» »

Uvoz avtomobila iz tujine

Uvoz avtomobila iz tujine

neverjetni99 ::

Zdravo,

zanima me, če ima kdo kakšne izkušnje z nakupom avta v tujini in kako je z uvozom avta iz tujine, recimo iz Nemčije.

Kako to poteka, ali lahko greš po predhodni najavi gor pogledaš avto, če se ti dopade ga kupiš? ali je kakšen bolj zakompliciran postopek. In kaj točno se plača poleg DDV, DMV homologacije in še kaj mogoče?

Ali lahko sam avto pelješ dol, ali rabiš kakšno avtovleko?

Kako se obračuna DMV, kaj se to gleda kubikaža, konji, cena novega vozila?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...

recimo tale Audi, kolko bi to prišla končna cena, če vštejemo vse zgoraj všteto(DDV, DMV, homologacija itd)

seba-beba ::

Je ze kar nekaj tem na to tematiko.

Ce kupujes pri fizicni osebi je to koncna cena.
Pri nas placas dmv (glede na co2)...cca 4.000 eur in homologacijo 100 eur.
Za prevoz potrebujes zacasne tablice cca 120 eur (ne vem sicer, ce jih lahko dobis na svoje ime) oz. avtovleka cca 300 eur (odvisno kje se avto nahaja).

Lp

fikus_ ::

Preveri če začasne tablice + zavarovanje kupljeno v D velja za tujca in za vožnjo avtomobila izven D!

seba-beba ::

Da se še malo dopolnim...prej nisem imel časa pisati...

Z uvoz vozila iz Nemčije potrebuješ:
- kupoprodajno pogodbo oz. račun
- nemško prometno (del 1 in del 2)

Za prevoz vozila:
- začasne tablice (14 dni)...te lahko priskrbi prodajalec (pravna oseba) na njegovo ime
- avtovleka

Dajatve pri nas:
- DMV stopnja glede na CO2...izračun glede na ceno vozila (nekateri referenti upoštevaj ceno na računu, nekateri po eurotaxu...)
- homologacija
- DDV (v primeru nakupa rabljenega vozila od pravne osebe se plača DDV v Nemčiji, v kolikor je avto nov ALI star manj kot pol leta ALI ima manj kot 6.000km se plača DDV pri nas)

Zgodovina sprememb…

smacker ::

Če najdeš avto na mobile.de, lahko tu izračunaš informativne stroške uvoza: http://www.autobroker.si/prodaja-vozil/...
Auto broker si zaračuna ene 500eur marže, kar pomeni da ga v lastni režiji lahko dobiš toliko ceneje, če si seveda pipravljen vse naštudirat in it v DE po njega.

videc ::

seba-beba je izjavil:

Da se še malo dopolnim...prej nisem imel časa pisati...

Z uvoz vozila iz Nemčije potrebuješ:
- kupoprodajno pogodbo oz. račun
- nemško prometno (del 1 in del 2)

Za prevoz vozila:
- začasne tablice (14 dni)...te lahko priskrbi prodajalec (pravna oseba) na njegovo ime
- avtovleka

Dajatve pri nas:
- DMV stopnja glede na CO2...izračun glede na ceno vozila (nekateri referenti upoštevaj ceno na računu, nekateri po eurotaxu...)
- homologacija
- DDV (v primeru nakupa rabljenega vozila od pravne osebe se plača DDV v Nemčiji, v kolikor je avto nov ALI star manj kot pol leta ALI ima manj kot 6.000km se plača DDV pri nas)

Tole glede DDV-ja pa mislim, da nimaš prav.

krneki0001 ::

V nemčiji je 16% DDV in ga gor plačaš, moraš pa pri nas plačat še razliko do 22%.

smacker ::

Odvisno - če kupiš od fizične osebe, pol ni DDVja, ne gori ne pri nas. Izjema so "novi" avtomobili, menda štejejo avti stari manj kot pol leta?

krneki0001 ::

smacker je izjavil:

Če najdeš avto na mobile.de, lahko tu izračunaš informativne stroške uvoza: http://www.autobroker.si/prodaja-vozil/...
Auto broker si zaračuna ene 500eur marže, kar pomeni da ga v lastni režiji lahko dobiš toliko ceneje, če si seveda pipravljen vse naštudirat in it v DE po njega.


Odšteti moraš še vožnjo gor in nekaj pojest, pa si prišparal samo še kakih 200€. Za ta denar se pa ne splača. Greš do preprodajalca in se zmeniš, pa požreš tistih 200€ in imaš vse urejeno.

