» »

Prodaja avta brez ABS - vrednost

Prodaja avta brez ABS - vrednost

«
1
2

aljasaljas28 ::

Torej, prodajam avto letnik 2005, brez ABS-a. Originalno ga je imel, vendar ga je prvi lastnik očitno odstranil, kar sem izvedel šele nedolgo nazaj,
ko sem moral bremzati v sili in mi je blokiralo kolesa.

Avto je, sodeč po avtonet, vreden med 2500-3100 eur. Večina pa jih ima ABS.
Torej, zanima me, če to, da avto nima ABS-a vpliva na ceno, glede na letnik avta oz. da takrat abs še ni bil nujno standard.

d4vid ::

Za kater avto gre in kako to misliš, da je ABS odatranjen?

Jaz "daily" avta brez ABS-a ne bi kupil, me je že prevečkrat rešil. Ko mi je na avtu crknil en senzor, je bilo obupno zavirat.

Mam sicer željo kupit en starejši avto, ki bi ga mel za lastno veselje, za kdaj pa kdaj naredit kak krog, tam pa pač požrem tud to da ni takšnih pomagal.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

aljasaljas28 ::

d4vid je izjavil:

Za kater avto gre in kako to misliš, da je ABS odatranjen?

Jaz "daily" avta brez ABS-a ne bi kupil, me je že prevečkrat rešil. Ko mi je na avtu crknil en senzor, je bilo obupno zavirat.

Mam sicer željo kupit en starejši avto, ki bi ga mel za lastno veselje, za kdaj pa kdaj naredit kak krog, tam pa pač požrem tud to da ni takšnih pomagal.


Glede na to, da je od 2004 abs obvezen, moj ga pa nima, sklepam, da ga je nekdo moral vzeti ven. xD

Mercedes-Benz E 280 2005

pero50 ::

Nekdo ti je odklopil lučko, verjetno fuč kakšen senzor in se jim ni dalo ukvarjati s popravilom.

Priklopi na tester in zrihtaj. Ven ga ni nihče jemal.

aljasaljas28 ::

pero50 je izjavil:

Nekdo ti je odklopil lučko, verjetno fuč kakšen senzor in se jim ni dalo ukvarjati s popravilom.

Priklopi na tester in zrihtaj. Ven ga ni nihče jemal.


Ne, dejansko ga ni noter. Tam kjer bi moral bit, je velika luknja pod havbo. xD

Blinder ::

Nesposoben kupec, ker nisi preveril, ali abs deluje pri nakupu. Nesposoben voznik, ker si rabil dlje časa, da si sploh kdaj močno zabremzal.
Prijatelj je za podoben Audi iskal nek kos za abs, in se ga rabljenega ni dalo dobit, novi pa je bil dosti drag, mogoče 1000 €. Avto se je potem prodal na jug, kupec bil seznanjen, da je abs v okvari. Ti ko prodaš avto napiši v kupoprodajno pogodbo, da je kupec seznanjen, da na avtu ne deluje abs.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Starscream ()

bemfa ::

Tak avto ni tehnično izpraven in na cesti nima kaj iskat. V primeru nesreče se bo zavarovalnica vpiknila in boš škodo nosil sam, če bo kdo poškodovan lahko greš tudi sedet.

link_up ::

Blinder je izjavil:

Nesposoben kupec, ker nisi preveril, ali abs deluje pri nakupu. Nesposoben voznik, ker si rabil dlje časa, da si sploh kdaj močno zabremzal.
Prijatelj je za podoben Audi iskal nek kos za abs, in se ga rabljenega ni dalo dobit, novi pa je bil dosti drag, mogoče 1000 €. Avto se je potem prodal na jug, kupec bil seznanjen, da je abs v okvari. Ti ko prodaš avto napiši v kupoprodajno pogodbo, da je kupec seznanjen, da na avtu ne deluje abs.


svasta, nesposoben voznik, ker ni zlajfal na polno...mogoce pa tebi fali kaksno kolesce a?
In and Out

starfotr ::

V bistvu je to eden izmed osnovnih preizkusov, ko kupiš avto. Tako preizkusiš zavore in tudi podvozje.

