Forum » Loža » Tesla - začetek konca?
Tesla - začetek konca?
Temo vidijo: vsi
J.McLane ::
Če je 10 % izgub in če je poraba 18 kWh/100 km, bo za tako gretje šlo 1,8 kWh/100 km (18 Wh/km), če se pelješ s povprečno hitrostjo 60 km/h, je izračun potem tak:
18 Wh/km * 60 kmh/h = 1080 W
Povprečna moč za gretje torej okoli 1 kW, kar pa res ni tako malo.
WTF did i just read?
Kaj ima hitrost z energijo.
Če imaš izgub 10% pol to ni važno kolk greš hitro. Seveda se gleda povprečje, 60km/h na uro lahko porabi 30kW če greš v hrib ali pa -20 če greš v dolino. V obeh primerih je izguba katera gre v toploto. Seveda počasnej greš manjša je ampak nemoreš to kar množit z hitrostjo ker nima nobenega smisla.
Pač hotu sem rečt da nemoreš tko računat ker izbiraš iz povprečja. V vsakem primeru ko se voziš se pojavi nekaj kW potrebnih za premikanje in od tega se gleda izguba katera lahko gre v toploto.
Seveda ima hitrost vezo, ker sem vzel koliko avto porabi energije, ta podatek pa vedno prikazujemo na prevožen km (kWh/100 km), sem moral predpostaviti neko povprečno hitrost, da sem prišel do rezultata, verjetno sem pa res predpostavil previsoko porabo za 60 kmh, ampak nek približek pa je.
Tvoja predpostavka 2 kW je bila pa na kaj? Na moč ki jo potrebuješ pri kateri hitrosti? Da se avto premika 100 kmh potrebuje manj kot 20 kW, torej tvoj podatek 2 kW velja kvečjemu za AC vožnjo, neko relacijsko vožnjo s povprečnimi 60 kmh pa ne.
Torej ja, hitrost je bistvena pri tem koliko bo odpadne toplote.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
BigWhale ::
Naj omenim, da je gretje avtomobila s prižganim bencinarjem ali dizelašom lahko tudi nevarno, če se kadi nazaj v avto. Zraven tega pa dvomim, da bi se ti avto ogrel na stalnih 20 stopinj ali več pri prižganem avtu. Bolj motor bremeniš, večjo toploto da. Sem 100%, da bi imel prej tank prazen kot pa pri Tesli. Nisem še nikoli probal, lahko pa, da bom, če še ni nikjer nobenega zabeleženega primera.
V bistvu je to celo protizakonito. ICE Avto moras ugasnit, ce stojis dalj casa.
Gregor P ::
To so nas - po mojem kar vse, ki imajo izpit - tudi učili v avto šolah.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
deco16 ::
Seveda ima hitrost vezo, ker sem vzel koliko avto porabi energije, ta podatek pa vedno prikazujemo na prevožen km (kWh/100 km), sem moral predpostaviti neko povprečno hitrost, da sem prišel do rezultata, verjetno sem pa res predpostavil previsoko porabo za 60 kmh, ampak nek približek pa je.
Tvoja predpostavka 2 kW je bila pa na kaj? Na moč ki jo potrebuješ pri kateri hitrosti? Da se avto premika 100 kmh potrebuje manj kot 20 kW, torej tvoj podatek 2 kW velja kvečjemu za AC vožnjo, neko relacijsko vožnjo s povprečnimi 60 kmh pa ne.
Torej ja, hitrost je bistvena pri tem koliko bo odpadne toplote.
Ja ok, sam pač nemoreš tko.
Nemoreš rečt povprečno maš 1kW toplote zato ker se povprečno voziš 60.
Pri 100 maš tolk, pri 60 maš tolk, pri regeneraciji maš tolk(spet odvisno od hitrosti).
