Forum » Na cesti » Avtomobili in fly (drive) by wire
Avtomobili in fly (drive) by wire

twom ::
24ur Pomagajte, moj avtomobil se noče ustaviti Mislim, da bo vseeno treba ohranit mehanske komande, pa kakšno mehansko ročno zavoro tudi...

starfotr ::
Mehanske zadeve so dražje. Seveda so tudi bolj zanesljive.
Še vedno je ceneje, da sem ter tja koga kaj ubije, kot pa da bi delali mehanske in ne električnih povezav.
Še vedno je ceneje, da sem ter tja koga kaj ubije, kot pa da bi delali mehanske in ne električnih povezav.

kow ::
Zanimivo, da ne napisejo modela avtomobila. Novinarski poklic gre ocitno samo se navzdol.
Ce prav vidim, clanek tudi ne referencira originalnega clanka. Dvomim, da se je slovenski novinar s 53-letnim Skotom pogovarjal neposredno.
Vsakemu bi mocno odsvetoval obiskovanje strani 24ur, ker ocitno ne znajo podajati informacij.
Ce prav vidim, clanek tudi ne referencira originalnega clanka. Dvomim, da se je slovenski novinar s 53-letnim Skotom pogovarjal neposredno.
Vsakemu bi mocno odsvetoval obiskovanje strani 24ur, ker ocitno ne znajo podajati informacij.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

Utk ::
Po sliki bi reku, da je bil to MG ZV (EV).
Morda gre za kako predelavo.
dogodek opisuje Škot, ki je gibalno ovirana oseba in se iz avtomobila ni mogel rešiti sam.
Morda gre za kako predelavo.

Pithlit ::
Članka, kjer niti ne navedejo modela avtomobila jaz ne bi jemal resno.
Saj nisi omejen na 24ur. Lahko bi se že naučili da so prevodi pri nas bolj tko.
https://www.bbc.com/news/uk-scotland-67...
Life is as complicated as we make it...

WizzardOfOZ ::
Zanimivo, da ne napisejo modela avtomobila. Novinarski poklic gre ocitno samo se navzdol.
Ce prav vidim, clanek tudi ne referencira originalnega clanka. Dvomim, da se je slovenski novinar s 53-letnim Skotom pogovarjal neposredno.
Vsakemu bi mocno odsvetoval obiskovanje strani 24ur, ker ocitno ne znajo podajati informacij.
Ne morejo slabe reklame delat tistim, ki jih plačujejo.

Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Pithlit ::
Najprej poklical svojo partnerko in jo prosil, naj opozori avtomobile pred njim, da se ne more ustaviti.
To je sicer huda poteza... "draga, dej povej temu pred mano da nimam zavor".
Se že špekulira da ni vse tako kot se zdi... Zna bit še zanimiv zaključek.
Life is as complicated as we make it...

hojnikb ::
Mogoče je pa tole propaganda nemske avtoindustrije, k jim grejo kitajski avtomobili v nos 
ni res, mehanska stvar je kvečjemu manj zanesljiva. Zajla se ti lohk zatakne, throttlebody zasteka. FBW ima precej enih varnostnih mehanizmov, da do tega nemore kr tako pridit. Prvi sistemi so bli celo taksni, da je mel se mehanski backup.
V konkretnem primeru gre za EV. tko da mehanika odpade.

Mehanske zadeve so dražje. Seveda so tudi bolj zanesljive.
Še vedno je ceneje, da sem ter tja koga kaj ubije, kot pa da bi delali mehanske in ne električnih povezav.
ni res, mehanska stvar je kvečjemu manj zanesljiva. Zajla se ti lohk zatakne, throttlebody zasteka. FBW ima precej enih varnostnih mehanizmov, da do tega nemore kr tako pridit. Prvi sistemi so bli celo taksni, da je mel se mehanski backup.
V konkretnem primeru gre za EV. tko da mehanika odpade.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::
zakaj mehanika za zavore odpade? elektromotor, hidravlika in bo manj napak, poleg tega pa še ročno na zajle.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::
govora je o elektronskem gasu (hence drive by wire). Mehanske didravlične zavore majo pa tako vsi EVji, tko da tudi če vsaj elektronika zataji, bo avto se vedno bremzal.
Itk je pa tale zgodba zlo fishy. Model je očitno hotu 5 minut slave al pa je stransno nesposobn in je zgresil bremzo in gas (pomoznosti pr kakme vklopljenjem radarskem tempomatu). Verjetno avto kr tako za brezveze ni ustavo, k je prsu policijski kombi uspred (če je temu kaj za verjet)...
Itk je pa tale zgodba zlo fishy. Model je očitno hotu 5 minut slave al pa je stransno nesposobn in je zgresil bremzo in gas (pomoznosti pr kakme vklopljenjem radarskem tempomatu). Verjetno avto kr tako za brezveze ni ustavo, k je prsu policijski kombi uspred (če je temu kaj za verjet)...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

