» »

Pogosti amovžigi na električnih vozilih je mit.

Pogosti amovžigi na električnih vozilih je mit.

BorutO ::

No, pa so avstralci razbili mit teoretikov, da so električna vozila nevarnejša in se pogosteje vžgejo kot vozila na trda goriva. Kaj pa bodo zdaj našli za izgovor nasprotniki za električna vozila?

https://siol.net/avtomoto/novice/presen...
  • zaklenil: BigWhale ()

sandmat ::

treba je ICE bmwje prepovedat na trajektih, čisto preveč nevarni so za okolico

kriptobog ::

JA bmwji se fajn vzgejo :D

Izgovor za proti pa ne rabimo iskati, ker jih je ze zdaj dovolj. Zame je se vedno tezava dobiti primerljiv avto za isto ceno. Trenutno smo se vedno na skoraj enkrat drazjem EVju. To se bo resilo s sirjenjem ponudbe. Ampak ostaja pa tezava s casom polnjenja na poti.

IL_DIAVOLO ::

Zakaj se kupci EV-jev pocutijo da so od boga poklicani, da zagovarjajo trzno niso, ki ni niti približno primerna za večino ljudi?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Kayzon ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zakaj se kupci EV-jev pocutijo da so od boga poklicani, da zagovarjajo trzno niso, ki ni niti približno primerna za večino ljudi?


Imajo hude komplekse,tako kot vegani in zagovorniki eko ukrepov.

BorutO ::

Pa saj tisti, ki kupi električnega, ne gleda na to kako zdravo ali nezdravo je za okolico, pač pa na to, da mu bo čim bolj vseeno kako zelo se bodo z leti podražila trda goriva. In mu bo/je čisto vseeno, če danes dizel stane recimo 1.30, jutri bo pa 1.90, med tem, ko bomo mi na zadnji dan pred spremembo okupirali vsako možno tankštelo.

IL_DIAVOLO ::

Ravno nasprotno, grem tankat naslednji dan, ko se podrazi. Ne mislim cakat tam za tistih 5 evrov prihranka.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

delavec44 ::

Novi ICE se na ladjah večinoma ne vžigajo za razliko od električarjev, ki potem za sabo potegnejo celoten tovor. Če pa med vožnjo kakšen zagori, pa ni neke škode, pa še lažje ga je pogasiti. Tako da jaz ne bi raziskoval katerih je več ampak kateri povzročijo več škode.

FeDF6 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zakaj se kupci EV-jev pocutijo da so od boga poklicani, da zagovarjajo trzno niso, ki ni niti približno primerna za večino ljudi?

normalni se najbrž ne in gledajo bolj na prihranek in komotnost (če cena in doseg dopuščata), nenormalnih pa je veliko glede česarkoli in ni sklepati na osnovni njih. lahko pa da tudi zavist vmes, čeprav res ni razloga.

starfotr ::

Sedaj je primerov malo.

Razlogov je več, od tega da je EV zanemarljivo število do tega, da se baterije dobro narejene in dobro hlajene.

Ko bodo proizvajalci začeli varčevati (kot je to delal Samsung in nato množično odpoklical GN 7), ker je prevečim ljudem zadeva gorela.

Zadeve bodo naredili bolj ranljive in nevarne, ker je treba prodat več baterij - danes predolgo zdržijo in znižat stroške proizvodnje.

val46 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ravno nasprotno, grem tankat naslednji dan, ko se podrazi. Ne mislim cakat tam za tistih 5 evrov prihranka.


Zanimivo. Jaz grem pa tankat takrat, ko rabim. Ne pa da gledam kdaj hodijo ostali na pumpo.

BorutO ::

Pa saj jaz tudi. Jaz stalno grem tankat takrat, ko mi že lučka posveti, stvar navade. Se pa mi je že dvakrat zgodilo da mi je na števcu pisalo še manj kot 50km ali pa več niti pisalo ni, na rezervi, zato sem mogel čakati v največji gužvi, ko so vsi navalili na tankštelo dan pred večjimi podražitvami. Takrat moreš tankati, pa kakor koli je. Pri električnih me zaenkrat ovirata razdalja in hitrost polnjenja, če tudi električni več niso tako dragi, v zahvalo Musku, da je znižal cene, ker potem so mu še drugi konkurenti sledili. Zraven tega pa dobiš še nekaj denarja povrnjenega ob nakupu električnega. V nemčiji je (bilo) okoli 8.000eur, če se ne motim.

delavec44 ::

Razumem da je smotano, če je na pumpi gužva ampak kaj narediš pa pri električnem, če so vse polnilnice zasedene? Čakaš +0,5h?

