» »

Cena materiala na avto servisu

Cena materiala na avto servisu

1
...
3 4
5
»

darkolord ::

starfotr je izjavil:

Hipotetično, imam težave z avtom, non stop na servisu in kupim olje v trgovini. Izlijem olje ven iz embalaže in noter natočim jabolčni sok. Je iste barve kot olje, samo viskoznost odstopa.

Grem na uradni servis in nosim svojo kanto s sokom.

Menjajo. Motor mi zariba po 1 dnevu. Vmes zamenjam olje s tem, ki sem ga izlil iz kante.

Avtovleka pripelje avto nazaj na servis. Jaz se začnem bunit, da mi morajo zamenjat motor/dati bov avto/vrniti denar.
Primer št. 2, natankajo ti olje po 20 eur na liter, ti ga stankaš ven in notri natočiš jabolčni sok.

Motor zariba po 1 dnevu. Vmes ga zamenjaš s tem, ki si ga iztočil iz motorja.

Itd itd itd.

In pol?

starfotr je izjavil:

Če je servis resen, potem nepreverjene robe (tekočin in delov) ne vgradi. Če pa jih vgradi, pa na to jaz kot servis ne bi nikoli v nobenem primeru dal nobene garancije. Še od proizvajalca imajo zapovedano, da ne smejo vgrajevat OEM izdelkov ampak samo original. Seveda zato, ker proizvajalec zelo zasluži na teh rezervnih delih.

Če dajo garancijo/jamstvo za vozilo na tuj prinešen material, so pa res nesprametni.
Pametni servisi dajo na tuj prinešen material garancijo na delo, na material pa ne.

mugen999 je izjavil:

Raje naredijo nekaj bolj enostavnega za njih. Na racun napisejo, da je stranka prinesla svoje olje. Kar pomeni, da ce slucajno motor zariba, moras ti na sodiscu dokazat da je bil tvoj prinesen olje enak originalu ki ga nalivajo v delavnici. Ker njihov odvetnik bo vstrajal pri tem da je mozno da je bilo olje ponaredek od originala. Ponaredki tudi v resnici obstajajo na trgu baje. No dejstvo je da tega nihce ne more dokazat, kar pomeni da ti s tem pripisom na racun servis avtomatsko unici garancijo na motor v zvezi s tem ce ti motor zariba ali ti recimo zacne nenormalni pit olje.
Čisto enostavno dokazat, vzame se vzorec olja iz motorja in ga da na test v laboratorij.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

A lahko izvem kakšna je razlika, če je garancija samo na delo?

V primeru uničenja motorja bo šel sodni izvedenec gledat, če je čep za izpust olja zategnjen z moment ključem s pravim navorom?

Mislim, ne vem.

A potem garancija/jamstvo na vozilo velja ali ne?

Mato989 ::

T440 je izjavil:

darkolord je izjavil:

T440 je izjavil:

Ta prav dec zjutraj pelje avto na servis, pa svoj olje s seboj pripelje, ker hoče vedet, kaj mu bodo v avto nalil!
Ta prav dec gre popoldne v oštarijo in prinese Refošk s seboj, ker hoče vedet, kaj bo pil!
Ko se ta isti ta prav dec zvečer uleže k ženi, ona tudi svoj vibrator iz predala potegne, ker tud ona hoče vedet, kaj bo imela not vtaknjeno.
No, pa povej še ti, če greš v Italijo, pa vidiš takole (cene so stare ampak razlika je enaka):



Leva cena je, če ti natankajo.
Desna cena je, če natankaš sam.

A boš ciganski škrtuh in boš tankal sam, al boš pustil profesionalcem, da naredijo kot je prav?

