» »

Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov

strani: 1 2 3 4

ql000 ::

Povem še mojo zgodbo. Lansko leto sem tudi sam kupoval rabljen avto. Nakup sem vzel kot projekt in sem se temu primerno tega tudi lotil. 2 meseca sem načrtno iskal dobre avtomobile, ki so me zanimali (Škoda Octavia, VW Passat). Preiskal sem vse dealerje od Bele krajine, Novega mesta, Trebnjega, Ljubljane, Kopra,... V Kopru so mi hoteli prodati Audija A4, ki je bil kao vožen pri eni od velikih firm na primorskem. Ko sem avto preveril preko veze na avtohiši je bil hec v tem, da je imel avto pred 12 meseci bistveno več prevoženih km, kot pa v trenutku, ko me je zanimal. Ko sem ta dejstva predstavil dealerju se mi je zaklinjal, da on pa to ne, da oni so fer,.... bla bla bla So dobili rdeč karton in adijo. Čez kakšen mesec sem končno našel avto svojih sanj - brez zajebancije. Ko vidiš, da je to to veš da je to. Nabavil sem ga pri renomiranem prodajalcu novih in rabljenih vozil, skratka v resni avtohiši (imenom se bom zaradi občutljivosti zgodbe izognil). 2 leti in pol star avto z 150k prevoženimi, uvožen iz fr, z vso max možno opremo. Star avto so mi vzeli v račun in jaz to zadovoljno odpeljem. Z avtom sem naredil 40k km, ko me je dočakala ultimativna piz**** Šla je glava motorja na 3 leta starem avtu priznane znamke (motor je bil od 2.0 disel Audija). In ko sem organiziral servis avta so začele prihajati na dan umazane podrobnosti. Avto je imel že takoj na začetku kariere zamenjan motor - tudi od Audija, kar so mi pri nakupu zamolčali. To sem zvedel na servisu avtohiše, ki mi ni prodala avta, druače tega nikoli nebi zvedel. In kar je še najbolj žalostno oz. človeka razjezi, čisto vsi podatki, zgodovina avtomobilov je danes na internetu. VSE! Za ta namen se uporabljajo namenske aplikacije, ki jih vse avtohiše uporabljajo. Tudi tisti, ki prodajajo avtomobile na garaža stil. Ko sem s tem dejstvom soočil prodajalca avtomobila so mi gladko rekli, da oni pa res niso mogli vedet. Potem sem klical generalnega uvoznika ali se da urediti kulanco. Tip začel neki trokirat, da ne ve, pa da to ne bi,... v glavnem vsi akterji so me podajali kot vroč kostanj, nobeden pa ne bi bil za nič odgovoren. Po treh tednih zezanja, mi je dokončno počil film in sem gladko poklical sodnega cenilca iz tega področja, da me je izobrazil o mojih pravicah, za piko na i sem pa klical direktno tovarno, reklamacijski oddelek. Efekt je bil neverjeten. Po treh tednih smo v 15 minutah uredili vse. Najprej me je klical uvoznik, potem pa še dealer pri katerem sem kupil avto in na koncu servis. Še vedno sem bil ob 2 čuka, imam pa novo glavo in spedenan avto. Zakaj sem napisal to zgodbo? Zaradi tega, da prikažem nekaj ključnih dejstev, iz izkušenj, ki sem jih dobil s svojo krvjo:

1. dealerji z avtomobili ne zaslužijo toliko kot so včasih, kar pomeni, da je edina možnost, ki jo imajo je nategovanje. Vsak od teh ima svoje finte - štemplji v predalih, ponarejene servisne knjige,... pač to je enostavno the way of doing business. Kilometri so še najmanjši problem oz. sploh niso problem. Skratka vedno imej v glavi, da imaš opravka z lopovi. To je rabljen avto business v eu.

2. vse informacije o avtu obstajajo v elektronski obliki. Celotna zgodovina. Težava je prit do teh informacij, ker ti jih nočejo dat. Najlažji način je stari dobri solarni način poslovanja - pare na sunce. Dobiš številko šasije in greš z njo do nekoga, ki posluje na solarni način, po možnosti v oreng drug kraj, ker so tile zlinkani med sabo. Servisna knjiga ja/ne - podatek pomemben samo v primeru, da kupuješ od kake tetke. Drugače je knjigica primerna kot alternativa toaletnemu papirju.

3. s pravim pristopom se lahko zavaruješ v času nakupa in kasneje. Potrebno je bit agresiven in ne ubirat bližnjic. Še enkrat - opravka imaš z lopovi. Vsem rata hudo vroče, ko vidijo, da si se spustil v njihov posel in vejo, da veš, ker jim lahko na vrata pripelješ celo štalo.

