» »

Ali se da varno kupiti rabljen avto?

Ali se da varno kupiti rabljen avto?

«
1
2

Landscapes1 ::

Torej, po več mesecih odločanja kateri novi avto kupiti sem se odločil, da ne bom kupil novega avta, ker mi je 40-50 jurjev enostavno škoda. Cene so šle preveč gor, če bi za 40 čukov dobil recimo nek nižji rang Mercedesa z malo močnejšim motorjem pa dobro opremo (kot se je dalo 8 let nazaj) bi kupil, ampak pod 50k težko dobiš nek soliden avto srednjega razreda.

Problem pa je sledeč. O avtih kaj veliko pojma nimam, vendar že mojemu laičnemu očesu postane na avtonetu jasno, da nihče ne kupi dizelskega mercedesa in bmwja za 150km v 10ih letih.

Kako se izognit nategu in kako zagotovit, da je čimmanjša verjetnost, da je avto bil totalka/prevrteni kilometri ipd.?

Torej moja logika:

1.) Preden kupim avto, ga peljem do mojega mehanika, ki obvlada.
2.) Če to ni mogoče oz. je iz povsem drugega konca slo, riskiram tisth nekaj 20 eur, pa peljem na amzs.
3.) Vprašam za VIN številko in preverim po spletu zgodovino.
4.) Pogledam servisno knjižico, če je bil avto redno servisiran in če se kilometri ujemajo z tistimiki, ki so izpisani ob vnosu vin številke v online sledilnike.

Problem je v tem, da se mi to ne zdi dovolj. Kaj se še da oz. priporoča? Aja, kupil pa bom avto, star 3-5 let. Je lahko že pri tej starosti ogromno stvari narobe, ali je to bolj pri avtih starih okrog 10 let. Ali je nakup rabljenega avta za nekoga kot sem jaz varen (torej da nimaš pojma o tej stvari)?

matobeli ::

Pri 3-5 let starih avtomobilih ne bo nobenih težav ker jih je večina še v garanciji in večina servisirana pri uradnih serviserjih, na netu pa ne boš videl skoraj nič ker niso vsako leto tehnični pregledi kot pri starih avtih.

Torej, vse kar rabiš nardit je da se odločiš kakšen avto želiš in potem iščeš takega ki bo imel primerno ceno in število prevoženih km.

Vzem Toyota Corolla Hibrid 1.8 (140KM) za cca 20k. Če ti ni preveč.

d_DJ ::

Dvakrat sem kupil rabljen avto star 3 leta in nisem imel problemov. Po drugi strani je znanka kupila novga cliota na LPG in ga je v prvem letu mogla trikrat peljtat na servis. Še zdej ne vem točno ali so ji poštimali ali ne. Je pa treba bit pazljiv, ker se trenutno prodaja veliko tistih avtov, ki so bili poplavljeni.

Vzem Toyota Corolla Hibrid 1.8 (140KM) za cca 20k. Če ti ni preveč.


prej za cca 30k

matobeli ::

Ma ne novega, 3 leta starga. Recmo kaj takega: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ali pa z manj opreme leto mlajšega.

d_DJ ::

Aha, samo mislim da ima 122 KM in ne 140 KM.

matobeli ::

Maš prov, zgleda sem gledal tiste brez e-CVT. Tole bi recimo šlo. Praktično nov avto... https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

nosiyo ::

Za take pare dobiš že čisto novo octavio, 2.0tdi, poraba rahlo čez 4L. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Likalnik ::

Jaz vedno gledam, da avto nima čez 100k km, da ima račune od servisa, da ima poštempljano servisno knjigo, da prodajalec in preprodajalec avtomobilov (na FB marketu vidiš polno oglasov kjer ljudje poleg tvojega potencialnega avtomobila prodajajo še pet drugih)...prav tako gledam, da ni prodajalec kakšen "mulc" kateri itak nima EUREUR za servise...gledam, da je kakšen starejši gospod/gospa kateri nima ne volje ne časa prevrtavati kilometre.
Na netu pregledam VIN številko in na ta način vidim nekako zgodovino lastnikov in kilometrov....vedno gledam, da je prvi lastnih...pogojno drugi lastnik...če je več lastnikov ne kupim.

in ja, če kupuješ avto na ta način ti zelo malo izbire ostane....in na ta način težko kupiš avto kateri ti je všeč...če najdeš takšen avto ga pač vzameš ne glede na model avtomobila.....ko imam nekako izbranega še pregledam po netu kakšne hibe ima avto in se pozanimam kaj od tega je bilo odpravljeno.

za konec je pa tu še budget...odvisno koliko si pripravljen plačati za avto....vse ima svojo ceno....

