» »

Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje! 2

Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje! 2

«
1
2

Blinder ::

Danes sem poklical na Agencija za varnost prometa - AVP. Sogovornik preko telefona pravi, da zaenkrat ni videt, da bodo starim dieslom kaj preverjali delovanje DPF filtra. Pravi, da se počasi pripravlja teren, da vozilom, novejšim od 2021, preko OBD priključka naredili poizvedbo glede delovanja ... stvari, povezanih s homologacijo, to bi bil tudi DPF filter in npr. stanje airbagov.
Govoril sem tudi z enim človekom, ki dela na tehničnih pregledih, on ne ve nič, da bi kakšne spremembe na vidiku glede DPF.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

feryz ::

Še več podkupnin bodo kasirali na tehničnih, v kolikor bo to sprejeto.

starfotr ::

Na Balkanu imaš na vsakem koraku delavnico, ki se ukvarja z odstranitvijo vseh mogočih zadev iz avta.

In še celo oglašujejo se.

Prvi pristop je, da teh vozil ne spustimo čez mejo. Našim pa enostavno ne podaljšajo tehničnega pregleda. Ni potrebe po meritvah. Dovolj je vizuleni pregled preglednika. Saj znajo.

starfotr ::

https://www.dnevnik.si/1043040419/slove...

Promet skupaj z industrijo najbolj izdatno prispeva k podnebnim spremembam, avtomobili, tovornjaki in avtobusi namreč proizvedejo več kot 70 odstotkov vseh izpustov toplogrednih plinov.

hans2 ::

Prvo se začnimopogovarjati o ukinitvi letal, ladij, ki so največji dimnikarji, katerih pa seveda ne vidimo. Saj so bolj za prestižne ljudi. Nato pa o električnih avtomobilih in šele natoo o avtih z notranjim izgorevanjem.

kow ::

Smo ze razdelali v vecih temah. Klobasas neumnosti. Avtomobilov je toliko vec, da so veliko vecji dimnik, kot letala ipd.
Tako, da ti predlagam, da se odstranis iz teme, ker ocitno nimas pojma.

Gambino ::

hans2 je izjavil:

Prvo se začnimopogovarjati o ukinitvi letal, ladij, ki so največji dimnikarji, katerih pa seveda ne vidimo. Saj so bolj za prestižne ljudi. Nato pa o električnih avtomobilih in šele natoo o avtih z notranjim izgorevanjem.


Nekatere ladje že delujejo na plin, tako da .... ta argument počasi pada!

starfotr ::

Ladje uporabljajo tudi različna goriva glede na lokacijo ladje in zahteve držav.

Blinder ::

starfotr je izjavil:

Dovolj je vizuleni pregled preglednika. Saj znajo.


če se odstrani DPF, se samo vsebina lonca odstrani, sam lonec ostane. Vizualno ne morejo vidit, kaj je notri. Razen če ni kakšna neroda odstranila DPF tako, da se vizualno opazi.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

bemfa ::

Se strinjam z naslovom, gre za namerno, zavestno onesnaževanje in izigravanje pravil. Enako bi moralo veljati za vse, ki se ogrevajo s smetmi in nesuhim lesom. Ampak smo še daleč od tega - medtem na drugem koncu sveta še vedno serjejo na ulici kot živali. Nam še manjka kak evolucijski cikel, da bomo kot družba dovolj inteligentni za kaj takega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bemfa ()

mailer ::

Lahko v eu še tako napredujemo pa bo zadeva na globalni ravni spremenila ravno 5%. Je pa prav, da svinje brez dpf filtra zavrnemo na meji in popucamo tudi tiste, ki so registrirani pri nas.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

AgJ1 ::

Skoraj ne mine kakšna daljša vožnja, da ne naletim na smrdljivo opico, ki fura avto, za katerim je črn oblak dima.
Pri nekaterih celo pri nizkih hitrostih v mestu.
To bi morali odstraniti s ceste trajno in opilit kazni, da lastnika sezuje.

globoko grlo ::

Eh, vi hitlerčki slovenski bi sam kaznoval, raj naštudirejte kako bi pocen zamenjal filtr, pa se ne bo noben več jebu z odstranjevanjem.
En zgoraj je neki omenjal evolucijske cikle, šimfat in terorizirat folk pač ne pripomore k evoluciji.