Vidiš, dal si dober primer, s katerim ste pokazali, kaki buhteljčki ste, ko nosite Refošk v gostilno in olje na servis!
Cena, praviš, da je nižja, če si natankaš sam? Ja jebela cesta, potem si pa tudi olje zamenjaj sam in servis naredi sam!
Ne pa da hočeš, da naj ti olje zamenja majster (bodimo realni: polovica glasnih na tem forumu pokrova od motorja odpret ne zna, tri četrtine pa ne loči pokrovčka za olje od pokrovčka za zavorno tekočino) ampak cena pa tista, kot da si ga menjal sam…


Sja bi si če nam podpiše avto servvis da bo upošteval in ptordil reklamacije ali pa dokazal 100% da je olje napačno preko neodvisnega laboratorija, ne da bom to moral delat jaz na moje stroške
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

aborko ::

Mato, si že kadarkoli sam zamenjal olje? Pa po resnici...

Mato989 ::

Ene 3x... oz zamenjal 1x dolival pa 2x...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

darkolord ::

starfotr je izjavil:

A lahko izvem kakšna je razlika, če je garancija samo na delo?

V primeru uničenja motorja bo šel sodni izvedenec gledat, če je čep za izpust olja zategnjen z moment ključem s pravim navorom?

Mislim, ne vem.

A potem garancija/jamstvo na vozilo velja ali ne?
Proizvajalec/prodajalec vozila ti da garancijo na brezhibno delovanje vozila.
Proizvajalec/prodajalec delov ti da garancijo na brezhibno delovanje delov.
Servis ti da garancijo na opravljeno delo.

Če servis šlampasto zmontira del - tvoj ali njihov - in zaradi tega crkne motor, bodo oni odgovarjali za to.
Če cel motor crkne, ker je crknil tvoj del, bo pa pač odgovornost na tebi.
Če cel motor crkne, ker je crknil njihov del, je pa vprašanje, ali je vse skupaj še v garanciji ali ne.

Ampak če ti pa crkne motor, ker se je poscal injektor, pa nima veze, da so ti vgradili tvoje olje ali batne obročke ali karkoli drugega razen injektorja.

Tukaj sicer človek dobi občutek, da so motorji iz stekla in zaribajo, če jih samo grdo pogledaš. Ampak kakorkoli, če res crkne motor, se bo servis poskušal iz tega izmotati ne glede na to, ali so ga servirali samo oni z vsemi originalnimi deli ali ne. Še vedno lahko rečejo, da si ti nekaj prčkal po motorju.

m0LN4r ::

Ali pa pac nepravilno ravnal z njim. Youtuber Misha je z Toyoto GR naredil money shift in je toyota rekla, no warranty. V log fajlih racunalnika to ni nobena umetnost prebrati obrate in se marsikaj, kar navaden potrosnik, sploh se mu ne sanja, kaj vse proizvajalec belezi v "sodobnem" avtu.
Boknedaj tisti z SIM kartico, ko bodo zdaj Tesla soferjem zavrnili garancijo, ker je avto stal v vodi xD Tudi ce ga posusijo in bo se nekaj casa se vozil naokoli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

BCSman ::

Na lokalni deponiji sprejemajo samo prazne kante z oljem. Ocitno bolj na redkih vecjih deponijah sprejemajo tudi olje.
Zavorno tekocino se menja (ce ze dolgo ni bila) usput ko se kake dele na bremzah menja; bremze se pelje rihtat k mehaniku ko na tehnicnem recejo da kaka bremza ali vec njih slabo dela, kar vidijo na ekranu.

T440 ::

BCSman je izjavil:

Na lokalni deponiji sprejemajo samo prazne kante z oljem. Ocitno bolj na redkih vecjih deponijah sprejemajo tudi olje.
Zavorno tekocino se menja (ce ze dolgo ni bila) usput ko se kake dele na bremzah menja; bremze se pelje rihtat k mehaniku ko na tehnicnem recejo da kaka bremza ali vec njih slabo dela, kar vidijo na ekranu.

Ja, ampak pravi dec prinese zavorne ploščice pa zavorne diske s seboj! Tudi zavorno tekočino imaš s sabo ne?
Pa hudiča, a na tehnični pregled ne pripeljete svojih naprav??? Madona, kako pa veste, da vam kaj narobe ne izmerijo? Ta prav dec ima stezo doma, v garaži, ne?

mr_chai ::

Nategnejo te danes povsod. Eni bolj, eni malo manj.

