» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
3 / 22
»»

Alfonso ::

kow je izjavil:

365 milijard /12 milijard = ?
Naj uganem, se vedno nisi uposteval profita za Q4? (ker bodo javno znani sele cez 1 mesec). A mislis, da ga je nemogoce oceniti?

Kar se tice valuacije, je vse odvisno od predpostavk. Bo Tesla postala "nov VW oz. Toyota". Bo ostala samo nov "BMW" ipd.
Kdor misli, da bodo samo povprecno avto podjetje, naj gre takoj shortat ceno delnice - to je jasno.

Sam menim, da ze zaradi novih tovarn, sveze delovne sile, nic dolga - ni realno da so "povprecni".


Jao človek, ti sploh veš kaj pišeš? Pišeš o PE sedaj me pa sprašuješ zakaj nisem upošteval forward PE, pa kakšnih 365 milijard? Market cap na včerajšno ceno je 408,9 milijard.

Gregor P ::

kow je izjavil:


Postaviti servisno mrezo je trivialno. Najames halo in zaposlis par mehanikov ter drugega osebja. Verjetno je kdo predolgo gledal reklame uveljavljenih proizvajalcev, kjer poudarjajo uteceno servisno mrezo.
To sploh ni res in niti pod razno ni trivialno; še toliko manj ker potrebuješ še bolj usposobljene mehanike-električarje za popravilo EV. Ne vem, če si predstavljaš, koliko časa traja, da usposobiš mehanika za takšno delo. Še pri klasičnih vozilih je težava najti dobre mehanike, ki dobro poznajo tvoje vozilo in njegove težave ter jih tudi odpraviti - ker običajno znajo bolj kot ne le zamenjati kakšen del (in potem naknadno še kakšnih 5, ker ne vedo kaj je zares bilo narobe).

In to zdaj vzpostaviti in urediti v več državah po svetu v kratkem času? To Tesli ne bo uspelo v petih letih, če začnejo danes (torej vzpostaviti kakovostne servise).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Alfonso je izjavil:

kow je izjavil:

365 milijard /12 milijard = ?
Naj uganem, se vedno nisi uposteval profita za Q4? (ker bodo javno znani sele cez 1 mesec). A mislis, da ga je nemogoce oceniti?

Kar se tice valuacije, je vse odvisno od predpostavk. Bo Tesla postala "nov VW oz. Toyota". Bo ostala samo nov "BMW" ipd.
Kdor misli, da bodo samo povprecno avto podjetje, naj gre takoj shortat ceno delnice - to je jasno.

Sam menim, da ze zaradi novih tovarn, sveze delovne sile, nic dolga - ni realno da so "povprecni".


Jao človek, ti sploh veš kaj pišeš? Pišeš o PE sedaj me pa sprašuješ zakaj nisem upošteval forward PE, pa kakšnih 365 milijard? Market cap na včerajšno ceno je 408,9 milijard.


To ni forward P/E. Ce smo 5. januarja. Leto 2022 se je ze koncalo. Ce je market cap 408,9 milijard, je potem PE malo pod 35.

billy ::

Gregor P je izjavil:

kow je izjavil:


Postaviti servisno mrezo je trivialno. Najames halo in zaposlis par mehanikov ter drugega osebja. Verjetno je kdo predolgo gledal reklame uveljavljenih proizvajalcev, kjer poudarjajo uteceno servisno mrezo.
To sploh ni res in niti pod razno ni trivialno; še toliko manj ker potrebuješ še bolj usposobljene mehanike-električarje za popravilo EV. Ne vem, če si predstavljaš, koliko časa traja, da usposobiš mehanika za takšno delo. Še pri klasičnih vozilih je težava najti dobre mehanike, ki dobro poznajo tvoje vozilo in njegove težave ter jih tudi odpraviti - ker običajno znajo bolj kot ne le zamenjati kakšen del (in potem naknadno še kakšnih 5, ker ne vedo kaj je zares bilo narobe).

In to zdaj vzpostaviti in urediti v več državah po svetu v kratkem času? To Tesli ne bo uspelo v petih letih, če začnejo danes (torej vzpostaviti kakovostne servise).


Say what, električne avte se popravlja? Misliš baterije in elektromotorje? Ne, to se samo zamenja na servisih. Popravljajo samo kakšni entuziasti, ki pa jih ni malo. Recimo EVClinic v zagrebu.

