Forum » Na cesti » Servis Mercedes
Servis Mercedes
gargamel32 ::
GLC bo star 6 let, je izven garancije in do sedaj je bil redno servisiran na AutoCommercu. Nekih posebnih težav z njim nisem imel, razen, da kao hitro poje zavorne obloge in diske, ki sem jih moral menjati že na vseh 4 kolesih (pri 90.000 km) komplet, prej pa še obloge zadaj. Ker mi je Lj malo izven poti, iščem drug servis na gorenjskem koncu, če kdo kaj pozna?
Poleg tega so mi stroški servisa v Autocommercu malo "mimo". Redni servis A (mali) je bil med 350 in 400 eur. Servis B pa redno 500+ oz. raje 600. Zadnji servis na 90.000 km je bil servis B + menjava diskov + menjava olja v menjalniku = 2.000,00 eur. Saj dam za kvalitetno storitev a vse ima svoje meje, lahko bi vsaj avto oprali ob takih servisih recimo, nadomestni avto moraš plačat,...
Skratka iščem pooblaščeni ali nepooblaščeni dober servis za normalen denar na gorenjskem koncu. Slišal sem že za Jordana na MLaki pri Kranju, a ga nikakor ne uspem priklicat, telefon je izklopljen/nedosegljiv.
Poleg tega so mi stroški servisa v Autocommercu malo "mimo". Redni servis A (mali) je bil med 350 in 400 eur. Servis B pa redno 500+ oz. raje 600. Zadnji servis na 90.000 km je bil servis B + menjava diskov + menjava olja v menjalniku = 2.000,00 eur. Saj dam za kvalitetno storitev a vse ima svoje meje, lahko bi vsaj avto oprali ob takih servisih recimo, nadomestni avto moraš plačat,...
Skratka iščem pooblaščeni ali nepooblaščeni dober servis za normalen denar na gorenjskem koncu. Slišal sem že za Jordana na MLaki pri Kranju, a ga nikakor ne uspem priklicat, telefon je izklopljen/nedosegljiv.
gargamel32 ::
Si klical na obe številki ali samo mobi?
https://odpiralnicasi.com/spots/jordan-...
Na obe sem klical. Odklopljena in nedosegljiva.
Nehaj uporabljat aktivni tempomat, pa bojo ploščice zdržale 120, diski pa 240kkm.
Nimam občutka, da bi ga uporabljal veliko. Največ čez kakšna naselja. Tudi kilometrov ni tako veliko po moje pri 5 letih in 90.000 ko sem moral menjat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gargamel32 ()
bbbbbb2015 ::
gargamel32 je izjavil:
GLC bo star 6 let, je izven garancije in do sedaj je bil redno servisiran na AutoCommercu. Nekih posebnih težav z njim nisem imel, razen, da kao hitro poje zavorne obloge in diske, ki sem jih moral menjati že na vseh 4 kolesih (pri 90.000 km) komplet, prej pa še obloge zadaj. Ker mi je Lj malo izven poti, iščem drug servis na gorenjskem koncu, če kdo kaj pozna?
Poleg tega so mi stroški servisa v Autocommercu malo "mimo". Redni servis A (mali) je bil med 350 in 400 eur. Servis B pa redno 500+ oz. raje 600. Zadnji servis na 90.000 km je bil servis B + menjava diskov + menjava olja v menjalniku = 2.000,00 eur. Saj dam za kvalitetno storitev a vse ima svoje meje, lahko bi vsaj avto oprali ob takih servisih recimo, nadomestni avto moraš plačat,...
Skratka iščem pooblaščeni ali nepooblaščeni dober servis za normalen denar na gorenjskem koncu. Slišal sem že za Jordana na MLaki pri Kranju, a ga nikakor ne uspem priklicat, telefon je izklopljen/nedosegljiv.
Veš, kako je to. There is no free lunch. Jaz za BMWje bistveno znižam ceno tako, da na real-oem pogledam za številke delov, ki jih rabim (piše tudi, kaj bi se moralo menjati), nato jih pa kupim na AUTODOC.