Ampak verjamem, da vam je bolj pomembno gledat debelino laka in prevrtene kilometre.

Blinder ::

link_up je izjavil:

svasta, nesposoben voznik, ker ni zlajfal na polno...mogoce pa tebi fali kaksno kolesce a?


Kako naj človek ve, če mu avto bremza uredu, če nikoli ne sprova močenješga zaviranja? Se zanaša na preizkus avta na tehničnem? Ja, potem pride to, kar je doletelo tega človeka in če bi imel smolo bi to spoznal šele v kakšni prometni nesreči in če bi še dodatno smolo imel bi mu zavarovalnica pregledala avto, mogoče po tem, ko bi videla potleh črte od zablokiranih koles pri zaviranju.
Včasih se zgodi, da kdo izgubi nadzor nad avtom v mokrem, ker ni vedel, da je asfalt v določenem ovinku zelo slab. Nekoč sem videl, kako je ena punca s cliotom ~ 2003 šla ven s ceste po mokrem, ker jo je obrnilo. Verjetno vozila mirno, muzika na glas, potem pa pride na slab asfalt in je avto obrnjen še preden opazi, da ga je začelo zanašat. Jaz po mokrem pogosto preizkušam oprijem in tudi vem na cestah, kjer vozim pnavadi, kje je slab asfalt.
Ne razumem ljudi, ki se zapeljejo v ovinek, denimo po mokrem ali pa potem, ko so namestili druge gume in grejo v ovinek z verovanjem, da bo avto imel dovolj oprijema, da ga ne bo zanašalo. V orpijem se ne veruje ampak se ga preizkuša.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Starscream ()

link_up ::

Tako ja. Vsak pilot tudi trenira izklop motorjev na 747, ce slucajno kaksen odpade. Na simulatorju ja, ne pa v rl.

Ampak ja, moras najti svojo mejo, da ves cesa si sposoben.
In and Out

Utk ::

Nesposoben kupec, ker nisi preveril, ali abs deluje pri nakupu.

Če bi moj avto na testni vožnji ti testiral na abs na mokri cesti, bi zaključila s to vožnjo, ker te bi poslal takoj v kurac. Na suhi cesti pa še bolj.


Nesposoben voznik, ker si rabil dlje časa, da si sploh kdaj močno zabremzal.

Abs "uporabim" morda enkrat na leto, še to samo ko moram zavirat po bankini zarad kakega "sposobnega" voznika, ki prehiteva v škarje. Drugače ne vem zakaj bi rabil abs.

Kalibri ::

Blinder je izjavil:

Nesposoben voznik, ker si rabil dlje časa, da si sploh kdaj močno zabremzal.
V bistvu je super voznik, ker abs-a ni rabil. Pomeni, da ne divja in je varen voznik. kaj ostali delate, da ga redno rabite, je vprašanje. Jaz se ne spomnim, kdaj se je ta zadnje vklopil. Morda pa ga nimam. Dajte se vprašati, kaj delate po cesti, da ga rabite in tako iz prve obsojete možaka, da je nesposoben.

Utk ::

Me prav zanima kako naj bi sposoben kupec preveril ali ima avto airbage zares noter...
Ga bi obrnil na streho?

tony1 ::

bemfa je izjavil:

Tak avto ni tehnično izpraven in na cesti nima kaj iskat. V primeru nesreče se bo zavarovalnica vpiknila in boš škodo nosil sam, če bo kdo poškodovan lahko greš tudi sedet.


Oslarija. Takega primera pri nas še ni bilo.

Sodoben ABS (enako velja za ESP) se vključi zelo pozno in ga pri razumni vožnji na suhi in neuničeni podlagi že res redko začutiš. 1x letno je kar prava ocena.