Ostale zadeve, podvozje, pa lahko šraufa vsak.

kow ::

Gregor P je izjavil:

kow je izjavil:


Postaviti servisno mrezo je trivialno. Najames halo in zaposlis par mehanikov ter drugega osebja. Verjetno je kdo predolgo gledal reklame uveljavljenih proizvajalcev, kjer poudarjajo uteceno servisno mrezo.
To sploh ni res in niti pod razno ni trivialno; še toliko manj ker potrebuješ še bolj usposobljene mehanike-električarje za popravilo EV. Ne vem, če si predstavljaš, koliko časa traja, da usposobiš mehanika za takšno delo. Še pri klasičnih vozilih je težava najti dobre mehanike, ki dobro poznajo tvoje vozilo in njegove težave ter jih tudi odpraviti - ker običajno znajo bolj kot ne le zamenjati kakšen del (in potem naknadno še kakšnih 5, ker ne vedo kaj je zares bilo narobe).

In to zdaj vzpostaviti in urediti v več državah po svetu v kratkem času? To Tesli ne bo uspelo v petih letih, če začnejo danes (torej vzpostaviti kakovostne servise).


Zakaj pa v kratkem casu? Saj to ze pocnejo - kaj mislis da so trenutno brez servisov? Se malo pa bom izvedel, da so mehaniki sodobni nevrokirurgi, hehe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

TheBlueOne ::

kow je izjavil:



Zakaj pa v kratkem casu? Saj to ze pocnejo - kaj mislis da so trenutno brez servisov? Se malo pa bom izvedel, da so mehaniki sodobni nevrokirurgi, hehe.


Tezko bodo delali kaj neverjetnega, ce jim bo puhtel denar. Tesla je za moj okus zelo odvisna od priliva kapitala.

njyngs ::

TheBlueOne je izjavil:

Teslina delnica je bila lani konkretno nestabilna. Kaj ni 2022 bila kar -65%?

"Rolling year" trenutno kaže na cca -72%
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

kow ::

TheBlueOne je izjavil:


Tezko bodo delali kaj neverjetnega, ce jim bo puhtel denar. Tesla je za moj okus zelo odvisna od priliva kapitala.


Beri visje. Denarja imajo za rit brisat z njim.

Alfonso ::

kow je izjavil:

Alfonso je izjavil:

kow je izjavil:

365 milijard /12 milijard = ?
Naj uganem, se vedno nisi uposteval profita za Q4? (ker bodo javno znani sele cez 1 mesec). A mislis, da ga je nemogoce oceniti?

Kar se tice valuacije, je vse odvisno od predpostavk. Bo Tesla postala "nov VW oz. Toyota". Bo ostala samo nov "BMW" ipd.
Kdor misli, da bodo samo povprecno avto podjetje, naj gre takoj shortat ceno delnice - to je jasno.

Sam menim, da ze zaradi novih tovarn, sveze delovne sile, nic dolga - ni realno da so "povprecni".


Jao človek, ti sploh veš kaj pišeš? Pišeš o PE sedaj me pa sprašuješ zakaj nisem upošteval forward PE, pa kakšnih 365 milijard? Market cap na včerajšno ceno je 408,9 milijard.


To ni forward P/E. Ce smo 5. januarja. Leto 2022 se je ze koncalo. Ce je market cap 408,9 milijard, je potem PE malo pod 35.


Eh, bom nehal s tabo izgubljat časa. Preberi si malo kakšne osnove vrednotenja firm..
(a da ni forward PE, ker smo 2023, LOL)

Gregor P ::

kow je izjavil:

Gregor P je izjavil:

kow je izjavil:


Postaviti servisno mrezo je trivialno. Najames halo in zaposlis par mehanikov ter drugega osebja. Verjetno je kdo predolgo gledal reklame uveljavljenih proizvajalcev, kjer poudarjajo uteceno servisno mrezo.
To sploh ni res in niti pod razno ni trivialno; še toliko manj ker potrebuješ še bolj usposobljene mehanike-električarje za popravilo EV. Ne vem, če si predstavljaš, koliko časa traja, da usposobiš mehanika za takšno delo. Še pri klasičnih vozilih je težava najti dobre mehanike, ki dobro poznajo tvoje vozilo in njegove težave ter jih tudi odpraviti - ker običajno znajo bolj kot ne le zamenjati kakšen del (in potem naknadno še kakšnih 5, ker ne vedo kaj je zares bilo narobe).