Tko da, dragi hitlerčki, glejte te zadeve skoz dnar in najdte kkšno cenej pa boljšo rešitev!
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

kriptobog ::

globoko grlo je izjavil:

Eh, vi hitlerčki slovenski bi sam kaznoval, raj naštudirejte kako bi pocen zamenjal filtr, pa se ne bo noben več jebu z odstranjevanjem.
En zgoraj je neki omenjal evolucijske cikle, šimfat in terorizirat folk pač ne pripomore k evoluciji.

Tko da, dragi hitlerčki, glejte te zadeve skoz dnar in najdte kkšno cenej pa boljšo rešitev!


Kupis avto brez dpf. Ali pa se ceneje - avtobus. Ce nisi sposoben vzdrzevat avta, ga pac ne imej.

IL_DIAVOLO ::

Navadnega bencinarja ne znajo narediti, ce pa ga ze, iz tega padajo verige, se olje mesa z gorivom in ima 100 različnih tezav z dpf-ji, egr-ji in sobami, cena tako zvanega potrosnega materiala je pa taksna, da boljše da sploh ne sprašuješ, ker bos bankrotiral.

Le zakaj se po cestah vozijo avti v okvari?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

starfotr ::

AgJ1 je izjavil:

Skoraj ne mine kakšna daljša vožnja, da ne naletim na smrdljivo opico, ki fura avto, za katerim je črn oblak dima.
Pri nekaterih celo pri nizkih hitrostih v mestu.
To bi morali odstraniti s ceste trajno in opilit kazni, da lastnika sezuje.


Saj vsakič kličeš 113 in prijaviš, kajne?

Ahim ::

globoko grlo je izjavil:

Eh, vi hitlerčki slovenski bi sam kaznoval, raj naštudirejte kako bi pocen zamenjal filtr, pa se ne bo noben več jebu z odstranjevanjem.
En zgoraj je neki omenjal evolucijske cikle, šimfat in terorizirat folk pač ne pripomore k evoluciji.

Tko da, dragi hitlerčki, glejte te zadeve skoz dnar in najdte kkšno cenej pa boljšo rešitev!

Pred nekaj tedni sem nekje zasledil trditev, da naj bi bila zamenjava DPF filtra oziroma ciscenje strosek ranga nekaj deset do nekaj sto EUR. Ce je temu res tako (nisem se poglabljal dalje) to res ne bi smel biti tak problem za urediti - "skozi denar" se pa resi enostavno s kaznijo, ki bi morala biti visja od stroska omenjenega servisa.

dripac ::

Ko bodo začeli to zadevo pregledovat na tehničnih pregledih, bo pestro. Pa upam, da čimprej.

Ker sem pred časom kupil rabljenega dizla in nespametno spregledal dimno zaveso za mano ko sem šel "mal okrog" - je sledila kazen v obliki nakupa in instalacije novega aftermarket DPF filtra (na mojem avtu je bil elegantno zbit ven), z delom vred 600eur. Ni malo, ni pa nerešljiva finančna uganka. Če daš kaj na to da imaš tehnično izpravno vozilo. Aja, pa okolje, kancerogeni delci ki jih je potem občutno manj za vse nas.

Mi je pa jasno, da je to sosedovemu Mujotu/Franclju (karikiram) veliko, ker je že tako zapufan za A6 3.0TDI quattro, pa ga je rešil kolega z uspešnim DPF deletom, zdaj pa Mujo dela reklamo naprej.

