» »

Cene rabljenih avtomobilov pri nas in v tujini

Cene rabljenih avtomobilov pri nas in v tujini

1 2
3
»

tikitoki ::

HotBurek je izjavil:

Zakaj pa imajo te predsodke? Saj avto je tako +10 let star, tako da garancije ni. K mehaniku ga pa tako večina pelje tja, kjer ti poceni naredijo (ni uradni servis).

Edino z "ukradenimi" iz Italije je bil problem. Ko si avto že imel v Sloveniji z vsemi papirji, potem pa naknadno prejšni lastnik iz Italije prijavi, da je vozilo ukradeno. So lahko tudi takšne komplikacije.


LOL. dober buznis. Prodaja domnevno ukradenih vozil. Voznik pocaka tolk, da se proda in prijavi, nato se proda v drugo EU clanico:)

m0LN4r je izjavil:

Pr novem avtu, ce ga hoces prevzet v Munchnu zaracunajo nekje 600 al 800 eur zato, da ti ga prpelejo iz wolfsburga, lahko ga seveda gres sam gor iskat in pol ti tega ne zaracunajo.

Mam predracun, ce kdo tega ne verjame.


Torej ga gres sam iskat... duh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

cleanac ::

Japonci imajo drek pleh, vsaj napram nemcem. Zadnja toča je to lepo pokazala - oba avta, parkirana na istem parkirišču, Japonec z izrazitejšimi luknjami. Iz prve roke, ne rabim pametovanja tu gor. Da o krušenju barve ne govorim...saj se švabu tudi kaj okruši, ampak ne, ko prileti v zrno peska. Pri plehu pač japonci pogrnejo.

krneki0001 ::

Isotropic je izjavil:

a se splača v nemčiji kupit avto za npr. 6.5k
oz zrihtat, da ti ga kdo pripelje, ker jaz ne znam nemško

koliko taki sploh računajo, kakšnih 1000-1500e?


Ponavadi računajo tam od 700 do 1500€ za tak avto (s tako ceno).

krneki0001 ::

Sami je izjavil:

japonci pa tega niso delali, ker pač niso debili, da bi si solili ceste in na japonskem teh premazov in zaščit ne rabijo.


Avtomobili, ki se prodajajo tu so delani za EU trg, naš bivši Swift je bil Japonske izdelave in tudi pocinkan, pa je vseeno pregnil.


Swift ni bil nikoli pocinkan. Tudi subaru ni bil noben pocinkan, zato so na subaruje od 2003 naprej začeli dajat aluminij. In outback 2006 ima že kr nekaj delov iz aluminija (tiste, ki so najbolj gnili na starejših modelih).

hojnikb ::

Kaj ti nuca super zanesljiv japonc, če prej zgnije koker pa kej odpove...
#brezpodpisa

krneki0001 ::

cleanac je izjavil:

Japonci imajo drek pleh, vsaj napram nemcem. Zadnja toča je to lepo pokazala - oba avta, parkirana na istem parkirišču, Japonec z izrazitejšimi luknjami. Iz prve roke, ne rabim pametovanja tu gor. Da o krušenju barve ne govorim...saj se švabu tudi kaj okruši, ampak ne, ko prileti v zrno peska. Pri plehu pač japonci pogrnejo.


Nope, samo šparajo na plehu, da lahko mašino toliko boljšo naredijo in še vedno konkurirajo dreku, ki ga sproducirajo nemci po ceni.

hojnikb je izjavil:

Kaj ti nuca super zanesljiv japonc, če prej zgnije koker pa kej odpove...


Sej če zgnije v 20 letih, je svoje že odslužil. Nemc pa mora vsaj 30 let delat, da upraviči svojo višjo ceno. Problem je ker japonc dela vseh 20 let, nemc je pa stalno na servisih.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

krneki0001 je izjavil:

Buggy je izjavil:

Subaru Outback pa res ne mores primerjaz z A6...kvecjemu A4 Q...pa glede opreme tudi nista ravno na istem nivoju, kao en full oprema in drufi full oprema.


Poglej kam spada outback in kam A4.

Ja, res je, prav imaš, po opremi nista ravno primerljiva. Ima outback še malo več opreme.


hehe...no pa bos kar ti lepo meni pokazal da se motim ker Legacy/outback je isti D segment kot A4 in ne E kot A6.