Sam sem svojega sam uvozil, vendar je bila, zaradi okvare motorja, cena toliko nižja, da se mi je splačalo.

seba-beba ::

Kaj se motim glede DDV...je kdo že sploh uvozil avto iz Nemčije...glede na to, da navajate 16% davka...v Nemčiji je davka 19%.

Izkušnje s tem imam od leta 2003...še predno smo vstopili v EU...tako z novimi kot z rabljenimi avtomobili...zadnjega sem pripeljal oz. sem si ga kupil pol leta nazaj.

Nov avto je: avto z 0km, avto star manj kot pol leta, avto z manj kot 6.000km. Če je katerikoli pogoj od teh izpolnjen, se plača v Nemčiji ceno brez davka, pri nas pa plačaš 22% ddv.
Rabljen avto: polno ceno plačaš v Nemčiji.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Edino, kar pri tem manjka je, da to velja v primeru, da je kupec fizična oseba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

seba-beba ::

Seveda, govorim če greš v lastni režiji v nakup avtomobila, za zasebno rabo in ne z namenom nadaljnje prodaje. Tako sem tudi razumel vprašanje OPja.

Še v pomoč http://epc.si/pages/topics/porocilo-mre...

Zgodovina sprememb…

smacker ::

@nebivedu: 500eur marže pomeni, da majo oni tolk profita - stroški prevoza so že zajeti v ostalem delu cene ;) Se pa strinjam, pri avtu za +20k dodat 500eur pa ne rabiš mignit s kavča tud meni ne bi bil problem :)
Še enkrat: DDVja ne plačaš, če kupiš od fizične osebe. Če greš pa k preprodajalcu pa se plača DDV pri njih - itak je že vštet v ceno, ki je objavljena (nisem prepričan če moraš razliko doplačat pri nas, pri ostalih artiklih ni te prakse odkar smo EU). Enaka pravila glede DDV so tudi pri nas - če kupiš rabljen avto v trgovini, je na računu DDV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: smacker ()

harmony ::

Zakaj Nemcija? Sodelavec pravi, da prodajajo sama jajca okrog. Pa se od nas juznjakov so videli fore glede vracanja kilometraze, tako da tudi v DE nisi varen glede tega. Mogoce bolj v Avstriji, ampak tu so vozila za vsaj 2500€ drazja kot pri nas.

Invictus ::

Kupit moraš rabljen avto, ki ga hočejo prodati na nemškem trgu.

Kar pomeni da rabiš gor domačina. Sam potem so tudi cene druge ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

seba-beba ::

Zavedati se je treba, da če želiš kupiti brezhiben avto v tujini, te bo prišel ravno toliko kot pa če bi ga kupil pri nas. Prednost nakupa v tujini je večja izbira, načeloma več opreme, manj izrabljeni deli (v tujini so lepše ceste).
Do sedaj tako jaz kot moji starši nismo imeli problema z uvoženim avtom v lastni režiji. Kilometri niso bili prevrteni, niso bili karambolirani...res pa je, da smo kupovali avte do enega leta starosti.

Preprodajalci pa se ponavadi poslužujejo vrtenja kilometrov ali popravljanja razbitih avtomobilov (nekje morajo zalužiti denar). Taka vozila se načeloma lahko že v tujini pred prihodom v Slovenijo "popravi". Ponavadi se avti kupujejo na dražbah, kjer preprodajalec avta sploh ne vidi v živo (avti so sicer zelo dobro opisani in poslikani glede poškodb itd.). Avtom preprodajalcev, ki jih najdeš v naših oglasih, odšej recimo 2.000-3.000 eur (upoštevaj v tem vse dajatve, stroške in dobiček) in poglej kaj dobiš za tak denar v tujini...torej razbito ali z ogromno kilometri. Žal ljudje hočemo/jo imeti čimvečji, čimboljši avto za nizko ceno. To pa preprodajalci lepo izkoriščajo.

pe3c ::

Sem si ravno uvozil avto iz Avstrije in ti povem, da je kar "avantura" vse skupaj, vendar ce najdes dobro ceno se splaca; ce imas seveda cas.

Pri meni je najdlje trajalo, da so mi naracunali DMV; mogoce sem imel samo (ne)sreco in je FURS izpostava v NM samo enostavno pocasna. Vendar imas po zakonu ti 15 dni casa od uvoza, da sprozis postopek za uvoz in nato FURS od prejema vloge 30 dni. Sam sem uspel zadevo pospesiti tako, da sem vsak drugi dan klical na FURS in nekako pohitril postopek in vse skupaj uredil v treh tednih od uvoza.

