» »

https://tradingshenzhen.com/en/

https://tradingshenzhen.com/en/

simnov ::

Se tukaj plača ddv in carina .

ajlecde1 ::

Ne. V Slovenijo večino produktov pošiljajo preko Global Priority, kjer so uvozne dajatve krite s strani pošiljatelja.
Torej cena, ki jo plačaš je končna cena.


V kolokor še koga zanima nakup posredujem par koristnih informacij glede TradingShenzehn:
- V Slovenijo večino produktov pošiljajo preko Global Priority, kjer so uvozne dajatve krite s strani pošiljatelja.
Torej cena, ki jo plačaš je končna cena.

- Kitajski telefoni večinoma, če ne celo v celoti, ne podpirajo band 20 (800 mhz) 4G omrežja, kar v realnosti pomeni, da je v gorah ali ob meji lahko internet 4G nedostopen. V mestih ni problema, ker se povezuje na druge frekvence (npr. Pri Telekom-u: 900, 1800, 2600 mhz).

- 5G pri nekaterih aparatih (npr. Xiaomi 13 Ultra) ne podpira N7 banda (2600 mhz), Oppo Find x6 Pro pa recimo podpira... Ampak logika je ista kot zgoraj - telefon se bo avtomatsko povezal na druge 5G frekvence, pri Telekomu na primer, je to band N77 oz N78(3500 mhz frekvenčno območje).

- Pre-instalirajo Google Play store in preverijo telefon za delovanje in kozmetične defekte. V kolikr tega ne želite jih je potrebno eksplicitno opozoriti na to.

- Google Pay deluje, vsi ostali Android service-i delujejo z izjemo Android auto.

- Ker gre za telefone, ki so mišljeni za CN trg, vedno ostane nekaj malo kitajščine, tudi ko se jezik spremeni na angleščino. Načeloma CN verzije podpirajo kitajščino in angleščino (včasih francoščino), obstajajo pa načini kako spraviti gor vse ostale jezike, imajo zelo dobre tutoriale na njihovi strani.

- Večino kitajsketa bloatwara se da odstraniti, ne pa 100% vsega. Predlagajo, da tistega kar se ne da odstraniti daš v mapico na en kup in jo ignoriraš.

- Njihov ''Compatability assistant'' ni zelo točen. Informacije o operaterjih in podprtih frekvencah niso 100% točne oz niso vedno up to date in se ne preveč zanašati na to, preveriti je potrebno direktno na spletu katere frekvence podpira telefon in katere frekvence podpira naš operater.

- Vračilo ''no questions asked'' omogočajo v 14 dneh, pošiljka nazaj pa kupca stane 80eur

- Njihov WhatsApp support deluje v redu, vedno odgovorijo, niso pa zelo zelo vljudni ali pa prijazni (npr velika razlika od Apple support US, kjer se iz besed cedita med in mleko...stvar kulture pomojem, so le Kitajci, ki razmišljajo drugače kot zahodnjaki).

- Izdelki, ki so označeni z EU warehouse so identični kot izdelki, ki so v kitajskem skladišču. Edina razlika je krajši shipping kar posledično pomeni višjo ceno (ca. 100-200eur), sam aparat je pa identičen.

Zgodovina sprememb…

Klemenn ::

Kako je pa z davki, če naročiš china version?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

xiaomi telefoni in ostale naprave (strani: 1 2 3 4371 372 373 374 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
186633198923 (1574) kanarin
»

Telekom ugaša 3G (strani: 1 2 )

Oddelek: Omrežja in internet
7712264 (2242) V-i-p
»

Carrier Aggregation

Oddelek: Omrežja in internet
183689 (2942) rofl_1

Več podobnih tem