OP: avto je povsem normalno vozen, prav pa je, da kupcu poveš, da avto nima ABSa, čeprav naj bi ga po zakonodaji ta letnik že imel. Čeprav dvomim, da jo je kdaj sploh imel, to odstraniti iz avta ni prav enostaven poseg. Če bi enota crknila se običajno ven pobere lampico iz števcev, kar je 100x bolj enostavno.

Bolj verjetno je kaj drugega:
-avto je letnik 2004 ali iz konca 2003,
-avto je bil naročen še iz stare zaloge in je tovarniško brez ABSa,
-avto je uvožen iz države, kjer si je uvoznik lahko privoščil zgornje,...

Blinder ::

Kalibri je izjavil:

V bistvu je super voznik, ker abs-a ni rabil. .


nekdo, ki sploh ne zna, koliko oprijema imajo njegove gume ni varen voznik

Kalibri je izjavil:

Pomeni, da ne divja in je varen voznik.

sej, to so tisti vozniki, ki se vključujejo na avtocesto v peti rpestavi s 60 km/h in ki vozijo 70 km/h tam, kjer je omejitev 90

Utk je izjavil:

Nesposoben kupec, ker nisi preveril, ali abs deluje pri nakupu.

Če bi moj avto na testni vožnji ti testiral na abs na mokri cesti, bi zaključila s to vožnjo, ker te bi poslal takoj v kurac. Na suhi cesti pa še bolj.


super, jaz bi ti dal klofuto

link_up je izjavil:

Tako ja. Vsak pilot tudi trenira izklop motorjev na 747, ce slucajno kaksen odpade. Na simulatorju ja, ne pa v rl.

a misliš, da piloti, ko delajo izpit ne preizkušajo scenarijev, kako je letet brez motorja? ALi si vedel, da tudi pri učcenju pilotiranja helikopterja se preizkusi pristajanje brez motorja?

Utk je izjavil:

Me prav zanima kako naj bi sposoben kupec preveril ali ima avto airbage zares noter...
Ga bi obrnil na streho?


nekaterim od vas ni pomoči ..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: tony1 ()

solatko ::

Blinder - Morda gre ravno za sposobnega voznika, ki zavira pravi čas, ima vedno dovolj varnostne razdalje in ABS sploh ni nikoli potreboval.

bemfa - Tehničnega je vsako leto naredil, saj je pomembno, da obe zavori primeta istočasno in enakomerno, ter dovolj močno, da se vozilo ustavi.
Delo krepa človeka

Utk ::


super, jaz bi ti dal klofuto

Taki primitivci itak ne bi prišli niti na testno vožnjo k meni. Ne prodajam starih audijev.

Blinder ::

solatko je izjavil:

Blinder - Morda gre ravno za sposobnega voznika, ki zavira pravi čas, ima vedno dovolj varnostne razdalje


vidimo redno take voznike po mokri cesti, vozijo 30 km/h pod omejitvijo in ko pridejo prvič na zlizan asfalt jim začne zanašat avto ..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: tony1 ()

Utk ::

a misliš, da piloti, ko delajo izpit ne preizkušajo scenarijev, kako je letet brez motorja? ALi si vedel, da tudi pri učcenju pilotiranja helikopterja se preizkusi pristajanje brez motorja?

Ti to testiraj na svojih helikopterjih, na mojem pač ne bi.

Blinder ::

mimogrede, vem za človeka (it's a she) ki se boji, da če zagrabi preveč močno na zavore da se bodo airbagi sprožli. Vaša definicija varnega voznika
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: tony1 ()

tony1 ::

aljasaljas28 je izjavil:

Torej, prodajam avto letnik 2005, brez ABS-a. Originalno ga je imel, vendar ga je prvi lastnik očitno odstranil, kar sem izvedel šele nedolgo nazaj,
ko sem moral bremzati v sili in mi je blokiralo kolesa.