Mimogrede, če ima kdo kako izkušnjo - ugotovljeno je bilo (avtomehanična delavnica) da mi manjka notranjost DPF filtra. Avtohiša kjer sem vozilo kupil o kakšni odpravi napake (kar po mojem je, manjka sestavni del vozila) ne sliši ničesar, celo rečeno mi je bilo naj bom vesel, ker avto bolj potegne in manj pije. Jih lahko za jajca (finančno) potegnem na kakršenkoli način?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dripac ()

m0LN4r ::

Itak, ko si kupil novi avto si orginal del zamenjal s temle:


In ko gres na tehnicnega zamenjas nazaj za tist en dan. Pol ure dela, ajd ce si vzames cas na izi, ena ura.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

starfotr ::

Saj ni samo fizična menjava. Je treba tudi v računalniku najbrž kaj nastavit.

m0LN4r ::

Eh, ma kaki:
Ein anpassen der Sonden ist nicht notwendig.Es erscheint keine Fehlermeldung im Auto und die Software muss nicht angepasst werden, da die Sonde mechanisch übergangen wird.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

delavec44 ::

m0LN4r je izjavil:

Itak, ko si kupil novi avto si orginal del zamenjal s temle:


In ko gres na tehnicnega zamenjas nazaj za tist en dan. Pol ure dela, ajd ce si vzames cas na izi, ena ura.


In potem hodiš na tehnične z rjavim auspuhom, del z DPF je pa kot nov. Vsakič rečeš, da si ravno novega kupil za tehnični :D

fikus_ ::

Naj na tehničnem merijo še delce v izpušnih plinih, tako za dizle, kot bencinarje. Bodo nekateri z bencinarji presenečeni, koliko delcev pride iz auspuha.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

starfotr ::

Cena tehničnega pa zaradi tega v nebo.

Blinder ::

Ti delci imajo tudi bolj strokovno ime. Če jih poimenuješ samo kot "delci" izpadeš navaden človek, ki ima kot vir informacij to, kar je slišal za šankom.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

fikus_ ::

starfotr je izjavil:

Cena tehničnega pa zaradi tega v nebo.


Ali niso nekateri proti ICE avtomobilom, ne rabijo si zmisljevati dodatne davke.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

AgJ1 ::

globoko grlo je izjavil:

Eh, vi hitlerčki slovenski bi sam kaznoval, raj naštudirejte kako bi pocen zamenjal filtr, pa se ne bo noben več jebu z odstranjevanjem.
En zgoraj je neki omenjal evolucijske cikle, šimfat in terorizirat folk pač ne pripomore k evoluciji.

Tko da, dragi hitlerčki, glejte te zadeve skoz dnar in najdte kkšno cenej pa boljšo rešitev!

Zakaj naj jaz naštudiram to? Meni se to nikoli ne dogaja, avti redno vzdrževani. Če ne zmoreš vzdrževat audija ali bmwja iz Nemčije s 500000 km, si kupi cliota v Sloveniji. Novega. Ali pa pejt z avtobusom.
Trdni delci iz izpuha so precej škodljivi za zdravje.

starfotr je izjavil:

AgJ1 je izjavil:

Skoraj ne mine kakšna daljša vožnja, da ne naletim na smrdljivo opico, ki fura avto, za katerim je črn oblak dima.
Pri nekaterih celo pri nizkih hitrostih v mestu.
To bi morali odstraniti s ceste trajno in opilit kazni, da lastnika sezuje.


Saj vsakič kličeš 113 in prijaviš, kajne?

Zakaj bi?
Če jaz to opazim na občasnih daljših vožnjah, ni teorije, da policisti tega ne opazijo vsakodnevno. Če bi ob tem ukrepali, bi zagotovo manj ljudi vozilo s smetnjaki na 4 kolesih.

starfotr je izjavil:

Cena tehničnega pa zaradi tega v nebo.