Letnika načeloma ne gledam

na ta način sem v svoji 20 letni karieri kupil še vse avtomobile...(novega še nisem imel v življenju) imel sem pa že vse možne znamke...Renault, Opel, VW, Audi, trenutno MB....kot rečeno...jaz ne kupujem avto kateri mi je všeč...ampak kateri izpolnjuje čim več pogojev katerih sem zgoraj napisal...tako sem imel od Kangoo-ja, do Polot-a, razne karavane in limuzine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

nosiyo ::

Pa si pogledal, kolko taki avti stanejo danes na avto.net in koliko novi v trgovini? Večina lastnikov ki prodaja avto z 50kkm in 2 pooblaščenima servisoma misli, da prodaja zlati avto, hoče met tolko kot stane novi, oz. precej več, kot so sami plačali 3-4 leta nazaj za novega.

karafeka ::

Likalnik je izjavil:


na ta način sem v svoji 20 letni karieri kupil še vse avtomobile...(novega še nisem imel v življenju) imel sem pa že vse možne znamke...Renault, Opel, VW, Audi, trenutno MB....kot rečeno...jaz ne kupujem avto kateri mi je všeč...ampak kateri izpolnjuje čim več pogojev katerih sem zgoraj napisal...tako sem imel od Kangoo-ja, do Polot-a, razne karavane in limuzine.


Če menjaš avte tako pogosto, na vsakih 5 let, je kupovanje rabljenih verjetno ok (če le ne naletiš na mačka v žaklju). Če pa ima nekdo plan imet avto malo več, je pa že bolje novi. Je pa vse odvisno koliko kilometrov delaš, kako sitno ženo imaš, ker je avto spet crknil ;) itd.

matobeli ::

nosiyo je izjavil:

rahlo čez 4L. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Rahlo pod 5. Pa še vedno si dizlar z Adblue in dpf ter vso to navlako, brez aktivnega tempomata in avtomatskega menjalnika.

Landscapes1 ::

Hvala za odgovore, so bili koristni.

V tem trenutku se najbolj nagibam k nakupu 3-5 let starega MB-ja v rangu od 20 do res max. 30k.
Ponudbe ni veliko, nekaj pa je je.
Torej, pri tako mladih avtih, je potem težko kaj narobe, če je redno servisiran pa če se podatki VIN-a skladajo?

matobeli ::

Ma ja, dons se vse beleži digitalno na proizvajalčevih serverjih. Kdor pa MB ni prva leta servisiral pri pooblaščencu, ga pa verjetno tud prodaja ne.

Jasno pa ne kupiš od random mutibariča ker je jurja cenejši.

donvito ::

Landscapes1 je izjavil:

Hvala za odgovore, so bili koristni.

V tem trenutku se najbolj nagibam k nakupu 3-5 let starega MB-ja v rangu od 20 do res max. 30k.
Ponudbe ni veliko, nekaj pa je je.
Torej, pri tako mladih avtih, je potem težko kaj narobe, če je redno servisiran pa če se podatki VIN-a skladajo?


https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

in novi:
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...

nosiyo ::

mercedes se začne pri c-ju, ostalo je reno

karafeka ::

matobeli je izjavil:

Ma ja, dons se vse beleži digitalno na proizvajalčevih serverjih. .


Beleži se že, ampak kako pa prit do teh podatkov, preden ga kupiš?
Je šel kdo s prodajalcem skupaj na servis in so mu dali celotno zgodovino?

bbbbbb2015 ::

Landscapes1 je izjavil:

Torej, po več mesecih odločanja kateri novi avto kupiti sem se odločil, da ne bom kupil novega avta, ker mi je 40-50 jurjev enostavno škoda. Cene so šle preveč gor, če bi za 40 čukov dobil recimo nek nižji rang Mercedesa z malo močnejšim motorjem pa dobro opremo (kot se je dalo 8 let nazaj) bi kupil, ampak pod 50k težko dobiš nek soliden avto srednjega razreda.

Problem pa je sledeč. O avtih kaj veliko pojma nimam, vendar že mojemu laičnemu očesu postane na avtonetu jasno, da nihče ne kupi dizelskega mercedesa in bmwja za 150km v 10ih letih.

Kako se izognit nategu in kako zagotovit, da je čimmanjša verjetnost, da je avto bil totalka/prevrteni kilometri ipd.?

Torej moja logika:

1.) Preden kupim avto, ga peljem do mojega mehanika, ki obvlada.
2.) Če to ni mogoče oz. je iz povsem drugega konca slo, riskiram tisth nekaj 20 eur, pa peljem na amzs.
3.) Vprašam za VIN številko in preverim po spletu zgodovino.
4.) Pogledam servisno knjižico, če je bil avto redno servisiran in če se kilometri ujemajo z tistimiki, ki so izpisani ob vnosu vin številke v online sledilnike.

Problem je v tem, da se mi to ne zdi dovolj. Kaj se še da oz. priporoča? Aja, kupil pa bom avto, star 3-5 let. Je lahko že pri tej starosti ogromno stvari narobe, ali je to bolj pri avtih starih okrog 10 let. Ali je nakup rabljenega avta za nekoga kot sem jaz varen (torej da nimaš pojma o tej stvari)?