O opremi pa se bom vzdrzal, ker je spet tako tocna informacija kot vse ostalo kar napises ;((

krneki0001 ::

No, pa rečmo da sta konkurenca A4 allroad in passat alltrack. Oba z aktivnim radarjem in vsem kar paše pod opremo sta precej višje na ceniku kot outback. audi se šele začne pri 49k evrih (začetna cena za outbacka je 34k, max pa 55k)

O opremi lahko razpredamo kolikor hočeš, outback je ima več kot A4 ali A6, poleg pogona, ki je kar par stopenj višje (ker je audi nehal dajat v A4 in A6 torsen dife in so sedaj vsi na haldexu)

Zgodovina sprememb…

Heavy ::

krneki0001 je izjavil:

Sej če zgnije v 20 letih, je svoje že odslužil. Nemc pa mora vsaj 30 let delat, da upraviči svojo višjo ceno. Problem je ker japonc dela vseh 20 let, nemc je pa stalno na servisih.



No, ravno o tem sem prej pisal. Kako Subaru drži famoznost zanesljivosti, zaradi ljudi, ki ga zagovarjajo na forumih.
#TeamFelix

Gregor P ::

Na spletu je cel kup nekih vprašljivih lestvic kakovosti npr tale

10 Worst Car Brands in Initial Quality
10. Volkswagen

In the 2015 U.S. Initial Quality Study, Volkswagen owners reported 123 problems per 100 vehicles, slightly down from last year's 128 count. Despite the minor improvement in initial quality, Volkswagen is ranked 10th out of all the automakers, compared to ninth last year. The German automaker's ranking is interesting, considering other automakers within the Volkswagen Group excel in the Initial Quality Study, with Porsche topping the list and Audi earning awards for the Q3.

4. Subaru

Subaru has been enjoying a rise in sales with numerous record-breaking years in a row, but owners aren't enjoying their brand new vehicles. This year, Subaru owners reported 142 problems per 100 vehicles, four more than last year when Subaru finished in sixth place.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Formula 1 ::

-valvoline- je izjavil:

Tisti k furajo japonce so itak v veliki meri bolani jap fanatiki. Drugace si ne predstavljam kasen debil mors bit da kupujes tega rabljenega klumpa. 80% japoncev je tako grdih se pogledal jih neb, vse kar je starejse k 15 let pa samo za odpad ker je vse zarjaveto.


Saj stri BMWji, Audiji, Mercedesi in VWji tudi niso ravno lep avto, veliko jih ni bilo ko so bili novi še manj ko so stari. So pa oboji v glavnem precenjeni, tako JAP kot DE rabljeni avtomobili.

Sami ::

krneki0001 je izjavil:

Sami je izjavil:

japonci pa tega niso delali, ker pač niso debili, da bi si solili ceste in na japonskem teh premazov in zaščit ne rabijo.


Avtomobili, ki se prodajajo tu so delani za EU trg, naš bivši Swift je bil Japonske izdelave in tudi pocinkan, pa je vseeno pregnil.


Swift ni bil nikoli pocinkan. Tudi subaru ni bil noben pocinkan, zato so na subaruje od 2003 naprej začeli dajat aluminij. In outback 2006 ima že kr nekaj delov iz aluminija (tiste, ki so najbolj gnili na starejših modelih).


Suzuki Swift GS japonske izdelave je bil pocinkan....potem Madžarski po licenci pa niso bili pocinkani, isto Nissan Micra (UK)...kolega ima letnika 1994 in je že tudi delno pregnil (podvozje, pragovi).
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

Sami ::

Sej če zgnije v 20 letih, je svoje že odslužil. Nemc pa mora vsaj 30 let delat, da upraviči svojo višjo ceno. Problem je ker japonc dela vseh 20 let, nemc je pa stalno na servisih.


VW-ji po mojih izkušnjah bp preživijo 30let, če jih seveda redno vzdržuješ...moj golf tudi, če ne popravim rje na zadnji havbi lahko zdrži še vsaj 10-15let.

Partneričin stric pa ima Golfa 2 1.6 dizel, števec se je že 10 let ustavil pri 650.000km....avto še kar dela...star bo kmalu 30let, pleh nikoli vzdrževan (je že kar gnil), japonec bi bil že zemlja :D
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

krneki0001 ::

Heavy je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Sej če zgnije v 20 letih, je svoje že odslužil. Nemc pa mora vsaj 30 let delat, da upraviči svojo višjo ceno. Problem je ker japonc dela vseh 20 let, nemc je pa stalno na servisih.



No, ravno o tem sem prej pisal. Kako Subaru drži famoznost zanesljivosti, zaradi ljudi, ki ga zagovarjajo na forumih.