Aha. In potem se ljudje sprašujejo, od kod so dobili pljučnega raka, čeprav niso nikoli kadili ipd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AgJ1 ()

AgJ1 ::

Mimogrede, če ima kdo kako izkušnjo - ugotovljeno je bilo (avtomehanična delavnica) da mi manjka notranjost DPF filtra. Avtohiša kjer sem vozilo kupil o kakšni odpravi napake (kar po mojem je, manjka sestavni del vozila) ne sliši ničesar, celo rečeno mi je bilo naj bom vesel, ker avto bolj potegne in manj pije. Jih lahko za jajca (finančno) potegnem na kakršenkoli način?


Stvarna napaka?

starfotr ::


Aha. In potem se ljudje sprašujejo, od kod so dobili pljučnega raka, čeprav niso nikoli kadili ipd.


In seveda pljučni rak obstaja samo odkar so dizli na tem svetu. Prej tega nismo poznali, kajne.

AgJ1 ::

starfotr je izjavil:


Aha. In potem se ljudje sprašujejo, od kod so dobili pljučnega raka, čeprav niso nikoli kadili ipd.


In seveda pljučni rak obstaja samo odkar so dizli na tem svetu. Prej tega nismo poznali, kajne.

A se ti spomniš sveta brez dizlov? Jaz se ga ne. Večina ljudi se ga ne. Še kakšen BV komentar?

Drugače pa:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AgJ1 ()

mugen999 ::

Jaz sem slišal da ko na nemški sveti trojici (in tudi vw), crkne, se zabije dpf + egr ventil + adblue sistem, je strošek da ti tak avto spravijo po reklcih v delujoče stanje brez problema 3 jurje evrov. A vi mislite da nekdo ki je iz uvoza za 13k eur vzel audija a6 tdi z magičnimi 193k km prevoženimi, pa mu potem to vse crkne, da bo dal še 3 jurje za popravilo ? Ali bo raje dal enemu 500 eur da mu prevra dpf in blindira egr in preprogramira mašino ? Dajte razmislit. Take stroške z avti lahko poravnajo prvi in drugi lastniki, kateri imajo denar, ne pa 3, 4, 5 lastniki ki si še zaradi lizinga od ust trgajo.

delavec44 ::

mugen999 je izjavil:

Jaz sem slišal da ko na nemški sveti trojici (in tudi vw), crkne, se zabije dpf + egr ventil + adblue sistem, je strošek da ti tak avto spravijo po reklcih v delujoče stanje brez problema 3 jurje evrov. A vi mislite da nekdo ki je iz uvoza za 13k eur vzel audija a6 tdi z magičnimi 193k km prevoženimi, pa mu potem to vse crkne, da bo dal še 3 jurje za popravilo ? Ali bo raje dal enemu 500 eur da mu prevra dpf in blindira egr in preprogramira mašino ? Dajte razmislit. Take stroške z avti lahko poravnajo prvi in drugi lastniki, kateri imajo denar, ne pa 3, 4, 5 lastniki ki si še zaradi lizinga od ust trgajo.


Pa naj si kupijo avto, ki ga lahko vzdržujejo. Tega pa v prešo.

m0LN4r ::

mugen, take horror zgodbe, da se vse naenkrat in nonstop pokvari pusti ti rajs v gostilni za sankom :)

Meni se je tudi "pokvaril" adblue, je rekel racunalnik, pa se v bistvu ni. Prislo je do kristalizacije sobe in nic drugega, sem sel po avtocesti z 3000 obrati 30 minut in napaka izginila.
Seveda kak naiven clovk bi dal 500€ za popravilo, avto bi da dali v delavnici pod gas za pol ure, zbrisali napako in pokasirali 500€
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mugen999 ::

delavec44 je izjavil:

Tega pa v prešo.