Avto je, sodeč po avtonet, vreden med 2500-3100 eur. Večina pa jih ima ABS.
Torej, zanima me, če to, da avto nima ABS-a vpliva na ceno, glede na letnik avta oz. da takrat abs še ni bil nujno standard.


Ker te v prvi vrsti zanima vrednost avta za prodajo: cena naj bo primerljiva ostalim na trgu. ABSa v oglasu ne obkljukaš in kupcu poveš, da avto nima ABSa, čeprav naj bi ga po predpisih že imel. Lahko to tudi že v štartu napišeš v opombe oglasa.

Ne zapletaj pa se z zgodbami, da je nekdo odstranil ABS enoto, ker je to praktično nemogoče. Tega ne počne nihče.

kixs ::

Mercedes-Benz E280 2005 je skoraj 100% imel ABS standardno. Ze en moj bivsi avto L.1999 je imel to standardno - ga nisi mogel kupiti brez.

bemfa ::

solatko je izjavil:

bemfa - Tehničnega je vsako leto naredil, saj je pomembno, da obe zavori primeta istočasno in enakomerno, ter dovolj močno, da se vozilo ustavi.

Tehničnega je naredil, ker je nekdo odstanil žarnico v opozorilni lučki na armaturki. To ne pomeni, da ima tehnično izpraven avto.

Glugy ::

bemfa je izjavil:

Tak avto ni tehnično izpraven in na cesti nima kaj iskat. V primeru nesreče se bo zavarovalnica vpiknila in boš škodo nosil sam, če bo kdo poškodovan lahko greš tudi sedet.


brezhiben*
lepša bolj slovenska beseda.

DamijanD ::

A se na tehničnem preverja ABS? Mislim ne vem ali se na valjih ABS vključi ali ne?

Kalibri ::

Blinder je izjavil:

nekdo, ki sploh ne zna, koliko oprijema imajo njegove gume ni varen voznik
Bedarija, na katero je škoda odgovarjati. V debati bi pogorel tako, da bi ti vžgalo ABS.

Blinder je izjavil:

sej, to so tisti vozniki, ki se vključujejo na avtocesto v peti rpestavi s 60 km/h in ki vozijo 70 km/h tam, kjer je omejitev 90
Gostilniške blodnje domnevnih mačo možakov, ki ne znajo voziti. To delajo vozniki z ali brez ABS-a, ne delajo tega pa vsi vozniki. To zadnje, verjamem, bo že težje razumeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

Blinder ::

Jaz mislim, da je treba dobro poznat svoj avto. Ko sem namestil nove gume na zadnjo os nisem vedel, da imajo zelo slab grip na mokrem. Enkrat mi je pri 25 km/h drsel zadnji del avta v krožišču medtem, ko mi je za ritjo vozil nekdo ki verjetno ni imel nobenih težav z oprijemom. Zdaj ko znam, kakšne obupne gume imam na zadnji osi, vozim počasneje.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

bemfa ::

In oviraš promet, ker si škrt ali voziš predrag avto in si ne moreš privoščit vzdrževanja. Super šofer, ni kaj.

aljasaljas28 ::

Blinder je izjavil:

link_up je izjavil:

svasta, nesposoben voznik, ker ni zlajfal na polno...mogoce pa tebi fali kaksno kolesce a?


Kako naj človek ve, če mu avto bremza uredu, če nikoli ne sprova močenješga zaviranja? Se zanaša na preizkus avta na tehničnem? Ja, potem pride to, kar je doletelo tega človeka in če bi imel smolo bi to spoznal šele v kakšni prometni nesreči in če bi še dodatno smolo imel bi mu zavarovalnica pregledala avto, mogoče po tem, ko bi videla potleh črte od zablokiranih koles pri zaviranju.
Včasih se zgodi, da kdo izgubi nadzor nad avtom v mokrem, ker ni vedel, da je asfalt v določenem ovinku zelo slab. Nekoč sem videl, kako je ena punca s cliotom ~ 2003 šla ven s ceste po mokrem, ker jo je obrnilo. Verjetno vozila mirno, muzika na glas, potem pa pride na slab asfalt in je avto obrnjen še preden opazi, da ga je začelo zanašat. Jaz po mokrem pogosto preizkušam oprijem in tudi vem na cestah, kjer vozim pnavadi, kje je slab asfalt.
Ne razumem ljudi, ki se zapeljejo v ovinek, denimo po mokrem ali pa potem, ko so namestili druge gume in grejo v ovinek z verovanjem, da bo avto imel dovolj oprijema, da ga ne bo zanašalo. V orpijem se ne veruje ampak se ga preizkuša.