Čisto napačno si se spravil k stvari. Kot prvič, rabljen avto kupuješ v Nemčiji ali Belgiji. Ker so za velikostni razred bolj pošteni (kakšni Turki malo sekajo ven, ampak...), imajo denar in nove avte servisirajo v nulo.

Kupuješ do 3 leta star avto, po možnosti 2,5 let starega, ker ima tovarniško garancijo. Včasih kaj crkne in je lepo, da se to potem brezplačno odpravi.

V Nemčiji in Belgiji so to tipično avti, ki so prišli iz lizinga, ko je prišel nov model. Paziti je treba, da avto ni bil poškodovan/karamboliran.

Kupuješ pri trgovcu, ki ma avte noter, pod streho, salon. Če je avto zunaj na makadamskem parkirišču, tega ne kupuj.

Če kupuješ BMWja, je v Trzinu ena firma, oni pogledajo servisno zgodovino, se posvetuješ z njimi, če je to na avtu vse normalno, preden kupiš.

Oni tudi opazijo, če je bil avto vmes "oskuben". Belgijci radi goljufajo, da vzamejo dol originalna platišča, originalne diske, noter pa dajo OEM diske in Aliexpress diske. Če vidiš, da slika prikazuje brezhibno brezhiben zavorni disk in ALU platišča, ki so nova, je to nekaj narobe. Če se spoznaš na BMWje, recimo, točno veš, kakšna platišča so običajno zraven.

Tipično kupiš avto z dosti dodatne opreme. Po 2,5 letih lahko računeš nekje za 30% padec originalne cene. Ter tam idealno 60kkm. Jaz dam v iskalnik ponavadi vlečno kljuko - original. To so ponavadi showcase avti, ki jih kupujejo avtohiše, za demo.

Avto 3 do 5 let star je pogosto avto drugega lastnika, bil v privatni last. Bolje je, če je bil v lasti lizing hiše. Ta privija uporabnike, da se avto v nulo servisira.

To so ti moji nasveti.

darthvader ::

karafeka je izjavil:

matobeli je izjavil:

Ma ja, dons se vse beleži digitalno na proizvajalčevih serverjih. .


Beleži se že, ampak kako pa prit do teh podatkov, preden ga kupiš?
Je šel kdo s prodajalcem skupaj na servis in so mu dali celotno zgodovino?


Ja, vedno. Pred vsakim nakupom rabljenega avta sva s prodajalcem šla na uradni servis kjer so ga pregledali, in mi dali v roke poročilo skupaj s servisi na katerih je vpisana storitev in kilometri. Morebitne napake smo odšteli od cene. Če prodajalec ni bil za pregled vozila pri uradnem servisu ga pač nisem kupil.

bbbbbb2015 ::

karafeka je izjavil:

matobeli je izjavil:

Ma ja, dons se vse beleži digitalno na proizvajalčevih serverjih. .


Beleži se že, ampak kako pa prit do teh podatkov, preden ga kupiš?
Je šel kdo s prodajalcem skupaj na servis in so mu dali celotno zgodovino?


Za BMW trgovca v tujini prosiš, da ti da zadnjih 7 mest šasije. Greš k trgovcu v Trzin, on ti zlista zgodovino, ter ti da komentar, če je to normalno ali ni normalno.
Vidiš tudi opremo za ta avto, vsaj tovarniško opremo, ter preveriš, če to res vse ima.

Goljufajo ponavadi na gumah, platiščih in bremz diskih. Originale zlahka prodajo, tebi pa porinejo OEM in Aliexpress platišča.

sbawe64 ::

nosiyo je izjavil:

Za take pare dobiš že čisto novo octavio, 2.0tdi, poraba rahlo čez 4L. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ter ročno kvačkalo.
2020 is new 1984
Corona World order

svecka ::

Pazite se poplavljenih avtov. Sedaj mutibariči jih na polno perejo, potem pa ko ga boš kupil bo po pol leta vsa elektronska šla po nakupu.

FrRoSt ::

Landscapes1 je izjavil:

Hvala za odgovore, so bili koristni.

V tem trenutku se najbolj nagibam k nakupu 3-5 let starega MB-ja v rangu od 20 do res max. 30k.
Ponudbe ni veliko, nekaj pa je je.
Torej, pri tako mladih avtih, je potem težko kaj narobe, če je redno servisiran pa če se podatki VIN-a skladajo?


Ne vem ravno, zakaj si tako na tega MB zapel!?? :)) Očitno se res ne spoznaš na sceno in imaš sitno ženo!?? ;)

Drugače pa gre takole: avto se ti splača kupiti od nekoga, ki ga poznaš. Ki avto menja, on kupuje novega, svojega pa prodaja. Ševeda, če tip ni nategun, kar moraš vedeti, če ga poznaš.

