» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
2 / 19
»»

AtaŠtumf ::

Tole kar se sedaj dogaja s Teslo je samo korekcija trga, kjer delnice Tesle prihajajo počasi na neko realno vrednost.

Ta realna vrednost je pa okoli med 10-20 dolarjev, seveda v primeru, da imajo redno prodajo okoli 2-3 mio vozil na leto, če tega ne dosežejo je seveda realna vrednost še nižja.


Sanje o tem, da bo kak Apple prevzel Teslo, da bo vrgel Musku 300+ milijard USD, so pa samo to sanje.

Ker IMHO edina dobra stran Tesle je SC network, pa še tu jo počasi vsi dohitevajo in skoraj 100% že za kakih 20 milijard komot postaviš boljši sistem polnjenja po vsem svetu.

Vse ostale zadeve niso ravno nekaj posebnega, da bi bila vredna te cene.

- Teslin FSD ni vreden svojega imena.

- Apple itak ne izdeluje svojih izdelkov, ampak jih da delati drugim, tako, da če bodo res kdaj šli v izdelavo svojega vozila, se bodo spajdašili s kako MAGMO ali kakim drugim proizvajlcem vozil.

- CEO je zmešan in ima na glavi preveč zadev.

- Design ima Apple svoj in je eden izmed najboljših na trgu.

- Proizvodnja elektro motorjev je relativno enostavna.

- Celice pa Panasonic dela za Teslo.

- Tesla solarne celice se ne primejo, pa če se vsi fani na glavo postavijo.

- Baterijske hranilnike že vsak dela, še celo v Sloveniji jih lahko od TAB energije kupiš.

- Pa še Apple znamka ima večji premijski ugled.


Torej za kaj bi dal Apple torej 300+ milijard za Teslo?

ps: Pa ob tem se je treba zavedati, da največji nakup Apple v zadnjem času je bil Beats by DRE za 3 milijarde USD, sedaj pa eni sanjajo, da bo dali dobrih 300 milijard za Teslo, wtf?
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem

Zgodovina sprememb…

njyngs ::

Apple ne bo trošil denarja za jamo brez dna. Plus ne morejo si privoščiti, da bi jih kdo povezoval s takimi nekvalitetnimi polizdelki kot so Tesle.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

kow ::

Kaj nygns ne razume - kvaliteto dvigniti je trivialno lahko. Vprasanje je bolj koliko jo lahko dvignes na dodaten dolar oz. evro stroska. Tesla ima sele konec tega leta prvic tezave na strani povprasevanja - predvsem na kitajskem (gospodarska kriza). Zmanjsuje pa se tudi kolicina neizpolnjenih narocil v ZDA - obresti za posojila so se tam bolj dvignila kot v evropi.

Ce bi delali bolj kvalitetne avte - bi metali denar v pec.

Vse to vase trobezljanje zgoraj v resnici nima nobeno povezavo z vrednostjo firme. Kaj v resnici steje je:
- bo cybertruck uspesen (recimo, da so pricakovanja cirka 300-500k letne prodaje)
- bo semi dovolj zanesljiva tehnologija (ker na papirju je za prevazanje robe na krajse razdalje nezanemarljivo cenejsi kot dizel) in dovolj prakticna
- kaksen mix avtomobilov bodo napovedali za naprej. Koliko je realna globalna letna prodaja za model Y? (1.5 milijona? vec?). Koliko za model 3?
Skratka, kako bodo sli nizje kot premium razred, da lahko se naprej povecujejo prodajo

Ker so profitabilni kot bmw oz. se malenkost bolj, lahko v recesiji znizajo cene, ter kradejo trzni delez konkurenci. Bo pa to zacasno pobralo profite. Ali bodo raje upocasnili rast ter ciljali vseeno na vecji profit

Velika prednost Tesle pred konkurenco je, da imajo 20 milijard v cashu ter so brez dolga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

deco16 ::

No ja, še vedno noben v vseh teh letih ni bil sposoben naredit boljšega polnilnega omrežja(predvsem zaneslivejšega),

In učinkovitejšega EV-ja(Hyundai je za nekaj časa držal krono z Ioniq prve generacije ampak doseg ni bil primerljiv).