Torej v vsakem primeru gre nek % od energije v toplote, čist možno je da ob manjši hitrosti je ta % manjši kot ob večji. Vsekakor ni tega za zanemarit, če lahko EV to izkoristi. Če ma samo pečko za PTC in TČ brez povezave na vodo pol se to ne izkoristi in se to pozna na porabi pozimi.
J.McLane ::
Pri 100 maš tolk, pri 60 maš tolk, pri regeneraciji maš tolk(spet odvisno od hitrosti).
...in naklona, že 5% klanec bo naredil veliko razliko, ki se pa spet na nekem časovnem intervalu povpreči.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Sparkxl ::
kow ::
Rast bo letos gotovo slaba. Drugace bi jo napovedali. Da se naprej povecujejo volume bodo morali poceniti model Y, kar pomeni nizje marze. Cybertruck pa tudi ne bodo prodali v vecjih kolicinah.
Sparkxl ::
Marža jim že zdaj strmoglavlja. Iz skoraj 30% pred 2 leti je lani padla na 14% in se pozicionirala med bmw in mercedes. Valuacija glede na ta 2 pa je x10. Tu bodo še tekle solze.
BorutO ::
Glede na to kako dolgo je Tesla na marketu ali pa en BMW ali pa Mercedes, je Tesla presneto dobra ...
Sicer pa, zdaj imajo na VOYO en zanimiv dokumentarec v treh delih od Muska ... Veliko pozornosti je namenjeno Tesli in SpaceXu. Zelo zanimiv dokumentarec. Verjetno edini milijarder, ki gre na vse ali nič.
Zdaj še samo upam, da mu s Starship uspe spraviti v vesolje in nazaj pristati, pa je to to. Moj avto bo zagotovo enkrat Tesla, razen, če kakega boljšega izumijo, po možnosti enega terenca.
Sicer pa, zdaj imajo na VOYO en zanimiv dokumentarec v treh delih od Muska ... Veliko pozornosti je namenjeno Tesli in SpaceXu. Zelo zanimiv dokumentarec. Verjetno edini milijarder, ki gre na vse ali nič.
Zdaj še samo upam, da mu s Starship uspe spraviti v vesolje in nazaj pristati, pa je to to. Moj avto bo zagotovo enkrat Tesla, razen, če kakega boljšega izumijo, po možnosti enega terenca.
deco16 ::
Vidim da je spet čas za nakup :D Ta tema prav zakon, sam škoda zdej rabim dnar pa nebom reskiral. Drugač prodal pr 293 pa 256...
sejalecx ::
Fantje, moje put opcije so danes že x8 od vstopa. Hvala za sodelovanje, tu izstopam, čeprav je mehurček še vedno poln.
Sparkxl ::
Vidim da je spet čas za nakup :D Ta tema prav zakon, sam škoda zdej rabim dnar pa nebom reskiral. Drugač prodal pr 293 pa 256...
Daj razloži mi prosim, ker ne razumem. Delnica je na poti navzdol od konca 21 in zdaj je čas za nakup? Za držanje na dolgi rok? Ali loviš trenutne špice in padce? Potem mogoče res ja
kow ::
Ne pravim, da je cas za nakup.
Ampak po tvoji logiki nobeno podjetje, ki mu pade profit ni vec nikoli vredno nakupa. Kar je seveda neumnost.
Za Teslo je ze ves cas jasno, da je nakup smiseln le, ce verjames v potencial njihovega softwarea (fsd).
Drugace pa je dalec najbolj nahypeana delnica trenutno NVIDIA. Da je firma, ki prodaja grafe vredna za 3x tesle motors ali 30x bmw.. insane.
Ampak po tvoji logiki nobeno podjetje, ki mu pade profit ni vec nikoli vredno nakupa. Kar je seveda neumnost.
Za Teslo je ze ves cas jasno, da je nakup smiseln le, ce verjames v potencial njihovega softwarea (fsd).
