» »

Puch (Mercedes - Benz) razred G (G-Wagen, G-Klasse)

Puch (Mercedes - Benz) razred G (G-Wagen, G-Klasse)

APPluk ::

Ima kdo izkušnje s nabavo in obnovo terenskih vozil Puch G ( 230 GE, GD 300 - 1991/92)?
Zanima me predvsem, kaj je treba biti pri ogledu teh modelov najbolj pozoren, kaj so najpogostejše in najdražje napake/okvare/poškodbe, ter kje potem dobiti ugodne in kvalitetne rezervne dele.
Če ima kdo kakršno koli izkušnjo naj jo lepo prosim zapiše.

PS:: Ja gre za bivša vozila v lasti SV, zato vem, da verjetno stanje ni perfektvo, ampak če za 5,6k€ dobiš "arnico" z vsaj delujočim motorjem in koliko toliko vredu karoserijo, šasijo, bi pomoje ob vložku kakšnih 5-10k€ lahko spet postal AVTO.
Je pa zanimivo, včasih jih je SV prodajala po max. 1500 zdaj so že od 5000 do 9000€ cene, ali je to zaradi "inflacije" ali pa prodajajo vednjo bolj ohranjene avtomobile?

Cveto ::

Ponudba-povpraševanje. Sosed je kupil policijskega 230 GE. Avto je kampiral v skednju ene par let, da se ga je komplet razdrlo, karoserijo saniralo, motor generalno obnovilo in uredilo notranjost. Sedaj je lep avto, a to je vseeno bolj za v gozd, kot za vsakodnevno uporabo. Poraba velika, gre pa nikamor. Deli so po odpadih (v avstriji/nemčiji), dobijo se pa tudi še novi.

SV avti, če se ga kupi direkt od njih (da ga ni imel kdo vmes), so ok, dobro vzdrževani. Obraba seveda je, gnijejo tudi.

Pozoren bodi na podvozje in celoten sistem prenosa moči (menjalnik, če je avtomatik, diferenciali, pesta itd...).

WizzardOfOZ ::

230 se izogibaj, ker je premalo močan za težo škatle. 300 je pa motor, ki te bo preživel.
Menjalnik če je avtomatski, se ga splača dat že vnaprej obnovit (imaš par majstrov, ki res obvladajo in imaš potem mir), če je pa ročni pa ponavadi ni problemov. Križe na kardanih je pametno pomenjat, pa vso rjo sanirat.

Pa med najcenejšim in najdražjim istega letnika je lahko tudi pa 1000€ razlike, gnila bosta pa oba podobno, tako da če misliš obnavljat, potem je vseeno, če cenejšega vzameš.

Cene samo preprodajalci navijajo. 30 let stara jajca z 230 mašino niso vredna 1000€, prodajajo jih pa kot da so zlati (mogoče pa rjo štejejo za zlato in bodo vsak dan bolj dragi).

Glede terenskih sposobnosti bi pa osebno prej posegel po nissanu patrolu ali toyoti landcruiser. Sta manj toga kot gwagen.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hamez66 ::

V zadnjih letih je G wagon postal statusni simbol in verjetno so šle cene rabljenih jajc gor ravno zaradi tega. Nov G wagon je 200k+ eur afaik.

WizzardOfOZ ::

poglej kaj se od gwagna sploh dobi, pa bo tudi cena jasna.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

mancini ::

Mislim da je imela SV samo avtomatike 230 GE. Na začetku je bilo veliko okvar ker niso pravilno uporabljali reduktorjev in je prihajalo do okvar in lomov.
Potem je bila potrebna opravljena licenca za vožnjo Pucha in se je stanje drastično izboljšalo.

Seveda pa je potrebno upoštevati da imajo ti avti iz SV ogromno kilometrov, v SV pa ni bilo nikdar denarja za vzdrževanje. Tako da nekih preventivnih servisov se ni delalo, dokler je šlo je pač šlo

APPluk ::

SV ima modele 230 GE, 300 GD, potem še nekaj sanitetnih in ceradarjev, potem pa še novejše že MB G 270 CDI.
Pa je res taka razlika med bencinarjem 230 GE in dieslom 300 GD, ker glede na podatke na https://www.puch.at/ in bencinar več konjev in navora kot diesel, sicer pri malo večjih vrtljajih ampak vseeno 126 KM (5000/min) proti 88 KM (4400 /min) ter 190 Nm (4000 /min) proti 172 Nm (2400 /min).
Kupil bi ga predvsem zaradi znane oblike, ter ker si ga že res dolgo želim in mi je vedno žal ko je konec priložnosti.
Mi je pa zanimivo, da ima letos SV Puche ocenjene vse zelo visoko to je tam ~5000-60000€, medtem ko so prejšne leta bili max 3000€, zdaj pa ali so letošnji res lepše ohranjeni pa nimam pojma.

matobeli ::

Tud če boš dal 5-6k ga lahko vedno naprej daš za ta denar. Že par let nazaj sem tele naše našel na nemških straneh po 10+k, pa niso zgledal da bi se jih kdo kaj dost dotikal.