In to zdaj vzpostaviti in urediti v več državah po svetu v kratkem času? To Tesli ne bo uspelo v petih letih, če začnejo danes (torej vzpostaviti kakovostne servise).


Zakaj pa v kratkem casu? Saj to ze pocnejo - kaj mislis da so trenutno brez servisov? Se malo pa bom izvedel, da so mehaniki sodobni nevrokirurgi, hehe.

Teslini servisi so zdaj - vsaj po prebranem od ostalih lastnikov - katastrofa in daleč predragi; jaz si vozila sploh ne bi upal peljati na njihov servis - ergo še en razlog, zakaj ne bi kupil Tesle danes.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Jaz nobenega ne prepricujem naj kupi Teslo - mene boli patkica za avtomobile. Debata je o "zacetku konca" oz. preslo je na vrednotenje Tesle.
Ti si ves cas nekaj obseden z Muskom ter kakovostjo Teslinih avtomobilov - pocasi bom zacel verjeti, da se ti domac bemfel kvari, pa si besen.

Gregor P ::

BMW-jev tudi ne kupujem, če boš sedaj mirno spal:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Alfonso je izjavil:


(a da ni forward PE, ker smo 2023, LOL)


Sem ze marsikaj prebral, ne bos verjel. Ampak Teslina delnica je ornk analizirana in priblizno ze lahko ocenimo dobicek v Q4.
Vleces se na racunovodske tehnikalije. Resnicno vprasanje pa je kaksni bodo profiti letosnje leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Alfonso ::

Ti si moten...Res preberi si osnove. Za začetek kaj je računovodstvo, pa recimo to da se noben računovodja ne ukvarja s forward analizami. Eh, over and out.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Alfonso ()

kow ::

Ne bi rekel. Samo povzemam ocene analitikov za profit v 2022 in ga primerjam s ceno delnice. In dobim cifro, ki je nizja od 40.
Pomoje si motem bolj ti - ker ne sprejemas realnosti.

Vrednost podjetja temelji na bodocih profitih - to so osnove.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Alfonso ::

Njbolj beden osebek na forumu stalno spreminja target:

- najprej PE, nato forwared PE
- najprej 30 PE nato pod 40 PE
- najprej market cap 365M nato 409M
- najprej računovodske tehnikalije nato analitiki
...Igraj se sam fante

darkolord ::

kow je izjavil:

Vrednost podjetja temelji na bodocih profitih - to so osnove.
Ne.

Invictus ::

kow je izjavil:


Vrednost podjetja temelji na bodocih profitih - to so osnove.

Vrednost delnic temelji na ponudbi in povpraševanju. Večinoma pri takih firmah dobiček ali izguba niti nimata nekega vpliva, ampak je bolj hype.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kow ::

Alfonso je izjavil:

Njbolj beden osebek na forumu stalno spreminja target:

- najprej PE, nato forwared PE
- najprej 30 PE nato pod 40 PE
- najprej market cap 365M nato 409M
- najprej računovodske tehnikalije nato analitiki
...Igraj se sam fante


409M si rekel ti, ocitno razlicni viri racunajo drugace. Google in NASDAQ pravita 356M.
Mozno, da yahoo uposteva dilution, ampak se vedno je cifra previsoka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

feryz ::

Če crkne ali ne, popolnoma vseeno. Vsaj po temle, kar sem zdajle doživel.
Sem se zdajle malo vozakal s trojko, neko 500 konjsko. Če sem do sedaj mislil, da je to vsaj nekaj od avta, zdaj vem, da to ni nič od avta.
Od Tesle sem do sedaj testiral zgolj S, ki je pogojno užiten. Trojka!? Pogreb ultra.
Edina stvar, ki je ok, je hipni pospešek na pedalu, ampak to ima vsak štromar. Ko vleče kasneje, bi ji dal raje 300 konj, kot 500.
S tem da mojo zafiro po bližnji ravnini poženem do 250 km/h, pri trojki pa sem spustil pedal pri 150 km/h. Ker me je enostavno strah hitreje peljati s tem čudom.
Ostalo? Nenormalno glasno pri višjih hitrostih, slabi pospeški, izdelava, ne da je slaba, ampak katastrofalna, vrata se bojiš zapreti, pri pospeševanju se trese kot šiba na vodi, misliš, da bo kolesa stran potrgalo, v ovinkih nestabilna.
Ergonomija pod vsako kritiko, ponavadi se v avto vsedeš in se počutiš kot doma, tukaj ni nič logičnega, nič pri roki, vse nepraktično.

