) pa je tudi narocen, fantje na servisu niso delal neke panike ko sem jim ketno pokazal in spraseval kako in kaj...razen, ce so bili tiho da bojo imel delo LOL.

Kaj pa priporocate za kaksne guarde v primeru da se ti motor zlozi. Opazam da sem ratal ze malo prevec pogumen in me zna vcasih kaj presenetiti. Imate zascite za rocke in agregat namontiran al recete ...ce se sesujem nej gre kar gre?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Kalavala ::

Avtošole učijo da vsakih 500km ali pa po dežju.

A. Smith ::

Če je motornega olja ZARES preveč, potem je gladina olja v motorju previsoka in glavna gred z ojnicami začne poljuskati po gladini olja. Če se to zgodi, se olje speni in iz njega nastane rumeno-bela pena. To je lahko zelo zajebana situacija, ker je po agregatu en kup kanalov, ki jih lahko upenjeno olje zablokira in potem je motor na dobri poti, da zariba. Je pa res, da je potrebno za to, da se olje upeni, s količino res konkretno pretiravati. Ne samo nad maksimum, ampak gladina še precej nad kentrolnim okencem...

Glede zrcal. Kolikor vem, na tehničnem preverijo, če je na zrcalih oznaka CE in da je to edini pogoj. Daj preveri pri kakšnem tehničnem pregledniku.

Kalavala je izjavil:

Avtošole učijo da vsakih 500km ali pa po dežju.

Učijo, ja. Tudi v priročnikih tako piše, da se proizvajalci zavarujejo. Ampak še enkrat. Olje v verigi je noter ZAPRTO. Zgoraj sem pripel članek. Umazano verigo se splača potegniti s cunjo in jo nanovo nasprejati. Meni tega ni treba, ker se dežja in makedama izogibam.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Buggy ::

Umazano verigo se splača potegniti s cunjo in jo nanovo nasprejati. Meni tega ni treba, ker se dežja in makedama izogibam.


...torej brez raznih razmascevalcev? Sem nekaj probal s suho coto cistiti, pa ni bilo ravno produktivno...da ne govorim, da je zadnja feltna isto svinjska na levi strani, ker je metalo olje na njo, praha je tam nabralo pa se vec.

Sem nekaj probal cistiti, ter obracal kolo za "sprikle"...pa so ene malo "glas" spuscale (jecale). Kako je pa s tem na motorju...zgleda kul in retro, sam je treba pa tud vzdrzevat al kaj...jao meni v kaj sem se spustil :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Comandante ::

Buggy je izjavil:

Umazano verigo se splača potegniti s cunjo in jo nanovo nasprejati. Meni tega ni treba, ker se dežja in makedama izogibam.


...torej brez raznih razmascevalcev? Sem nekaj probal s suho coto cistiti, pa ni bilo ravno produktivno...da ne govorim, da je zadnja feltna isto svinjska na levi strani, ker je metalo olje na njo, praha je tam nabralo pa se vec.

Sem nekaj probal cistiti, ter obracal kolo za "sprikle"...pa so ene malo "glas" spuscale (jecale). Kako je pa s tem na motorju...zgleda kul in retro, sam je treba pa tud vzdrzevat al kaj...jao meni v kaj sem se spustil :))

Verigo je treba cistiti in mazati.

Koliko cistiti, je odvisno od tega kje vozis. Lahko na 500km, lahko na 3000km. Ce vidis gor pesek, jo ocisti. Namoci krpo v dizel ali parafin, lahko tudi WD40, in jo zdrgni. Imas neke Kettenreinigerje, samo to je tako - te zadeve nikoli niso dobre za gumijaste o-ringe med cleni verige. Na splosno je WD40 super za odstranjevanje mastnega dreka po zadnjem obrocu in plastiki. Samo potem je treba razmastiti z milnico, da se prah ne prilepi.

Mazanje - kot omenjeno, ketno mazes zato da ne zarjavi. Priporocljivo je po vsakem dezju (ko je suha), sicer pa je tam med 500km in 1000km ok. Odvisno tudi od maziva, kaksno olje se recimo prej spere kot teflon.