Drugace pa je dalec najbolj nahypeana delnica trenutno NVIDIA. Da je firma, ki prodaja grafe vredna za 3x tesle motors ali 30x bmw.. insane.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Če bi šlo res za to, potem bi delnice že davno tega strmoglavile, ker oni pač programske opreme za "full self driving" nimajo in je vprašanje, če jo bodo sploh kdaj imeli: tako kot pri kriptu, ni logike, da bi cena BTC šla gor, če pa tehnologija sloni na Proof-of-Work, na prvem mestu bi moral biti ETH, ker ima Proof-of-Stake, a vendar "pohlep" - sploh je povsem irelevantno, katera tehnologija je boljša. Kar pa bi lahko dvignilo tesline delnice, pa bi bil nov e-malček T2, ali pa seveda kakšna "nova revolucionarna" ideja Muska.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
deco16 ::
Daj razloži mi prosim, ker ne razumem. Delnica je na poti navzdol od konca 21 in zdaj je čas za nakup? Za držanje na dolgi rok? Ali loviš trenutne špice in padce? Potem mogoče res ja
Tko ja, kupil pr okol 100 pa pol 150 ko je prvič dumpanlo pol pa prodal zgoraj. Zdej pa žal se nebom udeležil rolercosterja :D
Sparkxl ::
Ne pravim, da je cas za nakup.
Ampak po tvoji logiki nobeno podjetje, ki mu pade profit ni vec nikoli vredno nakupa. Kar je seveda neumnost.
Za Teslo je ze ves cas jasno, da je nakup smiseln le, ce verjames v potencial njihovega softwarea (fsd).
Ne ni to moja logika. Moja logika je, da so časi prvega na trgu že davno mimo. Časi revolucij so tudi že mimo. Razen trucka ni nič novega že lep čas. Zadnja novost je bila y 4 leta nazaj. Ostalo pa pimpajo 7+ let stare modele.
Časi visokih marž so tudi že mimo. Časi visoke rasti očitno gredo h koncu. Torej kaj upravičuje trenutno valuacijo, ki je večkratnik vseh ostalih? Konkurenca pa že dolgo ne spi več.
Če je danes nvidia nahajpana, je v 21 to bila tesla. Ta balon že tretje leto pušča, nvidia pa bo tudi prej kot slej dobila luknjo, kot vsak balon do zdaj
DamijanD ::
Tesla ima v razvoju še kaj drugega kot samo avte, kaj/če bo iz tega nastalo bomo pa videli.
Spura ::
Matejjjjj ::
tesla je edino kar je normalnega na kitajskih cestah po izgledu. kitajski design je pa grozljivka. boste videli kmalu... da ne govorim o o interierju
a_borlak ::
Kajpavem, MG dela čisto spodobne oblike, BYD tudi ... večina preostalih pa ne bo silila v EU.
pegasus ::
Kitajci so res grozljivka, da ... skrbijo za udobje vseh potnikov v avtu in ne samo na šoferja. Nepredstavljivo! ;)
Matejjjjj ::
dajte nehajte, kr nekakšne škatle futuristične, vse nekam skrivljeno, ko zapelje avto v križišče, se samo čudiš spakam ki prihajajo nasproti.
Notranjost pa plastična kot jogurt lončki. Kar je dobrega pa kasneje izveš, da so to maeriški/japonski modeli, ki jih mi ne poznamo.
Notranjost pa plastična kot jogurt lončki. Kar je dobrega pa kasneje izveš, da so to maeriški/japonski modeli, ki jih mi ne poznamo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matejjjjj ()
BorutO ::
Daj ne pribijaj. Poglej si nove folksvagne ... elektronika zajebava na hard, kolega ima eno leto star avto in ne more vrat zaprti normalno, če je zunaj premrzlo itd. Da ne omenjam nategov o izpustih, ki so se šli kar nekaj let nazaj. In to je ta "Das Auto", katerega nekateri ne morete nikoli izpustiti iz rok in mu spregledate minuse.