Sam sem avto kupil v avtohisi, ki mi je tudi uredila vse potrebne papirje, zavarovanje in tablice za izvoz. Ce hoces avto voziti med tem postopkom ti toplo priporocam, da vzames zavarovanje za daljse obdobje, ker en teden se res hitro obrne.

Glede davkov bos najbolj pravilne informacije nasel tukaj. Davcne stopnje v EU drzavah tukaj. Nekaj dodatnih nasvetov in informacij ob nakupu iz tujine tukaj.

Sam sem uvazal avto star vec kot 6 mesecev in s 150 km, ki je bil registriran s ti. dnevno registracijo (Tageszulassung). Tak avto je za FURS nov, na homologacijah in ob registraciji pa star, ker je ze bil enkrat v uporabi. Torej, ce zelis avto uvoziti kot star morata drzati oba pogoja; vec kot 6000 km in vec kot 6 mesece. Ni vazno za koga je avto, obravnavajo te enako.

V primeru, da je avto za "SI nov" placas: DMV, okoljsko dajatev (trenutno je 0 EUR) in DDV ter dobis refundacijo DDV iz drzave od koder uvazas oz. doloceni trgovci naj bi ti prodali tudi brez davka, ceprav ne vem kako, ker kolikor vem fizicna oseba kupuje vedno z davkom.
V primeru, da je avto za "SI star" placas: DMV in okoljsko dajatev, davek je ze placan v drzavi iz katere uvazas.
DMV kalkulator
V obeh primerih placas homologacijski pregled, ki te stane 98 EUR, kar naj bi bila enotna cena, da preverijo avto in izdajo SI homologacijski karton.

Ko pripeljes avto v SI so koraki sledeci:
* gres na firmo, ki izvaja tehnicne preglede in sprozis postopek preverjanja skladnosti in izdaje homologacijskega kartoncka; imej vse papirje vedno s sabo
* placas 98 EUR in dobis "nalog" s katerim gres na FURS, kjer oddas obrazec za izracun DMV
* ko FURS izda odlocbo, placas DMV in dobis potrdilo o placilu DMV; ce je avto star gres na nazaj na tehnicne preglede, kjer ti takoj, beri v pol ure, izdajo homolog. karton; ce je avto nov oddas obrazec za izracun DDV, ker je ta odvisen od DMV, (neto + DMV) * 0,22
* ko FURS izda odlocbo, placas DDV in dobis potrdilu DDV in gres nazaj na tehnicne pregled, kjer ti izdajo homolog. karton
* nato lahko res takoj, najkrajsi del postopka, registriras avto in ga vozis

Eh, to je to, za mene dobra izkusnja, ceprav je malo letanja, vendar je bil ne prihranek; upam, da sem vse pravilno napisal in se enkrat pisal sem za NOV avto, ker informacij o tem ni veliko, ker je vec izkusenj s starimi; vsaj tak obcutek sem imel jaz. BTW: sem klical na Avto Krka in spraseval kako in kaj je z uvozom novega in so me bolj kot odgovarjali na moja vprasanja, sprasevali zakaj to delam. V glavnem, vprasat direktno tja, kjer te zuli, npr. DMV/DDV == klic na FURS.

Za dodatna vprasanja sem tudi na ZS.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pe3c ()

neverjetni99 ::

Najlepsa hvala vsem za izcrpne odgovore :)

bastadu ::

Če kupim v tujini avto kot fizična oseba, se pravi plačam gor bruto ceno, ali se potem DMV in morebitni davek na luksuz 8% računa glede na neto ali bruto ceno?

Dzhimen ::

Ima kdo mogoče kaj več informacij glede uvoza avta iz Nemčije preko posrednika (recimo v tej temi omenjenega autobrokerja)?

Recimo za primer avta, kjer je v mobile.de oglasu navedena cena:
€9,865 (Gross)
€8,290 (Net) 19,00% VAT


V njihovem kalkulatorju sem utipkal:
9865 Bruto
Dizel do 2499 ccm
Ne
EUR5
108 g/km
Transport Berlin in Južneje
Brez posebnosti

In mi izračuna Končno ceno 11.464,25€.



Torej če pri njih naročim uvoz za ta avto, ga dobim za 11.500 € v Slovenijo, zrihtani vsi papirji, grem samo še na Avto Krka po zavarovanje in registracijo in se lahko peljem? Si prav predstavljam tole? :D

St235 ::

načeloma da, samo boš moral počakat da se javi kdo z kristalno kroglo, da namesto tebe pokliče in vpraša.