Buggy ::

TNX...bom zaenkrat pustil kot je in ne bom delal drame.
Kot zanimivost...ta teden smo startal istocasno. Jaz na motorcku, sine in zena v avtu. Smer in cesta je Kocevje-LJ. Jaz sem bil 15 min prej v sluzbi kot onedva. Do Skofljice komot s prometom...cjazenje 80-90kmh. Potem pa mimo kolon kot za salo :D

miha98 ::

Buggy je izjavil:

Servis narejen, bilo 1500km in v agregatu je bilo prevec olja od tovarniskega. Sicer ni bilo veliko kilometrov sam vseen, upam da ni kej narobe, ker olja je bilo cez cel okencek ob strani. Zdej so zamenjal olje in filtre samo se vedno se mi zdi da ga je prevec ali ne? Naceloma so indikatorji za MIN in MAX kle je cez pa je motor naravnost.



Spegle sem dal tudi nazaj originalne, ker me je prestrasil kolega, ker je rekel ce ni homologirano so problemi s policaji. Ne vem kako so glede tega picajzlasti pri motorjih a vseeno.
Rabim se prvo pomoc ...pol pa gasa se naprej.


Odlij ven pa znova natoči, da bo med črticama v sredini. To menda znaš? šrauf odtegnit pa kanister doli podstavit???

Buggy ::

to je po servisu isti dan...bemti, menda bojo ja vedl kaj delajo al kaj?

miha98 ::

Pa to si ga slikal na tački? ali si ga postavil v vodoravni položaj? kot , da se pelješ?

Buggy ::

kukr se je dal naravnost..ne me pa zdej drzat za besedo. Prej se praznega prostora sploh vidl ni tud na tacki FFS

Buggy ::

Tole ze sprobano in bom ponovil verjetno https://gostilnakorte.si/ ta vikend. Priporocam.

jest10 ::

miha98 je izjavil:

Buggy je izjavil:

Servis narejen, bilo 1500km in v agregatu je bilo prevec olja od tovarniskega. Sicer ni bilo veliko kilometrov sam vseen, upam da ni kej narobe, ker olja je bilo cez cel okencek ob strani. Zdej so zamenjal olje in filtre samo se vedno se mi zdi da ga je prevec ali ne? Naceloma so indikatorji za MIN in MAX kle je cez pa je motor naravnost.



Spegle sem dal tudi nazaj originalne, ker me je prestrasil kolega, ker je rekel ce ni homologirano so problemi s policaji. Ne vem kako so glede tega picajzlasti pri motorjih a vseeno.
Rabim se prvo pomoc ...pol pa gasa se naprej.


Odlij ven pa znova natoči, da bo med črticama v sredini. To menda znaš? šrauf odtegnit pa kanister doli podstavit???


Brizga in na njej dovolj tanka cevka, pa vtakneš skozi odprtino za nalivanje.

val46 ::

Kaj pa če bi se zapeljal nazaj na servis, pa naj ti oni razložijo, zakaj so ti tolk olja natočili? Nenazadnje imaš motor v garanciji in če bi ble kasneje kake posledice zaradi tega, imaš "dokaz", da je napaka bila narejena na njihovi strani. Drugače pa, ko imaš motor na tački...je takrat olje na okencu ok?

TZ24 ::

https://m.youtube.com/watch?v=VaTbfvzNb...

Tisti dcl ali dva ne igra nobene vloge. Tudi oznake min in max so narejene z ogromno tolerance. Tako da se ne obremenjuj in vozi.

Blinder ::

99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Comandante ::

jest10 je izjavil:


Brizga in na njej dovolj tanka cevka, pa vtakneš skozi odprtino za nalivanje.

Jaz sem isto naredil, ko sem prevec nalil. Tavelika brizga iz lekarne, nevem 50ml ali nekaj takega, pa silikonska cevka gor.

Predvsem pa najprej poklicat servis in vprasat, zakaj so toliko nalili. Nato pa malo poguglat, kako se olje pri tem motorju meri (ni vedno ista procedura, vroce, hladno) in koliko je prava kolicina. Na servisu ga kdaj tudi polomijo, ko dela kak vajenec.