4. pozabi na zgodbe, kot jih ima recimo BMW - prime selection in podobna sranja, kjer so ravno tvoj avto vozili direktorji, ministri, pa ne vem še kdo. bla bla. Konstantno imej v glavi, da imaš opravka z lopovi.


Moj naslednji nakup:
Nov avto ali pa leasing. Rabljen avto samo in samo v primeru, da ga je vozila moja mat, ali pa stric do 2. kolena. Ostalo je zajeb. Šola pa huuuddooo draga. ;)

Super Sonic ::

Skratka vedno imej v glavi, da imaš opravka z lopovi.

To je odličen nasvet, ker jih tudi sam tako jemljem. Samo tisto kar oni ne vedo je to, da imamo kar nekaj možnosti, da se ta prigoljufan denar dobi nazaj.

Sicer pa dokaj podobno zgodbo je imela sestra ko je vzela A3 na leasing pri Autodelti v Ljubljani. Marsikaj tam ni štimalo, od prešvasanih številk naprej in na koncu so vrnili ves denar.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Šla je glava motorja na 3 leta starem avtu priznane znamke (motor je bil od 2.0 disel Audija). In ko sem organiziral servis avta so začele prihajati na dan umazane podrobnosti. Avto je imel že takoj na začetku kariere zamenjan motor - tudi od Audija, kar so mi pri nakupu zamolčali.

There's your problem. Najbrž ni nujno, da je bil namerni nateg.
sem načrtno iskal dobre avtomobile, ki so me zanimali (Škoda Octavia, VW Passat).

problem again :) Beri moj post na začetku. Ker je pač za te znamke večje povpraševanje (ker je nekdo od nekoga slišal nekje, da je to top zadeva) je večja možnost natega in zaslužka tam. Zato so tudi rabljeni VAG avti tako noro dragi. Raje vzameš drugo znamko, daš 5kEUR manj za podoben avto in ti lahko še za 4kEUR stvari crkne pa si še vedno na isti ceni. Jaz imam teh 5kEUR še vedno na računu po 4 letih...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

shadeX ::

Isotropic je izjavil:

ja, za 40k se moras ze kar potruditi...


ja res je .. ni šans da narediš 40k samo z opravki ter štacuno..

RejZoR ::

Evo, tržna niša. Ker vemo, da so vsi barabe, naj se najde nekdo, ki bo fural pošten biznis in ko bo folk ugotovil, da ta oseba posluje pošteno mu ne bo treba služit s goljufanjem ampak bo kljub manjšemu zaslužku na posamezni avto služil enako, ker bo imel več strank.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

jype ::

Tudi nakup novega avtomobila je loterija, samo malo manj praznih srečk je v povprečju.

draciel ::

Imel sem 3 avte:

1. za moj prvi avto je bil renault clio 1.4 l 95, kupljen pri malgaj ljubljana (5 let nazaj), za 1300€. Cena absolutno visoka, vendar avto je bil na mestu. Delal je ko urca.

2. ko sem dobil službo sem kupil audi a3 2.0 l 03 od nekega človeka, kar me je drago stalo. Avto je bil sicer praktično NOV za pogledat ( 6let je bil star ) tudi motor čist, vse res v najlepšem redu, samo mi je zamolčal par stvari pri nakupu. V 2 letih kokr sm ga imel sem imel z njim še dodatnih 2k+ stroškov.

3. Sedaj mam megan coupe 1.6 l 98 kupljen od nekega človeka. Avto je neohranjen, podrsan ampak me ni še nikoli pustil na cedilu. mam ga skoraj 1 leto in dela ko urca :D

Super Sonic ::

Evo, tržna niša. Ker vemo, da so vsi barabe, naj se najde nekdo, ki bo fural pošten biznis in ko bo folk ugotovil, da ta oseba posluje pošteno mu ne bo treba služit s goljufanjem ampak bo kljub manjšemu zaslužku na posamezni avto služil enako, ker bo imel več strank.


To pomeni, da boš moral predvsem poznati vse svoje avtomobile, kot da bi si jih ti lastil, kar zna bit pa težava, ampak vseeno bi bilo za probat. Ne pa pozabit, da folk pada na neko fake garancijo in Levje priložnosti, pa tako naprej ali pa nizko ceno, ki si jo boš pa težko privoščil. Tako bi rabil kar nekaj trme, da bi uspel
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

amigo_no1 ::

ql000
Nategnejo te pri nakupu in se greš politično korektnost ? Objavi no ime avto hiše.
Samo moraš tudi vedeti, da so novi 2.0 tdi VW koncern od začetka kar lepo crkovali.

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Tudi nakup novega avtomobila je loterija, samo malo manj praznih srečk je v povprečju.