Ahim ::

hojnikb ::
V konkretnem primeru gre za EV. tko da mehanika odpade.
Kill switch je brez problema lahko popolnoma mehanski - primerjaj npr. z elektroenergetiko.
Sounds like implementation nightmare... Se posebaj k pomislis, da so baterije danes 400/800V, kar pomen da mors taksne napetosti/tokove spustit skozi salter oz. kontaktor, k je fizično sprozilen iz kabine..
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::
A z relejem pa nebi šlo?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::
Tudi pri električnih avtih je zavora močnejša od pogona (sploh ta avto nima ravno 300 konjev). Da bi istočasno odpovedal pogon in zavore, plus ročna, ki naj bi bila spet ločen sistem, ta je malo bosa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

hojnikb ::
Tudi pri električnih avtih je zavora močnejša od pogona (sploh ta avto nima ravno 300 konjev). Da bi istočasno odpovedal pogon in zavore, plus ročna, ki naj bi bila spet ločen sistem, ta je malo bosa.
iskanje 5 minut slave...
#brezpodpisa

Pithlit ::
Tudi pri električnih avtih je zavora močnejša od pogona (sploh ta avto nima ravno 300 konjev). Da bi istočasno odpovedal pogon in zavore, plus ročna, ki naj bi bila spet ločen sistem, ta je malo bosa.
iskanje 5 minut slave...
Mah pr 53? Po mojem je sam nekje nekaj zajebal. Sicer lahko le sklepamo ampak nekatere stvari so precej čudne.
V dotičnem avtu se namreč lahko ročno zategne na roke. Avto se lahko s fob-om (Ključ) popolnoma izklopi. Da vse to hkrati odpove je res katastrofa. Poleg tega nekateri poročajo da je v avto skočil policist in v 'trenutku' prevzel nadzor.
Res me zanima kako se bo to naprej odvilo.
Life is as complicated as we make it...

sardina ::
Ročna mora biti zakonsko mehanska. Povsod. Lahko dodajo servo motor, ampak če vse odpove, mora ročna še kar delovati.

hojnikb ::
Tudi pri električnih avtih je zavora močnejša od pogona (sploh ta avto nima ravno 300 konjev). Da bi istočasno odpovedal pogon in zavore, plus ročna, ki naj bi bila spet ločen sistem, ta je malo bosa.
iskanje 5 minut slave...
Mah pr 53? Po mojem je sam nekje nekaj zajebal. Sicer lahko le sklepamo ampak nekatere stvari so precej čudne.
V dotičnem avtu se namreč lahko ročno zategne na roke. Avto se lahko s fob-om (Ključ) popolnoma izklopi. Da vse to hkrati odpove je res katastrofa. Poleg tega nekateri poročajo da je v avto skočil policist in v 'trenutku' prevzel nadzor.
Res me zanima kako se bo to naprej odvilo.
Zakaj je bla potem prva reakcija takoj klicat tabloide in ne recimo, uhm, proizvajalca avta, da to porihtajo?
#brezpodpisa

DamijanD ::

bastadu ::
Ročna mora biti zakonsko mehanska. Povsod. Lahko dodajo servo motor, ampak če vse odpove, mora ročna še kar delovati.
Dvomim, da je zakonsko predpisano, da mora biti mehanska, ampak bolj verjetno, da mora biti ročna zavora čisto ločen sistem, ki deluje neodvisno od glavnih zavor. Torej karkoli odpove na glavnih zavorah, se moraš z ročno še vedno ustaviti. Vsaj 2 moja zadnja avta nista imela 100% mehanskih ročnih zavor, na enem 10 let starem je bila ročna preko gumba za potegnit in sedaj na novem EVju je pa tipka za pritisnit ... torej na obeh avtih, če bi po nekem naključju vsa elektronika totalno odpovedala, bi si z ročno bolj malo lahko pomagal ... bi pa skoraj sigurno delovale glavne zavore, saj so te običajno vedno mehanske/hidravlične, le malo trše bi bile, ker ojačevalec tlaka ne bi deloval ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bastadu ()

Pithlit ::
Tudi pri električnih avtih je zavora močnejša od pogona (sploh ta avto nima ravno 300 konjev). Da bi istočasno odpovedal pogon in zavore, plus ročna, ki naj bi bila spet ločen sistem, ta je malo bosa.
iskanje 5 minut slave...
Mah pr 53? Po mojem je sam nekje nekaj zajebal. Sicer lahko le sklepamo ampak nekatere stvari so precej čudne.
V dotičnem avtu se namreč lahko ročno zategne na roke. Avto se lahko s fob-om (Ključ) popolnoma izklopi. Da vse to hkrati odpove je res katastrofa. Poleg tega nekateri poročajo da je v avto skočil policist in v 'trenutku' prevzel nadzor.
Res me zanima kako se bo to naprej odvilo.
Zakaj je bla potem prva reakcija takoj klicat tabloide in ne recimo, uhm, proizvajalca avta, da to porihtajo?
Če bi se najprej tabloid klicalo bi težko proizvajalec dal komentar v original članku. Just a thought.
Life is as complicated as we make it...