Na avtocesto se vključujem z normalno hitrostjo, vozim pa tudi 135-155, kadar se da, kar je žal bolj redko na naših AC.
ABS ob nakupu nisem preverjal, ker mi ni pomemben, saj znam vozit. Jaz sem v svojem življenju prevozil na stotisoče km. Ja, vem, lahko pride do situacije, kjer ti ABS in ostali sistemi reši življenje, ampak če znaš vozit, če upoštevaš varnostno razdaljo in ne rataš živčen, ko nekdo z 115 prehiteva kolono tovornjakov, je ABS res zgolj za vsak slučaj.
Pa še nekaj. Takoj ko sem začutil, da so bremze zablokirale, sem jih spustil in zavil v drugo smer, če ne bi, bi zletel iz ceste. Ti bi verjetno pohodil bremzo pa čakal, da avto ostalo stori namesto tebe.

tony1 je izjavil:

aljasaljas28 je izjavil:

Torej, prodajam avto letnik 2005, brez ABS-a. Originalno ga je imel, vendar ga je prvi lastnik očitno odstranil, kar sem izvedel šele nedolgo nazaj,
ko sem moral bremzati v sili in mi je blokiralo kolesa.

Avto je, sodeč po avtonet, vreden med 2500-3100 eur. Večina pa jih ima ABS.
Torej, zanima me, če to, da avto nima ABS-a vpliva na ceno, glede na letnik avta oz. da takrat abs še ni bil nujno standard.


Ker te v prvi vrsti zanima vrednost avta za prodajo: cena naj bo primerljiva ostalim na trgu. ABSa v oglasu ne obkljukaš in kupcu poveš, da avto nima ABSa, čeprav naj bi ga po predpisih že imel. Lahko to tudi že v štartu napišeš v opombe oglasa.

Ne zapletaj pa se z zgodbami, da je nekdo odstranil ABS enoto, ker je to praktično nemogoče. Tega ne počne nihče.


Hvala za odgovor. Sem dejansko šel preverjat še po VIN-u zgodovino. Avto je SLO porekla in dejansko letnik 05. Torej ali je nekako zaobšel zakonodajo o obveznemu abs-u oz 2004, ali pa je nekdo dejansko šel odstranjevat.
PS: Se da kje videt, kako opremo je avto imel serijsko? V vseh knjižicah je opis splošen, za različne moči motorja in različne opreme.

bemfa je izjavil:

solatko je izjavil:

bemfa - Tehničnega je vsako leto naredil, saj je pomembno, da obe zavori primeta istočasno in enakomerno, ter dovolj močno, da se vozilo ustavi.

Tehničnega je naredil, ker je nekdo odstanil žarnico v opozorilni lučki na armaturki. To ne pomeni, da ima tehnično izpraven avto.


To pa se fajn motiš. Na naših cestah je še vedno 20-25% avtov brez ABS-a. Nikjer v zakonodaji ne piše, da avto mora imeti ABS. Piše samo, da od 2004 ne smeš dati novega avta na trg brez ABS-a. Zelo pomembna razlika...

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Sigurno je imel abs, tudi če je 3 leta prej stal v salonu. Ni šans da ne bi.