Če pa lastnika ne poznaš, si pač izbereš nekaj variant, ki bi ti morda ustrezale, vzameš s seboj človeka (morda mehankarja) da si avto skupaj ogledata in pove, kakšna je zadeva, ali je cena in km OK in kaj je bilo na avtu že narejeno in kaj bo še potrebno narediti.
Če takih zadev ne obvladaš, naj ti ne bo težko dati 100€ nekemu mehankarju (strokovnjaku) za ogled in mnenje! Si znaš prišparati marsikatero nevšečnost in stroške. ;) In avto ti bo ob ustreznem vzdrževanju in servisu lepo služil še nadaljnih 5 ali 10 let! 8-)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Blinder ::

FrRoSt je izjavil:

In avto ti bo ob ustreznem vzdrževanju in servisu lepo služil še nadaljnih 5 ali 10 let! 8-)


optimist :) Dosti stvari se lahko pokvari, pomisli na to, koliko stvari se kvari pri novih avtih
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

FrRoSt ::

Ne pravim, da se ne kvarijo! Sploh ne!! ;)

Avto je strošek!! Potreben je redni (in preventivni) servis!

Če se ti pa zdi servis in vzdrževanje drago, pa hvala lepa! Kupiš novega in imaš mir. Samo redni servisi. Ni pa poceni! ;)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Likalnik ::

FrRoSt je izjavil:

Landscapes1 je izjavil:

Hvala za odgovore, so bili koristni.

V tem trenutku se najbolj nagibam k nakupu 3-5 let starega MB-ja v rangu od 20 do res max. 30k.
Ponudbe ni veliko, nekaj pa je je.
Torej, pri tako mladih avtih, je potem težko kaj narobe, če je redno servisiran pa če se podatki VIN-a skladajo?


Ne vem ravno, zakaj si tako na tega MB zapel!?? :)) Očitno se res ne spoznaš na sceno in imaš sitno ženo!?? ;)

Drugače pa gre takole: avto se ti splača kupiti od nekoga, ki ga poznaš. Ki avto menja, on kupuje novega, svojega pa prodaja. Ševeda, če tip ni nategun, kar moraš vedeti, če ga poznaš.

Če pa lastnika ne poznaš, si pač izbereš nekaj variant, ki bi ti morda ustrezale, vzameš s seboj človeka (morda mehankarja) da si avto skupaj ogledata in pove, kakšna je zadeva, ali je cena in km OK in kaj je bilo na avtu že narejeno in kaj bo še potrebno narediti.
Če takih zadev ne obvladaš, naj ti ne bo težko dati 100€ nekemu mehankarju (strokovnjaku) za ogled in mnenje! Si znaš prišparati marsikatero nevšečnost in stroške. ;) In avto ti bo ob ustreznem vzdrževanju in servisu lepo služil še nadaljnih 5 ali 10 let! 8-)


točno..sorodnike in prijatelje sem pozabil omeniti..to je prvo kjer pregledaš situacijo ali se kaj prodajala ali ne...tam dobiš vse informacije iz prve roke in je znana vsa zgodovina....

link_up ::

darthvader je izjavil:

karafeka je izjavil:

matobeli je izjavil:

Ma ja, dons se vse beleži digitalno na proizvajalčevih serverjih. .


Beleži se že, ampak kako pa prit do teh podatkov, preden ga kupiš?
Je šel kdo s prodajalcem skupaj na servis in so mu dali celotno zgodovino?


Ja, vedno. Pred vsakim nakupom rabljenega avta sva s prodajalcem šla na uradni servis kjer so ga pregledali, in mi dali v roke poročilo skupaj s servisi na katerih je vpisana storitev in kilometri. Morebitne napake smo odšteli od cene. Če prodajalec ni bil za pregled vozila pri uradnem servisu ga pač nisem kupil.


si verjetno pozabil, da kupujes rabljen avto .. se zgodi.
In and Out

T440 ::

Rabljen avto se da normalno kupiti in tudi pomembne stvari preveriti.
Da se pa tudi zakomplicirati do amena pri 5 let starem avtu, da je ena podložka pri izpuhu rahlo zarjavela.
Vsak se pa odloči sam, kako bo pristopil k zadevi...

Netrunner ::

Landscapes1 je izjavil:

...bi kupil, ampak pod 50k težko dobiš nek soliden avto srednjega razreda....

???

Kateri avti za tvoje pojme spadajo v srednji razred ?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

maticb492 ::

Lol, filozofirate in debatirate o nakupu 3-5 let starih avtov, kot da so za na smetišče. Res ne vem a ste sami bogataši tu ali kaj, nakup rabljenih avtov je nekaj čisto normalnega in standardno za večino slovencev.