Seveda, ampak tak imaš še več adutov v rokavu nanašajoč se na garancijo, je pa dejstvo, da so to podobne avtohiše in da imamo tudi precej sporov na tej relaciji, ker se ljudem ne prizava garancija zaradi lastnih udeležb v okvarah.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zheegec ::

amigo_no1 je izjavil:

ql000
Nategnejo te pri nakupu in se greš politično korektnost ? Objavi no ime avto hiše.
Samo moraš tudi vedeti, da so novi 2.0 tdi VW koncern od začetka kar lepo crkovali.

Saj pravim, ni nujno nameren nateg prodajalca. Pač slab motor že v štartu, saj je tudi napisal da je bil motor tudi že menjan ko je bil avto praktično nov. Bolj je tukaj problem mišljenje "VW je zakon". No on je vsaj en od tistih, ki kupi VW/VAG, za katerega je slišal da je "zakon" in potem vsaj prizna, da je crknilo :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

JanK ::

#000000 je izjavil:

DR.m 15.000 km letno je da ne greš nikamor, moj fotr je penzonist ki gre parkrat tedensko z avtom v štacuno in po opravkih pa nardi 40.000


Ali hodi samo v Avstrijo ali Italijo v stacuno? Drugace tezko z nekaj voznjami na teden naklepas v povprecju 110 km/dan.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

ql000 ::

@amigo_no1: mi ni v interesu, da gnojim, ker sem na koncu vseeno izposloval ugodnosti.

@ALIEn3001: Ne rečem, da je nameren in me tudi ne zanima. Osebno mislim, da je najbolj nezrelo, da so imeli podatke pa jih niso znali/hoteli/želeli videt. Kar je mene razjezilo je bilo samo to, da se potem, ko je kaj narobe vsi delajo meni nije ništa.

Sedaj je moj prijatelj kupoval opel zafiro uvoženo iz IT. Če ga ne bi prej zbrifiral o mojih izkušnjah nebi ulovil napake na menjalniku. Tako se je dogovoril za nakup samo ima na 6 let novem avtu povsem nov menjalnik, na stroške dealerja seveda!

Kar se tiče pa teh lopovov je pa samo eno orožje: informiranost. Treba si je vzet čas, opremit se z informacijami, z nekom iz posla in vojna. Ker nakup rabljenega avta je danes loterija.

šernk ::

Evo, tržna niša. Ker vemo, da so vsi barabe, naj se najde nekdo, ki bo fural pošten biznis in ko bo folk ugotovil, da ta oseba posluje pošteno mu ne bo treba služit s goljufanjem ampak bo kljub manjšemu zaslužku na posamezni avto služil enako, ker bo imel več strank.


jah glej, že en avto je težko prodat.ker pač daš višjo ceno, sedaj pa prodaj tak avto kateri ima na števcu še več kilometrine.

recimo moj nima potrjene servisne knjižice ker delam servise sam doma vse od A do Ž praktično. večje stvari se dela pa pri znancu. računi za olje, jermene, svečke...gredo itak sproti v smeti in jih ne hranim. seveda imaš le mojo besedo da delam servise drugega ti ne morem pokazat. pa boš kupil tak avto od neznanca? tisti ki me pozna ga kupi od mene takoj, ker vejo da je avto vedno porihtan.

če se greš preprodajo je isto...boš pošten in boš imel enake cene kot nepoštenci, ampak kaj ko bo tvoj avto imel na števcu vsaj 100k km več, ne rečem da ni pomembno ali ima avto 250 ali 150k km, dejstvo pa je da se celoten trg pusti nategovat, ker le 130k km zgleda pa res super nakup in na žalost naša država to še dopušča.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zheegec ::

jah glej, že en avto je težko prodat.ker pač daš višjo ceno, sedaj pa prodaj tak avto kateri ima na števcu še več kilometrine.

Ja, moj bo imel 300k recimo ko ga bom prodajal, letnik 2006. Najbrž ga ne bo nihče hotel... če bi pa zbil na 100k bi bil pa kar naenkrat "zelo lep" in "kot nov" :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

AngelOfDeath ::

ql000 je izjavil:

Povem še mojo zgodbo. Lansko leto sem tudi sam kupoval rabljen avto. Nakup sem vzel kot projekt in sem se temu primerno tega tudi lotil. 2 meseca sem načrtno iskal dobre avtomobile, ki so me zanimali (Škoda Octavia, VW Passat). Preiskal sem vse dealerje od Bele krajine, Novega mesta, Trebnjega, Ljubljane, Kopra,... V Kopru so mi hoteli prodati Audija A4, ki je bil kao vožen pri eni od velikih firm na primorskem. Ko sem avto preveril preko veze na avtohiši je bil hec v tem, da je imel avto pred 12 meseci bistveno več prevoženih km, kot pa v trenutku, ko me je zanimal. Ko sem ta dejstva predstavil dealerju se mi je zaklinjal, da on pa to ne, da oni so fer,.... bla bla bla So dobili rdeč karton in adijo. Čez kakšen mesec sem končno našel avto svojih sanj - brez zajebancije. Ko vidiš, da je to to veš da je to. Nabavil sem ga pri renomiranem prodajalcu novih in rabljenih vozil, skratka v resni avtohiši (imenom se bom zaradi občutljivosti zgodbe izognil). 2 leti in pol star avto z 150k prevoženimi, uvožen iz fr, z vso max možno opremo. Star avto so mi vzeli v račun in jaz to zadovoljno odpeljem. Z avtom sem naredil 40k km, ko me je dočakala ultimativna piz**** Šla je glava motorja na 3 leta starem avtu priznane znamke (motor je bil od 2.0 disel Audija). In ko sem organiziral servis avta so začele prihajati na dan umazane podrobnosti. Avto je imel že takoj na začetku kariere zamenjan motor - tudi od Audija, kar so mi pri nakupu zamolčali. To sem zvedel na servisu avtohiše, ki mi ni prodala avta, druače tega nikoli nebi zvedel. In kar je še najbolj žalostno oz. človeka razjezi, čisto vsi podatki, zgodovina avtomobilov je danes na internetu. VSE! Za ta namen se uporabljajo namenske aplikacije, ki jih vse avtohiše uporabljajo. Tudi tisti, ki prodajajo avtomobile na garaža stil. Ko sem s tem dejstvom soočil prodajalca avtomobila so mi gladko rekli, da oni pa res niso mogli vedet. Potem sem klical generalnega uvoznika ali se da urediti kulanco. Tip začel neki trokirat, da ne ve, pa da to ne bi,... v glavnem vsi akterji so me podajali kot vroč kostanj, nobeden pa ne bi bil za nič odgovoren. Po treh tednih zezanja, mi je dokončno počil film in sem gladko poklical sodnega cenilca iz tega področja, da me je izobrazil o mojih pravicah, za piko na i sem pa klical direktno tovarno, reklamacijski oddelek. Efekt je bil neverjeten. Po treh tednih smo v 15 minutah uredili vse. Najprej me je klical uvoznik, potem pa še dealer pri katerem sem kupil avto in na koncu servis. Še vedno sem bil ob 2 čuka, imam pa novo glavo in spedenan avto. Zakaj sem napisal to zgodbo? Zaradi tega, da prikažem nekaj ključnih dejstev, iz izkušenj, ki sem jih dobil s svojo krvjo:

1. dealerji z avtomobili ne zaslužijo toliko kot so včasih, kar pomeni, da je edina možnost, ki jo imajo je nategovanje. Vsak od teh ima svoje finte - štemplji v predalih, ponarejene servisne knjige,... pač to je enostavno the way of doing business. Kilometri so še najmanjši problem oz. sploh niso problem. Skratka vedno imej v glavi, da imaš opravka z lopovi. To je rabljen avto business v eu.

2. vse informacije o avtu obstajajo v elektronski obliki. Celotna zgodovina. Težava je prit do teh informacij, ker ti jih nočejo dat. Najlažji način je stari dobri solarni način poslovanja - pare na sunce. Dobiš številko šasije in greš z njo do nekoga, ki posluje na solarni način, po možnosti v oreng drug kraj, ker so tile zlinkani med sabo. Servisna knjiga ja/ne - podatek pomemben samo v primeru, da kupuješ od kake tetke. Drugače je knjigica primerna kot alternativa toaletnemu papirju.

3. s pravim pristopom se lahko zavaruješ v času nakupa in kasneje. Potrebno je bit agresiven in ne ubirat bližnjic. Še enkrat - opravka imaš z lopovi. Vsem rata hudo vroče, ko vidijo, da si se spustil v njihov posel in vejo, da veš, ker jim lahko na vrata pripelješ celo štalo.

4. pozabi na zgodbe, kot jih ima recimo BMW - prime selection in podobna sranja, kjer so ravno tvoj avto vozili direktorji, ministri, pa ne vem še kdo. bla bla. Konstantno imej v glavi, da imaš opravka z lopovi.


Moj naslednji nakup:
Nov avto ali pa leasing. Rabljen avto samo in samo v primeru, da ga je vozila moja mat, ali pa stric do 2. kolena. Ostalo je zajeb. Šola pa huuuddooo draga. ;)


Slabo si si ti zastavil ta projekt da nisi ugotovil največje napake 2.0 PD motorjev. Pokanje glav... Za katerega čivkajo vsi ptički naokoli... 2.0 CR teh težav več nima.
edit: Slovnica

amigo_no1 ::

mi ni v interesu, da gnojim, ker sem na koncu vseeno izposloval ugodnosti.