Za forda sem klical na AC Klemenčič koliko stane mini servis (menjava olja, zračni filter, čep, oljni filter, filter kabine), pa mi je naračunal nekih 560 eur, na kar bi mi baje dal še 10 % popusta..Woohoo, sem se mu samo zahvalil in adijo.

Sem ga nato peljal v bližino Šentjurja k AvtoEdo, ki je tudi pooblaščeni za Forde. Pa sem na koncu dal skoraj pol manj, celih 266 eur. Pa tudi sam AvtoEdo me je malo nategnil, ker mi je za filter kabine računal 35 eur, če bi ga kupil sam, bi preko autodoca dal samo 10 eur zanj. Ampak mehanik ima v glavi koliko bi rad dobil, tako da tudi če se drugo leto pojavim tam s svojim kabinskim filtrom, bo pač dvignil ceno oljnega filtra, da bo še vedno dobil neko ceno. Ker pač povsod kjer imajo zaposlene, se jim za manj ne splača več delati. Tako pač je narava tega biznisa.


In vse te zadeve znam sam zamenjati na avtu in še kaj več. In to naredim še hitreje, kot mi to naredijo na servisu. Vso potrebno orodje tudi ima, med njimi tudi veliko specializiranega orodja, pa še vedno vozim na servis. Zakaj?
Zato, ker pač hočem imeti čisto servisno zgodovino. Ko bom avto prodajal bo to ena prednost, ker bo imel vso zgodovino, ki jo dobim tudi ob vsakem končanem servisu izpisano na listu.


Če pa imaš nek avto star 15+ let, potem pa itak nima smisla za take reči voziti na servis.

kriptobog ::

Servisno zgodovino imaš lahko tudi, če pelješ na neuraden servis, ali ce šravfaš doma. Saj imaš raune za material. Kaj boš dobil ko boš prodajal avto? 100e več, zaradi poštempljane servisne? Jaz grem tja smao, da imam veljavno jamstvo, ko poteče pa k bratrancu. Ženin avto, ki nima jamstva in ima samo garancijo pa servisira bratranec, ki ima sovj servis. Notri da dele, po navodilih proizvajalca in ni težav z garancijo. Zaenkrat menjan alternator pod garancijo. 2x v enem letu :))
Pa ko prodajam avto servisna nikogar ne zanima, ker ima avto itak 300k+ takrat.

Ahim ::

mr_chai je izjavil:

Za forda sem klical na AC Klemenčič koliko stane mini servis (menjava olja, zračni filter, čep, oljni filter, filter kabine), pa mi je naračunal nekih 560 eur, na kar bi mi baje dal še 10 % popusta..Woohoo, sem se mu samo zahvalil in adijo.

Wow, za Volvo (bencinar) je prvi redni servis v Ljubljani na uradnem servisu manj, kot ti je ta naracunal s popustom vred za Forda ... imas to GTja ali kaj? 8-O

BCSman ::

Ali pa avtoklepar, prvi dela sam, drugi ima zaposleno še ženo za tajnico, prvi računa 2x manj, ker mu ni treba financirat še ene plače za ženo. K prvemu hodijo samoplačniki, k drugemu vse kar je preko zavarovalnice, kjer je itak vseeno če ti nabije ceno.

Wrop ::

Menjava zadnjih ploščic 190 € na uradnem servisu. 120 € za ploščice ostalo menjava.
Cena ploščic, kot da so za kakega porsheja, ne pa za enega megana.

Na spletu so 32 € za Brembo, enako za Valeo, ki jih najverjetneje tudi dejansko vgrajujejo na uradnem servisu.