Imel sem nekoč Renault Scenica, ko sem imel karambol, ko je nekdo v mene priletel oz. je izsilil prednost, je na seniku vsa plastika stran odpadla spredaj. Zdaj ne vem kaj bi ti rad? Tanka? Kupi neprebojne avte, ki jih izdelujejo za politike, mogoče boš samo s takim zadovoljen, v nasprotnem primeru si kupi oklepnika.
Glede oblik ... če bi vsi avti bili enaki, potem bi še danes vozili avte iz leta 1920, recimo. Ravno zaradi konkurence avto dobiva obliko in se izboljšuje, drugače bi bili vsi isti. Če še niste opazili ... po cesti se pelje ena multipla, ki je meni osebno grda kot ne vem kaj ... ampak nekdo jo je kupil, ker mu je očitno všeč. Meni niso všeč oldtajmerji, nekdo jih ima doma za par garaž ... meni so všeč sodobnejši avti, nekateri pa stavijo samo na golfe 1,2,3 in to še danes vozijo itd.
Sam kitajcem ne zaupam, ker že itak polno ponaredkov hodi po svetu in še to je vse po kavbojsko skupaj sestavljeno. Mogoče je edino za rusofile kitajski avto dober, ker so pač ruski prijatelji, ne vem. Imam dva korejca doma in tudi enega švaba. Vsi trije so dobri avti, en ima to dobro, drugi ono, tretji pa čisto nekaj drugega.
Kdaj boste moški odrasli nehali prisegati samo na Das Aute, renaulte, mercedeze, korejce itd. Jaz sem že imel veliko različnih avtomobilskih znamk, pa z vsakim sem bil zadovoljen po svoje in za ceno, ki jo je bil avto vreden.
Tesla pa tudi ni tak slab avto, da bi jo morali popljuvati. Najbolje je brati splet in si misliti, da vse veš, ampak zapomniš si najbolj samo negativne lastnosti. Jaz si bom letos na Ptuju probal izposoditi Teslo za cel teden, ki jo ponujajo na eni strani, ki dajejo v najem avte za probo. In verjamem, da ni tako slaba, če jim prodaja raste. In mimo grede. Ne davno je bila nekje objavljena statistika, da glede na % istega števila avtov zagori od samovžiga veliko manj električnih avtov kot avti na trda goriva. Pač, nekateri morejo popljuvati vse ... ampak kot vedno, najbolj pljuvajo po teslah modeli, ki sovražijo ameriko, saj so tesle ameriški avti. Da ni res? Malo berite komentarje enih in drugih.
Imel sem nekoč Renault Scenica, ko sem imel karambol, ko je nekdo v mene priletel oz. je izsilil prednost, je na seniku vsa plastika stran odpadla spredaj. Zdaj ne vem kaj bi ti rad? Tanka? Kupi neprebojne avte, ki jih izdelujejo za politike, mogoče boš samo s takim zadovoljen, v nasprotnem primeru si kupi oklepnika.
Glede oblik ... če bi vsi avti bili enaki, potem bi še danes vozili avte iz leta 1920, recimo. Ravno zaradi konkurence avto dobiva obliko in se izboljšuje, drugače bi bili vsi isti. Če še niste opazili ... po cesti se pelje ena multipla, ki je meni osebno grda kot ne vem kaj ... ampak nekdo jo je kupil, ker mu je očitno všeč. Meni niso všeč oldtajmerji, nekdo jih ima doma za par garaž ... meni so všeč sodobnejši avti, nekateri pa stavijo samo na golfe 1,2,3 in to še danes vozijo itd.
Sam kitajcem ne zaupam, ker že itak polno ponaredkov hodi po svetu in še to je vse po kavbojsko skupaj sestavljeno. Mogoče je edino za rusofile kitajski avto dober, ker so pač ruski prijatelji, ne vem. Imam dva korejca doma in tudi enega švaba. Vsi trije so dobri avti, en ima to dobro, drugi ono, tretji pa čisto nekaj drugega.