Za mene 3 leta star avto sploh ni rabljen. To je praktično nov avto.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: maticb492 ()

DamijanD ::

Varen nakup je samo, če kupiš avto od staršev - vse ostalo pa že ima malo tveganja:)

matobeli ::

Tudi to ne. Ker večina staršev ne zna ocenit v kakšnem stanju je avto v resnici.

starfotr ::

Kilometrov ne glej. To se da zlahka napisat manj.

Edini podatek, ki je verodostojen je letnik vozila. Ljudje delajo tudi 30 ali 40 kkm na leto. Pač vzameš to orientacijo, da veš koliko ima avto lahko realno kilometrov. Nihče ne kupi luksuznega avta, da mu doma stoji. Vsi kupujejo te avte, da se vozijo.

Landscapes1 ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Landscapes1 je izjavil:

Torej, po več mesecih odločanja kateri novi avto kupiti sem se odločil, da ne bom kupil novega avta, ker mi je 40-50 jurjev enostavno škoda. Cene so šle preveč gor, če bi za 40 čukov dobil recimo nek nižji rang Mercedesa z malo močnejšim motorjem pa dobro opremo (kot se je dalo 8 let nazaj) bi kupil, ampak pod 50k težko dobiš nek soliden avto srednjega razreda.

Problem pa je sledeč. O avtih kaj veliko pojma nimam, vendar že mojemu laičnemu očesu postane na avtonetu jasno, da nihče ne kupi dizelskega mercedesa in bmwja za 150km v 10ih letih.

Kako se izognit nategu in kako zagotovit, da je čimmanjša verjetnost, da je avto bil totalka/prevrteni kilometri ipd.?

Torej moja logika:

1.) Preden kupim avto, ga peljem do mojega mehanika, ki obvlada.
2.) Če to ni mogoče oz. je iz povsem drugega konca slo, riskiram tisth nekaj 20 eur, pa peljem na amzs.
3.) Vprašam za VIN številko in preverim po spletu zgodovino.
4.) Pogledam servisno knjižico, če je bil avto redno servisiran in če se kilometri ujemajo z tistimiki, ki so izpisani ob vnosu vin številke v online sledilnike.

Problem je v tem, da se mi to ne zdi dovolj. Kaj se še da oz. priporoča? Aja, kupil pa bom avto, star 3-5 let. Je lahko že pri tej starosti ogromno stvari narobe, ali je to bolj pri avtih starih okrog 10 let. Ali je nakup rabljenega avta za nekoga kot sem jaz varen (torej da nimaš pojma o tej stvari)?


Čisto napačno si se spravil k stvari. Kot prvič, rabljen avto kupuješ v Nemčiji ali Belgiji. Ker so za velikostni razred bolj pošteni (kakšni Turki malo sekajo ven, ampak...), imajo denar in nove avte servisirajo v nulo.

Kupuješ do 3 leta star avto, po možnosti 2,5 let starega, ker ima tovarniško garancijo. Včasih kaj crkne in je lepo, da se to potem brezplačno odpravi.

V Nemčiji in Belgiji so to tipično avti, ki so prišli iz lizinga, ko je prišel nov model. Paziti je treba, da avto ni bil poškodovan/karamboliran.

Kupuješ pri trgovcu, ki ma avte noter, pod streho, salon. Če je avto zunaj na makadamskem parkirišču, tega ne kupuj.

Če kupuješ BMWja, je v Trzinu ena firma, oni pogledajo servisno zgodovino, se posvetuješ z njimi, če je to na avtu vse normalno, preden kupiš.

Oni tudi opazijo, če je bil avto vmes "oskuben". Belgijci radi goljufajo, da vzamejo dol originalna platišča, originalne diske, noter pa dajo OEM diske in Aliexpress diske. Če vidiš, da slika prikazuje brezhibno brezhiben zavorni disk in ALU platišča, ki so nova, je to nekaj narobe. Če se spoznaš na BMWje, recimo, točno veš, kakšna platišča so običajno zraven.

Tipično kupiš avto z dosti dodatne opreme. Po 2,5 letih lahko računeš nekje za 30% padec originalne cene. Ter tam idealno 60kkm. Jaz dam v iskalnik ponavadi vlečno kljuko - original. To so ponavadi showcase avti, ki jih kupujejo avtohiše, za demo.

Avto 3 do 5 let star je pogosto avto drugega lastnika, bil v privatni last. Bolje je, če je bil v lasti lizing hiše. Ta privija uporabnike, da se avto v nulo servisira.

To so ti moji nasveti.


Verjamem, da je tako bolj varno in ziher. Ampak mogoče si spregledal tisti del, da o avtih nimam veliko pojma. Tako da niti ne vem, kje bi se tega lotil, kar se tiče nakupa v tujini. Vem da so neke firme, ki ti uvozijo avto, to pa je tudi to.


FrRoSt je izjavil:

Landscapes1 je izjavil:

Hvala za odgovore, so bili koristni.