Seveda pa poslušamo kako bodo drugi dohiteli teslo že nekaj let. No slabo kaže, mogoče bo kaj z ID.7 in pa Ioniq 6 ampak kaj ko lahko ceno spustijo in konkurenco dobesedno pobrišejo.


Zanimivi časi prihajajo, začetek konca pa res ne.

kow ::

Je pa tukaj se nekaj bistvenega. Ko je Tesla proizvajala 300k vozil na leto, je konkurenci kradla relativno majhen trzni delez.
Ce sedaj znizajo cene, bo BMW tenko piskal in moral nizati cene svojim ICE avtomobilom.

SambaShare ::

Hkrati z delnico je izgleda počil še en balonček:
https://www.greencarreports.com/news/11...

Komaj leto nazaj je Munro reklamiral, češ kako hitro pri Tesli inovirajo in spreminjajo design. Mar bi omenil še, da to pomeni tudi težje/dražje servisiranje.

kow ::

SambaShare, pa si prebral kaksna je cena se vedno? Cene rabljenih avtomobilov so se vedno izredno visoke. Svetovna proizvodnja avtomobilov pa se vedno krepko nizja kot pred korono.

deco16 ::

Za Munroja bi blo najboljše da avto sploh nima nobenega vijaka in da ko se kaj poškoduje gre v totalko. No sej gremo v to smer vedno bolj.... žal.

Nikonja ::

Samo o tem da se pogovarjate o Tesli že dovolj pove o njima kot znamki... ne najdem nobene teme za Hyundajija ali id3... za Teslo se pa odpre vsj ena na teden.
Naše mnenje o Musku je totalno irelevantno ker je lik do zdaj odprl kar nekaj firm in niti ena ni propadla... tko da očitno nekaj dela prav tudi če je pacijent... ampak ej kakšen je pa Bezos ali kakšen je bil Jobs...

kow ::

Meni se recimo zdi, sledeca analiza delnice precej korektna:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Nikonja je izjavil:

Samo o tem da se pogovarjate o Tesli že dovolj pove o njima kot znamki... ne najdem nobene teme za Hyundajija ali id3... za Teslo se pa odpre vsj ena na teden.
Naše mnenje o Musku je totalno irelevantno ker je lik do zdaj odprl kar nekaj firm in niti ena ni propadla... tko da očitno nekaj dela prav tudi če je pacijent... ampak ej kakšen je pa Bezos ali kakšen je bil Jobs...

... to predvsem mi tukaj, ker Teslo povezujemo z malo več kot le proizvajalcem vozil. Povsod drugod pa imaš ogromno BMW, Toyota itd. tem in tudi celotnih forumov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Glugy ::

user4683 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Haloo, saj nočešp da je avto tih. Zakaj že?

Ker 99% hrupa, ki ga proizvaja ne koristi prav nobenemu. Za tisti 1% scenarijev, kjer je "hrup" koristen, pa se da rešiti drugače.



Točn tko. Pa tud da lahko pol tisti ljudje ob cestah bolj mirno spijo če je hrup omejen na samo tiste situacije kjer je potreben ( pešci v bližini ipd ). Nasploh pa se da lahko veliko manj moteče zvoke ki še vedno v zadostni meri opozarjajo nase dat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Webmojster ::

Vsaj varne so Tesle, če že nič druga.

https://electrek.co/2023/01/04/tesla-dr...

A Tesla driver intentionally drove his car off a 250-foot cliff in California with his family inside, according to the police, but everyone miraculously survived without serious injury.

redtech ::

billy je izjavil:

Hm, OP, kaj pa tale graf pomeni?

https://pbs.twimg.com/media/FlLbZpcXwAE...