Meni osebno je šlo bolj na jetra, ko je goriva "zmanjkalo" včasih.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Bolje je tretirat 1/4 tanka kot prazen tank. Tako imaš vedno dovolj goriva + bolje je za avto, če ima več goriva kot pa manj. Zaradi smeti v tanku pa zaradi hlajenja.

Goran's Blog ::

A se organizira kakšen miting med vegani in električarji ?
Vprašam za prijatelja ker ti dve skupini si mi zdijo vedno bolj podobne z dokazovanjem nečesa.

Če niso samovžigi so pa bolj nevarni pri trkih:
"Vendar je verjetnost, da se električno vozilo vname zaradi trka, večja kot pri vozilu z motorjem z notranjim izgorevanjem. To je zato, ker imajo električna vozila baterije, ki so bolj občutljive na poškodbe kot rezervoarji za gorivo v vozilih z motorjem z notranjim zgorevanjem."

joze67 ::

Vegani so po definiciji filozofsko utemeljeno gibanje. Dieta je posledica, ne vzrok. Popolnoma pričakovano je, da so kot taki versko blazni.

Moe_Lester ::

"Vendar je verjetnost, da se električno vozilo vname zaradi trka, večja kot pri vozilu z motorjem z notranjim izgorevanjem. To je zato, ker imajo električna vozila baterije, ki so bolj občutljive na poškodbe kot rezervoarji za gorivo v vozilih z motorjem z notranjim zgorevanjem."


Tole za LPF baterije ne velja več.

Nazz ::

starfotr je izjavil:

Bolje je tretirat 1/4 tanka kot prazen tank. Tako imaš vedno dovolj goriva + bolje je za avto, če ima več goriva kot pa manj. Zaradi smeti v tanku pa zaradi hlajenja.

Pa da ne bi kdo vozil po luknjah na cesti ali pa prehitro pospeševal, ker to tudi lahko premeša smeti v tanku in nekaj hladi!

Svašta.

Goran's Blog ::

Moe_Lester je izjavil:

"Vendar je verjetnost, da se električno vozilo vname zaradi trka, večja kot pri vozilu z motorjem z notranjim izgorevanjem. To je zato, ker imajo električna vozila baterije, ki so bolj občutljive na poškodbe kot rezervoarji za gorivo v vozilih z motorjem z notranjim zgorevanjem."


Tole za LPF baterije ne velja več.

Res je.
Mislim, da trenuto imajo ti modeli LPF baterije:
Audi E-tron
BMW i4
Ford Mustang Mach-E
Hyundai Ioniq 5
Kia EV6
Lucid Air
Mercedes-Benz EQS
Tesla Model 3
Tesla Model Y
Volkswagen ID.4

tonttu ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zakaj se kupci EV-jev pocutijo da so od boga poklicani, da zagovarjajo trzno niso, ki ni niti približno primerna za večino ljudi?

Ker je pac na vsak nacin potrebno upravici svoj ze v osnovi zgresen nakup. Priblizno isto kot vegetarjanci... oboji so priblizno isto sitni. :)) Pac naj kupi (ali je) kar hoce, ne vidim pa nobene potrebe po vsiljevanju tega se vsem ostalim, pa ce so ga pripravljeni poslusati ali ne.

Furbo ::

Je bil pač tokrat razlog kak hibrid, od kje ti ideja, da zdaj to kar popravi statistiko?

Pa še gašenje enih in drugih primerjaj.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

BlaY0 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zakaj se kupci EV-jev pocutijo da so od boga poklicani, da zagovarjajo trzno niso, ki ni niti približno primerna za večino ljudi?

