» »

Najem "resnega" terenca

Najem "resnega" terenca

«
1
2

Buggy ::

Jeseni bi za vikend potreboval sposobnega terenca, kjer praskica na laku nebi bila problem. Torej iscem neko "hard" terensko varianto, ker se bom prebijal z njo cez grmovja in to v konkretne vlake in serpentine v hrib. Razmisljal sem celo da bi najel quad 4x4 ga fliknil na prikolico in odpeljal do lokacije, bi mi bila pa ideja s terencem blizje. Kaksen napotek, ker kar gledam in videvam po netu mi daje same neke nesposobne SUV-e ali pa luxury terence.
Sem ze gledal ce bi kaksnega starega Jeep Cherokeeja kar nabavil pa so jim cene nabili v nebo...vcasih si ga dobil ze kaksnega jurja pa poskusna tablica pa sem zmagal.

Na parcelo ob Kolpi moram peljat oceta, ki je na kisiku in si vzpona (cca 1 km) ne more privosciti pes...Alltrack pa nima za burek, ker so na poti velike skale. Smo pred 20-timi leti probali z Audi 80 Quattro pa je obstal (nasedel) na prvih 100 metrih, je pa gor prisel moj hrosc s pomocjo porivanja na sikanah in sedenja v sprednji havbi, ter porajsanim (ravnim) podnom ;)

Ce ima kdo kaksno idejo prosim na dan z njo.
  • spremenil: Buggy ()

pegasus ::

To se sliši kot job za kakega subaru foresterja ali outbacka.

trololololo ::

Buggy ::

Lada (goat) bi bila res epic...tnx, to sem spregledal. Poklicem in preverim se glede poskodb laka, ki sigurno bojo.

wcpapir ::

Imam pajero 1991 2.5td zadaj ima nasvasano kripo namest sasije. Mislim da bi nalogo bo opravil ima reduktor in vse, problem je le da ni registriran tako da rabi vleko do naloge.

Buggy ::

Kdo pozna kej s prve roke Land Rover Freelander 1.8 (2003) . Ima reduktor in dost visok je. Glede na reviewe je problem baje zgolj poraba, terensko pa naj bi bil capable. Ene kramparce mu dam se gor pa magar ostane na parceli zgolj za gor-dol.
Masina je verjetno iz Roverja 75 (tesnila glave) ? hojnikb any hint?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

dela ::

Baje fiat pande 4x4 pridejo marsikam in naj bi bile kar podcenjene glede terenske zmogljivosti. To sem nekje prebral ali slišal, osebnih izkušenj nimam. In kratke so, torej vsaj problemov z nasedanjem ne bi smelo bit prevelikih.

Buggy ::

Res je ...iscem P/P underdoge, sposobne pokazat kej konkretnega...vse kar je pametnega je pred SUV casi, ko so ljudje ratali ******

Najem je odpadel, ker varscino sigurno izgubim, avto bo pa verjetno se parkrat na leto v uporabi, tako da ga bom kar nabavil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

chrush ::

Sam sem za podobne namene vozil dva avta. Fiat Panda 4x4, ki je res dobra zver in Mercedes G. Z njim pa se peljes tam, kjer pes vec ne mores, edino cena pa je ...
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

DamijanD ::

suzuky jimmy je tudi dokaj sposoben avto

wujecypap ::

Stara Lada Niva. Prileze povsod, pa še praviloma je ni škoda, pri kakšni lovski družini povprašaj.

Lada Niva @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: wujecypap ()

Magic1 ::

Sej lahko vzameš ene pol metrske klešče za veje in greš na sprehod pred tem podvigom in porežeš, da ne boš lak praskal. Sploh pa znajo bit že kakšne močnejše veje, ki ne bodo le lak praskal.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

wujecypap ::

Sem šel za foro malo pobrskat: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Za ta denar...

matobeli ::

Občasno se najde tudi kakšen Cherokee za okol dva jurja. Ali pa celo kakšen Grand Cherokee.