Starejših subarujev se drži status zanesljivosti, novi so ravno tako zanič kot nemški avtomobili.

Sami je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Sami je izjavil:

japonci pa tega niso delali, ker pač niso debili, da bi si solili ceste in na japonskem teh premazov in zaščit ne rabijo.


Avtomobili, ki se prodajajo tu so delani za EU trg, naš bivši Swift je bil Japonske izdelave in tudi pocinkan, pa je vseeno pregnil.


Swift ni bil nikoli pocinkan. Tudi subaru ni bil noben pocinkan, zato so na subaruje od 2003 naprej začeli dajat aluminij. In outback 2006 ima že kr nekaj delov iz aluminija (tiste, ki so najbolj gnili na starejših modelih).


Suzuki Swift GS japonske izdelave je bil pocinkan....potem Madžarski po licenci pa niso bili pocinkani, isto Nissan Micra (UK)...kolega ima letnika 1994 in je že tudi delno pregnil (podvozje, pragovi).


Nope, ne japonski in ne madžarski suzukiji nikoli niso bili pocinkani. So bili pa japonski bolj kvalitetno izdelani.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

krneki0001 je izjavil:

Starejših subarujev se drži status zanesljivosti,
Tudi nemcev se drži status, pa pametni ljudje na to, kar drugi pravijo, ne dajo nič, ravno tako kot ne klatijo nebuloz na podlagi osebne užaljenosti.

krneki0001 ::

Sami je izjavil:

Sej če zgnije v 20 letih, je svoje že odslužil. Nemc pa mora vsaj 30 let delat, da upraviči svojo višjo ceno. Problem je ker japonc dela vseh 20 let, nemc je pa stalno na servisih.


VW-ji po mojih izkušnjah bp preživijo 30let, če jih seveda redno vzdržuješ...moj golf tudi, če ne popravim rje na zadnji havbi lahko zdrži še vsaj 10-15let.

Partneričin stric pa ima Golfa 2 1.6 dizel, števec se je že 10 let ustavil pri 650.000km....avto še kar dela...star bo kmalu 30let, pleh nikoli vzdrževan (je že kar gnil), japonec bi bil že zemlja :D


Odvisno, imam doma 32 let starega subaruja, ki nima rje. Seveda bi po tvoje moral biti že zemlja. Pa da nebi o tem, da ima od opreme skoraj toliko kot je dobiš šele v kakem golfu 5 ali kasnejšem. (elektro stekla spredaj in zadaj, elektronastavljiva ogledala, centralno zaklepanje, volan nastavljiv po višini, sedež nastavljiv po višini,...)

Aston_11 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Starejših subarujev se drži status zanesljivosti,
Tudi nemcev se drži status, pa pametni ljudje na to, kar drugi pravijo, ne dajo nič, ravno tako kot ne klatijo nebuloz na podlagi osebne užaljenosti.


Starejši japonci pomeni 10 let starih. To za nemce ne velja več, ker že zadnjih 20 let delajo skrete, za katere slovenceljni mislijo da so dobri avtomobili.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

krneki0001 je izjavil:

slovenceljni mislijo da so dobri avtomobili.
Nimam slabih izkušenj z njimi.

LeQuack ::

Najbolje je, ko nekdo kupi rabljen avto in potem ocenjuje kvaliteto izdelka. Tako kot bi jaz iz smeti pobral ostanek bureka in se pritoževal kako je zanič.
Quack !

krneki0001 ::

Aston_11, ti ne, drugi imajo.
Ti dam 3 primere od kolegov, ki nikoli več ne bodo pogledal avta od VAG grupe:
- caddy 2011 (ali 2012 - uglavnem ko je 2.0TDI mašina ven prišla) letnik 2.0 TDI - 10.300km prevoženih, počil blok motorja, na servisu so se do njega obnašal, kot da je to pač samoumevno in da bo dobil drug blok in da se bo ponovilo.
- škoda octavia 2012 2.0 TDI - malo nad 40.000km prevoženih, počil blok motorja, na servisu enako kot pri kolegu s caddy-jem.
- passat alltrack 2013 letnik - manj kot 50.000km, parkrat na cesti blokiral avtomatski menjalnik, enkrat od tega na osempasovni avtocesti na prehitevalnem pasu (si zamišljaš problem avto spravit do odstavnega pasu v bruseljski gužvi), potem aktivni radar se je vklopil med vožnjo navzdol v parkirni hiši, zaznal steno in blokiral volan ter kolesa in jih obrnil na stran, tako da je avto prebil zaščitno ograjo in s kljunom pogledal čez v petem nadstropju parkirne hiše,....