Recimo, filter in olje za ZF8 menjalnik stane cca 180€. Potem še ura dela, to stane recimo 250€ kumulativno.
Samo veš, cufam se jaz. Sem naročil olje za servis, so mi poslali napačno olje, sem moral vrniti olje za refund.
Jaz servisiram BMW avte (več njih) na servisu, ki je svojčas imel zastopstvo za BMWje, pa so to opustili, mehanike so še zadržali, pa tisto članarino za 2000€ še plačujejo in imajo dostop do servisne zgodovine. Konkretno imam mehanike, ki so bili šolani na BMWju, samo sedaj več niso.
Torej, bottom line je... Cena bo konkretno nižja, če se boš s tem malo sam ukvarjal. Če pa si ti samo mislil voziti k drugemu, to sicer lahko storiš. Samo te bom opozoril nekaj. Cena repro materiala za servis je lahko divje različna. Filter za gorivo je lahko 19+ €, lahko pa je 80€ (Bosch OEM). Privatniki (oz. neuradni servisi) radi vzamejo turške noname zadeve. Ne trdim, da je tisto hudo slabo, samo avto pa tudi je relativno drag. Ker ni neke filozofije - mehaniki pod kozolcem tudi kupujejo na AUTODOC, samo dajo 100% maržo na to.
Aja, pa mehanik se mora strinjati, da ti lahko dele (repro material) prineseš.
Likalnik ::
Jaz imam ravno tako Mercedesa kateri ni več v garanciji...sem iz Gorenjskega konca in avto vozim na servis v Ljubljano-Črnuče. Andrej Sitar S.P. On samo Mercedese šraufa...je super, korekten in zanesljiv...
Kljub temu,da je daleč, raje peljem k njemu in vem da dobro naredi, kot pa, da ga vozim nekam kjer ni preverjeno.
Za Mercedese poznam še dobrega serviserja v Ljutomeru in v okolici Grosuplja...
moj zadnji (letošnji) mali redni servis pri Sitarju je bil 210EUR...s tem, da so v to ceno še všteti novi brisalci:)
Kljub temu,da je daleč, raje peljem k njemu in vem da dobro naredi, kot pa, da ga vozim nekam kjer ni preverjeno.
Za Mercedese poznam še dobrega serviserja v Ljutomeru in v okolici Grosuplja...
moj zadnji (letošnji) mali redni servis pri Sitarju je bil 210EUR...s tem, da so v to ceno še všteti novi brisalci:)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
Buggy ::
Veš, kako je to. There is no free lunch. Jaz za BMWje bistveno znižam ceno tako, da na real-oem pogledam za številke delov, ki jih rabim (piše tudi, kaj bi se moralo menjati), nato jih pa kupim na AUTODOC.
Tole! Tako delam ze zadnje tri avtomobile in kupim ali OEM isto kvaliteto brez badga znamke ali pa upgrade. Diske na vseh avtih, vedno ko grejo OEM v franze vzamem Zimmermann coated.
Na VW so mi zadnj diski "zgnili" pri 90Kkm...tolk o OEM kvaliteti
Pooblascenca pa moj avto ne bo videl, ker kupujem take za katere vem da imam v blizini dobre serviserje, ki cez dan delajo na pooblascencih popoldne pa doma
Za velik servis (crpalka in pogonski jermen + vse tekocine tudi AT menjalnik) na Alltracku pri 120Kkm mi je Kondor z nevem kakim popustom slabe dve leti nazaj dal predracun za 1700€+...pri mojem "mojstru" ki je sicer zaposlen na pooblascencu, pa je bilo to 900€...nimam pa zdej potrjene digitalne servisne, ki jo pa kurec gleda
Blinder ::
Mah oba so te nategnili buggy
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Buggy ::
nwm...pooblascenci od kjer sem dobil ponudbe, so imeli kar vsi tam-tam cene, tako da s tega stalisca kaj dost izbire ni bilo. Odlocitev, da bom delal pri "kozolcarju" je bila bolj kot ne samoumevna. Nekako sem tudi preprican, da je bila zadeva "popoldne" tudi bolj kvalitetno opravljena, kot bi bila "dopoldne" pri pooblascencu...vseeno se mu gre, da obdrzi dobro ime
BiTdi ima velike servise na 120Kkm vkljucuje pa to tudi menjave olja v diferencialu in haldexu ter kot receno AT menjalniku ter motorju ter seveda zavorna..skratka celga so szuzal in na novo natankal
BiTdi ima velike servise na 120Kkm vkljucuje pa to tudi menjave olja v diferencialu in haldexu ter kot receno AT menjalniku ter motorju ter seveda zavorna..skratka celga so szuzal in na novo natankal
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
starfotr ::
bbbbbb2015 ::
Lahko zaupaš ime tega servisa, ker je zelo pohvalno, da lahko prineseš svoje dele?
