» »

Kakšen je vaš pogled na urbanizacijo v Sloveniji

Kakšen je vaš pogled na urbanizacijo v Sloveniji

Temo vidijo: vsi

guano ::

Slovenija je najmanj urbanizirana država v EU (eurostat), sam menim, da je to tudi razlog za neučinkovito porabo javnega denarja, slab javni prevoz, nedelujoči stanovanjski trg itd.

Morda se motim, vendar vsak, ki ima 5 minut časa, se spotika ob visoke davke, razbohoten javni sektor itd. Nihče pa se ne vpraša zakaj je temu tako. Žal to, da se potegne avtocesto v vsako vas, optiko na vsak hribček in občino v vsako dolino, stane, in stane zelo veliko.

Včasih so rekli tovarno v vsako vas, zdaj pa rečejo poslovno cono v vsako vas. Živimo ameriške sanje, skoraj nikamor ne moremo brez avta, ampak živimo pa v naravi - slovenski verziji suburbije.

https://ec.europa.eu/eurostat/web/degre...

tikitoki ::

Poglej podatke za luksemburg.

Scaramouche3 ::

Edino kar mene moti je da nismo leta nazaj razvijali posebej povezave za kolesa, kjer bi imel mrežo kolesarskih poti, ki niso del javnega prometa!

Ne da si takoj ob cesti, kjer si v kontaktu z avtomobili ampak posebej narejene poti, kjer lahko prideš v določene dele mesta brez kontakta z mestnim prometom in seveda poti kjer lahko greš od velemesta do manjših samo z kolesom, ne pa da se moraš peljati na magistralki!

kow ::

Odkar imamo ekolesa, bi bilo potrebno mocno razmisliti kako to vpliva na urbanizacijo. Dejansko se z njimi poveca uporabnost kolesarjenja in bi se ljudje lahko vozili tudi 10-15km v eno stran. Ampak zato rabimo "izumiti" infrastrukturo prilagojeno za kolesarje, ki vozijo hitreje kot 25km/h.

Ales ::

A vsakodnevni kolesarji morajo voziti hitreje od 25 km/h? Imajo opremo za to, osebno ali na kolesu, z zavorami vred?

kow ::

cisto intuitivno govorim, potrebovali bi infrastrukturo z razlicnimi dovoljenimi hitrostmi. Ce se furas iz Trzina proti Ljubljani, kjer je dovolj siroko in imas prehitevalni pas, je dovoljeno do 35km/h. Ko prides cez obvoznico, kjer je "navadna" kolesarska, pa je omejitev za vse 25km/h.

Saj pravim, potrebno je inovirati. Ampak itak, da bomo cakali na tujino - kot vedno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Scaramouche3 ::

kow je izjavil:

cisto intuitivno govorim, potrebovali bi infrastrukturo z razlicnimi dovoljenimi hitrostmi. Ce se furas iz Trzina proti Ljubljani, kjer je dovolj siroko in imas prehitevalni pas, je dovoljeno do 35km/h. Ko prides cez obvoznico, kjer je "navadna" kolesarska, pa je omejitev za vse 25km/h.

Saj pravim, potrebno je inovirati. Ampak itak, da bomo cakali na tujino - kot vedno.


Seveda boš to rabila ampak zato ker so nove generacije lene in ne bodo kolesarile ampak hočejo skiro in ebike.
Tako da seveda dvigneš omejitev.

Jnou ::

Ker moped ni obstajal 50 let nazaj. Isti k le druga modna muha.

Scaramouche3 ::

Jnou je izjavil:

Ker moped ni obstajal 50 let nazaj. Isti k le druga modna muha.


Samo moped si je takrat le redko lahko privoščil! In ni bilo e scooterjev in e koles, torej moral si poganjat, danes imajo izbiro in seveda bodo izbrali kaj je lažje...Pa še stigme ni več,da greš ven in ne športaš.
Danes je stigma če nimaš najnovejši iphone in dober scooter!

starfotr ::

Urbanizacija v Sloveniji? Čista nula.

V Albaniji je bolje (ne)urejeno.

guano ::

starfotr je izjavil:

Urbanizacija v Sloveniji? Čista nula.