Če more dati tega v prešo če še lizing za njega plačujejo.

m0LN4r ::

Lizing pred tem skenslas, zadnjega v mesecu in avto prodas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

harvey ::

m0LN4r je izjavil:


Meni se je tudi "pokvaril" adblue, je rekel racunalnik, pa se v bistvu ni. Prislo je do kristalizacije sobe in nic drugega, sem sel po avtocesti z 3000 obrati 30 minut in napaka izginia

Debilno pri kontroli adblue je pa to, da enostavno nimaš nivoja kot pri gorivu, da lahko fizično veš ali si na pol tanka, 1/4 ali na hlapih. - samo nivo je pravilen ti javi na kontrolni plošči. Pri vseh teh senzorjih je problem en plovček..
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

AgJ1 ::

harvey je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Meni se je tudi "pokvaril" adblue, je rekel racunalnik, pa se v bistvu ni. Prislo je do kristalizacije sobe in nic drugega, sem sel po avtocesti z 3000 obrati 30 minut in napaka izginia

Debilno pri kontroli adblue je pa to, da enostavno nimaš nivoja kot pri gorivu, da lahko fizično veš ali si na pol tanka, 1/4 ali na hlapih. - samo nivo je pravilen ti javi na kontrolni plošči. Pri vseh teh senzorjih je problem en plovček..

A ne piše pri vseh koliko km še imajo doseg adblue?

harvey ::

AgJ1 je izjavil:


A ne piše pri vseh koliko km še imajo doseg adblue?

Ne, pri Renaultu je samo, ko greš po kontrolni plošči, nivo adblue je pravilen, pa tudi tisti podatek o dosegu je tako privlečen za lase, npr. Ford Ranger, če imas gori zabojnik, ti pove, da imaš doseg 2000 km, dejansko pa narediš recimo 700 km. In pa ko natočiš potrebuje kar nekaj časa, da pogrunta, da je polno.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

WizzardOfOZ ::

AgJ1 je izjavil:

Skoraj ne mine kakšna daljša vožnja, da ne naletim na smrdljivo opico, ki fura avto, za katerim je črn oblak dima.


Tisti črni oblak so saje. V bistvu je to še najmanj nevarna zadeva.

kriptobog je izjavil:

globoko grlo je izjavil:

Eh, vi hitlerčki slovenski bi sam kaznoval, raj naštudirejte kako bi pocen zamenjal filtr, pa se ne bo noben več jebu z odstranjevanjem.
En zgoraj je neki omenjal evolucijske cikle, šimfat in terorizirat folk pač ne pripomore k evoluciji.

Tko da, dragi hitlerčki, glejte te zadeve skoz dnar in najdte kkšno cenej pa boljšo rešitev!


Kupis avto brez dpf. Ali pa se ceneje - avtobus. Ce nisi sposoben vzdrzevat avta, ga pac ne imej.


Kater avto pa danes nima dpf?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Navadnega bencinarja ne znajo narediti, ce pa ga ze, iz tega padajo verige, se olje mesa z gorivom in ima 100 različnih tezav z dpf-ji, egr-ji in sobami, cena tako zvanega potrosnega materiala je pa taksna, da boljše da sploh ne sprašuješ, ker bos bankrotiral.


Odkar so v evropi prestavili balkance delat v dele fabrik s premijskimi modeli, običajne avte za rajo delajo turki in ostali migranti. Kvaliteta dela je potem primerna delovni sili.

fikus_ je izjavil:

Naj na tehničnem merijo še delce v izpušnih plinih, tako za dizle, kot bencinarje. Bodo nekateri z bencinarji presenečeni, koliko delcev pride iz auspuha.


Zato imajo tudi novi bencinarji gpf, da top ujame. In to je že mislim da od leta 2009, tako kot pri dizlih dpf.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

uomostolto ::

Merjenje bi znalo biti drago, ker bi verjetno moralo biti umerjeno za vsak avto posebej. Kar dosti kalibracije, šolanj itn. Je dosti bolj kompleksno, kot meriti pline. Če pa ne meriš na vsakem tehničnem in bi dejanko bilo kaznivo dejanje, pa moraš najti tistega, ki je to odmontiral potem pa mu dokazati, da je bil on. To bi šele bil glavobol.