Mogoče se hočjo znebit velikega navala (morš višjo kavcijo dat) in če so itak šli za 5k pol je smiselno dat že izklicno za 5k.

Kar se tiče samega avta... 30let star terenc, kanta :)

Bom pa mogoče šel pogledat če bo čas, unega z soft top sem že nekaj časa gledal če bi bil kje kakšen.

Cveto ::

Avto je nekje na pol med delovnim strojem in SUV-jem.

Sicer pa, v vojski so nas parkrat peljali z 300 GD in se mi je zdelo, da je kar ok šlo. Po papirjih pa vidim da gre res 230 GE precej bolje. Vem da tudi pije kot žolna (15-20 na 100).

270 je novejši motor, 5 valjni z common railom. Boljši, a vem možnosti da kaj crkne. Je pa to že ena generacija naprej (zgleda malo manj kot delovni stroj).

Imel sem se priložnost peljati tudi z G55 AMG. Ta avto je glede na vse ostale iz čisto druge zgodbe. 300GD rabi recimo do 100 27 sekung, G55 pa okoli 5.

APPluk ::

Koliko sem sedaj bral naj bi 230 res imal nekoliko boljše specifikacije, 300 GD pa naj bi slovel po svoji vzdržljivosti, se morem še malo bolj poglobit v to kaj je bolje.
Je pa tudi res da diesel 300 GD ja model W460, medtem ko 230 GE pa novejši W461, tako, da zdaj še tukaj razlika.

Cveto ::

A to govoriš za točno to, kar se prodaja? Ker sicer do 230 GE tudi že v seriji W460.

W460 in W461 sta sicer ista avta, edin pogonski sklop je drugačen. Gre za izključno vojaške/policijske in ostale modele, za ketere so zadržali starejši koncept, za civilno uporabo pa je bil predstavljan W463.

Na zunaj so avti podobni, znotraj je pa kar razlika, saj je W460/461 strogo funkcionalna kabina (torej nič lepa), medtem ko ima W463 že kabino, ki je bližje takratnim osebnim vozilom Mercedes Benz.

APPluk ::

O tem kaj je na voljo.
Drugače pa ja pri teh vozilih je cela zmešnjava z motorji in verzijami, nekje sem celo zasledil, da so delali tudi kombinacije zunanjost in šasija npr. šasija in karoserija še stari W460 notranjost pa W463,...

matobeli ::

Mimogrede, a kdo ve kakšni so pogoji za registracijo teh vojaških terencev? A je še vedno prebarvaj in se dopisuj z morsom?

WizzardOfOZ ::

Sej to je osebni avto. Registriraš kot vsakega drugega. Edino v barvah vojske ne sme biti več.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

LeQuack ::

Pa če je vojna ti ga zasežejo.
Quack !

Buggy ::

G-wagon je trenutno dalec od tega zaradi cesar je bil sicer narejen...kakorkoli "Kardashin vehicle" dost impresive prezivel test pri retardih tega tipa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

starfotr ::

LeQuack je izjavil:

Pa če je vojna ti ga zasežejo.


V primeru vojne ti lahko vse zasežejo, kar rabijo ali pa bi radi imeli. Ne samo avto.

Še ubijejo te lahko. Posredno ali neposredno.

Cveto ::

Zasežejo vsa terenska vozila, ne samo od njih kupljena.

matobeli ::

V tapravi vojni (recmo ww3) bi itak šel voznik skupaj s svojim terencem, tako da ne bi blo občutka da je bil zasežen, pa še free gorivo bi dobil za se poganjat po okoliških brezpotjih :))

APPluk ::

@matobeli
si bi na ogledu kosovnih odpadkov ;((

Sem msili, da je stanje teh vozil vsaj za odtenetk boljši, to je dobesedno kup rje že na zunaj, kakšno je to šele ko začneš malo odpirat ko ga resttavriraš.

Z homologacijo je pa tako, da je potrebna posamična odobritev oz. identifikacija, ker ti avti od SV nikoli niso bili registrirani v civilnem registru (imajo neki svoj register, ker npr. gasilci so v civilen ampak so homologirani kot specialna vozila, vojaša voozila pa so zgodba zase), je pa ta sreča, da so se ti modeli prodajali tudi v civilni različici oz. kot normalni avtomobili, tako, da obstajajo tovarniške homologacije in je tako potrebno ugotoviti le to, da je avto še vedno skladen s tem oz. nekaj takega.
Je kar malo več zajebancije kot samo prepis in tehnični.

matobeli ::

Hehe, ne nisem bil, že tako sem pisal dopust za dražbo, da bi pa dva dni porabil... A da je (spet) kup odpadkov praviš? :))

A si mogoče pogledal tisto staro Toyoto LC, takratko z plastično streho? Ali pa Foresterja?