Jaz pa iščem restavravijo, kjer bi mi iz mojega prinešenega mesa in moke naredili bolonez omako in makarone. Za 4 eur po obroku.
S sabo prinesem tudi svoje krožnike, pribor, detergent in gobico.
Daj mir in pejd stran. Za ZF8 menjalnik je filter in olje 180€ na AUTODOC - originalno od ZF. Na servisu je 900€ material in potem še delo. Kakšne so to marže?
starfotr ::
Ne vem, vprašaj svojega poštenega serviserja, kateri te samo pošteno nateguje.
Namesto, da bi nategune pustili brez denarja, jim nosite svoj denar in svoje kose. In tako živijo in nategujejo naprej.
Kdo je tu potem neumen?
Namesto, da bi nategune pustili brez denarja, jim nosite svoj denar in svoje kose. In tako živijo in nategujejo naprej.
Kdo je tu potem neumen?
tony1 ::
Lahko zaupaš ime tega servisa, ker je zelo pohvalno, da lahko prineseš svoje dele?
Jaz pa iščem restavravijo, kjer bi mi iz mojega prinešenega mesa in moke naredili bolonez omako in makarone. Za 4 eur po obroku.
S sabo prinesem tudi svoje krožnike, pribor, detergent in gobico.
Oh, ti zavetnik revežev, ki si mažejo roke z delom, še spomenik ti bojo postavili.
sabali ::
jaz pa sm dolžen servisu 260€ za reden servis, pa odlašam do 'plače' lmaoooo (sej imam sam vseen)... zaenkrat me še niso klicali
mugen999 ::
Če imaš mercedesa še ne pomeni, da moraš vozit avto na redne servise tja, kjer se samo mercedesi šravfajo. Olje,tekočine, filtre, zavore,... zna menjati vsak mehanik na vseh znamkah, to zna naredit celo vsak vajenec. Važno je da se pozanimaš kakšno olje gre v motor. Najbolše pa je da ti nalivajo 100% sintetiko od olja. Ponavadi ga itak nimajo, zato prinesi svoje olje, ne zmeni se če te grdo gledajo. Razni full sintetic in sintetic technologi niso 100% sintetična olja. Da na kantici lahko pise full sintetic je dovolj že da je vsaj 25% sinteticnega olja, ostalo pa je lahko mineralno. 100% sintetika ima dosti mocnejsi oljni film on navadnega olja in se ne poslabsuje z višanjem temperature olja. In 100% sintetike ne dobis za manj kot 12eur/liter v trgovini in ne na netu. Original olja za znamke(tudi mercedes) ponavadi niso 100% sintetična. Je pa res ko pa avto zacne kaj nagajat, pa je dobro da peljes tja kjer se sravfa tvojo znamko, da mu postavijo pravo diagnozo in tudi hibe znamke tam poznajo.
mugen999 ::
Olje se menja takrat ko te avto opozori da je čas za menjavo. Na 5000 km ga menjajo, oziroma so ga menjali, glupi američani včasih, dokler tudi sami niso prišli k pameti, da firma ki je avto naredila boljše ve kdaj zamenjati olje, kot pohlepni avto dilerji v usa ki so strankam po 5000km zlivali ven skoraj novo olje in nalivali novega. Če naliješ kvalitetno olje, interval predpisa avta zdrži brez problema, je pa res, da ga je do 15k km dobro zamenjati, ce je avto novejsi, oziroma dober. Medtem ko ga starim kripam menjas na 20k km.