Razumem, da imajo še stroške z zalogo, delom, naročanjem itd in da to tudi računajo v ceno materiala. 4x ceno, pa ravno ne.
Pa se je že nekajkrat zgodilo, da potrošnega materiala uradni servis v Lj sploh nima na zalogi. Na tistih nekaj litrov olja za avtomatski menjalnik v meganu sem čakal mesece, kot, da ga posebej delajo zame in da imam neko posebno eksotiko, nevideno v Sloveniji.

m0LN4r ::

120EUR je cist solidna cena.
Ne glede na avto so lahko 100EUR za navadno dobre, 200EUR za mal bolse, 300EUR za se bolse
500EUR za dirkalne.

Nima veze to z porachejem, ampak namen uporabe, teza in moc avta.

Drugace tiste za 50EUR zradiras kot putter na prepecencu.

PS:
Ce mas 1500kg+ vozis mal bolj dinamicno vzames kake EBC yellow stuff.
Navadne brembo so se za na siht po ravnem vozit, kjer nic ne bremzas.

Oz. glih brembo je znan po tem, da je ogromno ponaredkov tudi na onlineportalih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

starfotr ::

Vzameš ATE bremze in nimaš kaj falit.

kriptobog ::

starfotr je izjavil:

Vzameš ATE bremze in nimaš kaj falit.


Tako. Najboljše.

Blinder ::

Da so tiste za 50 € slabe, mogoče pretiravaš? Jaz ne bi dal 50͠za ploščice niti za sprednjo os, kaj šele zadnjo.
Za moj avto za zadnjo os štartajo pri 12 € na autodoc in mediana je nekje 28 €. Za 50 € (za samo zadnjo os) jih na autodoc sploh ni tako dragih.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

m0LN4r ::

Sem lepo napisal, odvisno za kako tezek in hitr avto se gre in ali jih sploh uporabljas kot se zagre.




Blinder je izjavil:

Da so tiste za 50 € slabe, mogoče pretiravaš? Jaz ne bi dal 50͠za ploščice niti za sprednjo os, kaj šele zadnjo.
Za moj avto za zadnjo os štartajo pri 12 € na autodoc in mediana je nekje 28 €. Za 50 € (za samo zadnjo os) jih na autodoc sploh ni tako dragih.

Em ja so.
5 Rund nordschleife in izginejo ali pa zgorijo.

To je pa potem tisto, ko enim drzijo samo 15.000km oz. nekaj spustov iz alp v dolino,
drugim pa drzijo vecno.

starfotr je izjavil:

Vzameš ATE bremze in nimaš kaj falit.

ATE so res dober price/performance za vsakdanjik.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Mato989 ::

Če znaš vozit so zavorne ploščice itd... pvosem brezveze... samo pravočasno spustiš gas in v 80% je to dovolj, če pa ne znaš ocenit kako daleč se avto pelje ko spustiš gas pa je drugo, mogoče pri 15km/h zabremzaš če je pač taka situacija...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Wrop ::

m0LN4r je izjavil:

120EUR je cist solidna cena.
Ne glede na avto so lahko 100EUR za navadno dobre, 200EUR za mal bolse, 300EUR za se bolse
500EUR za dirkalne.

Nima veze to z porachejem, ampak namen uporabe, teza in moc avta.

Drugace tiste za 50EUR zradiras kot putter na prepecencu.

PS:
Ce mas 1500kg+ vozis mal bolj dinamicno vzames kake EBC yellow stuff.
Navadne brembo so se za na siht po ravnem vozit, kjer nic ne bremzas.

Oz. glih brembo je znan po tem, da je ogromno ponaredkov tudi na onlineportalih.


Dej nehi no. Za 500 € povprečnež z enim renojem zamenja komplet diske, ploščice in še delo je vračunano. Računajo, kot da vgrajujejo top robo, v resnici je pa neko minimalno zadovoljivo robo.
Kaj misliš, da si taki, ki hodijo na uradni servis vgrajujejo ploščice po 500 € in hodijo dirkat na Nürburgring.

starfotr je izjavil:

Vzameš ATE bremze in nimaš kaj falit.