Kdaj boste moški odrasli nehali prisegati samo na Das Aute, renaulte, mercedeze, korejce itd. Jaz sem že imel veliko različnih avtomobilskih znamk, pa z vsakim sem bil zadovoljen po svoje in za ceno, ki jo je bil avto vreden.
Tesla pa tudi ni tak slab avto, da bi jo morali popljuvati. Najbolje je brati splet in si misliti, da vse veš, ampak zapomniš si najbolj samo negativne lastnosti. Jaz si bom letos na Ptuju probal izposoditi Teslo za cel teden, ki jo ponujajo na eni strani, ki dajejo v najem avte za probo. In verjamem, da ni tako slaba, če jim prodaja raste. In mimo grede. Ne davno je bila nekje objavljena statistika, da glede na % istega števila avtov zagori od samovžiga veliko manj električnih avtov kot avti na trda goriva. Pač, nekateri morejo popljuvati vse ... ampak kot vedno, najbolj pljuvajo po teslah modeli, ki sovražijo ameriko, saj so tesle ameriški avti. Da ni res? Malo berite komentarje enih in drugih.
K Leonard ::
https://insideevs.com/features/706288/t...
Šparamo pa naj stane kolkr hoče. Kamera namesto senzorja dežja... Pa resno, kdo gre kupiti takšen pol izdelek? Najbolj me jezi, ker je na nekaterih področjih Tesla (Y, 3) res izjemen avto, potem pa zaradi par dolarjev naredijo takšno blesarijo.
Šparamo pa naj stane kolkr hoče. Kamera namesto senzorja dežja... Pa resno, kdo gre kupiti takšen pol izdelek? Najbolj me jezi, ker je na nekaterih področjih Tesla (Y, 3) res izjemen avto, potem pa zaradi par dolarjev naredijo takšno blesarijo.
kow ::
Ko bodo resili problem, bodo vsi ostali proizvajalci naredili enako. Skenslali senzorje za dez in uporabljali samo kamero.
Logicen argument je, da bi morali do tedaj imeti se vedno senzor, dokler zadeva ne dela 100%. Samo imo, bos imel delujoc izdelek hitreje, ce se "samoprisilis" v resitev. Navkljub nekajletni (morda celo desetletje?) slabsi izkusnji.
Mimogrede, ne smes "zaupati" random posnetkom na internetu. Ce gres brati na forume, dosti folka pravi, da niso zadovoljni, nekateri pa pravijo da zadeva deluje zadovoljivo. Pred kratkim so posodobili implementacijo in kar nekaj jih je tipkalo, da zadeva prvic po nekaj letih deluje zadovoljivo.
Sam sem kar obcutljiv na interval brisanja in zelo verjetno bi bil sam nezadovoljen.
Logicen argument je, da bi morali do tedaj imeti se vedno senzor, dokler zadeva ne dela 100%. Samo imo, bos imel delujoc izdelek hitreje, ce se "samoprisilis" v resitev. Navkljub nekajletni (morda celo desetletje?) slabsi izkusnji.
Mimogrede, ne smes "zaupati" random posnetkom na internetu. Ce gres brati na forume, dosti folka pravi, da niso zadovoljni, nekateri pa pravijo da zadeva deluje zadovoljivo. Pred kratkim so posodobili implementacijo in kar nekaj jih je tipkalo, da zadeva prvic po nekaj letih deluje zadovoljivo.