Kupcov za Teslo ni neskončno.

Tesla's profit per vehicle beat the world's most valuable car brand eightfold
Teslas cost about US$36,000 to make but sell for US$10,000 more on average

Konkurenca je vedno boljša in bo v prihodnosti odžirala Teslin market share (avtomobili) v premium razredu.

61M avtomobilov je bilo narejenih v letu 2021.

kow ::

redtech je izjavil:


Konkurenca je vedno boljša in bo v prihodnosti odžirala Teslin market share (avtomobili) v premium razredu.


Podatki tega zaenkrat ne kazejo in Teslin trzni delez neprekinjeno raste ze 10 let. V premium razredu so Nemci naredili ze nekaj EV avtov, ampak to so same "igracke", ki stanejo 80k plus. Pri 60k pa kraljuje Tesla. In bo sla ocitno kmalu na 50k. Kaj tocno lahko konkurenca zaenkrat ponudi? Meni zaenkrat kaze, da nic - brez da bi zrtvovali profite. Samo cenovna vojna jim preostane.

Podatki kazejo, da je prva resna konkurenca - kitajska: BYD - ponujajo cenejse avtomobile.

Zanimiv clanek je tudi sledec - bmw je na nek nacin priznal (zacasen) poraz in napovedal spremembe:
https://europe.autonews.com/automakers/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

Aja, ce si mislil "odzirali trzni delez v premium razredu EV", pa je to neizbezno oz. se ze dogaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

billy ::

Moramo priznati, da kar se tiče "road trip" izkušnje, je Tesla daleč pred vsemi.

Jaz menim, da propasti ne morejo, že zaradi SuC mreže, kvečjemu bi jih kdo kupil ali odkupil ali financiral...

kow ::

billy, Tesla bo imela letos cirka 12 milijard dolarjev profita. So tudi brez dolga - od kod vam nekaterim ideja, da bodo kar "propadli" ali da jih bo nekdo "kupil" - kapitalizacija je visja kot pri Toyoti. V resnici propada Renault - lani so imeli samo milijardo profita. Za perspektivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

billy ::

Ne mislim jaz tako, samo mnenje sem podal na OP pisarije.

IMO bo tesla prosperirala, za vsaj nekaj let so v prednosti pred ostalimi, kaj pa bo čez 10-20 let, pa bomo videli. Čeprav glede na to, kak vizionar je Musk, bo tole laufalo, dokler bo on krmilil.

Invictus ::

Tesla bo morala iz Hypa zdaj narediti zanesljiv avto in dobro servisno mrežo. Kar stane in se je malo zanemarljavo, zato so bila tudi popraivla svinjsko draga.

Drugače jih bodo "klasični" proizvajalci prehiteli po levi in desni in jih povozili. To ne pomeni, da bo Tesla propadla, ampak pač ne bo več tako popularna in ne bo rasla. Postala bo eno normalno dolgočasno podjetje z svojim tržnim deležem.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

TheBlueOne ::

Konkurenca gre pravtako bolj kot ne po nacrtih. Zakaj je Tesla v prednosti? Kolikor gledam so razlike v ucinkovitosti celotnih avtov minimalne, pa imas recimo HB oblike itn. Karoserije delajo boljse konkurenti, baterijski bottlenecki izginjajo.

Jaz si mislim, da je Tesla kot celota nekoliko zadaj, ker kar imajo konkurencnih prednosti izginja, kakor izginja hype. Jim je pa uspelo turboboostat EVje, kar je bil osnovni namen.

kow ::

TheBlueOne je izjavil:

Kolikor gledam so razlike v ucinkovitosti celotnih avtov minimalne


To ne drzi. Teslini avtomobili so najbolj ucinkoviti. Pri EV je to se posebej pomembno.
Tudi baterijski bottlenecki ne izginjajo - od kod ti ta ideja?