Te so 43 € na spletu. Tretjina cene nekih neznanih na uradnem servisu. Dvomim, da vgrajujejo te.

mugen999 ::

Wrop je izjavil:


Dej nehi no. Za 500 € povprečnež z enim renojem zamenja komplet diske, ploščice in še delo je vračunano.


500€ je na uradnem servisu za menjavo vsega tega komaj dovolj za kakega clia. Da boš pa na kakem renold SUV vse to zamanjal pa jurja ne bo zadosti, na uradnem. Medtem ko na autodocu material za clila pride cca dobrih 200 €.

m0LN4r ::

Jp za 900kg cliota res ne rabis nevem kake ploscice.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kriptobog ::

Mato989 je izjavil:

Če znaš vozit so zavorne ploščice itd... pvosem brezveze... samo pravočasno spustiš gas in v 80% je to dovolj, če pa ne znaš ocenit kako daleč se avto pelje ko spustiš gas pa je drugo, mogoče pri 15km/h zabremzaš če je pač taka situacija...


Sploh so brezveze ko rabiš na silo zabremzati ko te kdo izsili ali pa na ceto prileti otrok ali žoga, itd. Razlike v cenah so tako majhne, da je vseeno če vzameš dobre in je to to. Tudi držijo dlje.

starfotr ::

Taki, ki nič ne bremzajo pa menjajo še povsem dobre diske in ploščice, ker je vse rjavo in je samo za v kanto.

Pa zavorne klešče jim štekajo in morajo kupit nove. Res, jak prihranek. Kot pri EV, kjer šarovni proizvajaleci vse spustijo nazaj v regeneracijo. V celi živ. dobi avta ni prihranek toliko, kot pa je servis zavornih klešč in menjava diskov ter ploščic zaradi tega.

Wrop ::

mugen999 je izjavil:

Wrop je izjavil:


Dej nehi no. Za 500 € povprečnež z enim renojem zamenja komplet diske, ploščice in še delo je vračunano.


500€ je na uradnem servisu za menjavo vsega tega komaj dovolj za kakega clia. Da boš pa na kakem renold SUV vse to zamanjal pa jurja ne bo zadosti, na uradnem. Medtem ko na autodocu material za clila pride cca dobrih 200 €.


Spletna cena nekega servisnega centra je za enega cliota 4 slabih 300 €, za menjavo diskov, bobnov in oblog. Za nekega megana z nekaj malega športnosti pa 400 €.
Uradni servis je samo za en sprednji kolut računal 100 € brez DDV. Sprednje ploščice pa 90 € brez DDV. Mislim, da bi za komplet menjavo samo material stal 800 € z DDV. Z delom pa cca 1000 €. Na uradnem.

billy ::

ksz...

Jaz bi rad sam izvedel popravilo avtomobila - pač to kar znam. Potrebujem pa dele, rad bi imel original, ampak jih servis noče prodati, češ da prodajajo samo delavnicam in pa pravnim osebam z dejavnostjo "servisa". A jim lahko požugam s kakšnim tržnim inšpektoratom ali je to samo njihova dobra volja, da prodajajo dele fizičnim osebam?

tony1 ::

Samo njihova "slaba" volja, pravno jim nič ne moreš... Zapelji se do drugega uradnega servisa, tile so neke specialne budale, ki jim smrdi denar... Sam sem kupoval original dele za švabe in japonce, povsod so z veseljem prodali robo fizični osebi...

Pardon, še Korejce dam zraven, nikoli ni bilo težav... Sem šel po filter olja na uradni servis, dam VIN človeku, pa se človek nasmehne, ker vidi, da je avto čisto nov, in bom sam menjal olje pri 3 jurjih :), ampak prodajo ga pa seveda z veseljem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

billy ::

Mogoče jim pa ne smrdi denar, ampak želijo še zaslužit na delovni uri, kjer je dobiček "čisti", medtem ko je pri materialu verjetno le nekaj % ...

tony1 ::

Požrešni so do amena, in nikoli jim ni dosti... Tale servis bo šel cugrunt v dveh letih, ker niso normalni...