Blinder ::

Buggy je izjavil:


Sprednji zobnik (manjsi) pa je tudi narocen


Koliko zob imaš sedaj in koliko si naročil? Sedaj ti dosega maksimalno hitrost v peti ali šesti?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

jest10 ::

Blinder je izjavil:

Buggy je izjavil:


Sprednji zobnik (manjsi) pa je tudi narocen


Koliko zob imaš sedaj in koliko si naročil? Sedaj ti dosega maksimalno hitrost v peti ali šesti?

Mu kar v šesti. Samo morajo biti zvezde prav postavljene, ker te vsak veter ali majhen klanec opazno žlajfa.

jest10 ::

Danes grem pa tudi jaz en krog naokoli. Sicer je en "taprav dec" :)) malo nazaj pogruntal, da sploh nimam motorja, ma bom šel vseeno:P

Bled-Radovna-Vršič-Tolmin-Soriška-Bled.

Tudi na 125tki se prav komot dela lepe ture.

Buggy ::

@jest10: lep bike...na prvi uc sem mislil da gre za sestro srebrno puscico (Vitpilen) moje crne puscice (Svartpilen)..kaj pa je tole?



Mu kar v šesti. Samo morajo biti zvezde prav postavljene, ker te vsak veter ali majhen klanec opazno žlajfa.


Jep, danes sem sklonjen na tank, po klancu dol na stevcu videl celo 120kmh v sesti prestavi >:D

Mi je ratal narest ze prve brazgotine na motorju in na sebi :))
Vceraj pucam ketno in vrtim zadnje kolo, nakar se motor zacne nagibati da bo padel, jaz hitro vstanem da ga bom ujel pa skupaj padeva po pesku in imava zdej oba bojne rane, ki naju povezujejo :P
Sem pa tokrat bil se hitreje na sihtu kot zadnjic. Startal kasneje kot zena in sin jih po poti ujel in v guzvi pred ljubljano prehitel na polno. Dobre pol ure door-to-door z motorckom, kar je z avtom cca 50min....tole se bom se razvadil :))

...mam pa ze skoraj 2000km, se kar hitro nabira tole. Mal se mi zdi celo da bi bilo potrebno ketno nastelat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Blinder ::

Pri koliko rpm imaš idle? Pri koliko rpm nekako je največji navor? Kje ima limitator obratov?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Buggy ::

@jest10: aha zdej vidim da gre za spanskega Wottan Rebbe 125...nisem vedel da imajo to tudi pri nas. Zgleda nice P/P


@Blinder: Idle ko je topel cca 1500rpm, limitator na 11000rpm...spec pa sledec

Power:
15bhp (11KW) @ 10,000rpm

Torque:
8.5lb-ft (11.5Nm) @ 7,750rpm

Kalavala ::

Wottan je kitajc. Španci ga samo uvažajo.

P.s.: nič narobe s kitajci, sam pravim

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalavala ()

jest10 ::

Buggy je izjavil:

@jest10: aha zdej vidim da gre za spanskega Wottan Rebbe 125...nisem vedel da imajo to tudi pri nas. Zgleda nice P/P


Sem že nazaj...

Lani pozimi je bil še boljši nakup, samo 3k€. Zdej so malo podražili.

Kalavala je izjavil:

Wottan je kitajc. Španci ga samo uvažajo.

P.s.: nič narobe s kitajci, sam pravim


Ja, Angleži ga imajo pod lexmoto rss, Grki pa Thrust motor Ranger.

Pa preko lexmoto se lahko nabavi vse komponente, tako da ga lahko tudi sam šraufaš, če imaš veselje

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

dj_uro ::

jest10 je izjavil:

Danes grem pa tudi jaz en krog naokoli. Sicer je en "taprav dec" :)) malo nazaj pogruntal, da sploh nimam motorja, ma bom šel vseeno:P

Bled-Radovna-Vršič-Tolmin-Soriška-Bled.