Da Teslini avtomobili niso zanesljivi bo pa moral kdo predloziti podatke, ker do sedaj jih se nisem videl.
Postaviti servisno mrezo je trivialno. Najames halo in zaposlis par mehanikov ter drugega osebja. Verjetno je kdo predolgo gledal reklame uveljavljenih proizvajalcev, kjer poudarjajo uteceneo servisno mrezo.

Kar v resnici steje je prodajna cena avtomobila vs stroski. Se pa strinjam z argumentom, da je Tesla sedaj ze tako veliko podjetje, da bo moralo zaceti prepricevati tudi kupce, ki niso nagnjenim "novotarijam". Kar je za njih nov problem. Vecja servisna mreza bo tudi znizevala marze.
Trenutno je njihov glavni problem BYD na kitajskem, imo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

billy ::

Saj pa servisna mreža je odlična, preko aplikacije oddaš zahtevek za popravilo, potem ti tesla ponudi informativni izračun, potrdiš če se strinjaš in potem sledi ali da greš na servis, ali pa celo oni pridejo z mobilnim k tebi.

Cene so drage ja, ampak saj vemo kolikšne so cene pri Audi, bmw, mercedez...

TheBlueOne ::

kow je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Kolikor gledam so razlike v ucinkovitosti celotnih avtov minimalne


To ne drzi. Teslini avtomobili so najbolj ucinkoviti. Pri EV je to se posebej pomembno.
Tudi baterijski bottlenecki ne izginjajo - od kod ti ta ideja?


Tesla M3 5.08 miles per kWh

Renault Megane E-Tech (4.87 miles per kWh)

Volkswagen ID.3 (4.8 miles per kWh)

Hyundai Kona Electric (4.8 miles per kWh)

Torej okoli 5% manj ucinkovitosti, pa so tudi mini SUVji. Ali podatki ne stimajo?

Kar se tice baterij sem zasledil recimo od BNEF, da bo nekje 2024 zacetek padca cen, kar verjetno pomeni ravnotezje med proizvodnjo in prodajo, $100/kwh pa 2026, kar naj bi pomenilo cenovno pariteto z ICE. Ne vem pa ce se dovolj spoznajo, bos povedal ti?

Zgodovina sprememb…

Alfonso ::

kow je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Kolikor gledam so razlike v ucinkovitosti celotnih avtov minimalne


To ne drzi. Teslini avtomobili so najbolj ucinkoviti. Pri EV je to se posebej pomembno.


To je mit. Poglej na eletrec test kjer so primerjali doseg avtomobilov v realnem okolju. Tesla je med tistimi ki daleč najbolj odstopa - laže v negativo med deklariranim dosegom in dejanskim dosegom. (v pozitivo najbolj ostopa recimo Porsche). Tudi deklarirana poraba ni več najnižja. Prehiteli so jo pri Hyundai z ioniq 6 in pri Renaultu z Meganom (pa ne se usajat da tale ni primerljiv, tudi T3 ni primerljiva z ioniq 5, Taycanom in podobnimi).

kow ::

Sem vedel, da boste pisali zgornje. Za prakticnost EV je najpomembnejsa poraba pri visjih hitrostih. Bjorn ima seznam.
Najboljsi rezultat pri 120km/h (kar imo steje, ne 90km/h), ima Tesla. Kolikor vem je edino ioniq 6 konkurencen, ker ima dobro aerodinamcicnost.
Se bolj bi bil zanimiv rezultat za 140km/h, kolikor se defacto lahko vozis po prazni slovenski avtocesti.
Razni porscheji, mercedesi pa so nepomembni, ker to so avti za 100k in vec.

Kdorkoli je kdaj videl ID3, pa bo verjel, da je tako ucinkovit kot 3, pac ne verjame v fiziko. ID3 je totalno nekonkurencen jajcek, kjer bodo morali mocno spuscati cene. Tesla jih bo namrec tudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

billy ::

Kone se ne more primerjati, ker je obsolete model, poglejte recimo EV6 ali pa ioniq5, kakšno porabo imata...