APPluk ::

Bolj sem Puche gledal, drugače pa LANDCRUISER ima tam pod vetrobranskim steklom luknjo skozi (se vidi na sliki), pa celi je mal rjavi, pa zadaj ima v "zračniku" (na strani) staro osje gnezdo not (tako, da očitno že en lep čas stoji) :), Subaruja pa nisem niti opazil, če po pravici povem.

Škoda, da nimajo več v ponudi, so tam poleg bili parkirane lepše in novejše G-klasse in imajo napis "predlog za odpis" al nekaj takega, pol pa to očitno stoji tam par let preden res dajo na dražbo.

Je pa bila kar gužva, jaz šel ob ~11.30 od tam, pa je bilo takrat ziher kaki 30-40 osebnih na mizi pri vratarju.

matobeli ::

Kakšno luknjo skozi?! 8-O na tistih odličnih slikah v prilogi se vidi ravno barva vozila in če vetrobransko steklo sploh ima... Razen mogoče nekaj na sovoznikovi strani. Ose me manj motijo

APPluk ::

Ja tisti rjavi flek pri sovozniku pod vetrobranskim steklom je prerjaveta pločevina tako da je nastala luknja (saj luknja ni velika, kolko se spomnim, je pa tisti rjavi flek kr velik, tako, pa saj to odrežeš pa povariš pa je 8-) ), druga se pa ne spomnim.

Puchi imajo eni tudi luknje zadaj pri lučeh (običajno mesto), pol se pa pesek not nabira pa mah raste ;((
Jaz res ne vem kaj je z nadrejenimi v SV narobe, saj pa te luknje ne nastanejo iz danes na jutri, pa pogosta mesta rjavenje so tudi znana in pol ne morejo vojaki sami tega malo sanirat al kaj, malo pobrusit, premazat z odstranjvalcem rje in potem poštirhat na roko nazaj, bolje bi ziher bilo kot pa pustiti, da vse zgnije.

matobeli ::

Nimaš kaj bit preveč pameten v armiji, k se ne izteče dobro :))
Škoda, mal me že ne mika več toliko, sploh ker cene niso ravno par stotakov.

APPluk ::

Pa problem je ker spoh ne veš če delajo, ker jih ne zaštartajo.
Daš npr.: 10 jurjev pa dobiš avto s totalko na mašini ali menjalniku, pol se pa jebi z iskanjem kompatibilnega motorja pa predelavami in homologacijo.

matobeli ::

Res ja, včasih so bistveno več napisal zraven, tole letos je ena velka žalost. Bomo vidli.

APPluk ::

@mato
si nabavo kaj? ;)
Toyota LC za 9k€, Puchi skoraj vsi razen enega nad 10k€ oz. povprečje je pomoje tam okoli 11,5k€.
Kaj folk dela potem s tem? V te avte je pomoje potrebno vložiti sigurno več kot 10k€ pa tudi če sam doma delaš, da dobiš vsaj koliko toliko soliden avto.

matobeli ::

Mah nisem šel, sem zajebal z uro prijave in poslal ter nakazal šele enkrat ob 4h popoldne, sem čisto spregledal tisti "do 14h"... ;((

Uf, 9k :)) Ma ja, če ni bila ravno gnila je vseeno vredna toliko, presneto redek model pri že tako iskanih avtih, pa pol manj kilometrov kot vse ostale LC ki se sploh prodajajo...

Zadeve so čist ponorele...

Kaj beš po kolk so šli tamiči?

APPluk ::

Samo na drugem delu sem bil, noro kake cene.
Razumem, da gre MB 270 CDI Wolf šel čez 18k€, ampak da gre Puch brez armaturke in bog ve česa še za 10k€ 8-O
Tu skoraj ni bilo razlike al je pol avta manjkalo ali pa je bil na videz skoraj OK, vse je šlo za skoraj (?2k€) isto ceno

matobeli ::

Zna bit da kakšni pogonski deli še vedno pašejo na gewagne, pol so pa tud rezervni deli zlata vredni.

Kdo bi vedel. Enakovredne Pajerote alpa Terranote se pa z lopato stran meče :))


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tomos Avtomatik

Oddelek: Na cesti
414522 (2164) Kvinta
»

kateri terenec do 5-6k eur diesel ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7013644 (11996) #000000
»

Avtomobili s trpežnim podvozjem (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27571411 (63860) krneki0001
»

Poceni terenc (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9321813 (18387) krneki0001
»

Terenci in nebodigatreba "sorodniki"

Oddelek: Loža
216593 (5873) krneki0001

Več podobnih tem