Blinder ::

Glede na to, da je avto popularen med juznjaki (star Mercedes E) je mozno, da ga bo kupec peljal na jug, kjer jih ne zanima toliko, če vse na avtu deluje ali če je vozilo brezhibno. Jaz ga ne bi popravljal

Ma mercedes E klasa je verjetno ze na polovici 1990-ih imela serijsko ABS
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

Colt1911 ::

Mogoče ma pa ponarejenga?;)

bemfa ::

aljasaljas28 je izjavil:

To pa se fajn motiš. Na naših cestah je še vedno 20-25% avtov brez ABS-a. Nikjer v zakonodaji ne piše, da avto mora imeti ABS. Piše samo, da od 2004 ne smeš dati novega avta na trg brez ABS-a. Zelo pomembna razlika...

Ne pravim, da se po cesti ne smeš vozit brez ABS. Pravim pa, da če ima avto tovarniško vgrajen ABS, mora ta delovat. Drugače voziš tehnično neipzraven (ali nebrezhiben) avto in na cesti nimaš kaj iskat.

MIHAc27 ::

To, da avto nima ABS je pri po moje večini voznikov kar pomembno. Sam vozim sam shitboxe, ampak od takrat, ko sem imel priložnost testirat varnostno razdaljo med ABS in brez-ABS avtom... nikoli več ne kupim avta brez.

Jaz bi prodal čim prej. Pa bil vesel, če bi dobil tam 1000-1500.

kriptobog ::

Blinder je izjavil:

Jaz mislim, da je treba dobro poznat svoj avto. Ko sem namestil nove gume na zadnjo os nisem vedel, da imajo zelo slab grip na mokrem. Enkrat mi je pri 25 km/h drsel zadnji del avta v krožišču medtem, ko mi je za ritjo vozil nekdo ki verjetno ni imel nobenih težav z oprijemom. Zdaj ko znam, kakšne obupne gume imam na zadnji osi, vozim počasneje.


Kaksen srot si pa kupil da so zanic gume? Sicer sploh ne zastopim kako tak srot pustijo prodajati.

Kalibri ::

Ah kaj, vozi grdo, pa nobene gume ne primejo.

HotBurek ::

Pravi moški vozi avto brez teh ABC dodatkov za ženske.

Tako, da je tak avto v očeh pravega moškega z odstranitvijo dejansko pridobil na ceni.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

bemfa ::

Pravi moški jaha konja na šiht.

sbawe64 ::

aljasaljas28
Model in starost gum na vozilu ?


Kratek pogled na eBay pokaže, da je že MB e letnik 1994 imel abs
https://www.ebay.com/b/Mercedes-Benz-AB...
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Blinder ::

kriptobog je izjavil:

Blinder je izjavil:

Jaz mislim, da je treba dobro poznat svoj avto. Ko sem namestil nove gume na zadnjo os nisem vedel, da imajo zelo slab grip na mokrem. Enkrat mi je pri 25 km/h drsel zadnji del avta v krožišču medtem, ko mi je za ritjo vozil nekdo ki verjetno ni imel nobenih težav z oprijemom. Zdaj ko znam, kakšne obupne gume imam na zadnji osi, vozim počasneje.


Kaksen srot si pa kupil da so zanic gume? Sicer sploh ne zastopim kako tak srot pustijo prodajati.


znamka Austone. Se spomneš tistih oznak od A do vključno G za oprijem na morkem? Moje Austone so dobile oznako F, predzadnjo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

val46 ::

Nekdo, ki kupi tako znamko gum, naj se v debate o vožnji, predvsem varni vožnji po cestah raje naj ne vključuje. Oprosti, ampak tako je. Po eni strani "težiš" folku, kako ne znamo vozit in da avto ni igrača in podobne bedastoče, pol pa poveš da kupuješ kitajske gume za 40€. Verjemi, raje imam avto brez ABS pa z enimi vredu gumami, kot pa avto s tisoč in enim pomagalom, na feltnah pa ene plastične balone!

Blinder ::

Mogoče imaš prav.