Gnojenje je, če si nekaj izmišljuješ, kar se je tebi zgodilo ni pravljica.
Haha ugodnost, če moraš vzeti v igro sodnega cenilca, zapraviti 3 tedne, zagonil 2 jurja in klicati v tovarno, res so ti vsi naši akterji šli na lepo roko :)).
S takim pristopom si zaslužiš da te vsakič nategnejo.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Slabo si si ti zastavil ta projekt da nisi ugotovil največje napake 2.0 PD motorjev. Pokanje glav... Za katerega čivkajo vsi ptički naokoli... 2.0 CR teh težav več nima.

Ane... Toliko truda, potem pa precenjen dojčevagen s serijsko okvaro motorja...
Ampak tako pač je :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

ql000 ::

Ja po bitki smo vsi generali ;)

WarpedOne ::

Ja, ampak v nekaterih primerih (kot je npr. tale s počeno glavo) bi lahko bil tudi pred bitko že general.
15 minut na VW/Audi forumu pa ti je tole jasno.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

JC Denton ::

Tud jaz bom v kratkem kupoval avtomobil, nekaj sem jih že gledal. Trenutno se osredotočam na Renaulte dizle. Pa me zanima, a ima kdo kakšne izkušnje z AC Pušnik (Slovenjska Bistrica).

Pa če mi lahko kakšen lastnik Renault dizla malo svetuje, na kaj naj bom pozoren pri nakupu.

Hvala.

shadeX ::

JC Denton je izjavil:



Pa če mi lahko kakšen lastnik Renault dizla malo svetuje, na kaj naj bom pozoren pri nakupu.

Hvala.


Ne biti pozoren.

S sabo vzami mehanika in naj ti avto pregleda. Sam ne boš odkril nič, pa tudi če ti tukaj napišemo roman na kaj moraš paziti. Če se ne spoznaš je nemogoče kaj opaziti.. =)

WarpedOne ::

Renault dizl? Vzemi 2.0dCi
1.5dCi majo vzdržljivostne probleme.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

-valvoline- ::

Zheegec je izjavil:

Slabo si si ti zastavil ta projekt da nisi ugotovil največje napake 2.0 PD motorjev. Pokanje glav... Za katerega čivkajo vsi ptički naokoli... 2.0 CR teh težav več nima.

Ane... Toliko truda, potem pa precenjen dojčevagen s serijsko okvaro motorja...
Ampak tako pač je :)

Naziwagen se kupuje izključno do l.2001 66 ali 81kw z navadno bosch črpalko.Ti so neprimerno bolj vdržjivi,lažji za servisiranje in praktično neobčutljivi na vsako brozgo k jo naliješ v tank. Od l.2001 naprej ni nobenga dizla vrednega omembe,tudi naziwagni so sranje.Uberklump.
Nekdo zgoraj je omelin octavije,kupiš neki tazga npr,pa furaš še najmanj 10 let:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=614...

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Tud jaz bom v kratkem kupoval avtomobil, nekaj sem jih že gledal. Trenutno se osredotočam na Renaulte dizle. Pa me zanima, a ima kdo kakšne izkušnje z AC Pušnik (Slovenjska Bistrica).

Pri Puštniku vzel Laguno Coupe, nobenih težav, problemov, zamer. Do sedaj^^:D

PINki ::

WarpedOne je izjavil:

Renault dizl? Vzemi 2.0dCi
1.5dCi majo vzdržljivostne probleme.

kje lahko kaj vec preberem o tem? Namrec lastim si ta mlincek.

balocom ::

PINki je izjavil:

WarpedOne je izjavil:

Renault dizl? Vzemi 2.0dCi
1.5dCi majo vzdržljivostne probleme.

kje lahko kaj vec preberem o tem? Namrec lastim si ta mlincek.


Ležaji na glavni gredi so pod dimenzionirani ter servisni interval je preveč raztegnjen (uradno 30 kkm, primerno bi bilo pol manj), druga težava je visoko tlačna črpalka aka bosch pumpa ki je v začetnih letnikih (če ne celo vseh;(() nagnjena k samo destrukciji nekih notranjih oblog, kar zraven uniči še vbrizgalne šobe, zaradi opilkov v sistemu vbrizga pa je potrebno menjati komplet vbrizgalni sistem z posodo za gorivo vred.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

pol3ni ::

Moje pravilo pri nakupu rabljenega avtomobila

Prvi lastnik
Slo poreklo
Avtomehanik z merilcem barve

Nisem še kupil novega avta pa do sedaj še nisem imel nobenih problemov zamenjal pa sem že 5 avtov

Venomus ::

Sam osebno imam dobre izkušnje s Summitom iz Ljubljane in pa Interclass. Na prvem sem kupil testnega Volvota S40 in od leta 2002 pa do 2007 nobenega problema.