Sam sem kar obcutljiv na interval brisanja in zelo verjetno bi bil sam nezadovoljen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
K Leonard ::
No, tale tvoj argument pa v avtu ne bi smel veljati. Ker tole vpliva tudi na varnost. In imeti nekaj let v avtu kar ne deluje in vpliva na varnost, čeprav imaš delujočo rešitev, zato da te kot proizvajalca prisili da boš enkrat imel delujočo rešitev, je pa res no go.
pa glede random posnetkov. Insideevs je izrazito pro EV iz izrazito pro Tesla stran pa še oni so objavili tole.
pa glede random posnetkov. Insideevs je izrazito pro EV iz izrazito pro Tesla stran pa še oni so objavili tole.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K Leonard ()
kow ::
Tvoj argument je napacen. Ker tudi radio vpliva na varnost ali pa pogovor s sopotnikom. Pa je dovoljen. Nekaj je ideologija, nekaj pa realnost. Imamo agencije, ki so zadolzene za taksne stvari. Niso pa logicno konsistentne. Fuzzy.
Insideevs je izrazito 'pro click bait' in ima nizko kvalitetne clanke. Odsvetujem ti, da sploh beres njihove bedarije.
Insideevs je izrazito 'pro click bait' in ima nizko kvalitetne clanke. Odsvetujem ti, da sploh beres njihove bedarije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
kow ::
Seveda ima smisel. Imamo regulatorje, ki bi morali prepovedati taksno implementacijo, ce imajo statisticne dokaze, da je nevarna.
Utk ::
Avti imajo kupe napol delujočih rešitev. Tudi to da pri ostalih pa avtomatski brisalci kar čudežno delujejo, je malo za lase privlečeno. Pri nekaterih dela, pri drugih ne, pri nekaterih včasih, pri nekaterih bolj poredko, itd., ampak prekleto težko bi našel avto, za katerga bi lahko rekli, da tu pa to res dela tako kot mora. Da ne govorimo o avtomatskih zaviranjih, radarskih tempomatih itd. To niso stvari, ki delajo 100% v vseh pogojih. Če ukinemo vse razen tiste, ki delujejo najbolje, imamo vsaj 2 problema. Kdo se bo odločil kateri pa delujejo najbolje in drugič, bomo s tem varnost res povečali ali jo še zmanjšali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
s1m0n ::
Glede dežja in Model 3 je stvar tak tak dela al pa ne dela :) Še na Citroenu C3 dela bolje zanesljivo zaznava dežja in avtomatizacija brisalcev.
Gambino ::
Nedopustno je, da omenjene stvari v Tesli ne delujejo! In dejstvo je, da v Tesli marsikaj ne dela, kot bi moralo, sploh na področju osnovne varnosti!
Lonsarg ::
Ni problem sam senzor za dez v Tesli, ker pac avtomatika za dez ni v nobenem avtu 100%.
Problem je da moras preko touch screen v fk.... podmeni da rocno vklopis brisalce kadar avtomatika ni ok. Ko sem to dozivel na testni voznji sem se pa res mocno za glavo prijel.
Problem je da moras preko touch screen v fk.... podmeni da rocno vklopis brisalce kadar avtomatika ni ok. Ko sem to dozivel na testni voznji sem se pa res mocno za glavo prijel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
kow ::
YT pravi, da si lahko naredis shortcut. Torej samo enkrat pritisnes na zaslon. Skratka, ne rabis v podmeni.
Poleg tega imas volanski gumb (scroll wheel) in se sploh ne rabis dotaknit zaslona.
Se pa strinjam, da je privzeta nastavitev debilna. Sploh recimo, ker lahko avto tudi posodis ipd.
Poleg tega imas volanski gumb (scroll wheel) in se sploh ne rabis dotaknit zaslona.
Se pa strinjam, da je privzeta nastavitev debilna. Sploh recimo, ker lahko avto tudi posodis ipd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Lonsarg ::
Kar si ravno povedal, da lahko tako osnovno funkcijo kot so brisalni softwersko konfiguriraš kje se vklopi, je sam še dodatni fuj.
V avto se moraš vsesti in prvič vse osnovne funkcionalnosi iz prve najti kje so, avti menjajo voznika konstantno. Ni to mobitel ki si ga nastaviš in samo ti uporabljaš.