Sem pa se še spomnil: če ima avto ABS, ima verjetno tudi več zavorne sile na zadnji osi kot avto brez ABS-ja. Če je ABS nedelujoč, kako naj voznik ve, ali ima uredu porazdelitev zavorne sile ali če je ima preveč na zadnji osi?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Ales ::

aljasaljas28 je izjavil:

Torej, prodajam avto letnik 2005, brez ABS-a. Originalno ga je imel, vendar ga je prvi lastnik očitno odstranil, kar sem izvedel šele nedolgo nazaj,
ko sem moral bremzati v sili in mi je blokiralo kolesa.

Avto je, sodeč po avtonet, vreden med 2500-3100 eur. Večina pa jih ima ABS.
Torej, zanima me, če to, da avto nima ABS-a vpliva na ceno, glede na letnik avta oz. da takrat abs še ni bil nujno standard.

Ja, ja. In prijavil si se na forum za tole? Kateri uporabniški račun po vrsti, 317-i?

Obstaja promil možnosti, da imaš res Mercedes tip W211 z odstranjenim ABS-om, pa še nikoli nisi bil na servisu, ti si pa tudi slučajno slep ali pa ne veš, kje se hauba odpre in enostavno nisi nikoli gledal drugam kot v pepelnik.

In verjetno obstaja en neskončno majhen delček promila, da se vozilo koliko toliko normalno obnaša pri vožnji, gleda na to, da ima cel kup elektronike in bi ti pri manjkajočem ABS-u svetilo vse skup kot jelkica. Da ne govorimo o tem, kaj bi računalnik naredil v ozadju.

V glavnem, prodaj za dele. Vsaj za tiste, ki so še na vozilu.

Mogoče si pozabil omenit, da so pred leti odšraufali tudi vse štiri gume in zdaj voziš na ceglih tako da brbotaš "brruuum brruuum" in obračaš volan par cm sem in tja.

Edino v tem primeru ne bi bilo čudno, da ti manjka ABS. Verjetno manjka kar cel motor.

solatko ::

Blinder - Ne vem kje voziš, jaz sem v dolgoletnem bivanju na cesti v glavnem videl ljudi, ki so močno presegli svoje sposobnosti ali sposobnosti vozila, seveda tudi take, ki enostavno niso bili za na cesto, ker so imeli pomanjkljivo znanje ampak taki niso tako problematični, kot tisti, ki se precenijo. Moja definicija varnega voznika je vsak, ki vozi s prilagojeno hitrostjo, je zbran, usposobljen in trezen. Na tehničnem pade, če zavore ne primejo pravilno. Zavorne sile nima nič več, ker ABS je samo anti block sistem in nič drugega, torej ti kolesa ne blokirajo, dobri vozniki so med zaviranjem pravočasno popuščali zavorno silo, da se to ni dogajalo. To je bil eden prvih pripomočkov za povečanje varnosti.

bemfa - Verjemi, da nekaj zadnjih let na tehničnem dobi pregledovalec na podlagi s/n vse podatke proizvajalca, predvsem o tem, kaj je serijskega na področju varnosti in komot gre avto na tehničnem skozi, če ni imel ABS-a original, če ga je imel, tehničnega ne opravi, to je podobno, kot vozila brez varnostnega pasu, niso bila sporna, če jih tovarniško niso imela vgrajene, enako za katalizator (lade samare), enako za zunanja ogledala,....

DamijanD - Na začetku se ni, ker valji niso bili za to prirejeni, že nekaj deset let pa ni problema in napačno delovanje pomeni padec.
Delo krepa človeka

Utk ::

Blinder je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Blinder je izjavil:

Jaz mislim, da je treba dobro poznat svoj avto. Ko sem namestil nove gume na zadnjo os nisem vedel, da imajo zelo slab grip na mokrem. Enkrat mi je pri 25 km/h drsel zadnji del avta v krožišču medtem, ko mi je za ritjo vozil nekdo ki verjetno ni imel nobenih težav z oprijemom. Zdaj ko znam, kakšne obupne gume imam na zadnji osi, vozim počasneje.