Drugače pa maš celo paleto avtov ki so primerni: Mitsubishi Pajero (dolg in kratek, gen II), Subaru Forester, Daihatsu Feroza, Opel Frontera... od manjših Fiat Panda, Suzuki Vitara/Jimny/Samurai, Daihatsu Terios

Underdogi trenutno so recimo:
Daihatsu Terios, Kia Sportage (gen 1), če ti je pa pa recimo Pajero II preveč špartanski (večina jih niti klime nima) sta pa tukaj:

Kia Sorento (gen 1) in pa... Mercedes ML (gen1)

Zadnje dva sploh ponujata kar nekaj avta in terenske sposobnosti za ceno ki jo trenutno dosegata pa še največ možnosti imata da nista videla drugega kot dovoz in autoban.

Lade namenoma nisem dal notr ker pač ni nič posebnega. Fina je bila dokler so bile po peanuts in je ni bilo škoda. Danes so drage in rjave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

Moe_Lester ::

Ne vem sicer o kakšnem terenu govoriš, ampak Freelanderji in Cherokeeji niso ravno "hard terenci". Freelander je sicer relativno sposoben na terenu, ima za svoja leta odlično elektroniko, ki simulira zapore diferencialov in spodobno oddaljenost od tal. Ampak vseeno ne pričakuj čudežev.

Sicer bi verjetno vsak terenec z reduktorjem in dovolj visoko oddaljenostjo od tal prilezel kamor želiš, še posebej, če misliš gor dajati nove gume. Pa priporočam, da izbereš All terrain (oznake AT, A/T) gume, kramparce (mud terrain oz. MT) so odlične za v blato in pesek, po mešani podlagi in kamnih pa niso nujno najboljše.

matobeli je omenil Kio Sorento, ki je recimo odlična izbira. Dobiš jih napol zastonj, so relativno vzdržljive, serijsko dobiš reduktor in, če imaš srečo, celo zaporo zadnjega diffa.

WizzardOfOZ ::

Vožnja s stock terencem ali alltrackom ne bo prav dost različna. Še posebaj, če ne nimaš nekih osnov z vožnjo po terenu.
Tudi kleni terenci, če niso dovolj predelani niso ravno neobčutljivi na skale, luknje ali če nasedeš s "trebuhom". Ko pa se enkrat vkoplješ, si boš pa samo še več dela si naredil, ker je avto težji.

Verjetno bo še vedno bolje, da greš s svojim avtom, ker ga poznaš in veš,m kako se obnaša. Za ceno gnilega terenca, ki bi si ga drugače kupil, pa raje daš tvoj avto v folijo, ki jo bo spraskalo, pa jo potem magari samo dol potrgaš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

wujecypap ::

matobeli je izjavil:

Lade namenoma nisem dal notr ker pač ni nič posebnega. Fina je bila dokler so bile po peanuts in je ni bilo škoda. Danes so drage in rjave.

Katerega od zgoraj naštetih dobiš za 1900 eurov (glej link zgoraj)? In ti je vseeno, če je rjav? Zleze povsod, lahka, za orodja rabiš za popravilo samo kladivo.

Za tistih nekaj voženj fotra nekam, pri dveh jurjih (pa dam še jurja mehaniku, da naredi, kar se da) ne bi niti razmišljal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: wujecypap ()

WizzardOfOZ ::

Moe_Lester je izjavil:

Freelander je sicer relativno sposoben na terenu, ima za svoja leta odlično elektroniko, ki simulira zapore diferencialov in spodobno oddaljenost od tal. Ampak vseeno ne pričakuj čudežev.


Če imam na izbiro forester ali freelander, bom raje vzel foresterja. Prileze dlje. Preverjeno. Reduktor pa ima tudi forester (večina subarujev ima reduktor)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

matobeli ::

wujecypap je izjavil:


Za tistih nekaj voženj fotra nekam,


Nisi dobro prebral zahtev, avto mora bit zmožen prepeljat ljudi iz točke A, ki ni ob kolpi, do kolpe.

