» »

Vleka počitniške prikolice

Vleka počitniške prikolice

Demla ::

Pri nakupu počitniške prikolice se vedno pojavi dilema ali je moje vozilo dovolj močno. Ker so informacije na netu na to temo bolj skope, bi to temo namenil vašim izkušnjam.
Kateri avto (model, mašinca, KM, NDM, ...) ter podatki o prikolici (dolžina, NDM, ...). Vsak podatek je dobrodošel. Hvala.

chucki ::

Moja babica je vlekla prikolico z bmw e30 318i letnik 86. Vsak sodoben avtomobil s 110hp bo zmogel. Ce mene vprasas je 2.0 dizlcek z od 130 do 150 hp vrh glave.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

bemfa ::

Čimveč navora (torej turbobencinar ali dizel), koliko točno pa odvisno od prikolice in kje jo boš vozil. Za po AC do Dalmacije je Golfov razred z 1200kg kar solidna varjanta. Pri avtih višjega ranga moreš pazit še na izpit, da avto+prikola ne presežeta 3500kg. Dokler si znotraj homologiranih specifikacij, se ni kaj za bat.
Dobra izbira je recimo Octavia, 2.0tdi, ma manj kot 2t in lahko vleče 1500kg. Z raznimi Passati si preko 2t in posledično lahko vlečeš manj, razen če narediš izpit (neka koda, par ur vožnje + izpitna, cca. 300-400eur stroška).
Da se pa marsikaj, včasih so z 1.2 60KM in 750kg (naloženo na 900kg) vozili čez velebit, pa so vsi prišli tja in nazaj.

nejclp ::

Močnejši je motor, lažje je. Šibkejši je motor, bolj je zanimivo. Vlekel sem s Xantio 2.0 bencinarjem in C5 2.0 dizlom, v hrib je bil boljši občutek z dizlom.

Scorpy84 ::

Vsekakor pri dizlu glej, da ima 6 prestav. Sicer se prestavno razmerje od avta do avta razlikuje, ampak priblizno so vsi tam tam. Sicer ne bos vlekel vedno v 6 prestavi ampak bolj ali manj v 5, ker bojo obrati in navor v idealnem obmocju. Ce imas avtomatika, racunaj da imas 100-200kg manj vlecne sile od rocnega.
Limuzine ter karavani prav tako boljse vlecejo od modernih mestnih terencev imajo tudi ponavadi na kartoncku navedeno, da lahko vec kg vlecejo. Za hibride in cvt menjalnike nimam izkusenj. Starejsi touareg v8 lahko manj vlece kot V6.
Berlingo tega imam sedaj, zaradi svoje velike povrsine in ker ni visju od tal kot terenc, z lahkoto vlekel prikolico, ker je bilo manj upora na prikolici. Imam 1100kg tezko prikolico, ko sem poln nalozen pri 90Km/h imam porabo 7,5-8,5 odvisno koliko je klancev vmes. Ta drug nov kia ceed karavan 130 konjev (ima 10 konjev vec od berlinga), pa je poraba 9-9,5l. Pri berlingu prikolico ne cutis ker je ze avto sam dosti tezji in je veliko boljsi obcutek stabilnosti.
Vozil sem tudi z tiguanom, pa je obcutek bil se slabsi kot pri kiji. Od vseh sta passat karavan, ter mondeo karavan bila razred zase, glede udobja na vleko s prikolico, samo porabo pa sta imela nad 10,5l.
En cas sem imel tudi bencinarja 110 konjev, na magistrali lepo vlece, na avtocesti je tak tak, tezko je vzdrzevati hitrost, prepocasna odzivnost pri pospesevanju, poraba ves cas nad 12l.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Predlog za nakup avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
556297 (2292) Kawhi
»

Izbira pogonsekga agretata v letu 2022 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11115256 (11229) Ghost7
»

Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25751525 (34184) GR2

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624116911 (96226) gddr85
»

Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28444475 (33914) Sparkxl

Več podobnih tem