Ravno za večino je primerna. Razen če si ti mnenja da večina dela po 300+ km dnevno.

codeMonkey ::

Jaz nisem nasprotnik, ampak vseeno trdim, da so te "analize" butaste. Primerjajo v povprecju neka niti 5 let stara vozila z vsem zivim kar se vozi danes na cestah. Tudi statisticnih osnov ne upostevajo, ker populacija ni enaka. Bi pa z veseljem rad vsaj enkrat tukaj od koga videl resno analizo, da si ustvarim mnenje o tem. Kar je pa verjetno precej tezko, ze zaradi podatkov.

tony1 ::

Goran's Blog je izjavil:

Moe_Lester je izjavil:

"Vendar je verjetnost, da se električno vozilo vname zaradi trka, večja kot pri vozilu z motorjem z notranjim izgorevanjem. To je zato, ker imajo električna vozila baterije, ki so bolj občutljive na poškodbe kot rezervoarji za gorivo v vozilih z motorjem z notranjim zgorevanjem."


Tole za LPF baterije ne velja več.

Res je.
Mislim, da trenuto imajo ti modeli LPF baterije:
Audi E-tron
BMW i4
Ford Mustang Mach-E
Hyundai Ioniq 5
Kia EV6
Lucid Air
Mercedes-Benz EQS
Tesla Model 3
Tesla Model Y
Volkswagen ID.4


Opa, toliko jih je že. Zanimivo, končno en pameten post v temi. Tnx.

BlaY0 ::

tonttu je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zakaj se kupci EV-jev pocutijo da so od boga poklicani, da zagovarjajo trzno niso, ki ni niti približno primerna za večino ljudi?

Ker je pac na vsak nacin potrebno upravici svoj ze v osnovi zgresen nakup. Priblizno isto kot vegetarjanci... oboji so priblizno isto sitni. :)) Pac naj kupi (ali je) kar hoce, ne vidim pa nobene potrebe po vsiljevanju tega se vsem ostalim, pa ce so ga pripravljeni poslusati ali ne.

Ja ja, silijo te v nakup EV, prepovedali so ti jest šnicle, silijo te da se oblačiš v žensko, prisilno so te cepili, v nos ti vtikajo palčke, da revež sploh dihat ne moreš več pa še 5g telefon so ti privezal na bučo, da te povsod lahko spremljajo proti tvoji volji. Sram jih bodi!

Utk ::

codeMonkey je izjavil:

Jaz nisem nasprotnik, ampak vseeno trdim, da so te "analize" butaste. Primerjajo v povprecju neka niti 5 let stara vozila z vsem zivim kar se vozi danes na cestah. Tudi statisticnih osnov ne upostevajo, ker populacija ni enaka. Bi pa z veseljem rad vsaj enkrat tukaj od koga videl resno analizo, da si ustvarim mnenje o tem. Kar je pa verjetno precej tezko, ze zaradi podatkov.

Med ice pogosto gorijo praktično novi bmwji in mercedesi, med električne pa v isti koš tudi mečejo volkswagne in kije, z leafi recimo, ki praktično nikoli ne zgorijo. Čeprav tudi pri vw so bile teorije, da so goreli samo slabo popravljeni, in ne tovarniški.

SambaShare ::

Goran's Blog je izjavil:


Res je.
Mislim, da trenuto imajo ti modeli LPF baterije:
Audi E-tron
BMW i4
Ford Mustang Mach-E
Hyundai Ioniq 5
Kia EV6
Lucid Air
Mercedes-Benz EQS
Tesla Model 3
Tesla Model Y
Volkswagen ID.4


+ osnovni MG3

DamijanD ::

Zanimivo, da Id.4 ma, Id.3 pa ne (kljub temu, da je bil ravnokar prenovljen)

IL_DIAVOLO ::

BlaY0 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zakaj se kupci EV-jev pocutijo da so od boga poklicani, da zagovarjajo trzno niso, ki ni niti približno primerna za večino ljudi?

Ravno za večino je primerna. Razen če si ti mnenja da večina dela po 300+ km dnevno.


Ta vecina je revna, ki si kupi starega karavana za 5k, da lahko vzame 3/4 kuhinje na morje. Med to vecino je precejšji del takih ki so v bloku, v najemu.

Glede na drazitev nepremičnin in nezmožnost krede, bo najem stanovanj v porastu. V prestiznih drzavah aka Švica je to ze standar, ce se ne motim.

Zakaj to govorim? Ker se EV ne splača, ce ga ne mores polniti doma.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

BigWhale ::

Ne potrebujemo se ene teme o tem.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25634303 (30834) bluefish

Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje! (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17520397 (17676) Erik39

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17924857 (22894) bluefish
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16959698 (54024) Jackass
»

Električni avto z najhitrejšim pospeškom na svetu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18330207 (27726) vorantz

Več podobnih tem