HotBurek ::

Razlika med ceno avta v nemčiji, ter uvoženim z homologacijo in DMV-jem je 1600€.

Homologacija za avto je 100€ ali manj (npr. 90, 80).

DMV za ta avto, ob prepodstavki, da je 2 litrski dizel, je 100€.
Kalkulator: http://www.dmvportal.net/Dmv
Tabela: http://avtoalan.com/dmv.html

Tablice in zavarovanje za uvoz, 14 dni, od oka maks 150€.

Skupno 350€. Ostane ti še 1250€.

Relacija do Berlin je 1000 km. Če greš z enim avtom gor, in dvema dol, je to 3000 km. Poraba + stroški (vinjete, tuneli) od oka 10€/100km, to je 300€ za pot.

Če bi želel gor prespat, je še 50€ (ali 2x50€) za hotel.


100 - homologacija
100 - dmv
150 - tablice+zavarovanje
300 - bencin+vinjete+tuneli
100 - hotel
---
750


Malo manj kot jurija lahko privarčuješ, če narediš v lastni režiji.


Sicer pa ja, ko pride avto iz nemčije, potrebuješ prvto homologacijo, potem pa plačilo DMV-ja. Ko je to plačano, lahko gre avto na slovenske tablice.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Dzhimen ::

Aha, hvala za info. Vedno bolj mi diši uvoz v lastni režiji. Ni toliko komplicirano kot sem sprva mislil.

Mogoče bustasto vprašanje, ampak saj Nemške tablice in zavarovanje veljajo tudi v Avstriji in Sloveniji (za en teden seveda)?

Drugače pa kakšna je praksa glede nakupa v Nemčiji? Da bi ga pred nakupom peljal k enemu mehaniku da mi pogleda da use štima. A je to samo praksa Slovenistana in me bo trgovec v Nemčiji postani gledal če mu to omenim?
Ker to je predvidevam da princip videno-kupljeno. Če čez 3 mesece pride do neke hude okvare ki mi jo je prodajalec zamolčal, kaj naj zdaj? V Berlin se glih ne bom peljal se kregat...

Alfa Dog ::

En praktičen vodič, precej detajlno in dobro razloženo vse skupaj:
https://www.recar.si/zmorem-sam/uvoz-av...

Zdej pa v akcijo :)

Groot ::

Dzhimen je izjavil:

Aha, hvala za info. Vedno bolj mi diši uvoz v lastni režiji. Ni toliko komplicirano kot sem sprva mislil.

Mogoče bustasto vprašanje, ampak saj Nemške tablice in zavarovanje veljajo tudi v Avstriji in Sloveniji (za en teden seveda)?

Drugače pa kakšna je praksa glede nakupa v Nemčiji? Da bi ga pred nakupom peljal k enemu mehaniku da mi pogleda da use štima. A je to samo praksa Slovenistana in me bo trgovec v Nemčiji postani gledal če mu to omenim?
Ker to je predvidevam da princip videno-kupljeno. Če čez 3 mesece pride do neke hude okvare ki mi jo je prodajalec zamolčal, kaj naj zdaj? V Berlin se glih ne bom peljal se kregat...


No tu je prednost posrednika kot je npr. Autobroker pri uvozu, in sicer ti že v osnovi svetujejo glede preverjanja vseh podatkov, servisa, itd. Prav tako pa ti potem po uvozu avta v SLO lahko močno pomagajo v primeru kakšnih težav.

#000000 ::

Dzhimen je izjavil:

Aha, hvala za info. Vedno bolj mi diši uvoz v lastni režiji. Ni toliko komplicirano kot sem sprva mislil.

Mogoče bustasto vprašanje, ampak saj Nemške tablice in zavarovanje veljajo tudi v Avstriji in Sloveniji (za en teden seveda)?

Drugače pa kakšna je praksa glede nakupa v Nemčiji? Da bi ga pred nakupom peljal k enemu mehaniku da mi pogleda da use štima. A je to samo praksa Slovenistana in me bo trgovec v Nemčiji postani gledal če mu to omenim?
Ker to je predvidevam da princip videno-kupljeno. Če čez 3 mesece pride do neke hude okvare ki mi jo je prodajalec zamolčal, kaj naj zdaj? V Berlin se glih ne bom peljal se kregat...



V bistvu ga odpelješ na tehnični pregled, kateri je v tujini bolj temeljit kot pri nas, če ti prodajalec dovoli kar ponavadi tudi naredi, ga lahko še na računalnik priklopiš, Vse ostalo pa po predpisih.