V avto se moraš vsesti in prvič vse osnovne funkcionalnosi iz prve najti kje so, avti menjajo voznika konstantno. Ni to mobitel ki si ga nastaviš in samo ti uporabljaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
kow ::
Mal nakladas. Ker sem se 15 let nazaj vsedel (kot student) v sluzbeni avto. In sem se po 500m voznje moral ustaviti, da sem znal vklopiti brisalce (dovolj veliko hitrost). Bila je, pregovorno kvalitetna, Toyota.
Ce vmesnika ne poznas, ga ne poznas. Pa magari so to palcke.
Ni samoumevno, da bos nasel (stranski) gumb v palcki. Ali pa rotirajoce elemente itd. Ce znas upravljati, je to le zaradi preteklih izkusenj. V resnici je tipkanje po zaslonih veliko bolj intuitivno.
Ce vmesnika ne poznas, ga ne poznas. Pa magari so to palcke.
Ni samoumevno, da bos nasel (stranski) gumb v palcki. Ali pa rotirajoce elemente itd. Ce znas upravljati, je to le zaradi preteklih izkusenj. V resnici je tipkanje po zaslonih veliko bolj intuitivno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
BorutO ::
Kak komplicirate. Če si lastnik avta, si vse prilagodiš sebi in partnerci/partnerju. Ko se lastnik menja, pa si lahko vzame dan ali dva časa, da vse prilagodi sebi. Ni to nobena umetnost. Tudi volan, sedež, vzvratno ogledalo in zunanja si moreš prilagoditi v čisto vsakem avtu. Vsakič si recimo drugače nastavim sedež in vz. ogledalo. Me še zaradi tega ni pobralo.
Recimo, radijske postaje si vsi prilagajamo po vrstnem redu, si nam ni težko vzeti 10,20 min časa za to. Brisalci pa so problem?
Recimo, radijske postaje si vsi prilagajamo po vrstnem redu, si nam ni težko vzeti 10,20 min časa za to. Brisalci pa so problem?
Lonsarg ::
Nekaj je da radio ne dela, nekaj popolnoma drugega pa da vozis 100km po obvoznici in ti kapljice ko zacne nezno padati ovirajo pogled in potem celo vecnost po menijih tapkas kje se brisalci vklopiji. Kar se mi je zgodilo ko sem dobil Teslo na testno voznjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
BigWhale ::
Mimogrede, ne smes "zaupati" random posnetkom na internetu. Ce gres brati na forume, dosti folka pravi, da niso zadovoljni, nekateri pa pravijo da zadeva deluje zadovoljivo. Pred kratkim so posodobili implementacijo in kar nekaj jih je tipkalo, da zadeva prvic po nekaj letih deluje zadovoljivo.
Sam sem kar obcutljiv na interval brisanja in zelo verjetno bi bil sam nezadovoljen.
Zaznavanje dezja je sranje, tudi po vseh posodobitvah. Avtomatsko brisanje velikokrat brise na suho, pri rahlem dezju vcasih brisalce odnese v full speed, pri nekem zmernem dezju pa velikokrat delajo prepocasi. Imas stiri stopnje hitrosti in avtomatiko. Pri avtomatiki ne mores regulirati obcutljivosti kot lahko to pocnes v nekaterih drugih avtomobilih.
Avti imajo kupe napol delujočih rešitev. Tudi to da pri ostalih pa avtomatski brisalci kar čudežno delujejo, je malo za lase privlečeno.