Med bolj normalne dam še Pežo servis, kjer so tudi vsakič b.p. prodali originalne dele, in se lepo zahvalili, tudi če je šlo za dva desetaka biznisa...

billy ::

Hyundai servis je tudi bil zelo korekten...ugoden material, delovna ura...

eEdbM ::

starfotr je izjavil:

Taki, ki nič ne bremzajo pa menjajo še povsem dobre diske in ploščice, ker je vse rjavo in je samo za v kanto.

Pa zavorne klešče jim štekajo in morajo kupit nove. Res, jak prihranek.

To izkušeno drži - če se bolj malo voziš in zaviraš bolj z motorjem/menjevanjem kot pa aktivnim stiskanjem!

c3p0 ::

Čudno, da ne bi prodali, saj tudi na delih imajo zlatarske marže...

link_up ::

pa fantje, valda ne bo servis 10e, ce je so cene avtov 100k+...

to, da vi ocenite, da je srot vreden tri kile banan, je pac vasa ocena.
In and Out

billy ::

A na avtu za 100k pa dela mehanik ki je oblečen v hugo boss srajco ali zakaj bi njegova ura bila več, kot na avtu za 20k? A zidar, ki zida bajto z 2000m^2, ima višjo urno postavko, kot tisti ki zida vikend? Ne...isto delajo bosanci...

Ja...logika je, če ima lastnik denar za 100k vreden avto, ima tudi za servis kjer je ura 100€.

link_up ::

izvoli ti delat na 100k avtu s placo 5e...
In and Out

billy ::

A folk noče delat na njih ali kako? Pusti zdaj exotiko kot je ferari, ipd, kjer se pač lahko kurčijo zaradi know how..ampak kak bmw, mercedes, audi..pa res ni "tehtnega" razloga za tako drage servise.

link_up ::

ce je pa cena avtomobila enaka 10 letni placi...saj si ne mors spogat tega
In and Out

Mato989 ::

link_up je izjavil:

pa fantje, valda ne bo servis 10e, ce je so cene avtov 100k+...

to, da vi ocenite, da je srot vreden tri kile banan, je pac vasa ocena.


Kakšna pa je razlika če delaš na avtu 100k ali 30k... kakšna točno je razlika za mehanika če je v avtu "zlat sedež" za 20k ali navaden, glede njegovega dela z mašino?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

blackbfm ::

Sem šel po filter olja na uradni servis, dam VIN človeku, pa se človek nasmehne, ker vidi, da je avto čisto nov, in bom sam menjal olje pri 3 jurjih :)


to se ti je nasmehnu zato ker delaš servis 10k prekmalu:))

tony1 ::

Kaj te briga kaj počnem s svojim avtom in s svojim denarjem. 8-)

krneki ::

Jaz kupim rezervne dele preko neta v Sloveniji, šraufat dam pa tja v Bosno. Zmaga :))

m0LN4r ::

billy je izjavil:

A na avtu za 100k pa dela mehanik ki je oblečen v hugo boss srajco ali zakaj bi njegova ura bila več, kot na avtu za 20k? A zidar, ki zida bajto z 2000m^2, ima višjo urno postavko, kot tisti ki zida vikend? Ne...isto delajo bosanci...

Ja...logika je, če ima lastnik denar za 100k vreden avto, ima tudi za servis kjer je ura 100€.

Ma pa arhitekt vecji honorar, agent pri prodaji pa vecjo provizijo.

Naceloma ja, drazja kot je stvar, drazje je delo, ker je vecja odgovornost.

Velike ploscice polagajo tudi ta drazji polagalci ploscic, ne glede na to da polozi isto kvadratov in manjse stevilo ploscic.
Pa nima zlatih rokavic.

Jebeno vseskup vem.

Mato989 je izjavil:

link_up je izjavil:

pa fantje, valda ne bo servis 10e, ce je so cene avtov 100k+...

to, da vi ocenite, da je srot vreden tri kile banan, je pac vasa ocena.