Kaksen srot si pa kupil da so zanic gume? Sicer sploh ne zastopim kako tak srot pustijo prodajati.


znamka Austone. Se spomneš tistih oznak od A do vključno G za oprijem na morkem? Moje Austone so dobile oznako F, predzadnjo

Tip, ki predava drugim kako se vozi in kupuje avte, je kupil gume znamke Austone. Only on slo-tech...

Mater vola, če si že tako neumen, se vsaj ne hvali s tem.

tony1 ::

"Hvala za odgovor. Sem dejansko šel preverjat še po VIN-u zgodovino. Avto je SLO porekla in dejansko letnik 05. Torej ali je nekako zaobšel zakonodajo o obveznemu abs-u oz 2004, ali pa je nekdo dejansko šel odstranjevat.
PS: Se da kje videt, kako opremo je avto imel serijsko? V vseh knjižicah je opis splošen, za različne moči motorja in različne opreme."

Avto je prišel iz tovarne brez ABSa. Morda je stal pri dilerju/uvozniku kakšno leto ali pa je bil tovarniško naročen za ne-EU trg, ker je bilo tako ceneje.

Zgodovina po VINu ni dovolj, več se da izvedeti z:
-rabiš Certificate of Conformity dokument direktno za tvoj avto (izpisan za VIN), naročiš ga lahko pri uvozniku (pozor, to NI slovenski homologacijski karton!), letnica proizvodnje avta na njem bo zagotovo prava
-ali pa naj na servisu po VINu poiščejo datum (ne samo letnico) proizvodnje avta (dejansko da, ko je zapustil tovarno)
-Nekatere znamke lahko tudi zelo podrobno po VINu izpišejo dodatno in serijsko opremo, nekatere pa le zelo približno in ti tak izpis ne bo povedal nič pametnega (razen morda datuma proizvodnje)

Skratka, mislim, da je tale problem na sred votel okrog kraja ga pa nič ni. Avto nima ABSa, ni zato konec sveta, in se ga lahko povsem normalno proda.

bemfa ::

solatko je izjavil:


bemfa - Verjemi, da nekaj zadnjih let na tehničnem dobi pregledovalec na podlagi s/n vse podatke proizvajalca, predvsem o tem, kaj je serijskega na področju varnosti in komot gre avto na tehničnem skozi, če ni imel ABS-a original, če ga je imel, tehničnega ne opravi, to je podobno, kot vozila brez varnostnega pasu, niso bila sporna, če jih tovarniško niso imela vgrajene, enako za katalizator (lade samare), enako za zunanja ogledala,....

Pa saj to ravno pravim.. če ima abs tovarniško, mora bit delujoč. Žal pa na tehničnem ne odpirajo haube ali priklapljajo testerjev. Pogleda samo kontrolne lučke na armaturki in srečno kekec. Bojo pa sodni izvedenci in zavarovalniški preiskovalci vse odkrili v primeru nesreče in obesili malomarnost vozniku.

tony1 ::

"Bojo pa sodni izvedenci in zavarovalniški preiskovalci vse odkrili v primeru nesreče in obesili malomarnost vozniku."

Kot pokvarjena plošča. Ne, ne bojo. Takega primera pri nas ni bilo.

bemfa ::

Gume pa bremze je prvo kaj pogledajo. Mečka e-klase l.2005 da ne bi mela abs??? Niste resni.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Lučka za ABS se občasno prižge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9124438 (2752) PrimozR
»

Avto brez ABS-a

Oddelek: Na cesti
252696 (1663) twom
»

Varnost avtomobilov (Euro NCAP) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10415436 (13460) krneki0001
»

Razlika med pnevmatiki (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9123857 (21422) denabiker
»

Izguba na rabljenih oz. novih avtih (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24655700 (47071) Steinkauz

Več podobnih tem