2007 sem pa na Interclassu kupil S60, isto testnega iz Italije in nobenega problema. Tudi od ostalih sem slišal, da imajo dobre izkušnje z njimi, vsaj ena dobra avtohiša v Sloveniji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Venomus ()

kalko ::

Zadnji avto sem kupil v AH Zalar v Velikih Laščah. Slovenski lastnik, servisna knjiga, realni kilometri (preverjeno na pooblaščencu za to znamko). V treh letih, kar ga imam, razen tipičnih napak pri tem avtu (vžigalne tuljave, senzor položaja gredi) in končnikov stabilizatorja (zahvaljujoč "odličnim" slovenskim cestam) nobenih izrednih stroškov. Dalo se je zmeniti tudi, da do prevzema porihtajo par prask, ki jih je prejšnji lastnik na hitro pobarval s čopičem.

Slabo izkušnjo pa imam z Avtoplus v Kopru. Kupil pri njih Italijana (so tudi pooblaščenec za FLAR), uvoženega iz Italije, ki je bil sicer kar lepo ohranjen, a se je izkazalo, da ima namesto magičnih 110k vsaj še enkrat toliko prevoženih kilometrov. Z motorjem sicer ni bilo nekih problemov, ampak crkovalo je vse naokoli. Razna stikala, motorčki za šipe, motorčki ventilacije, senzorji, infotainment enota, itd.

C=64 ::

Na tole bi dodal le opozorilo: tudi avtohiša, ki je uraden prodajalec neke znamke ni garancija za čist posel.

Kolega se je pred leti pošteno nategnil, ko je kupil rabljenega Renaulta v AH Smrdelj v Ilirski Bistrici, takrat še uradnemu prodajalcu in serviserju Renault vozil. Po cca pol leta je prišlo do težave z motorjem, peljal ga je na drug servis, tam pa so odkrili, da je bil avtomobil totalka, na zunaj sicer popravljen, sama mašina pa grdo poškodovana. Epilog zgodbe je bil, da je prodajalec trdil, da je bil kupec seznanjen s tem, da kupuje karambolirano vozilo in kolega se je obrisal pod nosom.

WarpedOne ::

PINki je izjavil:

WarpedOne je izjavil:

Renault dizl? Vzemi 2.0dCi
1.5dCi majo vzdržljivostne probleme.

kje lahko kaj vec preberem o tem? Namrec lastim si ta mlincek.

Obvezno branje za sedanje in bodoče lastnike Reanultovih vozil: Forum Renault Klub Slovenija - Okvare in pomoč
Gre za odpoved ležajev ročične gredi. Konkreten vzrok ni dobro definiran - od slabih ležajev do dvomasnega vztrajnika, od prekomerne vožnje pod nizkimi obrati do bajeslovnega predolgega predpisanega servisnega intervala. Ne boš velik falil če dejansko delno okriviš kar vse od naštetega. Niso redki, ki te ležaje menjajo preventivno. Niso redki niti tisti, ki so enako okvaro doživeli drugič tudi na zamenjanem motorju, kar daje slutit da je vzrok lahko v kakšnem nezamenjanem delu.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

PacificBlue ::

RockyS je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

Lahko pohvalim avtohišo TODO iz Škofje Loke(Godešiči). Tam sem kupil volvota v50, se je dalo zmenit za ceno, prodajalec(lastnik) je pošten in ustrežljiv človek pa tudi z avtom ni kaksnih problemov.


Ko smo kupovali avto smo za volvo največkrat naleteli na dumida avto ( www.dumidaavto.si ), baje pa imajo največ kupcev iz primorske in dolenjske, so tam volvoti tolko dražji ali slaba ponudba?

P.S.
Vozim kio, in pri cca 65k km se na stolpkah kar lepo pozna obraba.


Za dumidaavto.si prvic slisim iskreno povedano. Sam sem sicer gledal volvota še pri dveh drugih avtohisah..ena iz frankolovega, druga iz šentjurja pri celju. Pa raje ne bom delal (anti)reklame. Ti vozili sta bili uvozeni, eno iz italije drugo iz nizozemske. Za vozilo iz nizozemske je prodajalec ponujal garancijo na kilometre, vendar je bilo malo preveč popraskano, pa sive barve, ki mi ne ugaja. Volvo iz Italije pa je imel po moje neke probleme z motorjem, zvok je bil preglasen..pa se leto izdelave ni bilo taksno kot je trdil prodajalec, sem preveril preko številke šasije na netu..tudi kilometri so bili verjetno zbiti..140.000 km za 6 let star avto, ki se je vozil po italijanskih cestah. vesda.

In koliko sem dobil obcutek je volvota slovenskega porekla se kr tezko najdit..bolj ali manj so vsi uvozeni, čeprav ni nujno da so slabi. Moras pa biti previden, sam osebno veliko raje kupim avto uvozen iz nemcije ali nizozemske kot pa italije..