WizzardOfOZ ::

Dovolj bi bilo že to, da ga ne moreš registrirat, dokler se napaka ne odpravi.

Ko so v Švici začeli izvajate meritve, so 40% avtomobilov zavrnili. Pri nas bo pa nekako tako:
Glede na dosedanje izkušnje pri njih ugotavljajo, da bo nova regulativa na tehničnih pregledih povzročila zavrnitve med približno 50 do 80 odstotkov avtomobilov, ki bodo zato potrebovali zamenjavo filtra trdnih delcev, ki je bolj splošno znan kot "DPF filter".


Naj bi se pa tudi pri nas to kar kmalu pojavilo na tehničnih pregledih:
https://avto-magazin.metropolitan.si/no...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Lowink ::

Moj predelan smoker ni ugasnu PDF lučke v zadnjem poskusu, je pa javil owerheat v vrhšknga, je blo treba menjat v 5 in na 110 iz ... po 90 omejitvah še vedno raztura. bo treba počakat 15k električarje preden gre v kocko.

AgJ1 ::

Tisti črni oblak so saje. V bistvu je to še najmanj nevarna zadeva.


Jaja, kancerogene saje sploh niso nevarne, vešda stari.

WizzardOfOZ ::

AgJ1 je izjavil:

Tisti črni oblak so saje. V bistvu je to še najmanj nevarna zadeva.


Jaja, kancerogene saje sploh niso nevarne, vešda stari.


Ja, saje so še najmanj nevaren del izpuha.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

AgJ1 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

AgJ1 je izjavil:

Tisti črni oblak so saje. V bistvu je to še najmanj nevarna zadeva.


Jaja, kancerogene saje sploh niso nevarne, vešda stari.


Ja, saje so še najmanj nevaren del izpuha.

Itak. CO2 in voda sta toksična AF. Boš še kakšno prijavil?

Lowink ::

mama: greta a nama prineseš pive
Greta: samo ena je mama

WizzardOfOZ ::

AgJ1 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

AgJ1 je izjavil:

Tisti črni oblak so saje. V bistvu je to še najmanj nevarna zadeva.


Jaja, kancerogene saje sploh niso nevarne, vešda stari.


Ja, saje so še najmanj nevaren del izpuha.

Itak. CO2 in voda sta toksična AF. Boš še kakšno prijavil?


A nismo govorili o črnem dimu iz dizelskega izpuha? Recimo ko avto potegne, za njim pa ostane "črn oblak"? Večinoma so to žveplovi oksidi (SOx), ki pa za zdravje niso neposredno nevarni človeku. Človeku so nevarni PM10 in PM2.5, ki pa jih ne boš videl v obliči črnega oblaka za dizelskim avtom.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Horas ::

AgJ1 je izjavil:

Skoraj ne mine kakšna daljša vožnja, da ne naletim na smrdljivo opico, ki fura avto, za katerim je črn oblak dima.
Pri nekaterih celo pri nizkih hitrostih v mestu.
To bi morali odstraniti s ceste trajno in opilit kazni, da lastnika sezuje.


to se dogaja tudi pri nemških avtih novejšega letnika. groza res!
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

m0LN4r ::

Nazadnje sem videl crn dim iz avta ene 10 let nazaj, kje se vozite?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje! (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17519777 (17056) Erik39
»

Resnica o škodljivosti dizlov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40658095 (45932) m0LN4r
»

Smrajenje avtov -> dimna zavesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5010195 (8742) Scorpia
»

Volkswagen razgrnil časovnico odprave napake in podrobnosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6616900 (13625) zmaugy
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27777254 (63476) stara mama

Več podobnih tem