Skratka, škoda enega evra za tole. Sploh si ne zamišljam, da bi tole kupil mulcu in kasneje ugotovil za kaj je šlo 60 jurjev.

billy ::

Saj 3 je "osnovni model", namenjen za množično prodajo. Zato, kot si rekel, se pač gleda S ali X model.

TheBlueOne ::

billy je izjavil:

Saj 3 je "osnovni model", namenjen za množično prodajo. Zato, kot si rekel, se pač gleda S ali X model.


Lahko reces, da je OK, ker je "osnovni model", potem pa pogledas ceno.

Utk ::

Ne skrbi, še zmeraj je boljši od passata.

billy ::

TheBlueOne je izjavil:

billy je izjavil:

Saj 3 je "osnovni model", namenjen za množično prodajo. Zato, kot si rekel, se pač gleda S ali X model.


Lahko reces, da je OK, ker je "osnovni model", potem pa pogledas ceno.


Ja kaj pa ima konkurenca? ID4? cmon :)

Pač EV so trenutno vroča roba in proizvajalci sledijo štancanju modelov na račun kvalitete. Razen kak EQS, ki pa je pač nepremičnina.

lemur233 ::

Jaz bi rekel, da je realno Tesla vredna nekje 40$ na delnico.

TheBlueOne ::

billy je izjavil:


Ja kaj pa ima konkurenca? ID4? cmon :)


ID 4 za moj okus ni direktna konkurenca M3. VW menda pripravlja ID7, ki naj bi se pri ca. 50k€.

billy ::

Dokler ga ne bo, ne bomo morali naredit primerjave.

S katerim pa bi primerjal m3?

s1m0n ::

Za M3 je edina primerjava (podoben razred) BMW i4. VW še trenutno nima nič v tem razredu, ko bo ID.7 na voljo pa bo, če jim bo uspelo jih dovolj naredit :)

kow ::

TheBlueOne je izjavil:


ID 4 za moj okus ni direktna konkurenca M3. VW menda pripravlja ID7, ki naj bi se pri ca. 50k€.


Ce ga pripravljajo, pomeni, da bodo scale dosegli leta 2024/2025.

billy ::

uf, BMW i4 so pa konkretna kola ja, ampak to je cisto nov model, m3 pa je že koliko let na trgu...

Je pa i4 cca 15-20% bolj požrešen kot m3, nekomu je lahko to faktor.

TheBlueOne ::

billy je izjavil:



S katerim pa bi primerjal m3?


Jaz s prakticno nobenim. Morda Polestar glede na ceno in funkcionalnost ampak mu manjka kaj avtopilot inteligence.

Si mislim, da bodo prvi resni konkurenti od premium nemskih brendov ali pa kaksen posrecen kitajc. Prvi malo drazji, samo super sestavljeni, slednji pa poceni.

kow ::

s1m0n je izjavil:

Za M3 je edina primerjava (podoben razred) BMW i4. VW še trenutno nima nič v tem razredu, ko bo ID.7 na voljo pa bo, če jim bo uspelo jih dovolj naredit :)


Se strinjam, i4. Ki pa s ceno ni ravno navdusil. Ce hocejo povecati prodajne stevilke, bodo morali nizati cene.

TheBlueOne ::

billy je izjavil:


S katerim pa bi primerjal m3?


No ta i4 deluje kot zanimiva primerjava. :) Jaz prvic vidim ...

kow ::

offtopic, ampak spredaj pa je ta i4 neverjetno grd. To forsiranje bmw ledvick na vsak nacin, se jim imo mascuje. Je pa verjetno res, da gre za "bmw kult". Mozno, da kupci to hocejo in pricakujejo - kdo bi vedel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

billy ::

Meni je pa sicer kul, videl v živo. Tako..."grob" je videt, ne babji, kot recimo ID.X modeli.