HotBurek ::

Pripopaj link, da se pogleda, za katero avto hišo gre.

Če prodajajo turki nekje na pesku s pisarno v kontejnerju in 20 BMW-jev (iz francije) vsi na črnim felgim, sam let stran.

Če prodaja avtohiša, ki kupuje avte direkt od lizing hiše, in imajo 300 audijev (stari od 2 do 5 let) na hofu, pol kupiš isto, kot liter mleka v trgovini.

Če je pa nekje vmes, pa vprašaš za VIN, potem pa kontaktiraš uradnega uvoznika, da ti naredi izpis vseh servisov, da na hitro preveriš, če se cifre ujemajo. (Sm bil v situaciji, kjer sem kupoval 2 leti star avto, ki je imel 127.000m na števcu, zadnji servis pa je bil narejen na 360.000m.) Če ti slovenci za izpis hočejo zaračunat, kontaktiraš direkt gor v nemčijo.

V vsakem primeru pa greš avto pogledat v živo, da vidiš še v detajlih, če je res to to.

Nemške tablice za izvoz (ausfuhrkennzeichen) seveda veljajo po avstriji in sloveniji (in drugod like EU). Še nikol nisi videl pri nas kakega, ki na frišno dol pripelje?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

edi45 ::

Kolega je pripeljal cca 2 meseca nazaj Audi TTS iz Nemčije. Izvozne tablice za 30 dni z vsem zavarovanjem so bile cca 150EUR in DMV je znašal 11% kupne cene avtomobila, se pravi, daš za avto recimo 20kEUR imaš DMV za plačat 2200EUR(varira na izpušne pline) euro6 ali novejši motorji imajo nižji DMV. Moral je še dati 19" felge homologirat in potem avto na tehnični pregled, ter zavarovanje in cestnina in je bil v cca 3 tednih po tem ko ga je pripeljal dol, že na naših tablah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: edi45 ()

Dzhimen ::

Hvala vsem za koristne informacije! ;)




HotBurek je izjavil:

Pripopaj link, da se pogleda, za katero avto hišo gre.
Če prodajajo turki nekje na pesku s pisarno v kontejnerju in 20 BMW-jev (iz francije) vsi na črnim felgim, sam let stran.

Če prodaja avtohiša, ki kupuje avte direkt od lizing hiše, in imajo 300 audijev (stari od 2 do 5 let) na hofu, pol kupiš isto, kot liter mleka v trgovini.

Če je pa nekje vmes, pa vprašaš za VIN, potem pa kontaktiraš uradnega uvoznika, da ti naredi izpis vseh servisov, da na hitro preveriš, če se cifre ujemajo. (Sm bil v situaciji, kjer sem kupoval 2 leti star avto, ki je imel 127.000m na števcu, zadnji servis pa je bil narejen na 360.000m.) Če ti slovenci za izpis hočejo zaračunat, kontaktiraš direkt gor v nemčijo.

V vsakem primeru pa greš avto pogledat v živo, da vidiš še v detajlih, če je res to to.

Nemške tablice za izvoz (ausfuhrkennzeichen) seveda veljajo po avstriji in sloveniji (in drugod like EU). Še nikol nisi videl pri nas kakega, ki na frišno dol pripelje?



Sedaj sicer samo malce tipam teren glede tega uvoza, avto bom kupoval v začetku poletja. Ampak če bi ga danes vzel, bi recimo šel pogledat tegale Volvota. Tej prodajajo pretežno novejše avte (2015 naprej), vsake znamke nekaj... Sicer prodajajo na pesku, ampak kontejnerja pa glih ni, če prav vidim (klik). :))

Se da kaj iz tega splepat ali bi bilo pametno pri kakem takem avto kupit ali ne?

Mavrik ::

HotBurek je izjavil:


Če je pa nekje vmes, pa vprašaš za VIN, potem pa kontaktiraš uradnega uvoznika, da ti naredi izpis vseh servisov, da na hitro preveriš, če se cifre ujemajo. (Sm bil v situaciji, kjer sem kupoval 2 leti star avto, ki je imel 127.000m na števcu, zadnji servis pa je bil narejen na 360.000m.) Če ti slovenci za izpis hočejo zaračunat, kontaktiraš direkt gor v nemčijo.