Tesla je res najbolj učinkovita, kar se tiče novih modelov, pri starih, pa se najde kaj bolj učinkovitega ja (ioniq 2017 letnik) ali pa kakšna jajčka, fiat 500?

Alfonso ::

kow je izjavil:

Sem vedel, da boste pisali zgornje. Za prakticnost EV je najpomembnejsa poraba pri visjih hitrostih. Bjorn ima seznam.
Najboljsi rezultat pri 120km/h (kar imo steje, ne 90km/h), ima Tesla. Kolikor vem je edino ioniq 6 konkurencen, ker ima dobro aerodinamcicnost.
Se bolj bi bil zanimiv rezultat za 140km/h, kolikor se defacto lahko vozis po prazni slovenski avtocesti.


Ehja, dejstvo , katero tudi ti med vrsticami sam priznavaš, je, da nima Tesla prav nobene tehnološke prednosti pri učinkovitosti. Če (real life testi to ne potrjujejo)ima prednost pri porabi, ima le-to zgolj zaradi boljše aerodinamičnosti. Prihajajoče (no ioniq 6 je že tu, pa recimo Lucid) EV limuzine ji bodo tudi to vzele.

kow ::

To se strinjam. Samo te prihajajoce limuzine niso nic cenejse, kvecjemu drazje. Se enkrat, predlozite enako ucinkovite avtomobile v istem cenovnem razredu, ki se prodaja v 100k in vec komadih. Konkurenca bo rabila se par let.

Drugace so 'real life' testi zavajanje kupcev s strani novinarjev. Ucinkovitost ni potrebna zaradi cene transporta (strom je itak poceni), ampak zaradi zmanjsevanja worst case scenarijev (nepotrebno ustavljanje da dodatno polnis ipd - torej izguba casa). Kar ti na TV-ju ne povejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Alfonso ::

Tudi če bo konkurenca rabila še par let, pa makar 5 pa tudi več in vmes Tesla ne bo nič res novega pogruntala je njena valutacija še vedno za nekajkrat previsoka...

kow ::

Jasno. Samo, da "ne bodo nic novega pogruntali" je kar pogumna predpostavka. Govoris kot, da pravim, da je Tesla "magicno" podjetje.
Mene trenutno najbolj zre semi. Zdi se, da je tehnologija nekje na meji prakticnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

s1m0n ::

A je Tesli potrebna kakšna prednost? Zakaj pa se tako dobro prodaja kjub vsemu ostalemu kar se v EU ponuja? Nekaj mora ponujati kar ostali ne... Ali je to infrastruktura super chargerjev ali kaj drugega nekaj imajo kar drugi nimajo, da se ljudje kljub temu odločijo za njih. Ko sem na zadnje bil v LJ na servisu je prodajni salon vedno bil okupiran s potencialnim kupcem... tako, da ljudi še vedno zanima kljub temu, da ima tudi konkurenca kaj za ponudit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

billy ::

Kako kaj novega, saj pa gruntajo ves čas, na področju baterij. Drugo ni več neke znanosti, elektromotorji so že sila učinkoviti, razvoj je edino torej pri baterijah možen in tudi bo.

kow ::

Razvoj je mozen tudi pri programski opremi ter nadaljnemu poenostavljanju avta. Tesla je imela do sedaj imo pravilno strategijo, da je poenostavljala avte ter nima prevelikega stevila modelov. Recimo vecja voltaza, zmanjsa kolicino bakra v avtu ipd. Dobra inovacija je bil tudi razvoj tiste zlitine, ki je omogocila "giga" stiskalnice. Ampak, ja - to bo konkurenca verjetno relativno hitro posnemala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

billy ::

Programska oprema je pri njih zaradi SuC spet daleč pred ostalimi.