V tem trenutku se najbolj nagibam k nakupu 3-5 let starega MB-ja v rangu od 20 do res max. 30k.
Ponudbe ni veliko, nekaj pa je je.
Torej, pri tako mladih avtih, je potem težko kaj narobe, če je redno servisiran pa če se podatki VIN-a skladajo?


Ne vem ravno, zakaj si tako na tega MB zapel!?? :)) Očitno se res ne spoznaš na sceno in imaš sitno ženo!?? ;)

Drugače pa gre takole: avto se ti splača kupiti od nekoga, ki ga poznaš. Ki avto menja, on kupuje novega, svojega pa prodaja. Ševeda, če tip ni nategun, kar moraš vedeti, če ga poznaš.

Če pa lastnika ne poznaš, si pač izbereš nekaj variant, ki bi ti morda ustrezale, vzameš s seboj človeka (morda mehankarja) da si avto skupaj ogledata in pove, kakšna je zadeva, ali je cena in km OK in kaj je bilo na avtu že narejeno in kaj bo še potrebno narediti.
Če takih zadev ne obvladaš, naj ti ne bo težko dati 100€ nekemu mehankarju (strokovnjaku) za ogled in mnenje! Si znaš prišparati marsikatero nevšečnost in stroške. ;) In avto ti bo ob ustreznem vzdrževanju in servisu lepo služil še nadaljnih 5 ali 10 let! 8-)


Sorodniki žal ne prodajajo avta, ki bi mi ustrezal. Ne vem, MB so mi daleč najlepši, ta kombinacija elegance in športnosti je pač nepremagljiva. BMW-ji so kul, ampak novi modeli imajo tako odvratne maske spredaj, da odpadejo. Audiji so mi sicer tudi ok. Volvo-ti pa so boring, predvsem te njihove luči. Starejši modeli Volvotov so mi sicer hudi. Kupil bi mogoče tudi Insignio, ampak so žal šli iz izdelave, tako da bo čez 10 let malo težje glede delov oz. mi ni za iskat po ebayu pa čakat 1 mesec, da lahko nekaj popraviš.

hojnikb ::

Se nov avto je lahko razbitina, k so ti jo popravl, predn so ti jo prodal, kaj sele star.

Digitalne servisne knjizice, razni online checki, obiski pr mehanikih ti nič ne koristijo, če se je sproti mutlo s kilometri in se ni prijavl skod...

Pač kupit rabljen avto je kot ruska ruleta; lahko da zgresis metek, lahko pa tudi ne.
Sploh pa k gledas rabljeni premijo, je moznost natega se tolk večja... predvsem zaradi kupcov k so te avte mel in prodajalcov, k taksne avte prodajajo.....
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

m0LN4r ::

matobeli je izjavil:

Pri 3-5 let starih avtomobilih ne bo nobenih težav ker jih je večina še v garanciji in večina servisirana pri uradnih serviserjih, na netu pa ne boš videl skoraj nič ker niso vsako leto tehnični pregledi kot pri starih avtih.

Torej, vse kar rabiš nardit je da se odločiš kakšen avto želiš in potem iščeš takega ki bo imel primerno ceno in število prevoženih km.

Vzem Toyota Corolla Hibrid 1.8 (140KM) za cca 20k. Če ti ni preveč.

No no tak enostavno ni. Jaz sem sedel v 1-2 leti starih avtih v avtohisi, ki so bili zjahani kot nevem kaj. To sem ugotovil sele, ko sem peljal testno novega, kjer je bilo vse se "trdo"
So pa zelo verjetno bli avti za poslovni najem, kjer ga vozi pol firme in se jih tera hladne, na avtocesti do maksimuma, po luknjah in bankinah, brez obcutka brez vsega.

Jaz bi za vsakdanjo voznjo vzel sedaj v akciji Golf R-Line 150KM ce se ne motim, seveda nov in to za 29k pa se kak popust se bi dalo zrihtat sigurno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

maticb492 ::

No to je res, tudi opazim ko vozim Avant2go avte, kako so lahko zjebani že pri 30kkm, ker so za najem in nam pač vsem dol visi kaj delamo z njimi, ker valda ti je vseeno če greš polni gas čez ležečega policaja, ker ni tvoj avto.

Ampak to je bolj izjema kot pravilo... in to vidi vsak ne glede na poznavanje avtov, greš na več testnih voženj istega modela, pa ti je jasno če je kateri zjeban.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Sparkxl ::

Moja nedavna izkušnja...gledam avto v nemčiji, ker so boljši, pošteni prodajalci bla bla bla. Avtohiša top ocene, prijazen prodajalec, vprašam kako je z avtom...vse super, top ohranjen. 2 leti star, 45k km, nima kaj bit, ne? NE! Mi da tip vin številko in presenečenje: rentecar iz poljske, noben servis vnešen, vnešeno pa je bilo popravilo po konkretni škodi. Avto je bil res konkretno razbit, glede na to da je bila menjana cela stran, zadaj in zadnja šipa. Toliko samo o nemških prodajalcih in kako nima z 2 leti starim avtom kaj bit narobe

Bellzmet ::

Jaz sem mnenja, da ima vsak rabljen uvožen avto neko "neprimerno" preteklost zaradi katere je poceni in se Slo dilerjem sploh splača uvozit in preprodat. Ter seveda doseči nek primeren zaslužek.