Avtomatski brisalci _nikjer_ ne delajo tako kot treba. :> Nekateri avtomobili to resujejo tako, da lahko nastavljas obcutljivost senzorja, kar malo pomaga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Gregor P ::
Že včasih, ko ni bilo senzorja in si imel običajno samo tri načine, je bilo to čisto ok. Z možnostjo nastavitve senzorja, je pa sedaj še kanček boljše. Samo na avtomatiko pa se še ne bi zanašal.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Matejjjjj ::
Daj ne pribijaj. Poglej si nove folksvagne ... elektronika zajebava na hard, kolega ima eno leto star avto in ne more vrat zaprti normalno, če je zunaj premrzlo itd. Da ne omenjam nategov o izpustih, ki so se šli kar nekaj let nazaj. In to je ta "Das Auto", katerega nekateri ne morete nikoli izpustiti iz rok in mu spregledate minuse.
Imel sem nekoč Renault Scenica, ko sem imel karambol, ko je nekdo v mene priletel oz. je izsilil prednost, je na seniku vsa plastika stran odpadla spredaj. Zdaj ne vem kaj bi ti rad? Tanka? Kupi neprebojne avte, ki jih izdelujejo za politike, mogoče boš samo s takim zadovoljen, v nasprotnem primeru si kupi oklepnika.
Glede oblik ... če bi vsi avti bili enaki, potem bi še danes vozili avte iz leta 1920, recimo. Ravno zaradi konkurence avto dobiva obliko in se izboljšuje, drugače bi bili vsi isti. Če še niste opazili ... po cesti se pelje ena multipla, ki je meni osebno grda kot ne vem kaj ... ampak nekdo jo je kupil, ker mu je očitno všeč. Meni niso všeč oldtajmerji, nekdo jih ima doma za par garaž ... meni so všeč sodobnejši avti, nekateri pa stavijo samo na golfe 1,2,3 in to še danes vozijo itd.
Sam kitajcem ne zaupam, ker že itak polno ponaredkov hodi po svetu in še to je vse po kavbojsko skupaj sestavljeno. Mogoče je edino za rusofile kitajski avto dober, ker so pač ruski prijatelji, ne vem. Imam dva korejca doma in tudi enega švaba. Vsi trije so dobri avti, en ima to dobro, drugi ono, tretji pa čisto nekaj drugega.
Kdaj boste moški odrasli nehali prisegati samo na Das Aute, renaulte, mercedeze, korejce itd. Jaz sem že imel veliko različnih avtomobilskih znamk, pa z vsakim sem bil zadovoljen po svoje in za ceno, ki jo je bil avto vreden.
Tesla pa tudi ni tak slab avto, da bi jo morali popljuvati. Najbolje je brati splet in si misliti, da vse veš, ampak zapomniš si najbolj samo negativne lastnosti. Jaz si bom letos na Ptuju probal izposoditi Teslo za cel teden, ki jo ponujajo na eni strani, ki dajejo v najem avte za probo. In verjamem, da ni tako slaba, če jim prodaja raste. In mimo grede. Ne davno je bila nekje objavljena statistika, da glede na % istega števila avtov zagori od samovžiga veliko manj električnih avtov kot avti na trda goriva. Pač, nekateri morejo popljuvati vse ... ampak kot vedno, najbolj pljuvajo po teslah modeli, ki sovražijo ameriko, saj so tesle ameriški avti. Da ni res? Malo berite komentarje enih in drugih.
Ne vozim nemških avtov.
Kitajske avte poznam na pogled. Ene par tudi od znotraj, voziti pa jih na Kitajskem itak ne smem. Precej pleha tam, tistega boljšega, meni nepoznanega, je dejansko ameriških, japonskih znamk. Lokalne znamke pa so že na pogled malo "čudni" približki prvih.
Buick GL8 @ Wikipedia
https://paultan.org/2019/10/08/toyota-g...
https://www.lexus.si/new-cars/lm-world-...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tesla vpoklicala pol milijona vozil (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 15102 (10606) | Mr.B |
» | Tesla rekordno zaradi bitcoina in okoljskih kuponovOddelek: Novice / Rezultati | 15699 (9232) | nekikr |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 37357 (32579) | kow |