Buggy ::
Če imaš mercedesa še ne pomeni, da moraš vozit avto na redne servise tja, kjer se samo mercedesi šravfajo. Olje,tekočine, filtre, zavore,... zna menjati vsak mehanik na vseh znamkah, to zna naredit celo vsak vajenec. Važno je da se pozanimaš kakšno olje gre v motor. Najbolše pa je da ti nalivajo 100% sintetiko od olja. Ponavadi ga itak nimajo, zato prinesi svoje olje, ne zmeni se če te grdo gledajo. Razni full sintetic in sintetic technologi niso 100% sintetična olja. Da na kantici lahko pise full sintetic je dovolj že da je vsaj 25% sinteticnega olja, ostalo pa je lahko mineralno. 100% sintetika ima dosti mocnejsi oljni film on navadnega olja in se ne poslabsuje z višanjem temperature olja. In 100% sintetike ne dobis za manj kot 12eur/liter v trgovini in ne na netu. Original olja za znamke(tudi mercedes) ponavadi niso 100% sintetična. Je pa res ko pa avto zacne kaj nagajat, pa je dobro da peljes tja kjer se sravfa tvojo znamko, da mu postavijo pravo diagnozo in tudi hibe znamke tam poznajo.
Tole 2x...ker vajenca na pooblascencu niti ne zelis imet na avtu. Raje osebni pristop "jombe", pa si zraven pod kozolcem pri operaciji, pa se se nekaj tnaucis kako avto funkcionira, kar sicer nebi!
mr_chai ::
Če imaš mercedesa še ne pomeni, da moraš vozit avto na redne servise tja, kjer se samo mercedesi šravfajo. Olje,tekočine, filtre, zavore,... zna menjati vsak mehanik na vseh znamkah, to zna naredit celo vsak vajenec. Važno je da se pozanimaš kakšno olje gre v motor. Najbolše pa je da ti nalivajo 100% sintetiko od olja. Ponavadi ga itak nimajo, zato prinesi svoje olje, ne zmeni se če te grdo gledajo. Razni full sintetic in sintetic technologi niso 100% sintetična olja. Da na kantici lahko pise full sintetic je dovolj že da je vsaj 25% sinteticnega olja, ostalo pa je lahko mineralno. 100% sintetika ima dosti mocnejsi oljni film on navadnega olja in se ne poslabsuje z višanjem temperature olja. In 100% sintetike ne dobis za manj kot 12eur/liter v trgovini in ne na netu. Original olja za znamke(tudi mercedes) ponavadi niso 100% sintetična. Je pa res ko pa avto zacne kaj nagajat, pa je dobro da peljes tja kjer se sravfa tvojo znamko, da mu postavijo pravo diagnozo in tudi hibe znamke tam poznajo.
Tole 2x...ker vajenca na pooblascencu niti ne zelis imet na avtu. Raje osebni pristop "jombe", pa si zraven pod kozolcem pri operaciji, pa se se nekaj tnaucis kako avto funkcionira, kar sicer nebi!
Ja to narediš, če ne misliš nikoli prodati avtomobila, oziroma ga boš prodajal ko bo že res star.
Če pa bi ga v parih letih prodal, potem pa je fajn imeti servisno zgodovino, za to pa rabiš da se delajo servisi na pooblaščencu! Ampak govorim samo za osnovne servise! Ostalo se naj šraufa kar pri kakšnemu dobremu hruškarju.
Sicer pa, diske in ploščice bi se pa vsak lahko sam naučil zamenjati.