Ker brezhiben nemški rabljen avto z znano zgodovino se že v Nemčiji proda brez težav.

Pa še izgovor imajo - mi smo takega dobili, tudi nas so nategnili...bla bla...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Blinder ::

Kako lahko isti avto ima razpon cene med 5.000 € in 16.000 €??
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

vidko54 ::

Landscapes1 je izjavil:

Torej, po več mesecih odločanja kateri novi avto kupiti sem se odločil, da ne bom kupil novega avta, ker mi je 40-50 jurjev enostavno škoda. Cene so šle preveč gor, če bi za 40 čukov dobil recimo nek nižji rang Mercedesa z malo močnejšim motorjem pa dobro opremo (kot se je dalo 8 let nazaj) bi kupil, ampak pod 50k težko dobiš nek soliden avto srednjega razreda.

Problem pa je sledeč. O avtih kaj veliko pojma nimam, vendar že mojemu laičnemu očesu postane na avtonetu jasno, da nihče ne kupi dizelskega mercedesa in bmwja za 150km v 10ih letih.

Kako se izognit nategu in kako zagotovit, da je čimmanjša verjetnost, da je avto bil totalka/prevrteni kilometri ipd.?

Torej moja logika:

1.) Preden kupim avto, ga peljem do mojega mehanika, ki obvlada.
2.) Če to ni mogoče oz. je iz povsem drugega konca slo, riskiram tisth nekaj 20 eur, pa peljem na amzs.
3.) Vprašam za VIN številko in preverim po spletu zgodovino.
4.) Pogledam servisno knjižico, če je bil avto redno servisiran in če se kilometri ujemajo z tistimiki, ki so izpisani ob vnosu vin številke v online sledilnike.

Problem je v tem, da se mi to ne zdi dovolj. Kaj se še da oz. priporoča? Aja, kupil pa bom avto, star 3-5 let. Je lahko že pri tej starosti ogromno stvari narobe, ali je to bolj pri avtih starih okrog 10 let. Ali je nakup rabljenega avta za nekoga kot sem jaz varen (torej da nimaš pojma o tej stvari)?


Jaz sem mesec nazaj kupil Audija Q3 sportsback za 40k, letnik 2023. Da se kupiti za ta denar nek srednji razred :)

maticb492 ::

Blinder je izjavil:

Kako lahko isti avto ima razpon cene med 5.000 € in 16.000 €??
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...



Ker so 7-12 let stari avti?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

maticb492 ::

Bellzmet je izjavil:

Jaz sem mnenja, da ima vsak rabljen uvožen avto neko "neprimerno" preteklost zaradi katere je poceni in se Slo dilerjem sploh splača uvozit in preprodat. Ter seveda doseči nek primeren zaslužek.

Ker brezhiben nemški rabljen avto z znano zgodovino se že v Nemčiji proda brez težav.

Pa še izgovor imajo - mi smo takega dobili, tudi nas so nategnili...bla bla...



Ja in kaj pol? Če ima čudno preteklost pač zbiješ ceno in narediš preventivne servise.

Tu vsi pišete, kot da avto kar razpade po x kilomterih, ali nekaj takšnega.

Jaz sem imel prejšnjega BMWja do 385,000 kilomterov, pa me niti 1x ni pustil sred ceste. Samo nisem debil in sem vse menjal preventivno ter redno olje 1x na leto. Pa sem tudi bil 6. lastnik in nimam pojma kaj so delali z avtom ostali.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

FrRoSt ::

Verjamem, da je tako bolj varno in ziher. Ampak mogoče si spregledal tisti del, da o avtih nimam veliko pojma. Tako da niti ne vem, kje bi se tega lotil, kar se tiče nakupa v tujini. Vem da so neke firme, ki ti uvozijo avto, to pa je tudi to.

V tem trenutku se najbolj nagibam k nakupu 3-5 let starega MB-ja v rangu od 20 do res max. 30k.
Ponudbe ni veliko, nekaj pa je je.
Torej, pri tako mladih avtih, je potem težko kaj narobe, če je redno servisiran pa če se podatki VIN-a skladajo?

Dobiti moraš še nekega drugega neodvisnega strokovnjaka, ki ti bo povedal mnenje o avtu!! Ali pa npr. povprašas in odpelješ avto na pooblaščen servis! To je vsa umetnost!
Ker ravno pri 2-3 leta starih avtih je tudi kar precej možnosti, da je bilo z avtom nekaj narabe, se pravi je bil zaleten in tudi popravljen.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Mato989 ::

Najboljše je to da pri prabljenih avtih ne kupuješ avtov ki so dražji od 5k...