TheBlueOne ::

BMW je verjetno dizajnersko ali zelo pred casom ali pa nekoliko kiksnil. :) Ce je za tako iX izgleda kakor da te lovi bober.

feryz ::

Utk je izjavil:

Ne skrbi, še zmeraj je boljši od passata.
Nikdar in nikoli..
Brez zajebancije je Dacia spring bolje narejena kot je tole. Resda s slabšimi materiali, ampak so pa vsaj dani skupaj, kot je treba.

kow ::

billy je izjavil:

Meni je pa sicer kul, videl v živo. Tako..."grob" je videt, ne babji, kot recimo ID.X modeli.


Ja, samo je "na prvo zogo". Ti avti ne bodo nikoli rabljene klasike.

billy ::

Rabljena klasika bo samo tesla roadster...

s1m0n ::

TheBlueOne je izjavil:

BMW je verjetno dizajnersko ali zelo pred casom ali pa nekoliko kiksnil. :) Ce je za tako iX izgleda kakor da te lovi bober.


V živo je še kar OK, podobno iX ampak tega moraš malo dlje časa gledat preden te prepriča, da je "lep" :) Drugače pa moram priznat, da je BMW takrat z i3 naredil obliko, ki še je danes pred svojim časom... Avto še vedno zgleda oblikovno "nov" pa čeprav se mu že bliža 10. leto...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

TheBlueOne ::

Od elektro avtov znajo biti klasike Rimaci in Porscheji. Je pa kar strasljivo kako tile novi avti lahko postanejo poluporabni zaradi softwara in elektronike.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Pred casom sem se vsedel v 20 let staro fiat pando. Prvi vtis - aleluja. Nic ne piska. Nobenega bebastega zvoka. Vzges in se vozis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

111111111111 ::

kow je izjavil:

Pred casom sem se vsedel v 20 let staro fiat pando. Prvi vtis - aleluja. Nic ne piska. Nobenega bebastega zvoka. Vzges in se vozis.

Jaz pa v 20 let starega Cliota. Super.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

pegasus ::

Ravnokar izvedel, da čez lužo ukinjajo 200k prodanih vozil kot omejitev za dodelitev $7500 subvencije za EV. Ja, tako slabo gre Tesli in GMju, da jim trda kapitalistična država spet subvencije tala :D

kow ::

Ja, samo ta subvencija skodi Tesli, ker relativno bolj pomaga konkurenci. Biden je nekaj mesecev nazaj celo izjavil, da je GM vodi pri EV.
On je clovek sindikatov. Gre pa tudi za t.i. reshoring industrije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Kaj točno misliš s tem, ko rečeš, da je on človek sindikatov?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Da racuna na glasove volivcev, ki delajo v teh starih podjetij, ki so v vecji meri unionizirana. Pac, politika - trenutno mu ocitno koristi, da resuje GM in Stellantis, ki sta v tehnoloskem zaostanku. Ena od zanimivosti je recimo, da Model Y baje ne bo dobil te subvencije, ker ima prenizko dno (ne pade pod kategorijo SUV za IRS, razen ce ima 7 sedezev) - hehe.
Seveda je mozno, da bodo zakonodajo oz. pravila popravili, ampak ko napises zakonodajo - bos vedno podrl ekonomiko nacrtovane proizvodnje in zjebal trg.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

Ce gledas realno se je US EV trg pri 50k+ vrednih avtomobilih vzpostavil in niso potrebne nobene subvencije. Morda samo pri poltovornjakih, avtobusih ipd.
Za avte pa bi lahko subvencionirali pod 50k vredne avtomobile (stevilke sem vzel priblizno). Pac, korupcija. Vsec mi je recimo, da so Norvezani zaceli obdavcevati tezo avtomobilov - to je zelo smiselno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Ne razumem, zakaj bi načrtno omejevali eno ameriško podjetje? Razen če Musk morda ne financira/donira demokratom?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Ne vem tocno kaj mislis z "nacrtno omejujejo"? Rekel sem, da zakonodaja relativno bolj koristi GM in Stellantisu kot Tesli.
««
3 / 22
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20829968 (25190) kow
»

Tesla dosega cilje, tekoče četrtletje bo pozitivno (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
8221898 (17067) Zheegec
»

Tesla odpustila več sto ljudi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10637967 (30295) lufthammer

Več podobnih tem