Kakšna pa je razlika če delaš na avtu 100k ali 30k... kakšna točno je razlika za mehanika če je v avtu "zlat sedež" za 20k ali navaden, glede njegovega dela z mašino?

Marsikaj, vlke ribe se drugace streze.

Z drazjimi feltnami moras biti bolj pazljiv, isto kot ce ima avto carbonske sedeze in ga slucajno popraska.
Za recimo toyotin sedez iz blaga je vseeno, ce drgnes malo itn.

;)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Mato989 ::

Z drazjimi feltnami moras biti bolj pazljiv, isto kot ce ima avto carbonske sedeze in ga slucajno popraska.


pričakoval bi da so dražji materiali BOLJ TRPEŽNI na praske in udarce kot obratno.... torej slabo delajo :D
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

starfotr ::

Dražji avti (ali pa bela tehnika, elektronika, nepremičnine...) imajo dražjr rezervne (vgradne) dele, dražje servise.

Nekaj je zato, ker je lahko dražje. Če ima človek 100 keur za avto, ima tudi 2 keur za menjavo olja.

Nekaj je pa dražje zato ker so kosi navadno večji, boljše kakovosti, je težje z njimi delat/vzame več časa, je potrebno posebno orodje itd.

Vedno je več razlogov zakaj (višja) cena.

Pač, obnašate se, kot da ste ravnokar prišli na ta planet in prvič vidite svet in kako ta deluje.

In kupovat generične rezervne dele na uradnem servisu (filtre, zavore itd.) je največja neumnost. Ker navadno so samo prepakirni isti OEM izdelki v škatli proizvajalca za 2-10x višjo ceno kot v prvi trgovini z avtodeli.

Na servisu se kupuje kake specialne rezervne dele, ki se jih ne dobi v aftermarket trgovinah.

Map ::

Ali lahko trgovina z avtodeli zavrne garancijo na rezervni del servisu zaradi nestrokovne montaže? V smislu, da je na servisu zaposlen mehanik, ki ima opravljeno šolo in je načeloma usposobljen za delo. Če lahko zavrne, mora potem to tudi dokazat, kar je pa praktično nemogoče? Drugo bi bilo, če bi recimo pek ali vrtnar, ki nista usposobljena, doma nekaj menjala.

Se mi še ni zgodilo, sem pa šlišal za take primere in se mi zdi kot slab izgovor servisa.

starfotr ::

Če se ti ne da ukvarjat z iskanjem rezervnega dela in morebitnih reklamacij v zvezi s tem, delo dobave materiala prepustiš in plačaš izbranemu mehaniku. In to je to. Pa se on potem ukvarja z dobavitelji avtodelov v primeru reklamacije. Ti se pa ukvarjaš samo z mehanikom.

c3p0 ::

link_up je izjavil:

pa fantje, valda ne bo servis 10e, ce je so cene avtov 100k+...

to, da vi ocenite, da je srot vreden tri kile banan, je pac vasa ocena.


Ni naša ocena, na Autodoc najdi ustrezen del najboljše znamke in boš pogosto še vedno na cenejšem. Če Peugeot da npr. Boschov del v svojo škatlo in doda 50+% k ceni, kak mehanik bo že vedel.

starfotr ::

V aftermarket razervnih delih je toliko denarja, da se s tem ukvarja precej firm. Od proizvajalcev kosov do prodajalcev.

Pomemben del prihodka proizvalacev avtov in pooblaščene prodajno-servisne mreže je tudi prodaja in vgradnja original avtodelov po velikokrat zasoljeni ceni.
1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menjava olja, filtrov... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19812902 (7309) MadMax
»

Velik servis - absurdna cena? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
31747680 (33128) robo125
»

Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12435597 (18160) bbbbbb2015
»

Mali servis - cena? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6327105 (24740) Tilen
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27672531 (46475) D3m

Več podobnih tem