Torej mora bit registriran in imet recimo zadnje naslone za glavo.

Moe_Lester je izjavil:

Kio Sorento, ki je recimo odlična izbira. Dobiš jih napol zastonj,


Ne več se bojim... od korone naprej so ljudje zavohal tudi stare terence, pol jih je pa še nekaj verjetno šlo v UA...

Dobiš trenutno Mečko ceneje pa ima prav tako vse kar rabi. Tisti lift kit pa že gor nabiješ če večje gume niso dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

WizzardOfOZ ::

Moe_Lester je izjavil:

Sicer bi verjetno vsak terenec z reduktorjem in dovolj visoko oddaljenostjo od tal prilezel kamor želiš, še posebej, če misliš gor dajati nove gume. Pa priporočam, da izbereš All terrain (oznake AT, A/T) gume, kramparce (mud terrain oz. MT) so odlične za v blato in pesek, po mešani podlagi in kamnih pa niso nujno najboljše.


To je mit. Da bo terenec prilezel kamorkoli. Večina je odvisna od voznika, nekaj se pa pozna potem še koliko je oddaljen od tal.
Reduktor je, če ga ne znaš uporabljat, lahko tudi ovira.

MT gume (kramparce) pa po vsaki podlagi na terenu zmagajo pred AT. Imajo širše kanale, bolj grabijo, se hitreje čistijo in so narejene izključno za plezanje po skalah, ritje po blatu, vožnje po mešani podlagi,...
AT gume so sicer odlična izbira, če se voziš poleg po terenu še veliko po asfaltu, ker MT gume tam konkretno tresejo in se hitreje obrabijo. Se pa AT zato, ker so kompromis, ne obnesejo na terenu tako dobro kot MT.
Jaz imam na svojem avtu AT gume z lamelami (je tudi zimska guma) in to nekje za 40:60 (40% asfalta, 60% terena). Vozim se pa povsod z njimi. Od tega, da sem bil z njimi v puščavi do tega, da sem se vozil po zasneženi pokljuki, sorci, jelovici po celem snegu. Povsod se dobro obnesejo.
Moraš pa vedet, da to ni prava zimska guma in da boš na drseči podlagi rabil več časa, da se boš ustavil, kot recimo s pravo zimsko gumo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

mihi666 ::

Lada pride povsod kolega jo ima pa neke hude kramparce za 1k€. Prej je imel pando in se lahko skrije

Lowink ::

Povabi nekoga z vozilom, popravita pot ali izsekata alternativo, če prav razumem to ne bo one wey trip.

WizzardOfOZ ::

mihi666 je izjavil:

Lada pride povsod kolega jo ima pa neke hude kramparce za 1k€.


Gume več vredne kot pleh. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

wujecypap ::

WizzardOfOZ je izjavil:

mihi666 je izjavil:

Lada pride povsod kolega jo ima pa neke hude kramparce za 1kEUR.


Gume več vredne kot pleh. :))


Ja, saj to je ideja. Da ti je za avto vseeno in potem se spraviš početi stvari, ki se jih s čim več vrednim ne bi nikoli.

Kolega je enkrat rikvercal z Lado na parkirišču, pa so se mu je po desetih metrih zazdelo nekaj čudnega... Ustavi, gre pogledat, pa je pred (za?) sabo rinil betonsko kocko za rože, 1x1x0.5m veliko.

Pač za dejansko uporabo v offroadu, ne bi niti razmišljal (tista na linku, ki sem ga prilepil je šla čez tehničnega), ne bi razmišljal niti sekundo. Ja, za na cesti šminkirati ni, 130 se tudi ne boš vozil z njo, boš pa splezal kamorkoli.