Meni so pri pooblaščencu za Forda v Ljubljani izdali predračun za mali servis 500+ eur, pa sem ga peljal raje k drugemu pooblaščencu v Šmarje pri Jelšah, ki so mi naredili servis za 260 eur, pa še ti so me malo nategnili z menjavo kabinskega filtra (36 eur). Drugič bom reku, da naj ga ne menjajo, ker ga lahko kupim za 15 eur in zamenjam tudi sam. Itak bi lahko cel servis sam delal, ampak ker imam novejši avto, raje plačam, da ima avto servisno zgodovino.
Buggy ::
Lej kakor kdo. Jaz sem transparenten povem s cim operiram, ni pa cena servisa magic faktor, ker raje placam vec za kvalitetne dele (ki jih znam kupit sam) kot pa za marze s tem da obdrzim kvaliteto vagona na istem nivoju oz. raje se bolje...isto kot OC-jam PC :D
Sem malo bolj star in imam nekaj vec poznanstev, da vem kaj in kako stvari funkcionirajo in kaj si dejansko lahko obetate od pooblascencev.
cist mimogrede...en avto nazaj sem imel biserno zeleno barvo, ki je na pravem kotu sonca projecirala modro. Kasko parkirisce...jebena Ljubljana. Tipi meni popravijo avto in mi ga dajo v pregled pod lucmi v salonu. Seveda preverim...se kul. Pripeljem dam...kuham golaz ko je pravo sonce sijalo v vukojebini in gledam zakaj so vrata modra prtlaznjih pa zelen. Pri biserni barvi je potrebno flakse pravilno pod kotom nanasat te raterdi na pooblascencu so to failal. Mlajsi brat ki dela tam. in ga ne obremenjujem ...pa me je napizdu...stari biserna na tem avtu...ne se hecat da ga bojo kle upedenal, zakaj mi nisi reku da bos avto pripeljal
Sicer mene boli kurec, ker mi je pomembno podvozje in motor, avta ne perem in kic oz estetika je zadnja stvar..sam recem..zdej imam biserno belo in ne ker zgleda ampak ker ima vec lak lazur in je bolj odporna na kamenje, ki ga je v vukojebini ogromno. Avto bo sel cez par let k tamalim pol pa na odpad.
Sem malo bolj star in imam nekaj vec poznanstev, da vem kaj in kako stvari funkcionirajo in kaj si dejansko lahko obetate od pooblascencev.
cist mimogrede...en avto nazaj sem imel biserno zeleno barvo, ki je na pravem kotu sonca projecirala modro. Kasko parkirisce...jebena Ljubljana. Tipi meni popravijo avto in mi ga dajo v pregled pod lucmi v salonu. Seveda preverim...se kul. Pripeljem dam...kuham golaz ko je pravo sonce sijalo v vukojebini in gledam zakaj so vrata modra prtlaznjih pa zelen. Pri biserni barvi je potrebno flakse pravilno pod kotom nanasat te raterdi na pooblascencu so to failal. Mlajsi brat ki dela tam. in ga ne obremenjujem ...pa me je napizdu...stari biserna na tem avtu...ne se hecat da ga bojo kle upedenal, zakaj mi nisi reku da bos avto pripeljal
Sicer mene boli kurec, ker mi je pomembno podvozje in motor, avta ne perem in kic oz estetika je zadnja stvar..sam recem..zdej imam biserno belo in ne ker zgleda ampak ker ima vec lak lazur in je bolj odporna na kamenje, ki ga je v vukojebini ogromno. Avto bo sel cez par let k tamalim pol pa na odpad.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Pac-Man ::
Olje se menja takrat ko te avto opozori da je čas za menjavo. Na 5000 km ga menjajo, oziroma so ga menjali, glupi američani včasih, dokler tudi sami niso prišli k pameti, da firma ki je avto naredila boljše ve kdaj zamenjati olje, kot pohlepni avto dilerji v usa ki so strankam po 5000km zlivali ven skoraj novo olje in nalivali novega.
Firma ve koliko je treba menjat olje, da avto pride skozi garancijsko dobo, nato je fino če čim prej crkne. Zato razni lifetime sealed menjalniki pa to.