Praktično se vsedeš v avto v barceloni in narediš destinacijo Oslo in se ne boš rabil več vmes jebat, medtem ko pri drugih boš moral imeti še telefon v roki, potem pa še kartice v žepu, ipd.

kow ::

V vsakem primeru se lahko kupci veselijo prihajajoce cenovne vojne.

Alfonso ::

Govorim o nekaj res novega, ne o semi, sw in podobnem. Valutacija je ustrezna edino će jim rata res preboj v avnonomni vožnji. V ničemer drugem (če ostanemu pri avtomobilih) sam ne vidim.

kow ::

s1m0n je izjavil:

A je Tesli potrebna kakšna prednost?


Za trenutno valuacijo delnice - DA. Trenutno imajo valuacijo kot da bodo proizvajali 10 milijonov avtomobilov, z malenkost visjo marzo kot Toyota.

billy ::

Dvomim da bi se bmw in merc zapletel v cenovno vojno z modelom S/X.

3/Y pa je itak tam tam z ostalimi...EV6 je recimo že podobne cene.

BYD napvoedujejo kot revolucijo, a pomoje se ne bo zgodila.

TheBlueOne ::

kow je izjavil:

Sem vedel, da boste pisali zgornje. Za prakticnost EV je najpomembnejsa poraba pri visjih hitrostih. Bjorn ima seznam.
Najboljsi rezultat pri 120km/h (kar imo steje, ne 90km/h), ima Tesla. Kolikor vem je edino ioniq 6 konkurencen, ker ima dobro aerodinamcicnost.
Se bolj bi bil zanimiv rezultat za 140km/h, kolikor se defacto lahko vozis po prazni slovenski avtocesti.
Razni porscheji, mercedesi pa so nepomembni, ker to so avti za 100k in vec.

Kdorkoli je kdaj videl ID3, pa bo verjel, da je tako ucinkovit kot 3, pac ne verjame v fiziko. ID3 je totalno nekonkurencen jajcek, kjer bodo morali mocno spuscati cene. Tesla jih bo namrec tudi.



Koliksne pa so razlike, da je omembe vredno? Kjer seveda moras racunati, da je m3 med najmanj prakticnimi oblikami in je marsikd pripravljen pozreti malo neucinkovitosti, da dobi HB ali pa mini SUV.

Zakaj je ID3 nekonkurencen? Oblika je to kar kupuje vecina, kar pa ima seveda jasne slabosti.

Alfonso ::

kow je izjavil:

s1m0n je izjavil:

A je Tesli potrebna kakšna prednost?


Za trenutno valuacijo delnice - DA. Trenutno imajo valuacijo kot da bodo proizvajali 10 milijonov avtomobilov, z malenkost visjo marzo kot Toyota.


Kako si pa do tega prišel? Po katerih kazalcih? Toyota proda približno 10milijonov avtomobilov letno, P/E ima pa okol 9. Tesla ima P/E še po tem padcu okol 40.

Pa že Toyota ima precej višji PE kot ostali avtomobilski proizvajalci, ki ga imajo večina okoli 5.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Alfonso ()

kow ::

Toyota je napovedala 500k manj avtomobilov manj naslednje leto. Bodo bolj pri 9 milijonih. P/E 9 je premalo za stabilno podjetje. Pomeni, da je trg skepticen, da bodo v prihodnosti ohranili sedanji polozaj. P/E bi moral biti bolj pri 15. Teslin P/E je trenutno bolj pri 30.

TheBlueOne ::

Teslina delnica je bila lani konkretno nestabilna. Kaj ni 2022 bila kar -65%?

Alfonso ::

kow je izjavil:

Toyota je napovedala 500k manj avtomobilov manj naslednje leto. Bodo bolj pri 9 milijonih. P/E 9 je premalo za stabilno podjetje. Pomeni, da je trg skepticen, da bodo v prihodnosti ohranili sedanji polozaj. P/E bi moral biti bolj pri 15. Teslin P/E je trenutno bolj pri 30.