Še en lušten video (ste mi nostalgijo sprožili in brskam... :D )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: wujecypap ()

WizzardOfOZ ::

V teh filmčkih je recimo 10 primerov, ko jim je ratalo, na 500 primerov, ko spodleti. In ne bo splezal kamorkoli. Avto je več sposoben prevozit, kot si voznik upa. Večina voznikov (še posebaj nekdo, ki še ni vozil takega avta) dela napake in potem rabiš traktor, da ge odvlečeš od tam, kjer se je vkopal, pa ni važno kako je terenc opremljen.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

wujecypap ::

WizzardOfOZ je izjavil:

V teh filmčkih je recimo 10 primerov, ko jim je ratalo, na 500 primerov, ko spodleti. In ne bo splezal kamorkoli. Avto je več sposoben prevozit, kot si voznik upa. Večina voznikov (še posebaj nekdo, ki še ni vozil takega avta) dela napake in potem rabiš traktor, da ge odvlečeš od tam, kjer se je vkopal, pa ni važno kako je terenc opremljen.


Seveda, ampak a boš šel z MB G63 tvegat, da vrata ukriviš/popraskaš lak? Za 200k ni šans (razen, če je služben :D). Za 2k? Niti gledal ne bi, doma bi macolo vzel in pleh ukrivil nazaj, to je pa to. Ogromen del uporabnosti Nive je ravno to, da se spraviš z njo početi stvari, za katere ti je vseh ostalih avtomobilov škoda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: wujecypap ()

WizzardOfOZ ::

wujecypap je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

V teh filmčkih je recimo 10 primerov, ko jim je ratalo, na 500 primerov, ko spodleti. In ne bo splezal kamorkoli. Avto je več sposoben prevozit, kot si voznik upa. Večina voznikov (še posebaj nekdo, ki še ni vozil takega avta) dela napake in potem rabiš traktor, da ge odvlečeš od tam, kjer se je vkopal, pa ni važno kako je terenc opremljen.


Seveda, ampak a boš šel z MB G63 tvegat, da vrata ukriviš/popraskaš lak? Za 200k ni šans. Za 2k? Niti gledal ne bi, doma bi macolo vzel in pleh ukrivil nazaj, to je pa to.


Ker gledaš na pleh z zvezdo kot na nekaj več. In ker tako gledaš na to, se ti zdi da tega ne smeš popraskat. Večini pravih offroaderjev avto za 200k ne pomeni ravno ravnih bokov, nepopraskanosti, ampak da se pripelje tja, kamor se s katerokoli lado ne boš. Pa četudi avto pobuška ali spraska.
Še posebaj, če ima zadeva portalne akse kot unimog in je 60cm od tal:



Seveda nič od tega ne rabi OP. Rabi svoj avto, motorko in 2 kolega, pa bodo po celotni poti porezali veje ob strani in skale, če se dajo, umaknili, drugače pa zložili kamne tako, da se bo s svojim avtom odpeljal čez. Če prav razumem ima alltracka, kar pomeni, da če si pot sčisti, da ne bodso veje drajsale po bokih, potem bo brez problema manevriral mimo ovir na makadamski poti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

wujecypap ::

WizzardOfOZ je izjavil:

...

Večino "pravih" off roadov si 98% ljudi kupi za pozirat, vozi jih pa ne. Ker so predragi. Zato je tudi na cestah vso to SUVjevsko sranje, ker so proizvajalci ugotovili, da itak ne rabijo nobenih sposobnosti, ker so namenjeni samo za poziranje in to so tudi ljudem ponudili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: wujecypap ()

matobeli ::

Mah, Lada ima sicer okej pogone in je lahka, ampak motor je prej jajc kot kaj drugega, pleh ti pregnije hitreje ko pir spiješ. Tudi ta ki pride skoz TP meče iz tretje prestave (ampak še ne ruži)...

Ravno prejšni teden je bila na A.net ena Feroza, cabrio (fiberglass streha), širok footprint (za tak avto), kratka medosna, zgledal je super, primorski, če ne bi ravno bil na dopustu bi ga šel gledat.