Mel si dve leti star avto, ki je mel več kot 360.000 km? :) Daj ne nas farbat no :P
The truth is rarely pure and never simple.

smacker ::

Dve leti je lahko tud 2 leti in 10 mesecev, torej 1000 dni => 360km/dan. Za kak služben avto (taxi,..) je to povsem normalno. Maš 50k zadetkov na mobile.de: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...

Mavrik ::

Mislim da imamo potem različno definicijo številke dva :)
The truth is rarely pure and never simple.

HotBurek ::

Avto je bil letnik 2014, kupoval se je leta 2016.

Kasneje smo ugotovili, da ga je turek uvozil iz Avstrije v Nemčijo. Kolega, s katerim sma kupovala, je našel, kdo je bil lastnik. Se ne spomnem več, al je bila telekom firma in so imel avto za po terenu, al je bil nek shuttle. Kilometre zadnjega servisa smo preveril pri lokalnem VW dilerju.

Bil pa je perla bel vw sharan.

Kar se tiče starosti, avto letnik 2018, 11 mesec, je letos star že 1 leto, čeprav še ni. "Tko se reče."
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

HotBurek ::

Dzhimen, za avto je objavljen VIN. Pokliči slovenske volvo dilerje, povej da kupuješ avto in če ti lahko naredijo izpis servisov. Oz. za začetek, da ti povejo datum zadnjega servisa in kolko km je takrat avto imel.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

chrush ::

Namen imam iz Nemčije nabaviti Alfo Giulio, pa me zanima, če lahko uvozim avto sam, pisan pa bi bil na partnerko? Ona namreč ne bo šla zraven. Ali moram pisati na sebe in potem tukaj narediti prepis na njo?
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

Machete ::

Malce težko bo, ker rabiš kupoprodajno pogodbo za sklenitev začasnega zavarovanja. Ko boš vse zrihtal doma naredi prepis imho. Avto lahko seveda uboziš sam, jaz sem ga bp (prvič).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Dzhimen ::

Živjo.

Že malo višje sem kaka dva meseca nazaj spraševal glede izkušenj glede nakupa avtomobila iz tujine... No, zdaj je prišel čas za nakup in resno ramišljam da bi se odpeljal v Frankfurt po en avto. In sicer gre za isti avto, kot sem ga zgoraj nalepil več kot dva meseca nazaj (klik).
V ponedeljek bom klical gor pa se malo pozanimal, ampak vseeno me zanima mnenje tistih, ki imajo izkušnje z nakupom v tujini (Nemčiji). Sam se s tem ubadam prvič. :D

Torej avto je na papirju soliden, dobro opremljen in cena je zelo ugodna, tudi za Nemčijo. A vendar je oglas gor že več kot dva meseca. Kaj se vam zdi, a je to rdeča zastavica?

V opisu oglasa piše "Verkauf bevorzugt an Wiederverkäufer, Export oder Gewerbetreibende."
Google to prevede kot "Sale preferred to resellers, export or traders."
Po brskanju sem nekje zasledil da je to slab znak, da se prodaja samo za export. A je kaj na tem, kaj mislite?


Drugače pa je objavljena VIN številka (kar je dober znak) in po googlanju te VIN številke sem jo zasledil navedeno na prodajni listi neke leasing hiše iz Belgije, od katere je ta prodajalec ta avto kupil predvidoma. Tam so navedeni isti kilometri kot v oglasu, torej sem lahko precej prepričan da so realni (razen če je leasing hiša vrtela kilometre nazaj, kar dvomim).

Torej leasing vozilo (kot jih je večina ki se v Sloveniji prodaja), skoraj gotovo realni kilometri, cena zelo ugodna, a avto se ne proda. Kaj je vaše mnenje, se je bolje tega ognit še preden kličem al je vredno se mal bolj pozanimat?

Hvala že vnaprej za vsako mnenje! :)

johanblond ::

Če lahko da kdo dober namig (za nakup kot fizična oseba)
Dunaj in okolica (poleg autoscout24.at), kje je dobra ponudba avtomobilov, (najraje direktno lizing hiša, ~ 3 leta stari, karavani ranga passat), kot dobra mislim velika izbira in realna, da na licu mesta ali kasneje ni presenečenj

HotBurek ::

Dzhimen, če boš samo bral po internetnu, se ne boš nič naučil.


Moje mnenje, plusi:
- diler ima 83 avtov, tako da ni nek manjši diler (ki lahko ima 20 avtov na njivi, in nateguje)
- lokacija je industrijska cona, kjer so tudi drugi avto biznisi (spotoma je pa v bližini German Dream Nails)


Poklič gor, in vprašaj po avtu. Pa na listu imej napisano, kaj te zanima (npr. kdo je bil prejšni lastnik). Ter zrihtaj izpis servisov iz uradnega servisa (vin tako imaš).