V ZDA se da za 35 $ testirat rabljeno olje:
https://www.blackstone-labs.com/tests/t...
Finding the Perfect Oil Change Interval for my BMW (Triple Oil Analysis)
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
Buggy ::
razni starifotri zal zivijo v svojem svetu in so prepricani da jih blazevzegen caka izkljucno na pooblascencih..tako pac imamo. Jaz sam rec buhpomagej
mr_chai ::
Buggy ::
seveda na cliotu ni neka velka drama ...mudwel! Sem delal to sam dokler sem na hroscu sparal kot mulc (pakne in bobni). Zdej je moj cas vec vreden, menjava diskov pa nekaj tako enostavnega in sicer zajebanga ce nimas orodja da je vse kewl..dokler pri 250kmh ne trese :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Olje se menja takrat ko te avto opozori da je čas za menjavo. Na 5000 km ga menjajo, oziroma so ga menjali, glupi američani včasih, dokler tudi sami niso prišli k pameti, da firma ki je avto naredila boljše ve kdaj zamenjati olje, kot pohlepni avto dilerji v usa ki so strankam po 5000km zlivali ven skoraj novo olje in nalivali novega. Če naliješ kvalitetno olje, interval predpisa avta zdrži brez problema, je pa res, da ga je do 15k km dobro zamenjati, ce je avto novejsi, oziroma dober. Medtem ko ga starim kripam menjas na 20k km.
Olje zamenjaš takrat, ko je servisni interval blizu, oz. se izteče ALI prej, če je motor obremenjen bolj, kot je to normalno. Kot večja obremenitev se šteje:
- avto dosti časa teče v prostem teku ali ima dosti kratkih postankov
- avto ima pretežno ali v celoti samo mestno vožnjo na kratke razdalje (+-4km)
- avto pretežno ali ves čas vleče vreme (prikolica, naložen keson)
- avto se pogosto pelje v visokih obratih (vožnja navkreber)
- avto je pogosto izpostavljen zelo mrzlemu vremenu (visoko v hribih)
To ti v glavnem vse piše v knjižici.
Za BMW B47 in B48 motorje je servisni interval 30.000km. Za Renault motorje K9K je servisni interval 20.000km oziroma 30.000km, odvisno od tipa avta. Proizvajalec pogosto predpiše različne intervale za različne klime.
Moj mehanik pravi, da se ljudje pogosto vozijo z dieselskimi motorji v previsokih prestavah in prenizkih obratih in da to povzroča nenormalno obravo ojničnih/glavnih motornih ležajev.
Nam je razneslo vsega skupaj 4 dieselske K9K motorje. Samo eden (2.2dCi) je imel 110.000km. In je imel tovarniško napako, premehke glavne motorne ležaje na ojnici. Vsi ostali so imeli 350.000km ali več, večinoma celo dosti več. Razneslo pa je vse enako. Ležaj motorne gredi je zaradi pomanjkanja mazanja olja začelo intenzivno izrabljati in ga je zasukalo. Mehanik je rekel, da četudi smo se mi vozili na dolge razdalje in menjavali olje, je avto nekje v svoji dobi doživel, da se olje ni menjavalo na rok (km, čas) ali nepravilno olje. To je povzročilo gomoljaste obloge in zamašilo oljne kanale. Pravi sicer, da s pravilno rabo olja se te obloge *raztopijo*, samo recimo, da greš na dolgo pot 1000km. Samo mestna vožnja ne bo raztopila oblog.
Jaz sem tipično kupoval za službeni namen Renault Clio ali Renault Megane, do dve leti star, diesel K9K. Sedaj imamo Dacia Duster 4x4 dCi, v bistvu isti motor. To je najcenejši pleh, ki ga poganja K9K motor.