V glavnem, ko smo potem gledali te napake, smo ugotovili, da so se redno pojavljale na ogromno VAG avtomobilih in da so kr dost pogoste in da tile kolegi niso edine žrtve VAG jajc. Sploh radar v novejših je v megli in slabi vidljivosti bolj nadloga kot pa pomoč.

Da ne govorim o octavii 2015 letniku, ki ima nov čričkov več, kot jih je imel stari model iz leta 2003 po 12-ih letih uporabe in več kot 350.000km prevoženih.

Zgodovina sprememb…

Sami ::

- caddy 2011 (ali 2012 - uglavnem ko je 2.0TDI mašina ven prišla) letnik 2.0 TDI - 10.300km prevoženih, počil blok motorja, na servisu so se do njega obnašal, kot da je to pač samoumevno in da bo dobil drug blok in da se bo ponovilo.


2.0TDI je že kar lep čas na tržišču...prišle so 2004/5, če ne celo prej. Kolega ima Passata 2.0TDI letnik 2006, laufa vse bp... pri 240.000km je menjal le vztrajnik.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

RedDrake ::

Malce anekdotnih izkušenj ...

Tašča je od novega vozila Seat Leon 1.9 TDI, kupljen leta 2000, do zime 2012 (12 let in nekaj drobiža), 6x tedensko po ~100km.
Avto je dala starješi hčeri (sestri od partnerke), ki ga vozi naprej od takrat - veliko mestno - ampak tudi dolge relacije po Evropi.
Avto ima danes nekaj čez 400kkm in je tudi notri solidno ohranjen, zunaj mu pa sploh nebi pripisal take kilometrine.
Tašča je takrat kupila novega Leona, 1.6 TDI, režim vožnje je enak. Avto sem imel priliko voziti ta vikend (ima cca 110kkm) in je milo rečeno poraz. Notri se armatura ponekod že lepi, mašina vžge težje kot od tasta 35 let star Tomo vinkovič in splošen vtis uglajenosti ni niti približno tako dober kot pri 16 let starem predhodniku ...
Btw, oba avta sta bila redno servisirana na pooblaščenem servisu (ja, tudi pri starosti 12 let!), praske se je sproti popravljajo (vsaj enkrat letno obisk pri ličarju), podvozje ščiteno po predpisanih intervalih, ipd ...
Osebno dvomim, da bo tale novi zdržal 300kkm in 12 let brez kakšne konkretne odpovedi ali dveh.

Sami ::

Seat je VW-jev nizkocenovec, glede 1.6TDI lahko povem da sem pozitivno presenečen. Partneričin oče ima Golfa 6 1.6TDI 105hp Variant, gre dosti bolje kot moj 1.9TDI in pije manj, trenutno ima 180.000km, brez težav....je pa to seveda golf....motor bi moral biti isti....drugo pa je tako tako....

Kolega je imel Seat Toledo 1.9TD letnik 1995, motor še sedaj deluje....karoserija pa čisto gnila...se vidi, da je stranski produkt :D
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

RedDrake ::

Res je, ampak oboje je SEAT, samo, da je tisti starejši mnogo boljši, kljub mnogo letom in kilometrom več.

Kar se tiče 2.0 TDI-ja, ravno danes je sodelavec jamral, da mu 10 let star Touran s cca 200kkm dela tak lep moder dim. Olje nekak ne paše v nafto ...

Formula 1 ::

Sami je izjavil:

- caddy 2011 (ali 2012 - uglavnem ko je 2.0TDI mašina ven prišla) letnik 2.0 TDI - 10.300km prevoženih, počil blok motorja, na servisu so se do njega obnašal, kot da je to pač samoumevno in da bo dobil drug blok in da se bo ponovilo.


2.0TDI je že kar lep čas na tržišču...prišle so 2004/5, če ne celo prej. Kolega ima Passata 2.0TDI letnik 2006, laufa vse bp... pri 240.000km je menjal le vztrajnik.

Tej prvi 2005/ 2006 2.0 TDI so bili problematični. Morda je za Caddya mislil 1.6 TDI ?

krneki0001 ::

Nope. 2.0 TDI je imel tip in mu je blok motorja počil pri 10.300km prevoženih - nov avto v garanciji.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15525160 (20663) matobeli
»

Nakup rabljenega avta do 7000EUR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30658933 (49894) Mato989

AUDI A3 1.9 TDI- nasvet (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9624582 (22277) bambam20
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13829789 (25644) D3m

Več podobnih tem