Nikoli nisem razumel ljudi ki so kupovali rabljene avte za 15, 20, 25k... ker če se tu nategneš si se nategnil za 5 mestno cifro... če pa pri rabljenem za 3,5k gre nekaj pač poservisiraš za 700eur in gremo naprej.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Wrop ::

Saj tudi pri 20k rabljenem se da poservisirati in greš dalje.

maticb492 ::

To so čisto drugačne razmere/potrebe.. moj avto je bil 35k rabljen. Samo nov je bil pa 70+ jurjev :)

Prvi lastnik je pušil nekje 1500€ na mesec v izgubi vrednosti, veš koliko servisov lahko jaz naredim za tak denar hehe. Pa avto bo čez 5 let še vedno 20-25k vreden.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Mato989 ::

Wrop je izjavil:

Saj tudi pri 20k rabljenem se da poservisirati in greš dalje.


Seveda se da... samo če je pri 25k avtu rabljenem "totalka" v smislu da se ne splača se sekiraš lče pa je pri 3k pa pač jebiga... nikoli nisem kupoval rabljenih avtov dražjih od 3k.... kupiš za 3k znucaš še 4-5 let (torej 1 set gum) in prodaš za 1,8k od oka... zmes sicer vložiš 2k, tak da si pri 5 letih minusa 3k... bolje kot pa kupit za 28k rabljenega, pol še vlagat in na koncu si v minusu 10k v 5 letih.

Pol raje kupiš novega za 30k pa je... sicer malo manj opreme ampak je factory fresh in če paziš bo fix zdržal 12 let...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

maticb492 ::

Mato989 je izjavil:

Seveda se da... samo če je pri 25k avtu rabljenem "totalka" v smislu da se ne splača se sekiraš lče pa je pri 3k pa pač jebiga... nikoli nisem kupoval rabljenih avtov dražjih od 3k.... kupiš za 3k znucaš še 4-5 let (torej 1 set gum) in prodaš za 1,8k od oka... zmes sicer vložiš 2k, tak da si pri 5 letih minusa 3k... bolje kot pa kupit za 28k rabljenega, pol še vlagat in na koncu si v minusu 10k v 5 letih.

Pol raje kupiš novega za 30k pa je... sicer malo manj opreme ampak je factory fresh in če paziš bo fix zdržal 12 let...


Tebi in meni mogoče ni racionalno, samo eni se vozijo za šiht recimo 20-30k na leto, tam pa ne more imet star avto, ker bi ga imel vsake 2 mesca na servisu in vsake 3 mesce menjal olje.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

m0LN4r ::

Sparkxl je izjavil:

Moja nedavna izkušnja...gledam avto v nemčiji, ker so boljši, pošteni prodajalci bla bla bla. Avtohiša top ocene, prijazen prodajalec, vprašam kako je z avtom...vse super, top ohranjen. 2 leti star, 45k km, nima kaj bit, ne? NE! Mi da tip vin številko in presenečenje: rentecar iz poljske, noben servis vnešen, vnešeno pa je bilo popravilo po konkretni škodi. Avto je bil res konkretno razbit, glede na to da je bila menjana cela stran, zadaj in zadnja šipa. Toliko samo o nemških prodajalcih in kako nima z 2 leti starim avtom kaj bit narobe

Menda si pogledal na mobile.de, ce ima vsaj 100x po 5 zvezdic in povprecno oceno nad 4 ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

nejc_nejc ::

maticb492 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Seveda se da... samo če je pri 25k avtu rabljenem "totalka" v smislu da se ne splača se sekiraš lče pa je pri 3k pa pač jebiga... nikoli nisem kupoval rabljenih avtov dražjih od 3k.... kupiš za 3k znucaš še 4-5 let (torej 1 set gum) in prodaš za 1,8k od oka... zmes sicer vložiš 2k, tak da si pri 5 letih minusa 3k... bolje kot pa kupit za 28k rabljenega, pol še vlagat in na koncu si v minusu 10k v 5 letih.

Pol raje kupiš novega za 30k pa je... sicer malo manj opreme ampak je factory fresh in če paziš bo fix zdržal 12 let...


Tebi in meni mogoče ni racionalno, samo eni se vozijo za šiht recimo 20-30k na leto, tam pa ne more imet star avto, ker bi ga imel vsake 2 mesca na servisu in vsake 3 mesce menjal olje.

Ni nujno.
Moraš kupiti višjo klaso avta z močnejšim motorjem Kakorkoli je izvedba drugačna, kvalitetnejša.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
228164010 (5008) fujtajksel
»

Uvoz avtomobila iz tujine

Oddelek: Na cesti
4524409 (4480) benjaminp
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11817952 (14015) solatko
»

Cene rabljenih avtomobilov pri nas in v tujini (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12427146 (23522) krneki0001

Več podobnih tem