Mehanik pravi, da če se kupi avto, ki ima okrog 100.000km, da se izplača razdreti motor spodaj in zamenjati ležaje in preveriti, če ni prišlo do tvorjenja oljnih oblog. Saj, če drugače ne, se sname karter, preveri se motor od spodaj in če ni oblog, se karter privijači nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
bbbbbb2015 ::
Olje zamenjaš takrat, ko je servisni interval blizu, oz. se izteče ALI prej, če je motor obremenjen bolj, kot je to normalno. Kot večja obremenitev se šteje:
- avto dosti časa teče v prostem teku ali ima dosti kratkih postankov
- avto ima pretežno ali v celoti samo mestno vožnjo na kratke razdalje (+-4km)
- avto pretežno ali ves čas vleče breme (prikolica, naložen keson)
- avto se pogosto pelje v visokih obratih (vožnja navkreber)
- avto je pogosto izpostavljen zelo mrzlemu vremenu (visoko v hribih)
To ti v glavnem vse piše v knjižici.
Za BMW B47 in B48 motorje je servisni interval 30.000km. Za Renault motorje K9K je servisni interval 20.000km oziroma 30.000km, odvisno od tipa avta. Proizvajalec pogosto predpiše različne intervale za različne klime.
Moj mehanik pravi, da se ljudje pogosto vozijo z dieselskimi motorji v previsokih prestavah in prenizkih obratih in da to povzroča nenormalno obravo ojničnih/glavnih motornih ležajev.
Nam je razneslo vsega skupaj 4 dieselske K9K motorje. Samo eden (2.2dCi) je imel 110.000km. In je imel tovarniško napako, premehke glavne motorne ležaje na ojnici. Vsi ostali so imeli 350.000km ali več, večinoma celo dosti več. Razneslo pa je vse enako. Ležaj motorne gredi je zaradi pomanjkanja mazanja olja začelo intenzivno izrabljati in ga je zasukalo. Mehanik je rekel, da četudi smo se mi vozili na dolge razdalje in menjavali olje, je avto nekje v svoji dobi doživel, da se olje ni menjavalo na rok (km, čas) ali nepravilno olje. To je povzročilo gomoljaste obloge in zamašilo oljne kanale. Pravi sicer, da s pravilno rabo olja se te obloge *raztopijo*, samo recimo, da greš na dolgo pot 1000km. Samo mestna vožnja ne bo raztopila oblog.
Jaz sem tipično kupoval za službeni namen Renault Clio ali Renault Megane, do dve leti star, diesel K9K. Sedaj imamo Dacia Duster 4x4 dCi, v bistvu isti motor. To je najcenejši pleh, ki ga poganja K9K motor.
Mehanik pravi, da če se kupi avto, ki ima okrog 100.000km, da se izplača razdreti motor spodaj in zamenjati ležaje in preveriti, če ni prišlo do tvorjenja oljnih oblog. Saj, če drugače ne, se sname karter, preveri se motor od spodaj in če ni oblog, se karter privijači nazaj.
- avto dosti časa teče v prostem teku ali ima dosti kratkih postankov
- avto ima pretežno ali v celoti samo mestno vožnjo na kratke razdalje (+-4km)
- avto pretežno ali ves čas vleče breme (prikolica, naložen keson)
- avto se pogosto pelje v visokih obratih (vožnja navkreber)
- avto je pogosto izpostavljen zelo mrzlemu vremenu (visoko v hribih)
To ti v glavnem vse piše v knjižici.
Za BMW B47 in B48 motorje je servisni interval 30.000km. Za Renault motorje K9K je servisni interval 20.000km oziroma 30.000km, odvisno od tipa avta. Proizvajalec pogosto predpiše različne intervale za različne klime.
Moj mehanik pravi, da se ljudje pogosto vozijo z dieselskimi motorji v previsokih prestavah in prenizkih obratih in da to povzroča nenormalno obravo ojničnih/glavnih motornih ležajev.
