» »

Najem "resnega" terenca

Najem "resnega" terenca

1
2
»

Zvezdica27 ::

panda 4x4 je super za makakame in asfalt. Pravi offroad (v smislu gremo po vlaki oz. udourniku gor ali dol pa ne bo šlo).

Jimny. Po moje jimny najbolj optimalna opcija. Pogosto se vozim z lovci z njim, ne moreš verjeti kam pride. To je idealen terenec za SLO

zz

Buggy ::

Zadeva ni tako trivialna, kot nekdo predpostavlja. Gre za strmi klanec cca. 1Km. Bila je vlaka 20 let nazaj, ki jo je zlizala voda in potencialni trakor. Ne gre za kamenje na tej vlaki ampak integirane skale na poti, ki se nadaljujejo v ostre serpentine. Kako je z grmicevjem in drevjem sedaj ne vem, takrat je bilo konkretno zarasceno...zdej morda lovci kej urejajo ..ne vem.
Gor ima parcelo (prakticno porusena vas 5 his z vodnjakom, ki je bila v med vojno pozgana), bi poleg fotra gor peljal se svoje mulce kot trip, saj se nikoli nista bila gor.

Panda je no-go, Gor sem se s straim fotrom vozil z Mahindo in se to je bil na dol najbolj stresen moment. Gor je vedno se najlazje priti, na dol pa nihce ne pomisli :))

matobeli ::

Čak mal, v uvodnem prispevku praviš da si gor porinil hrošča, zdej pa da ste gor hodili z Mahindo (=Mahindra?).

Je kar nekaj razlike med tem dvema vozoma :))

Takratek Pajero, Terrano, Frontera, Jimny/Samurai, Vitara, Galloper...

Recimo tole: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ali pa če vprašaš lokalno lovsko družino če te kdo zategne.

Buggy ::

Hrosc je z zimskimi gumami prisel gor, mi ga pa ni bilo skoda. Podvozje (ravno) je nasedalo konstatno. Avto se je postavljal tako visoko, da so v sprednji havbi sedeli ljudje, pa je vseeno zalivalo masino (benz je tekel ven). Kakorkoli s porivanjem cez skalovje je avto prisel gor...Audi 80 quatro je bil takrat dost nov avto in je nasedel na skalah po par 100 metrih in ga nismo zeleli reskirati za sam podvig.

Mahinda je Indijska licenca originalnega Jeep willy-ja. z njo sem hodil gor se kaksno dekado s starim ocetom pred hroscem. To je prime vukojebina!

Ni okoli nic civilizacije in to je men vsec!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

To je toliko stran od vsega obnorelega sveta, da te tisina (manjkno zvoka) boli, ker nisi navajen sprva....
Ta teden ne utegnem, grem pa gledat Land Roverja za 1700€. Vsekakor porocam!

Buggy ::

neki takega je bilo..samo je bil hard-top

https://www.4-the-love-of-jeeps.com/197...

...pa seveda amaterji za volanom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

matobeli ::

Buggy je izjavil:


Mahinda je Indijska licenca originalnega Jeep willy-ja.


Willy je tole:



Mahindra je Indijski proizvajalec vozil ki je, poleg celega kupa drugih vozil, proizvajal tudi licenčno kopijo Willysa.
:D

A tega greš gledat?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

pomojem jo boš bolje odnesel z tisto frontero... nej te ne zavede da je opel, ker je v resnic isuzu.

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

To je toliko stran od vsega obnorelega sveta, da te tisina (manjkno zvoka) boli, ker nisi navajen sprva....
Ta teden ne utegnem, grem pa gledat Land Roverja za 1700€. Vsekakor porocam!


Katerega land roverja? series (1,2,3) bodo dražji, defender bo konkretno dražji, edino ostane potem freelander. Za 1700€ ima pokvarjen zadnji pogon in boš ostal samo s sprednjim pogonom. Da popraviš to, boš moral IRD menjat. Cena čez 3k€.

Potem raje vzami subaru foresterja za ta denar, daj mu gor malatesta kobra MT gume v originalni dimenziji (205/70/15) in šus plato pod motor. Se boš brez problema udobno odpeljal tja gor. Pa še 5 vas bo lahko normalno sedelo notri.
Smo mel offroad raide in sem bil s foresterjem na teh raidih. Kamorkoli se je freelander pripeljal, sem se jaz brez problema s foresterjem tudi. Sta enako od tal pomaknjena, forester ima še reduktor in boljši pogon, ki ne crkne kar tako.

kalatesta kobra:



S temi gumami forester prileze res daleč. Sprobano večkrat v živo. Pa še težišče ima subaru konkretno nižje od terencev, tako da lahko leze v klance, kamor s kratkim terencem niti ne gre.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Grem stavt da tud tole pripleza če daš kobre gor: https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=1...

Buggy ::

A tega greš gledat?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

pomojem jo boš bolje odnesel z tisto frontero... nej te ne zavede da je opel, ker je v resnic isuzu.