V Albaniji je bolje (ne)urejeno.

Naj ostane neurbanizirana in z 2 milijona prebivalcev.

255211 ::

Urbanizacija ni nujno vedno nekaj pozitivnega z vidika kakovosti življenja.

borisk ::

trenutno še nismo tako daleč, da bi bilo slabosti več kot prednosti.

fujtajksel ::

V LJ je problem da so zelenci vrhunec javnega prevoza, še naprej se prekomerno zida visoke hiše v ožjem centru, pa tudi obvoznica ne požira več v konicah. Zelo manjka kakšen javni prevoz, ki bi bil hitrejši od osebnega pleha. Mogoče primestni vlaki na 15min, če bi za železniški tovorni promet naredili obvoznico in s tem sprostili tire v mestu.

Po provinci je bizarno eksplodirala gradnja trgovin, mi sploh ni jasno komu se to splača in kdo v vse te trgovine hodi.

Scaramouche3 je izjavil:

Samo moped si je takrat le redko lahko privoščil! ...


Mopedov je bilo 30 let nazaj v LJ ko nevemčesa. Izumrli so potem ko niso več smeli vozit po kolesarskih, na cesti med avti na avtomatiku ne preživiš dolgo.

Invictus ::

fujtajksel je izjavil:

V LJ je problem da so zelenci vrhunec javnega prevoza, še naprej se prekomerno zida visoke hiše v ožjem centru, pa tudi obvoznica ne požira več v konicah.

Ostala mesta imajo še slabši javni prevoz in si dostikrat hitreje peš...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

HotBurek ::

Manjka tudi lepša arhitektura novogradenj, od kandelabra do celovških dvorov in vse vmes.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Scaramouche3 ::

HotBurek je izjavil:

Manjka tudi lepša arhitektura novogradenj, od kandelabra do celovških dvorov in vse vmes.


Kot da je edino kar arhitekti po novo znajo risati, so trikotniki,pravokotniki in kvadrati...

HotBurek ::

V mislih sem imel projek Nokturno (Koper).
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

ZveeZ ::

Nokturno je ze star:)

HotBurek ::

Ja, ampak tak objekt trajno "obogati" okolico z tako arhitekuro.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

guano ::

HotBurek je izjavil:

Manjka tudi lepša arhitektura novogradenj, od kandelabra do celovških dvorov in vse vmes.

Predvsem so naši arhitekti za en k.

HotBurek ::

Pa če si že gremo moderno arhitekturo, naj bo ta vsaj raznolika. To, ko naredijo serijsko 4 identične bajte, vsaka narazn po 2 metra, takoj veš, da je to delo investitorja, ki ga b.k. za vse in bo stiskal kjer se da za max dobiček. Končni izdelek je pol krneki in vleče okolico dol. Oz. tako še dodatno vidiš, kako so stara mestna jedra v resnici lepa, ker niso neko serijsko sranje iz pod rok investitorjev.

Recimo, meni so ok arhitekti iz mehike. Ta stil bi si šel, če bi iskal Ibiza/Miami stil bajte.

YT: COTAPAREDES Arquitectos ( UCkh-MmdVf2aW3UtXKJzW8_Q )
INV: https://inv.zzls.xyz/channel/UCkh-MmdVf...

Bi me pa zanimalo, če je kaj podobnega na temo gradnje, kjer se uporablja lokalni material (kamen, glina, les), pa da je zadeva bolj "kmečko" preprosta (se pravi brez "pameti" in *trendovskih smeti).

* Pred kratkim sem razmišljal, da če greš v ikejo, tam kupiš sliko z napisom liv-lov-laf in to obesiš na steno, da lahko rečeš, da imaš doma na steni obešene smeti. Kind of funny.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

fikus_ ::

HotBurek je izjavil:

V mislih sem imel projek Nokturno (Koper).


To bo lastnike še bolela glava, če bodo hoteli dobro vzdrževati. Zunanjost je skrpucalo od fasad, možnost zatekanja vode, pol pokrite terase,....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15919469 (15106) Invictus
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14222759 (15586) zmaugy
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35580781 (70190) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132825 (27226) BigWhale

Več podobnih tem