šernk ::

Kupil pri njih Italijana (so tudi pooblaščenec za FLAR), uvoženega iz Italije, ki je bil sicer kar lepo ohranjen, a se je izkazalo, da ima namesto magičnih 110k vsaj še enkrat toliko prevoženih kilometrov.


to je itak pogoj preden kupiš avto, da greš na enega od servisov po lastni izbiri, priključiš na računalnik ter se pogleda servisne posege. če so bili opravljeni na uradnem servisu (servisna knjižica potrjena) so vsi servisi v računalniku zapisani. torej če ima avto 130k km za seboj pa 12 servisov, medtem ko jih je v servisni samo 8 zapisanih nekaj ni ok. brisat brez posega v računalnik se jih pa ne da (pa še takrat nisem prepričan če se da) skratka vsak poseg v računalnik mora imeti podlago (nekateri avti imajo novi napako v računalniku in ga je treba prepisat, vendar takšni so redki, pri večini nimaš kaj posegat v računalnik in spet če je uradni servis opravil poseg mora biti ta zabeležen in preverljiv)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedOne ::

Servisni posegini niso zabeleženi v računalniku v avtu ampak v vzdrževalnem sistemu proizvajalca.
Če se avto ne šraufa na sumljivih lokacijah, je celotna servisna zgodovina nedotakljiva. Pa še potem se jasno vidi, da se je avto recimo 2 al pa 3 leta redno vzdrževal na uradnih servisih pol pa 3 leta kao sploh nič (ker se je šušmarlo). Stran od takega vozila.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

šernk ::

tudi v računalnik avta se jih zabeleži...predvsem pri novejših, ker je treba računalnik resetirat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedOne ::

Se, ampak to ni prava referenca, ker kot že ugotovljeno, računalnik se da zamenjat. Ker je crknu al pa ker "preveč ve".
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

šernk ::

ne pravim da je prava referenca je pa dovolj dobra za začetek. če so kilometri profesionalno zbiti boš lahko še 20 let iskal napako na avtu, pa ne boš vedel koliko km je imel, ampak takšno zbijanje zahteva malce več znanja in časa in ne stane 50€ in dvomim da se jim splača.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedOne ::

Zato pa pravim, da je edina prava in (zaenkrat še) zanesljiva referenca proizvajalčeva baza. Podatek v avtu je le kot lakmus - če je sumljiv, pojdi stran. Če je na cagru v avtu (in vseh vgrajenih računalnikih) recmo 150k prevoženih, proizvajalec ma pa zabeležen zadnji servis pred tremi leti pri 140k km pol veš kolk je ura.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Fizikalko ::

Sam sem kupil Škodo Superb, letnik 2002, pri avto lesce (ki ga je nekdo prej omenjal v negativnem smislu) že leta 2006 in dela še zdaj bp, nobenih izrednih servisov. Zdaj ima 236000 km.

Zheegec ::

Zato pa pravim, da je edina prava in (zaenkrat še) zanesljiva referenca proizvajalčeva baza.

Ki se jo da naknadno popravljati, če imaš pravi dostop...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

knesz ::

Fizikalko je izjavil:

Sam sem kupil Škodo Superb, letnik 2002, pri avto lesce (ki ga je nekdo prej omenjal v negativnem smislu) že leta 2006 in dela še zdaj bp, nobenih izrednih servisov. Zdaj ima 236000 km.

Mislim, da nobena avtohiša oz. preprodajalec nima vseh avtomobilov slabih :)

djordjevic ::

Se pa lahko zgodi kaj neprijetnega pri prodaji, o tem sem že večkrat razmišljal. Svoj avto sem kupil uvožen tri leta star in glede na to, da približno vem, kako se nucajo materiali pri renojih, bi rekel, da je takrat tistih 70k km kar držalo, pa tudi na uradnem avtoservisu (Pušnik) so mi potrdili, da kilometri štimajo. Odtlej delam servise normalno na 15k oziroma enkrat letno, kar pač pride prej, in moram potrkati nekam, da razen kakšne žarnice tu in tam in filanja klime večjih stroškov (izvzemši redno vzdrževanje z velikim servisom vred - pri katerem se je pokazalo, da so bili razen vodne pumpe (dopuščam možnost okvare) vsi vgrajeni deli (jermeni & co.) datuma izdelave vozila) nisem imel. Avto je dejansko v zelo dobrem stanju za svojih slabih 8 let. Ampak te vseeno grize nek črvek, da pa ima avto vseeno mogoče 70k km več, kot si si mislil, ker ziher dandanes ne moreš biti več v čisto nič.
No grave is deep enough to keep us in chains.

WarpedOne ::

Če ti je že tolk časa tako dobro služil, se je počas brezveze sekirat a je morda mal starejš al ne. To te sekira ko stvar nabavlaš.