Nimam nic proti Fronteri, kot pravim vazno mi je da bo nekaj kar se da za silo spravit na cesto za par dni in da je terensko dost zmoglivo pa recimo pod 2 jurji.

ja tisti iz tvojega linka je dizel pa recimo tale bencinar je tudi kandidat

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

lasyvy ::

Še enkrat: Lada Niva.

Saj vas razumem, da radi "drkate" na moderne tehnologije, gledate spece ipd.

Ampak, za majhen denar, se noben od vaših predlogov price/performance niti ne pribljiža Nivi. (in kdor jo daje v nič, nima pojma kaj Lada Niva je)

Na Voglu vidiš dva avtomobila. Pinzgauerja (mokre sanje...) in Nivo. In ničesar več brez helikopterskega prevoza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lasyvy ()

lasyvy ::

(prepričan sem, da marsikaj drugega tudi zleze tja gor, ampak je vsem škoda avtomobila. Pri Nivi nimaš teh težav.)

WizzardOfOZ ::

niva je gajba in zelo neudobna
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Moe_Lester ::

Ne vem koliko si vozil Nivo. Jaz sem se na njej učil voziti pri 14, 15. letih, z njo sem se vsak dan vozil od 18. pa tam do ene 25. leta. Avto je zanič v skoraj vseh pogledih.

Motor je katastrofa, ne glede na to ali izbereš stare 1.6 ali novejše 1.7i. Avto je podhranjen. Udobje na psu, zanesljivost še slabša, zaščita proti rji neobstoječa, terenske zmogljivosti nič posebnega, sredinska zapora diffa ti brez traction controla ne pomaga dosti.

Poleg vsega pa so danes že precej redke in niti ne tako poceni.

matobeli ::

V jugi se itak ni prav veliko drugega dobilo, sploh pa ne za podoben budget tko da če si rabil cenejši manjši 4x4, ki ni na nivoju današnjih mestnih terencev, že nisi imel izbire.

lasyvy ::

Moe_Lester je izjavil:

Ne vem koliko si vozil Nivo. Jaz sem se na njej učil voziti pri 14, 15. letih, z njo sem se vsak dan vozil od 18. pa tam do ene 25. leta. Avto je zanič v skoraj vseh pogledih.

Motor je katastrofa, ne glede na to ali izbereš stare 1.6 ali novejše 1.7i. Avto je podhranjen. Udobje na psu, zanesljivost še slabša, zaščita proti rji neobstoječa, terenske zmogljivosti nič posebnega, sredinska zapora diffa ti brez traction controla ne pomaga dosti.

Le razloži kaj se da dobiti za 1900 eurov, pa da pleza.
Poleg vsega pa so danes že precej redke in niti ne tako poceni.


Ne vem, kaj si ti vozil, ampak kar sem jaz vozil je splezalo kamorkoli. Glede redkosti, taka z opravljenim tehničnim, 1900 eurov na avto.net. Ne vem po katerem vesolju se ti voziš ampak izgleda, da je bolj fantazijske narave. Pa preberi kaj je OP napisal, drkate na neke terence 10k plus, on ga pa rabi za točno določen namen, ki ga Lada opravlja za daleč najmanj denarja, tako malo, da se ti lahko gladko jebe za vse od popravil do rje.

In ja, čisto jasno mi je, da radi kupujete stvari, ki jih ne rabite za namene, ki jih nimate. Pač marketing vam je spral možgane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lasyvy ()

WizzardOfOZ ::

Kakšnih 10k plus.

Evo ti primerek za 2500€:
Kramparce ima že gor (ne rabiš kupovat), liftkit zmontiran (ne rabiš kupovat), vse homologirano in lahko se voziš brez problemov povsod po terenu in po cestah brez ne boš ovira kot s terencem. Konjev skoraj 2x tok kot niva, ima reduktor,...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

S podobnim sem šel na roadtrip po severni afriki. Brez problema je vse odvozil, tudi po sipinah sredi puščave. Moj takratni forester je imel 290k kilometrov ko sem ga kupil, pa prodal pri malo čez 400k in se vozi še danes. Vmes je bil pa 2x v afriki in ene parkrat na sardiniji pa korziki, kjer smo se vozili v glavnem po makadamih in kolovozih. Pa tudi po balkanu je odvozil ogromno offroada.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Moe_Lester ::

Ne vem, kaj si ti vozil, ampak kar sem jaz vozil je splezalo kamorkoli.


Toliko Niva brez elektronike spleza. Takoj, ko nimaš zadostne obremenitve na 2 kolesih obstaneš. Rešuje so to, da je ni škoda, to je res. Ampak na tak način hitro kaj polomiš.

WizzardOfOZ ::

Neka podobna pot, kot jo mora op prevozit. Kolega iz francije.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11926861 (5447) BCSman
»

"Delovni stroj" 4x4 za v gozd in na njivo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11310075 (6260) WizzardOfOZ
»

Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6813804 (10717) krneki0001
»

Avtomobili s trpežnim podvozjem (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27571431 (63880) krneki0001
»

Poceni terenc (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9321814 (18388) krneki0001

Več podobnih tem