Vprašaj tudi, če bi avto kupil, kdaj so odprti uradi za papirje urejat (ura od-do, ter kateri dan).
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Mavrik ::

Dzhimen je izjavil:



Torej leasing vozilo (kot jih je večina ki se v Sloveniji prodaja), skoraj gotovo realni kilometri, cena zelo ugodna, a avto se ne proda. Kaj je vaše mnenje, se je bolje tega ognit še preden kličem al je vredno se mal bolj pozanimat?

Hvala že vnaprej za vsako mnenje! :)


Prodaja samo tujcem in firmam - torej ljudem, ki ne bodo zakonsko smeli uveljavljati ganrancije. Avto, "ugoden", se ne proda dlje časa. To smrdi do neba :)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Dzhimen ::

HotBurek je izjavil:

Dzhimen, če boš samo bral po internetnu, se ne boš nič naučil.


Moje mnenje, plusi:
- diler ima 83 avtov, tako da ni nek manjši diler (ki lahko ima 20 avtov na njivi, in nateguje)
- lokacija je industrijska cona, kjer so tudi drugi avto biznisi (spotoma je pa v bližini German Dream Nails)


Poklič gor, in vprašaj po avtu. Pa na listu imej napisano, kaj te zanima (npr. kdo je bil prejšni lastnik). Ter zrihtaj izpis servisov iz uradnega servisa (vin tako imaš).

Vprašaj tudi, če bi avto kupil, kdaj so odprti uradi za papirje urejat (ura od-do, ter kateri dan).



Bom klical jutri, vprašanja imam pripravljena (prejšnji lastnik, poškodbe avta, narejeni servisi, boljše slike bom vprašal če mi pošlje in podobno). Hvala za namig za urade, to moram še naštudirat, bom vprašal če se da določene stvari kar pri njemu uredit (tablice recimo). :)



Mavrik je izjavil:

Dzhimen je izjavil:



Torej leasing vozilo (kot jih je večina ki se v Sloveniji prodaja), skoraj gotovo realni kilometri, cena zelo ugodna, a avto se ne proda. Kaj je vaše mnenje, se je bolje tega ognit še preden kličem al je vredno se mal bolj pozanimat?

Hvala že vnaprej za vsako mnenje! :)


Prodaja samo tujcem in firmam - torej ljudem, ki ne bodo zakonsko smeli uveljavljati ganrancije. Avto, "ugoden", se ne proda dlje časa. To smrdi do neba :)



Jah, saj se mi zdi sumljivo... Ampak prodajalec je na mobile.de že od 2003 (16 let), oceno ima 4.5 (11 mnenj, večinoma pozitivni). Ajde na te ocene se ne morem zanašat ker ne vem kako lahko se to na tej strani da priredit...
Kot pravi HotBurek ima tip na zalogi veliko avtov, je praktično v centru Frankfurta, avto je zagotovo od lizing hiše, kar je dober znak, kilometri so realni (bolj kot to ne morem bit prepričan), tako da edina zastavica je to, da se avto ni prodal že dva meseca (dobr pa ta export preferred). Ampak na hitro sem pogooglal in kupec iz tujine ima tudi neke pravice, če pride do kake skrite napake (verjetno pa je ogromno jajcanja z uveljavljanjem tega, ampak tko je tud pri nas).

Kaj pa če taki avti preprosto ne gredo v promet v Nemčiji? Ni Nemec, ima "švoh" 1.6 motor, lahko da samo Nemci takih avtov ne kupujejo, ker vidim da tudi ostali oglasi tega modela Volvota z 1.6 motorjem ostajajo na strani dalj časa. Je mogoče kaj na tem, kaj pravite drugi? :D

urosh ::

Dzhimen je izjavil:


Jah, saj se mi zdi sumljivo... Ampak prodajalec je na mobile.de že od 2003 (16 let), oceno ima 4.5 (11 mnenj, večinoma pozitivni). Ajde na te ocene se ne morem zanašat ker ne vem kako lahko se to na tej strani da priredit...
Kot pravi HotBurek ima tip na zalogi veliko avtov, je praktično v centru Frankfurta, avto je zagotovo od lizing hiše, kar je dober znak, kilometri so realni (bolj kot to ne morem bit prepričan), tako da edina zastavica je to, da se avto ni prodal že dva meseca (dobr pa ta export preferred). Ampak na hitro sem pogooglal in kupec iz tujine ima tudi neke pravice, če pride do kake skrite napake (verjetno pa je ogromno jajcanja z uveljavljanjem tega, ampak tko je tud pri nas).