Kakorkoli obrneš maš rit zadaj - nakup avtomobila je tombola. Zato je najbolje to tombolo špilat čimredkeje - avto nabaviš in ga furaš vsaj 5 let.
2 leti starga, tja do ene 7 let, rihtaš pa čimbolj vestno. In je kar pač je.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

djordjevic ::

Ne, ne. Saj mene ne skrbi spljoh. :) Itak ga imam namen še voziti vsaj nekaj let, ker res lepo služi. Pravim, kaj lahko pride v takem primeru ob nadaljnji prodaji. Da si kao ti baraba, če ima avto slučajno prevrtene kilometre.
No grave is deep enough to keep us in chains.

šernk ::

Če je na cagru v avtu (in vseh vgrajenih računalnikih) recmo 150k prevoženih, proizvajalec ma pa zabeležen zadnji servis pred tremi leti pri 140k km pol veš kolk je ura.


pa avto se je morda 3 leta potepal po neznanih lizing hišah no :P

avto ki ti služi ni za menjat za noben denar (razen če rabiš večjega)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedOne ::

Pravim, kaj lahko pride v takem primeru ob nadaljnji prodaji. Da si kao ti baraba, če ima avto slučajno prevrtene kilometre.

Ne ne ne, ko "ti" prodajaš, si itak največji car če si stvar "dobro" prodal. Avto je takrat ful ohranjen, brez napakce, redno servisiran pri tabolš serviserjih, le servisno ti je žal pes pojedel. Sam nisi nikol ničesar šraufal, niti nisi nikol ničesar v mašino dodajal (recimo kak dvotaktol), ...

Barabe so vedno le prodajalci, ko si ti kupec. Ko si ti prodajalec, si le največji car...
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

šernk ::

evo vam :D

http://cekin.si/clanek/za_dom_in_druzin...

ne vem pa zakaj učijo lumparijo... ne vem kateri kupec rad vidi opran motor tik pred prodajo?
Nekateri kupci sicer radi vidijo, da motor ni opran, ker naj bi se tako videlo, ali na katerem izmed delov pušča katera od tekočin, a ta nasvet upoštevajte le pri res starih avtomobilih, pri katerih je verjetnost okvar večja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zheegec ::

knesz je izjavil:

Fizikalko je izjavil:

Sam sem kupil Škodo Superb, letnik 2002, pri avto lesce (ki ga je nekdo prej omenjal v negativnem smislu) že leta 2006 in dela še zdaj bp, nobenih izrednih servisov. Zdaj ima 236000 km.

Mislim, da nobena avtohiša oz. preprodajalec nima vseh avtomobilov slabih :)

Tudi če je avto slab ni nujno da bo kar jutri crknil. lahko še vedno dolgoo časa deluje, oziroma veliko kilometrov. 230k je itak malo in takšen avto mora dolgo delati, tudi če ni tip top vzdrževan. Problem je, če je zelo slabo vzdrževan, zaleten ali pa ima dejansko 500k Km. Kolega je kupil Alfo 166, ki naj bi imela 200k Km, pa so pri velikem servisu ugotovili, da je bil slabo prevrten in ima preko 600k Km, ampak še vedno lepo deluje, ker je bil pač očitno lepo vzdrževan.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

LeQuack ::

Nekaj vprašanj za poznavalce:

  • Koliko so zanesljivi kaj podatki s strani teh podjetij ala Carfax in podobno?

  • Kako je s preskusnimi vožnjami pri trgovcih, vozila so tam namreč vsa neregistrirana. Ali so še zmeraj nategi, da lahko samo po dvorišču pelje?

  • Kako je s tem zakonom, da naj bi bila sedaj obvezna garancija na rabljena vozila. Koliko naj bi veljala in na kaj vse?

  • Kako preveriti, če je vozilo res SLO izvora, velikokrat to napišejo in se izkaže da gre za uvoz?

  • Kako preveriti, če je vozilo res tisti letnik, kot je naveden? Kako preveriti, če gre za SLO vozilo, kdaj in kje je bil kupljen, če ni računa na primer?

  • Katere znamke omogočajo, da preveriš elektronsko servisno knjigo? Je potrebno soglasje lastnika ali samo VIN?



Smešno mi je tudi to, da obstajajo avtohiše, za katere se na daleč ve da nategujejo, previjajo in podobno, pa obstajajo in poslujejo brez problema leta in leta. Država nima nobenega interesa, da se to porihta al kaj? Če ne drugega je tukaj zagotovo velik vir neplačanih davkov.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1174943 (1144) gruntfürmich
»

Kupovanje rabljenega avta (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12710708 (2616) TheJack
»

Nakup avtomobila pri avto hiši. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
766906 (3204) Ales

Več podobnih tem