Tudi na 125tki se prav komot dela lepe ture.


hahaha vredu je poznavalec kobilic...
naslednjič ko se kje srečava glej, da mahaš na polno, da te po motoristično pozdravim... boš takoj dobil še dodatnih 10km/h več... magari na števcu:))
vw-klub.si

jest10 ::

Ma lej, teletom ne maham, vas pri miru pustim, da se pasete v ogradi;)

dj_uro ::

hahaha revež... saj boš tudi ti enkrat odrastel :))
vw-klub.si

Buggy ::

@jest10: lepo furico si tole Bled-Radovna-Vršič-Tolmin-Soriška-Bled od zjutraj pa do 13ih neredu...pa prevroce ni bilo....uzivancija bi reku!

Sam sem zadnjic tudi kar potegnil do Zagorja ob Savi (po stari cesti in mim Bogensperka), ker sem bil nekaj na hitro v LJ...ma to je tisto bistvo, ki me zaaenkrat vlece in nic ne pogresam cesa mocnejsega. Kruzanje in svoboda v ovinkih...z malo porabo...kaj se ostane velikim :P

Se je treba pol tud vozit okol ,ce ne dzaba

Kalavala ::

Povsod imaš narobe. Za regionalke ne rabiš več kot zmore 125. Traktorje prehitiš, tudi počasne, prav nič pa ne rabiš prehitevat tiste ki vozijo 80 plus. Jih sicer lahko ampak počasi in z zadost placa ampak za normalne ni nobene potrebe. So neskončno bolj nevarni na regionalkah tisti ki priletijo 120 v ovinek, izkoristijo vsako luknjo za prehitevanje, sekajo z glavo leve ovinke, pičijo 150 po ravnini, pa četudi so stranske ceste in jih folk prepozno opazi itd. Ne, še zdaleč nido 125 niti pol tok nevarne kot gumpci na 600, 900 itd...

Buggy ::

Ko sem delal koda 125 me je instruktor poslal tudi na AC (Brezovica -Lj). Nek skuter 125 Aprilia, dokaj nov....za salo 110kmh, ko sem pospeseval, nato po voznem ujel tovornjake pa lepo za njimi na ustrezni razdalji. Samo jaz s svojo Husky na AC nikoli ne mismi iti, ker je dolgcas in stresno. Gre pa Husky po ravnem tudi 110kmh, samo nikoli ne vozim toliko ker gre promet ponavadi 70-90kmh, nikoli pa nisem ovira, razen ce je res hud klanec pa se tam sibam komot za klioti in podobno saro, ki ima teza/moc tam tam.

dj_uro ::

Ne vem zakaj je pol avtor te teme "cipal" svoj moped in tudi nekje omenil, da je sel original okoli 80kmh, zdaj pa doseze celo 110 po "predelavi"... ce je bilo ze original stanje ok, potem se taksnega pusti. Ocitno je dovolj, ce se drekas za tovornjaki in telraktorji na enoslednem vozilu, ki naj ne bi bil temu namenjen.

Imate prav, dovolj je 125. In za regionalke jn za ac in za vse. Najbolj da prodamo vsi, ki vozimo mocnejse motorje svoja vozila in nabavimo tocno take.
vw-klub.si

Buggy ::

"cipal" svoj moped in tudi nekje omenil, da je sel original okoli 80kmh, zdaj pa doseze celo 110 po "predelavi"...


Huh, ne vem kje si to prebral. Ce mislis pa mojih 80kmh je bilo to zaradi limitacije novega agregata z obrati prvih 1000km, da se ustrezno utece.

...ce sem te pa s cim zavedel, se ti pa opravicujem :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

jest10 ::

dj_uro je izjavil:

Ne vem zakaj je pol avtor te teme "cipal" svoj moped

Saj ga ni. Pismenost pa to
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri skuter 125 za B vozniško? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
15233835 (8180) demogill
»

Nakup motorja, nasveti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10937232 (6436) bajsibajsi
»

Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6017079 (8638) Twixz
»

AMZS raziskava: Vsi na (motorno) kolo za zdravo okolje?

Oddelek: Na cesti
333900 (3090) splatman
»

Motoristi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8313756 (11663) guest #44

Več podobnih tem