Pa kje ti živiš no. Avtomobilski proizvajalci imajo zelo redko PE večji od 10. Sedaj imajo skoraj vsi (razen Toyote) pri 5 ali pod. Tesla ima na včerajšno ceno PE 39.6

https://finance.yahoo.com/quote/TSLA?p=...

kow ::

Alfonso je izjavil:


Pa kje ti živiš no. Avtomobilski proizvajalci imajo zelo redko PE večji od 10. Sedaj imajo skoraj vsi (razen Toyote) pri 5 ali pod.


Ocitno so investitorji zmedeni in ne znajo/upajo napovedati zmagovalcev. Nekaj manjsi PE je gotovo tudi zaradi politicne narave te industrije.
Ko nekdo popusi, potem intervenirajo drzave in preprecijo, da bi jih izbrisali. Primer je bil recimo GM v krizi 2008/2009, ki mu niso pustili propasti.

Ampak trenutno se zdi, da je konsolidacija ze kar velika. Razen na kitajskem, kjer se bo imo to zgodilo v nekaj letih. Verjetno bodo ostali kaksni 3 vecji proizvajalci - ce bi ugibal. Vprasanje kaj bo z Mazdo, recimo. Ali Hondo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

billy ::

No, pa no...saj je vsem jasno, da veliki playeri že imajo bolj kot ne stabilno klientiteto...tu ne bo nekih jakih premikih, da bi bi recimo toyota v 2023 naredila +10% globalne prodaje, ni variante.

Medtem ko edini ki lahko preseneti je Tesla, od ta večjih - če se mu lahko že sploh reče velik?

kow ::

Tesla je definitivno veliko podjetje. Po prihodkih je ze blizu Hyundaija.

billy ::

Mislil sem po količini prodanih vozil, absolutni.

Alfonso ::

kow je izjavil:

Alfonso je izjavil:


Pa kje ti živiš no. Avtomobilski proizvajalci imajo zelo redko PE večji od 10. Sedaj imajo skoraj vsi (razen Toyote) pri 5 ali pod.


Ocitno so investitorji zmedeni in ne znajo/upajo napovedati zmagovalcev. Nekaj manjsi PE je gotovo tudi zaradi politicne narave te industrije.
Ko nekdo popusi, potem intervenirajo drzave in preprecijo, da bi jih izbrisali. Primer je bil recimo GM v krizi 2008/2009, ki mu niso pustili propasti.

Ampak trenutno se zdi, da je konsolidacija ze kar velika. Razen na kitajskem, kjer se bo imo to zgodilo v nekaj letih. Verjetno bodo ostali kaksni 3 vecji proizvajalci - ce bi ugibal. Vprasanje kaj bo z Mazdo, recimo. Ali Hondo.


Mah, dej prznaj že enkrat da bluziš v tri krasne... pa PE bolj pri 30 a ne...PE bi bil 30 če bi bila cena delnice cca 25% nižje.

kow ::

365 milijard /12 milijard = ?
Naj uganem, se vedno nisi uposteval profita za Q4? (ker bodo javno znani sele cez 1 mesec). A mislis, da ga je nemogoce oceniti?

Kar se tice valuacije, je vse odvisno od predpostavk. Bo Tesla postala "nov VW oz. Toyota". Bo ostala samo nov "BMW" ipd.
Kdor misli, da bodo samo povprecno avto podjetje, naj gre takoj shortat ceno delnice - to je jasno.

Sam menim, da ze zaradi novih tovarn, sveze delovne sile, nic dolga - ni realno da so "povprecni".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()
««
2 / 19
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20829702 (24924) kow
»

Tesla dosega cilje, tekoče četrtletje bo pozitivno (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
8221835 (17004) Zheegec
»

Tesla odpustila več sto ljudi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10637805 (30133) lufthammer

Več podobnih tem