Za 2.2k.

wujecypap ::

matobeli je izjavil:

Mah, Lada ima sicer okej pogone in je lahka, ampak motor je prej jajc kot kaj drugega, pleh ti pregnije hitreje ko pir spiješ. Tudi ta ki pride skoz TP meče iz tretje prestave (ampak še ne ruži)...

Ravno prejšni teden je bila na A.net ena Feroza, cabrio (fiberglass streha), širok footprint (za tak avto), kratka medosna, zgledal je super, primorski, če ne bi ravno bil na dopustu bi ga šel gledat.

Za 2.2k.


Exactly, drugi avto, da se igraš z njim in če ga stolčeš ga stolčeš in ti je skoraj vseeno. Pleh gnije? Ojej, to pa res hudo, za 2k je čisto vseeno, našvasaš čez nekaj kar si našel v grmu.

WizzardOfOZ je izjavil:

...


Sem še video pogledal, vse kar je prevozil, prevoziš tudi z Nivo. Pravzaprav ni bilo vse skupaj nič posebnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: wujecypap ()

matobeli ::

Problem je ker maš karoserijo, ko ti zgnije nosilc nečesa si v riti, pa zelo težko vidiš kakšno je stanje pri pregledu.

Sej ne da šasija ne zgnije, ampak bistveno lažje jo je švasat/ojačat in videt če je gnila.

Sej niti ni problem Nive ker zgnije čez nekaj časa, bolj je problem kupit tako ki še ni.

WizzardOfOZ ::

matobeli je izjavil:

Mah, Lada ima sicer okej pogone in je lahka, ampak motor je prej jajc kot kaj drugega, pleh ti pregnije hitreje ko pir spiješ. Tudi ta ki pride skoz TP meče iz tretje prestave (ampak še ne ruži)...

Ravno prejšni teden je bila na A.net ena Feroza, cabrio (fiberglass streha), širok footprint (za tak avto), kratka medosna, zgledal je super, primorski, če ne bi ravno bil na dopustu bi ga šel gledat.

Za 2.2k.


Lih tok gnila kot lada verjetno. Sem imel ferozo kar nekaj let, pa z njo prevozil ogromno po terenu. Ja gre, ampak danes se s tem nebi več vozil. Pretrdo, neudobno, skače ko koza (prekratka medosna razdalja), ozek avto.

wujecypap je izjavil:

Sem še video pogledal, vse kar je prevozil, prevoziš tudi z Nivo. Pravzaprav ni bilo vse skupaj nič posebnega.


To je samo predstavitev avta. Reklama. Imaš na youtube par filmčkov, kako to dobro leze po "pravem" terenu.
Drugače pa to kar je ta prevozil v tem videu ali pa bi ti to prevozil z lado, jaz prevozim s svojim osebnim avtom brez problema. In je višji za ene 5cm od serijske lade nive (moj osebni avto mislim). Edini problem imam ker ima avto dolg kljun pred prednjimi kolesi. Je pa vseeno 24cm od tal tisti kljun, tako da se da lepo vozit po terenu.
Pa to kar je ta prevozil v tem videu, bi verjetno z alltrackom ravno tako prevozil brez nekih problemov. Tut alltrack nima slabega podvozja za take stvari.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Men je feroza všeč izključno ker je cabrio. :)) Vožnje pri 90 po AC res ne bi pogrešal.

Moe_Lester ::

MT gume (kramparce) pa po vsaki podlagi na terenu zmagajo pred AT. Imajo širše kanale, bolj grabijo, se hitreje čistijo in so narejene izključno za plezanje po skalah, ritje po blatu, vožnje po mešani podlagi,...


Moje izkušnje z 2 kompletoma MT in 3 različnimi kompleti AT pravijo drugače. MT zmaga v blatu in precej specifičnih situacijah, dobre, agresivne AT gume pa na praktično vseh drugih podlagah.

Je pa bolj kot sam profil pomemben tlak v gumah. Po terenu so običajno tlak spusti. Koliko točno je odvisno od gume, jaz 265/75/17 vozim na cca. 1,3 bara (po terenu, ne po cesti seveda).