Kaj pa če taki avti preprosto ne gredo v promet v Nemčiji? Ni Nemec, ima "švoh" 1.6 motor, lahko da samo Nemci takih avtov ne kupujejo, ker vidim da tudi ostali oglasi tega modela Volvota z 1.6 motorjem ostajajo na strani dalj časa. Je mogoče kaj na tem, kaj pravite drugi? :D


Jaz bi sel cim dlje stran od takega avtomobila. Ti pa kakor hoces. Ce je prelepo, da bi bilo res, potem tudi je ;)

anketar ::

govorijo srbohrvaščino, poklič pa vpraši, malo popričaj sa njim, reč da boš prnesu litr dobre rakije

Dzhimen ::

Sem klical, vtis je malo mešan... :))

Potrdil je da je avto od lizing hiše, da ni hujše poškodovan in da je tehnično 100% izpraven in da use štima, nove gume (zimske sicer), nema da nema. :D

Pravi da je bil avto redno servisiran in zadnji servis na 120 kkm (sedaj ima 122 kkm). In pravi da je to itak od lizing hiše in da so oni vestno servisirali, ima tudi štemplje v servisni knjigi (dobr, ni nek dokaz tole, ampak useeno).
Rekel je da je možna testna vožnja in da lahko avto pred nakupom peljem h Volvo serviserju da ga pregledajo.

Preko VIN številke sem našel prodajno listo te lizing hiše, kjer so ga predvidevam da kupili in na tej listi za tega volvota piše "Damage - € 556,35", torej je bil nekaj poškodovan. Ko sem ga pa njega vprašal ali je bil avto poškodovan ali prebarvan pa je reku da on nč ne ve, najbrž ne, ampak pa da "ne more bit prepričan".
Glede poškodb je reku da "avto ni nov" in da ima praskice, ampak nič večjega. Ko sm ga vprašal ali mi pošlje malo boljše slike avta je reku da "te slike so, drugih ni na žalost". Ni se mi ravno zdel zagret za prodat ta avto... :))

Po klicu sem pisal še mail če mi lahko pošlje sliko servisne knjige in pa sliko kakšnih praskic, pa da vidimo če bo kej poslal. :)



Skratka, vsi vaši komentarji in pa tale pogovor s prodajalcem me je malce odvrnil od nakupa... :))

Ampak dobr, hipotetični primer, recimo da bi šel gor in avto vseeno vzel. Kaj je najhuje kar se lahko zgodi po vašem mnenju?
Avto je od lizing hiše, tko k večina avtov ki se prodaja v Sloveniji. Tko da tle sem na istem, je kar je.
Lahko se zgodi da bom moral menjat nekaj potrošnega materiala, če je glih use pr koncu (zavore, sklopka in podobno), oziroma v najslabšem primeru plačat en servis, če kaj večjega crkne.

Kaj je po vašem mnenju črn scenarij, zaradi katerega vsi odsvetujete nakup?

Hvala za mnenja! ;)

fmatic ::

DZHIMEN

Ali si obupal nad nakupom avtomobila v tujini ?

Sem tudi jaz začel spremljati ponudbo in hočem opraviti nakup ... sporoči če ti kaj uspe :)

benjaminp ::

smacker je izjavil:

Če najdeš avto na mobile.de, lahko tu izračunaš informativne stroške uvoza: http://www.autobroker.si/prodaja-vozil/...
Auto broker si zaračuna ene 500eur marže, kar pomeni da ga v lastni režiji lahko dobiš toliko ceneje, če si seveda pipravljen vse naštudirat in it v DE po njega.


Svetoval kakšnega drugega brokerja (jih je kar nekaj). Z Autobroker.si nimam ravno prijetne izkušnje. Glede na ceno bi vsekakor pričakoval, da do stranke ažurni in da se držijo dogovorov.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

uvoz avtomobila (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19326661 (1625) MrGTO
»

Uvoz avtomobila iz Nemčije (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6433036 (2063) korenje3
»

Koga za uvoz? Broker - Do Avta - Carline itd.

Oddelek: Na cesti
3913970 (4752) chrush
»

Nakup rabljenega avtomobila iz Nemčije.

Oddelek: Na cesti
2918690 (15877) pr2501
»

Vprašanje gled nakupa rabljenega vozila

Oddelek: Na cesti
294401 (3528) MIHAc27

Več podobnih tem