Nam je razneslo vsega skupaj 4 dieselske K9K motorje. Samo eden (2.2dCi) je imel 110.000km. In je imel tovarniško napako, premehke glavne motorne ležaje na ojnici. Vsi ostali so imeli 350.000km ali več, večinoma celo dosti več. Razneslo pa je vse enako. Ležaj motorne gredi je zaradi pomanjkanja mazanja olja začelo intenzivno izrabljati in ga je zasukalo. Mehanik je rekel, da četudi smo se mi vozili na dolge razdalje in menjavali olje, je avto nekje v svoji dobi doživel, da se olje ni menjavalo na rok (km, čas) ali nepravilno olje. To je povzročilo gomoljaste obloge in zamašilo oljne kanale. Pravi sicer, da s pravilno rabo olja se te obloge *raztopijo*, samo recimo, da greš na dolgo pot 1000km. Samo mestna vožnja ne bo raztopila oblog.
Jaz sem tipično kupoval za službeni namen Renault Clio ali Renault Megane, do dve leti star, diesel K9K. Sedaj imamo Dacia Duster 4x4 dCi, v bistvu isti motor. To je najcenejši pleh, ki ga poganja K9K motor.
Mehanik pravi, da če se kupi avto, ki ima okrog 100.000km, da se izplača razdreti motor spodaj in zamenjati ležaje in preveriti, če ni prišlo do tvorjenja oljnih oblog. Saj, če drugače ne, se sname karter, preveri se motor od spodaj in če ni oblog, se karter privijači nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
hamez66 ::
Pri avtomatikih pa ni težav z oljem, so prestavna razmerja v redu (nanašajoč se na to, da nekateri vozijo v previsoki prestavi)?
bbbbbb2015 ::
Pri avtomatikih pa ni težav z oljem, so prestavna razmerja v redu (nanašajoč se na to, da nekateri vozijo v previsoki prestavi)?
Mi imamo avtomatike ZF8 samo v BMWjih. Ima osem prestav in šifta gor in dol hitreje, kot človek sploh uspe prijeti za ročico. Obstaja en velik podvoz, avto šifta 4-5-6 in ko greš iz podvoza 6-5-4-3. Če daš avto iz ECO DRIVE, šifta 3-4-5 in 5-4-3, ter vozi v malo višjih obratih. V SPORT MODE jih sploh ne vozimo, ker pač nimamo avte za to. Na BMWjih še nismo imeli okvare motorja, samo teh avtov imamo manj, tipično pa je najkrajša pot do Ljubljane ali do Dunaja. Smo pa rekli, da ko bodo imeli 300.000km, jih vseeno odprodamo. Tipično pa jih kupimo rabljene, tam nekje okrog 40.000km, eden je imel 60.000km, star pa je bil dve leti.
Vse težave smo rešili na garancijo, nobena ni bila vezana na motor. Tipično jim crkne ad-blue senzor, ker je avto stal predolgo v salonu, ter baterija za SOS klice, ki je pod shark-finom. Ki crkne zato, ker se izprazni, potem pa nekako avto zazna, da ne more dobiti nazaj kapacitete in javi napako.
Novih BMWjev ne kupujemo, ker se vsaj meni zdi, da jim vrednost prehitro pade. Tam dve leti star pa je lih za nas. Uvožen iz Nemčije, full service hitory.
Drugače BMWji imajo specialno olje LL-12 FE, ki ga je težko dobiti. Naredi pa avto tipično leto 60.000km, tako da ima menjavo olja na 6 mesecev. Zdaj bo eden šel na servis, ker ima glih 300km do intervala 30.000km. In bo imel servis ZF8, ker ima 250.000km. Drugače pa so to praviloma karavani, nekih X đipov mi nimamo. To se vsaj meni zdi nepraktičen avto. V Bruslju ga zunaj na ulici težko parkiraš, pa ne vem, koliko to troši. Serija 3 nam troši 4,1L do 4,3L na 100km, serija 5 pa 5,3L/100km. To ni pretirano in je v redu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kia Ceed - redni pooblaščeni servis (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 30746 (7002) | LeQuack |
» | Peugeout 508, lučka serviceOddelek: Na cesti | 4108 (3140) | d_DJ |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 52326 (24374) | blackbfm |
» | Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12302 (10884) | bbbbbb2015 |
» | Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 73072 (47016) | D3m |