To je mit. Da bo terenec prilezel kamorkoli. Večina je odvisna od voznika, nekaj se pa pozna potem še koliko je oddaljen od tal.


Seveda je ogromno odvisno od voznika. Ampak z reduktorjem, šperami in visoko oddaljenostjo je v vsakem primeru lažje prilezti nekam kot brez tega.

Kar sem želel povedati je, da avtomobili običajno zmorejo več kot vozniki. Veliko ljudi odneha preden dosežejo limit avtomobila.

WizzardOfOZ ::

Moe_Lester je izjavil:

Moje izkušnje z 2 kompletoma MT in 3 različnimi kompleti AT pravijo drugače. MT zmaga v blatu in precej specifičnih situacijah, dobre, agresivne AT gume pa na praktično vseh drugih podlagah.


Na katerem avtu si jih pa imel?
Na vitari, ferozi in toyoti so se MT bolje obnesle povsod razen na asfaltu in v puščavi. V puščavi se prehitro zakoplješ, ker je preveč agresivna.
Na subarujih pa furam sedaj že nekje 20 let samo AT. Pa je ne zamenjam za nobeno drugo. Prej sem bil stalno na yokohami (G011, potem G012 in na koncu na G015, trenutno pa sem od novega leta naprej na BFGoodrich AT trail terrain (ker ALL terrain nimajo v tej dimenziji tako mehkih (103 nosilnost, jaz rabim pa 96) kot so trail terrain, pa so potem pretrde). Se pa res dobro obnesejo na vseh makadamih, trackih, kolovozih,.... Na asfaltu so bile pa yokohama AT G015 boljše. Bomo videli če bo kej snega, kako se obnesejo.

Špere? Ja in ne. Če jih voznik ne zna uporabljat, bo vse polomil al pa se še dodatno porinil v kako noro situacijo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Zimonem ::

Špere? Ja in ne. Če jih voznik ne zna uporabljat, bo vse polomil al pa se še dodatno porinil v kako noro situacijo.

Mogoče na kakšnih subarujih. Sicer je pa stvar proper. In ne znaš je uporabljati samo ti.

Op ali cesto vlako, uporabljajo kdaj traktorji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

plurk ::

Ta tema je počasi postala drkanje tipa "moja formula je boljša od tvoje". Pač avtomobilski zanesenjaki spizdite in se šopirite kje drugje. Za večino normalnih ste tako ali tako degeneriranci, ki jim ob upadu libida in grde žene, ne ostane drugega kot auspuh.

Kot je že nekdo pred mano povedal, Lada Niva za 1900 eurov, nekaj še za registracijo in je čista zmaga za majhen denar.

Moe_Lester je izjavil:

MT gume (kramparce) pa po vsaki podlagi na terenu zmagajo pred AT. Imajo širše kanale, bolj grabijo, se hitreje čistijo in so narejene izključno za plezanje po skalah, ritje po blatu, vožnje po mešani podlagi,...


Moje izkušnje z 2 kompletoma MT in 3 različnimi kompleti AT pravijo drugače. MT zmaga v blatu in precej specifičnih situacijah, dobre, agresivne AT gume pa na praktično vseh drugih podlagah.

Je pa bolj kot sam profil pomemben tlak v gumah. Po terenu so običajno tlak spusti. Koliko točno je odvisno od gume, jaz 265/75/17 vozim na cca. 1,3 bara (po terenu, ne po cesti seveda).

To je mit. Da bo terenec prilezel kamorkoli. Večina je odvisna od voznika, nekaj se pa pozna potem še koliko je oddaljen od tal.


Seveda je ogromno odvisno od voznika. Ampak z reduktorjem, šperami in visoko oddaljenostjo je v vsakem primeru lažje prilezti nekam kot brez tega.

Kar sem želel povedati je, da avtomobili običajno zmorejo več kot vozniki. Veliko ljudi odneha preden dosežejo limit avtomobila.