codeMonkey ::
24ur Pomagajte, moj avtomobil se noče ustaviti Mislim, da bo vseeno treba ohranit mehanske komande, pa kakšno mehansko ročno zavoro tudi...
Mehanski gas so ze dolgo nazaj nadomestili z elektronsko krmiljeno dusilno loputo (zanimivo, l. 1988 v BMW serije 7), pa ni nek problem. Naceloma je ze stanje tehnike tako, da bi to moralo biti obvladljivo, in bi proizvajalci in dobavitelji morali poskrebeti ustrezno za funkcionalno varnost. Je pa res, da tu pa tam se najde kaksen projekt, kjer totalno zabluzijo, ampak to IMO ni razlog, da bi sli s stanjem tehnike nazaj. Je pa volanski drog precej tezje nadomestiti, tu so stvari drugacne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

eventyrer ::
Zanimivo, da se vozila očitno ni dalo kar....izključiti, če se ga že zaustaviti ni dalo.

WizzardOfOZ ::
codeMonkey je izjavil:
Mehanski gas so ze dolgo nazaj nadomestili z elektronsko krmiljeno dusilno loputo (zanimivo, l. 1988 v BMW serije 7), pa ni nek problem.
In je izvedba taka, da če zmanjka elektrike, feder zapre loputo in motorju zmanjka zraka.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::
če zmanjka elektrike, tut motor ugasne, ker s česa se bo pa napajal vzig in ecu?
#brezpodpisa

twom ::
Ročna mora biti zakonsko mehanska. Povsod. Lahko dodajo servo motor, ampak če vse odpove, mora ročna še kar delovati.Hm, Renault Espace, ne vem kakšno "ročno" zavoro ima, mehansko ali "električno", vsekakor nimam nobenega nadzora nad njo, no... imam, tipko, ki jo pa upošteva, ali pa tudi ne...

WizzardOfOZ ::
To je pa avto, ki ima dvigalko že v znaku znamke.

Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

codeMonkey ::
WizzardOfOZ je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Mehanski gas so ze dolgo nazaj nadomestili z elektronsko krmiljeno dusilno loputo (zanimivo, l. 1988 v BMW serije 7), pa ni nek problem.
In je izvedba taka, da če zmanjka elektrike, feder zapre loputo in motorju zmanjka zraka.
To je samo en od faultov. Ko imas enkrat softver in se kombinacijo senzorja in aktuatorja, je tega se precej vec (lahko se odpre do konca zaradi napake v poziciji, pa imas zato se podvojeno npr., ali pa se kak task zacikla pa ostane odprto). Ravno za to aplikacijo je npr. Bosch patentiral koncept funkcionalne varnosti, ki je zdaj prakticno state of the art tudi za preostale kriticne sisteme:
Nekaj analognega vzmeti tudi ni problem narediti za EV. Vprasanje je predvsem, ce je potrebno in ce se zeli. Vsekakor pa niti priblizno ni s tem resen problem, je pa dovolj znanja na podrocju, da se ustrezno resi.
Danes so izzivi drugje - v "fail-operational" (volan brez droga, sistemi od level 3 dalje, ipd.), gas pa je vseeno "fail-safe" sistem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

Ahim ::
V konkretnem primeru gre za EV. tko da mehanika odpade.
Kill switch je brez problema lahko popolnoma mehanski - primerjaj npr. z elektroenergetiko.
Sounds like implementation nightmare... Se posebaj k pomislis, da so baterije danes 400/800V, kar pomen da mors taksne napetosti/tokove spustit skozi salter oz. kontaktor, k je fizično sprozilen iz kabine..
Odklopniki se uporabljajo se za cisto drugacne napetosti kot so v teh avtomobilih, kjer itak ne dosezejo niti 1 kilovolt.

b3D_950 ::
MG4 EV Forum -> Sudden acceleration
https://www.mgevs.com/threads/sudden-ac...
https://www.mgevs.com/threads/sudden-ac...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zaradi pomanjkanja čipov General Motors ustavil šest tovarn, v dveh zmanjšal proizvod (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 19463 (15889) | WizzardOfOZ |
» | Menjalnik naprj/nazaj (avtomatski) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9157 (7616) | c3p0 |
» | Pomoč pri nakupu rabljenega avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7647 (5853) | next3steps |
» | Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 48254 (44683) | šernk |
» | Heker preko spletne strani onemogočil preko 100 vozil (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Varnost | 12456 (10756) | BaToCarx |