K sreči se ne pogovarjamo o reduktorju, kakor tudi ne o gumah. Izvoli spokati nazaj v temo o športnih urah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: plurk ()

Moe_Lester ::

Ne vem katero temo ti bereš, amapk:

1. Lada Niva ima reduktor (in zaporo sredinskega diferenciala, če smo že na tem). Reduktor je v taki situaciji bistven. Ne vem pa po kakšni logiki je Lada Niva zmaga, glede na to, da so vse pregnite, crkujejo po tekočem traku, premorejo celih (zamorjenih) konjev in konec koncev niso nič posebnega na terenu.

2. OP je napisal "Ene kramparce mu dam se gor pa magar ostane na parceli zgolj za gor-dol." Očitno se nekateri pogovarjamo o gumah, drugi pa ne sledite temi.

WizzardOfOZ ::

Zimonem je izjavil:

Špere? Ja in ne. Če jih voznik ne zna uporabljat, bo vse polomil al pa se še dodatno porinil v kako noro situacijo.

Mogoče na kakšnih subarujih. Sicer je pa stvar proper. In ne znaš je uporabljati samo ti.


Ko človeku, ki vozi avto, kjer mu vse to deluje avtomatsko in pod budnim nadzorom računalnika, daš v roke terenca, kjer se zapora vklopi in izklopi ročno, je prva stvar, ki jo bo pozabil izklopiti, ko pride na trdno podlago (asfalt), ravno zapora. In potem se lomijo polosovine pa zglobi, ker nekaj pač mora popustiti.
Drug problem je pa ta, da z uporabo zapor prileze do točke, kjer potem ne gre ne naprej ne nazaj in ga je potrebno reševat.
Se aktivno ukvarjam z offroadom že čez 25 let in sem teh stvari videl na žalost že ogromno, pa premnogokrat tudi reševal ljudi iz takih situacij. Vitel na avtu sem tudi večkrat uporabil za reševanje drugih, kot pa za reševanje samega sebe iz zapletenih situacij na terenu.

In OP vozi alltracka, samo popraskat ga noče na vejah, ki se "sklanjajo" nad slab kolovoz, ki vodi do do njegove parcele.
Zato sem še vedno mnenja, da bo najcenejša varianta če nabere par kolegov, vzame tamalo motorko, pa kanta bencina in par lopat in se lotijo na roke zrihtat kolovoz, ki vodi do njihove parcele, do katere se bo potem z alltrackom lahko pripeljal brez skrbi, da bi poškodoval lak ali kaj na podvozju.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Furbo ::

Meh, najameš helikopter, pa je. Novo drvarnico ti ne bo noben posodil za opraskat, stara se bo pa pokvarila.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

Zimonem ::

Še nisem videl in imel vozila kjer se zapora diferenciala nebo izklopila avtomatsko, celo več v večini moraš držati ali mehanski vzvod ali pa elektrrični gumb.

WizzardOfOZ ::

Špera (zapora difa) na terencu ni ESP, LSD ali podobne zadeve, ki delni zaklep rešujejo z lamelami, če to misliš. Mehanska zapora diferenciala na terencih se res vklaplja ali z vzvodom ali pa preko stikala in fizično sklene polosovini, da se vrtita z isto hitrostjo. Nobenemu od pravih terencev se ta zapora diferenciala ne izklopi avtomatsko (to niso suvi, kjer za to skrbi računalnik), temveč jo moraš ti fizično izklopit spet preko vzvoda ali stikala. Pa naj bo to niva, feroza, vitara, landcruiser al pa patrol in pajero.

Že za vklop 4 kolesnega pogona na nekaterih od teh terencev si moral poleg vzvoda v kabini celo ven iz avta stopit in na pestih vklopit, da so se polosovine zaklenile.

Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Zimonem ::

Ali je selenoid ali pa vzvod katerega fizično držiš. Če je selenoid krmiljen z elektroniko se povsod izklopi po 25 kmh. Sicer pa zaporo diferenciala zelo hitro opaziš. Ni to nekaj , kar bi lahko kar fural 10km.

WizzardOfOZ ::

Zimonem je izjavil:

Ali je selenoid ali pa vzvod katerega fizično držiš. Če je selenoid krmiljen z elektroniko se povsod izklopi po 25 kmh. Sicer pa zaporo diferenciala zelo hitro opaziš. Ni to nekaj , kar bi lahko kar fural 10km.


Novejši avtomobili delajo na način, kot si ga opisal in zapora ne deluje na več kot do max 50km/h. Ni pa tega pri starejših terencih, kjer nekateri še niso imeli niti sredinskega diferenciala (tipa vitara, feroza, pajero in nekateri landcruiserji ter patroli, hiluxi in podobne zveri) ampak si preko vzvoda sklenil prednji in zadnji pogon, ter zunaj na pestih vklopil polosovine, da bi lahko imel štirikolesni pogon. In enako je bilo z zaporo. Vklopil si jo in jo potem moral preden si zapeljal na asfalt tudi izklopiti, drugače si zelo hitro kaj polomil. Pri teh terencih nič ne držiš gumba ali vzvoda, ampak vzvod premakneš in stikalo vklopiš. Ne rabiš nič držat za vklop ali izklop. Poleg tega ko izklopiš zaporo, je priporočljivojo še par metrov rikverc vožnje, da se popolnoma odklopi zapora.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

mancini ::

Zato pa so v SV unicili toliko Puchov. In nato uvedli obvezni tecaj, kjer so se ljudje naucili kako se pravilno uporablja reduktor, diferencial, spero.

So imeli kar nekaj lomov

al1976 ::

Tole je cisto pravi terenec sploh za slovenske gozdne poti k je vojska hummerji zvisela:
https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=1...

Res se pa ni za kazat na okoli :)

SambaShare ::

al1976 je izjavil:

Tole je cisto pravi terenec sploh za slovenske gozdne poti k je vojska hummerji zvisela:
https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=1...

Res se pa ni za kazat na okoli :)


Ni v resnici. Posediš spredaj dva odrasla, pa je avto na tleh. Panda 4x4 je super za rahlo zasnežen/poledenel klanec, ni pa za resen offroad.

Zvezdica27 ::

jimny ali Puch (oz MB G). Drugih nisem vozil, a to dvoje je res hudo. Lada je jajc, za makadam ja, off road ne vem... Panda je za klance in makadame, ne off road. Audije quattro ali allroade pozabi. Land Rover vsi pljuvajo. Jimny je lahek - kar je kar prednost v SLO (off road pogosto pomeni hud klanec)

zz

WizzardOfOZ ::

Zvezdica27 je izjavil:

jimny ali Puch (oz MB G). Drugih nisem vozil, a to dvoje je res hudo. Lada je jajc, za makadam ja, off road ne vem... Panda je za klance in makadame, ne off road. Audije quattro ali allroade pozabi. Land Rover vsi pljuvajo. Jimny je lahek - kar je kar prednost v SLO (off road pogosto pomeni hud klanec)


Ja to je kar problem, ker si vsak po svoje predstavlja offroad z avtomobilom.
Tale je zanimiv:
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

al1976 ::

Men se zdi da za je za ta denar in novejše letnike cisto solidna zadeva:


Se mal upgrade na podvozju za višino narediš pa neke kramparce pa si goden. Tudi Bamako so speljali v teh kistah do konca (mislim da je še na obstoječih še Puchovo podvozje).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: al1976 ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11926540 (5126) BCSman
»

"Delovni stroj" 4x4 za v gozd in na njivo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1139849 (6034) WizzardOfOZ
»

Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6813647 (10560) krneki0001
»

Avtomobili s trpežnim podvozjem (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27571020 (63469) krneki0001
»

Poceni terenc (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9321731 (18305) krneki0001

Več podobnih tem